Ik zie dat er alweer twee afleveringen uitgezonden zijn van het nieuwe seizoen van Hell on Wheels.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 16328
Anoniem: 32279
Ik voorspel een heel dikke cliffhanger straks, dat wordt afzien, heel erg afzien. Ik neem althans aan dat er een seizoen 2 komt. Ik hoop dan op meer robots ala terminatorSpike_wolf schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:24:
[...]
Ik ben al bij, maar dit is wel iets wat je het liefst in één stuk helemaal door wil kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-08-2014 20:36 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik heb gisteren 4 afleveringen in 1 keer bekeken. Heerlijke serie om naar te kijken!Anoniem: 32279 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 20:35:
[...]
Ik voorspel een heel dikke cliffhanger straks, dat wordt afzien, heel erg afzien. Ik neem althans aan dat er een seizoen 2 komt. Ik hoop dan op meer robots ala terminator
Yippie kayak, other buckets!
En dan die meuk als america's got talent en dergelijke blijft wel bestaan, ik snap het nooitjmk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:47:
Het is dus heel spannend of Extant renewed wordt...
Bedankt voor het melden, had niet in de gaten dat deze weer bezig was.Anoniem: 16328 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:38:
Ik zie dat er alweer twee afleveringen uitgezonden zijn van het nieuwe seizoen van Hell on Wheels.
[afbeelding]
America's got talent kan ik dan nog wel snappen (dat is een andere doelgroep enz) maar waarom "case of the week" bagger series het langer volhouden dan kwalitatief betere dingen heb ik nog begrepen.Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
En dan die meuk als america's got talent en dergelijke blijft wel bestaan, ik snap het nooit
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 6% gewijzigd door haribold op 13-08-2014 12:59 ]
Wat neerbuigend zeg.haribold schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:59:
De doelgroep van CBS (en ABC/FOX/NBC en bovenal The CW) bestaat nu eenmaal uit schapen die iedere week dezelfde formules in de vorm van een dozijn aan slecht uitgewerkte series willen zien. Extant stijgt een beetje uit boven die zielloze massa aan bagger en dan krijg je het moeilijk op zo'n zender.
Juist een serie die erboven uitsteekt en te maken heeft met slechte kijkcijfers. Het is ook niet per sé neerbuigend bedoeld, meer de frustratie dat er zo veel geld wordt uitgegeven aan slechte producties.sjaak88 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:21:
[...]
Wat neerbuigend zeg.
Een serie als Hannibal is zeker ook voor de 'schapen'...
Groot gelijk!haribold schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
Juist een serie die erboven uitsteekt en te maken heeft met slechte kijkcijfers. Het is ook niet per sé neerbuigend bedoeld, meer de frustratie dat er zo veel geld wordt uitgegeven aan slechte producties.
Nee, maar het blijft een bagger serie.. Maar goed, als je een watered down Lecter wil zien, dan ben je er blij meesjaak88 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 13:21:
[...]
Wat neerbuigend zeg.
Een serie als Hannibal is zeker ook voor de 'schapen'...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tjah een Anthony Hopkins vind je helaas niet zomaarlanerios schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:44:
[...]
Nee, maar het blijft een bagger serie.. Maar goed, als je een watered down Lecter wil zien, dan ben je er blij mee
Rustig maar mensen, dit heet een mening.
Niet zo raar toch? Grotere userbase = meer inkomsten. En laten we wel wezen, de gemiddelde mensch is nu eenmaal lekker simpel, lang niet iedereen houdt van nadenken bij films of series. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook regelmatig liever het verstand op nul zetsjaak88 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:41:
[...]
Groot gelijk!
Helaas wordt er (veel) meer geld uitgegeven voor middelmatige verstand op 0 series dan series waarbij je zelf lekker aan het denken wordt gezet.
Maar ze zijn er gelukkig wel, alleen zo weinig
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Anoniem: 19894
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Doordat die schapen iedere week hetzelfde kijken mag jij genieten van een serie die nog betaald kan wordenharibold schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:59:
De doelgroep van CBS (en ABC/FOX/NBC en bovenal The CW) bestaat nu eenmaal uit schapen die iedere week dezelfde formules in de vorm van een dozijn aan slecht uitgewerkte series willen zien. Extant stijgt een beetje uit boven die zielloze massa aan bagger en dan krijg je het moeilijk op zo'n zender.
Dat zit wel Schnorr.
Precies dit.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:56:
Televisie wordt heel verschillend beleefd.
Niet iedereen zit alleen in de kamer naar z'n per seizoen gedownloade series te kijken.
Er zijn nogal wat mensen die gewoon de TV aanzetten en kijken wat er langs komt.
Moeilijke series die je eigenlijk van het begin moet hebben gevolgd vallen dan snel af.
Anderen zien TV vooral als een sociale beleving. Met z'n drieen op de bank en overal doorheen praten. Een ingewikkeld verhaal volgen kun je dan wel vergeten.
Zo zijn er nog wel meer gevallen te bedenken waarin TV vooral niet te ingewikkeld moet worden en het wenselijk is dat je na vijf minuten kijken het programma kan volgen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
thanks, was deze serie compleet vergeten.Anoniem: 16328 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:38:
Crap, de laatste alweerhimlims_ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:28:
[...]
...
- gang related, vanavond de final, vind ik een zeer geslaagde actie serie; karakters interresant uitgewerkt. verhaal niet zo orgineel, maar goed neergezet. aanrader imho...
Haha dit idd.haribold schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:59:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
@MickeyFisher73
@mspammajamma this season has a big, satisfying finale, tried to leave it all on the floor in case it's only season. Big plans if not.
Heb weer heerlijk krom gelegenharibold schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:44:
A Touch Of Cloth is weer begonnen met het derde seizoen. Gisteren was de eerste aflevering, vanavond alweer de tweede en laatste van dit seizoen. Een parodie op politie/detectiveseries, een beetje in de stijl van Naked Gun.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 16-08-2014 21:18 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-08-2014 21:32 ]
Idd, heb me er ook prima mee vermaakt! Net de season finale gekekenAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:32:
[...]
Crap, de laatste alweerÉén van de weinige geslaagde nieuwe serie IMHO.
Had niet gezien dat die er weer was. Dit is echt flauwAnoniem: 19894 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:17:
[...]
Heb weer heerlijk krom gelegen![]()
![]()
En die opschriften op vanalles en nog wat zijn weer briljant
Leuk om Karen Gillan weer eens te zien
Erg jammer dat het er maar steeds 2 eps zijn
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 18-08-2014 00:25 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kijk goed nieuws, die serie kijkt heerlijk weg
Volgende week nog een dubbele ep en dan Summer Glau?Anoniem: 19894 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:06:
...
Verder hoop ik dat het niet een gewauwel gaat zijn over ethiek en iets met God
Bedankt voor de tip, idd erg leuke serie!RocketKoen schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:49:
IMDB: You're the Worst (TV Series 2014– ) 1458 - IMDb
1e 2 afleveringen van gezien. Tot nu toe een erg leuke comedy.
Nomen nescio
Top! Ben fan, heeft hem bij mij alleen nog niet binnen gehaald.Coenen schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:17:
Het hoort misschien niet in dit topic thuis, maar Fast and Loud is weer begonnen.
Via een workaround: een rss reader gebruikenRaymond schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:04:
Volledig off-topic, maar hier zitten wel de mensen die het kunnen weten: Ik kom er net achter dat mijn anti-spoilertag-hack niet meer werkt. Enig idee waar ik weer de juiste code kan vinden om geen last te hebben van spoilertags?
[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 25-08-2014 16:36 ]
[ Voor 57% gewijzigd door PerlinNoise op 25-08-2014 16:52 ]
Dat Happy Valley krijgt een seizoen 2 is vorige week bevestigd.Pixarr schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:46:
Bedankt voor de Britse updates inderdaad! De The Honourable Woman had ik al gespot, maar Intruders nog niet. Mijn ouders zijn helemaal weg van Britse mini-series, dus bedankt @mowa
Als je van Britse series houd is Happey Valley een aanrader. (volgens mijn ouders)
[video]
Happy Valley heb ik vorige week of zo binnengehaald, die staat op de wachtlijst. Ben heel benieuwd.Pixarr schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:46:
Als je van Britse series houd is Happey Valley een aanrader. (volgens mijn ouders)
pfff....ik moet Seizoen 7-11 nog zien. Ik ben ooit na 6 gestopt maar ik heb van 7 onlangs 2 afl gezien en vond het toch weer erg vermakelijk.sambalbaj schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:33:
Ben eindelijk seizoen 11 van Shameless eens door aan het ploegen, is te lang doorgegaan maar ja nu wil ik het einde ook zien ook.
[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 25-08-2014 19:42 ]
Pre-natale lessen spreken me niet zo aanDrama series about a group of expectant parents who bond at pre-natal classes and the lives of the couples leading up to the births.
[ Voor 8% gewijzigd door Kenhas op 26-08-2014 19:08 ]
Overigens maak ik mogelijk morgen het najaars topicJohn Stamos (Jesse), Candace Cameron Bure (D.J.), Jodie Sweetin (Stephanie) and Andrea Barber (Kimmy) are all reportedly game for the new series, while Bob Saget (Danny) and Dave Coulier (Joey) have also shown interest.
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 26-08-2014 21:35 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Full bejaardenhuis dan?wontcachme schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:34:
En weer een serie die terugkomt. Dit keer komt Full House mogelijk terug![]()
En met een gedeelte van de cast:
Forever heb ik gisteren de pilot van gekeken en het keek wel aardig weg. Het accent dat Ioan Gruffud aanneemt voor het karakter kon ik mij wel erg aan storen. Te netjes. Horatio Hornblower is er niks bij. De karakters in de serie zijn stereotypes, maar ben wel benieuwd waar de rode draad van het verhaal naar toe gaat.mowa schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:51:
Mijn vrouw kijkt naar The Knick, ik heb het nog niet gezien.
Iemand Chasing Life IMDB: Chasing Life (TV Series 2014– ) al gezien..??
Of Forever IMDB: Forever (TV Series 2014– ) een nieuwe Sci-Fi..??
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
*ugh* Las Vegas *ugh*The_Worst schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:11:
Welke is "must not be named"?
* The_Worst rent
[ Voor 27% gewijzigd door Jorgen op 29-08-2014 00:24 ]
wontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:38:
Fuck it. Longmire is gecancelled![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook niet achter die cliffhanger gaan komen![]()
![]()
Al heb ik daar met een tv serie "who must not be named" wel ervaring mee![]()
[ Voor 34% gewijzigd door Spike_wolf op 29-08-2014 08:33 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Neeeeeee firefly weer terug int geheugenJorgen schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:24:
Las Vegas en Serenity/Firefly blijven volgens mij nog heel vaak terugkomen.
Zou verboden moeten worden om een serie niet af te maken.
Welke idioot heeft nou weer bij A&E bedacht dat dit een goede idee iswontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heb er zelf eerlijk gezegd nog maar 2 gezien. Ik wil de rest van het seizoen, achteraf, in 1x afkijken.Anoniem: 16328 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:53:
@mowa nog bedankt voor je melding over Manhattan. Ik volg deze serie nu ook. Best leuk en interessant.
Jeetje...New Amsterdam...dat is ook alweer een tijdje geleden. Inderdaad heel erg jammer dat die niet is afgemaakt. Die paar afleveringen die er van zijn heb ik 2x gezien. Was een mooie serie en met een mooi thema. Dus Forever is 'n beetje vergelijkbaar..??!! Dan wacht ik een aflevering of wat af en ga ik die kijken.RoadKill21 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:07:
[...]
Forever heb ik gisteren de pilot van gekeken en het keek wel aardig weg. Het accent dat Ioan Gruffud aanneemt voor het karakter kon ik mij wel erg aan storen. Te netjes. Horatio Hornblower is er niks bij. De karakters in de serie zijn stereotypes, maar ben wel benieuwd waar de rode draad van het verhaal naar toe gaat.
Niet echt bijster origineel qua script. Nu nog mis ik New Amsterdam, die serie had een vergelijkbaar thema als dat van Forever. Erg jammer dat die geen einde kreeg.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dat zeg je nu wel, maar de laatste jaren gebeurd dit toch steeds vaker. Enkele voorbeeldjes:Phyxion schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
Welke idioot heeft nou weer bij A&E bedacht dat dit een goede idee is![]()
Ach, ze maken hun logo wel waar zo:
[afbeelding]
Ik verwacht er niks van dat ze het kwijt kunnen aan een andere zender, ervaring leert dat dit toch nooit gebeurd. Netflix of Amazon zie ik dit ook nog niet zo snel overnemen.
Tyrant was hier ook een v/d series welk ik juist wel erg leuk vond. Het was weer eens wat anders dan het geikte. Afaik is het nog verre van zeker dat er een 2e seizoen komt, maar is de kans redelijk groot. Vingers gekruistDinX schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:54:
En toen was Tyrant gedaan
Moet zeggen dat ik het, ondanks de slechte reviews, toch een leuke serie vond.
Ziet er naar uit dat er nog een tweede seizoen komt ?
spoiler:Al kan het nu net zo goed gedaan zijn. Wat jammer hoe het gelopen is. Langs de ene kant denk je dat het gewoon gaat lopen en dat we een tweede seizoen krijgen waar Bassam het allemaal gaat proberen oplossen. En dan ineens dit
Het jammere is dat vaak de mooiere series geannuleerd worden en de pulp juist doorgaat.schumi2004 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:31:
Is het erg als ik zeg dat ik het niet eens zo erg vind dat er zo geregeld series stoppen, kan het allemaal niet meer bijhouden
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 31-08-2014 14:43 ]
Kunnen die gasten niet the A-team ofzo opnieuw uitbrengen ipv meuk met een heel grote K van %$%$@, komop zeg, full house, toen ik nog onder die doelgroep viel vond ik het al kom te kotsen.wontcachme schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:34:
En weer een serie die terugkomt. Dit keer komt Full House mogelijk terug
Nadat die film zo geflopt is denk ik het nietAnoniem: 32279 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:39:
[...]
Kunnen die gasten niet the A-team ofzo opnieuw uitbrengen
Ik heb hem ook maar even toegevoegd aan de watchlist, bedankt voor de tip.mowa schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:39:
De pilot van Hand of God IMDB: Hand of God (TV Series 2014– ) bekeken. Deze wilde ik perse bekijken vanwege de cast. Zoals altijd even een (eventueel) vervolg afwachten, want je weet maar nooit.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Volgens mij wordt dit echt een gigantische flop (sowieso, FOXmowa schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:33:
Ik zag een aankondiging van Gotham IMDB: Gotham (TV Series 2014– )
Deze nieuwe serie van FOX is een prequel van Batman waarbij Detective James Gordon centraal staat die, gezien de trailer, de moord op de ouders van de jonge Bruce Wayne onderzoekt..
Alleen al het thema/setting maakt mij erg nieuwsgierig. Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt. Wil ik zien..!!
[video]
Dat zou idd heel goed kunnen. Tegenwoordig moet je sowieso een slag om de arm houden. Ik cancel veel meer "veelbelovende" series dan ik kijk.Phyxion schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:37:
[...]
Volgens mij wordt dit echt een gigantische flop (sowieso, FOX), maar we zullen zien.
wontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vikings is ook van History channel, dus ze kunnen het welmowa schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:44:
Houdini IMDB: Houdini (TV Mini-Series 2014) is een mini-serie in 2 delen van History Channel (dus zal wel een hoog docu-gehalte hebben) met o.a. Adrian Brody. Ben geen fan van hem, m'n vrouw vind 'm wel goed en ze houdt van dit soort series.
[video]
Ga eens rap Southland kijken! IMDB: Southland (TV Series 2009–2013)mowa schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:33:
Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt. Wil ik zien..!!
Of The OCrgras schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:24:
[...]
Ga eens rap Southland kijken! IMDB: Southland (TV Series 2009–2013)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Toevallig heb ik net gisteren de laatste gezien. Ik vroeg me wel af of het de bedoeling was om zo'n open einde te maken, of dat ze onverwachts niet een zesde seizoen kregen?rgras schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:24:
[...]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Bedankt voor de tip,Pixarr schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:46:
Bedankt voor de Britse updates inderdaad! De The Honourable Woman had ik al gespot, maar Intruders nog niet. Mijn ouders zijn helemaal weg van Britse mini-series, dus bedankt @mowa
[video]
Die heb ik destijds heel rap gecanceld.rgras schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:24:
Dergelijke 90210 achtige series kijk ik sowieso niet.
Geen idee, maar het blijft erg jammer..Anthirian schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:43:
[...]
Toevallig heb ik net gisteren de laatste gezien. Ik vroeg me wel af of het de bedoeling was om zo'n open einde te maken, of dat ze onverwachts niet een zesde seizoen kregen?
Andere mooie zonder einde is Persons Unknown. Mijn god, wat werd dat verneukt aan het einde. En dan kom je op wikipedia een interview tegen met de regiseur waarin het verteld wat ze allemaal van plan waren, heel jammer, maar dat afraffelen in persons unknown is nog 10 keer erger dan een cliffhanger in Las Vegas.wontcachme schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-09-2014 22:02 ]
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:01:
[...]
...
Dit is trouwens een leuke site die ik tegenkwam: http://tvseriesfinale.com...st-episodes-cliffhangers/
Las Vegas staat in dat onderzoek op plek numero uno als ergste cliffhanger die niet is opgelost
Toch wel gevolgd samen met m'n vriendin in 2003. Was wel aardig, en zo veel beter dan 90210. Ach, is ook alweer meer dan 10 jaar geleden, nu zou ik het niet meer kijken (andere levensfase).mowa schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:11:
[...]
Die heb ik destijds heel rap gecanceld.![]()
[...]
Dergelijke 90210 achtige series kijk ik sowieso niet.
Jada Pinkett Smith (vrouw van Will). Wel bekend, niet als actricemowa schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:33:
Van de acteurs zie ik er niet 1 die mij bekend voorkomt.
Vergeet Madagascar nietGoner schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:25:
[...]
Jada Pinkett Smith (vrouw van Will). Wel bekend, niet als actrice![]()
(alhoewel, Matrix sequels blijkbaar)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq