Buitenlandse TV series zomer 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 65.820 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Martinspire schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:40:
[...]

Maar die is al een tijdje afgelopen. Anders kunnen we net zo goed The Fresh Prince of Bell Air of anders The Nanny erbij noemen :+
Vergeet M*A*S*H dan ook niet ;)
Nu ik erover nadenk is er volgens mij geen enkele comedy die ik volg. That 70's show en Little Britain zijn wel de laatste comedies die ik de moeite waard vond. Ik hoor vaak at Big Bang Theory leuk zou moeten zijn, maar ook dat doet me helemaal niets.

[ Voor 30% gewijzigd door sverzijl op 27-07-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Ik vind het wel storend als ik er totaal de humor niet van in zie wat wel vaak het geval is, ik kijk dus amper comedy's :P

Kan trouwens wel bulderen van de BBC achtige humor en ook om American Pie wat toch Amerikaans is. Maar comedy's kan ik vaak niet zien, eigenlijk vind ik alleen de humor van bob's burger enzo prima te doen. Maar wat jullie leuk vinden trek ik niet. Vind het wel jammer, zou graag een leuke humor serie weer zien die mij bevalt, maar na an idiot abroad is er nooit meer wat geweest voor mij.
Ben ik helemaal mee eens. Er zijn echt te weinig (moderne) comedies die leuk zijn. Mrs Browns Boys is overigens wel briljant.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zondag 27 juli 2014 @ 17:18:
Ben ik helemaal mee eens. Er zijn echt te weinig (moderne) comedies die leuk zijn. Mrs Browns Boys is overigens wel briljant.
Mrs Browns Boys ken ik, maar ik kon nooit een aflevering met nederlandse subs vinden in het verleden en die serie is zeer zeer lastig te volgen zonder subs omdat ze (even uit mijn hoofd) toch heel apart Engels spreken (accent ofzo)?

Is die nu met subs te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Irish? Ik kijk gewoon zonder subs, weinig problemen mee eigenlijk (soms wat slecht te verstaan maar uit zinsverband is het goed te halen). Er zijn ongetwijfeld UK subs gezien het de BBC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uk subs, dat is een idee. Ik kijk vooral later op de avond als bijv. mijn vrouw al naast mij ligt te slapen, dan kan ik hem lastig hard zetten en hij is heel lastig voor mij te volgen zonder subs, begrijp niet dat jij dat wel lukt, helemaal als het Irish is. En ik ben niet onhandig met Engels, ik lees althans wel al jaren in het Engels boeken enzo.

Maar uk subs, ik zie ze nu ook staan online, ik pak hem mee :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hopen dat ze een beetje goeie acteur gebruiken voor ra's al ghul. Misschien wel liam neeson ??
Als ze dat doen is arrow ineens beste serie dit jaar!! :D
Maar zal wel niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
v8power67 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:11:
[...]

Hopen dat ze een beetje goeie acteur gebruiken voor ra's al ghul. Misschien wel liam neeson ??
Als ze dat doen is arrow ineens beste serie dit jaar!! :D
Maar zal wel niet.
Marc Guggenheim heeft op comiccon al gezegd dat ze hem anders willen maken dan in Batman. Dus daar zal ook wel een andere acteur bij horen.
Maar hij is nog niet gecast...dus alles is speculatie

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

1e afl van Manhattan IMDB: Manhattan (TV Series 2014– ) gezien. Van een van de makers van Masters of Sex. Gebasseerd op het Manhattan Project, de research en ontwikkeling van de eerste atoombommen in de 2e wereldoorlog op, in dit geval, de locatie Los Alamos. Boeiend en intrigerend materiaal waarover iedere geinteresserde 1 of meerdere boeken over heeft gelezen en docu's van heeft gezien. Echter zijn in deze serie de gebeurtenissen in die periode achtergrond en ligt de nadruk op de karakters en de locatie. Ik wil de 2e en wellicht de 3e afl afwachten of deze serie mij kan blijven boeien. Verwacht geen gedramatiseerd verhaal over het project. Aan de acteerprestaties, de sfeer en setting ligt het niet, dat is allemaal top.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Interessant filmpje over seizoen 3. Wel jammer van de vele spoilers (ik zit nog in seizoen 1). Voorlopig blijf ik Arrow nog wel even volgen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eerste 3 aflevering van The Strain gezien. Best ok tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:20:
1e afl van Manhattan IMDB: Manhattan (TV Series 2014– ) gezien. Van een van de makers van Masters of Sex. Gebasseerd op het Manhattan Project, de research en ontwikkeling van de eerste atoombommen in de 2e wereldoorlog op, in dit geval, de locatie Los Alamos. Boeiend en intrigerend materiaal waarover iedere geinteresserde 1 of meerdere boeken over heeft gelezen en docu's van heeft gezien. Echter zijn in deze serie de gebeurtenissen in die periode achtergrond en ligt de nadruk op de karakters en de locatie. Ik wil de 2e en wellicht de 3e afl afwachten of deze serie mij kan blijven boeien. Verwacht geen gedramatiseerd verhaal over het project. Aan de acteerprestaties, de sfeer en setting ligt het niet, dat is allemaal top.
Zijn het allemaal dezelfde bullshit scriptschrijvers? Halt and Catch Fire over de ontwikkeling van een PC verzandt ook al direct in bijzaken, drama en intriges. Lijkt wel alsof ze denken we willen weer dezelfde verhalen recyclen maar dan op een andere locatie.

Is iemand bekend met nieuwe top series uit Scandinavische landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:58:
[...]

Zijn het allemaal dezelfde bullshit scriptschrijvers? Halt and Catch Fire over de ontwikkeling van een PC verzandt ook al direct in bijzaken, drama en intriges. Lijkt wel alsof ze denken we willen weer dezelfde verhalen recyclen maar dan op een andere locatie.

Is iemand bekend met nieuwe top series uit Scandinavische landen?
Of Manhattan geschreven is door bullshit scriptschrijvers moet je zelf bepalen door het ff te bekijken. Smaken verschillen. ;) Mij is het althans prima bevallen.

Vergeleken bij veel Britse, Zweedse en Deense series is het echter in mijn beleving wel bullshit.
Het nieuwste van het nieuwste is Arvingerne (de erfgenamen). Dit is de opvolger van Forbrydelsen (The Killing) en Borgen, Deens dus. De scripts zijn superieur in vergelijking met de meeste USA series. Heeft ook het (Deense) tempo dat we van de zojuist genoemde series kennen, wat mij zeer goed bevalt.
Wordt, dacht ik, in het najaar door de NPO uitgezonden en binnenkort door de BBC. De dvd's met nl subs zijn al een tijdje te downen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mowa schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:56:
[...]

Of Manhattan geschreven is door bullshit scriptschrijvers moet je zelf bepalen door het ff te bekijken. Smaken verschillen. ;) Mij is het althans prima bevallen.

Vergeleken bij veel Britse, Zweedse en Deense series is het echter in mijn beleving wel bullshit.
Het nieuwste van het nieuwste is Arvingerne (de erfgenamen). Dit is de opvolger van Forbrydelsen (The Killing) en Borgen, Deens dus. De scripts zijn superieur in vergelijking met de meeste USA series. Heeft ook het (Deense) tempo dat we van de zojuist genoemde series kennen, wat mij zeer goed bevalt.
Wordt, dacht ik, in het najaar door de NPO uitgezonden en binnenkort door de BBC. De dvd's met nl subs zijn al een tijdje te downen. 8)
Vind je dat prettig kijken?

Ik ben er wel eens aan begonnen maar vind het enorm vervelend "kijken" als je de hele serie moet lezen via de ondertitels.

Dat ze dan beter zijn (zijn de meningen ook over verdeeld online) neem ik dan graag voor lief.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:21:
[...]

Vind je dat prettig kijken?

Ik ben er wel eens aan begonnen maar vind het enorm vervelend "kijken" als je de hele serie moet lezen via de ondertitels.

Dat ze dan beter zijn (zijn de meningen ook over verdeeld online) neem ik dan graag voor lief.
Nee, kijkt helemaal niet prettig. Maar als je geen woord Deens kent ben je wel blij met de subs.

(online) meningen interesseren me niet. Anderen kunnen niet voor jou bepalen of iets goed is of niet, dat kan je alleen maar zelf. Bovendien kan je nooit zeggen dat iets goed is, maar wel dat je iets goed vindt. Althans imho.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:05:

(online) meningen interesseren me niet.
Wat doe je hier dan? Dit hele topic hang aan elkaar van elkaars meningen.
Soms is het helemaal niet vreemd om ervaringen van anderen te waarderen.
Je kunt immers niet alles in de wereld zelf ervaren.

Je schreef zelf:
De scripts zijn superieur in vergelijking met de meeste USA series.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 29-07-2014 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig je gaat iemand die een nuttige bijdrage levert vangen op zijn woorden.
[...]

Bedankt. Ik ga Arvingerne zeker even bekijken. Ze mogen van mij weer komen met een politie/detective serie :). Borgen moet ik ook nog steeds eens helemaal kijken. Dat blijven staan van series gebeurd echter niet omdat je ze zo geweldig vond in de eerste plaats. Met Bron is zoiets ondenkbaar die kijk je in een paar rukken gelijk uit :). Ik kijk meestal met Engelse ondertitels. Ik hoorde dat er ook een kostuumdrama zou zijn, maar kan daar niet heel veel over vinden.

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

2de aflevering van Satisfaction gekeken gisteren, dat wordt een blijvertje :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:16:
[...]

Soms is het helemaal niet vreemd om ervaringen van anderen te waarderen.
Je kunt immers niet alles in de wereld zelf ervaren.

Je schreef zelf:
[...]
Wat ik schreef was als algemene stelling bedoeld. Jammer dat je het als aanval hebt ervaren.
Waarschijnlijk vandaar dat mijn zinnen zo uit hun verband zijn gehaald? In mijn stukjes schrijf ik voldoende "ik vind", "in mijn beleving", etc en achter "(online) meningen interesseren me niet.", wat je (uit z'n verband) (aan)haalt zelfs "imho" wat je gemakshalve even negeert.

Ik ben het echter wel met je eens dat je wel door anderen kunt laten leiden in wat je nog niet kent. Dan nog kan je alleen voor jezelf bepalen of het "goed" is of niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:28:
Ik hoorde dat er ook een kostuumdrama zou zijn, maar kan daar niet heel veel over vinden.
Is dat niet Anno 1790 IMDB: Anno 1790 (TV Series 2011– ) ?? Mijn vrouw heeft dat gezien, ik slelchts wat fragmenten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crossbones is ook gecancelled (geloof niet dat het hier nog voorbij gekomen was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 17:07
Phyxion schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:35:
Crossbones is ook gecancelled (geloof niet dat het hier nog voorbij gekomen was).
Ah mooi
Heb die al een tijd klaar staan maar nog niet aan toegekomen en was al aan het twijfelen om hem te verwijderen. Dat maakt de keuze nu alleen maar makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
JanW schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Melissa & Joey? Sorry, maar dat vind ik toch zo ontzettend slecht. Matige serie waarin iedere zin een grapje moet zijn en een constante lachband. Zal wel aan mij liggen, maar ik vind t zo'n typisch domme Amerikaanse serie.
Ben ik het volledig mee eens, ik vind het de meest generieke comedy op de tv... zit geen originele grap in en alles blijft heel erg oppervlakkig. Ik zal niet zeggen dat het niet grappig is, heb wel eens wat afleveringen gezien en het was weg te kauwen en heb wel eens een beetje gegniffeld. Maar die serie ziet er vooral zo gemaakt uit, inclusief een van de hoofdpersonen... dat is dan echt persoonlijk, maar die zonnebank gebruinde gemaakte kop van Joey vind ik echt verschrikkelijk... echt zo'n opgepoetst hollwood koppie, totaal niet geloofwaardig in de rol die hij speelt.

Heel grof gezegd vind ik het in grote lijnen een rip-off van 'The Nanny' maar met een ander sausje. Maar waar het effect van Fran Drescher als nanny een home run was, vind ik dat ze met deze 'nanny' de plank volledig misslaan. De serie werkt volgens mij grotendeels omdat er wel een bepaalde chemie is tussen 'Joey en Melissa' ... alleen de setting voelt heel geforceerd aan, totaal ongeloofwaardig... ook dat zij blijkbaar een hoog geplaatst functionaris is gaat er bij mij moeilijk in, alhoewel niet zo stekend als de tegenspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:35:
Mooi zo, was maar bagger. De eerste aflevering nog geen kwartier kunnen bekijken. Black Sails was dan toch iets beter als piratenserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:57:
Is dat niet Anno 1790 IMDB: Anno 1790 (TV Series 2011– ) ?? Mijn vrouw heeft dat gezien, ik slelchts wat fragmenten.
Dat zal hem moeten zijn. Ik ga die ook eens bekijken. Ik kwam zelf niet verder dan IMDB: 1864 (TV Series 2014– ) wat nog moet worden uitgezonden op de BBC. Dat is dan misschien weer een vervolg op het door jou genoemde kostuumdrama. Het is sowieso wel leuk als ze bij BBC buitenlandse series uitzenden dan heb je gelijk goede ondertitels :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:16:
Ik doe persoonlijk ook niet echt iets met jullie meningen, maar kijk meer waar jullie het over hebben en probeer het dan zelf uit. En ik pak hier altijd nieuws mee over nieuwe series en series die stoppen.

:+

Als jullie trouwens allemaal klagen over een pilot en ik heb hem nog niet in sickbeard staan, dan wacht ik altijd wel even omdat er bij een eensgezinde mening hier dit vaak wel overeenkomt met mijn smaak. Maar de meeste kijkers van tv series hier die hebben wel een andere smaak dan ik. Een deel van de tweakers hier kijkt bijv. heel graag how I met your mother en nog wat andere series en ik begrijp totaal niet wat daar leuk aan is.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

MicGlou schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:59:
[...]

Ben ik het volledig mee eens, ik vind het de meest generieke comedy op de tv... zit geen originele grap in en alles blijft heel erg oppervlakkig. Ik zal niet zeggen dat het niet grappig is, heb wel eens wat afleveringen gezien en het was weg te kauwen en heb wel eens een beetje gegniffeld. Maar die serie ziet er vooral zo gemaakt uit, inclusief een van de hoofdpersonen... dat is dan echt persoonlijk, maar die zonnebank gebruinde gemaakte kop van Joey vind ik echt verschrikkelijk... echt zo'n opgepoetst hollwood koppie, totaal niet geloofwaardig in de rol die hij speelt.

Heel grof gezegd vind ik het in grote lijnen een rip-off van 'The Nanny' maar met een ander sausje. Maar waar het effect van Fran Drescher als nanny een home run was, vind ik dat ze met deze 'nanny' de plank volledig misslaan. De serie werkt volgens mij grotendeels omdat er wel een bepaalde chemie is tussen 'Joey en Melissa' ... alleen de setting voelt heel geforceerd aan, totaal ongeloofwaardig... ook dat zij blijkbaar een hoog geplaatst functionaris is gaat er bij mij moeilijk in, alhoewel niet zo stekend als de tegenspeler.
Zeker nooit in New Jersey geweest? Daar loopt de helft rond alsof ze net onder de zonnebank hebben gelegen ;)

Prima als je er niet om kunt lachen of niets met de personages hebt, maar je kunt ook overdrijven.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Ik doe persoonlijk ook niet echt iets met jullie meningen, maar kijk meer waar jullie het over hebben en probeer het dan zelf uit. En ik pak hier altijd nieuws mee over nieuwe series en series die stoppen.

Als jullie trouwens allemaal klagen over een pilot en ik heb hem nog niet in sickbeard staan, dan wacht ik altijd wel even omdat er bij een eensgezinde mening hier dit vaak wel overeenkomt met mijn smaak. Maar de meeste kijkers van tv series hier die hebben wel een andere smaak dan ik. Een deel van de tweakers hier kijkt bijv. heel graag how I met your mother en nog wat andere series en ik begrijp totaal niet wat daar leuk aan is.
Ik doe stiekem wel wat met jullie meningen :) , althans als de trailer er goed uit ziet kijk ik de pilot altijd wel maar als die vervolgens tegenvalt wil ik wel eens onterecht afhaken.

Als ik hier dan lees dat mensen er wel enthousiast over zijn pak ik het soms wel weer op.
mowa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:57:
[...]

Wat ik schreef was als algemene stelling bedoeld. Jammer dat je het als aanval hebt ervaren.
Waarschijnlijk vandaar dat mijn zinnen zo uit hun verband zijn gehaald? In mijn stukjes schrijf ik voldoende "ik vind", "in mijn beleving", etc en achter "(online) meningen interesseren me niet.", wat je (uit z'n verband) (aan)haalt zelfs "imho" wat je gemakshalve even negeert.

Ik ben het echter wel met je eens dat je wel door anderen kunt laten leiden in wat je nog niet kent. Dan nog kan je alleen voor jezelf bepalen of het "goed" is of niet.

[...]

Ja het leest op fora soms wat anders dan dat mensen het bedoelen en het was al laat gisteren 8)7 volledig mijn schuld, zand erover :)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 29-07-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sinds deze week begonnen aan Extant. Moet zeggen, dat het me toch blijft boeien om verder te kijken op dit moment. Halle Berry in de hoofdrol is natuurlijk ook al een pluspunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Martinspire schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:41:
[...]
Zeker nooit in New Jersey geweest? Daar loopt de helft rond alsof ze net onder de zonnebank hebben gelegen ;)
Nee... net zoals ongeveer bijna de rest van de wereld, beetje gekke opmerking eigenlijk Behalve dan uiteraard gezien in die ene serie op mtv... die zonnebank gebruinde koppies hebben niet zo'n beste indruk gemaakt op mij. Maar de serie speelt zich blijkbaar ook nog eens af in Ohio...

Wat jij 'overdreven' vind noem ik een onderbouwde mening waarom ik het generiek en ongeloofwaardig vind. 'The Situation' in the nanny... zo zie ik die serie. Is niet erg hoor, mensen zijn wel vaker allergisch voor de mening van een ander als die niet hetzelfde is, maar als je het dan overdreven gaat noemen dan toon je ook weinig respect voor de mening van een ander... ik heb gehapt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 30-07-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MicGlou schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 08:52:
[...]

Nee... net zoals ongeveer bijna de rest van de wereld, beetje gekke opmerking eigenlijk Behalve dan uiteraard gezien in die ene serie op mtv... die zonnebank gebruinde koppies hebben niet zo'n beste indruk gemaakt op mij. Maar de serie speelt zich blijkbaar ook nog eens af in Ohio...

Wat jij 'overdreven' vind noem ik een onderbouwde mening waarom ik het generiek en ongeloofwaardig vind. 'The Situation' in the nanny... zo zie ik die serie. Is niet erg hoor, mensen zijn wel vaker allergisch voor de mening van een ander als die niet hetzelfde is, maar als je het dan overdreven gaat noemen dan toon je ook weinig respect voor de mening van een ander... ik heb gehapt ;)
Nee wat ik bedoel is dat hij een gast uit New Jersey speelt, en ja die zien er zo uit. Dus hem afkraken om zijn uiterlijk is een beetje raar. Ja ze zitten in Ohio, maar ook daar heb je gewoon zonnebanken hoor? Maar je hebt duidelijk te weinig gezien om te weten hoe het in elkaar steekt.

Dat jij het raar vindt dat zij in de politiek zit moet jij weten, maar dat is gewoon uitgelegd. Dr vader zit ook in politiek en zo is zij erin gerold. Plus Joey is na een bankencrisis en rechtzaak uit New York gevlucht en kwam toevallig in Ohio terecht. Niet geheel op eigen initiatief dus.

En ja, het is overdreven als je karakters dus af gaat schieten op onwetendheid of omdat ze een bepaald type neerzetten welke jij nep vindt, maar in werkelijkheid gewoon prima klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

thalantis schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:08:
Falling Skies seizoen 4 is zeker vreemd maar er klopt iets niet.

spoiler: spoiler
het is iedere keer volle maan, dus is het niet allemaal een droom
de meest recente aflevering speelt dit ook weer, zie spoiler :D
of ben ik de enigste die falling skies kijkt ;)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
thalantis schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:57:
[...]

de meest recente aflevering speelt dit ook weer, zie spoiler :D
of ben ik de enigste die falling skies kijkt ;)
Nope, moet zeggen dat et me nooit is opgevallen, maar ga daar eens op letten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:07:
Ja het leest op fora soms wat anders dan dat mensen het bedoelen en het was al laat gisteren 8)7 volledig mijn schuld, zand erover :)
Even goede vrienden.
Heb het betreffende stukje ff nagelezen en ik kan me voorstellen dat het op jou gericht lijkt.
Vanaf nu gaan we gewoon weer van alle goede en slechte series genieten.

Er maken zich er twee druk over Melissa & Joey maar ik heb onlangs weer wat Married with Children langs zien komen op 1 van die comedy zenders. Tjonge jonge wat was/is dat toch belazerd geacteerd maar ik heb me kostelijk vermaakt en tranen gelachen. Ik vond die oude meuk weer zo leuk dat ik er de komende tijd af en toe een aflevering van mee ga pikken. Heb ook van The IT Crowd tussendoor wat afl van het 1e seizoen gezien en heb in een stuip gelegen. Die ga ik allemaal weer bekijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo pak ik zo nu en dan een aflevering mee van de orginele Sherlock Holmes tv serie, en dat zal menigeen ook niet bevallen (al is het maar om de "beroerde" beeldkwaliteit), maar ik vind het prachtig.
En zo heb ik wel meer oude meuk die ik zo nu en dan weer eens kijk (zeker tijdens de zomerperiode wanneer alles toch op een laag pitje staat).
Het blijft een persoonlijke smaak, zo heb ik Friends nooit wat aangevonden (GASP! uh oh.. :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:11:
Het blijft een persoonlijke smaak, zo heb ik Friends nooit wat aangevonden (GASP! uh oh.. :+).
Ook niet de freaky versie?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtQLzMiCQAEFB-y.jpg

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk niet dat het dan zo'n doorslaand succes was geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9am89XdGWHQe6HF8WSo75a5c/full.jpg

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Martinspire schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:09:
[...]

Nee wat ik bedoel is dat hij een gast uit New Jersey speelt, en ja die zien er zo uit. Dus hem afkraken om zijn uiterlijk is een beetje raar. Ja ze zitten in Ohio, maar ook daar heb je gewoon zonnebanken hoor? Maar je hebt duidelijk te weinig gezien om te weten hoe het in elkaar steekt.

Dat jij het raar vindt dat zij in de politiek zit moet jij weten, maar dat is gewoon uitgelegd. Dr vader zit ook in politiek en zo is zij erin gerold. Plus Joey is na een bankencrisis en rechtzaak uit New York gevlucht en kwam toevallig in Ohio terecht. Niet geheel op eigen initiatief dus.

En ja, het is overdreven als je karakters dus af gaat schieten op onwetendheid of omdat ze een bepaald type neerzetten welke jij nep vindt, maar in werkelijkheid gewoon prima klopt.
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor... ik probeerde uit te leggen dat ik recht heb op een mening en dat smaken verschillen... dat is niet overdrijven. Eerlijk gezegd wat jij doet is overdrijven, je voelt je blijkbaar een beetje aangesproken omdat jij de serie duidelijk erg vermakelijk vind en als ik zeg dat ik dat niet vind dan heb ik dat volgens jou duidelijk verkeerd en dat wil je mij graag duidelijk maken... mij overtuig je echt niet, dus...?

Verder even goede vrienden hoor, ik reageerde alleen even terug vanuit de irritatie zoals ik al omschreven heb in een eerdere reactie... niets persoonlijk, maar ik word soms een beetje kriegel van mensen die altijd maar vinden dat wanneer een mening niet strookt met hun eigen mening dat daar dan vaak vrij pittig tot heftig op wordt gereageerd. Die mening wordt dan doorgaans als een soort van feit aangedragen en de ander moet het eigenlijk zien zoals ze het zelf zien want anders snapt men het niet (ik kom daarom o.a. ook steeds minder in het filmtopic). Het is een mening en je mag zeggen dat je het niet eens bent en vertellen waarom, maar op het moment dat de insinuatie wordt dat een ander het 'verkeerd' heeft of het 'niet begrijpt' op een belerende toon... tja, dan kan je nooit een goed gesprek/discussie voeren.

Maar goed... het is totaal offtopic en ook niet zo vriendelijk. Ik hou er nu mee op... mijn hart is gelucht.

Misschien hebben we een serie die we wel samen leuk vinden voor een prettiger gesprek? Hou je van Married with Children? Hoe fout die serie ook is, dat vind ik nou fantastisch... vooral omdat de serie zo heerlijk zelfbewust is dat ze zo fout zijn. Al Bundy is een f-in held... hij samen met Homer Simpson :)

[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 30-07-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MicGlou schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:59:
[...]

Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor... ik probeerde uit te leggen dat ik recht heb op een mening en dat smaken verschillen... dat is niet overdrijven. Eerlijk gezegd wat jij doet is overdrijven, je voelt je blijkbaar een beetje aangesproken omdat jij de serie duidelijk erg vermakelijk vind en als ik zeg dat ik dat niet vind dan heb ik dat volgens jou duidelijk verkeerd en dat wil je mij graag duidelijk maken... mij overtuig je echt niet, dus...?

Verder even goede vrienden hoor, ik reageerde alleen even terug vanuit de irritatie zoals ik al omschreven heb in een eerdere reactie... niets persoonlijk, maar ik word soms een beetje kriegel van mensen die altijd maar vinden dat wanneer een mening niet strookt met hun eigen mening dat daar dan vaak vrij pittig tot heftig op wordt gereageerd. Die mening wordt dan doorgaans als een soort van feit aangedragen en de ander moet het eigenlijk zien zoals ze het zelf zien want anders snapt men het niet (ik kom daarom o.a. ook steeds minder in het filmtopic). Het is een mening en je mag zeggen dat je het niet eens bent en vertellen waarom, maar op het moment dat de insinuatie wordt dat een ander het 'verkeerd' heeft of het 'niet begrijpt' op een belerende toon... tja, dan kan je nooit een goed gesprek/discussie voeren.

Maar goed... het is totaal offtopic en ook niet zo vriendelijk. Ik hou er nu mee op... mijn hart is gelucht.

Misschien hebben we een serie die we wel samen leuk vinden voor een prettiger gesprek? Hou je van Married with Children? Hoe fout die serie ook is, dat vind ik nou fantastisch... vooral omdat de serie zo heerlijk zelfbewust is dat ze zo fout zijn. Al Bundy is een f-in held... hij samen met Homer Simpson :)
Ik heb geen probleem met andermans mening. Als dat wel zo over is gekomen dan daarvoor mijn excuus. Wat ik wel kwalijk vindt is als iemand zijn mening baseert op feiten die onjuist zijn. Zoals ik dus ook heb verklaard bij M&J. Wat je er verder mee doet moet je zelf weten.

Enne ik vind MwC juist weer een hele neppe serie. Maar ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dan nog. Alle tv series zijn uiteindelijk nep, anders ben je een documentaire aan het kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:01:
Mja, dan nog. Alle tv series zijn uiteindelijk nep, anders ben je een documentaire aan het kijken :+
Die kunnen ook nep zijn (of werken met foute aannames/feiten) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je maar geen Spinal Tap kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met de serie Bosch ?

Ik zat wat door mijn tv series folder te bladeren en kwam dit tegen, maar ik zie nergens een episode 2, maar op wikipedia staat dat er een heel seizoen is / komt?

Wanneer komen dan de andere afleveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Amazon heeft n.a.v. de pilot inderdaad een heel seizoen besteld, dus dat klopt. Er is ook enkel de pilot uitgebracht tot nu toe. Veel meer kan ik er ook niet over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kort geleden las ik ergens dat Bosch begin 2015 komt.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:02:
[...]

Dat zal hem moeten zijn. Ik ga die ook eens bekijken. Ik kwam zelf niet verder dan IMDB: 1864 (TV Series 2014– ) wat nog moet worden uitgezonden op de BBC. Dat is dan misschien weer een vervolg op het door jou genoemde kostuumdrama. Het is sowieso wel leuk als ze bij BBC buitenlandse series uitzenden dan heb je gelijk goede ondertitels :).
Dat ziet er goed uit zeg..!! Episch. Lijkt me big budget. Zag ergens dat het in oktober in DK wordt uitgezonden. Dus kunnen we het tegelijkertijd (beetje afhankelijk van subs) ook wel leechen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@^$@#&*^*(#% weer een week wachten op een nieuwe ep van Extant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:46
Yep, ook net de laatste aflevering gezien met een echte cliffhanger!
En wachten op The Strain en op The Leftovers........Gelukkig heb ik nog 1 Ep van Halt and Catch Fire liggen. En ik kijk nog naar Ep2 van The Lottery. Eens kijken of ik dat zou willen blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kijken jullie alles door elkaar, of probeer je zoveel mogelijk 1 serie te volgen, terwijl je de volgende opspaart? Ik heb er nog genoeg om dat te kunnen doen. Ik merk dat ik sommige series eigenlijk veel leuker vind als ik achter elkaar door kan kijken, maar soms is dat niet mogelijk, wanneer je iets heel recents wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rangschik de series wel als er geen mogelijkheid is om alles in 1 te kijken.

1. Nadenkseries (Orphan Black, Utopia, Extant)
2. Actie (Castle, Bones, Taxi Brooklyn)
3. Comedy (Big Bang Theory, How I met your mother- maar momenteel niets op punt 4 na :+)
4. Talkshows (Jimmy Fallon en Craig Ferguson)
5. Muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
De serie die ik het leukst vind kijk ik gewoon als eerste meestal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:57:

3. Comedy (Big Bang Theory, How I met your mother- maar momenteel niets op punt 4 na :+)
5. Muziek
Ik zet juist de talkshows op 1.
Dat gaat vaak over relevante onderwerpen, films die binnenkort uitkomen enz.

Behalve als er een serie is (bijv GoT) die zo populair zijn dat je overal spoilers tegenkomt als je niet meteen kijkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

mowa schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:24:

[...]

Dat ziet er goed uit zeg..!! Episch. Lijkt me big budget. Zag ergens dat het in oktober in DK wordt uitgezonden. Dus kunnen we het tegelijkertijd (beetje afhankelijk van subs) ook wel leechen. 8)

[video]
Er komt net ook een film over die periode uit, een western met Mads Mikkelsen en Eva Green over een Deen die na de Deens-Duitse oorlog in het Westen terechtkomt. Het zal wel vanwege het 150ste gedenkjaar zijn.

YouTube: The Salvation International Trailer (2014) Eva Green, Mads Mikkelsen HD

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik kijk gewoon lekker alles door elkaar. Ben inmiddels aardig geoefend en heb geen moeite meer met weten wie wie is of wat er nou allemaal speelt. Kan series ook binnen een paar tellen herkennen, net als acteurs die in andere series terechtkomen. Zo zie ik bij 24 weer een hoop bekende gezichten.

Over 24 gesproken: wat een seizoen zeg. Geweldige spanning en een prima verhaal. Ik heb sterk het idee dat ze een script voor 20 afleveringen hadden en uiteindelijk besloten hebben het niet verder te rekken, maar gewoon in te korten naar 12. Beste seizoen tot nu toe, vooral ook omdat het 1 en ander veel geloofwaardiger oogt en er lekker veel snelheid in het verhaal zit, welke prima wendingen bevat. Het oogt ook niet meer als een grote incompetente boel zoals sommige seizoenen wel eens hadden.

Vanavond de laatste 2 kijken, dus dat wordt even een avondje genieten!
Als je weinig met de serie had, zou ik deze toch gewoon gaan kijken. Of als je er wel genoeg van had ook, dit is namelijk het beste seizoen 24 ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:45

[...]

[video]
Hmm heel interessant, die ga ik zeker in de gaten houden. Qua sfeer en stijl vind ik Noorse/Zweedse/Deense films altijd al erg leuk en de originele versie van The Killing was ook super, dus ik ben heel erg benieuwd.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:57:

5. Muziek
Zo doe ik het ook, maar ik kijk alleen The Graham Norton Show en verder geen talkshows. Muziek doe ik ook niet aan.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jorgen schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:48:
Kijken jullie alles door elkaar, of probeer je zoveel mogelijk 1 serie te volgen, terwijl je de volgende opspaart? Ik heb er nog genoeg om dat te kunnen doen. Ik merk dat ik sommige series eigenlijk veel leuker vind als ik achter elkaar door kan kijken, maar soms is dat niet mogelijk, wanneer je iets heel recents wilt zien.
Ik kijk alles door elkaar heen, meestal wat er die dag/week is uitgekomen. Leukste kijk ik eerst, mindere spul komt later :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Kijken jullie alles door elkaar, of probeer je zoveel mogelijk 1 serie te volgen, terwijl je de volgende opspaart?
Sommigen a.s.a.p. nadat ze beschikbaar zijn, in de avond van die dag dan. Ooit had ik dat met een bepaalde serie dat ik er 's morgens extra vroeg voor opstond om de in de nacht geuploade versie te kijken voordat ik naar mijn werk ging.

Van anderen spaar ik per 2 tot 4 afleveringen op en kijk deze dan achter elkaar.

De laatste categorie bestaat uit opgespaarde seizoenen en die kijk ik dan achter elkaar binnen een paar dagen tot een/twee weken. Meestal in een (gezins)vakantie op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij kijken 3 tot 5 shows tegelijk, niet meer, ook niet veel minder (vaste avonden voor csi, ncis etc.). We hebben net broadchurch afgezien, gaan nu weer een nieuwe show kijken (mentalist alle seizoenen). Dus pas als een show klaar is weer een nieuwe.

Momenteel hebben we meer een film week, even een stuk of 15 3d films er doorheen jassen , daarna weer tijd voor series. Maar we lezen ook veel boeken en tv kijken doen we meer als er niks anders aan hobby's is. Dus zo snel als de meesten hier alles zien lukt ons nooit. Al ben ik wel bij met een aantal series. Dit kijkgedrag is wel problematisch, ik pak namelijk wel alles mee wat hier voorbij komt en omdat ik veel en veel trager kijk zit de nas weer bijna vol en moet ik wissen. Netflix erbij helpt ook niet, zit ik opeens avonden netflix te kijken. Momenteel is youtube ook een roet in het eten gooier, heb al 3 avonden 3+ uren youtube zitten kijken en dan wordt de nas ook niet leger van.
Pffff, dan wacht ik wel even met die pilot te zien :+

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik kijk alles door elkaar tenzij ik een pareltje ontdek (op bv Netflix ofz) welke al volledig is uitgezonden.
(Want dan gaat alles op pauze tot ik er volledig doorheen ben)

Op het moment heb ik 61 series ( 8)7 ) in mijn Sickbeard lijst, 19 serie's lopen op het moment of zijn verlengd. De andere 42 staan op pauze maar zijn nog niet geannuleerd (anders gaan ze eruit namelijk.)

Edit: Even voor de goeie orde, ik werk gewoon 40 uur en naast de series fotografeer ik graag, kijk ik films en luister ik veel muziek maar naast dit alles heb ik ook nog een gezond sociaal leven. Je kan het zo druk maken als je zelf wilt zeg maar :)

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 01-08-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:36:
@^$@#&*^*(#% weer een week wachten op een nieuwe ep van Extant :(
Ach, vanavond eerst even een aflevering Rogue kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Atm staan er nog 38 afleveringen van verschillende series in mn nog te kijken folder, verder kijk ik tegenwoordig steeds meer series gewoon in een ruk op netflix en ben ik wat selectiever geworden in wat ik echt nieuw volg van week tot week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:26:
Atm staan er nog 38 afleveringen van verschillende series in mn nog te kijken folder
Ik heb er maar 1800 en dan reken ik het heel globaal uit en ga er vanuit dat ik overal een usa en een nl ondertitel bij heb, dat heb ik niet, dus het zal eerder 2200 afleveringen zijn.

Maar 1,8 TB aan series die ik nog moet zien en dan vergeet ik netflix en mijn bewaar tv nas (maar dat zijn vooral oudere series die ik meer uit nostalgie heb).

Maar ik kijk dus maximaal 5 series tegelijk, meer vind ik vervelend omdat ik ook weleens wat helemaal af wil zien en als je 20 dingen kijkt is dat lastiger dan 3 tot 5.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2200 afleveringen :X

Ik ben al blij als ik het (drukke) winterseizoen kan bijbenen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:21:
2200 afleveringen :X

Ik ben al blij als ik het (drukke) winterseizoen kan bijbenen :X
Nee, zo heette die serie toch? Is niet het aantal afleveringen :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2200 is een halve 4400 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

Momenteel hebben we meer een film week, even een stuk of 15 3d films er doorheen jassen , daarna weer tijd voor series. Maar we lezen ook veel boeken en tv kijken doen we meer als er niks anders aan hobby's is. Dus zo snel als de meesten hier alles zien lukt ons nooit. Al ben ik wel bij met een aantal series. Dit kijkgedrag is wel problematisch, ik pak namelijk wel alles mee wat hier voorbij komt en omdat ik veel en veel trager kijk zit de nas weer bijna vol en moet ik wissen. Netflix erbij helpt ook niet, zit ik opeens avonden netflix te kijken. Momenteel is youtube ook een roet in het eten gooier, heb al 3 avonden 3+ uren youtube zitten kijken en dan wordt de nas ook niet leger van.
[...]
Maar toch lukt het je dan nog om maarliefst 15(!) films in 1 week te bekijken (en ook nog netflix en 3 avonden 3+ uur youtube?) Dat vind ik best knap.

Ik merk zelf dat ik het veel fijner vind om een serie achter elkaar te bekijken, of in ieder geval 2-3 afleveringen achter elkaar, in plaats van iedere week te moeten wachten op een nieuwe ep. Alleen voor sommige series zoals Walking Dead, Falling Skies en nu ook Extant en Tyrant vind ik het zeer moeilijk om ze te laten liggen tot het seizoen compleet is. Dat gebeurt dan ook niet, waarbij ik na iedere aflevering weer spijt heb dat ik het niet gedaan heb :)
choices choices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben gestopt met Dominion. Heb de laatste 2 afleveringen wat doorgespoeld om te kijken of ik nog iets zou missen, maar het trekt me niet genoeg. Jammer, want op zich had het nog best potentie. Ach ja,... er is nog genoeg moois over om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

DinX

Motormuis

Ik zie hier net Outlander voorbijkomen.
It tells the story of married World War II combat nurse Claire, who accidentally steps back in time to the year 1743 where she is “immediately thrown into an unknown world of adventure that sends her on the run and threatens her life.”

Claire is forced to marry a chivalrous and romantic young Scottish warrior named Jamie, igniting a passionate affair that tears Claire’s heart between two vastly different men in two irreconcilable lives.
Iemand die al gezien ?

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 03-08-2014 10:38 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Klinkt niet heel geweldig, maar het is STARZ dus misschien valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:53:
Maar toch lukt het je dan nog om maarliefst 15(!) films in 1 week te bekijken (en ook nog netflix en 3 avonden 3+ uur youtube?) Dat vind ik best knap.
Ja nou, gisteren hadden we 3 films op de planning, maar het is maar 1,5 film geworden. Van de 15 films zijn er ook 3 afgevallen omdat die 2d naar 3d omzettingen waren en niet echte 3d films. Dus heel lekker loopt het alweer niet. Kwam ook omdat mijn andere hobby voorbij kwam zetten: koken. Ik wilde pizza's bakken op de pizzasteen voor onder de film, maar dat was zo lekker dat we 1,5 uur later dan gepland al film gingen kijken, dat schiet niet echt op dus :P , om de 8 minuten de film stopzetten om een nieuwe pizza te maken schiet ook niet echt op :F

Ik heb gewoon een probleem met mijn hobby's, heb er wat teveel. Over 2 dagen komt er ook een boek uit wat ik wil lezen zodra ik hem op amazon digitaal kan kopen, dus daar gaat mijn goede voornemen voor de films.

Ga in iedergeval wel the killing seizoen 4 kijken de komende tijd op netflix. Daar heb ik veel zin in. En de films op de nas zien we wel, die verdwijnen niet natuuurlijk.

Zo, nu naar het strand toe en vanmiddag de tent opzetten in de tuin, daar willen de kids in slapen. Kan ik met de ipad wat schade inhalen door een avond series te kijken als ik ook in de tent lig, mooi op mijn eigen wifi :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Outlander ziet er wel leuk uit, een soort omgekeerde Sleepy Hollow met iemand uit deze tijd in het verleden. Je kan wel zien dat ze flink hun best gedaan hebben het er authentiek uit te laten zien met opnames in Schotland en authentiek ruige Schotten. We hebben nu de verplichte exposition gehad (Claire is een stoere dame, Frank had een voorouder die kapitein was voor de Engelsen, mystieke stone circle) en het echte verhaal kan nu beginnen. Hopelijk wordt er niet teveel tijd doorgebracht met Frank in 1945 die wanhopig op zoek is naar Claire.

Ook komt Lotte Verbeek later meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoe verschillend, maar toch zo identiek kunnen levens lopen ....

Naast koken, bakken en aanverwante meuk heb ik ook gewoon te weinig tijd voor mijn gezin ... hobby's
Wat alleen hier soms een nadeel is, is dat de vrouw liever chick-flicks kijkt, en ik meer actie/humor / scifi ( de rest, zeg maar )

Afgelopen week de eerste 19 afleveringen van Pablo Escobar - el patron del mal doorgekeken ...

Aangrijpend, en pakkend om te zien hoe die man neergezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

DinX schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:37:
Ik zie hier net Outlander voorbijkomen.

[...]

Iemand die al gezien ?
Bedankt voor de reminder. Dacht dat ie volgende week pas zou komen maar heb de 1e afl net gevonden. Morgen toch vrij dus kan ik 'm straks misschien nog ff checken.

De 1e afl stond, althans volgens imdb, voor komende zaterdag gepland maar was bij Starz afgelopen zaterdag al beschikbaar.
Alleen al de setting is prachtig (Schotse hooglanden), ipv visuele overdaad, visuele rust.
De highlander clan was niet te verstaan, daar heb ik subs gemist maar de strekking zal je niet ontgaan.
US netwerk (Starz) en regie maar overwegend Britse acteurs. Die vind ik over het algemeen heel geloofwaardig acteren. Ook al oogt het nog net niet zo natuurlijk en "eerlijk" zoals in Deense series. Vanwege de US regie hou ik wel een slag om de arm wat het vervolg betreft, waarbij ik me haast om toe te geven dat ik erg generaliseer.

Weliswaar werden geen gekke fratsen uitgehaald zoals een wormhole (Sleepy Hollow) maar ik zou denken dat het logisch zou zijn dat Claire terug zou kunnen door weer die steen aan te raken. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat die steen alleen "geactiveerd" wordt tijdens zo'n gathering.

Jammer vind ook dat Claire "toevallig" medische kennis heeft (hoewel dat als verpleegkundige logisch is) want in deze serie komt dat wel heel erg goed uit en dat ze veel kennis heeft van planten/kruiden (kennis wat in de 18e eeuw vrij algemeen was)
Je zult nooit eens zien dat het argeloze meisje van 3 hoog achter in de 18e eeuw terecht komt hoewel ik het verfrissend vind dat ze voor Claire een girl next door hebben gecast (zo oogt ze althans naar mijn mening)

Ondanks dat zeuren mij niet vreemd is heb ik genoten, ik vond het mooi en kijk uit naar het vervolg.

[ Voor 65% gewijzigd door mowa op 04-08-2014 13:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Eerste aflevering van Legends is ook uit, iemand al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

O ja, die met Sean Bean en Ali Larter <3 toch? Die was ik alweer helemaal vergeten. ff binnenhengelen.
Wel 'n nieuwe comedy serie met Kelsey Grammer gezien. Partners heet ie. Zo jammer dat Starz Boss heeft gecanceld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Phyxion schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:36:
Eerste aflevering van Legends is ook uit, iemand al gezien?
Jep. Vond het wel een leuke aflevering.

En Ali Larter oOo oOo. Blijkbaar vindt zij het leuk om half naakt in eerste afleveringen te zitten. Eerst Heroes, nu hier :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tina Majorino??

/me gooit download aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Op IMDB staat Sean Bean aangegeven voor 10 afleveringen, dat kan haast niet kloppen :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd over zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

wontcachme schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:44:

En Ali Larter oOo oOo. Blijkbaar vindt zij het leuk om half naakt in eerste afleveringen te zitten. Eerst Heroes, nu hier :+ :+
Dan ga ik vanavond al kijken. :+ :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:51:
Op IMDB staat Sean Bean aangegeven voor 10 afleveringen, dat kan haast niet kloppen :+
Whehehehhehehehe O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:44:
[...]

Jep. Vond het wel een leuke aflevering.

Maar eens kijken dan.

Gaat de startpost ook nog eens geupdate worden trouwens? Naast het feit dat het hopeloos verouderd is ontbreekt er ook e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk is Tina 'Mac' Majorino handig met computers :F

BTW Ali Larter klinkt als Sarah Michelle Gellar, erg verwarrend 8)7

Anyway -> trashcan.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Phyxion schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:15:
Gaat de startpost ook nog eens geupdate worden trouwens? Naast het feit dat het hopeloos verouderd is ontbreekt er ook e.e.a.
Dat durf ik zo niet te zeggen. Misschien nog wel, maar ik moet ook beginnen al aan het invoeren van de data voor het najaar topic.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Phyxion schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:15:
Je weet wie de topic starters zijn, als je wilt helpen of info kunt verzamelen, de DM staat open :) Verder linkt alles naar wdhd.nl/shows die niet handmatig bijgewerkt hoeft te worden maar altijd de nieuwste info toont die wij in onze database met series beschikbaar hebben :*)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Matador blijft erg vermakelijk. Het heeft het meest belachelijke plot ooit: een DEA agent gaat undercover als profvoetballer (!) bij het team de LA Riot (!!!) dat gesponsord wordt door Heineken (!!!!!!). De baas van het team is een soort Carlos Slim die ook plannen heeft voor World Domination. Het is te stom voor woorden maar met veel vaart en lol gemaakt. Gabriel Luna is enorm sympathiek en hij speelt goed de rol van iemand die zelf ook moeite heeft te geloven dat dit idiote plan werkt. Zijn DEA handlers zijn een letterlijk supermodel (Nicky Whelan) en nog een agent die alleen maar flauwe opmerkingen waar hij duidelijk de hele dag op heeft geoefend en die daardoor weer echt grappig worden. Zelfs de familieperikelen die normaliter enorm zouden vervelen zijn goed te pruimen omdat niemand cliche irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de Garfunkel & Oates serie laat ik ook maar waaien, wat een saaie bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:52:
Natuurlijk is Tina 'Mac' Majorino handig met computers :F

BTW Ali Larter klinkt als Sarah Michelle Gellar, erg verwarrend 8)7

Anyway -> trashcan.
Omdat er verder amper wat boeiends op is geef ik hem nog een kans, maar ik denk dat hij daarna ook verdwijnt. Niet echt interessant :/
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:23:
Nou de Garfunkel & Oates serie laat ik ook maar waaien, wat een saaie bende.
Echt? Ik heb hem hier klaar staan voor vanmiddag, hij kreeg wel hele goeie recensies toch? 95% audience rating op rotten tomatoes.

[ Voor 69% gewijzigd door Spike_wolf op 09-08-2014 08:20 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:14:
Extant heeft zo te zien wel een behoorlijk CGI budget zeg :o

Tot dusver verveelt het mij iig nog niet :Y)
Ik was er nog niet aan toegekomen, gisteravond alleen thuis en begonnen met aflevering 1, is het opeens middernacht en zit ik te zoeken wanneer episode 6 komt. Damn, dat heb ik niet vaak met een serie. Maar dit is net als lost en game of thrones iets waarbij de tijd voorbijvliegt zonder dat ik het door heb.

Fantastisch, eindelijk weer een eens een pareltje bij de nieuwe series (voor mijn smaak dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 08:19:
[...]
...

Echt? Ik heb hem hier klaar staan voor vanmiddag, hij kreeg wel hele goeie recensies toch? 95% audience rating op rotten tomatoes.
Ik had er iets totaal anders van verwacht, het is iig niet mijn ding zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whose Line is it Anways was wel weer leuk, heb mij gek gelachen :D :') _O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Net s4 van The Killing gezien. Mooi einde :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben The Late Late show aan het kijken met Daniel Ratcliffe, die gozer praat snel :o :F En hij klonk haast als David Tennant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Knick stukje gekeken maar niet echt mijn ding. Veel bloed en operaties. De karakters lijken me op het eerste gezicht ook niet bijzonder. De dokter is een drugsverslaafde en er komt mogelijk een Afro-Amerikaanse dokter werken wat in 1900 Amerika natuurlijk voor allerlei situaties gaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:37:
[...]

Ik had er iets totaal anders van verwacht, het is iig niet mijn ding zeg maar.
Ik had helemaal geen verwachtingen, had er nog niet van gehoord en ook geen research gedaan, gewoon gedownload en aan gezet. Dus wellicht dat dat iets in het voordeel hielp, maar kan niet zeggen dat het heel erg boeide.
Extant daarentegen is wel heel tof :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
A Touch Of Cloth is weer begonnen met het derde seizoen. Gisteren was de eerste aflevering, vanavond alweer de tweede en laatste van dit seizoen. Een parodie op politie/detectiveseries, een beetje in de stijl van Naked Gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Cuckoo ook weer, gek genoeg zonder Cuckoo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:14:
Extant daarentegen is wel heel tof :)
Als je daarin nog niet begonnen bent zou ik wachten tot 20 september, anders zit je elke week de dagen af te tellen :X , op 20 september gelukkig wel 2 episodes in 1 keer :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:19:
[...]

Als je daarin nog niet begonnen bent zou ik wachten tot 20 september, anders zit je elke week de dagen af te tellen :X , op 20 september gelukkig wel 2 episodes in 1 keer :9
Ik ben al bij, maar dit is wel iets wat je het liefst in één stuk helemaal door wil kijken :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Outlander (Starz) gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan wacht ik nog wel even met Extant, totdat seizoen 1 volledig is.

@Chicane: ik lees van meerdere mensen hier dat ze heel postief zijn.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.