Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pedsik schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:29:
Wat ik echter wel "vreemd" vind is dat als ik op de HOME knop druk, dat ik dan geen "balk" in mijn scherm krijg waar (volgens de beschrijving) allerlei icoontjes staan.
Je hebt de B versie TV, 2014 model. Deze heeft de nieuwe interface en niet de "balken" interface. Als je op de home toets drukt moet het volgende style menu naar voren komen ( plaatje is van een franse interface ):

Afbeeldingslocatie: http://www.hdfever.fr/wp-content/uploads/2014/04/IMG_0606.jpg

Klopt dit? Via de bovenste zwarte balk kan je rechts naar de instellingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sumuhtsop op 16-05-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Joster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:48:
De 829B staat wel in de pricewatch (heb hem zelf toe laten voegen) maar er is geen enkele leverancier bekend :D

pricewatch: Sony KDL-50W829B Zwart
Hi-Fi Corner beweerd te leveren, zag ik op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Aan de mensen met specifiek een 829b:

Hebben jullie een rode "netflix" button op de afstandsbediening zitten?

Mijn 828b heeft die namelijk niet, terwijl ik die bij sommige reviews van de W82 serie wel voorbij zie komen.
Zou dit misschien het verschil tussen de modellen 28 en 29 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 11:13
johnny.xxx schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:14:
Aan de mensen met specifiek een 829b:

Hebben jullie een rode "netflix" button op de afstandsbediening zitten?

Mijn 828b heeft die namelijk niet, terwijl ik die bij sommige reviews van de W82 serie wel voorbij zie komen.
Zou dit misschien het verschil tussen de modellen 28 en 29 zijn?
Die Netflix knop hebben we niet in Nederland.
Als je een model uit Duitsland of het Verenigd Koninkrijk haalt wel.

Of je importeert de afstandsbediening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Kashika schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:39:
[...]

Die Netflix knop hebben we niet in Nederland.
Als je een model uit Duitsland of het Verenigd Koninkrijk haalt wel.

Of je importeert de afstandsbediening ;)
Dacht eindelijk het verschil te hebben gevonden tussen die nummering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
johnny.xxx schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Dacht eindelijk het verschil te hebben gevonden tussen die nummering :P
Weet niet hoe serieus je bent. Maar die vraag is al meerdere malen beantwoord in dit topic.
Heb het nogmaals hieronder voor je :)

KDL-xxW805B
zwart
42 inch: 200 Mhz Motionflow + passief 3D
50/55 inch: 400 Mhz Motionflow + actief 3D

KDL-xxW815B
zilver
42 inch: 300 Mhz Motionflow + passief 3D
50/55 inch: 600 Mhz Motionflow + actief 3D
Exclusief voor Media Markt / Saturn?

KDL-xxW828B
zwart
42 inch: 400 Mhz Motionflow + passief 3D
50/55 inch: 800 Mhz Motionflow + actief 3D

KDL-xxW829B
zwart
UK-model? Volgens Sony Benelux identiek aan de KDL-xxW828B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naawz
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 15:05
Voor iedereen die door de verschillen in motionflow het overzicht is kwijt geraakt, hier een overzicht mer de echte refresh rates: http://www.rtings.com/inf...otionflow-vs-lg-trumotion

[ Voor 5% gewijzigd door Naawz op 16-05-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
Is er toevallig iemand die ervaring heeft met de zogenaamde "one-flick" remote van Sony en deze hier kan/wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
LaborGardens schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:29:
Is er toevallig iemand die ervaring heeft met de zogenaamde "one-flick" remote van Sony en deze hier kan/wil delen?
One flick is een NFC remote, wat erg handig is als je een compatibel toestel hebt.

Voor de functies van de TV is het net wat makkelijker bedienen omdat je menu's als het ware omhoog swiped. Het is een afstandsbediening die werkt via Wifi (5.0 Ghz), dus verbinding zal altijd vrij sterk zijn.

Het hangt er een beetje vanaf wat je met je TV doet. Als je veel gebruik maakt van smart functies (youtube, streamen, etc) dan is het een handige remote om erbij te hebben.
Ben je iemand die veel TV kijkt en vaak zapt of tussen een aantal genummerde zenders wisselt, dan heb je meer aan de reguliere afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-04 13:31
Iemand een w8 2014 model al in combinatie met kpnitv getest kan dit met 1 afstandbediening?
daarnaast nog een vraag kan ik met de ipad mini muziek naar de tv streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-05 17:27
Sony KDL W850B series Big TV with a picture quali…: http://youtu.be/Pad_GIoOvOM

Korte video review van de 60w850b (in Nederland de 855b)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Kashika schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Weet niet hoe serieus je bent. Maar die vraag is al meerdere malen beantwoord in dit topic.
Heb het nogmaals hieronder voor je :)

KDL-xxW805B
zwart
42 inch: 200 Mhz Motionflow + passief 3D
50/55 inch: 400 Mhz Motionflow + actief 3D

KDL-xxW815B
zilver
42 inch: 300 Mhz Motionflow + passief 3D
50/55 inch: 600 Mhz Motionflow + actief 3D
Exclusief voor Media Markt / Saturn?

KDL-xxW828B
zwart

KDL-xxW829B
zwart
UK-model? Volgens Sony Benelux identiek aan de KDL-xxW828B
toon volledige bericht
Ik was serieus, dit zou namelijk zomaar het verschil tussen de 28 en 29 kunnen verklaren als de machines zelf volgens sony hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 16:54

dbw

Hox schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:23:
Twee weken geleden de 50W805B gekocht en de tv bevalt mij prima. De kleuren zijn heel goed en dat nog met de instellingen vanuit de doos. Als ik tijd heb wil ik hier nog mee spelen.

Zoals hierboven vermeld heb ik bij een wit scherm wel wat donkere hoekjes, maar ik las al dat dit vaker voorkomt bij dit soort led tv's.

