Buitenlandse TV series zomer 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 65.600 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik zie dat er alweer twee afleveringen uitgezonden zijn van het nieuwe seizoen van Hell on Wheels.
Afbeeldingslocatie: http://drakesflames.com/wp-content/uploads/2013/08/how.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Spike_wolf schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:24:
[...]

Ik ben al bij, maar dit is wel iets wat je het liefst in één stuk helemaal door wil kijken :D
Ik voorspel een heel dikke cliffhanger straks, dat wordt afzien, heel erg afzien. Ik neem althans aan dat er een seizoen 2 komt. Ik hoop dan op meer robots ala terminator :9

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-08-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Suits is ook renewed (geen verrassing).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

Anoniem: 32279 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:35:
[...]

Ik voorspel een heel dikke cliffhanger straks, dat wordt afzien, heel erg afzien. Ik neem althans aan dat er een seizoen 2 komt. Ik hoop dan op meer robots ala terminator :9
Ik heb gisteren 4 afleveringen in 1 keer bekeken. Heerlijke serie om naar te kijken!

CBS heeft het aantal dagen dat Extant wordt uitgezonden verkort met 2 dagen, waardoor er 2 dubbele afleveringen komen. Dat is geen goed teken. Ook zijn de kijkcijfers niet geweldig. Het is dus heel spannend of Extant renewed wordt... :|
Beetje hoop: De DVR rating zijn weer best goed en Extant krijgt nu minder concurrentie van topseries.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:47:
Het is dus heel spannend of Extant renewed wordt... :|
En dan die meuk als america's got talent en dergelijke blijft wel bestaan, ik snap het nooit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Extant lijkt me leuk, wacht alleen wel op het einde van s01 of dat niet met een gare cliffhanger eindigt zonder s02. Worstel ondertussen nog wel ff door met Defiance, Under the Dome en Falling Skies. Laatste 2 trek ik het laatste seizoen tot nog toe vrij slecht van. Gelukkig zijn er nog toppertjes als Longmire (!!) en Hell on Wheels.

Heb even snel een paar nieuwe pilots doorgeskimmed met wisselende resultaten:
* Outlander: lijkt me helemaal niks
* Legends: heeft zeker potentie
* The Knick: tsja, weet 't nog niet zo. Overtuigd me nog niet.
* Manhattan: kan best aardig worden maar ook snel langdradig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Extant is ook wel goed genoeg te kijken zonder S02 denk ik hoor. Ik ben geen fan van Belle Berry maar ze zet een zeer overtuigende Molly neer. Het is trouwens meer een thriller in de toekomst dan een echte sci fi, maar dat maakt het niet minder leuk om naar te kijken.

Ik vond Legends echt heel goed. Ik ging het kijken zonder iets te weten behalve Sean Bean. Je kan heel goed zien hoe goed kan acteren. Zijn medespelers schrokken ervan haha!

Leuk verhaal. Een soort Bourne Identity / undercover cop verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:38:
Ik zie dat er alweer twee afleveringen uitgezonden zijn van het nieuwe seizoen van Hell on Wheels.
[afbeelding]
Bedankt voor het melden, had niet in de gaten dat deze weer bezig was.

Geweldige serie! Al mis ik Lilly... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

En dan die meuk als america's got talent en dergelijke blijft wel bestaan, ik snap het nooit :X
America's got talent kan ik dan nog wel snappen (dat is een andere doelgroep enz) maar waarom "case of the week" bagger series het langer volhouden dan kwalitatief betere dingen heb ik nog begrepen.

Je zou toch zeggen dat de kijkers van bijvoorbeeld Under the Dome (om maar eens ff een willekeurig voorbeeld te noemen) ook liever kwaliteit zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De doelgroep van CBS (en ABC/FOX/NBC en bovenal The CW) bestaat nu eenmaal uit schapen die iedere week dezelfde formules in de vorm van een dozijn aan slecht uitgewerkte series willen zien. Extant stijgt een beetje uit boven die zielloze massa aan bagger en dan krijg je het moeilijk op zo'n zender.

[ Voor 6% gewijzigd door haribold op 13-08-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-04 18:02
haribold schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:59:
De doelgroep van CBS (en ABC/FOX/NBC en bovenal The CW) bestaat nu eenmaal uit schapen die iedere week dezelfde formules in de vorm van een dozijn aan slecht uitgewerkte series willen zien. Extant stijgt een beetje uit boven die zielloze massa aan bagger en dan krijg je het moeilijk op zo'n zender.
Wat neerbuigend zeg.
Een serie als Hannibal is zeker ook voor de 'schapen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
sjaak88 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

Wat neerbuigend zeg.
Juist een serie die erboven uitsteekt en te maken heeft met slechte kijkcijfers. Het is ook niet per sé neerbuigend bedoeld, meer de frustratie dat er zo veel geld wordt uitgegeven aan slechte producties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
haribold schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
Juist een serie die erboven uitsteekt en te maken heeft met slechte kijkcijfers. Het is ook niet per sé neerbuigend bedoeld, meer de frustratie dat er zo veel geld wordt uitgegeven aan slechte producties.
Groot gelijk!
Helaas wordt er (veel) meer geld uitgegeven voor middelmatige verstand op 0 series dan series waarbij je zelf lekker aan het denken wordt gezet.
Maar ze zijn er gelukkig wel, alleen zo weinig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:09
sjaak88 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:21:
[...]

Wat neerbuigend zeg.
Nee, maar het blijft een bagger serie.. Maar goed, als je een watered down Lecter wil zien, dan ben je er blij mee :)

Rustig maar mensen, dit heet een mening.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
lanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Nee, maar het blijft een bagger serie.. Maar goed, als je een watered down Lecter wil zien, dan ben je er blij mee :)

Rustig maar mensen, dit heet een mening.
Tjah een Anthony Hopkins vind je helaas niet zomaar ;)
Voor de rest een erg goede serie imo, maar je moet wel kunnen wennen aan de andere acteur die Hannibal speelt, anders wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:35
sjaak88 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:41:
[...]

Groot gelijk!
Helaas wordt er (veel) meer geld uitgegeven voor middelmatige verstand op 0 series dan series waarbij je zelf lekker aan het denken wordt gezet.
Maar ze zijn er gelukkig wel, alleen zo weinig ;(
Niet zo raar toch? Grotere userbase = meer inkomsten. En laten we wel wezen, de gemiddelde mensch is nu eenmaal lekker simpel, lang niet iedereen houdt van nadenken bij films of series. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook regelmatig liever het verstand op nul zet :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb maar weinig van zulk soort series meer over eigenlijk, ik geloof dat ik met 90% van de fail of the week series opgehouden ben. Het enige wat ik daar nog van kijk wat ik zo kan bedenken is Hawaii Five-0 maar die kijk ik ook meer omdat het wel een leuke cast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ik denk de hele dag al na, en dan is een verstand op nul serie gewoon fijn. Voor elk wat wils.

Helaas heeft die categorie wel de overhand helaas, en zijn de wel nadenk series zwaar in de minderheid, bovendien tellen ze vaak ook minder episodes per seizoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:09

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Televisie wordt heel verschillend beleefd.
Niet iedereen zit alleen in de kamer naar z'n per seizoen gedownloade series te kijken.

Er zijn nogal wat mensen die gewoon de TV aanzetten en kijken wat er langs komt.
Moeilijke series die je eigenlijk van het begin moet hebben gevolgd vallen dan snel af.

Anderen zien TV vooral als een sociale beleving. Met z'n drieen op de bank en overal doorheen praten. Een ingewikkeld verhaal volgen kun je dan wel vergeten.

Zo zijn er nog wel meer gevallen te bedenken waarin TV vooral niet te ingewikkeld moet worden en het wenselijk is dat je na vijf minuten kijken het programma kan volgen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En het merendeel hier is niet echt "gemiddeld" publiek te noemen, dat vergeten een hoop mensen vaak.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Doordat die schapen iedere week hetzelfde kijken mag jij genieten van een serie die nog betaald kan worden ;)

Ieder nadeel heeft z'n voordeel!

Dat zit wel Schnorr.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:56:
Televisie wordt heel verschillend beleefd.
Niet iedereen zit alleen in de kamer naar z'n per seizoen gedownloade series te kijken.

Er zijn nogal wat mensen die gewoon de TV aanzetten en kijken wat er langs komt.
Moeilijke series die je eigenlijk van het begin moet hebben gevolgd vallen dan snel af.

Anderen zien TV vooral als een sociale beleving. Met z'n drieen op de bank en overal doorheen praten. Een ingewikkeld verhaal volgen kun je dan wel vergeten.

Zo zijn er nog wel meer gevallen te bedenken waarin TV vooral niet te ingewikkeld moet worden en het wenselijk is dat je na vijf minuten kijken het programma kan volgen.
Precies dit.
Ik doe het allemaal. Ligt aan het tijdstip en de mensen om mij heen, welke variant het is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 16328 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:38:
thanks, was deze serie compleet vergeten.

vakantie zit er bijna weer op;
- gang related, vanavond de final, vind ik een zeer geslaagde actie serie; karakters interresant uitgewerkt. verhaal niet zo orgineel, maar goed neergezet. aanrader imho
- graceland, kijkt vrij snel weg, maar de personages vind ik niet echt geloofwaardig overkomen.
- suits, zit goed in elkaar, niet te veel soap en komt aardig realistisch over (of zo is, laat ik in het midden)
- house of cards, toppertje! in mijn beleving een sterkere serie dan breaking-bad.....

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-05 10:48

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep gang related is ook best leuk om te kijken. Niet heel erg hoog niveau maar de twists in de serie maken het wel interessant om te kijken. Heb me iig wel vermaakt met seizoen 1.

Daarnaast kijk ik nu ook The Divide. Vind het een goede serie. Word iig goed in geacteerd en het verhaal heeft een paar leuke wendingen. Wel vreemd dat ze het uitzenden op het We netwerk want ik vind het niet echt een vrouwen serie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:28:
[...]

...
- gang related, vanavond de final, vind ik een zeer geslaagde actie serie; karakters interresant uitgewerkt. verhaal niet zo orgineel, maar goed neergezet. aanrader imho...
Crap, de laatste alweer :( Één van de weinige geslaagde nieuwe serie IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha dit idd.

Wat mij ook altijd zo stroort zijn de credits die deze matige series krijgen "omdat iedereen het kijkt".
Spreek je van die collega's die serie "X" (vul zelf in) helemaal geweldig vinden omdat het toevallig op RTL5 komt maar daardoor de echte kwaliteit missen omdat ze het bij deze "hapklare brokken" houden.

Zo zonde altijd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vergeet niet dat lang niet iedereen de mogelijkheid of kennis heeft om te downloaden en veel mensen geen zaken als HBO, Film1 en/of Netflix hebben. Zij kijken dus wat de zenders programmeren. An sich is daar ook niets mis mee. Dat wij hier op Tweakers over het algemeen veel beter weten wat er nog meer te zien is, is een heel ander verhaal.

Trouwens veel van de dingen die wij nu kijken komen later toch weer op de NL zenders voorbij. Dan is het commentaar: "heb ik allang gezien", of "kijken alleen wat er op TV komt" (met de zelfde series die wij nu kijken).

Waar veel mensen in dit topic commentaar hebben op de vertrouwde TV-programmering, merk je dat de jeugd al weer nog anders kijkt. Die zitten meer achter YouTube en andere "filmpjes"-aanbieders. Die snappen weer niet dat je een serie-aflevering van 3 kwartier gaat zitten kijken, terwijl je in diezelfde tijd "zoveel andere leuke dingen" kunt zien.

Dat er veel meer moois te zien is, dan alleen wat er op TV komt, is waar. Dat merk je al als je satelliet televisie hebt, of in het buitenland woont.

Zoals iemand hier al eerder schreef: voor elke kijker is er wat te zien en voor elke manier van kijken ook. Laten we blij zijn dat het zo is en dat wij over het algemeen de mogelijkheden hebben om aan onze trekken te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:21
Ben wel blij dat Extant in ieder geval geen open einde lijkt te gaan krijgen indien hij gecancelled wordt.
@MickeyFisher73
@mspammajamma this season has a big, satisfying finale, tried to leave it all on the floor in case it's only season. Big plans if not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haribold schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:44:
A Touch Of Cloth is weer begonnen met het derde seizoen. Gisteren was de eerste aflevering, vanavond alweer de tweede en laatste van dit seizoen. Een parodie op politie/detectiveseries, een beetje in de stijl van Naked Gun.
Heb weer heerlijk krom gelegen :') _O- 7(8)7 En die opschriften op vanalles en nog wat zijn weer briljant :D

Leuk om Karen Gillan weer eens te zien O+

Erg jammer dat het er maar steeds 2 eps zijn :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 16-08-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 21:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb binnenkort wat nieuwe series 'nodig'. Ik heb ongeveer een gat van een maand waarin er voor mij geen series zijn. Tot eind augustus komt er nog wel wat, dan gaat het pas verder eind september.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand outlander aflevering 2 al binnen? Die had er toch moeten zijn?
Edit: zie dat hij net online is gezet, mijn zieke baard heeft hem nog niet gepakt.

Leuke serie trouwens

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-08-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-05 09:40
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:32:
[...]

Crap, de laatste alweer :( Één van de weinige geslaagde nieuwe serie IMHO.
Idd, heb me er ook prima mee vermaakt! Net de season finale gekeken :)
Ben benieuwd naar het vervolg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:29

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:17:
[...]

Heb weer heerlijk krom gelegen :') _O- 7(8)7 En die opschriften op vanalles en nog wat zijn weer briljant :D

Leuk om Karen Gillan weer eens te zien O+

Erg jammer dat het er maar steeds 2 eps zijn :(
Had niet gezien dat die er weer was. Dit is echt flauw :P

> Semen?
< No, Coffee
> No wonder your drinking this slowly

_O- _O-

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 18-08-2014 00:25 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het hoort misschien niet in dit topic thuis, maar Fast and Loud is weer begonnen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

The Strain krijgt een 2e seizoen.

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:52
Kijk goed nieuws, die serie kijkt heerlijk weg :)

Fraaie dubbele ep van Extant.
Wel weer gelul over
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:06:
...

Verder hoop ik dat het niet een gewauwel gaat zijn over ethiek en iets met God :X
Volgende week nog een dubbele ep en dan Summer Glau? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 23:35
Volledig off-topic, maar hier zitten wel de mensen die het kunnen weten: Ik kom er net achter dat mijn anti-spoilertag-hack niet meer werkt. Enig idee waar ik weer de juiste code kan vinden om geen last te hebben van spoilertags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Bedankt voor de tip, idd erg leuke serie! :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 13-05 09:40
Coenen schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:17:
Het hoort misschien niet in dit topic thuis, maar Fast and Loud is weer begonnen. *O*
Top! Ben fan, heeft hem bij mij alleen nog niet binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Raymond schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:04:
Volledig off-topic, maar hier zitten wel de mensen die het kunnen weten: Ik kom er net achter dat mijn anti-spoilertag-hack niet meer werkt. Enig idee waar ik weer de juiste code kan vinden om geen last te hebben van spoilertags?
Via een workaround: een rss reader gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

1e 2 afl van Intruders IMDB: Intruders (TV Series 2014– ) gezien. Een nieuwe mystery-serie van BBC America, met o.a. John Simm in weer een overtuigende serieuze rol. Alessandro Juliani ken ik nog van Battlestar Galactica. En Mira Sorvino die volgens mij helaas alleen maar in afl 1 speelt.
Hele mooie en veelbelovende afleveringen die mij zeer boeiden en overtuigden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mQw0rwf8xkQ]

The Honourable Woman IMDB: The Honourable Woman (TV Mini-Series 2014) een mini-serie van 8 afl van de BBC gezien met o.a. Maggie Gyllenhaal. Wat een mooie serie die ook zeer actueel is. Wel 1 waar je even bij moet blijven maar ik zat aan de buis gekluisterd en heb ze alle 8 in 2 sessies bekeken. Meer graag..!!

Helaas vielen afl 2 en 3 van Outlander, na een hele mooie start, mij erg tegen. Hele mooie plaatjes maar het plot en de acteerprestaties vond ik echt ondermaats. Bij mij gecanceld. En dan te bedenken dat die sukkels bij Starz Boss hebben gecanceld. |:(
Maar goed ze hebben me ook wel verblijd met Spartacus (Power is dacht ik ook van Starz) en mijn vrouw met The White Queen.
Satisfaction is bij tijd en wijle ook vervelend, althans als die zeurende dochter weer eens voorbij komt. Ik spoel dan altijd ff door. Scheelt ook weer tijd. Echter kijk ik voornamelijk vanwege de milfs Stephanie Szostak en vooral Katherine LaNasa. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ah bedankt voor de Britse updates!
The Honourable Woman lijkt me wel wat.

Outlander had ik met ep 1 al gestopt vanwege de vervelende vertelling en het verhaal.
Ben nog met s02 van Cuckoo bezig, zonder Cuckoo maar ineens met z'n zoon. Ach ja, vermakelijk maar niet hoogstaand. Greg Davies speelt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20

Bosmonster

*zucht*

Ow ik vind Outlander juist een leuke nieuwe toevoeging aan de kijklijst!

Het plot is redelijk standaard low fantasy en dat mag ik wel. Acteerprestaties is ook echt niks mis mee mijns inziens :)

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 25-08-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Bedankt voor de Britse updates inderdaad! De The Honourable Woman had ik al gespot, maar Intruders nog niet. Mijn ouders zijn helemaal weg van Britse mini-series, dus bedankt @mowa

Als je van Britse series houd is Happey Valley een aanrader. (volgens mijn ouders)

[ Voor 57% gewijzigd door PerlinNoise op 25-08-2014 16:52 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik pak ook de Britse series even mee, op de een of andere manier mis ik die altijd, maar mooi dat mowa en pixarr ze noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Pixarr schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:46:
Bedankt voor de Britse updates inderdaad! De The Honourable Woman had ik al gespot, maar Intruders nog niet. Mijn ouders zijn helemaal weg van Britse mini-series, dus bedankt @mowa

Als je van Britse series houd is Happey Valley een aanrader. (volgens mijn ouders)

[video]
Dat Happy Valley krijgt een seizoen 2 is vorige week bevestigd.

Ben eindelijk seizoen 11 van Shameless eens door aan het ploegen, is te lang doorgegaan maar ja nu wil ik het einde ook zien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Happy Valley heb ik vorige week of zo binnengehaald, die staat op de wachtlijst. Ben heel benieuwd.
Heb ook In the Club en Crimson Field nog op de wachtlijst staan. Dat zijn ook BBC series.

Daarnaast nog voor de liefhebbers van Scandinavisch;
Fjällbackamorden. Dat is eigenlijk meer een serie TV-films bestaande uit 12 episoden. De 1e 2 delen zijn in 2012 uitgezonden en is nog niet voltooid. Is eens Zweedse misdaad/thriller. Spannend plot, goede acteerprestaties en mooi,rauw gefilmd in Zweeds tempo. Ik hou daarvan, mijn vrouw vind die Scandinavische shit echter futloos. :+
Mammon is een Noorse mini-serie bestaande uit 6 afl. Die moet ik ook nog kijken, dus die staat op de wachtlijst.

Er zijn er nog wel een paar maar dit is al wel voldoende om vierkante ogen te krijgen. 8)
sambalbaj schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:33:

Ben eindelijk seizoen 11 van Shameless eens door aan het ploegen, is te lang doorgegaan maar ja nu wil ik het einde ook zien ook.
pfff....ik moet Seizoen 7-11 nog zien. Ik ben ooit na 6 gestopt maar ik heb van 7 onlangs 2 afl gezien en vond het toch weer erg vermakelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 25-08-2014 19:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 12:42
Drie britse series, hierboven vermeld, toegevoegd aan lijstje. Ondertussen al twee afleveringen van Honourable Woman gezien. Je moet er wel met je gedachten bijblijven (ik toch in ieder geval) maar zal zeker zeker verder kijken. Was een zeer goede tip.

In The Club en Crimson Field zal ik ook toevoegen. Moet wel zeggen dat de samenvatting van In The Club me niet direct aanspreekt:
Drama series about a group of expectant parents who bond at pre-natal classes and the lives of the couples leading up to the births.
Pre-natale lessen spreken me niet zo aan ;)
Crimson Field wel. Toevallig met dezelfde actrice als In The Club

Nu nog even Tyrant verder kijken (eerste 6 afleveringen in 2 dagen) en dan kan ik Intruders en/of Happy Valley eens bekijken. Moet zeggen dat ik Tyrant ook wel enorm goed vind

Iemand die The Knick volgt ? Is nu iets van een drie weken aan de gang, met Clive Owen

[ Voor 8% gewijzigd door Kenhas op 26-08-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
En weer een serie die terugkomt. Dit keer komt Full House mogelijk terug 8)7

En met een gedeelte van de cast:
John Stamos (Jesse), Candace Cameron Bure (D.J.), Jodie Sweetin (Stephanie) and Andrea Barber (Kimmy) are all reportedly game for the new series, while Bob Saget (Danny) and Dave Coulier (Joey) have also shown interest.
Overigens maak ik mogelijk morgen het najaars topic :)

[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 26-08-2014 21:35 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Full House; leuke herinneringen! :)
Ben benieuwd of het wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:09

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind The Knick prima te kijken maar het is niet voor iedereen. Er zit niet bepaald veel actie in. Je moet kunnen genieten van het acteerwerk, de prachtige aankleding, de sociale conflicten. Als je niet tegen bloed kan kun je beter niet kijken, het zijn soms net slagers.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mijn vrouw kijkt naar The Knick, ik heb het nog niet gezien.

Iemand Chasing Life IMDB: Chasing Life (TV Series 2014– ) al gezien..??
Of Forever IMDB: Forever (TV Series 2014– ) een nieuwe Sci-Fi..??

iRacing Profiel

@mowa nog bedankt voor je melding over Manhattan. Ik volg deze serie nu ook :). Best leuk en interessant.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 09:37
wontcachme schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:34:

En met een gedeelte van de cast:
Full bejaardenhuis dan?

TheS4ndm4n#1919

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

mowa schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:51:
Mijn vrouw kijkt naar The Knick, ik heb het nog niet gezien.

Iemand Chasing Life IMDB: Chasing Life (TV Series 2014– ) al gezien..??
Of Forever IMDB: Forever (TV Series 2014– ) een nieuwe Sci-Fi..??
Forever heb ik gisteren de pilot van gekeken en het keek wel aardig weg. Het accent dat Ioan Gruffud aanneemt voor het karakter kon ik mij wel erg aan storen. Te netjes. Horatio Hornblower is er niks bij. De karakters in de serie zijn stereotypes, maar ben wel benieuwd waar de rode draad van het verhaal naar toe gaat.

Niet echt bijster origineel qua script. Nu nog mis ik New Amsterdam, die serie had een vergelijkbaar thema als dat van Forever. Erg jammer dat die geen einde kreeg.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Fuck it. Longmire is gecancelled :( :( :( :(

En dan ook niet achter die cliffhanger gaan komen :/ :/

Al heb ik daar met een tv serie "who must not be named" wel ervaring mee ;) ;)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Welke is "must not be named"?

* The_Worst rent

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
The_Worst schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:11:
Welke is "must not be named"?

* The_Worst rent
*ugh* Las Vegas *ugh*

• Teckna
  • Laatst online: 28-04 17:39
Heee, stiekem duurde het toch best lang voor Las Vegas weer genoemd is, zou het dan toch langzaam aan weg slippen uit ons collectief geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Las Vegas en Serenity/Firefly blijven volgens mij nog heel vaak terugkomen. :)
Zou verboden moeten worden om een serie niet af te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door Jorgen op 29-08-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:05

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:38:

:'(

[Edit]
https://deadline.com/2014...shopped-elsewhere-826379/
De studio gaat wel opzoek naar een nieuwe zender, dus hopelijk lukt dat :)
Maar klopt de bewering in dat artikel dat het de best bekeken original drama serie van A&E is?
If so, welke malloot leek het dan een goed idee om die er uit te gooien? :X :X

[ Voor 34% gewijzigd door Spike_wolf op 29-08-2014 08:33 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01:07
Jorgen schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:24:
Las Vegas en Serenity/Firefly blijven volgens mij nog heel vaak terugkomen. :)
Zou verboden moeten worden om een serie niet af te maken.
Neeeeeee firefly weer terug int geheugen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Welke idioot heeft nou weer bij A&E bedacht dat dit een goede idee is :(
Ach, ze maken hun logo wel waar zo:
Afbeeldingslocatie: https://pmcdeadline2.files.wordpress.com/2014/08/ae-network-logo.jpg?w=255&h=60&crop=1
8)7

Ik verwacht er niks van dat ze het kwijt kunnen aan een andere zender, ervaring leert dat dit toch nooit gebeurd. Netflix of Amazon zie ik dit ook nog niet zo snel overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Deze week Gang Related er doorheen gejaagd. Toffe serie, zeker voor een zomerserie (die hebben toch altijd wat minder budget)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:53:
@mowa nog bedankt voor je melding over Manhattan. Ik volg deze serie nu ook :). Best leuk en interessant.
Heb er zelf eerlijk gezegd nog maar 2 gezien. Ik wil de rest van het seizoen, achteraf, in 1x afkijken.
RoadKill21 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:07:
[...]

Forever heb ik gisteren de pilot van gekeken en het keek wel aardig weg. Het accent dat Ioan Gruffud aanneemt voor het karakter kon ik mij wel erg aan storen. Te netjes. Horatio Hornblower is er niks bij. De karakters in de serie zijn stereotypes, maar ben wel benieuwd waar de rode draad van het verhaal naar toe gaat.

Niet echt bijster origineel qua script. Nu nog mis ik New Amsterdam, die serie had een vergelijkbaar thema als dat van Forever. Erg jammer dat die geen einde kreeg.
Jeetje...New Amsterdam...dat is ook alweer een tijdje geleden. Inderdaad heel erg jammer dat die niet is afgemaakt. Die paar afleveringen die er van zijn heb ik 2x gezien. Was een mooie serie en met een mooi thema. Dus Forever is 'n beetje vergelijkbaar..??!! Dan wacht ik een aflevering of wat af en ga ik die kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

DinX

Motormuis

En toen was Tyrant gedaan :{

Moet zeggen dat ik het, ondanks de slechte reviews, toch een leuke serie vond.
Ziet er naar uit dat er nog een tweede seizoen komt ?

spoiler:
Al kan het nu net zo goed gedaan zijn. Wat jammer hoe het gelopen is :(. Langs de ene kant denk je dat het gewoon gaat lopen en dat we een tweede seizoen krijgen waar Bassam het allemaal gaat proberen oplossen. En dan ineens dit :(

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Damn, jammer dat Longmire stopt. Ik vond het wel een stoere serie. :(
Vanavond eerste maar eens Airplane repo kijken, daar was opeens een aflevering van binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Echt suf van Longmire, beste zomerserie wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 23:59
Is het erg als ik zeg dat ik het niet eens zo erg vind dat er zo geregeld series stoppen, kan het allemaal niet meer bijhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Phyxion schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Welke idioot heeft nou weer bij A&E bedacht dat dit een goede idee is :(
Ach, ze maken hun logo wel waar zo:
[afbeelding]
8)7

Ik verwacht er niks van dat ze het kwijt kunnen aan een andere zender, ervaring leert dat dit toch nooit gebeurd. Netflix of Amazon zie ik dit ook nog niet zo snel overnemen.
Dat zeg je nu wel, maar de laatste jaren gebeurd dit toch steeds vaker. Enkele voorbeeldjes:

Couger Town: ABC > TBS
Scrubs: NBC > ABC
The Killing: AMC > Netflix
Community: NBC > Yahoo! Screen
Futurama: Fox > Comedy Central
Medium: NBC > CBS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
3 dagen, 12 afleveringen van net geen uur
IMDB: Gomorra (TV Series 2014– )

Italiaans, maar kwalitatief erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
DinX schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:54:
En toen was Tyrant gedaan :{

Moet zeggen dat ik het, ondanks de slechte reviews, toch een leuke serie vond.
Ziet er naar uit dat er nog een tweede seizoen komt ?

spoiler:
Al kan het nu net zo goed gedaan zijn. Wat jammer hoe het gelopen is :(. Langs de ene kant denk je dat het gewoon gaat lopen en dat we een tweede seizoen krijgen waar Bassam het allemaal gaat proberen oplossen. En dan ineens dit :(
Tyrant was hier ook een v/d series welk ik juist wel erg leuk vond. Het was weer eens wat anders dan het geikte. Afaik is het nog verre van zeker dat er een 2e seizoen komt, maar is de kans redelijk groot. Vingers gekruist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

schumi2004 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:31:
Is het erg als ik zeg dat ik het niet eens zo erg vind dat er zo geregeld series stoppen, kan het allemaal niet meer bijhouden ;)
Het jammere is dat vaak de mooiere series geannuleerd worden en de pulp juist doorgaat. :/

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De pilot van Hand of God IMDB: Hand of God (TV Series 2014– ) bekeken. Deze wilde ik perse bekijken vanwege de cast. Zoals altijd even een (eventueel) vervolg afwachten, want je weet maar nooit. Een aantal zaken vond ik ongeloofwaardig; rechter Harris is wellicht wat over the top corrupt en labiel. Maar het wordt wel heel overtuigend gebracht. Hele mooie acteerprestaties van met name Ron Perlman en Dana Delany (Nog steeds jammer dat Body of Proof gecanceld is; Dana en Jeri Ryan...wow), heel mooi gefilmd en ik vond het spannend. Benieuwd naar het vervolg..!!

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 31-08-2014 14:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ron Perlman heeft echt zo'n boevenkop daarom deze serie nog niet bekeken. Perlman als rechter? Na jouw recensie ga ik het toch even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:34:
Kunnen die gasten niet the A-team ofzo opnieuw uitbrengen ipv meuk met een heel grote K van %$%$@, komop zeg, full house, toen ik nog onder die doelgroep viel vond ik het al kom te kotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Anoniem: 32279 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:39:
[...]

Kunnen die gasten niet the A-team ofzo opnieuw uitbrengen
Nadat die film zo geflopt is denk ik het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

mowa schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:39:
De pilot van Hand of God IMDB: Hand of God (TV Series 2014– ) bekeken. Deze wilde ik perse bekijken vanwege de cast. Zoals altijd even een (eventueel) vervolg afwachten, want je weet maar nooit.
Ik heb hem ook maar even toegevoegd aan de watchlist, bedankt voor de tip.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik zag een aankondiging van Gotham IMDB: Gotham (TV Series 2014– )
Deze nieuwe serie van FOX is een prequel van Batman waarbij Detective James Gordon centraal staat die, gezien de trailer, de moord op de ouders van de jonge Bruce Wayne onderzoekt..
Alleen al het thema/setting maakt mij erg nieuwsgierig. Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt. Wil ik zien..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 23:59
@mowa
Thanks voor beide tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mowa schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:33:
Ik zag een aankondiging van Gotham IMDB: Gotham (TV Series 2014– )
Deze nieuwe serie van FOX is een prequel van Batman waarbij Detective James Gordon centraal staat die, gezien de trailer, de moord op de ouders van de jonge Bruce Wayne onderzoekt..
Alleen al het thema/setting maakt mij erg nieuwsgierig. Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt. Wil ik zien..!!

[video]
Volgens mij wordt dit echt een gigantische flop (sowieso, FOX :X), maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phyxion schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:37:
[...]

Volgens mij wordt dit echt een gigantische flop (sowieso, FOX :X), maar we zullen zien.
Dat zou idd heel goed kunnen. Tegenwoordig moet je sowieso een slag om de arm houden. Ik cancel veel meer "veelbelovende" series dan ik kijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

-O- Die had ik niet zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Houdini IMDB: Houdini (TV Mini-Series 2014) is een mini-serie in 2 delen van History Channel (dus zal wel een hoog docu-gehalte hebben) met o.a. Adrian Brody. Ben geen fan van hem, m'n vrouw vind 'm wel goed en ze houdt van dit soort series.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
mowa schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:44:
Houdini IMDB: Houdini (TV Mini-Series 2014) is een mini-serie in 2 delen van History Channel (dus zal wel een hoog docu-gehalte hebben) met o.a. Adrian Brody. Ben geen fan van hem, m'n vrouw vind 'm wel goed en ze houdt van dit soort series.

[video]
Vikings is ook van History channel, dus ze kunnen het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt. Wil ik zien..!!
Ga eens rap Southland kijken! IMDB: Southland (TV Series 2009–2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-05 22:09

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:07
RIP Gang Related:
http://www.hollywoodrepor...g-related-canceled-729645

Waarom? Omdat ze geen passend timeslot kunnen vinden.. Niet eens qua ratings, al waren die ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Toevallig heb ik net gisteren de laatste gezien. Ik vroeg me wel af of het de bedoeling was om zo'n open einde te maken, of dat ze onverwachts niet een zesde seizoen kregen?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:22

[video]
Bedankt voor de tip,

In 3 dagen de hele serie "Happy Valley" gekeken. Prettig om naar te kijken, goed verhaal en prima geacteerd.

Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Die heb ik destijds heel rap gecanceld. :+
Dergelijke 90210 achtige series kijk ik sowieso niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anthirian schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:43:
[...]

Toevallig heb ik net gisteren de laatste gezien. Ik vroeg me wel af of het de bedoeling was om zo'n open einde te maken, of dat ze onverwachts niet een zesde seizoen kregen?
Geen idee, maar het blijft erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andere mooie zonder einde is Persons Unknown. Mijn god, wat werd dat verneukt aan het einde. En dan kom je op wikipedia een interview tegen met de regiseur waarin het verteld wat ze allemaal van plan waren, heel jammer, maar dat afraffelen in persons unknown is nog 10 keer erger dan een cliffhanger in Las Vegas.

Kwam er maar een vervolg daarop.... :+

Dit is trouwens een leuke site die ik tegenkwam: http://tvseriesfinale.com...st-episodes-cliffhangers/

Las Vegas staat in dat onderzoek op plek numero uno als ergste cliffhanger die niet is opgelost :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-09-2014 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net het eerste half uur van Outlander gezien, ik viel zowat in slaap zo traag was het. Wordt dit nog wat beter in de rest van de serie?

Toen maar even de twee aflevering van Legends gekeken, viel me nog best mee eigenlijk. De derde ook nog maar even kijken. Nog meer hier die Legends (nog) volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:01:
[...]

...

Dit is trouwens een leuke site die ik tegenkwam: http://tvseriesfinale.com...st-episodes-cliffhangers/

Las Vegas staat in dat onderzoek op plek numero uno als ergste cliffhanger die niet is opgelost :(
:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qvVFVqqhp7lHdDs84HCbuzdS/full.jpg

Los van het 25fps audio/video upscaling geneuzel (en white balance crap) :(

• Teckna
Zo hoor je maanden niets over las vegas en zo twee keer in een week :p

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mowa schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:11:
[...]

Die heb ik destijds heel rap gecanceld. :+

[...]

Dergelijke 90210 achtige series kijk ik sowieso niet.
Toch wel gevolgd samen met m'n vriendin in 2003. Was wel aardig, en zo veel beter dan 90210. Ach, is ook alweer meer dan 10 jaar geleden, nu zou ik het niet meer kijken (andere levensfase).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Goner
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt.
Jada Pinkett Smith (vrouw van Will). Wel bekend, niet als actrice :+
(alhoewel, Matrix sequels blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Goner schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:25:
[...]

Jada Pinkett Smith (vrouw van Will). Wel bekend, niet als actrice :+