Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
Heb mijn 50w289b binnen. Bezig met setup.
Heb een reciever (yamaha) waar chromecast, humax aanzitten. Nu wil ik de interne netflix van de tv ook over me speakers krijgen. Dit wil echter nog niet lukken. Is inmiddels op ARC aangesloten en tv staat op audio system als uitgang voor geluid.

Iemand een idee?

Edit: hdmi control werkt wel, tv bedient de reviever. Arc nog steeds geen succes.

Solved: hdmi1 is niet de arc poort :)

[ Voor 17% gewijzigd door serdadu op 24-01-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEY_DUDE schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:09:
[...]

Plex! Via plex zijn al je films via DLNA beschikbaar op je sony TV. Via de Opera TV Store kun je een plex app installeren op de TV. De beste gebruikerservaring is Plex icm een chromecast, je kan dan op je smartphone kiezen welke films je naar de sony tv streamt.
Apollo89 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:12:
[...]

Mac is natuurlijk weer een geval apart. In plaats van DLNA te ondersteunen zoals elke andere fabrikant ter wereld, heeft Apple haar eigen (gesloten) standaard AirPlay, die (hoe kan het ook anders) alleen met andere apparaten van Apple werkt (bv. de Apple TV).

Als ik even snel google op 'mac dlna', dan vind ik wel één en ander op je Mac compatibel te maken met DLNA, bijvoorbeeld Universal Media Server.
Hmm.. Zie dus dat dit niet 123 gaat.. Binnenkort maar even de tijd ervoor nemen dan.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 15:37
Hebben de sony 40w605b en 42w705b ook hdmi arc output?

En kan iemand mij vertellen wanneer het puur om beeldkwaliteit gaat, een groot verschil is tussen deze twee modellen is te zien of zijn ze gelijk? Zo niet, neig ik toch maar voor de w6 te gaan, want dat scheelt toch 100euro ( arme student)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 14:56
nxt0206 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:25:
Hebben de sony 40w605b en 42w705b ook hdmi arc output?

En kan iemand mij vertellen wanneer het puur om beeldkwaliteit gaat, een groot verschil is tussen deze twee modellen is te zien of zijn ze gelijk? Zo niet, neig ik toch maar voor de w6 te gaan, want dat scheelt toch 100euro ( arme student)
Volgens mij beschikken alle tv's van de afgelopen jaren wel over HDMI ARC. Je kan dit ook terugvinden in de handleiding van de KDL-40W605B en KDL-42W705B.

Volgens deze review heeft de KDL-40W605B alvast een goede beeldkwaliteit. Enkele voordelen die de KDL-42W705B alvast wel heeft:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensh
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 21:41
Heb weekje 50w815b in gebruik.

Op zich naar tevredenheid maar de wifi geeft wat problemen.

De wifi klapt eruit na een tijdje netflixen bv. Gewoon tijdens kijken is het ineens voorbij. De internet connectie is dan weg waar andere apparaten die aan dezelfde router hangen het nog gewoon doen. Al geswitched van 5ghz naar 2.4 maar zonder soelaas, zelfde klacht. Tv staat minder dan 1 meter van de router met 1 dunne muur ertussen.

Zijn er meer met dezelfde ervaring?

Vostro1000 en Dimension9150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny59
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-04 13:46
In feite een futiliteit, maar de klok in mijn 828B loopt altijd een uur voor. Ik heb het nochtans op automatisch ophalen gezet, dus normaal zou die klok toch moeten gelijkstaan met mijn computertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem een UHD van LG is toch beter in alle opzichten.
49UHD850V :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 01:40 . Reden: problemen met Sony ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem een LG UHD tv heel goed geluid. :)
Jipsy schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 00:28:
Na lang meegelezen te hebben toch de knoop doorgehakt en ook een 55W829B gekocht. Zelfde toko en prijs als namo_h. Denk voor deze prijs een superaanbieding ondanks dat er een 2015 line-up klaar staat.

Kom van een plasma (Pana PV70, oud beestje maar nog steeds strak beeld). Was en ben nog steeds een plasma-fanboy, ben benieuwd of ik kan wennen aan een LCD. Van de week nog in de Mediamarkt gestaan en met de demo's van Life of Pi - scene in de boot open zee en meeuwen - hadden zelfs de meeste recente LCD tv's 'blurry' golven + meeuwen. We gaan het volgende week meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
ronny59 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 01:04:
In feite een futiliteit, maar de klok in mijn 828B loopt altijd een uur voor. Ik heb het nochtans op automatisch ophalen gezet, dus normaal zou die klok toch moeten gelijkstaan met mijn computertijd?
Staat de tijdzone wel op GMT+01:00 en 'Auto zomertijd' aan?
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 01:39:
Hahaha! Hoe kan je zo'n low-cost brand als LG nu vergelijken met een premium brand als Sony?
Bij een normale kijkafstand heb je niets aan 4k/UHD, zeker niet met een 49" scherm. Bovendien is er bij LG amper quality control (veel klachten over backlight bleeding, clouding en dergelijke, waar je bij deze Sony's vrijwel geen last van hebt), het design is minderwaardig en de duurzaamheid is om te huilen (vaak na enkele jaren al kapot, net als dat andere Koreaanse merk Samsung). De Sony W8-serie werd in alle reviews geprezen omwille van zijn uitstekende beeldkwaliteit in deze prijsklasse. De Japanners zijn nu eenmaal gekend voor hun perfectionisme :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Rensh schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 23:44:
Heb weekje 50w815b in gebruik.

Op zich naar tevredenheid maar de wifi geeft wat problemen.

De wifi klapt eruit na een tijdje netflixen bv. Gewoon tijdens kijken is het ineens voorbij. De internet connectie is dan weg waar andere apparaten die aan dezelfde router hangen het nog gewoon doen. Al geswitched van 5ghz naar 2.4 maar zonder soelaas, zelfde klacht. Tv staat minder dan 1 meter van de router met 1 dunne muur ertussen.

Zijn er meer met dezelfde ervaring?
Klinkt als een wifi kanaal probleem. Al x gewijzigd van kanaal? (Ervaring als cservice medewerker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Twijfel twijfel, de 55" W828b voor 799 of de 55HU7500 voor 1699-cashback :X

Straks maar even bij Apollo Almere kijken in de hoop dat ze beide hebben hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

HEY_DUDE schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:09:
[...]

Plex! Via plex zijn al je films via DLNA beschikbaar op je sony TV. Via de Opera TV Store kun je een plex app installeren op de TV. De beste gebruikerservaring is Plex icm een chromecast, je kan dan op je smartphone kiezen welke films je naar de sony tv streamt.
Interessant! Kun je iets meer vertellen hierover? Waar draai je dan wat?

- tv: app
- phone: app als afstandsbediening
- laptop: plex server

? Zoiets?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
Inmiddels staat hier ook de 55w829b via Electro World Tummers. Helaas was het aanzetten van de tv een tegenvaller. Het scherm heeft precies in het midden een dode pixel. Goed waarneembaar bij tv kijken en helemaal bij gamen op de PS4. Ik heb Electro World Tummers gebeld en er werd meteen gezegd dat dat natuurlijk niet hoort. Er wordt netjes een nieuwe voor me geregeld. Ze waren helaas niet meer op voorraad.

Chapeau voor Electro World Tummers! Naast hun goede prijzen dus ook een goede service.

Verder erg tevreden over de beeldkwaliteit, mits je er goed recht voor zit. De inkijkhoek is vrij beperkt. Van de zijkant of van boven wordt het beeld al snel 'grijzig'. Iets waar ik hier al meerdere mensen over klaagden. HD materiaal en PS4 games zien er super uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensh
serdadu schreef op zondag 25 januari 2015 @ 03:03:
[...]

Klinkt als een wifi kanaal probleem. Al x gewijzigd van kanaal? (Ervaring als cservice medewerker)
Lijkt me stug dat zowel 2.4 als 5 GHz hier last van hebben maar kleine moeite om te proberen. Heb kanaal zowel op 2.4 als 5 GHz verandert en TV weer terug op 5 gezet daar er daar maar 2 netwerken van in de buurt zitten.

Bedankt voor de tip. nu weer uren kijken om te weten of het geholpen heeft ;)

Voor alle duidelijkheid, de verbinding met de router was weg (dus ook met internet), kon nl ook niet meer de NAS benaderen. Probleem zit dus tussen TV en Router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:15
spaceboy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:21:
[...]

? Zoiets?
Inderdaad op de laptop/pc plex mediaserver installeren. Op de tv de opera appstore installeren en binnen deze store kun je een plex client installeren. Werkt iets omslachtig omdat als je plex wil starten dan altijd eerst de opera tv store moet openen. Ook is het volgensmij nog in beta en alleen beschikbaar voor betalende plex members.

Voor 35 euro kun je een chromecast aanschaffen, dan heb je de plex app niet nodig. Je kan dan een plex client op android/ios installeren, in deze app kun je dan aangeven waar de film afgespeeld moet worden: op de talefoon of op de chromecast. Een voordeel can plex is dat het (vrijwel) alle codecs ondersteunt, als de tv app de codec niet indersteunt zet plex media server deze on the fly om naar een stream die de tv of chromecast ondersteunt. Helaas is dit een erg cpu intensief proces, maar mijn intel nuc met een core i3m is prima in staat om alles te streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
spaceboy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:21:
[...]

? Zoiets?
Dan kan je nog beter die Universal Media Server installeren op je computer, dan moet je maar één apparaat "aanpassen" in plaats van drie. De (weinige) codecs die niet door je tv worden ondersteund kunnen dan ook automatisch worden getranscodeerd. Je kan je tv dan zowel bedienen met de normale afstandsbediening als met de TV SideView applicatie ('Content van het apparaat' > 'Thuisnetwerk'). Zie hier een vergelijking van Universal Media Server met o.a. Plex: http://www.universalmediaserver.com/comparison/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:22

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

HEY_DUDE schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:29:
[...]

Inderdaad op de laptop/pc plex mediaserver installeren. Op de tv de opera appstore installeren en binnen deze store kun je een plex client installeren. Werkt iets omslachtig omdat als je plex wil starten dan altijd eerst de opera tv store moet openen. Ook is het volgensmij nog in beta en alleen beschikbaar voor betalende plex members.

Voor 35 euro kun je een chromecast aanschaffen, dan heb je de plex app niet nodig. Je kan dan een plex client op android/ios installeren, in deze app kun je dan aangeven waar de film afgespeeld moet worden: op de talefoon of op de chromecast. Een voordeel can plex is dat het (vrijwel) alle codecs ondersteunt, als de tv app de codec niet indersteunt zet plex media server deze on the fly om naar een stream die de tv of chromecast ondersteunt. Helaas is dit een erg cpu intensief proces, maar mijn intel nuc met een core i3m is prima in staat om alles te streamen
Ik ontdekte gisteren (na herstellen naar fabrieksinstellingen en nieuwe software update) ineens een native Plex app bij de apps! Ik heb een 55W829B (van Tummers: 677 euro :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 14:50
Klopt het dat de onderstaande tv’s een totaal verschillend paneel hebben?
Wou graag een 42” in huis halen!, maar als de 50” een veel beter plaatje op het scherm tovert wil ik de meerprijs van €200 wel in overweging nemen.

Sony 42” W828/8299
3-D bril: TDG-500P (Passief) ander panel?
Motionflow XR 400 Hz

Sony 50” W828/829
3-D bril: TDG-BT400A (Actief) ander panel?
Motionflow XR 800 Hz

Waarom maakt Sony het met deze W-reeks en diverse type aanduidingen het zo verdomd moeilijk 8)7

Edit:
Kijkgedrag, bestaat voornamelijk uit films, series en wat de zenders ons zoal presenteren.
Geen 3D-films of gamen!

[ Voor 12% gewijzigd door Moris op 25-01-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
ocn schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:30:
Ik ontdekte gisteren (na herstellen naar fabrieksinstellingen en nieuwe software update) ineens een native Plex app bij de apps! Ik heb een 55W829B (van Tummers: 677 euro :))
Als dat zo is, is het normaal gesproken niet nodig om de fabrieksinstellingen te herstellen. Gewoon de optie 'Internetinhoud vernieuwen' kiezen en de lijst met applicaties zal worden vernieuwd.
Moris schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:30:
Klopt het dat de onderstaande tv’s een totaal verschillend paneel hebben?
Wou graag een 42” in huis halen!, maar als de 50” een veel beter plaatje op het scherm tovert wil ik de meerprijs van €200 wel in overweging nemen.

Sony 42” W828/8299
3-D bril: TDG-500P (Passief) ander panel?
Motionflow XR 400 Hz

Sony 50” W828/829
3-D bril: TDG-BT400A (Actief) ander panel?
Motionflow XR 800 Hz

Waarom maakt Sony het met deze W-reeks en diverse type aanduidingen het zo verdomd moeilijk 8)7

Edit:
Kijkgedrag, bestaat voornamelijk uit films, series en wat de zenders ons zoal presenteren.
Geen 3D-films of gamen!
Bij Sony hebben alle tv's van minder dan 50" een 50 Hz LCD-paneel. Bij die kleine schermformaten heb je sowieso minder last van bewegingsonscherpte. Actieve 3D is natuurlijk niet mogelijk met een 50 Hz scherm. Een 50" zou ik wel aanraden, omdat je anders erg dicht bij je scherm moet zitten om optimaal te kunnen genieten van Full HD beelden. Iemand met een 20/20 visie kan pas alle details van Full HD waarnemen vanop een afstand van 1,66 meter van een 42" scherm of 2 meter van een 50" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
De kijkafstand is ongeveer een 4 meter, waarbij deze aankoop een tijdelijke overbrugging is naar Oled (mijn 55” plasma is helaas net overleden).
Vandaar de budgetkeuze naar het kleiner formaat 42” en de mogelijkheid om dit 42” exemplaar te verhuizen en te kunnen plaatsen naar de slaapkamer.

Zoals ik eerder schreef heeft 3D voor ons hier geen meerwaarde.

Wel willen we graag het budget van een Sony Wxxx beperkt houden, zodat er meer reserve overblijft voor een 55/60” Oled tegen misschien het einde van 2015 of begin 2016.

Helaas hebben we nergens in de directe omgeving een 42” naast een 50/55” W828 kunnen bekijken, wat de keuze naar een 50” 100Hz alleen maar lastiger maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Moris schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:26:
De kijkafstand is ongeveer een 4 meter, waarbij deze aankoop een tijdelijke overbrugging is naar Oled (mijn 55” plasma is helaas net overleden).
Vandaar de budgetkeuze naar het kleiner formaat 42” en de mogelijkheid om dit 42” exemplaar te verhuizen en te kunnen plaatsen naar de slaapkamer.

Zoals ik eerder schreef heeft 3D voor ons hier geen meerwaarde.

Wel willen we graag het budget van een Sony Wxxx beperkt houden, zodat er meer reserve overblijft voor een 55/60” Oled tegen misschien het einde van 2015 of begin 2016.

Helaas hebben we nergens in de directe omgeving een 42” naast een 50/55” W828 kunnen bekijken, wat de keuze naar een 50” 100Hz alleen maar lastiger maakt.
Als het dan toch is om nadien naar de slaapkamer te verhuizen en je bent 100% zeker dat je nooit naar een 3D-film zal willen kijken, neem dan een KDL-42W705B of een KDL-40W605B. De KDL-42W705B is hetzelfde als de KDL-42W805B, maar dan zonder 3D, en de verschillen met de KDL-40W605B heb ik hierboven al opgesomd.

Die kijkafstand zou ik toch proberen verkleinen indien mogelijk. 4 meter is sowieso te veel voor Full HD (zelfs met een 75" scherm), laat staan voor 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Inderdaad 3D, zal hier nooit in de huiskamer gebeuren.
Het is helaas in de huiskamer niet mogelijk om die kijkafstand te verkleinen, dus het is nu eenmaal zo.

Gewoon even ter info ;)
Gezien de grote kijkafstand zowel in de huiskamer als later in de slaapkamer, is het de moeite waard ivm de “Motion flow” en 100Hz om toch naar een maatje groter te gaan, dus de 50” ?
Of ga je deze zaken op een kijkafstand van 4 meter bijna niet merken?

De onderstaande tv’s zijn mogelijk nog te verkrijgen aan een +/- prijs van…

Sony KDL40W605 = aan €449
Sony KDL42W705 = aan €549
Sony KDL42W829 = aan €599
Sony KDL50W829 = aan €799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paroal
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Niemand?

Heeft iemand een idee hoe je de tv zenders kan vastleggen en hierdoor heen kan zappen?

Ik heb ze vastgelegd in favourites1, maar kan er alleen via de guide door heen zappen maar niet via de vaste nummers bijvoorbeeld of de Prog + - buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Apollo89 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Dan kan je nog beter die Universal Media Server installeren op je computer, dan moet je maar één apparaat "aanpassen" in plaats van drie. De (weinige) codecs die niet door je tv worden ondersteund kunnen dan ook automatisch worden getranscodeerd. Je kan je tv dan zowel bedienen met de normale afstandsbediening als met de TV SideView applicatie ('Content van het apparaat' > 'Thuisnetwerk'). Zie hier een vergelijking van Universal Media Server met o.a. Plex: http://www.universalmediaserver.com/comparison/
Super! Klaar! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Paroal schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:46:
Niemand?

Heeft iemand een idee hoe je de tv zenders kan vastleggen en hierdoor heen kan zappen?

Ik heb ze vastgelegd in favourites1, maar kan er alleen via de guide door heen zappen maar niet via de vaste nummers bijvoorbeeld of de Prog + - buttons
Mij is het gelukt door ipv Ziggo of UPC te kiezen voor handmatig instellen bij de installatie en daarna de frequentie en modulatie op te geven. Hierna ging hij de zenders actief scannen en kon ik ze daarna op de door mij gewenste volgorde zetten. Ik heb wel van anderen in dit topic gelezen dat het niet altijd lukt.
Ik denk wel dat ik ook expliciet de landkeuze overgeslagen/omzeild heb. Misschien dat dat nog uitmaakt.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
kraats schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:43:
Mij is het gelukt door ipv Ziggo of UPC te kiezen voor handmatig instellen bij de installatie en daarna de frequentie en modulatie op te geven. Hierna ging hij de zenders actief scannen en kon ik ze daarna op de door mij gewenste volgorde zetten. Ik heb wel van anderen in dit topic gelezen dat het niet altijd lukt.
Ik denk wel dat ik ook expliciet de landkeuze overgeslagen/omzeild heb. Misschien dat dat nog uitmaakt.
Ik heb bij 'Digitale autom. Afstemming' gewoon 'Telenet' gekozen als operator, waarna de officiële zenderlijst van Telenet werd ingeladen en ik deze vervolgens kon aanpassen (zenders van positie veranderen en/of verwijderen) via 'Digitale programma sortering'.

Er staat daar wel
  • De beschikbare opties kunnen variëren afhankelijk van uw regio/land.
  • [Digitale programma sortering] is beschikbaar afhankelijk van uw regio/land.
dus misschien is dit op vraag van Ziggo/UPC onmogelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Heerlijk. had hier stukje gelezen over popcorn icm bravia... Werkt vlekkeloos! Upscaling werkt ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensh
Rensh schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Lijkt me stug dat zowel 2.4 als 5 GHz hier last van hebben maar kleine moeite om te proberen. Heb kanaal zowel op 2.4 als 5 GHz verandert en TV weer terug op 5 gezet daar er daar maar 2 netwerken van in de buurt zitten.

Bedankt voor de tip. nu weer uren kijken om te weten of het geholpen heeft ;)

Voor alle duidelijkheid, de verbinding met de router was weg (dus ook met internet), kon nl ook niet meer de NAS benaderen. Probleem zit dus tussen TV en Router.
Helaas weer connectieverlied dus geen oplossing, iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Rensh schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:03:
Helaas weer connectieverlied dus geen oplossing, iemand nog suggesties?
Als de router toch zo dichtbij staat, gewoon aansluiten via ethernet. Dat is nog altijd sneller en stabieler dan Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Als ik het goed is, hebben de onderstaande tv's allen toch hetzelfde panel.
Indien zo, rest me enkel nog de keuze te maken uit de onderstaande lijst ivm snelle levering/voorraad.

Sony KDL40W605
Sony KDL42W705
Sony KDL42W829
Sony KDL50W829

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 01:39:
Dat is nou echt een baggertelevisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Moris schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:39:
Als ik het goed is, hebben de onderstaande tv's allen toch hetzelfde panel.
Indien zo, rest me enkel nog de keuze te maken uit de onderstaande lijst ivm snelle levering/voorraad.

Sony KDL40W605
Sony KDL42W705
Sony KDL42W829
Sony KDL50W829
Hoe kunnen ze hetzelfde paneel hebben als ze niet eens dezelfde maat zijn ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:54
serdadu schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:00:
Heerlijk. had hier stukje gelezen over popcorn icm bravia... Werkt vlekkeloos! Upscaling werkt ook super.
Met behulp van een chromecast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
apis29 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:12:
Hoe kunnen ze hetzelfde paneel hebben als ze niet eens dezelfde maat zijn ;)?
Euh, lolbroek :+
Uiteraard wordt er bedoeld ips of etc......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Starks223 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:00:
[...]

Met behulp van een chromecast?
Nee juist zonder. In popcorn staat nu bravia waar eerst chromecast stond. Youtube in chromebrowser op mb air cast youtube ook door via zelde app. Subs gaan echter niet mee. Maar zit zo lijkt et een soort chromecast ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Moris schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:05:
[...]

Euh, lolbroek :+
Uiteraard wordt er bedoeld ips of etc......
Hehe oh zo, dat wel ja. Alleen de 40W605 heeft een paneel van Samsung, de andere drie zijn zeer vergelijkbaar met elkaar en van dezelfde fabrikant.
De 40W605B heeft iets mindere zwartwaarden maar wel een (imo, voor het oog) betere kijkhoek, al blijkt dat niet per se uit bepaalde metingen. Wilde nog de tweakers 50" roundup erbij pakken maar juist de 50H6400 van Samsung maakt geen gebruik van een Samsung paneel.

Hier twee plaatjes van een franse review site: 40W605B vs 50W805B

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/igdu6d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/2zzj5zl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik twijfel nu zwaar over de 55W805b of 55W828B. Is de hogere refresh rate het echt waard? Het scheelt 90 euro tussen die twee met de huidige aanbiedingen. (Mediamarkt btw vrije dagen en hificorner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

serdadu schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:23:
[...]

Nee juist zonder. In popcorn staat nu bravia waar eerst chromecast stond. Youtube in chromebrowser op mb air cast youtube ook door via zelde app. Subs gaan echter niet mee. Maar zit zo lijkt et een soort chromecast ingebouwd
Klopt.. Aar, werken de ondertitels dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

apis29 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:09:
[...]

Hehe oh zo, dat wel ja. Alleen de 40W605 heeft een paneel van Samsung, de andere drie zijn zeer vergelijkbaar met elkaar en van dezelfde fabrikant.
De 40W605B heeft iets mindere zwartwaarden maar wel een (imo, voor het oog) betere kijkhoek, al blijkt dat niet per se uit bepaalde metingen. Wilde nog de tweakers 50" roundup erbij pakken maar juist de 50H6400 van Samsung maakt geen gebruik van een Samsung paneel.

Hier twee plaatjes van een franse review site: 40W605B vs 50W805B

[afbeelding]
[afbeelding]
De onderste is de 805? Man, wat een verschil. Was het een directe vergelijking? Best vreemd omdat de TV op bovenste foto veel feller lijkt afgesteld.

Ik wilde bij de BTW-dagen van de MM de 805 gaan bestellen, maar het scherm lijkt wel heel erg donker en brengt me nu weer aan t twijfelen.

Wat denken jullie? Verkeerd afgesteld?

Edit: review gevonden: klik. De onderste foto is idd. de 805.

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 26-01-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:23:
[...]

De onderste is de 805? Man, wat een verschil. Was het een directe vergelijking? Best vreemd omdat de TV op bovenste foto veel feller lijkt afgesteld.

Ik wilde bij de BTW-dagen van de MM de 805 gaan bestellen, maar het scherm lijkt wel heel erg donker en brengt me nu weer aan t twijfelen.

je zit naar een foto te kijken van een TV scherm he. Niet heel erg represenatief voor hoe het in je woonkamer staat. Scherm is allesbehalve donker ;)
Het geeft je slechts een indruk van kijkhoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-10 10:33
Apollo89 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Interessant, ik ga hier eens induiken of ik dit op mijn NAS kan installeren. Misschien moet ik dat met Plex ook eens doen, maar ik vraag me duchtig af of mijn NAS wel krachtig genoeg is hier voor. Gewoon streamen naar een mediaplayer / XBMC / DLNA kan ie overigens wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starks223
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:54
serdadu schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:23:
[...]

zonder subs is wel balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
[...]

Heb de 829b van hificorner voor 725 (meen goedkoper dan btw actie van mm). Beeld is alles behalve donker. Kunt veel instellingen toepassen en sommige vind ik zelfs te fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kashika schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:33:
[...]

je zit naar een foto te kijken van een TV scherm he. Niet heel erg represenatief voor hoe het in je woonkamer staat. Scherm is allesbehalve donker ;)
Het geeft je slechts een indruk van kijkhoeken.
serdadu schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Heb de 829b van hificorner voor 725 (meen goedkoper dan btw actie van mm). Beeld is alles behalve donker. Kunt veel instellingen toepassen en sommige vind ik zelfs te fel.
Bedankt voor de geruststelling! Ook net de HifiCorner gesproken en een bestelling geplaatst voor de 55" 829B. Prijs 799 incl. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 13:47
SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:41:

Bedankt voor de geruststelling! Ook net de HifiCorner gesproken en een bestelling geplaatst voor de 55" 829B. Prijs 799 incl. d:)b
Hoe heb je dat gedaan? Op de site staat hij nog voor 899,- namelijk (en daarmee de goedkoopste in de PW)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Ik zou ze gewoon even bellen of mailen. Dat werkt meestal prijsverlagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Exact. Even bellen.

Wel aardig zijn! :)

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 26-01-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsclone
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-09 07:57
Sinds dit weekend in het bezit van een Tummers KDL55W829B. Voor deze prijs (677) een geweldige televisie, waar ik veel plezier aan ga beleven.
Moet nog een beetje aan de settings werken, maar uit één ding kom ik niet uit.
In mijn vorige situatie gingen alle hdmi kabels (upc mediabox, mediaplayer etc.) naar mijn receiver (Marantz NR1604) waarna vervolgens één hdmi kabel naar mijn Panasonic Plasma (9 jaar oud) liep. Tv signaal werd doorgegeven, ondanks dat de receiver uit stond.
Dit werkt nu niet in mijn huidige situatie. Kan dit aan de Sony liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
marsclone schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:55:
Sinds dit weekend in het bezit van een Tummers KDL55W829B. Voor deze prijs (677) een geweldige televisie, waar ik veel plezier aan ga beleven.
In mijn vorige situatie gingen alle hdmi kabels (upc mediabox, mediaplayer etc.) naar mijn receiver (Marantz NR1604) waarna vervolgens één hdmi kabel naar mijn Panasonic Plasma (9 jaar oud) liep. Tv signaal werd doorgegeven, ondanks dat de receiver uit stond.
Ik weet wat je bedoelt. Op mijn receiver is dit de "Pure Direct" knop die het bewust inschakelt.

zit er niet een dergelijke functie in de Marantz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 08:21
Mijn Onkyo had dat ook. Dus dan zal jou marantz ook een soort van hdmi pass through moeten hebben.
Uiteraard werkt het niet als je de spanning van de marantz af haalt.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hotzenwalder schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:06:
Ik zou ze gewoon even bellen of mailen. Dat werkt meestal prijsverlagend.
hmmm tjah, khad ze gemaild wat de levertijd was, netjes antwoord. Toen aangegeven dat ik nog een beetje tegen de aanschaf zat aan te hikken omdat binnenkort de 2015 modellen uitkomend en ik verwacht dat daardoor de huidige modellen nog wat goedkoper worden.

Maar die hint hebben ze niets mee gedaan, als ik ook een aanbod van 799 had gekregen had ik wel toegehapt :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
[...]

Zoals je al had gevonden was het geen directe vergelijking maar gewoon een standaard test die ze doen bij elke review. Qua afstelling zou ik het niet weten maar zoals hun review in elkaar zit lijkt het net of ze het meteen uit de doos doen en qua tip aan het eind komen ze meestal niet verder dan de beste standaard voorinstelling kiezen :D .

Maar uit beide reviews komt nog dit naar voren wbt kijkhoeken (denk dat die mindere afwijking in lichte delen ervoor zorgt dat de 605 er beter uit lijkt te zien):

40W605B
That's why we weren't surprised to see such narrow viewing angles here. When looking at the screen from a 45° angle, the brightness varies and this variation is highly visible in darker shades, up to +600% in dark greys. Luckily, it's harder to see in the lighter colours, where we picked up just -20% variation. All in all, the best way to watch this TV is sitting straight-on in front of it.
50W805B
Still, you'll need to sit facing this TV directly to ensure you see the best-quality picture onscreen. When viewed from the side, colours start to look dull and the black looks washed out. This was confirmed by our test sensor, which measured an average variation of +160% in the darkest parts of the picture and -60% in lighter tones.
En twee filmpjes van een amerikaanse review site (hier hebben ze ook de max. helderheid getest en 805B kwam hoger uit dan de 605B):
48W605B

http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/w600b

http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/w800b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 13:47
Chaoss schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:37:
[...]

hmmm tjah, khad ze gemaild wat de levertijd was, netjes antwoord. Toen aangegeven dat ik nog een beetje tegen de aanschaf zat aan te hikken omdat binnenkort de 2015 modellen uitkomend en ik verwacht dat daardoor de huidige modellen nog wat goedkoper worden.

Maar die hint hebben ze niets mee gedaan, als ik ook een aanbod van 799 had gekregen had ik wel toegehapt :P
Heb gebeld en dat werkt wel inderdaad, bedankt voor de tip. Tevreden met de deal en ik hoef bij de Mediamarkt niet in de chaos een 815 op te pikken, maar alleen morgen de pakketdienst op te wachten :9

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Chaoss schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:37:
[...]

Waarom niet alsnog bellen. Je moet Jos hebben, want hij deed me het aanbod.

Ik heb er ook geen doekjes omgewonden en aangegeven dat ik heb begrepen dat ze de tv voor 799 aanbieden en of ik ook van dit aanbod gebruik kon maken.

Bel morgen even vroeg en vraag het na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:24:
[...]

Ik heb er ook geen doekjes omgewonden en aangegeven dat ik heb begrepen dat ze de tv voor 799 aanbieden en of ik ook van dit aanbod gebruik kon maken.

Mailen/ Chatten werkt ook prima. Gewoon direct zijn en aangeven waar je op uitbent. Werkte prima. erg tevreden over de aankoop bij hifi corner. Jos heeft me meerdere malen snel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Inderdaad, ook hier heeft Jos ons goed geholpen. Prima medewerker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
apis29 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:09:
Net vandaag mijn oor in de winkel te luisteren gelegd, enkel de W800 reeks is nog aan interessante prijzen te verkrijgen.

Vandaar dat ik de 42" W829 ga laten staan voor de upgrade naar een 50"W829 >:)

Zo krijg ik een panel met hogere refresh rate 100Hz ipv 50Hz en een betere Black Frame Insertion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Bij expert deze week de 50W828 in de aanbieding voor 791,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

serdadu schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:36:
[...]

Mailen/ Chatten werkt ook prima. Gewoon direct zijn en aangeven waar je op uitbent. Werkte prima. erg tevreden over de aankoop bij hifi corner. Jos heeft me meerdere malen snel geholpen.
maomanna schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:02:
Inderdaad, ook hier heeft Jos ons goed geholpen. Prima medewerker!
Hoe is de TV bij jullie verstuurd? Ik had gebeld en een mevrouw zei dat de TV via PostNL zou komen, maar op de website staat Electronic Logistics. Vond t ook wel apart als het via PostNL zou gaan en betwijfel of ik m wel morgen binnen krijg...

Hoe is dat bij jullie gegaan? Ook echt de volgende dag binnen via PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Bij ons idd via postNL, maar was op de leverdatum niet thuis, dus gelijk aan laten passen met de niet-thuiscode naar een afhaalpunt hier om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:59:
[...]

[...]

Hoe is de TV bij jullie verstuurd? Ik had gebeld en een mevrouw zei dat de TV via PostNL zou komen, maar op de website staat Electronic Logistics. Vond t ook wel apart als het via PostNL zou gaan en betwijfel of ik m wel morgen binnen krijg...

Hoe is dat bij jullie gegaan? Ook echt de volgende dag binnen via PostNL?
postnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ok, mooi! Ik werk morgen thuis, dus gaat goed komen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

SqueakyClean schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:24:
[...]

Haha tjah blijkbaar ben niet Nederlander genoeg om altijd maar om extra korting te vragen... :P

Die Jos had ik overigens al contact mee per mail.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 27-01-2015 00:22 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Chaoss schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 00:21:
[...]

Haha tjah blijkbaar ben niet Nederlander genoeg om altijd maar om extra korting te vragen... :P

Die Jos had ik overigens al contact mee per mail.
Als je in het geld zwemt, o.k. Zo niet dan is het een snelle besparing van €100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:45
Ik wilde in de tweede helft van deze week (tijdens de BTW actie van de Mediamarkt) een Sony KDL-42W705B kopen bij de Mediamarkt of de BCC. Tot en met afgelopen weekend was deze tv €479, tijdens de BTW actie dus ~€400. Tv was overal op voorraad.
Nu is dit model in z'n geheel niet meer beschikbaar op de sites van Mediamarkt en BCC. Lijkt er dus op dat ik voor niets op deze actie heb gewacht. Balen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
chielmi schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:54:
Ik wilde in de tweede helft van deze week (tijdens de BTW actie van de Mediamarkt) een Sony KDL-42W705B kopen bij de Mediamarkt of de BCC. Tot en met afgelopen weekend was deze tv €479, tijdens de BTW actie dus ~€400. Tv was overal op voorraad.
Nu is dit model in z'n geheel niet meer beschikbaar op de sites van Mediamarkt en BCC. Lijkt er dus op dat ik voor niets op deze actie heb gewacht. Balen :|
Het zal mij benieuwen of deze na de BTW actie weer verkrijgbaar is, sterk staaltje van non-concurrentie als dat zo is. Immers, waarom zou BCC hem uit de collectie halen op exact hetzelfde moment als Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 06:14
Wolly schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:03:
[...]
Immers, waarom zou BCC hem uit de collectie halen op exact hetzelfde moment als Mediamarkt?
BCC Prijsgarantie, het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.

[ Voor 15% gewijzigd door audiojunk op 27-01-2015 10:17 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
audiojunk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:16:
[...]

BCC Prijsgarantie, het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
Als MediaMarkt hem uit de collectie haalt heeft BCC toch niets van doen met enige prijsgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 03:58
Wilde misschien ook die 42W705B kopen. Hier in de lokale Mediamarkt was ie al een tijdje verdwenen, misschien is ie niet meer leverbaar?
Ze hebben nu wel de 42W706B... die is zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:45
De zilveren variant vind ik dan weer nèt wat minder mooi. Zwarte bezels staat imo toch een stukje strakker, vooral als de tv uit staat. Maar het zou idd een alternatief kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54
Gisteren een Sony kdl42w705b gekocht, super tv! Mooie bezel, lage input lag. super mooie kleuren en over het algemeen super tevreden mee, maar hij lijkt de brightness soms omlaag te halen waardoor hij vrij donker oogt. Lees daar helemaal niks over in reviews of dergelijke, en kan er ook niks over vinden, las op een forum ook iets over de light sensor dat je die uit moet schakelen, zou het misschien kunnen zijn. Maar kan niks vinden in de instellingen. Iemand bekend mee?

Edit: found it! Ergens bij eco system verstopt :)

[ Voor 5% gewijzigd door swoutr op 27-01-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 14:04
Ik heb deze tv vorige week al gehaald bij de MM in Apeldoorn. Hadden er toen nog 11 staan, volgens de verkoper. Staat nog netjes in doos thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
kevkev schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:54:
[...]

Ik heb deze tv vorige week al gehaald bij de MM in Apeldoorn. Hadden er toen nog 11 staan, volgens de verkoper. Staat nog netjes in doos thuis...
Heb deze tv dus ook gekocht met personeelskorting + btw vrij, was nu 300 euro kwijt, echt heel tevreden so far. Mocht je iets willen kopen bij de MM raadt ik je aan dat nu te doen en morgen terug te gaan om het verschil terug te krijgen. Ben je de drukte voor en is er nog meer in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
marsclone schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:55:
Hoe kom je in godsnaam aan die TV voor die prijs? Via een winkel of via de website?

Thanks voor de reply alvast :> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hosa
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10-2023
swoutr schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:06:
[...]

Mocht je iets willen kopen bij de MM raadt ik je aan dat nu te doen en morgen terug te gaan om het verschil terug te krijgen.
Kan je het verschil in contanten terugkrijgen, of gaat dit in Mediamarkt waardebonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:11:
Hoe kom je in godsnaam aan die TV voor die prijs? Via een winkel of via de website?

Thanks voor de reply alvast :> :)
Even zoeken in dit topic met 'Tummers' als trefwoord en je vindt het meteen: Frenkovic in "\[3D/LED/UHD TV] Sony 2014 line-up". Dit was een aanbieding die geldig was voor bestellingen t/m 4 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
Apollo89 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Even zoeken in dit topic met 'Tummers' als trefwoord en je vindt het meteen: Frenkovic in "\[3D/LED/UHD TV] Sony 2014 line-up". Dit was een aanbieding die geldig was voor bestellingen t/m 4 januari.
Thanks voor de verwijzing :) Had al een groot aantal paginas in het topic gehad, maar zover was ik nog niet gekomen... damn... dat is een extreem goede prijs. Heb nu een 50W805B voor rond die koers weten te fixen, maar had ik dat geweten :P

Edit: net even met Tummers gechat, ze hadden dat model niet meer op voorraad op de website, maar ik moest maar eens naar de winkel gaan, over prijzen kon altijd gepraat worden ;) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ninjetsu NL op 27-01-2015 14:38 . Reden: Toevoegen van stukje mbt Tummers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Zit al een paar dagen aardig wat topics door te spitten.
Ben op zoek naar een 55" tv maar word er niet veel wijzer op met al die keus, aanstaande uhd/oled modellen e.d.
Maar voor €677 had ik het ook wel geweten zeg!!
Mochten ze nog een mooie deal hebben hoor ik dat graag, roermond is 50 min rijden maar voor een goede deal zeker de moeite waard

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Precies, als ze bij Tummers nog steeds die prijzen kunnen aanhouden wil ik zeker wel even vanuit Rotterdam ernaar toe rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

Net ook de 55W829B besteld bij hificorner. Normaal had ik de 50 inch versie gekocht. Maar 799 is een mooie deal. Bedankt voor de info! Nu nog een soundplate scoren bij de MM en dan ben ik klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Hosa schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Kan je het verschil in contanten terugkrijgen, of gaat dit in Mediamarkt waardebonnen?
Ben er bijna zeker van dat het om contant gaat. Maar ik stop er met werken vanaf 1 feb. Dus durf dat niet met zekerheid te zeggen, en kom er ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahum
  • Laatst online: 27-11-2022
KSG schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:44:
Net ook de 55W829B besteld bij hificorner. Normaal had ik de 50 inch versie gekocht. Maar 799 is een mooie deal. Bedankt voor de info! Nu nog een soundplate scoren bij de MM en dan ben ik klaar.
Dat zijn de betere acties, op de site van hificorner staat hij van 1400 voor 1200 en als je hem dan hebt voor 800 is redelijk te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
KSG schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:44:
Heb jij vandaag contact gehad met Hificorner om tot die prijs te komen? Ik heb vandaag met Cor en Jos gechat, maar beiden wilden niet lager gaan dan €835,- helaas. Ze gaven aan dat de €799,- een dagaanbieding was..

[ Voor 5% gewijzigd door Haazzz op 27-01-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nxt0206
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 15:37
Ben net bij de mediamarkt in enschede geweest en daar stond de 42w705b nog wel , maar echter voor 498€

[ Voor 6% gewijzigd door nxt0206 op 27-01-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG

KSG

Haazzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Heb jij vandaag contact gehad met Hificorner om tot die prijs te komen? Ik heb vandaag met Cor en Jos gechat, maar beiden wilden niet lager gaan dan €835,- helaas. Ze gaven aan dat de €799,- een dagaanbieding was..
Ik heb de bestelling twee dagen geleden geplaatst. Heb vandaag betaald, het kan zijn dat het erg hard is gegaan na alle bestellingen via dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
KSG schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb de bestelling twee dagen geleden geplaatst. Heb vandaag betaald, het kan zijn dat het erg hard is gegaan na alle bestellingen via dit forum.
Dat zou een goede verklaring kunnen zijn inderdaad. Ach, ik kijk het nog even aan en neem binnenkort nog wel eens contact met ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahum
  • Laatst online: 27-11-2022
Haazzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:29:
[...]

€835 zou ik ook niet te lang over twijfelen.. Dat lukt je verder nergens vermoed ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG

KSG

Haazzz schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:40:
[...]

Dat zou een goede verklaring kunnen zijn inderdaad. Ach, ik kijk het nog even aan en neem binnenkort nog wel eens contact met ze op.
De 55W805 zal rond de 800 euro zijn bij de MM tijdens de BTW dagen. Tenminste als ze niet de prijzen drastisch omhoog gooien in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Nahum schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:42:
[...]

€835 zou ik ook niet te lang over twijfelen.. Dat lukt je verder nergens vermoed ik zo
Is ook een mooie prijs, maar ik twijfel nu of ik niet net zo goed de 805B kan halen bij de Mediamarkt voor €808,-. Moet me nog even verdiepen of het verschil tussen de modellen een paar tientjes waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Net mijn nieuwe tv besteld een Sony W829 in 55" voor €799.
Ik hoop dat deze me als vervanger van een plasma VT60 enkele jaartjes plezier mag geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:03

Smarron

The bend

Moris schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:08:
Net mijn nieuwe tv besteld een Sony W829 in 55" voor €799.
Ik hoop dat deze me als vervanger van een plasma VT60 enkele jaartjes plezier mag geven :)
Kun je ook vertellen waar je deze voor die prijs hebt besteld, ook bij HiFi Corner?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Smarron schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:14:
[...]
Kun je ook vertellen waar je deze voor die prijs hebt besteld, ook bij HiFi Corner?
Sssst, in België :)

Langs de andere kant is het misschien voor de Android-fans nog even wachten, want de nieuwe Sony tv's met Android worden in februari gelanceerd.
http://www.sony.nl/electr...BANNER_CES2015BRAVIA_4152

[ Voor 33% gewijzigd door Moris op 27-01-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Waar in België? Bij Vanden Borre, Excellent, Expert en Electromania staan ze overal nog aan € 899. Dat is overigens wel de KDL-55W828B (die volgende week eindelijk terug binnen komt), niet de KDL-55W829B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
W828 en W829, zijn toch het zelfde?
Mijn 50" W829 komt hier vandaan, via de winkel aan dezelfde voorwaarden als bij vandenborre gekregen :-
http://www.selexion.be/nl-be/LED-TV-Sony-KDL50W829/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
Moris schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:36:
W828 en W829, zijn toch het zelfde?
Mijn 50" W829 komt hier vandaan, via de winkel aan dezelfde voorwaarden als bij vandenborre gekregen :-
http://www.selexion.be/nl-be/LED-TV-Sony-KDL50W829/
Dat is wel de 50", je zei eerst 55" :P

W828B en W829B zijn technisch gezien inderdaad hetzelfde, alleen komen deze via andere distributiekanalen.

[ Voor 13% gewijzigd door Apollo89 op 27-01-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Apollo89 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:38:
Dat is wel de 50", je zei eerst 55" :P

W828B en W829B zijn technisch gezien inderdaad hetzelfde, alleen komen deze via andere distributiekanalen.
Oeps 8)7
Ik bedoelde inderdaad enkel de 50" :)
Bij Selexion.be zijn ze blijkbaar wel beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:03

Smarron

The bend

Ah, de 50". Dan ga ik nog even verder zoeken. De 805B voor 807 Euro is opzich ook een prima deal bij de MM morgen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nappie333
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 20:58
Hallo iedereen!

Ik heb een sony x85 55 inch. Is er iemand die deze tv gebruikt i.c.m met interactieve tv van ziggo? Digitale tv werkt prima maar als ik interactieve tv opstart krijg ik de foutmelding Itv_012 controleer uw internet verbinding. De tv heeft gewoon beschikking over internet want de smartfunctie werkt gewoon. Bij zowel bedraad als draadloos aangesloten op het internet krijg ik deze foutmelding. Weet iemand hier misschien iets meer over? Ik heb trouwens een quantis module versie 1.3 in de tv zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door nappie333 op 27-01-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-10 10:33
Los van het feit dat ik het interactieve Ziggo tv gedeelte enorm bagger vind werkt het bij mij wel gewoon met dezelfde module en de 50w829.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:02
50" W828 nu bij BCC voor €787.
pricewatch: Sony Bravia KDL-50W828B Zwart
Biedt wat onderhandelruimte met HiFi corner
Pagina: 1 ... 26 ... 40 Laatste