Doorslag voor mij om deze te kopen was het nieuwe paneel dat in de versie van dit jaar zit (prijs/kwaliteit) en het stroomverbruik toch wel een heel stuk lager is dan plasma. Bij Scheer en Foppen was deze tv twee weken geleden nog te koop voor 799 euro. Maar zag net dat zij de prijs ook al hebben aangepast naar 999 euro nu.
Dat was maar een weekaanbieding.
Toen maar ingeladen en zit nog steeds in de doos.
En met de BTW er af is het helemaal een koopje.

Gaat volgende week aan de muur.

De benodigde Vogels service-kit is overigens gratis beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkFragment
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:20
Vandaag de 50W828B op gehaald voor €849,- incl 3 jaar A-Z service bij plattetv.nl.

Ik ben 'm nu aan het aansluiten, ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naawz
FunkFragment schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:27:
Vandaag de 50W828B op gehaald voor €849,- incl 3 jaar A-Z service bij plattetv.nl.

Ik ben 'm nu aan het aansluiten, ben erg benieuwd :)
Als ik op de site kijk staat deze te koop voor 999. Hoe kom je aan die goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkFragment
  • Laatst online: 09:20
Onderhandelen via de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naawz
Dankje, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:31
pedsik schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:29:
Gisteren KDL-50W805B binnen gekregen, geheel geinstalleerd, softwareupdate gedaan en aangesloten via HD recorder van Ziggo.
Prima beeld, niks mis mee.
Wat ik echter wel "vreemd" vind is dat als ik op de HOME knop druk, dat ik dan geen "balk" in mijn scherm krijg waar (volgens de beschrijving) allerlei icoontjes staan.
Heb ik wellicht ergens iets uitgeschakeld, of is dit een probleempje?
Iemand hier ook last van / gehad?

In de iManual kom ik er niks over tegen, en verder op internet ook niet :|
Met de "Discover" knop geef je een balk weer (met een soort tv / radio gids en iets met relevante video's), misschien bedoel je dat?

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlovdberg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-04 18:46
Ik begin steeds meer te twijfelen of dat de zwarte vlekken in de hoeken horen bij m'n nieuwe 50W828B. Blijkbaar hoort het bij edge-lit led's, maar ik kan er slecht aan wennen. Probleem van dit soort dingen is dat je oog er naar toe wordt getrokken omdat je weet dat het er zit. Bij de meeste HD uitzendingen valt het niet zo op, maar vooral bij een egaalkleur zie je het overduidelijk. Ook onderin loopt er over de hele breedte een donkere lijn van 1cm hoog.. Ik denk dat ik morgen maar even de winkel ga bellen.

Oordeel zelf, wat zouden jullie doen?
https://www.flickr.com/ph...n/sets/72157644312120130/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mja ik heb dus ook zoiets, moet zeggen dat het mij niet echt irriteert, aangezien het bijna nooit opvalt, maar ik vraag mij wel af of het normaal is. Als er mensen zijn met een 8 serie die dit totaal niet hebben dan laat ik die van mij ook omruilen :). Kom nu van een plasma af en daar had ik het niet bij.

Heb jij ook dat het menu vrij traag is na het opstarten van de tv? Het duurt bij mij echt wel een tijdje voordat de tv reageert op mijn input na het aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlovdberg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-04 18:46
StephaN900 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:28:
[...]

Mja ik heb dus ook zoiets, moet zeggen dat het mij niet echt irriteert, aangezien het bijna nooit opvalt, maar ik vraag mij wel af of het normaal is. Als er mensen zijn met een 8 serie die dit totaal niet hebben dan laat ik die van mij ook omruilen :). Kom nu van een plasma af en daar had ik het niet bij.

Heb jij ook dat het menu vrij traag is na het opstarten van de tv? Het duurt bij mij echt wel een tijdje voordat de tv reageert op mijn input na het aanzetten.
Ik heb zojuist een reparatieverzoek aangevraagd bij Sony, op advies van plattetv.nl (omruilen voor ander model/merk was ook nog een optie gezien extra garantiepakket, maar ik wil dit eerst proberen), ik houd jullie op de hoogte...

Bij mij is het opstarten snel en kan direct tv kijken, ik kijk echter via een cisco ziggo decoder en die staat altijd aan, misschien als ik via een ci+ module zou kijken dat het ook even zou duren, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-03 09:52
carlovdberg schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:25:
Ik begin steeds meer te twijfelen of dat de zwarte vlekken in de hoeken horen bij m'n nieuwe 50W828B. Blijkbaar hoort het bij edge-lit led's, maar ik kan er slecht aan wennen. Probleem van dit soort dingen is dat je oog er naar toe wordt getrokken omdat je weet dat het er zit. Bij de meeste HD uitzendingen valt het niet zo op, maar vooral bij een egaalkleur zie je het overduidelijk. Ook onderin loopt er over de hele breedte een donkere lijn van 1cm hoog.. Ik denk dat ik morgen maar even de winkel ga bellen.

het is inderdaad standaar bij edge-lit (al zou volgens de reviews de 50W828B er niet veel last van hebben)
maar op de foto's die jij daar laat zien is het wel heel extreem. Dat lijkt mij niet hoe het hoort te zijn...

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedsik
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-03-2024
Postjuh schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:35:
[...]

Je hebt de B versie TV, 2014 model. Deze heeft de nieuwe interface en niet de "balken" interface. Als je op de home toets drukt moet het volgende style menu naar voren komen ( plaatje is van een franse interface ):

[afbeelding]

Klopt dit? Via de bovenste zwarte balk kan je rechts naar de instellingen.
Klopt, dat heb ik nu voor elkaar.
Heb wel een "reset" gedaan op advies van Sony.

"Bedankt voor uw e-mail naar Sony Support.

Ik begrijp dat u afstandsbediening niet werkt naar behoren.

Ik raad u dan ook een manuele reset op de sony afstandsbediening.

Allereerst moeten de batterijen uit de afstandsbediening.
Dan moet u alle knoppen (u begint linksboven) 2 keer indrukken."

Ben alleen nog niet uit de juiste instelling, het ziet er "flets" uit, maar kan ook gewenning zijn, kom van Samsung Plasma af. Heb al een beetje gespeeld met de instellingen, maar nog niet het juiste gevonden.

Dank voor je reaktie

[ Voor 44% gewijzigd door pedsik op 19-05-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedsik
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-03-2024
DRaD schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:26:
[...]

Met de "Discover" knop geef je een balk weer (met een soort tv / radio gids en iets met relevante video's), misschien bedoel je dat?
Dank voor je reaktie, maar zie bovenstaand bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Bavardia schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:24:
[...]

het is inderdaad standaar bij edge-lit (al zou volgens de reviews de 50W828B er niet veel last van hebben)
maar op de foto's die jij daar laat zien is het wel heel extreem. Dat lijkt mij niet hoe het hoort te zijn...
Ik heb het ook wel enigszins, maar zeker niet zoals op de foto's te zien is.
carlovdberg schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:22:
[...]

Ik heb zojuist een reparatieverzoek aangevraagd bij Sony, op advies van plattetv.nl (omruilen voor ander model/merk was ook nog een optie gezien extra garantiepakket, maar ik wil dit eerst proberen), ik houd jullie op de hoogte...

Bij mij is het opstarten snel en kan direct tv kijken, ik kijk echter via een cisco ziggo decoder en die staat altijd aan, misschien als ik via een ci+ module zou kijken dat het ook even zou duren, geen idee.
Het komt door de CI+ module inderdaad. Ik kan ook meteen TV kijken, echter bedienen van de tv duurt nogal even. Is ook naar voren gekomen in diverse reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

carlovdberg schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:25:

Vanish gebruiken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0cture
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 16:42
Ik volg de diverse berichten al een tijd omdat ik zelf ook interesse heb in een 805 of 828/829 variant.

Voor de mensen die deze tv reeds in hun bezit hebben, kunnen jullie aangeven of deze eenvoudig op een beugel te monteren is? Ik heb namelijk een tv-meubel van Aldenkamp waarop ik de tv 'moet' monteren (mits ik een andere oplossing hiervoor koop). Dit omdat ik op een aantal forums lees dat de voet ook als beugel te gebruiken is, ik vraag me alleen of dat het i.c.m. mijn huidige meubel een mooie geheel wordt.

Mijn 2e vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met de winkel Art en Craft. Dit om dat de 828B variant daar relatief goedkoop wordt aangeboden (alleen is er op de site niet te achterhalen of het een NL model is, dit heb ik reeds opgevraagd bij ze).

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 8% gewijzigd door N0cture op 19-05-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Laatst online: 05-03 21:25
Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen maar ik heb wel een foto in m'n inventaris waarbij de tv aan de voet hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:13
Laat maar weten of het de 828B de NL variant is bij Art en Craft, ga ik hem daar ook bestellen... Ook geen ervaring met die winkel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0cture
Zojuist een reactie ontvangen:
Beste,

Het is een benelux toestel.

Zeker voor NL en ziggo geschikt.

Hopend u hiermee van dienst te zijn.

Finet Kristof
Managing Partner

Art & Craft Media nv

Foto waarbij hij aan de voet hangt zou echt perfect zijn, wellicht kun je deze uploaden op 1 van de foto diensten (dropbox/flickr/tinypic/etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Wie van jullie heeft een 2014 model in combinatie met een settopbox bijv van kpn of ziggo etc
- kan je met 1 afstandbediening de tv bedienen?
- als de tv aangaat start hij dan direct met hdmi1
- is het smart guide etc te koppelen aan die input.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Nadat ik van de week mijn LG 55lb670v terug gestuurd naar de winkel zit ik nu in een spagaat en kan ik eigenlijk geen keuze maken.
Op dit moment heb ik de volgende 2 tv's op het oog maar kan door de pro's / con's geen keuze maken.

- KDL-55W955B
- KDL-55W805B

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met 1 van 2 of mogelijk beide hebben bekeken in de winkel / thuis ?
In de winkel zien beide er top uit door alle demo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbw

dbw

N0cture schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:11:
Ik volg de diverse berichten al een tijd omdat ik zelf ook interesse heb in een 805 of 828/829 variant.

Voor de mensen die deze tv reeds in hun bezit hebben, kunnen jullie aangeven of deze eenvoudig op een beugel te monteren is? Ik heb namelijk een tv-meubel van Aldenkamp waarop ik de tv 'moet' monteren (mits ik een andere oplossing hiervoor koop). Dit omdat ik op een aantal forums lees dat de voet ook als beugel te gebruiken is, ik vraag me alleen of dat het i.c.m. mijn huidige meubel een mooie geheel wordt.

Mijn 2e vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met de winkel Art en Craft. Dit om dat de 828B variant daar relatief goedkoop wordt aangeboden (alleen is er op de site niet te achterhalen of het een NL model is, dit heb ik reeds opgevraagd bij ze).

Door de rare Sony constructie is het niet zomaar op een beugel te zetten.

Voor de Vogels beugels heb je ook een extra (gratis) kit nodig.

Zie posts eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 23:10

Bever!

3

passie2009 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:47:
Nadat ik van de week mijn LG 55lb670v terug gestuurd naar de winkel zit ik nu in een spagaat en kan ik eigenlijk geen keuze maken.
Op dit moment heb ik de volgende 2 tv's op het oog maar kan door de pro's / con's geen keuze maken.

- KDL-55W955B
- KDL-55W805B

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met 1 van 2 of mogelijk beide hebben bekeken in de winkel / thuis ?
Ik zou de w8 nemen

quote van review:
There’s just no sugarcoating this: the KDL-55W955B is the worst-performing Sony Bravia flagship HDTV we’ve reviewed in terms of picture quality. It’s a disappointing departure from the excellent heritage of high-end Bravia TVs, all because of the use of IPS-type LCD TV panel that’s notorious for shallow blacks – perhaps it’s a strategic decision by Sony to funnel potential buyers towards the company’s 4K Ultra HD models?
If you can find a set free of the backlight uniformity issues that plagued our sample, and are going to use the television primarily in a bright room, then the KDL-55W955 is not without its virtues. It has great out-of-the-box greyscale accuracy, good colour balance, impressive motion rendition, and first-rate gaming responsiveness. Nevertheless, this year’s midrange Sony W705 and W829, or even better, last year’s top-end Bravia W9 (if you can still find stock) are wiser buys due to their superior contrast performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Laatst online: 05-03 21:25
Als je op m'n tweakerprofiel kijkt bij mijn inventaris staat daar een foto waarbij de tv met de voet aan de muur hangt.

Ik vind zelf de tv aardig ver van de muur af zitten en denk dat ik ook een kit van vogels bestel. Nu is de afstand van het dunne gedeelte tot de muur 9 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 15:34
Als ik de typenummers goed begrijp is de W828B (die maar bij 3 winkels verkrijgbaar is) beter dan de W805B vanwege de 800hz vs 400hz refresh rate.

En toch is bijvoorbeeld bij Expert de W828B goedkoper dan de W805b. Hebben wij hier dan wel alle verschillen goed in beeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Volgens http://www.rtings.com/inf...otionflow-vs-lg-trumotion
Hebben alle Sony modellen muv de UHD modellen een refresh rate van 120 hz

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 15:34
Ik kijk veel voetbal. Dan maakt het dus niet uit of ik de w805b of de w828b neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
passie2009 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:47:

- KDL-55W955B
- KDL-55W805B

Weet je zeker dat het de 55W805B is? Ik dacht dat die namelijk pas in juni uitkwam. Je kan ook de 55W805A gezien hebben, het 2013 model. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

De 55W805B komt eind mei/ begin juni binnen.

Bij Sony is het lekker ingewikkeld ;) typenummer met A of AB op het eind is 2013 en typenummers met B of BB op het eind is model 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Jullie hebben inderdaad gelijk.
Ik heb de 50w805b gezien en de 55w955b.

De w955 geeft mij inziens een mooi plaatje maar heb ik mijn vraag tekens bij de zwart waarde.
Volgens Media markt komt de 55w805b aanstaande donderdag binnen.
De 50w805b heb ik dus kunnen bekijken maar ik vroeg me af of de 55w805b het zelfde beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
passie2009 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:38:
Jullie hebben inderdaad gelijk.
Ik heb de 50w805b gezien en de 55w955b.

De w955 geeft mij inziens een mooi plaatje maar heb ik mijn vraag tekens bij de zwart waarde.
Volgens Media markt komt de 55w805b aanstaande donderdag binnen.
De 50w805b heb ik dus kunnen bekijken maar ik vroeg me af of de 55w805b het zelfde beeld geeft.
Bekijk anders de 60W850B. Erg mooi toestel.
Zelfde design als de W9, maar dan met het paneel uit de W8 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
gaat deze review nou over de w828b die in andere landen een andere code heeft?

http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/w800b

of is dit toch weer een ander model zie wel dat deze geen passive 3d heeft wat raar is want de w8 modellen hebben dit toch allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Kashika schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:05:
[...]

Bekijk anders de 60W850B. Erg mooi toestel.
Zelfde design als de W9, maar dan met het paneel uit de W8 serie.
Zeker een mooi scherm, helaas wordt dit wel heel erg groot voor mijn huis (misschien toch maar verhuizen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0cture
bejaim schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:07:
Als je op m'n tweakerprofiel kijkt bij mijn inventaris staat daar een foto waarbij de tv met de voet aan de muur hangt.

Ik vind zelf de tv aardig ver van de muur af zitten en denk dat ik ook een kit van vogels bestel. Nu is de afstand van het dunne gedeelte tot de muur 9 cm.
Ik heb je foto gezien, heb je enig idee of deze compatible is met een VESA 200 mount?
http://www.dantax-radio.dk/SEEEMS/3555.asp op foto 2 zie je de 2 zilveren beugels waar hij op gemonteerd dient te worden. Ik kan helaas op basis van je foto moeilijk beoordelen of dit problemen gaat veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
bartburg schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 07:49:
gaat deze review nou over de w828b die in andere landen een andere code heeft?

http://www.rtings.com/reviews/tv/lcd-led/sony/w800b

of is dit toch weer een ander model zie wel dat deze geen passive 3d heeft wat raar is want de w8 modellen hebben dit toch allemaal?
Lees even de rest van het topic door. Die vraag is nu al echt vaak beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel2406
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-05 15:20
dbw schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:12:
[...]

Door de rare Sony constructie is het niet zomaar op een beugel te zetten.

Voor de Vogels beugels heb je ook een extra (gratis) kit nodig.

Zie posts eerder in dit topic.
Deze TV heb ik zelf ook opgehangen aan mijn eigen meubel met een heel eenvoudig kitje wat ook voor het W6 model van 2013 beschikbaar was. Ik heb zelfs nog zo'n kitje over omdat ik er per ongeluk twee heb gekregen van de winkel. Dus mocht iemand interesse hebben in dat kitje. Laat maar weten. Hier overigens een linkje naar de montage handleiding.

http://www.av4home.co.uk/...kit-KDL-xxW6xx-Series.pdf

[ Voor 51% gewijzigd door Marcel2406 op 22-05-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel2406
N0cture schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:11:

Kijk hier eens naar. Ik heb toevallig nog zo'n kitje thuis liggen. Mocht je interesse hebben. Laat maar weten. Zie de advertentie: V&A aangeboden: Sony W6 / W8 ophangkit

[ Voor 20% gewijzigd door Marcel2406 op 29-05-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbw

dbw

Marcel2406 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:49:
[...]

Deze TV heb ik zelf ook opgehangen aan mijn eigen meubel met een heel eenvoudig kitje wat ook voor het W6 model van 2013 beschikbaar was. Ik heb zelfs nog zo'n kitje over omdat ik er per ongeluk twee heb gekregen van de winkel. Dus mocht iemand interesse hebben in dat kitje. Laat maar weten. Hier overigens een linkje naar de montage handleiding.

Ook hier een kit extra over.

Nadeel van de Vogels Thin 205 is dat je het gebruik van de scartconnector kan vergeten (who cares).
Een gegoten netwerkkabel past ook niet.
De zijkant connecties zijn ook moeilijk bereikbaar (zelfs in de service-stand).

Voor de rest een prima TV 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel2406
dbw schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Ook hier een kit extra over.

Nadeel van de Vogels Thin 205 is dat je het gebruik van de scartconnector kan vergeten (who cares).
Een gegoten netwerkkabel past ook niet.
De zijkant connecties zijn ook moeilijk bereikbaar (zelfs in de service-stand).

Voor de rest een prima TV 8)
Klopt. Echter dat kitje maakt het wel mogelijk om de Sony W8 geschikt te maken voor de Vesa standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0cture
Marcel2406 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:36:
[...]

Kijk hier eens naar. Ik heb toevallig nog zo'n kitje thuis liggen. Mocht je interesse hebben. Laat maar weten.

Dat klinkt dan wel als de oplossing, zo'n kit maakt hem ook VESA 200 compatible, dat haal ik namelijk even niet uit de handleiding :)
Zo ja, dan is het in ieder geval opgelost, bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel2406
N0cture schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:54:
[...]

Dat klinkt dan wel als de oplossing, zo'n kit maakt hem ook VESA 200 compatible, dat haal ik namelijk even niet uit de handleiding :)
Zo ja, dan is het in ieder geval opgelost, bedankt alvast!
Graag gedaan. Dat kitje zorgt simpelweg voor de opvulling van het zeer platte paneel zodat de achterkant van de TV weer helemaal gelijk wordt voor de montage van zeg maar elke Vesa 200 of 300 beugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 23:35
Heb de 50W828b in huis (leuke prijs bij expert) gehaald en ik ben positief verrast. Mijn sateliet decoder kan weg, als ik een cam module koop kan de ziggo decoder ook weg en dat ruimt lekker op.

Ik zou ook graag mijn AC Ryan weg willen doen, maar ik ben nog niet tevreden over de mediaplayer van de tv. Is het iemand gelukt om ook subtitles (srt) te laten draaien op de tv? Het lukt mij alleen maar om een windows mediaserver op te zetten en kennelijk kan de server geen srt files aanleveren. Is het mogelijk om via wifi of lan je pc te benaderen en dan files af te spelen met de subtitles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
RobbieN schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:17:
Heb de 50W828b in huis (leuke prijs bij expert) gehaald en ik ben positief verrast. Mijn sateliet decoder kan weg, als ik een cam module koop kan de ziggo decoder ook weg en dat ruimt lekker op.

Ik zou ook graag mijn AC Ryan weg willen doen, maar ik ben nog niet tevreden over de mediaplayer van de tv. Is het iemand gelukt om ook subtitles (srt) te laten draaien op de tv? Het lukt mij alleen maar om een windows mediaserver op te zetten en kennelijk kan de server geen srt files aanleveren. Is het mogelijk om via wifi of lan je pc te benaderen en dan files af te spelen met de subtitles?
geen donkere hoeken bij een lichte achtergrond?
Gebruik je hem in combinatie met een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:13
Een mooie prijs bij Expert is onder de eerder genoemde 819,- voor de 50W828B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 23:35
Oke, heb 899 betaald. Is dus een minder mooie prijs dan ik dacht :-(
Jammer dat pricewatch die prijs niet heeft laten zien. De donkere hoeken zijn er wel, maar volgens mij nog onder de norm. En ja ik gebruik hem in combinatie met een console. Hoezo? (begint nu heel zenuwachtig op zijn vingers te bijten....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xatduty
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-05 05:18
een paar vraagjes:
1) waar is de 50W828B te koop voor 819,-?
2) heeft de 50W828B een netwerkaansluiting? Als ik hem vergelijk met de 50W805B dan staat er dat hij geen wifi en geen ethernet heeft :? Ik zou hem met een draad aan willen sluiten op internet

nog ff gegoogled, er zit gewoon een lan aansluiting op :z

http://pdf.crse.com/manua...c_t_europe_no3d_rear.html

verder is de tv via een Belgische leverancier te krijgen voor 819,-
Staat deze daarom niet in de pricewatch?? 80,- euro is toch bijna 10%
zie:

http://www.artencraft.be/...hd-led---serp-list-206189

[ Voor 41% gewijzigd door xatduty op 23-05-2014 22:08 . Reden: nadere informatie zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 10:56
heeft iemand de "calibration" settings voor de w805b misschien? normaal is er wel ergens altijd eentje die ze post maar vind ze deze keer niet met google :o

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160313

Sedert gisteren trotse eigenaar van de 65X9005B, geleverd van eshop uit Nederland ( naar België ). Wat een prachtige televisie. Gisterenavond geïnstalleerd. Eerste indruk is fantastisch. Het upscalen doet de tv heel mooi, daar was ik op voorhand een beetje nerveus over. Morgen de Xbox er eens aanhangen en proberen wat 4K content af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbw

dbw

Tiduz schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:44:
heeft iemand de "calibration" settings voor de w805b misschien? normaal is er wel ergens altijd eentje die ze post maar vind ze deze keer niet met google :o
Hier wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbw

dbw

Anoniem: 160313 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:43:
Sedert gisteren trotse eigenaar van de 65X9005B, geleverd van eshop uit Nederland ( naar België ). Wat een prachtige televisie. Gisterenavond geïnstalleerd. Eerste indruk is fantastisch. Het upscalen doet de tv heel mooi, daar was ik op voorhand een beetje nerveus over. Morgen de Xbox er eens aanhangen en proberen wat 4K content af te spelen.
Dat mag ook wel voor dat geld :+

4k is idd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Ik ben erg benieuwd hoe gamen is op dat scherm. Schijnt een response lag van 40 ms te hebben. Wil weten hoe acceptabel dat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
Afgelopen vrijdag een KDL-50W828B gekocht en mijn UPC Mediabox verruild voor een CI+-module. Ben na wat tweaken aan de settings zeer tevreden over het beeld. Benieuwd hoe Mario Kart 8 er komende week uit gaat zien. :-)

Mijn 6 jaar oude 'cinema' systeem werkt ook prima samen met de tv (dankzij optische audiokabel / HDMI), daar ben ik wel blij mee (heb nu nog maar 1 afstandsbediening nodig). Ook ben ik af van de rare zendersortering van UPC omdat ik nu handmatig de volgorde kan aanpassen.

Enige minpunten zijn het wat onlogische menu (om bij de systeeminstellingen te komen moet je 3 keer drukken) en het ontbreken van Uitzending gemist, maar dat zijn dingen waar weinig aan valt te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Uitzending gemist is op te halen bij de zenders Nederland 1,2 en 3 als je op de sociale view knop drukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 18:07
Parmenides schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:39:
Afgelopen vrijdag een KDL-50W828B gekocht en mijn UPC Mediabox verruild voor een CI+-module. Ben na wat tweaken aan de settings zeer tevreden over het beeld. Benieuwd hoe Mario Kart 8 er komende week uit gaat zien. :-)

Mijn 6 jaar oude 'cinema' systeem werkt ook prima samen met de tv (dankzij optische audiokabel / HDMI), daar ben ik wel blij mee (heb nu nog maar 1 afstandsbediening nodig). Ook ben ik af van de rare zendersortering van UPC omdat ik nu handmatig de volgorde kan aanpassen.

Enige minpunten zijn het wat onlogische menu (om bij de systeeminstellingen te komen moet je 3 keer drukken) en het ontbreken van Uitzending gemist, maar dat zijn dingen waar weinig aan valt te doen...
Heb je hier een abonnements aanpassing voor moeten doen of is hij zo omgeruild ? Zit er zelf ook aan te denken ook aan een 50w828B ter vervanging voor mijn 32ex500.

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-03-2023
RedDragon schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:45:
[...]

Heb je hier een abonnements aanpassing voor moeten doen of is hij zo omgeruild ? Zit er zelf ook aan te denken ook aan een 50w828B ter vervanging voor mijn 32ex500.
Ja, maar dit kan ook bij 'Mijn UPC' op de site. Bij mij leverde dit nogal gedoe op omdat ik de CI+-module in combinatie wilde met sneller internet (120 Mb/s). Dit is officieel niet mogelijk bij een 2-in-1 pakket (tv en internet).

De levering van de CI+-module was overigens wel snel: maandag gebeld, woensdag binnen.
FF1987 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:21:
Uitzending gemist is op te halen bij de zenders Nederland 1,2 en 3 als je op de sociale view knop drukt. :)
Nee toch? Je bedoelt als je #uitzendinggemist instelt als Twitter-zoekwoord of zo?

[ Voor 19% gewijzigd door Parmenides op 25-05-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nee je kan dan eerdere programma's van afgelopen dagen bekijken. Probeer maar eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Ok, mooi om te lezen dat je tevreden bent. Was al bang iemand op kosten te hebben gejaagd, ;-).

Veel plezier man!

-

Ik heb nog geen smart tv staan, dus vergeef me als het niet kan.

Maar als je via de tv internet browser naar uitzending gemist gaat. Dan moet het ook werken denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 25-05-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Kan iemand mij vertellen welke brillen (typenummer) bij de kdl50w828b geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
Anoniem: 306567 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:32:
Kan iemand mij vertellen welke brillen (typenummer) bij de kdl50w828b geleverd worden?
TDG-BT500A

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay dat betekent dus dat met deze brillen je multiview op de ps3 kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160313

Kashika schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:36:
[...]

Ik ben erg benieuwd hoe gamen is op dat scherm. Schijnt een response lag van 40 ms te hebben. Wil weten hoe acceptabel dat is :)
Zelf speel ik vooral Forza Motorsport en dit speelt fantastisch. Prachtig beeld in combinatie met super geluid. Mijn zoontje van 13 speelt Titanfall en ook hier geen klachten. Wij zijn natuurlijk geen topgamers maar wij ervaren geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 09:28

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Gister even bij de BCC wezen kijken naar de Sony 50W828B, vriendin wilde hem eerst een keer zien. In de winkel had de verkoper er wel enigszins kaas van gegeten. Hij adviseerde me om de Sony KDL46w905A ook nog in de overweging mee te nemen, aangezien ze die nu als aanbieding hadden voor 1100 euro. Als je toch niks om smart tv geeft, dan had deze naar zijn mening beter beeld dan de w828.

Wat is jullie mening, is die 200 euro het waard en de 4 inch reductie in schermsize?

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Uit verschillende reviews komt de 8B serie op gelijke voet met de 9A serie. Dus zou ze zelf even in de winkel vergelijken en dan beslissen. Maar ik denk dat de verkoper graag van zijn 2013 modellen af wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infern0 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:12:
Gister even bij de BCC wezen kijken naar de Sony 50W828B, vriendin wilde hem eerst een keer zien. In de winkel had de verkoper er wel enigszins kaas van gegeten. Hij adviseerde me om de Sony KDL46w905A ook nog in de overweging mee te nemen, aangezien ze die nu als aanbieding hadden voor 1100 euro. Als je toch niks om smart tv geeft, dan had deze naar zijn mening beter beeld dan de w828.

Wat is jullie mening, is die 200 euro het waard en de 4 inch reductie in schermsize?
Ik zou dit niet doen. De 50W828B is al voor 819 euro te krijgen en doet niet onder voor de oude modellen. Denk dat hij gewoon het oude model graag wil verkopen anders blijven ze ermee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Bcc is de enige die de xxW828B modellen verkoopt van de vaste winkels?
ik kan hem nergens anders vinden namelijk wel de xxW805B maar die heeft mindere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartburg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:46:
Bcc is de enige die de xxW828B modellen verkoopt van de vaste winkels?
ik kan hem nergens anders vinden namelijk wel de xxW805B maar die heeft mindere specs.
Expert en plattetv verkopen dit model ook. Plattetv heeft ook winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Anoniem: 306567 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:47:
[...]

Expert en plattetv verkopen dit model ook. Plattetv heeft ook winkels.
ok ga ik daar even kijken twijfel zo tussen 42 en of 50 " zit maar 2,5 meter van de tv af dus neig ik naar de 42 "
heb nu een 37" samsung maar als je de dikkeranden mee zou tellen is hij net zo groot als een 42"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hi all,

Ik lees hier al een tijdje mee en post eigenlijk nooit iets, maar nu zit ik met een vraag.

Na diverse “wetenschappelijke” testjes gelezen te hebben over kijk afstanden vraag ik me af of het volgende het waard is:

KDL50W828B ~899 €
KDL55W805B ~1200€

In eerst instantie de grote, ik zit zo rond de 4.5m van de TV. Is 50” niet gewoon groot genoeg? Zeker als ik van een 32”af kom?

Dan de spec,

De KDL55W828B of de KDL55W815B kan ik nog nergens vinden in een winkel is het verstandig om daarop te wachten zie je het prijsverschil er echt aan af t.o.v de 805B? Het enig verschil zijn de Motionflow Mhz... Ik game niet maar kijk wel graag film (2D) 3D nooit gedaan geen idee of dat wat voor mij is..

p.s ik kijk nu naar een 32” (32PF9531) van Philips van nu een jaar of 7 oud.

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij bevestigen dat simulview werkt op de 828B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaasijzer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:00:
Hi all,

Ik lees hier al een tijdje mee en post eigenlijk nooit iets, maar nu zit ik met een vraag.

Na diverse “wetenschappelijke” testjes gelezen te hebben over kijk afstanden vraag ik me af of het volgende het waard is:

KDL50W828B ~899 €
KDL55W805B ~1200€

In eerst instantie de grote, ik zit zo rond de 4.5m van de TV. Is 50” niet gewoon groot genoeg? Zeker als ik van een 32”af kom?

Dan de spec,

De KDL55W828B of de KDL55W815B kan ik nog nergens vinden in een winkel is het verstandig om daarop te wachten zie je het prijsverschil er echt aan af t.o.v de 805B? Het enig verschil zijn de Motionflow Mhz... Ik game niet maar kijk wel graag film (2D) 3D nooit gedaan geen idee of dat wat voor mij is..

p.s ik kijk nu naar een 32” (32PF9531) van Philips van nu een jaar of 7 oud.
toon volledige bericht
Ik zou voor een 50" gaan of misschien zelfs 46 of 48 inch. 55 inch is te groot voor die afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 08:16

p0st

Dutch Reefer

Anoniem: 306567 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Ik zou voor een 50" gaan of misschien zelfs 46 of 48 inch. 55 inch is te groot voor die afstand.
Ik zit zelf op ongeveer 4 meter afstand en heb de 805 van 50". Dat is voor nu de perfecte grootte, al merk ik dat wanneer ik een spelletje op de PS4 speel (Wolfenstein heuy) toch automatisch weer voorover ga zitten. 50" op 4 meter is dus zeker niet te groot, en 55" op 4,5 meter zou dan ook prima kunnen. Maar om nou een paar honderd euro extra neer te leggen voor die 5", dat is volgens mij de vraag die je jezelf moet stellen :) ik had die keuze in ieder geval snel gemaakt en vond de 805 de sweetspot voor mijn wensen vs. budget!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 06:57

GforceNL

Out of memory....

Bij Saturn vanaf vandaag SONY KDL-50W805B met gratis iPad mini (non Retina). Twee vliegen in 2 klap *drukt op bestellen*

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
gforcegti schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:57:
Bij Saturn vanaf vandaag SONY KDL-50W805B met gratis iPad mini (non Retina). Twee vliegen in 2 klap *drukt op bestellen*
mooi aanbieding inderdaad je kan de ipad altijd nog verkopen
http://www.saturn.nl/mcs/...5,1310500.html?langId=-11

geld de 50% op de soundbar hier nog wel voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

bartburg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:07:
[...]

mooi aanbieding inderdaad je kan de ipad altijd nog verkopen
http://www.saturn.nl/mcs/...5,1310500.html?langId=-11

geld de 50% op de soundbar hier nog wel voor?
Denk het wel, volgens mij staat deze actie van Saturn volledig los van Sony.
Wel gelijk de soundbar meebestellen op 1 bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
gforcegti schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:57:
Ook zojuist besteld, alleen ook vergeten om naar die Soundbar actie te kijken. Ik zie wel in de voorwaarden staan: "Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere acties op het gekochte product.".
Echter lijkt de gratis iPad mini mij een actie van Saturn en niet van Sony. Even uitzoeken of dit nou wel of niet kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iavak schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:21:
[...]

Denk het wel, volgens mij staat deze actie van Saturn volledig los van Sony.
Wel gelijk de soundbar meebestellen op 1 bon.
De 828B kan je op de mail ook voor 825 euro bij plattetv krijgen. Iets betere specs t.o.v. 805B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Satch schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:43:
[...]

Ook zojuist besteld, alleen ook vergeten om naar die Soundbar actie te kijken. Ik zie wel in de voorwaarden staan: "Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere acties op het gekochte product.".
Echter lijkt de gratis iPad mini mij een actie van Saturn en niet van Sony. Even uitzoeken of dit nou wel of niet kan. :)
dan moeten ze zowiezo op 1 bon staan zoals hierboven al aangegeven was.
welke soundbar past het beste bij die 50"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
bartburg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:48:
[...]

dan moeten ze zowiezo op 1 bon staan zoals hierboven al aangegeven was.
welke soundbar past het beste bij die 50"
Klopt, maar dan zou ik hem weer kunnen annuleren om met soundbar te bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Omdat ik de kdl-50w815b kon krijgen voor 850 ben ik uit eindelijk toch maar voor deze gegaan.
Het verschil met de 55 vond ik te groot worden.
Nu hou ik lekker geld over voor een synology ( stond ook nog op de planning :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik twijfel om de 50W805 te nemen i.c.m. de ipad. Ik zit alleen redelijk dicht op mijn tv. Heb op dit moment ene kleine 32 inch van 5 jaar oud van LG. Ik wil gewoon beter beeld ook voor het wk maar ook voor het gamen en de vele series die ik kijk. En in september is de xbox one mijn natuurlijk.

Probleem is dat ik maximaal 2 meter van de tv af zit/lig. Het is namelijk voor op mijn slaapkamer.

Ik zit ook te denken om de kleinere versie te gaan maar dat scheelt maar 100 euro en een slechtere (minder goed verkoopbare) tablet.

Ik las in de review dat de voetsteun tevens is te gebruiken als muurbeugel. Hoe zit dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Denzis op 26-05-2014 14:12 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passie2009
Denzis schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:08:
Ik twijfel om de 50W805 te nemen i.c.m. de ipad. Ik zit alleen redelijk dicht op mijn tv. Heb op dit moment ene kleine 32 inch van 5 jaar oud van LG. Ik wil gewoon beter beeld ook voor het wk maar ook voor het gamen en de vele series die ik kijk. En in september is de xbox one mijn natuurlijk.

Probleem is dat ik maximaal 2 meter van de tv af zit/lig. Het is namelijk voor op mijn slaapkamer.

Ik zit ook te denken om de kleinere versie te gaan maar dat scheelt maar 100 euro en een slechtere (minder goed verkoopbare) tablet.
Ik zou voor de 50" gaan, Daar wen je snel genoeg aan.
En wat je aangeeft nu krijg je er een mooie verkoopbare Ipad bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Denzis schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:08:

Ik las in de review dat de voetsteun tevens is te gebruiken als muurbeugel. Hoe zit dat?
De meegeleverde voet kan je aan de achterkant monteren waardoor je hem als "schilderij" op kan hangen. Nadeel is dat hij niet gedraaid kan worden met deze beugel. Als je een VESA mount beugel wilt gebruiken zal je een optioneel montage setje moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Postjuh schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:16:
[...]

De meegeleverde voet kan je aan de achterkant monteren waardoor je hem als "schilderij" op kan hangen. Nadeel is dat hij niet gedraaid kan worden met deze beugel. Als je een VESA mount beugel wilt gebruiken zal je een optioneel montage setje moeten kopen.
Ik zit er redelijk recht voor. Vandaar dat de schilderij ophanging voor mij geen probleem is. Er zit bij mij verder maar 1 hdmi kabel in. Dus die eventueel eentje met 90 graden is ook geen probleem. Vanmiddag even opmeten en dan maar verder twijfelen.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:21
Denzis schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:19:
[...]

Ik zit er redelijk recht voor. Vandaar dat de schilderij ophanging voor mij geen probleem is. Er zit bij mij verder maar 1 hdmi kabel in. Dus die eventueel eentje met 90 graden is ook geen probleem. Vanmiddag even opmeten en dan maar verder twijfelen.
Haakse HDMI zou niet nodig moeten zijn. Ik heb de 50W828B en die heeft de HDMI poorten onderop zitten ( steken dus niet niet naar achteren ) Zou op de 805 ook wel zo zijn.

Sinds zaterdag dus de 828B binnen. Schitterende tv als vervanging voor mijn LE37B551 van 6 jaar terug. Ik snap alleen die motionflow opties niet echt. Iemand een overzicht ?

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xatduty
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-05 05:18
De saturn actie met gratis ipad besteld. Volgens de klantenservice van saturn kan ik gewoon meedoen met de soundbar actie dus die ook gelijk meebesteld. GforceGti dank voor het posten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Laatst online: 14:41
Heb de KDL50W828b net besteld bij de plaatselijke expert voor €819,-. Morgen binnen, ben benieuwd naar het beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag aan diegene die de W8 serie hebben. Is het 3d echt zo slecht als ze in de reviews zeggen? Is dit nou daadwerkelijk een bug of krijg je geen Full HD 3D op deze tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 09:44
passie2009 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:00:
Omdat ik de kdl-50w815b kon krijgen voor 850 ben ik uit eindelijk toch maar voor deze gegaan.
Het verschil met de 55 vond ik te groot worden.
Nu hou ik lekker geld over voor een synology ( stond ook nog op de planning :*) )
Mag ik vragen waar je de kdl-50w815b voor €850 hebt gevonden? Ik heb deze tv alleen bij saturn.nl gevonden voor €999 en was op het punt om te gaan bestellen maar jouw bedrag klinkt toch net iets leuker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
Anoniem: 306567 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Kan iemand mij bevestigen dat simulview werkt op de 828B?
Op de 805b werkt het, zal voor de 828b niet anders zijn. Zie mijn post op de eerste pagina.

psn drad83

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste