Verwijderd

Nope, even orderstatus op de site checken, daar komt ook je track andere tracé tzt.

• GalacticMeadows
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:43:
de kans lijkt me vrij klein als het pakketje nog niet in Nederland is. Zal eerder overmorgen zijn. Maar hoop voor je dat hij er morgen is!
Maar als hij vannacht overgevlogen wordt? Dan moet het toch best kunnen?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37
GalacticMeadows schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:41:
Mijn order log:

LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 8, 2014 4:38 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM

LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 8, 2014 4:53 PM AF Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM

LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 8, 2014 5:03 PM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM

Denken jullie dat hij morgen kan komen?
Die van mij ging van Heathrow eerst naar Lambeth (UK)... daar is hij nu.

Verwijderd

Volgens mij wordt hij eerst overgevlogen naar belgie, en daarna nederland.

• GalacticMeadows
Hij gaat naar Amsterdam zegt DHL en bij sommigen gaat hij van Heathrow(vliegveld) direct naar Amsterdam.

• Binnetie
deCube in "[OnePlus One] Levertijden & Prijzen" hier gaat het net andersom zoals bij mij gaat :)

En hier gaat het ook allemaal heen en weer haha: sdk1985 in "[OnePlus One] Levertijden & Prijzen"
Die van mij heeft ook al bestemming Amsterdam - Zwolle als servicearea.

[ Voor 12% gewijzigd door Binnetie op 08-12-2014 22:10 ]

• GalacticMeadows
Die van deCube kwam dus in ieder geval in 2 dagen, hoop dat dat bij mij ook zo is!

• Binnetie
Ik keek even en had een status update:

3 Vertrokken van DHL vestiging in LAMBETH - UK LAMBETH - UK 21:06
2 Verwerkt in LAMBETH - UK LAMBETH - UK 15:37
1 Zending opgehaald LAMBETH - UK 14:35

Je ziet wel verschillen als je kijkt met de zending van deDude:
donderdag, November 13, 2014
1 Zending opgehaald LAMBETH UK - 13:28
2 Verwerkt in LAMBETH - UK - 14:39
3 Vertrokken van DHL vestiging in LAMBETH - UK - 15:33
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK - 17:05
5 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK - 17:21
6 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK - 18:41
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum EAST MIDLANDS - UK - 22:05
8 Doorgestuurd via EAST MIDLANDS - UK - 23:24
9 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK - 23:27

vrijdag, November 14, 2014
10 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM - 02:20
11 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM - 06:18
12 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM - 08:17
13 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE - 09:51
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE - 13:53
15 Zending afgeleverd DEN HAAG - 14:40
Dat kan net het verschil maken dat hij 1 dagen langer onderweg is.
Haha en het is niet eens mijn telefoon, maar die van mijn vriendin. Collega's willen hem graag zien en even vasthouden. Als het bevalt bestellen zij ook 1.

[ Voor 76% gewijzigd door Binnetie op 08-12-2014 22:22 ]

• GalacticMeadows
Nice, ik denk dat hij nu naar east midlands gaat dan?

• Binnetie
Ja klopt.
Haha grappig om te zien dat er tussen stap 1 en 2 op 1 minuut na dezelfde tijd zit :)

• GalacticMeadows
Ik denk dat die van mij uit Heathrow gevlogen wordt, aangezien hij daar in naartoe is gebracht vanuit het pakhuis (dat ook in Heathrow is, volgens mij hebben ze er een paar in de UK zoals in Lambeth). Misschien wachten ze nu op het vliegtuig en zegt hij daarna "vertrokken vanuit Heathrow".

• Binnetie
Dan is die van m'n vriendin achter die van jou aan lijkt wel. Misschien wachten ze tot de vrachtwagen met de telefoon van mijn vriendin er ook is en dan vliegen ze samen deze mail te op. Neem aan dat DHL 1 a 2x per dag vliegt richting Nederland/België. Je zou eigenlijk het vluchtnr moeten achterhalen van het DHL vliegtuig. Dan weet je wanneer hij vertrekt.

• GalacticMeadows
Ik hoop maar dat hij binnenkort vertrekt!

• GalacticMeadows
Binnetie schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:51:
Dan is die van m'n vriendin achter die van jou aan lijkt wel. Misschien wachten ze tot de vrachtwagen met de telefoon van mijn vriendin er ook is en dan vliegen ze samen deze mail te op. Neem aan dat DHL 1 a 2x per dag vliegt richting Nederland/België. Je zou eigenlijk het vluchtnr moeten achterhalen van het DHL vliegtuig. Dan weet je wanneer hij vertrekt.
Is die van je vriendin al verzonden? Die van mij is nu in Gatwick.

[ Voor 3% gewijzigd door GalacticMeadows op 09-12-2014 07:45 ]

Verwijderd

einschtein schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:17:
[...]

Ah, mijn eerste ligt er niet ver van af. :P 150201XXX. :)
:o 900604xxx Maw , mss tegen Kerst 2015 ;)
Nog steeds op Pending Shipment . Toch maar een ticket gestuurd , het wachten is lastiger dan ik dacht.

• Binnetie
GalacticMeadows schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 06:11:
[...]

Is die van je vriendin al verzonden? Die van mij is nu in Gatwick.
Tuesday, December 09, 2014
5 Processed at GATWICK - UK GATWICK - UK 05:27

Monday, December 08, 2014
4 Arrived at Sort Facility GATWICK - UK GATWICK - UK 23:28
3 Departed Facility in LAMBETH - UK LAMBETH - UK 21:06
2 Processed at LAMBETH - UK LAMBETH - UK 15:37
1 Shipment picked up LAMBETH - UK 14:35

Die van mijn vriendin is nu ook in Gatwick. Ik denk dat ze samen het vliegtuig in gaan. Dan moeten we even de status blijven volgen. Als de volgende statusupdate qua tijd vlak bij elkaar ligt dan reizen ze samen.
Ik ga ondertussen eens kijken welke vluchten DHL uitvoert vandaag naar Amsterdam (of Brussel)

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:24:
Dankzij invite van tweaker plato112 4 december rond middernacht een telefoon mogen bestellen, en met express was ie vanochtend 8-12 in mijn bezit. Soepele bestelling dus, soepel apparaatje ook:)
Ik heb ook via invite van plato. Ook 4 december besteld maar nog steeds pending shipment, met standaard levering.

Dacht even dat het misschien te maken kon hebben met 'soorten' invites. Maar blijkbaar is het lever systeem van OP compleet random.

- en toch zoekt mijn logica hoofd naar een logische verklaring en verbanden die er blijkbaar niet zijn -

[ Voor 9% gewijzigd door Niocera op 09-12-2014 09:13 ]

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-12 15:03
Van mij is ook verzonden:

dinsdag, December 09, 2014 Locatie Tijd Collo
5 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:14
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK - UK 00:32
maandag, December 08, 2014
3 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 23:01
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:01 vrijdag, December 05, 2014
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 12:35

• Binnetie
Als ik het verloop zo bekijk dan gaat hij van Gatwick naar Brussel en dan door naar Amsterdam: https://www.google.nl/map....3517103!2d50.8503396!3e0

Dat betekent dat hij er morgen is. Hij wordt afgeleverd op mijn werk en ik ben dan net vrij :(. Dan maar even naar werk rijden.

[ Voor 35% gewijzigd door Binnetie op 09-12-2014 09:31 ]

Verwijderd

Olee !
Blijkbaar staat mijn OPO bij hen al op Processing .
Ik krijg zonet een reactie op mijn ticket (ik had gevraagd waarom "een vriend" zijn bestelling , die een dag later was besteld al een tracking nr heeft , terwijl hij standaard shipping heeft en ik een dag eerder met express shipping een bestelling had geplaatst).

Michael (OnePlus)

Dec 09 16:10

Hi Jessica

I can see here in my system that your order is already in process. Rest assured that you will be receiving the product that you have paid for the soonest possible time before christmas. ok?

mikey

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik heb hem al een paar weken maar bij mij stond het nog op processing toen DHL al geweest was dus de status zegt helemaal niets volgens mij. Als het eenmaal op processing staat is hij al onderweg of zoals het aangeeft in 'Processing :)

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

Lijkt dat OpO een storing heeft ):

• Binnetie
Hoezo dan?

Verwijderd

29e besteld.. pending shipment.. :/

• Niocera
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:27:
Olee !
Blijkbaar staat mijn OPO bij hen al op Processing .
Ik krijg zonet een reactie op mijn ticket (ik had gevraagd waarom "een vriend" zijn bestelling , die een dag later was besteld al een tracking nr heeft , terwijl hij standaard shipping heeft en ik een dag eerder met express shipping een bestelling had geplaatst).

Michael (OnePlus)

Dec 09 16:10

Hi Jessica

I can see here in my system that your order is already in process. Rest assured that you will be receiving the product that you have paid for the soonest possible time before christmas. ok?

mikey
Dus een ticket maken versnelt het proces? Zou een beetje gek zijn als ze zo werken maar misschien zo ook maar een ticket aanmaken dan.

• Binnetie
Het gebeurd vaker dat er vertraging zit in het systeem. Niet alleen bij OPO is dat. Ik bestel wel eens wat uit China en dan staat het nog steeds op processing. Via chat vraag ik de status op en dan wordt er vermeld dat hij al verzonden is. Een paar uur later krijg ik inderdaad die mail dat hij verzonden is, maar als ik de tracktrace bekijk bleek hij een dag eerder al op transport te zijn gegaan en is hij al een heel stuk verder dan ik verwacht had.

Verwijderd

Niocera schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:53:
[...]

Dus een ticket maken versnelt het proces? Zou een beetje gek zijn als ze zo werken maar misschien zo ook maar een ticket aanmaken dan.
Geen idee of het ticket er iets mee te maken heeft.
Ik wou alleen maar zeker zijn dat ie voor Kerst zal geleverd worden.
Vermits ik het raar vond dat anderen al een tracking nr. hebben of zelfs de OPO , nadat ze na mij bestelde , wou ik er zeker van zijn.

Nu , ze kunnen zeggen wat ze willen natuurlijk ;)
Ik zie nog steeds Pending Shipment...
Ik sluit mijn ticket niet vooraleer ik op zijn minst het tracking nr heb :P

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-12 18:57

Falastine

Think about my signature...

Ik had ook een ticket aangemaakt gisteren en vandaag zie ik opeens processing staan het kan toeval zijn maar ook een reminder aan hun...

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Niocera
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:58:
[...]

Geen idee of het ticket er iets mee te maken heeft.
Ik wou alleen maar zeker zijn dat ie voor Kerst zal geleverd worden.
Vermits ik het raar vond dat anderen al een tracking nr. hebben of zelfs de OPO , nadat ze na mij bestelde , wou ik er zeker van zijn.

Nu , ze kunnen zeggen wat ze willen natuurlijk ;)
Ik zie nog steeds Pending Shipment...
Ik sluit mijn ticket niet vooraleer ik op zijn minst het tracking nr heb :P
Ja precies we zijn overgeleverd en moeten het maar doen met de informatie die we krijgen. Ik laat het nog heel even rusten en als vanavond mijn status nog niet is veranderd dan ga ik ook maar eens een ticket aanmaken.

Ik dacht dat ik mijn geduld wel kon bewaren, maar lezen dat mensen hem hebben en hoe mooi en gaaf het toestel wel niet is maakt dat ik hem toch zsm in mijn handen wil hebben :)

Verwijderd

Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:01:
Ik had ook een ticket aangemaakt gisteren en vandaag zie ik opeens processing staan het kan toeval zijn maar ook een reminder aan hun...
Idem , gisteren een ticket en vandaag een antwoord , maar de status van mijn order is nog niet veranderd
in mijn account. Bij hen in het systeem wel , zegt men toch. Ben razend benieuwd. Nog nooit zo ongeduldig geweest. ;)

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12 14:56
Iemand ook een probleem met inloggen op zijn One Plus account?
[code]Whoops, looks like something went wrong[/code]

Laat maar, na een password reset werkt het ineens weer :?

[ Voor 25% gewijzigd door jeroen_76 op 09-12-2014 11:13 ]

Verwijderd

jeroen_76 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:10:
Iemand ook een probleem met inloggen op zijn One Plus account?
code:
1
Whoops, looks like something went wrong
Nee , werkt naar behoren.

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:04:
[...]

Idem , gisteren een ticket en vandaag een antwoord , maar de status van mijn order is nog niet veranderd
in mijn account. Bij hen in het systeem wel , zegt men toch. Ben razend benieuwd. Nog nooit zo ongeduldig geweest. ;)
Ook ik heb zojuist een ticket aangemaakt. Ben in afwachting van hun reactie.

• TwinFrozr
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:01:
Ik had zondag ook een ticket geopend om te vragen waar mijn bestelling bleef en hoe lang het nog ging duren. Heb er nog geen reactie op gekregen maar maandagochtend stond mijn order opeens op 'Processing', dus ik denk dat het er niet direct mee te maken heeft. Nu wachten op een tracking code...

• Niocera
TwinFrozr schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:17:
[...]

dus ik denk dat het er niet direct mee te maken heeft
Ik begin toch een verband te zien. Ticket aanmaken is status naar processing of bericht dat ze er mee aan de slag gaan.

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 14:43

Ravefiend

Carpe diem!

Vandaag is mijn order van 28/11 ook veranderd naar Processing, zonder een ticket aan te maken.

Verwijderd

Black Friday besteld, ook nog op Pending Shipment :/

• ssvenn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 15:04
GalacticMeadows schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:41:
Mijn order log:

LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 8, 2014 4:38 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM

LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 8, 2014 4:53 PM AF Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM

LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 8, 2014 5:03 PM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM

Denken jullie dat hij morgen kan komen?
Mijn order stond gisteren ook al op processing, maar die status is niet veranderd. Sturen ze die batches niet gewoon makkelijk in één keer uit? Zit volgensmij geen logica in hun logistiek :9

• Binnetie
@GalacticMeadows, als het goed is is je status veranderd of gaat hij zo veranderen. Die van mijn vriendin is net vertrokken vanuit Gatwick. Op naar Brussel!

Het verwerken heeft wat vertraging gehad, want ik zie vrijwel geen zendingen die 's middags vanuit Gatwick vertrekken, alleen 's ochtends voor 9.00 uur. Hij zal naar verwachting begin van de avond in Brussel aankomen. Ik vraag me af of hij dan naar Amsterdam zou gaan of direct naar DHL in Zwolle (zou qua kilometers nog flink schelen...

[ Voor 52% gewijzigd door Binnetie op 09-12-2014 12:56 ]

• dberg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09-2021
Die van mij is ook zojuist vanuit Gatwick vertrokken, die zal in hetzelfde vliegtuig zitten:)

• einschtein
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07-2022
-- edit --

[ Voor 91% gewijzigd door einschtein op 09-12-2014 13:42 ]

Verwijderd

Rechts bovenaan op je naam klikken en dan "my activities" , dan verschijnt ie weer.
Ik dacht ook dat m'n ticket weg , maar ie staat er nog ;)

• Binnetie
dberg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:32:
Die van mij is ook zojuist vanuit Gatwick vertrokken, die zal in hetzelfde vliegtuig zitten:)
Ik vermoed dat ze niet in het vliegtuig zitten. Als je kijkt naar de tijden tussen beide stations dan vermoed ik dat ze gewoon door de tunnel rijden. Bij mij staat ook: DHL Ground wat staat voor wegvervoer.

• einschtein
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:52:
[...]

Rechts bovenaan op je naam klikken en dan "my activities" , dan verschijnt ie weer.
Ik dacht ook dat m'n ticket weg , maar ie staat er nog ;)
Ja, die e-mail van hun is maar raar. Ze linken naar een plek waar je tickets niet eens staan. :P

• brammieman1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:30
Yeah, 4 december bestelt en nu een T&T code ontvangen. :D

• GalacticMeadows
Binnetie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:52:
@GalacticMeadows, als het goed is is je status veranderd of gaat hij zo veranderen. Die van mijn vriendin is net vertrokken vanuit Gatwick. Op naar Brussel!

Het verwerken heeft wat vertraging gehad, want ik zie vrijwel geen zendingen die 's middags vanuit Gatwick vertrekken, alleen 's ochtends voor 9.00 uur. Hij zal naar verwachting begin van de avond in Brussel aankomen. Ik vraag me af of hij dan naar Amsterdam zou gaan of direct naar DHL in Zwolle (zou qua kilometers nog flink schelen...
Dat is precies hoe de mijne nu gegaan is, hij is ook om 5:27 geprocessed in Gatwick! Is sowieso dezelfde batch..

[ Voor 3% gewijzigd door GalacticMeadows op 09-12-2014 16:00 ]

• GalacticMeadows
Binnetie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:52:
[...]

Ik vermoed dat ze niet in het vliegtuig zitten. Als je kijkt naar de tijden tussen beide stations dan vermoed ik dat ze gewoon door de tunnel rijden. Bij mij staat ook: DHL Ground wat staat voor wegvervoer.
Gatwick airport.. ik weet niet waar de tunnel begint maar niet in Gatwick lijkt mij?

• einschtein
brammieman1 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:31:
Yeah, 4 december bestelt en nu een T&T code ontvangen. :D
Godver.

• MaLo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-11 13:18
BunnyRabbit schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:54:
Mijn order van de 28ste staat nog steeds op pending shipment. Afgelopen week een ticket aangemaakt met de vraag om verheldering, maar ook daar nog geen reactie op. Misschien is dit de prijs die je betaalt voor de lage kosten van het toestel zelf...
Inmiddels reactie op m'n ticket:
Martijn,

Thanks for getting in touch.
I'm really sorry for the delay due to Black Friday Sale.

As part of our first large batch of shipments, your order is on its way and now on process. However, rest assure that you should get your order before December 25th.

We hope you understand, and sincerely apologize for causing you such inconvenience.

Thanks,

Dea ^_^
Hij staat inderdaad op Processing nu, maar nog geen tracking nummer helaas. Eventueel versnelt een ticket het proces dus toch enigszins. Je herinnert ze er in ieder aan dat je nog een lopende order hebt :P Overigens staan de accessoires in een aparte order nog steeds op Pending Shipment.

Verwijderd

----edit---
:o :o lucky you :/

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2014 16:36 ]

• brammieman1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:30

• einschtein
Ik ga even een prima hoekje opzoeken, eentje die geschikt is voor de foetus houding.

• Binnetie
GalacticMeadows schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:58:
[...]

Gatwick airport.. ik weet niet waar de tunnel begint maar niet in Gatwick lijkt mij?
Klopt, maar op zo'n station komen allerlei voertuigen bij elkaar. De snelle zendingen gaan via de lucht maar gezien de snelheid en de tijden tussen de station lijkt me dat het over de weg gaat.

Verwijderd

3 dec bestelt en nog steeds pending shipment.....

• LarsKuijlenburg
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-10-2023
3 december besteld... hopen dat de status snel van pending shipment afspringt

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12 12:20
2 december, ook hier nog altijd pending shipment. Treurnis is groot :'(.

Verwijderd

29ste besteld en nog steeds Pending Shipment...

Toch ook maar even een ticket aangemaakt en gevraagd of het komt omdat ik een accessoire heb besteld in dezelfde order.

• ssvenn
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:38:

Toch ook maar even een ticket aangemaakt en gevraagd of het komt omdat ik een accessoire heb besteld in dezelfde order.
Ik dacht dat eerst ook, maar ik heb nu processing staan sinds gisteren ochtend. Heb 28e besteld met een protector. Ze beginnen nu uit te leveren aan de mensen die het eerst hebben besteld. 29e betekend gewoon langer wachten denk ik.

Tenzij je een invite hebt, die blijken allemaal voorang te hebben.

Verwijderd

ssvenn schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:41:
[...]

Ik dacht dat eerst ook, maar ik heb nu processing staan sinds gisteren ochtend. Heb 28e besteld met een protector. Ze beginnen nu uit te leveren aan de mensen die het eerst hebben besteld. 29e betekend gewoon langer wachten denk ik.

Tenzij je een invite hebt, die blijken allemaal voorang te hebben.
Hoop dat je gelijk hebt. Begin het toch wel vreemd te vinden dat mensen die ná de Black Friday sale hebben besteld hem al binnen hebben, maargoed als dat via invites gaat en die prioriteit krijgen is dat wel te begrijpen

• ChromeFR
Hier besteld met invite (2 december), nog geen voortgang geboekt. Dus volgens mij maakt het wel of geen invite hebben niets uit.

• einschtein
Ja, maar ik had hem met een invite besteld. :(

Even had ik hoop dat het gewoon puur aan OnePlusOne lag, toen er een busje van DHL voor de deur stond. Maar meneer moest helaas niet bij mij zijn.

• einschtein
Oh, en bestellen met een invite hoort voorrang te hebben op reguliere (pre-order, black friday) orders. Maar OnePlusOne geeft niet om een logische afhandeling van orders.

• ssvenn
einschtein schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:06:
Oh, en bestellen met een invite hoort voorrang te hebben op reguliere (pre-order, black friday) orders. Maar OnePlusOne geeft niet om een logische afhandeling van orders.
Invite voorang geven is wel logisch, alleen dat gebeurt gewoon ook niet consequent. Het is volgensmij pure chaos. Alsof er meerdere mensen met verschillende bestanden werken en de ene werknemer snellerzijn orders eruit gooit dan de andere.

Lijkt mij dat een bedrijf toch zoveel mogelijk orders tegelijk de deur uit willen doen. Of een goede stock hebben voor ze zo'n actie beginnen?

• einschtein
ssvenn schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:13:
[...]

Invite voorang geven is wel logisch, alleen dat gebeurt gewoon ook niet consequent. Het is volgensmij pure chaos. Alsof er meerdere mensen met verschillende bestanden werken en de ene werknemer snellerzijn orders eruit gooit dan de andere.

Lijkt mij dat een bedrijf toch zoveel mogelijk orders tegelijk de deur uit willen doen. Of een goede stock hebben voor ze zo'n actie beginnen?
Ja, dacht ik ook. Maar valt vies tegen. :P

Dit is gewoon pure karma voor het overstappen van iOS naar Android. Verdeumme.

• einschtein
Oooh, nu kan ik hem van iemand overkopen. Nog gesealed en al én met factuur. Hm.

• 418O2
  • Laatst online: 18:42
einschtein schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:14:
[...]

Ja, dacht ik ook. Maar valt vies tegen. :P

Dit is gewoon pure karma voor het overstappen van iOS naar Android. Verdeumme.
Doe een beetje geduldig man. Die telefoon komt wel. En volgens mij hebben ze niets beloofd, buiten 'voor de kerst'

• einschtein
418O2 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 22:42:
[...]

Doe een beetje geduldig man. Die telefoon komt wel. En volgens mij hebben ze niets beloofd, buiten 'voor de kerst'
Dat laatste is mij niet beloofd, alleen aan de mensen tijdens de Black Friday sale. ;) En ik heb besteld, samen met anderen, onder de andere -normale- voorwaarden.

En dit gaat grotendeels puur om het feit dat orders moeten worden afgehandeld zoals ze binnenkomen. Iemand die hem op 4 december bestelt, hoort hem niet eerder te krijgen dan iemand die hem op 2 december bestelt. Mits het hetzelfde land (/warehouse) is, natuurlijk.

Verwijderd

Nog steeds Pending Shipment , ook al zou het bij hen in het systeem op Processing staan.
Zonet kreeg ik weer een mailtje van hen op mijn ticket (ditmaal vroeg ik hoe het komt dat ik nog steeds Pending Shipment zie staan terwijl het bij hen op Processing zou staan)

"You are welcome Jessica.
I will personally focus on your account to check on the delivery of your product ok?
Your tracking number will arrive shortly , do not worry.

mikey"

• GalacticMeadows
En die van mij is in Amsterdam!

• Binnetie
Die van mij ook! Nu nog even richting het noorden des lands.

Verwijderd

En wanneer had jij die nu weer besteld Galactic Meadows ? :)

• dberg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09-2021
Die van mij ligt klaar in Eindhoven, nu even door naar 's-Hertogenbosch :)

• GalacticMeadows
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:17:
[...]

En wanneer had jij die nu weer besteld Galactic Meadows ? :)
28 november

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:38:

Een ticket aanmaken zorgt er iniedergeval wel voor dat ze naar je account kijken en je order oppakken. Ik heb nog geen reactie gehad maar ik kan zien dat de laatste activiteit op mijn ticket vanochtend was en dat mijn order nu ineens op processing staat.

Nu is dus de vraag of processing uiteindelijk ook iets betekend of dat dit gewoon een optie is om iedere ongeduldige klant rustig te houden. Nu is het wachten op mijn ticket number :)

• ChromeFR
Reactie van OnePlus op mijn vraag waarom mijn bestelling nog niet ontvangen heb (bestelling, 2 dec.):

"We are truly sorry for the delay. Your order has been affected by the Black Friday Sale. Rest assured you will receive your great phone before the holidays.

Thank you for your understanding.

Regards,

Kathy"

• ssvenn
Dag 3 op processing :(.

• Niocera
Hier ook nog steeds pending (5 dec besteld). Wel gister een ticket aangemaakt. Maar dat heeft tot nu toe nog niet het magische effect :(

• Falastine

Falastine

Gisteren sprong hij op processing en vandaag is hij complete en de deur uit gegaan:D Zou dat ticket dan toch geholpen hebben?

Verwijderd

Niocera schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:27:
Hier ook nog steeds pending (5 dec besteld). Wel gister een ticket aangemaakt. Maar dat heeft tot nu toe nog niet het magische effect :(
3 december besteld met invite.
"Shipment Pending" op mijn order.
Ticket ingevuld , in hun systeem zou het op Processing staan.
Geloof er niet veel meer van. :-(

• ssvenn
Falastine schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:31:
Gisteren sprong hij op processing en vandaag is hij complete en de deur uit gegaan:D Zou dat ticket dan toch geholpen hebben?
Wanneer heb je besteld?

• Falastine

Falastine

Niocera schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:27:
Ik had 29 nov met invite besteld en pas vandaag verzonden dus denk dat jij nog wel even geduld moet hebben.

• ssvenn
[...]

Ik had 29 nov met invite besteld en pas vandaag verzonden dus denk dat jij nog wel even geduld moet hebben.
Ah kijk een invite geeft je sowieso wel voorrang ;). De wachtrij voor de black friday is eindeloos lang.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
28/11/2014 besteld (Black Friday)
Met expres post laten versturen (voor die 7~8 euro meer...) en 4/12/2014 binnen.

• Niocera
[...]

Ik heb ook nog wel geduld. Het gekke is dat iemand met een invite van dezelfde persoon, dezelfde dag besteld en hem al binnen heeft.

--- ik zoek naar logica in het systeem, maar blijkbaar is die er dus gewoon echt niet ---

• ssvenn
Gman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:33:
28/11/2014 besteld (Black Friday)
Met expres post laten versturen (voor die 7~8 euro meer...) en 4/12/2014 binnen.
Grapje zeker? En dat zonder invite? |:( |:(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ja zonder invite (daar zat ik wel op te wachten overigens).

Wel krom dat mensen die eerder besteld hebben later worden geholpen.

Verwijderd

Ik hoop gewoon dat ik mijn telefoon sneller krijg aangezien in in de UK woon, zou toch denken dat het makkelijker is voor hen om te verzenden...

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:07
29ste besteld staat sinds vanmorgen op Processing, echter gezien alle berichten denk niet dat ie voor het weekend binnen zal zijn helaas :(

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-12 21:58
Woensdag 3 december besteld met een invite. Gisteren toch maar even een ticket aangemaakt en vanochtend reactie gekregen:
Hi Tony,

I'm so sorry for keeping you wait.
As per checking, your order is already on process. We do apologize for the little delay due to Black Friday Sale. Rest assure you'll have your order soon. Your patience is highly appreciated! :)

Regards,
Anna
Order status staat bij mij echter nog steeds op 'pending shipment'.

• TwinFrozr
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Derde dag op processing... Ik had gehoopt vannacht een bericht te krijgen dat mijn pakketje was verzonden maar zoals het nu lijkt wordt het hem voor dit weekend ook niet meer. (28/11 besteld met invite)

• Binnetie
Ik werd net gebeld door mijn werk dat de telefoon voor mijn vriendin binnen is. Die ga ik vanmiddag even ophalen. 4 December besteld en vandaag binnengekomen.

• einschtein
Hier staat ie nog steeds op Pending Shipment, 2 december besteld!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:07
Binnetie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:44:
Ik werd net gebeld door mijn werk dat de telefoon voor mijn vriendin binnen is. Die ga ik vanmiddag even ophalen. 4 December besteld en vandaag binnengekomen.
Dit slaat nergens meer op. Later bestellen en toch eerder ontvangen best frustrerend |:(

Verwijderd

Op Black Friday besteld en sinds vannacht of vanochtend in processing. Voor kerst moet ie toch wel binnen zijn dan :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 11:55 ]

• project2401
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 15:44
Ik heb bestelnummer: 1500199 nog steeds pending

Verwijderd

tonyto_tp schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:55:
Woensdag 3 december besteld met een invite. Gisteren toch maar even een ticket aangemaakt en vanochtend reactie gekregen:

[...]

Order status staat bij mij echter nog steeds op 'pending shipment'.
Idem...En dan lees je hier dat er zijn die hem op 4december bestelde en hem vandaag hebben ontvangen.
Snap niks van leveringsmethode. 8)7 |:(

• einschtein
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:04:
[...]

Idem...En dan lees je hier dat er zijn die hem op 4december bestelde en hem vandaag hebben ontvangen.
Snap niks van leveringsmethode. 8)7 |:(
Hier net zo. :P Echt apart die afhandelings-technieken van hun.

Verwijderd

Had van een vriend vernomen die ook een OpO had aangeschaft, dat de status helemaal niks betekend. Bij hem stond er ook nog 'pending shipment' terwijl de OpO al bij hem afgeleverd was. Ik hoop dat hij ook vandaag komt. 3 dec besteld en status 'pending shipment'

• einschtein
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:10:
Had van een vriend vernomen die ook een OpO had aangeschaft, dat de status helemaal niks betekend. Bij hem stond er ook nog 'pending shipment' terwijl de OpO al bij hem afgeleverd was. Ik hoop dat hij ook vandaag komt. 3 dec besteld en status 'pending shipment'
Maar ik heb de telefoon eigenlijk dit weekend nodig :D

Maar klopt, ja. Die status op hun site betekend vrij weinig. Maar toch is het logisch om voor ons, de klant, die als richtlijn te gebruiken.

Verwijderd

Heb je helemaal gelijk in, het is wel frustrerend. Zou mijn iPhone al maandag verkopen, dat moet ik nu ook blijven uitstellen. Hoop dat de koper niet afhaakt.
Pagina: 1 ... 23 ... 38 Laatste

Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.

Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.

Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic