• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gman schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:30:
Ik kreeg een tip van een vriend, aliexpres heeft op 11-11 (november dus) een mega sale.
De one plus 16gig zal dan voor 50% worden aangeboden.

[afbeelding]
Link

De prijs is nu nog hoog maar zal op 11-11 dus 50% worden.
Erg interessant, ik heb 'm in de agenda staan :)

Ik wil er wel even bijvermelden dat er kans is op import belasting via de douane.
Hmm, klinkt te mooi om waar te zijn.

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:11

ABD

[b][message=43141632,noline]
Erg interessant, ik heb 'm in de agenda staan :)

Ik wil er wel even bijvermelden dat er kans is op import belasting via de douane.
Kosten bij import kunnen fors oplopen. Je betaalt al naar gelang de prijs van het product een combinatie van btw(21%), invoerrechten(3%) en inklaringskosten van de verzender in Nederland(1 à 2 tientjes). Je betaalt over het hele bedrag, dus inclusief verzend- en verzekeringskosten. Bedragen tot €22 zijn belastingvrij, van €22-€150 betaal je 21% btw + inklaringskosten en boven de €150 komen daar nog 3% douanerechten bij.

Mede omdat je met garantie ook problemen kunt hebben, het verzenden vanuit Nederland naar China prijzig is(tot 2kg ca €25), en producten tijdens vervoer defect kunnen raken of kunnen verdwijnen, koop ik zelden dure producten van buiten de EU, of het moet wel heel erg veel schelen, want met 24% + inklaringskosten erbij scheelt het vaak te weinig.

In dit geval kost het apparaat $190+$22.57 verzenden met DHL. Dat is ongeveer €167, wat op €207 uitkomt incl. btw en douanerechten en €217 totaal met inklaringskosten DHL(als die ondertussen niet duurder zijn geworden). Op zich is dat een leuke prijs, maar heen en weer sturen indien je garantie nodig hebt, kost zo €50, dat moet je wel meenemen.

[ Voor 15% gewijzigd door ABD op 29-10-2014 13:13 ]

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
Kan me ook niet voorstellen dat het kan voor die prijs.
Zeker met 0 feedback :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Inderdaad geen feedback, maar aliexpress zwaait nogal in je gezicht met de garantie regeling waar je op terug kan vallen.

Ik bestel 'm ook liever "gewoon" maar ze faalden nogal hard met de preorder :X dus ik zoek alternatieven.

[ Voor 31% gewijzigd door Gman op 29-10-2014 13:12 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
ABD schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:05:
maar heen en weer sturen indien je garantie nodig hebt, kost zo €50, dat moet je wel meenemen.
€0 wanneer je via OnePlus zelf aanspraak hebt op garantie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
17 nov. is de volgende ronde voor pre-order zonder invite. Dus sla je slag zou ik zeggen :)

Ik zie alleen maar voordelen; wordt vanuit EU verzonden dus 0% kans op inklaring, douanekosten, belasting.
Zeer goede garantieafhandeling wat ik hier lees. En zo duur is ie niet vergeleken met andere toptoestellen (:

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:25
Ik hoop stiekem op nog wat invites voor de pre-order, scheel toch 3 weken wachten.

In de categorie domme vragen; worden ze altijd vanuit de EU verzonden, of alleen tijdens zo'n pre-order (omdat ze dan bv al een grote batch ergens in een logistiek centrum hier hebben staan)?

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
de eerste smartphone die ik zonder nadenken zou kopen na mn Nexus 4 (2 jaar geleden) en hij is alleen maar weer te krijgen via een vaag invite systeem... :s

• zeg_ik_niet
Volgens mij krijgen Europese kopers het toestel vanuit de EU. De rest van de wereld vanuit China.. Correct me if I'm wrong (:

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:40
Ze hebben dus opslagplaatsen op drie continenten:
We have warehouses on three continents - your order will be shipped to you from our nearest available warehouse to minimize your cost and wait time.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-11 18:31

TommieW

Numa numa.

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze een warehouse in Duitsland hebben staan.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• zeg_ik_niet
TommieW schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:11:
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze een warehouse in Duitsland hebben staan.
Mocht het dicht aan de grens liggen dan nemen we even contact met ze op en halen we het toestel wel ff af.
Scheelt weer verzendkosten :+

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Een verwachte levertijd van 4-6 weken naar 3-4 weken. Dat is al een stuk beter. :D Kan echt niet wachten joh, blij als ik m'n S3 eindelijk kwijt ben. Er mankeert teveel aan haha. :P

• zeg_ik_niet
Ik heb 'm ook van 4-6 weken naar 3-4 weken. Hopelijk wordt de tijd nóg korter..

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Waar zien jullie die tijden? Bij mij stond bij bestellen de order geschat op 4-5 weken en nu ik mijn account kijk staat er nog "In queue". Ik heb ongeveer om 18.00 besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door Martijn19 op 29-10-2014 21:49 ]

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Martijn19 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:48:
Waar zien jullie die tijden? Bij mij stond bij bestellen de order geschat op 4-5 weken en nu ik mijn account kijk staat er nog "In queue". Ik heb ongeveer om 18.00 besteld.
Rechts staat een linkje "view order". ;)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
TommieW schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:51:
[...]

Rechts staat een linkje "view order". ;)
Dan krijg ik een Magento error. Zeer vreemd. Ik neem dus aan dat die van jullie niet meer "in queue" staat?

• zeg_ik_niet
Dat staat er bij mij ook.
Rechts in het scherm staat dan 3-4 weken
Een paar regels naar onder, aan de rechterzijde.

• Mr. niels
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
zeg_ik_niet schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:39:
Dat staat er bij mij ook.
Rechts in het scherm staat dan 3-4 weken
Een paar regels naar onder, aan de rechterzijde.
bij mij rechts in de pagina staat "less than 1 week" kan niet wachten tot ik hem binnen heb. ik heb hem ook "gewoon" afgelopen maandag bested :)

• zeg_ik_niet
Mr. niels schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:08:
[...]

bij mij rechts in de pagina staat "less than 1 week" kan niet wachten tot ik hem binnen heb. ik heb hem ook "gewoon" afgelopen maandag bested :)
Bij mij is de levertijd nog 3-4 weken. Hopelijk krijg ik 'm over max. 2 weken! :9~

• Quad
  • Nu online
TommieW schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:11:
Nee, de UK alleen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dat is toch wel een beetje een tegenvaller.

Hoe vaak komt het nou echt voor dat ze aan de deur extra geld vragen (BTW e.d.)?

• Quad
  • Nu online
Als je besteld bij OnePlus niet.

Edit, die betaal je wel, zit alleen al in de €299.

[ Voor 45% gewijzigd door Quad op 31-10-2014 10:14 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Quad schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:11:
Als je besteld bij OnePlus niet.

Edit, die betaal je wel, zit alleen al in de €299.
Nice. Thanks!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Mmmm status is bij mij van 2-3weeks naar 2weeks gegaan :). Bij bestellen nog 4-5 Weeks :D

• zeg_ik_niet
Had ik dat maar :'(

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:49
Van 1-2 weken naar een email; Guess what? We just prepared your pre-order and it is now ready to schip!

:o _/-\o_

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

• zeg_ik_niet
Wut! En ik nog maar 3-4 weken wachten. (Hopelijk is nu een week voorbij).

• Quad
  • Nu online
Nou dan mag mijn RMA ook wel eens opschieten. Wacht al even op mijn replacement. Volgende week hopelijk eens binnen..

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-10 13:33
Via marktplaats kom ik op Winchi.nl uit om een toestel voor 340 euro te kunnen kopen, alleen op internet kan ik 0,0 reviews vinden over deze website... Iemand ervaring?
http://www.winchi.nl/oneplus-one?___SID=U

• AlphaBlack_NL
Spekker schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:34:
Van 1-2 weken naar een email; Guess what? We just prepared your pre-order and it is now ready to schip!

:o _/-\o_
Zelfde net bij mij :o :D

• Quad
  • Nu online
Sandert98 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 07:12:
Via marktplaats kom ik op Winchi.nl uit om een toestel voor 340 euro te kunnen kopen, alleen op internet kan ik 0,0 reviews vinden over deze website... Iemand ervaring?
Koop voor een 10tje een invite, ben je goedkoper uit, daarbij heb je ook nog eens recht op RMA bij OnePlus zelf, lijkt mij stukken betrouwbaarder dan via een onbekende shop.

In other news, mijn verzending voorbereid, volgende week komt die binnen. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sandert98
Quad schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:22:
[...]

Koop voor een 10tje een invite, ben je goedkoper uit, daarbij heb je ook nog eens recht op RMA bij OnePlus zelf, lijkt mij stukken betrouwbaarder dan via een onbekende shop.

In other news, mijn verzending voorbereid, volgende week komt die binnen. ;)
Ga ik denk ik maar eens doen... Invites gaan zo ongelooflijk snel.. Ga denk ik maar een Vraag advertentie maken in V&A.

Top! Hoe lang heeft het totaal geduurd voordat ie is voorbereid?

• gebruikershaes
Sandert98 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 07:12:
Hm zijn er wel eens 64GB Wit toestellen te koop? Of vervangen ze de achterkantjes zelf?

Oh en er staat ook
Bestel makkelijk en risicoloos uit China!
dus waarschijnlijk gewoon een soort van reseller.

[ Voor 13% gewijzigd door gebruikershaes op 01-11-2014 10:35 ]

• Sandert98
gebruikershaes schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:32:
[...]

Hm zijn er wel eens 64GB Wit toestellen te koop? Of vervangen ze de achterkantjes zelf?

Oh en er staat ook
[...]
dus waarschijnlijk gewoon een soort van reseller.
Lijkt me dat ze de achterkant vervangen, want inderdaad, er wordt geen 64gb wit verkocht.. Maar dat betekend dat je ook geen gesealde krijgt lijkt me? Beetje vage website, die ook pas enkele dagen in de lucht is..

• Quad
  • Nu online
Sandert98 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:30:
[...]

Ga ik denk ik maar eens doen... Invites gaan zo ongelooflijk snel.. Ga denk ik maar een Vraag advertentie maken in V&A.

Top! Hoe lang heeft het totaal geduurd voordat ie is voorbereid?
Het is een RMA procedure, dus geen idee. Op de order staat sinds 17-10, maar ik heb vanaf woensdag bevestiging gehad dat mijn nieuwe wordt verzonden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sandert98
Zojuist via PM een bericht gekregen van WinChi.nl, met goedkeuring dat dit bericht openbaar gemaakt mag worden:
Hoi Sander, zojuist in onze Analytics een toestroom van bezoekers gemerkt die via jouw forumpost komen. We hebben daarom snel een bescheiden account aangemaakt (wij willen zeker geen forumreclame maken) zodat wij jouw vraag persoonlijk kunnen beantwoorden.

Er zijn nog niet veel reviews te vinden omdat het Winchi bestelplatform kortgeleden gelanceerd is. Er zijn wel enkele beoordelingen van klanten op de productpagina (zie tab beoordelingen) Via het Winchi bestelplatform bestel je zonder risico's rechtstreeks uit China, van Chinese verkopers.

Het betreft uiteraard de originele OnePlus One (n.b.: op ons bestelplatform zijn uitsluitend Chinese Premiummerken beschikbaar), zoals in China wordt verkocht door OnePlus. Het INVITE-systeem is bedacht alleen voor de westerse wereld, om schaarste te creëren, zodat ze als start-up geen reclamekosten moeten maken en om de kosten laag te houden.

OnePlus levert in China ook de witte 64GB variant van de One.

Mocht je nog vragen hebben, beantwoord dit berichtje of stel ze hier gerust: http://www.winchi.nl/vraag
Later op een vraag over de garantie kreeg ik dit antwoord:
Sander, wij leveren uitsluitend het bestelproces (daarom zijn wij een bestelplatform, een soort veilige Amazon, eBay of Bol, maar dan voor China). Wij zorgen enkel dat je de bestelling snel in orde ontvangt, een veiligheidsbuffer bij het bestellen uit China. Ontvang je niets (dat gebeurt nooit omdat er uitsluitend betrouwbare verkopers worden bij het platform aangesloten, maar stel dat), dan krijg je het volledige aankoopbedrag van ons terugbetaald. Pas na het einde van de herroepingstermijn van 14 dagen wordt de betaling doorgezet aan de verkoper, tot die tijd blijft jouw geld veilig bij ons. Na 14 dagen is onze taak voldaan en de communicatie gaat verder gewoon rechtstreeks met de verkoper.

De gebruikers van ons platform bestellen VIA Winchi VAN Chinese verkopers (elke bestelling wordt automatisch toegewezen aan de verkoper die jouw bestelling op dat moment het snelst kan verzenden). Je hebt dus garantie gewoon bij de Chinese verkoper, en dat is de standaard 12 maanden.

Wij doen ons best om het platform zo transparant mogelijk te maken en de platformgebruikers zo goed mogelijk te informeren. Wij doen nooit aan geautomatiseerde tekstjes, maar persoonlijke reacties (zoals je merkt :) ), juist om mensen bewust te maken van de serieuze Chinese merken (zoals OnePlus, Oppo, ZTE etc., dus geen troep/klonen e.d.)
Service is tenminste goed. Als ik geen invite kan krijgen, dan is dit zeker een optie die ik ga overwegen :) .

[ Voor 38% gewijzigd door Sandert98 op 01-11-2014 11:37 . Reden: toevoeging ]

• Malchick
  • Laatst online: 05-11 23:47
Mooi dat ze zo snel en uitgebreid reageren, dat kan ik wel apprecieren!
Sandert98 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:08:
Zojuist via PM een bericht gekregen van WinChi.nl, met goedkeuring dat dit bericht openbaar gemaakt mag worden:

[...]

Later op een vraag over de garantie kreeg ik dit antwoord:

[...]

Service is tenminste goed. Als ik geen invite kan krijgen, dan is dit zeker een optie die ik ga overwegen :) .

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-10 20:09
Verrassend. Ik kreeg bij het doen van mijn preorder een "4-5 weken" indicatie maar ik kreeg zojuist een mailtje dat mijn bestelling klaar is voor verzending. Dat is (natuurlijk) veel sneller dan ik dacht. :)

• Luca
Van 4-6 weken, naar 3-4, naar 2-3 naar een mail dat de bestelling klaar is voor verzending. Mij hoor je niet klagen. :)

• Stormrider nl
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-11 16:47
Same here die van mij is nu ook klaar voor verzending. Ben benieuwd .

Het echte wachten is begonnen :*)

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Hier ook.
Ik vraag me toch erg af hoe ze opeens aan al die toestellen zijn gekomen. Is de quality control bijvoorbeeld veel minder geworden?

Al die toestellen moeten ergens vandaan zijn gekomen.

• beantherio
TommieW schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:18:
Hier ook.
Ik vraag me toch erg af hoe ze opeens aan al die toestellen zijn gekomen. Is de quality control bijvoorbeeld veel minder geworden?

Al die toestellen moeten ergens vandaan zijn gekomen.
Misschien dat ze een erg conservatieve inschatting van levertijden hebben gedaan. Misschien dat er veel orders geannuleerd zijn. En misschien dat er regionaal wat verschillen zijn in voorraden. Het is gissen.

Maar ik denk niet dat exemplaren die sinds de preorder geproduceerd zijn nu al geleverd worden. Daar zit normaal gesproken wel meer tijd tussen denk ik.

• Luca
Ik las ergens ook dat het misschien ook kan komen omdat er in eerste instantie gewoon wel veel pre-orders waren, vandaar die lange levertijden. Echter zijn er ook veel van die orders later in de week alsnog mislukt (problemen met PayPal o.a.) of geannuleerd, wat er voor heeft kunnen zorgen dat anderen de toestellen eerder kunnen krijgen.

• OneTimer
  • Laatst online: 02:55
Als ik het goed heb wordt het bedrag pas bij de verzending van het toestel, van Paypal afgeschreven? En zolang ik een email heb gehad met de 4-6 weken levertijd is het allemaal goed gegaan bij de pre-order (zonder invite)?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Luca
Dat is, voor zover ik dat weet, inderdaad correct.

• zeg_ik_niet
Ja klopt wordt afgeschreven zodra het verzonden wordt.
Ik heb namelijk de telefoon ook besteld en er is nog niets afgeschreven (:

• Quad
  • Nu online
Volgens de tracking moet mijn 'replacement' (het is gewoon een nieuw toestel) morgen aan komen. Totale retour procedure duurde op een dag na dan 2 weken, welke zeer acceptabel is. Ook dat je direct een nieuwe krijgt vind ik zeer goed.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:34
Quad schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:51:
Volgens de tracking moet mijn 'replacement' (het is gewoon een nieuw toestel) morgen aan komen. Totale retour procedure duurde op een dag na dan 2 weken, welke zeer acceptabel is. Ook dat je direct een nieuwe krijgt vind ik zeer goed.
Mogelijk al gezegd, maar wat was de reden van retour? Een van m'n 2 OPO's heeft een cracked screen en ik vroeg me af of ie vervangen of gerepareerd wordt.

• Quad
  • Nu online
Ben zo'n beetje de enige met het probleem, licht van de flitser komt op de lens welke in donkere situaties resulteert in een volledige groene foto. Werd een 'replacement'.

Cracked scherm wordt je scherm vervangen, las ergens dat die kosten zo'n €150 was.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ABD

ABD

De status van mijn telefoon ging vrijdag op pending shipment, zaterdag op processing en vannacht ging die naar complete. Uit tracking info die ik vannacht gekregen heb, blijkt dat het pakje zaterdag afgeleverd is bij DHL op Londen Heathrow, zondag op weg ging naar Brussel en vannacht naar Amsterdam verscheept is. De bezorger is sinds 8.10u onderweg, maar ik vrees dat ik die ga missen, want ik ben zo naar mijn werk. Ik ga proberen vroeg thuis te zijn en anders komt het morgen goed, want dan ben ik vrij en ga ik de hele dag naast de deur zitten als een puppie die op zijn baasje wacht.

Hoe dan ook, als je status naar processing gaat, weet je dat je spoedig de bezorger aan de deur krijgt!

• Mr. niels
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Mijn 1+ is gearriveerd, ga er zo even mee spelen. ben reuze benieuwd :)

• AlphaBlack_NL
Die van mij staat nog op processing hopelijk komt ie ook no deze week! Staat nog wel estimated delivery 1-2 weeks stond dat bij jullie ook nadat jullie pending shipment hadden gekregen ?

• zeg_ik_niet
Als je die One+1 koopt via de site, kun je dan niet voor de Amerikaanse site kiezen? Dan betaal je 299$. Scheelt toch weer wat tientjes :)
Of krijg je automatisch de Europese site?

• gebruikershaes
Volgens mij krijg je automatisch de europese.

[ Voor 76% gewijzigd door gebruikershaes op 03-11-2014 19:11 ]

• zeg_ik_niet
Ik zal het 17 november proberen (:
Desnoods met een proxy :+

• Quad
  • Nu online
Je krijgt hem opgestuurd vanuit de EU, ga niet miepen om een paar tientjes, die je mogelijk niet krijgt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
Was ook niet zo bedoeld :)
Ik heb 'm toch al besteld.

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:40
zeg_ik_niet schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:06:
Als je die One+1 koopt via de site, kun je dan niet voor de Amerikaanse site kiezen? Dan betaal je 299$. Scheelt toch weer wat tientjes :)
Of krijg je automatisch de Europese site?
In dollars is $299,- voor het 16GB model en $349,- voor de 64GB, €299,- voor het 64GB model vind ik dan ook zeer schappelijk in een wereld waar vaak dollarprijzen = europrijzen zijn. :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57
Vanuit de US shop kan je Nederland niet als bestemming kiezen

• ABD

ABD

Mvdbeld schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:48:
[...]

In dollars is $299,- voor het 16GB model en $349,- voor de 64GB, €299,- voor het 64GB model vind ik dan ook zeer schappelijk in een wereld waar vaak dollarprijzen = europrijzen zijn. :+
Daarnaast zijn prijzen in de VS exclusief sales tax. Nu is de sales tax lager dan onze btw, maar als wij importeren vanuit de VS betalen we invoerrechten, btw en inklaringskosten aan het postbedrijf dat ons pakketje bezorgd. $349 mag dan €279 zijn, na import wordt dat minstens €336. We zijn nu dus een stuk goedkoper uit, omdat het pakhuis in de EU staat.

• AlphaBlack_NL
Heb mijn trackingcode vanacht gekregen, De OPO wordt nu waarschijnlijk morgen bezorgd. Heb mijn bestelling na 1uur en een kwartier kunnen plaatsen op de pre-order dag. De levertijd valt me dan echt gigantisch mee aangezien er eerst 4-5weken werd gemeld :)

• gebruikershaes
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:39:
Heb me trackingcode vanacht gekregen, De OPO wordt nu waarschijnlijk morgen bezorgd. Heb me bestelling na 1uur en een kwartier kunnen plaatsen op de pre-order dag. De levertijd valt me dan echt gigantisch mee aangezien er eerst 4-5weken werd gemeld :)
Had je express of standard?

• AlphaBlack_NL
standard, krijg hem bezorgd met de DPD.

• The_Admin
AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:39:
Heb me trackingcode vanacht gekregen, De OPO wordt nu waarschijnlijk morgen bezorgd. Heb me bestelling na 1uur en een kwartier kunnen plaatsen op de pre-order dag. De levertijd valt me dan echt gigantisch mee aangezien er eerst 4-5weken werd gemeld :)
mijn, mijn.

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:34
Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:01:
Ben zo'n beetje de enige met het probleem, licht van de flitser komt op de lens welke in donkere situaties resulteert in een volledige groene foto. Werd een 'replacement'.

Cracked scherm wordt je scherm vervangen, las ergens dat die kosten zo'n €150 was.
Klopt, 147 euro inclusief verzending heen en terug

• AlphaBlack_NL
Bedankt voor de feedback! d:)b

• Jodev
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-09 20:45
Ik heb sinds enkele dagen ook een trackingcode en het pakketje ligt sinds gisterochtend bij DHL in Amsterdam. Als ik nu mijn OPO traceer dan staat er "delivery on hold". Zijn er meer die dat ook hebben? En wat zou de reden daarvoor kunnen zijn?

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Dat heb ik nog niet gezien. Mijn OPO is sinds maandagochtend in Heathrow met express shipment.

iRacing Profiel

• AlphaBlack_NL
Mijn OPO is vanochtend bezorgd door de DPD(had standard delivery), vanavond even spelen :*)

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:40
Maandag order shipped, vandaag helaas de bezorger gemist (ook DPD, standard delivery).

Date & Time Location Description
05 Nov 2014 16:06 Amsterdam We were unable to deliver your parcel as there was no one present to sign for the delivery. The latest status of your parcel will be shown here.
05 Nov 2014 16:06 Amsterdam Unable to Deliver
05 Nov 2014 16:06 Amsterdam We were unable to deliver your parcel Track your parcel here for regular updates
05 Nov 2014 09:00 Amsterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
05 Nov 2014 07:15 Amsterdam Your parcel has arrived at the local delivery depot
05 Nov 2014 02:16 Best (eindhoven) The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
04 Nov 2014 05:48 Hub 3 - Birmingham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
03 Nov 2014 23:01 Hub 3 - Birmingham We have your parcel, and it's on its way to your nearest depot

• Pred
  • Laatst online: 10-11 09:56
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van de OnePlus One bij WinChi? Zit er sterk over na te denken daar te bestellen.

• zeg_ik_niet
Pred schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:16:
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van de OnePlus One bij WinChi? Zit er sterk over na te denken daar te bestellen.
Waarom niet 17 november bij One+ zelf? :)

• Pred
zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:36:
[...]

Waarom niet 17 november bij One+ zelf? :)
Goed idee, maar ik ben bang dat de servers het dan mogelijk gaan begeven, of dat ik niet snel genoeg kan bestellen omdat ik mijn PayPal-account niet goed heb voorbereid... weet iemand wat je daarvoor moet doen?

• Quad
  • Nu online
Of koop een invite voor een paar euro. Ik zou persoonlijk de OnePlus One niet buiten OnePlus om bestellen.

Je PayPal account is gekoppeld aan je bankrekening?

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 06-11-2014 09:32 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Pred
Quad schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:31:
Of koop een invite voor een paar euro. Ik zou persoonlijk de OnePlus One niet buiten OnePlus om bestellen.

Je PayPal account is gekoppeld aan je bankrekening?
Als ik iets betaal met PayPal (één keer per 8 maanden, zoiets), dan zet ik het bedrag dat ik ga besteden via iDeal op m'n PayPal account. Misschien zou ik voor deze keer alvast 350 euro erop moeten zetten en dan maar hopen dat ik snel genoeg ben.

• zeg_ik_niet
Ik weet niet hoe lang je de tijd hebt die dag, maar ik had 2.5 uur. Het eerste uur waren de servers ook overbelast. Daarna kon ik wel bestellen. Maar ik weet niet hoe dit op de 17e zal zijn. Bij One+ zelf bestellen heeft veel meer voordelen; geen inklaring, EU warehouse, garantie, zeker dat je krijgt wat je besteld hebt... Jouw genoemde shop ken ik niet namelijk.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-11 22:24
Weer een gelukkige gebruiker, net de OPO besteld.
Vriend van mij had hem twee maanden geleden binnen een week in huis, erg netjes.
Hopelijk gaat het bij mij ook zo snel.

Heb trouwens gekozen voor express qua verzenden dus misschien is die dan nog sneller.

[ Voor 20% gewijzigd door Wackmack op 06-11-2014 18:09 ]

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 21:29

Falastine

Think about my signature...

PFFFF ik heb er 2 besteld vorige maand maar mijn codes om met medetweakers GRATIS te sharen komen maar niet binnen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:21
Heb er gewoon 3 gekregen voor de zoveelste x. Nu weer van 6 dagen geldig.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Quad
  • Nu online
Amaze86 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:37:
Heb er gewoon 3 gekregen voor de zoveelste x. Nu weer van 6 dagen geldig.
Nog eventjes geduld gambieter in "Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic"

@Versteengrob, in de afgelopen keren werden de standaard verzending gratis omgezet voor de duurdere express zendingen. Overigens was de standaard verzending ook erg snel. Op een zondag besteld, woensdag in huis.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 06-11-2014 18:42 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
Hoe kom je aan die invites dan?
Ik heb 'm 28 okt. besteld en geen enkele invite binnengekregen om weg te geven

• Hanske1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 22:38
Dat doen we dus niet hier

[ Voor 100% gewijzigd door 13art op 10-11-2014 09:04 ]

• zeg_ik_niet
Wut ook al 3. En ik heb niks om te geven :/

Ik wil ze ook wel weggeven :?

[ Voor 31% gewijzigd door zeg_ik_niet op 06-11-2014 19:10 ]

• The_Admin
Nee dus, dat doen we niet hier

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 10-11-2014 09:03 ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-11 09:34

Denko

|{ing Øf ßlitz

Woohoo, gister ook een invite gekregen en gelijk ook besteld. De nexus 5 gaat naar mijn vriendin. We gaan het zien.

PSN & XBL: Denkoyugo

• beantherio
Woensdag stond m'n bestelling nog op "2 weeks", gisterenochtend kreeg ik ineens het bericht dat ie verzonden was, gisterenmiddag hebben ze hem aangeboden (toen ik niet thuis was) en vanochtend had ik hem in handen. Da's toch stukken sneller dan de 4-5 weken die bij bestelling (in de preorder) werd aangegeven. :)

• Wackmack
Quad schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:41:
[...]

Nog eventjes geduld gambieter in "Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic"

@Versteengrob, in de afgelopen keren werden de standaard verzending gratis omgezet voor de duurdere express zendingen. Overigens was de standaard verzending ook erg snel. Op een zondag besteld, woensdag in huis.
Goeie service. Gisteren rond 17 uur betaalt met mijn CC en de order staat op processing.
Hopelijk wordt de status zo snel mogelijk verandert.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb gisteren eindelijk de OPO van een maat in mijn handen gehad. Hij had hem ook met de pre-order actie besteld. Hij had echter wel wat probleempjes met het scherm en warm toestel dus die gaat weer contact opnemen met OP. Ik weet nu wel zeker dat ik de OPO definitief ga bestellen :D

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Vorige week maandag besteld tijdens de pre-order. Gisteravond (!) werd hij geleverd door een koerier.
Toestel werkt prima, wel een lichte gele waas onderin.

iRacing Profiel

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Gman schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:30:
Ik kreeg een tip van een vriend, aliexpres heeft op 11-11 (november dus) een mega sale.
De one plus 16gig zal dan voor 50% worden aangeboden.
Interessant! Zouden ze snel uit voorraad raken? In dat geval is het wel handig om te weten in welke tijd zone die 11 nov is, maar kan hier niets over vinden.

• Wackmack
Versteegrob schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:09:
[...]

Goeie service. Gisteren rond 17 uur betaalt met mijn CC en de order staat op processing.
Hopelijk wordt de status zo snel mogelijk verandert.
Vannacht mailtje dat die onderweg is met DHL, gaat lekker snel.
Telefoon komt uit Londen en is al in België ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 08-11-2014 10:37 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hier ook gisteren besteld 07-11 einde ochtend en nu 08-11 status shipped

Burp

• zeg_ik_niet
Luckeh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:56:
... wel een lichte gele waas onderin.
Is wel weg te krijgen (:

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:49
Wii4all schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:40:
Hier ook gisteren besteld 07-11 einde ochtend en nu 08-11 status shipped
Hier bijna hetzelfde vrijdagavond besteld en vanacht een bericht dat hij verzonden is. Hij is nu onderweg van London naar Amsterdam.

• solutionnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-10 10:27
Zojuist via het Invites topic een invite weten te bemachtigen, net besteld.
Ik laat hem via express leveren, ik zal jullie laten weten wanneer hij binnen is! :)

• Kastor
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09-2022
Klopt het dat er een verschil is qua levertijden tussen de invites en de pre-orders? Op het OP forum staat het vol van klaag threads dat hun ETA continu wordt aangepast terwijl er hier blijkbaar maar een paar dagen tussen bestelling en levering is.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb hem via een invite afgelopen vrijdag besteld vandaag eerste aflever poging helaas was ik er niet. Ik vind het bizar snel ( heb welvoor express gekozen)

Burp

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
7 november besteld, gewone levering

maandag, November 10, 2014 Locatie Tijd Collo
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 16:15
1 Collo
7 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:52
1 Collo
zondag, November 09, 2014 Locatie Tijd Collo
6 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 21:05
1 Collo
5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK - UK 18:51
1 Collo
zaterdag, November 08, 2014 Locatie Tijd Collo
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 17:04
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 16:58
1 Collo
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 16:41
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 00:00

SPijtig van die van HEATHROW -> GATWICK kostte een dag anders had ik nu al vastgehad. Hopelijk leveren ze morgen (alhoewel feestdag is )

• Quad
  • Nu online
k995 schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:54:
7 november besteld, gewone levering

maandag, November 10, 2014 Locatie Tijd Collo
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 16:15
1 Collo
7 Vertrokken van DHL vestiging in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:52
1 Collo
zondag, November 09, 2014 Locatie Tijd Collo
6 Verwerkt in GATWICK - UK GATWICK - UK 21:05
1 Collo
5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum GATWICK - UK GATWICK - UK 18:51
1 Collo
zaterdag, November 08, 2014 Locatie Tijd Collo
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 17:04
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 16:58
1 Collo
2 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 16:41
1 Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 00:00

SPijtig van die van HEATHROW -> GATWICK kostte een dag anders had ik nu al vastgehad. Hopelijk leveren ze morgen (alhoewel feestdag is )
Morgen een feestdag?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 19 ... 38 Laatste

Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.

Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.

Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic