Buitenlandse TV series zomer 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 65.606 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik hoop stiekem ook nog steeds op een Stargate Universe S3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
hyptonize schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:04:
Dat gaat zoals je snapt niet gebeuren, als dat ging gebeuren ( Wat goed nieuws zou zijn! ) had het er al geweest vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

+1

MGM is bezig met 3 films. Waarschijnlijk gaat het daarbij om een reboot van de originele film en het is dan ook nog zeer onduidelijk of er iets van de seriecanon gebruikt of gewijzigd gaat worden voor deze films. Het zou mijns inziens echter een veel beter idee zijn om SG:A en SG:U ook een mooi einde te geven, net zoals ze bij SG-1 gedaan hebben.

Het zou "verboden moeten worden" om een serie geen normaal einde te geven. Dat is gewoon "bedrog" van de fans.
Fatal Mind schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:06:
[...]

Dat gaat zoals je snapt niet gebeuren, als dat ging gebeuren ( Wat goed nieuws zou zijn! ) had het er al geweest vermoed ik.
Daar is wel sprake van geweest. Was ook niet heel onwaarschijnlijk aangezien SG-1 wel 2 films heeft gekregen om alles netjes af te ronden. Alleen omdat alles nu al weer een tijdje achter de rug is, wordt de kans wel kleiner.

Als MGM de fans van Stargate echt een plezier wil doen, zullen ze dus eerst de series moeten afronden. De vraag is natuurlijk of dat genoeg oplevert voor MGM. Met een reboot kunnen ze veel meer nieuwe fans bereiken - en dus rolt er meer geld in het laatje. De vervolgen op SG:A en SG:U zullen eerder Direct2dvd worden en gaan dus aan de bioscoop (en dus ook het grote publiek) voorbij.

[ Voor 40% gewijzigd door Jorgen op 05-09-2014 09:12 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:08:
[...]

Het zou "verboden moeten worden" om een serie geen normaal einde te geven. Dat is gewoon "bedrog" van de fans.
Jorgen for president, helemaal met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fatal Mind schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:10:
[...]

Jorgen for president, helemaal met je eens.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-04 17:39
Komt ook een beetje omdat de beslissing een serie te cancellen / renewen pas genomen wordt als de season finale al is geschoten of zelfs al uitgezonden is en het simpelweg teveel geld kost om een extra aflevering te maken voor het geval het wel gecancelled wordt (daarnaast heb je dan ieder seizoen een aflevering die je nooit uitzend :P)

Je ziet ook dat de series met een echt einde eigenlijk al bij het renewen van een nieuw seizoen te horen hebben gekregen 'jongens, dit seizoen is je laatste seizoen, maak er wat van'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Fatal Mind schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:06:
[...]

A man can dream, right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
En ik droom dan ook vrolijk met je mee, begrijp me niet verkeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hysteria IMDB: Hysteria (TV Series 2014– ) met o.a. Mena Suvari. Ze speelt een psychiater die onderzoek doet naar een epidemie, dat getriggerd wordt door het kijken naar een bepaalde video. Staat in de wachtlijst.
Is van Amazon, net als eerder genoemde Hand of god. Allemaal heel aardig maar erg jammer dat Bosch naar 2015 is verplaatst na die mooie pilot van afgelopen februari.
Eerder genoemde Gotham is binnengelopen. Van het weekeinde ff kijken of ik tijd kan maken om Hysteria en Gotham te kijken want S08 van Doctor Who is ook weer begonnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ziet er vrij slecht uit in ieder geval. Al dat spul van Amazon, ik heb er helemaal niks mee. Hebben ze überhaupt al eens iets uitgebracht wat meer heeft dan één aflevering?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Is waar, hoewel ik Hand of god niet beroerd vond is het afwachten of er een vervolg komt. Maar ook Hysteria ziet er (op papier) niet beroerd uit.
Hopen dat we een volledig seizoen van Bosch te zien krijgen want die pilot vond ik echt heel goed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
mowa schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:47:
Hopen dat we een volledig seizoen van Bosch te zien krijgen want die pilot vond ik echt heel goed.
Seconded. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Eigenlijk raar dat er zoveel tijd tussen de pilot en het begin van Bosch zit. Het leek mij wel een sreie met potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Coenen schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:29:
Eigenlijk raar dat er zoveel tijd tussen de pilot en het begin van Bosch zit. Het leek mij wel een sreie met potentie.
ik heb hem maar verwijderd, dit vind ik niks zo lang wachten. Ik download hem wel weer als alles er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:45:
Los van het 25fps audio/video upscaling geneuzel (en white balance crap) :(
_/-\o_

edit: lekker dubbelposten, maar had ik niet door door het bier :+

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 05-09-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Teckna schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:26:
Komt ook een beetje omdat de beslissing een serie te cancellen / renewen pas genomen wordt als de season finale al is geschoten of zelfs al uitgezonden is en het simpelweg teveel geld kost om een extra aflevering te maken voor het geval het wel gecancelled wordt (daarnaast heb je dan ieder seizoen een aflevering die je nooit uitzend :P)

Je ziet ook dat de series met een echt einde eigenlijk al bij het renewen van een nieuw seizoen te horen hebben gekregen 'jongens, dit seizoen is je laatste seizoen, maak er wat van'
Klinkt allemaal heel logisch, maar als je dan besluit om de stekker uit een serie te halen, kan je nog wel 1 aflevering maken. (Dat is wat anders dan voor elk seizoen 1 extra aflevering te maken, die je dan weer niet gaat gebruiken.) Of je biedt die aflevering aan op de DVD die van bijna elke serie uitkomt. Dan hebben de fans in elk geval een extra reden om de serie nog aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:20
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:34:
[...]

_/-\o_

edit: lekker dubbelposten, maar had ik niet door door het bier :+
offtopic:
Schaam je!

* schumi2004 geeft Dikkiedikdik nog een pilsje ;)
Jorgen schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:04:
[...]

Klinkt allemaal heel logisch, maar als je dan besluit om de stekker uit een serie te halen, kan je nog wel 1 aflevering maken. (Dat is wat anders dan voor elk seizoen 1 extra aflevering te maken, die je dan weer niet gaat gebruiken.) Of je biedt die aflevering aan op de DVD die van bijna elke serie uitkomt. Dan hebben de fans in elk geval een extra reden om de serie nog aan te schaffen.
Je kunt je er wel druk om maken bij wijze van spreken maar iedereen weet toch hoe de industrie op dat vlak tegenwoordig werkt?
Mooiste vond ik nog die uitzending waar Popcorn Time in toegelicht werd en er HEEL duidelijk naar voren kwam dat de end users heel iets anders willen als de huidige aanbieders bieden.

[ Voor 57% gewijzigd door schumi2004 op 05-09-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Snap ik wel Schumi. Maar jij vindt het waarschijnlijk ook fijner wanneer je favoriete serie niet abrupt stopt.
Daar zijn vast oplossingen voor te bedenken die naar tevredenheid zijn voor de studio en de kijkers.

Verder heb je gelijk. We kunnen ons er druk om maken, maar schijnbaar is dit gewoon hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:25
Phyxion schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:15:
Net het eerste half uur van Outlander gezien, ik viel zowat in slaap zo traag was het. Wordt dit nog wat beter in de rest van de serie?

Toen maar even de twee aflevering van Legends gekeken, viel me nog best mee eigenlijk. De derde ook nog maar even kijken. Nog meer hier die Legends (nog) volgen?
Ik heb de 2e en 3e aflevering van Outlander gekeken en mij bevalt het eigenlijk wel.
Het wordt zeker beter zodra ze terug in de tijd gaat.

Legends heb ik de 1e aflevering gezien maar ik denk dat ik hem verder niet meer ga volgen. Was niets mis mee ofzo maar er zijn zoveel andere series dat ik er nieteens aan toekom allemaal. Wellicht dat die eens op Netflix komt, dan bekijk ik hem nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Nog steeds mijn favo serie of all time (tenminste SG-1 en Atlantis). Ik heb helaas nog steeds niet iets soortgelijks gevonden.
Battlestar Galactica kon mij niet overtuigen (te oud), The Event gecancelled (en net wat anders), Firefly gecancelled en wat toch minder vond ik.

Zag wel dat er een nieuw seizoen van Heroes uitkomt dus dat is wel goed nieuws :)

Inmiddels halverwege S2 van Once Upon a Time en begint nu weer wat interessanter te worden. Eerste paar afleveringen in S2 konden mij nog niet echt boeien.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:18
Heroes is een halve reboot schijbaar :p Maar inderdaad SG:U moet echt gewoon weer verder gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Phyxion schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:15:
Toen maar even de twee aflevering van Legends gekeken, viel me nog best mee eigenlijk. De derde ook nog maar even kijken. Nog meer hier die Legends (nog) volgen?
Ik heb van het weekend de eerste 4 afleveringen gekeken, en moet zeggen dat ik het best een aardige serie vind. Het zal denk ik geen topper worden ofzo, maar best vermakelijk om weg te kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Woy op 08-09-2014 13:43 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De nieuwste aflevering van Outlander was wel de beste tot nu toe. Prachtige beelden van Schotland, goeie scenes met Claire en Dougal en een goeie aankondiging van het einde van de clans bij Culloden over een paar jaar. De sfeer van Schotland met het niet ondertitelde Gaelic en alles is erg goed gedaan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Outlander is wat traag inderdaad, maar ik vind het juist passen en mooi bij deze serie. Mooi de tijd nemen om dialogen en impressies goed uit te werken. Binnenkort ga ik maar eens aan de boeken beginnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Woy schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:43:
[...]

Ik heb van het weekend de eerste 4 afleveringen gekeken, en moet zeggen dat ik het best een aardige serie vind. Het zal denk ik geen topper worden ofzo, maar best vermakelijk om weg te kijken.
Helemaal mee eens, ik heb in het weekend de overige afleveringen ook gekeken en die waren zeker vermakelijk. Op naar de volgende aflevering :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik zag dat S2 van Crossing Lines al begonnen moet zijn maar ik kan nog ze nog nergens vinden, behalve met duits nagesynchroniseerd 8)7

Chasing Shadows IMDB: Chasing Shadows (TV Mini-Series 2014) voor de liefhebbers van Britse (mini) series van ITV met oa Reece Shearsmith met (The Widower) en Alex Kingston (oa; Upstairs Downstairs, Dr.Who). Shearsmith speelt een nogal autistisch figuur. Niet helemaal geloofwaardig maar wel zeer vermakelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Ja NBC is gestopt met Crossing Lines, maar blijkbaar hebben ze seizoen 2 nog wel kunnen verkopen in Europa, maar dacht dat Netflix ook de rechten heeft. Als het goed is staat daar seizoen 2 nog niet op, heb geen netflix dus kan het niet checken. Hopelijk verschijnt het nog ergens in het engels en zonder ingebakken duits/zweeds/franse subs :P

[ Voor 30% gewijzigd door Kw4kje op 12-09-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:48

Trouble

Everything is awesome

Volgens moreflicks.com staat alleen seizoen 1 op Netflix http://www.moreflicks.com...eries_crossing-lines_2013

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

DinX

Motormuis

edit: naar ander topic ermee :)

[ Voor 88% gewijzigd door DinX op 13-09-2014 11:44 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Alle series die vanaf 1 september zijn gestart horen eigenlijk hier thuis: Buitenlandse TV Series 2014-2015

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Dank voor het melden van dat nieuwe topic, had ik gemist!!! En het is een van de beste topics hier, dus dat is wel een must need to know voor iedereen.

Anoniem: 19894

Bah, wat een laf einde van Extant :/

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:54:
Dank voor het melden van dat nieuwe topic, had ik gemist!!! En het is een van de beste topics hier, dus dat is wel een must need to know voor iedereen.
Precies!

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik was eigenlijk wel tevreden. De invasie is gestopt, er zat een mooi stukje "machines met menselijkheid" in, een Space Oddesey 2001 referentie ("I'm afraid I can't do that"). De enige tegenvaller is dat beide kinderen het hebben overleefd en er zo nog een deur open blijft staan voor een tweede seizoen. Ik hou meer af afgeronde verhalen waar een nette punt achter komt te staan.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik schrok echt even flink bij die referentie naar 2001 :D

Verder: jammer dat de aandacht meer bij het alienkind lag. Dat vond ik juist een stuk minder interessant.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat viel nogal tegen inderdaad -O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stelletje knuppels hier (of mijzelf) , nu verklappen jullie het einde van Extant en ik heb het nog niet gezien. Nouja, erop verheugen hoef ik me in iedergeval niet als ik jullie teleurgestelde reacties lees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb het ook nog niet gezien. (Alleen de eerste 5 minuten van episode 1.) Ik wacht gewoon nog minstens een maandje of 2, dan ben ik alles wat er hier over gezegd is ondertussen al weer vergeten.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goed nieuws: Longmire s04 komt bij Netflix.

http://deadline.com/2014/...lvr.it&utm_medium=twitter

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.