Gaat aardig vlot
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
Nu maar hopen dat ik morgen op tijd thuis ben om het pakje in ontvangst te nemen, want ik kan echt niet zomaar vrij nemen om op een pakje te wachten.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 18:25 ]
Wat een TOP toestel!! Wennen is (tegenover mijn oude Nexus) dat het 'terug' knopje rechtsonder zit ipv op de Nexus linksonder.
16gb
http://www.dx.com/p/onepl...i-gps-328593#.VEqFX5OsVWs
64gb
http://www.dx.com/p/onepl...i-gps-334331#.VEqFXZOsVWs
Ga er maar vanuit dat het zeker lang duurt voordat je de oneplus one krijgt. Via invite kan het lang duren.Dattack schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:42:
Mensen, is het aan te raden om de telefoon te bestellen tijdens die korte pre-order actie? Zal de levering echt tijden gaan duren..?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Je hebt dan de Chinese OPO te pakken, met ColorOS, en dus geen Cyanogen erop. Ik prefereer persoonlijk via OnePlus, toch betere support en softwareondersteuning. De wereld vergaat echt niet als je 4 weken langer moet wachten op je telefoon.thijsken schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:01:
Voor degene die echt niet kunnen wachten, de OnePlus One is ook op DX.com tekoop zie ik zonet. Wel duurder, maar dan heb je hem wel in 1 keer.
16gb
http://www.dx.com/p/onepl...i-gps-328593#.VEqFX5OsVWs
64gb
http://www.dx.com/p/onepl...i-gps-334331#.VEqFXZOsVWs
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb momenteel gewoon een unverified account (zit nog lang niet aan dat bestedingslimiet van 2500E though), en wou gewoon het geld zelf op mijn PayPal account zetten en betalen vanuit mijn Paypal-portemonnee. Gaat dat goed?
Gaat dit ook goed?Dag allen. Ik maak wel vaker betalingen met paypal. Ik heb mijn paypal met mijn bank gelinkt. Hierdoor hoef ik dus geen geld op mijn paypal te hebben, aangezien paypal het van mijn bank afhaalt. Echter vraag ik me af of het bij een bedrag van €310 ook kan?
Afrekenen gaat niet natuurlijk, maar ik kan 'm toch wel vast in m'n mand doen?
Zaterdag besteld en woensdag in huis.....vind ik niet lang, maar ik ben dan ook geen vrouw.pinokkia schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:50:
[...]
Ga er maar vanuit dat het zeker lang duurt voordat je de oneplus one krijgt. Via invite kan het lang duren.
Wanneer PP het van je rekening af kan halen lijkt me dat geen probleem.Dattack schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:16:
Ik zit echter weer met het omgekeerde. Ik quote dit even uit een topic van OnePlus.net
[...]
Gaat dit ook goed?
Dan moet het geld er dus wel op staan, of je mag rood staan.
Awesome! Geld staat er gelukkig op haha.Ridder schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:32:
[...]
Wanneer PP het van je rekening af kan halen lijkt me dat geen probleem.
Dan moet het geld er dus wel op staan, of je mag rood staan.
Dank. Zal wel even wat langer moeten wachten tot ik hem krijg met die pre-order, maar afijn, dan heb je ook wat! Wie weet weet ik ergens een invite te regelen.
Dat komt omdat ze de invites een week lang niet uitdelen, tot aan die pre-order actie. Voor zover ik heb begrepen dan..Ridder schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:10:
Invites zijn schaars op het moment....vorige week nog 1 kunnen regelen, maar nu wordt er niets meer aangeboden.
Was ook wel te verwachten.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Hopelijk krijg ik mijn bestelling door voor 5 uur
LinkNow Playing: Britney Spears - Oops!...I Did It Again
Link...and we're working on getting the servers up and running.
Edit:
LinkWe're extending pre-orders until 11:00 AM PST, 2:00 PM EST, 18:00 GMT.
Het lijkt er op dat het nog wel even gaat duren.
LinkSorry for everyone having problems. We thought our servers could handle tens of thousands of people clicking buy at once. We were wrong.
[ Voor 42% gewijzigd door TommieW op 27-10-2014 16:11 ]
iig extra tijd dus
Gaat nog wel even duren. Als ik mij niet vergis, komen er nog een paar preorder rondes.habermas schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:11:
konden we niet binnenkort (over n paar weken) 'gewoon' preorderen of gaat dat nog wel duren?
Edit: Hé, een nieuwe error!
Edit2: Weer een nieuwe!Not a valid OpenID
404 Not Found
nginx
[ Voor 48% gewijzigd door TommieW op 27-10-2014 16:24 ]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik wacht al ruim een kwartier tot de server mijn ingevoerde code gaat accepteren. F5-en heeft nu geen zin, want dan verandert de verificatiecode, lijkt mij. Maar er gebeurt niets, dus ik vrees voor de time-out.gebruikershaes schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:14:
Eh.. Was de pagina eindelijk geladen, typ ik de verkeerde code in :x
Kreeg een timeout, maar kwam toch door naar het betaalscherm na slechts één F5. Weer doorgestuurd naar paypal, waarna ik 3x een 404 kreeg. De 4e keer was raak en mijn preorder is betaald en bevestigd!
Dus mensen, volhouden en dan zul je beloond worden!
PS ik google net naar DA SHENG INTERNATIONAL TRADE CO., LIMITED, waar het geld naartoe is. Dat bedrijf produceert en handelt in paddenstoelen. Het is dat je het weet, dat je niet gek opkijkt als er over een week een pallet paddo's bij je aan de deur afgeleverd wordt
[ Voor 41% gewijzigd door ABD op 27-10-2014 16:43 ]
Even een vraagje, ik ben er zojuist doorheen gekomen, maar kreeg na het betalen met paypal een foutmelding dat de betaling niet goed zou zijn gegaan en dat ik het nog een keer moest proberen maar als ik in mijn paypal account kijk word het bedrag wel afgeschreven.
Ik kan er nu toch vanuit gaan dat het goed is?
Voor iedereen die nog niet zover is gekomen, blijf proberen, mij lukte het ook na een paar keer F5'n
Op de preorder website staat dit:Spekker schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:28:
Bij mij stond er estimated delivery time 2 weeks.
Even een vraagje, ik ben er zojuist doorheen gekomen, maar kreeg na het betalen met paypal een foutmelding dat de betaling niet goed zou zijn gegaan en dat ik het nog een keer moest proberen maar als ik in mijn paypal account kijk word het bedrag wel afgeschreven.
Ik kan er nu toch vanuit gaan dat het goed is?
Voor iedereen die nog niet zover is gekomen, blijf proberen, mij lukte het ook na een paar keer F5'n
Dus ik denk dat het wel goed komt.Once you have confirmed your payment you're on your way to being a proud owner of a OnePlus One.
Ik krijg na op "pre-order now" te hebben geklikt vrijwel altijd de melding "Not a valid OpenID". Meer mensen die hier last van hebben?
SiTommieW schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:33:
Ik krijg na op "pre-order now" te hebben geklikt vrijwel altijd de melding "Not a valid OpenID". Meer mensen die hier last van hebben?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
De verwachte levertijd is bij mij trouwens 2-3 weken.
Ja. Gewoon blijven proberen.anie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:43:
Ik krijg helaas alleen maar foutmeldingen.. Moet je gewoon op de rode "pre order now' knop drukken?
Eerder ging ik helemaal terug naar http://preorder.oneplus.net/ maar dat werkte niet
Bedankt, voor de tip! Nu ook gelukt, 3a4 weken levertijd.gebruikershaes schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:48:
Bij mij is het gelukt door de pagina: http://preorder.oneplus.net/preorder.html te refreshen en toen de betaalpagina nadat die ook een error gaf.
Eerder ging ik helemaal terug naar http://preorder.oneplus.net/ maar dat werkte niet
ja die gebruik ik ook. Laadt hij dan wel gelijk jouw gegevens of moest jij ook opnieuw alles invoeren?gebruikershaes schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:48:
Bij mij is het gelukt door de pagina: http://preorder.oneplus.net/preorder.html te refreshen en toen de betaalpagina nadat die ook een error gaf.
Mijn gegevens werden geladen op die pagina.anie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
ja die gebruik ik ook. Laadt hij dan wel gelijk jouw gegevens of moest jij ook opnieuw alles invoeren?
4 weken levertermijn nu. Was de Xiaomi mi4 met Europese LTE had ik deze niet gekocht, maar om daar nog op te gaan blijven wachten.... Blijven refreshen na verloop van tijd lukt 't. Wat een miserie voor een Chinese telefoon vast te krijgen.... En ik altijd maar lachen met de Apple nerds...
Nee werden niet altijd geladen. Gewoon refreshen en na een paar x laadt die ze wel.anie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
ja die gebruik ik ook. Laadt hij dan wel gelijk jouw gegevens of moest jij ook opnieuw alles invoeren?
als dat maar goed gaat
"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"
Daar lach ik nog steeds om, die gaan dagen vantevoren voor de deur liggen. Rare mensen.Pluppie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:53:
En ik altijd maar lachen met de Apple nerds...
Ik heb er een weten te scoren en heb nauwelijks aan de knoppen gezeten. Ik was gewoon aan het werk achter de PC en liet de pagina's laden totdat ik of een connection failed kreeg of de pagina geladen was. Binnen een half uur had ik er een en heb er nauwelijks moeite voor gedaan of aandacht aan besteed. En zeker niet in de kou voor de deur van de Oneplus store gelegen
Shipping time depends on the number of pre-orders made before you..
Nogal raar dat ze geen tijd geven
[ Voor 67% gewijzigd door misell op 27-10-2014 17:43 ]
En zij weer lachen als er backdoors ingebouwd blijken te zijn....ABD schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:28:
[...]
Daar lach ik nog steeds om, die gaan dagen vantevoren voor de deur liggen. Rare mensen.
Ik heb er een weten te scoren en heb nauwelijks aan de knoppen gezeten. Ik was gewoon aan het werk achter de PC en liet de pagina's laden totdat ik of een connection failed kreeg of de pagina geladen was. Binnen een half uur had ik er een en heb er nauwelijks moeite voor gedaan of aandacht aan besteed. En zeker niet in de kou voor de deur van de Oneplus store gelegen
Ik kom van een iPhone....dan was ik blijkbaar een nerd.....nu een OPO.....ben ik nu weer cool terwijl ik niet veranderd ben???
Kan iemand mij dat uitleggen?
Niet zo persoonlijk nemen, johRidder schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:52:
[...]
En zij weer lachen als er backdoors ingebouwd blijken te zijn....
Ik kom van een iPhone....dan was ik blijkbaar een nerd.....nu een OPO.....ben ik nu weer cool terwijl ik niet veranderd ben???
Kan iemand mij dat uitleggen?
Daarnaast ben je een tweaker, dus net als wij een nerd, en ik wilde zeggen per definitie niet cool, maar nerds waren meen ik onlangs cool. Net zoals de bandplooibroeken van je opa opeens cool zijn volgens de hipsters. Begrijp jij het nog? Ik niet meer, dus deze laatste alinea kunnen we vergeten.
Toch apart dat je eerst kiest voor standaard verzending en het bedrag op 310 uitkomt maar als je afrekent je 10 euro extra mag lappen voor express
[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 27-10-2014 18:16 ]
321,03 betaaldScavy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:13:
Ff recht toe recht aan, heeft iedereen €321,99 betaald voor de 64gb versie?
Toch apart dat je eerst kiest voor standaard verzending en het bedrag op 310 uitkomt maar als je afrekent je 10 euro extra mag lappen voor express
Maar dat komt doordat ik hoesje erbij heb. Ik had eerst ook express levering maar terug gegaan en standaard levering aangeklikt(scheelde niks qua tijd beide waren 2-3 weken)
Erg zin om de telefoon te ontvangen, oude telefoon is echt op ze laatste adem aan het werken want die vliegt continu uit en loopt vaak vast.
Ik heb vroegah ook nog wel bandplooibroeken gedragen hoor....maar ja, ik ben dan ook 5 jaar ouder dan jij en dus bijna een fossiel.ABD schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:59:
[...]
Niet zo persoonlijk nemen, johIk doel specifiek op de mensen die in de kou voor de deur gaan liggen voor een telefoon.
Daarnaast ben je een tweaker, dus net als wij een nerd, en ik wilde zeggen per definitie niet cool, maar nerds waren meen ik onlangs cool. Net zoals de bandplooibroeken van je opa opeens cool zijn volgens de hipsters. Begrijp jij het nog? Ik niet meer, dus deze laatste alinea kunnen we vergeten.
Maar wel één met een OPO......
Ja daar kulde ze mij ook mee, maar ben mooi terug gegaan en standaard verzending gepaktScavy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:13:
Verwijderd
Edit:
Je kan dus ook gewoon nog een bestelling plaatsen...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 18:42 ]
Verwijderd
Eveneens bleek ook bij mij dat de verzendwijze naar Express was gewijzigd waardoor de rekening met €20 werd verhoogd. Errug sneaky! Hierover ga ik een klacht indienen.
De levertijd is maar twee weken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 18:46 ]
https://forums.oneplus.net/threads/faq-pre-orders.158585/
Verwijderd
Nog geen bevestiging hier, zal vannacht wel komen. Ik heb wel hetzelfde met de verzendwijze als jij. Bij het PayPal venster naar Express gewijzigd.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:01:
Heb de bevestigingsmail binnen. Levertijd twee weken. Nog steeds kwaad dat 'ze' de verzendwijze ineens gewijzigd hebben van standaard naar Express.
Christmas came early this year!
- twee weken levertijd -
[ Voor 12% gewijzigd door LSosa900 op 28-10-2014 07:21 ]
ESTIMATED DELIVERY TIME
Less than 1 week
Hopen dat het waar is
Dan kan je hem altijd weer zo slijten in V&A!Pluppie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:57:
Bij mij ook less than a week. Ook 10 euro extra leverkost... Ik hoop dat ik geen miskoop gedaan heb. Ik heb schrik dat het ding te groot gaat zijn voor mij, ik heb ooit eens een note2 gehad van mijn werk en vond dat een veel te groot toestel. Hopelijk went het, anders zal hij op Kapaza of ebay komen wanneer de xiaomi mi4 met LTE op de markt komt.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Van de forums, Twitter en Facebook van Oneplus:Martijn19 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:23:
Misschien dat dit al eerder voorbij is gekomen. Maar ik heb gisteren nog twee OnePlus One besteld. Ik zie nu dat de balance nooit van mijn PayPal is afgetrokken en dat de status "Pending" is. Hebben jullie dat ook?
Q8: Why does PayPal show my transaction as “Pending”?
This is normal. Your PayPal order will be "Pending" until your pre-order is ready to ship. Once your order shows up in your store account, you will be able to modify your address or cancel the order. Don't worry, we will let you know another email before your order ships!
2x OnePlus One Sandstone Black 64 GB:Scavy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:13:
Subtotal €598.00
Shipping & Handling €10.99
Grand Total €608.99
Same here, ESTIMATED DELIVERY TIMEkingre schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:29:
In mijn order overzicht staat
ESTIMATED DELIVERY TIME
Less than 1 week
Hopen dat het waar iszou toch wel een fijne verassing zijn
Less than 1 week. Hoop niet dat dit standaard is en alsnog 3a4 weken blijkt te zijn.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
wat bedoel je met grijze import? Dat het niet helemaal legaal verloopt of zo?fast-server schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:54:
Is grijze import voor een veel hogere prijs
http://oneplus.eu/contact-us (reseller)
[ Voor 3% gewijzigd door The_Admin op 28-10-2014 12:19 ]
idd hopen dat het geen 10 weken gaat duren nu......
Bedankt voor het antwoordenTommieW schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:28:
[...]
Van de forums, Twitter en Facebook van Oneplus:
[...]
Weet iemand of je je balance op PayPal beschikbaar moet houden? Vind het een beetje onzin om voor 4-5 weken 600 euro op m'n PayPal te laten.
Same here. Verrassend. Zal uiteindelijk wel weer 5 weken worden.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:21:
Mijn levertijd staat nu op 2-3 WekenTijdens de pre-order werd 4-5 weken gezegd.
De one plus 16gig zal dan voor 50% worden aangeboden.

Link
De prijs is nu nog hoog maar zal op 11-11 dus 50% worden.
Erg interessant, ik heb 'm in de agenda staan
Ik wil er wel even bijvermelden dat er kans is op import belasting via de douane.
[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 29-10-2014 11:32 ]
Het wordt verzonden vanuit de EU toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic