Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:33:
nieuwe codes:

kortingscode 20 Euro = ZOMER20
kortingscode 15 Euro = ATC15

Verloopt: 9 jul. 2014
<+:)
Het is handig om erbij te zetten dat er een minimaal bestedingsbedrag is. In het geval van de eerste 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-07-2024
Een 3e bestelling gedaan, 1 doos (6 flessen) Bodegas Vinedos Contralto, incl. verzending voor € 3,94!!!!
Dat is € 0,66 per fles!

Afwachten wanneer alles binnenkomt ....

Codes gebruikt en gestapeld in een inprivate venster, dank voor de uitleg hierboven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Het lijkt er op dat ze wakker beginnen te worden, enigsinds. De verrassingspakketten zijn in prijs verdubbeld ten opzichte van afgelopen weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
De eerste reclamepost is alweer binnen.. daar gaat het ze dus ook om.
Alleen de aangeboden wijnen heb ik bijna allemaal al... :P Niet gekeken op aankoopgeschiedenis dus. En je betaalt 3,99 per fles, verzendkosten zijn niet inbegrepen en codes niet toepasbaar. Ik bestel gewoon weer online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
brammetje1994 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:00:
Het lijkt er op dat ze wakker beginnen te worden, enigsinds. De verrassingspakketten zijn in prijs verdubbeld ten opzichte van afgelopen weekend.
Wakker waren ze al..
http://www.dutchcowboys.nl/online/32081
‘Geheime’ kortingscode van Wijnvoordeel.nl blijkt marketingtruc
Do 3 juli 2014 13:15

Vorig weekend al werd ik door een collega getipt dat er een (beetje domme) actie was op Wijnvoordeel.nl. Met de code ALLSAFE zou je namelijk 20 euro korting per bestelling krijgen. Op dat moment was de wijn al in de aanbieding met 50 procent korting en gratis verzending. Een doos wijn (6 flessen) die normaal 48 euro kost, was in de aanbieding 24 euro en met de extra kortingscode betaalde je slechts 4 euro. Dit klonk voor mij te ongeloofwaardig en daarom heb ik deze actie aan mij voorbij laten gaan, maar mijn collega heeft daadwerkelijk 6 flessen rosé voor totaal 10 euro gekregen. Is dit inderdaad een domme fout geweest of juist een slimme zet?

De actie werd massaal via social media gedeeld waardoor een groot aantal mensen de website bezochten. Ook werd er veelvuldig besteld. Je zou denken dat het bedrijf hier verlies op draait en dat het een domme fout is geweest, maar gisteren gaf wijnvoordeel.nl bij EditieNL aan dat het geen fout was. "We krijgen veel vragen of het geen foutje is," zegt Jan den Bakker van Wijnvoordeel.nl. "Maar dat is het niet. Het idee erachter is dat mensen aan elkaar door vertellen dat ze zeer voordelig bij Wijnvoordeel besteld hebben." En dat dit heeft gewerkt, blijkt wel. "De afgelopen dagen hebben we er heel veel nieuwe klanten bij gekregen. Deze manier van marketing kost ons ook geld. Maar uiteindelijk denken wij dat we er meer aan verdienen." Mooie vorm van marketing en het heeft ook nog publiciteit opgeleverd, slimme zet Wijnvoordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Zow, twee bestellingen na elkaar,
6x Bodegas Campina voor 16 euro en
6x Bodegas Vinedos Contralto voor 4 euro...
12 flesjes voor 20 euro is wel een nette bestelling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

Ik ben nog een beetje misselijk.. gisteren de wijn (chardonnay) binnengekregen en om maar even te proosten op de vakantie een fles opengetrokken met mijn vriendin. 3 flessen later kwam ik erachter dat ik nog geen vakantie heb ;) Dus ik ben brak :P Wijn was goed te doen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
66 flessen besteld inmiddels. Een paar voor 3.99 per 6 maar niet al te veel. Veel van deze flessen zijn drinkrijp en 1-2 jaar houdbaar. Veel flessen komen uit 2012 wat erop duidt dat het een oude voorraad betreft waar men snel vanaf moet. Het is beter om niet de cheapass uit te hangen en ook een aantal flessen van 6-8EUR te nemen die 1) beter drinkbaar zijn en 2) langer houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, en zo drink je nog eens wat anders dan de flesjes van onder de 5 euro. Niet dat die altijd slecht zijn maar wijnen die wat duurder zijn hebben vaak ook wat meer te bieden. Mooie kans om je horizon voor een lage prijs eens te verbreden.
Koop eens wat wat je normaal gesproken niet zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Boomlaars schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:13:
66 flessen besteld inmiddels. Een paar voor 3.99 per 6 maar niet al te veel. Veel van deze flessen zijn drinkrijp en 1-2 jaar houdbaar. Veel flessen komen uit 2012 wat erop duidt dat het een oude voorraad betreft waar men snel vanaf moet. Het is beter om niet de cheapass uit te hangen en ook een aantal flessen van 6-8EUR te nemen die 1) beter drinkbaar zijn en 2) langer houdbaar.
Dit is juist mijn bedoeling geweest :)
Doosje met alle kortingen voor 22 euro , ipv 84 euro. Het is vast beter dan wat ik normaal in de kast heb liggen (behalve de eigen import uit vakanties O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
Bestelling via iDeal gedaan, na 28 uur staat er nog steeds: Status: order in behandeling. Ze zullen het dus wel aardig druk hebben :) Heeft iemand al iets ontvangen wat gister of eergister is besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
nanoChip schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:14:
Bestelling via iDeal gedaan, na 28 uur staat er nog steeds: Status: order in behandeling. Ze zullen het dus wel aardig druk hebben :) Heeft iemand al iets ontvangen wat gister of eergister is besteld?
Juistem, hier ook een extra dag voordat ik de PostNL mail kreeg. Vandaag nog 2 dozen binnengekregen (dinsdagavond besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nanoChip schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:14:
Woensdag besteld: vandaag afgeleverd: 2 doosjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Laatst online: 05-07-2024
RedRayMann schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:13:
[...]

Dit is juist mijn bedoeling geweest :)
Doosje met alle kortingen voor 22 euro , ipv 84 euro. Het is vast beter dan wat ik normaal in de kast heb liggen (behalve de eigen import uit vakanties O-) )
Welke codes heb je gebruikt hiervoor dan? Ik wist niet dat je meerdere codes tegelijk kon inzetten behalve gratis verzending + x korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Boomlaars schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Welke codes heb je gebruikt hiervoor dan? Ik wist niet dat je meerdere codes tegelijk kon inzetten behalve gratis verzending + x korting.
Zal vast bedoeld zijn als een doos van 84,- voor de helft, 42,- - 20 en gratis verzenden is 22,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ze hebben nu de leverdata van sommige goedkopere wijnen opgeschroefd:

* Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal rood en wit naar vanaf 11 juli
* Casa Safra wit naar vanaf 14 juli

Hebben ze waarschijnlijk zelf in de bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Ik heb vorige week zaterdag besteld en gisteren geleverd gekregen.
Zit er niet mee dat het iets langer duurde hoor, heb het volgende voor mijn verrassingspakket rood-wit gekregen (prijs die genoemd staat is de huidige verkoopprijs op wijnvoordeel.nl):

Chateau Rio Tailhas Saint-Emilion AC Grand Cru 2010: € 12,99
Las Moras Black Label Shiraz 2011: € 14,99
Mundi Barolo DOCG Riserva 2007: € 29,99
Indomita Pasion Reserva - Sauvignon Blanc 2013: € 8,99
Las Moras Pinot Grigio 2013: € 8,99
Chateau Haut Plaisance - Bordeaux AC Blanc Sec 2012: € 9,99

En daar nu € 4,99 voor betaald incl gratis verzenden. Top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Karohallum schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:25:
Een 3e bestelling gedaan, 1 doos (6 flessen) Bodegas Vinedos Contralto, incl. verzending voor € 3,94!!!!
Dat is € 0,66 per fles!

Afwachten wanneer alles binnenkomt ....

Codes gebruikt en gestapeld in een inprivate venster, dank voor de uitleg hierboven .
Hoe heb je dit gedaan? Ik krijg idd ook die prijs alleen staat er bij: ICON_ERROR Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 40,00 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Dit moet een keer worden aangepast. Zelf ook 4 dozen laten bezorgen op verschillende adressen. Wat duurdere flessen, maar dan nog heel voordelig uit :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36

cdoens

Peugeot-gek

Gisteren kreeg ik een reclamefoldertje in de post. Blijkbaar blijven ze aan de weg timmeren.
Vandaag wat bestellingen geplaatst maar er is al heel veel goedkopere wijn niet meer leverbaar.
Vooral het aanbod in de rosé's zijn erg mager geworden.

Volgende week maar eens kijken of er al wat meer leverbaar is. Deze week en volgende week vakantie en verhuizen dus altijd thuis en een nieuw adres om minder op te vallen. ;)

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:41
Thoraxx schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:25:
Hoe heb je dit gedaan? Ik krijg idd ook die prijs alleen staat er bij: ICON_ERROR Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 40,00 €
Sommige codes hebben een minimum orderbedrag.
Even andere code proberen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Geweldig! Het is gelukt bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Na vandaag weer drie dozen besteld te hebben krijg ik dat ik perse met Ideal moet betalen. Weet iemand waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bigfoot schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:11:
Na vandaag weer drie dozen besteld te hebben krijg ik dat ik perse met Ideal moet betalen. Weet iemand waarom?
Bestel je alles op rekening? Kan me voorstellen dat ze niet teveel risico willen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ja maar alles op 'ander' adres, dus op nr 11 dan 011 dan 0011 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
Thoraxx schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Probeer even een andere code, sommige codes hebben een minimum bestel bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
Nieuwe code voor € 20,-- korting = CCBDU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudvandeBeeten
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Bedankt allen voor de codes en reacties. Ook hier 3 dozen (in aparte bestellingen) gekocht. De eerste doos is al binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Karohallum schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 21:30:
Nieuwe code voor € 20,-- korting = CCBDU
:z BDU=389
CrashOverDrive schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:23:

Members only:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ok dus inmiddels kun je 24 dozen wijn met 20€ korting bestellen en toch steeds een andere code gebruiken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:14:
Ja maar alles op 'ander' adres, dus op nr 11 dan 011 dan 0011 etc
Als je als huisnummer 012 ipv van 12 invult, komt het dan ook gewoon aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01
Ja dat komt het ook gewoon aan ;).

Bedankt voor de codes allemaal. Goeie actie !!

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer kortingcodes van de BDU

ks389
vl389
kv389
an389
sd389
ll389
mn389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 22:16
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:14:
Nog meer kortingcodes van de BDU

ks389
vl389
kv389
an389
sd389
ll389
mn389
Wat doen dan die codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke code is echt maximaal 1x te gebruiken per adres.

Zit te wachten of er nog een rose in de aanbieding komt.. Er is nu een rose in de aanbieding voor 3,99 maar die is niet meer op voorraad en ook niet te bestellen jammergenoeg..

De rose Castillo de Chiva Rosado Valencia die nu in de aanbieding is, is overigens goed te drinken! Heb er een doosje van geleverd gekregen. Niet zoet maar wel erg fris.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er een geprobeerd en bieden allemaal 20 euro korting. Geen voorwaarden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Sodeknetter .... de Port, Rose en de Bubbles zijn ook zo goed als niet meer voorradig!
... grote magazijn leegkoop lijkt het!

[ Voor 35% gewijzigd door Whiskey48 op 06-07-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Moet je ook per code een ander emailadres gebruiken (truc met puntjes of +-tekens erin) of moet echt alleen het afleveradres uniek zijn (truc met voorloopnullen)?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Volgens mij kijken ze niet naar het emailadres. Maar ik snap de precieze logica want vaak na drie dozen op een avond krijg ik toch een melding dat het genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:44:
Moet je ook per code een ander emailadres gebruiken (truc met puntjes of +-tekens erin) of moet echt alleen het afleveradres uniek zijn (truc met voorloopnullen)?
Ze kijken naar het gehele adres volgens mij. Toen ik met dezelfde code waar ik al eens mee besteld heb, wijn bestelde op een ander adres, lukte het wel, maar dezelfde code op mijn eigen adres lukte niet nog een keer. Gelukkig zijn er nu weer een tal van nieuwe codes gevonden die dus wel weer te gebruiken zijn op mijn adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
De door mij op afgelopen donderdag bestelde wijn staat nu in de mijnpakket app, maar nog zonder verwachte bezorgdatum :/ en met een gewicht van 125 gram, dat zal wel erg veel bubbels in deze wijn....

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Al veel met korting besteld, maar nu dan toch de eerst miskoop te pakken ;(
Roblemonte Tinto Valencia DO (GEEN aanrader)
Artikel nr.: 622213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36

cdoens

Peugeot-gek

user-100 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:12:
Al veel met korting besteld, maar nu dan toch de eerst miskoop te pakken ;(
Roblemonte Tinto Valencia DO (GEEN aanrader)
Artikel nr.: 622213
Waarom is het een miskoop? Ligt het aan jouw smaak, of moet je erg van kurk houden ofzo? :)

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Ik heb met factuur bestelt maar in mijn wijndoos zat geen factuur die zaterdag werd bezorgd (opgehaald bij de buren)
Ook in de brievenbus zat geen factuur, toch maar even contact opnemen met wijnvoordeel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Joostje123 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:39:
Ik heb met factuur bestelt maar in mijn wijndoos zat geen factuur die zaterdag werd bezorgd (opgehaald bij de buren)
Ook in de brievenbus zat geen factuur, toch maar even contact opnemen met wijnvoordeel.nl?
en wat heb je over deze vraag, die al 4 keer gesteld was, zelf al gevonden in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
Maak ik een tikfout in de *389 codes, blijkt die toch te werken. :)
Kortom, weer een code beschikbaar: as389

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Volgens mij inderdaad stormloop en kunnen ze de bestellingen niet meer aan. Op 3-7 wijn besteld, maar helaas nog niet binnen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

setanie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:46:
Volgens mij inderdaad stormloop en kunnen ze de bestellingen niet meer aan. Op 3-7 wijn besteld, maar helaas nog niet binnen :F
Ligt er aan welke wijn je hebt besteld. Zo is de Bodegas Vindino pas 11 juli weer uitleverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houdoeken
  • Laatst online: 23-08 23:41

houdoeken

houdoe ken!

Kan iemand wellicht wat meer vertellen over de houdbaarheid van de wijnen?
Of geldt voor deze ook de gangbare leus: hoe ouder hoe beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:46
houdoeken schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:30:
Van wélke wijn? Bij de meeste wijnen staat rechts in het overzichtsboxje een bewaaradvies, moet je even op 'meer specificaties' klikken.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
sambalbaj schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:41:
[...]

en wat heb je over deze vraag, die al 4 keer gesteld was, zelf al gevonden in dit topic?
Het is 3 keer eerder gevraagd, ik was de 4de keer, maar bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
houdoeken schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:30:
dat gaat zeker niet altijd op. Bij rose bijvoorbeeld zou ik niet te lang wachten (max 1,5 jaar). De betere bordeau wijnen kun je gerust 10 jaar laten rijpen maar de zuid amerikaanse wijnen moet je niet zo lang laten liggen. Dan zou ik 5 tot 8 jaar aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sddb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 22:42
Zo'n beetje alle wijn tegenwoordig is direct drinkbaar. Met ouderen worden de meesten niet beter. Vooral witte en rose gaan alleen minder worden met de tijd. Maar tot een jaar zal je nog weinig verschil proeven.

Rood is al snel paar jaar houdbaar. Ook daar gaat smaakprofiel veranderen. Met ouder worden krijg je minder (overheersend) fruit. Als het meezit ga je andere zaken proeven, meer gedroogd fruit, tabac leer en zo, als het tegenzit gewoon minder van de smaak die er al in zat.

Zelf houd ik wel van net iets te oude rode wijnen, als ik vruchtensap wil drinken dan open ik een pak coolbest ipv een wijn. Maar oude wijnen die ik heb zjin dan meestal wel bourgognes.

alle goedkope wvd wijnen zijn zeker geen oplegwijnen. Heb in de verrassingspakketten rood wel een paar gehad (brunello en een st.-emilion) die kan je gerust 5 jaar weg leggen.

En heb doosje Mauvesin aoc Moulis gekocht, die is nu weer 'normale' prijs van 14,99. Dat is een haut-medoc die bekend is voor wijnen die langer kunnen liggen. Tot 10jr moet kunnen. Grote Chateau's zelfs veel langer. Wvd heeft ook nog een 1998 Haut-Medoc te koop, dus al 16jr oud.

Andere kant van spectrum: Poggio dei Vignetti Novello. Zat ook in een verrassingspakket. Wordt 'spaanse beaujolais primeur' genoemd door wvd. Al 1 opengemaakt, smaakt als een stevige rose. Totaal geen tannines, volle framboos, absoluut snel opmaken denk ik. Maar dat is nmm nog steeds een half jaar tot jaar. al is dan ook de nieuwe oogst weer op de markt, dan zijn dit soort wijnen 'officieel' al oud. Was lekker bij een paella.

Ook de Contado Puglia IGT Primitivo al geopend. Die is nu eigenlijk al erg lekker, mooie volle bosvruchten, wel wat tannine, kan vast nog wel paar jaar liggen. Wvd geeft overigens van iedere wijn een 'bewaren' termijn als je op 'meer specificaties' klikt. Die is bij de primitivo 2018. Hij is nu behoorlijk fruitig, dat zal er dan beetje van af zijn.

Er zijn overigens ook wel witte wijnen die mooi kunnen ouderen. Dat zijn dan wel meteen behoorlijk dure. Denk witte bordeaux en goedkoper (maar reken boven 10,-/fl,) droge witte duitse spatlese. Die laatste heeft weinvorteil.de wel, wijnvoordeel helaas niet. Wvt geeft voor die wijn overiges te bewaren tot 2015 aan. Heb zelf in ieder geval al eens een Duitse riesling spatlese 10jr bewaard. Is niet te vergelijken met jong, veel meer mineralen, natuurlijk minder fruit, nog wel hele mooie geur. Overigens weer in algemene zin: moderne wijnen worden meer en meer gemaakt om snel te drinken. Wil je echt lang bewaren (>4 jr), dan moet je wel beetje weten waarmee je dat doet.

En tot slot: leg wijn in ieder geval op een donkere plek. Niet in een koelkast, tenzij je ze op korte termijn drinkt. Ook weer niet op zolder als het daar zomers erg warm wordt. Wat warmer dan keldertemperatuur is niet zo erg, vermijd wel temperatuurschommelingen. En wil je genieten van je wijn: let eens op de drinktemperatuur. Rode wijn op 21c-22c is echt te warm. Witte direct uit de koelkast is te koud. Rood er juist even in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Ik heb deze wijn bestelt Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO
Gisteren geproeft en smaakte prima wel erg zacht qua smaak voor een rode wijn.

Iemand een advies welke wijn daar op lijkt maar mindere zachte smaak heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houdoeken
  • Laatst online: 23-08 23:41

houdoeken

houdoe ken!

coyote1980 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:10:
[...]

Van wélke wijn? Bij de meeste wijnen staat rechts in het overzichtsboxje een bewaaradvies, moet je even op 'meer specificaties' klikken.
Thanks! had ik niet gezien.
san.okk schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:15:
[...]
dat gaat zeker niet altijd op. Bij rose bijvoorbeeld zou ik niet te lang wachten (max 1,5 jaar). De betere bordeau wijnen kun je gerust 10 jaar laten rijpen maar de zuid amerikaanse wijnen moet je niet zo lang laten liggen. Dan zou ik 5 tot 8 jaar aanhouden.
sddb schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:20:
Zo'n beetje alle wijn tegenwoordig is direct drinkbaar. Met ouderen worden de meesten niet beter. Vooral witte en rose gaan alleen minder worden met de tijd. Maar tot een jaar zal je nog weinig verschil proeven.

Rood is al snel paar jaar houdbaar. Ook daar gaat smaakprofiel veranderen. Met ouder worden krijg je minder (overheersend) fruit. Als het meezit ga je andere zaken proeven, meer gedroogd fruit, tabac leer en zo, als het tegenzit gewoon minder van de smaak die er al in zat.

Zelf houd ik wel van net iets te oude rode wijnen, als ik vruchtensap wil drinken dan open ik een pak coolbest ipv een wijn. Maar oude wijnen die ik heb zjin dan meestal wel bourgognes.

alle goedkope wvd wijnen zijn zeker geen oplegwijnen. Heb in de verrassingspakketten rood wel een paar gehad (brunello en een st.-emilion) die kan je gerust 5 jaar weg leggen.

En heb doosje Mauvesin aoc Moulis gekocht, die is nu weer 'normale' prijs van 14,99. Dat is een haut-medoc die bekend is voor wijnen die langer kunnen liggen. Tot 10jr moet kunnen. Grote Chateau's zelfs veel langer. Wvd heeft ook nog een 1998 Haut-Medoc te koop, dus al 16jr oud.

Andere kant van spectrum: Poggio dei Vignetti Novello. Zat ook in een verrassingspakket. Wordt 'spaanse beaujolais primeur' genoemd door wvd. Al 1 opengemaakt, smaakt als een stevige rose. Totaal geen tannines, volle framboos, absoluut snel opmaken denk ik. Maar dat is nmm nog steeds een half jaar tot jaar. al is dan ook de nieuwe oogst weer op de markt, dan zijn dit soort wijnen 'officieel' al oud. Was lekker bij een paella.

Ook de Contado Puglia IGT Primitivo al geopend. Die is nu eigenlijk al erg lekker, mooie volle bosvruchten, wel wat tannine, kan vast nog wel paar jaar liggen. Wvd geeft overigens van iedere wijn een 'bewaren' termijn als je op 'meer specificaties' klikt. Die is bij de primitivo 2018. Hij is nu behoorlijk fruitig, dat zal er dan beetje van af zijn.

Er zijn overigens ook wel witte wijnen die mooi kunnen ouderen. Dat zijn dan wel meteen behoorlijk dure. Denk witte bordeaux en goedkoper (maar reken boven 10,-/fl,) droge witte duitse spatlese. Die laatste heeft weinvorteil.de wel, wijnvoordeel helaas niet. Wvt geeft voor die wijn overiges te bewaren tot 2015 aan. Heb zelf in ieder geval al eens een Duitse riesling spatlese 10jr bewaard. Is niet te vergelijken met jong, veel meer mineralen, natuurlijk minder fruit, nog wel hele mooie geur. Overigens weer in algemene zin: moderne wijnen worden meer en meer gemaakt om snel te drinken. Wil je echt lang bewaren (>4 jr), dan moet je wel beetje weten waarmee je dat doet.

En tot slot: leg wijn in ieder geval op een donkere plek. Niet in een koelkast, tenzij je ze op korte termijn drinkt. Ook weer niet op zolder als het daar zomers erg warm wordt. Wat warmer dan keldertemperatuur is niet zo erg, vermijd wel temperatuurschommelingen. En wil je genieten van je wijn: let eens op de drinktemperatuur. Rode wijn op 21c-22c is echt te warm. Witte direct uit de koelkast is te koud. Rood er juist even in zetten.
Bedankt voor de antwoorden en tips. Ik voel me echt nog een leek daar mijn wijn jargon niet veel verder reikt dan: "Goh, deze heeft een lekkere afdronk.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Canei Oranje Edition, doos voor €2,74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs dat is nog te duur voor canei. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sddb
sambalbaj schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:42:
Is dat een soort breezer light? Misschien lekker als je er een houten stokje in doet en in de vriezer legt. Bewaaradvies: ver van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
sambalbaj schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:42:
Eigen merkje van Baarsma (eigenaar Wijnvoordeel)..
2,80 voor 6 flessen incl. verzending
46 cent per fles toch maar gegokt :P
Hopelijk woensdag binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sddb
Deezers schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:58:
[...]

Eigen merkje van Baarsma (eigenaar Wijnvoordeel)..
2,80 voor 6 flessen incl. verzending
46 cent per fles toch maar gegokt :P
Hopelijk woensdag binnen...
Als het niet te drinken is: inkoken, chilipepertje er bij en als sausje bij kip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
sddb schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:20:
Zo'n beetje alle wijn tegenwoordig is direct drinkbaar.........
Jij komt wel over als iemand die z'n wijnen kent. Heb je nog een advies voor een lekkere wijn die goedkoop gescroord kan worden bij Wijnvoordeel?
Ik zit te twijfelen over die Chianti of de Barbera, voel er weinig voor om bocht in huis te nemen. Vrouwlief klaagt nu al dat er teveel alcohol in huis staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sddb schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Als het niet te drinken is: inkoken, chilipepertje er bij en als sausje bij kip.
Of in de winter stoofpeertjes stoven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sddb
Russel88 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:13:
[...]

Jij komt wel over als iemand die z'n wijnen kent. Heb je nog een advies voor een lekkere wijn die goedkoop gescroord kan worden bij Wijnvoordeel?
Ik zit te twijfelen over die Chianti of de Barbera, voel er weinig voor om bocht in huis te nemen. Vrouwlief klaagt nu al dat er teveel alcohol in huis staat.
Wat ik heb geopend van wvd staat inmiddels al op forum. Verder zal je toch zelf even wat moeten uitzoeken. (Engelse) wikipedia heeft ruime info over wijnen. Bocht zal geen van beiden zijn. Van de chianti verwacht ik meer.

Specifiek is er overigens vaak weinig te vinden over de wvd wijnen, dus je moet afgaan op informatie over de docg/aoc/streek/druif/jaargang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JANNETJEJ
  • Laatst online: 27-02 08:55
De codes op 389 werken bij mij niet meer.
Heeft iemand nog een andere code dan Allsafe of TN389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 2 doosjes wijn besteld, de Bodegas Vinedos witte wijn. Stond bij dat ze pas vanaf 11 juli leverbaar zouden zijn, maar krijg ze morgen al geleverd. :D

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Bij mij werken de 389 codes nog steeds :+
JANNETJEJ schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:45:
De codes op 389 werken bij mij niet meer.
Heeft iemand nog een andere code dan Allsafe of TN389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik kwam vanmiddag pas achter de ALLSAFE code, drink zelf geen wijn dus moest even rondvragen wat ik het beste kon bestellen voor bezoek. Maargoed, een uur later en er is geen gratis verzending meer. Ik las dat iemand dit eerder (gister 19.00) ook al had maar ik vandaag nog wel gratis verzending had. Weet iemand waar dit aan ligt?
Gratis verzending scheelt ruim 100% ofzo 8)7 € 3.94 vs € 9.89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:27:
Ik kwam vanmiddag pas achter de ALLSAFE code, drink zelf geen wijn dus moest even rondvragen wat ik het beste kon bestellen voor bezoek. Maargoed, een uur later en er is geen gratis verzending meer. Ik las dat iemand dit eerder (gister 19.00) ook al had maar ik vandaag nog wel gratis verzending had. Weet iemand waar dit aan ligt?
Gratis verzending scheelt ruim 100% ofzo 8)7 € 3.94 vs € 9.89
Deze link werkte voor mij tot 5 min geleden nog wel: https://www.wijnvoordeel....Jzukf_N9r4CFTLJtAodO08AqA

Probeer het in een incognito tablad, je moet af en toe opnieuw beginnen vanwege bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Mooi nog 3 doosjes Indomita Quintus Chardonnay extra besteld, na een met groot plezier gedronken fles afgelopen weekend. Deze heeft een krachtige, rijke smaak met een lange volle afdronk. Aanrader!

Sowieso raad ik aan om bij WV voor de wat duurdere flessen te gaan (>6€ aanbiedingsprijs). De 5€ flessen zijn vaak wel ok, maar daaronder veel tegenvallers of slap van smaak. Zelfs als slobberwijntje sla ik die liever over tegenwoordig. En dat kan gelukkig ook nu mijn wijnvoorraad aardig is gestegen de afgelopen weken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
JPS schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:39:
Mooi nog 3 doosjes Indomita Quintus Chardonnay extra besteld, na een met groot plezier gedronken fles afgelopen weekend. Deze heeft een krachtige, rijke smaak met een lange volle afdronk. Aanrader!

Sowieso raad ik aan om bij WV voor de wat duurdere flessen te gaan (>6€ aanbiedingsprijs). De 5€ flessen zijn vaak wel ok, maar daaronder veel tegenvallers of slap van smaak. Zelfs als slobberwijntje sla ik die liever over tegenwoordig. En dat kan gelukkig ook nu mijn wijnvoorraad aardig is gestegen de afgelopen weken :+
Deze zat ook in het verrassings wijnpakket. Mijn moeder vond hem erg lekker! Ik heb zojuist de WK actie besteld! Zoete drank gaat hier vaak het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

JPS schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:39:

Kan het kloppen dat ik dit wijntje niet voor minder dan 22 euro kan bestellen? Zal wel komen omdat de -50% actie afgelopen is en er dus max 20 euro met de coupon plus gratis verzendkosten af kan?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

brammetje1994 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:38:
[...]

Deze link werkte voor mij tot 5 min geleden nog wel: https://www.wijnvoordeel....Jzukf_N9r4CFTLJtAodO08AqA

Probeer het in een incognito tablad, je moet af en toe opnieuw beginnen vanwege bugs.
Ah ja dat was het probleem. Ik was uiteindelijk die link korting voor verzending kwijt, opnieuw die link openen gaf de korting weer terug. Thnx!

Ik merk nu alleen dat ze er niet in trappen met twee keer de korting op hetzelfde adres (verschillend e-mail adres omzeilt dit niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:00
Ik heb zaterdag ALLSAFE en net TN389 gebruikt, op hetzelfde adres, en dat werkt 'gewoon' nog. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Polyphemus op 07-07-2014 21:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Polyphemus schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:29:
Ik heb zaterdag ALLSAFE en net TN389 gebruikt, op hetzelfde adres, en dat werkt 'gewoon' nog. :)
Tegelijkertijd?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Oh sorry, dat heb ik niet geprobeerd ;( Wist niet dat dat kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Polyphemus schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:35:
[...]

Oh sorry, dat heb ik niet geprobeerd ;( Wist niet dat dat kon...
Zo te merken in ieder geval niet, ik denk ik vraag het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
C0nscious schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:37:
[...]

Zo te merken in ieder geval niet, ik denk ik vraag het even ;)
Maar dat zou wel heeeel scherp zijn 20 + 20 euro korting ;)

Krijg je geld toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Polyphemus schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:39:
[...]

Maar dat zou wel heeeel scherp zijn 20 + 20 euro korting ;)

Krijg je geld toe :D
Tjah, ik zie de reacties met totalen van 4,- euro en vraag me af hoe dat kan, maar dat is vermoedelijk dus wegens een onlangs beëindigde actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
C0nscious schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:43:
[...]

Tjah, ik zie de reacties met totalen van 4,- euro en vraag me af hoe dat kan, maar dat is vermoedelijk dus wegens een onlangs beëindigde actie.
(6 flessen * €3,99) - €20 = €3,94 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
C0nscious schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:43:
[...]

flessen van 3.99 = 23.94 per doos min kortingscode 20 is 3.94 mits je de links voor gratis verzenden gebruikt.
Flessen van 4.99 kom je op nog geen 10 euro voor een doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

C0nscious schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:14:
[...]

Kan het kloppen dat ik dit wijntje niet voor minder dan 22 euro kan bestellen? Zal wel komen omdat de -50% actie afgelopen is en er dus max 20 euro met de coupon plus gratis verzendkosten af kan?
Ja dat klopt, en dat is ie ruimschoots waard (na kortingen nog geen 4€ per fles incl bezorging). Als alleen prijs je criterium is zou ik deze vooral laten staan (en ben je waarschijnlijk geen wijnliefhebber...).

[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 07-07-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Polyphemus schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:29:
TN839 werkt sowieso niet bij mij?
Ik heb de verkeerde fles als eerste besteld. Wit en Rosé zijn beide al uitverkocht (van 3,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JANNETJEJ
  • Laatst online: 27-02 08:55
Ja, sorry. Ik bedoelde TN465 en waarschijnlijk is mijn verkeerde code overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Thnx die werkt wel.

Canei Oranje Edition is sowieso weggegooid geld? Of valt dat mee?
Ook al is het maar 2,75 voor 6 flessen

Ik wil die witte en/of rosé van 3.99 :( >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Markos op 07-07-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:03:
Thnx die werkt wel.

Canei Oranje Edition is sowieso weggegooid geld? Of valt dat mee?
Ook al is het maar 2,75 voor 6 flessen

Ik wil die witte en/of rosé van 3.99 :( >:)
2,75? 3,75 toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Waarschijnlijk weggegooid geld als je denkt dat je iets duurs gaat drinken.

Aangezien een normale fles Canei 3 euro is, kan je hier NIET op fout gaan.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
Totaal: € 2,74 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom uit op 3,75. Wat raar?

Oja inderdaad. Was 't even vergeten hoe het ook al weer moest.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:31:
[...]

Ik kom uit op 3,75. Wat raar?
Flessen zijn 3,79 per stuk x 6 = 22,74 - 20 euro korting is 2,74. Verzending is gratis via eerder genoemde links ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

nanoChip schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:37:
[...]

Flessen zijn 3,79 per stuk x 6 = 22,74 - 20 euro korting is 2,74. Verzending is gratis via eerder genoemde links ;)
Net ook besteld, € 2,74.... echt daar kan je geen buil aan vallen :*)
Hopelijk op tijd binnen voor de finale ( wishful thinking )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Humma Kavula schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:46:
[...]

Net ook besteld, € 2,74.... echt daar kan je geen buil aan vallen :*)
Hopelijk op tijd binnen voor de finale ( wishful thinking )
Ook besteld, exact dezelfde prijs en beredenering in het brein toegepast.

Moet overigens lukken voor woensdag. Morgen ook 4 of 5 doosjes slepen van de zaterdag, levering binnen 48 uur is wel de standaard.

Het lijken de Gall & Gall malle verslavingsweken wel!

Members only: PS. Oké nog een nuttige bijdrage dan die misschien maar beter niet op RTL4 komt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er bij Wijnvoordeel iets mis is.
Heb 30 juni doos besteld, kreeg meteen de mededeling dat de order was aanvaard, echter nog steeds geen levering.
Heb drie keer via contactformulier om opheldering gevraagd, geen reactie.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken "gezien de enorme drukte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
noopie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:23:
[...]

Ook besteld, exact dezelfde prijs en beredenering in het brein toegepast.

Moet overigens lukken voor woensdag. Morgen ook 4 of 5 doosjes slepen van de zaterdag, levering binnen 48 uur is wel de standaard.

Het lijken de Gall & Gall malle verslavingsweken wel!

Members only: PS. Oké nog een nuttige bijdrage dan die misschien maar beter niet op RTL4 komt:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolblue
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 11:56
Het marketing offensief gaat beginnen, net de nieuwsbrief binnen:

"Wij ontvingen je bestelling op ons wel heel voordelige wijnaanbod, waarvoor onze hartelijke dank. "

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:26
Ik heb ook de Canei besteld. Voor dat geld altijd leuk om te proberen, , wordt doos nummer 4 alweer.
Heerlijk topic dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg zojuist mailtje met excuses, problemen met verwerking van de betaling, wordt afgewerkt.
Kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Net weer netjes 4 dozen afgeleverd hier op kantoor, zaterdag besteld..
Prima geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Hoe bestellen jullie meerdere keren met dezelfde code op hetzelfde adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:12:
Hoe bestellen jullie meerdere keren met dezelfde code op hetzelfde adres?
Ik nog niet hoeven doen, er zijn zoveel verschillende codes zo langzamerhand.
Maar ik begrijp dat je je adres kunt "aanpassen" door een "0" voor je huisnummer te zetten.

Huisnummer 5 --> 05 --> 005 --> 0005 ,. etc.
Pagina: 1 ... 7 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.