Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ah nice, ik had gewoon net de verkeerde geprobeerd. Hiermee gaat het idd wel
CrashOverDrive schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:23:
[...]

Sommige codes hebben een minimum orderbedrag.
Even andere code proberen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvisser
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Lord_aragorn schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:16:
[...]

Ik nog niet hoeven doen, er zijn zoveel verschillende codes zo langzamerhand.
Maar ik begrijp dat je je adres kunt "aanpassen" door een "0" voor je huisnummer te zetten.

Huisnummer 5 --> 05 --> 005 --> 0005 ,. etc.
Ik woon bijvoorbeeld op een appartement met nummer 120, je kan ook, mits je geen gedeeld nummer hebt, 120a proberen, 120b, etc. eerste keren is dat gewoon goed aangekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

markvisser schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:37:
[...]

Ik woon bijvoorbeeld op een appartement met nummer 120, je kan ook, mits je geen gedeeld nummer hebt, 120a proberen, 120b, etc. eerste keren is dat gewoon goed aangekomen
Ja bij ons zijn wel huisnummers met a/b/c etc. Heb wel al een paar keer met bestellen extra letters bijgeplakt. Dus ipv a doe je dan aa of aaa. Meestal gokt de postbode dan alsnog wel goed ;)

Maar is dus niet eens nodig met de andere codes! Heb nu die rode en witte van 3,99 en die (waarschijnlijk smerige) canei van 3,79.
Ik drink zelf nooit wijn maar kan altijd wel wijn in huis nemen voor bezoek. Of als cadeau, of weet ik het ;) Is er nog een andere wijn de moeite waar? van max 4,99 (of 10 euro totaal zegmaar inclusief kortingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormsambeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Vandaag nog maar eens 4 doosjes besteld:
4x Indomita Quintus - Chardonnay Gran Reserva 2013

Voor €3,66 per fles is dit een heerlijke wijn. Bestellen een beetje creatief moeten doen dmv verschillende pc's en aantal variaties op het huisnummer maar alles is besteld en betaald. Nu nog even de leveringen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik bestel gewoon zonder een account. Tot nu toe (6 losse bestellingen) geen enkel probleem met codes oid. De Indomita Quintus - Chardonnay Gran Reserva is btw ook prima keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
markvisser schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:33:
[...]

Members only:
Yep die stap was ik vergeten erbij te vermelden. Yw en jij ook bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

markvisser schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:33:
[...]

Members only:
Bijna alle wijnen die ik zoek vind ik geen korting bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:24:
Ik denk dat er bij Wijnvoordeel iets mis is.
Heb 30 juni doos besteld, kreeg meteen de mededeling dat de order was aanvaard, echter nog steeds geen levering.
Heb drie keer via contactformulier om opheldering gevraagd, geen reactie.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken "gezien de enorme drukte"
Heb je betaald met iDEAL? Bij mij duurde het ook een lange tijd en bij mijn bestellingen op de website kon ik een melding zien van 'Ogone 09 payment' of zo.
Heb wel een antwoord op mijn vraag waarom het zo lang duurde gekregen: ze hadden betalingsverkeer achterstanden opgelopen. Het ging paar dagen geleden weer lopen. Degene die ik 28 juni besteld heb komt als het goed is vanmiddag binnen.

Volgens mij is bestellen op factuur derhalve sneller! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, wie zal het zeggen. Monastrell is een mooie druif en de streek Valencia leent zich prima voor wijnteelt.

Je kan het altijd proberen voor die paar euro per doos. Als ie lekker is doe je gewoon nog een doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Daar heb je opzich wel gelijk in. Is het vreemd dat ik straks 24 flessen heb en ik geen wijn drink (en niet ga drinken)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:40:
Daar heb je opzich wel gelijk in. Is het vreemd dat ik straks 24 flessen heb en ik geen wijn drink (en niet ga drinken)
8)7
Hier straks 42 stuks in huis, en nee ik drink ook niet. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja.

Mooie kans om er dan eens mee te beginnen zou ik denken. En wees een vent en bestel eens een duurder doosje wijn. Dan kan je de verschillen eens gaan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:44:
Mja.

Mooie kans om er dan eens mee te beginnen zou ik denken. En wees een vent en bestel eens een duurder doosje wijn. Dan kan je de verschillen eens gaan herkennen.
Als ik het zelf zou drinken zou ik dat ook zeker doen. Wijn is gewoon niet mijn ding. Maar nu kan ik mijn bezoek iig wit, rood, rose of canei aanbieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:13
Robinter79 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:33:
[...]

Heb je betaald met iDEAL? Bij mij duurde het ook een lange tijd en bij mijn bestellingen op de website kon ik een melding zien van 'Ogone 09 payment' of zo.
Heb wel een antwoord op mijn vraag waarom het zo lang duurde gekregen: ze hadden betalingsverkeer achterstanden opgelopen. Het ging paar dagen geleden weer lopen. Degene die ik 28 juni besteld heb komt als het goed is vanmiddag binnen.

Via Ideal had ik volgende dag (gister) al een verzendmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
Robinter79 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:33:
[...]
Lijkt me geen verschil, iDEAL is toch instant. Betaling geslaagd -> bestelling geplaatst. Niet betaald? Geen bestelling geplaatst (m.u.v. op factuur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Hey, er is weer een Rose'tje, die had ik gemist..
Vanavond even 2 doosjes bestellen... kan jezelf er niet echt een buil aan vallen, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:46
noopie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:08:
[...]

Lijkt me geen verschil, iDEAL is toch instant. Betaling geslaagd -> bestelling geplaatst. Niet betaald? Geen bestelling geplaatst (m.u.v. op factuur).
Boven de zin die je quote staat een complete uitleg... |:( ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:49:
[...]

Als ik het zelf zou drinken zou ik dat ook zeker doen. Wijn is gewoon niet mijn ding. Maar nu kan ik mijn bezoek iig wit, rood, rose of canei aanbieden ;)
8)7 Lekkere redenering zeg. Je bezoek (met tenminste enige wijnervaring) dus goedkoop spul voorzetten. Maak dan indruk op ze door een paar eurootjes meer uit te geven.

Sowieso veel lieden hier die ineens een doosje schrale wijn bestellen omdat het bijna niks kost. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

JPS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:18:
[...]

Sowieso veel lieden hier die ineens een doosje schrale wijn bestellen omdat het bijna niks kost. :'(
Joh en dan nog? Als het redelijk te drinken is, is er toch niks aan de hand? Heb zelf ook een doosje Sauvignon Blanc besteld, best lekkere wijn voor een lui avondje op de bank met m'n vriendin oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

weebl schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:21:
[...]

Joh en dan nog? Als het redelijk te drinken is, is er toch niks aan de hand? Heb zelf ook een doosje Sauvignon Blanc besteld, best lekkere wijn voor een lui avondje op de bank met m'n vriendin oid :)
Je voelt je aangesproken, maar jij drinkt al wijn. Ik bedoel de niet-wijndrinkers die dit dan aan hun bezoek voorzetten of kado doen omdat het niks kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Vanavond eens kijken of die wijn van hun reclame op tv zo lekker is.
Mwa, Ik vond hem vrij droog, wel lekker fris maar ik ben meer van de wat rode/fruitige rose.
( niet dat hij slecht is voor dat geld maar ik kies de volgende keer een andere voor mijn smaak )

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

JPS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:48:
[...]

Je voelt je aangesproken, maar jij drinkt al wijn. Ik bedoel de niet-wijndrinkers die dit dan aan hun bezoek voorzetten of kado doen omdat het niks kost....
Nah, niet zozeer aangesproken, maar meer een beetje verbaasd. Als je voor een tientje een doosje redelijke wijn kan kopen is dat toch prima? Wie zegt dat je je gasten perse een fles wijn van >€15 moet serveren? Ik ken zat mensen die, als ze bij me op visite komen, eigenlijk alles wel best vinden. Uitzonderingen daargelaten, maar die nemen dan meestal zelf hun wijn mee :P

Kijk: als het nou echt bocht was dan begreep ik je opmerking wel. Maar volgens mij is de kwaliteit van de wijn waar we het hier over hebben op zich nog wel ok (uitzonderingen daar gelaten :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

weebl schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:16:
[...]

Kijk: als het nou echt bocht was dan begreep ik je opmerking wel. Maar volgens mij is de kwaliteit van de wijn waar we het hier over hebben op zich nog wel ok (uitzonderingen daar gelaten :P).
Ik bestel al jaren bij WV en ken het assortiment redelijk (in ieder geval de vaste merken). Bocht zijn de uitzonderingen en het meeste van 4/5 euro per fles (aanbiedingsprijs!) is inderdaad best te drinken. Maar spannend is het niet en zeker geen echte verrassingen. Het is vaak wat dunne, vlakke slobber/huiswijn wat je ook rond die prijs in de supermarkt tegenkomt. Boven de 5 euro zitten de merkbaar leukere wijnen, zoals nu de Quintus Chardonnay voor 7e. De 'normale' prijs moet je bij WV in ieder geval nooit betalen en met de 20e kortingsbonnen is het ook erg leuk om de wat duurdere wijnen te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen andere flesjes wijn uit de supermarkt van 4,- gewend bent, zijn deze flessen voor de actieprijs van 4,- pstuk echt wel goed te drinken. Normaal gesproken drinken wij hier nooit dure wijn, altijd flesjes van 4 euro en dan valt de de Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo gewoon erg goed. Hebben er dan ook direct 6 dozen van besteld want dat scheelt enorm. Wekelijks halen wij 4 flessen wijn van 4,- in de supermarkt en door deze Bodegas Vinedos besparen wij er wel gewoon erg veel mee. Twijfelen nog een beetje of we nog een aantal doosjes meer gaan bestellen, aangezien we deze wijn lekkerder vinden dan de wijn die we altijd dronken. Nu 24 euro voor 36 flessen wijn. Normaal in de supermarkt betaalden wij 4 euro per fles. Moet je nagaan wat een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:48:
Als je geen andere flesjes wijn uit de supermarkt van 4,- gewend bent, zijn deze flessen voor de actieprijs van 4,- pstuk echt wel goed te drinken. Normaal gesproken drinken wij hier nooit dure wijn, altijd flesjes van 4 euro en dan valt de de Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Tempranillo gewoon erg goed. Hebben er dan ook direct 6 dozen van besteld want dat scheelt enorm. Wekelijks halen wij 4 flessen wijn van 4,- in de supermarkt en door deze Bodegas Vinedos besparen wij er wel gewoon erg veel mee. Twijfelen nog een beetje of we nog een aantal doosjes meer gaan bestellen, aangezien we deze wijn lekkerder vinden dan de wijn die we altijd dronken. Nu 24 euro voor 36 flessen wijn. Normaal in de supermarkt betaalden wij 4 euro per fles. Moet je nagaan wat een verschil.
Mee eens, zeker voor de "niet fanatieke wijndrinkers" die je op bezoek krijgt zijn die Calle Principal heel makkelijk drinkbare wijntjes.
Natuurlijk hoef je geen complexe smaken te verwachten maar een lekker makkelijk wijntje dat waarschijnlijk veel mensen "prima te drinken" vinden.
Ik vind het wel prima om daar een paar dozen van te hebben staan, zodat ik de mooie wijnen drink op wat bijzonderder dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_aragorn schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:06:
[...]

Mee eens, zeker voor de "niet fanatieke wijndrinkers" die je op bezoek krijgt zijn die Calle Principal heel makkelijk drinkbare wijntjes.
Natuurlijk hoef je geen complexe smaken te verwachten maar een lekker makkelijk wijntje dat waarschijnlijk veel mensen "prima te drinken" vinden.
Ik vind het wel prima om daar een paar dozen van te hebben staan, zodat ik de mooie wijnen drink op wat bijzonderder dagen. :)
Precies.

Tevens is de uitleverdatum van de Bodegas van 11 juli naar 18 juli verschoven. :+ Hopelijk gaat het niet nog langer duren aangezien ik bijna met vakantie ga. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
de Casa Bardonecca Barbera Piëmonte zojuist geproefd. Niet mijn type wijn. Een beetje wrang maar kan hopelijk door als rodewijn saus..

de mousserende rode wijn daarentegen stelt minder teleur. Lekker terraswijntje tijdens een zonnige dag.

Helaas geen toppers tot nu toe.

...if you pay peanuts, you get monkeys

[ Voor 7% gewijzigd door san.okk op 08-07-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn

Lord_aragorn

Nu in 2D!

san.okk schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:39:
de Casa Bardonecca Barbera Piëmonte zojuist geproefd. Niet mijn type wijn. Een beetje wrang.

de mousserende rode wijn daarentegen stelt minder teleur. Lekker terraswijntje tijdens een zonnige dag.

Beiden vandaag binnen gekregen maar nog niet geproefd, ben benieuwd of ze mij wel smaken.
Maar idd, geen wereldwonderen verwachten voor minder dan 1 euro/fles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:10:
[...]

Precies.

Tevens is de uitleverdatum van de Bodegas van 11 juli naar 18 juli verschoven. :+ Hopelijk gaat het niet nog langer duren aangezien ik bijna met vakantie ga. :/
had 11 juli staan met uitstelmailtje en al maar komt al morgen.
Alleen jammer dat daar het bestelnummer niet bij staat want had 2 doosjes in 2 bestellingen. Of misschien wel beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:01:
[...]

had 11 juli staan met uitstelmailtje en al maar komt al morgen.
Alleen jammer dat daar het bestelnummer niet bij staat want had 2 doosjes in 2 bestellingen. Of misschien wel beiden.
Klopt inderdaad, dat valt me dan nog erg mee, afgelopen weekend pas besteld. Ging al uit van 11 juli maar dit is dan wel weer mooi. Ik kreeg voor elk doosje een aparte verzendbevestiging, had ze dan ook allemaal los van elkaar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
san.okk schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:39:
de Casa Bardonecca Barbera Piëmonte zojuist geproefd. Niet mijn type wijn. Een beetje wrang maar kan hopelijk door als rodewijn saus..

Bedankt voor de info.
Barbera kan echt lekkere wijn zijn, maar er worden ook Barbera's verkocht voor een paar Euro. Die heb ik nooit durven te drinken.
Had een doosje Chianti Reserva besteld. Gisteren was m'n doos cheap ass Sauvignon Blanc binnengekomen, 4 Euries voor een doos. Was meer een proef bestelling. Kijken of het wat is, drink normaal gesproken alleen Sauvignon Blanc's uit de Marlborough regio (uiteraard een heel andere klasse), helaas zijn deze niet in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Mijn doos Canei is al verzonden, gister besteld. Mijn andere dozen andere wijn zijn eerder besteld maar nog niet verzonden. Raaaaaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
thechib12 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:18:
Mijn doos Canei is al verzonden, gister besteld. Mijn andere dozen andere wijn zijn eerder besteld maar nog niet verzonden. Raaaaaar
Staat er bij jou "verzonden" of onderweg met de tekst "Zending wordt voorbereid door de verzender"? Ik heb mijn eerste 2 doosjes wijn inmiddels binnen. Daarna nog 5 besteld en deze verschijnen automatisch in MijnPakket app. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
nanoChip schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:28:
[...]

Staat er bij jou "verzonden" of onderweg met de tekst "Zending wordt voorbereid door de verzender"? Ik heb mijn eerste 2 doosjes wijn inmiddels binnen. Daarna nog 5 besteld en deze verschijnen automatisch in MijnPakket app. Hebben jullie dat ook?
Zending is ontvangen bij PostNL. Die andere dozen heb ik nog geen track en trace o.i.d.

EDIT: in mijnPakket op internet zie ik nu ook een doos verschijnen die nog een niet nader te noemen afleverdatum heeft. De andere dozen staan op een andere naam maar wel op hetzelfde adres. Die komen dan denk ik niet in MijnPakket

[ Voor 20% gewijzigd door thechib12 op 09-07-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karohallum
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb inmiddels 5 van de 7 bestelde dozen binnen.
Net een mailtje gehad dat er morgen nog 1 bezorgd wordt en voor de laatste doos staat order verwerkt.
In mijn pakket app staan al sinds gisteren beide laatste dozen aangemeld.

Gewoon rustig afwachten, als je ook naar het verloop van de bestelnummers kijkt zijn er enkele tienduizenden bestellingen gedaan de laatste dagen.
Waarschijnlijk hebben ze het belachelijk druk dankzij de 'reclame' ......

En wat de pakket app betreft, daar vind je alleen de bestellingen in terug die aangemeld staan met het betreffende e-mail adres.

[ Voor 12% gewijzigd door Karohallum op 09-07-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik lees dat mensen deze wijn hebben besteld voor 22 Euro. voor een doos.. Hoe? Of is de prijs flink verhoogd?
https://www.wijnvoordeel....ses-DO-jumilla::6255.html

[ Voor 4% gewijzigd door Skv op 09-07-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thechib12 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:35:
[...]

Zending is ontvangen bij PostNL. Die andere dozen heb ik nog geen track en trace o.i.d.

EDIT: in mijnPakket op internet zie ik nu ook een doos verschijnen die nog een niet nader te noemen afleverdatum heeft. De andere dozen staan op een andere naam maar wel op hetzelfde adres. Die komen dan denk ik niet in MijnPakket
Volgens mij gaat MijnPakket per adres en niet per naam en adres. Dus het kan best dat de pakketten nog automatisch worden toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 23:48
Iemand die via acceptgiro heeft besteld, ook een factuur ontvangen?

Dus hoe moet ik nu betalen?

[ Voor 18% gewijzigd door rayvonrk op 09-07-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:00:
[...]

Volgens mij gaat MijnPakket per adres en niet per naam en adres. Dus het kan best dat de pakketten nog automatisch worden toegevoegd.
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:00
rayvonrk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:07:
Iemand die via acceptgiro heeft besteld, ook een factuur ontvangen?

Dus hoe moet ik nu betalen?
Je krijgt de factuur per post. Is al een paar keer beantwoord hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://www.wijnvoordeel....d/Goldish-Pink::6156.html

De Goldish Pink is ook weer te bestellen. Het is dat ik atm genoeg heb staan, anders had ik deze ook besteld.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Skv schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:45:
Ik lees dat mensen deze wijn hebben besteld voor 22 Euro. voor een doos.. Hoe? Of is de prijs flink verhoogd?
https://www.wijnvoordeel....ses-DO-jumilla::6255.html
Of een wijn in de aanbieding verandert best vaak. Om de paar dagen in de gaten houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
De "Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO 2007" valt me tegen. Een wat zurig slobberwijntje, had er wat meer van verwacht. :-(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Atomsk schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:08:
De "Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO 2007" valt me tegen. Een wat zurig slobberwijntje, had er wat meer van verwacht. :-(
Wees blij dat je er niet de volle mep voor hebt betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:30
Nu blijf ik morgen dus echt niet meer thuis voor de Oranje Canei he.
Was nu perfect van pas gekomen voor verlies wegdrinken maar helaas...
2,80 euro is nu ineens veel. Misschien laat ik 'm wel retour sturen of ophalen zodat ik mijn geld tenminste nog terug heb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Stuur maar door. :+
Heb blijkbaar familie die deze zooi met liefde op drinkt en waar dus al een doosje voor onderweg is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Deezers schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:08:
Nu blijf ik morgen dus echt niet meer thuis voor de Oranje Canei he.
Was nu perfect van pas gekomen voor verlies wegdrinken maar helaas...
2,80 euro is nu ineens veel. Misschien laat ik 'm wel retour sturen of ophalen zodat ik mijn geld tenminste nog terug heb :')
mijn idee. Heb m op rekening dus gewoon 2 keer niet thuis is retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:11:
Stuur maar door. :+
Heb blijkbaar familie die deze zooi met liefde op drinkt en waar dus al een doosje voor onderweg is.
Ik gok dat ie morgen volop te bestellen is en waarschijnlijk kan je 'm dan nóg goedkoper krijgen.
Voorlopig geen Oranje feestje meer in planning, dus niemand wil ze nog hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik stuur ze nu ook niet terug, kost meer moeite dan 't haast oplevert.
Heb gelukkig nog een jaartje bedenktijd... :D

WV is niet slim bezig met naleven van de wet o.a.:

- aanmelden nieuwsbrief zonder toestemming
- geen verplicht retourformulier bij bestelling of bestelbevestiging -> klant mag tot 1 jaar na ontvangst zijn pakket zonder reden terugsturen naar WV
- algemene voorwaarden moeten voor klant op te slaan zijn als .pdf -> overeenkomst geldt niet, klant mag ontbinden tot 1 jaar na aankoop

Ja, ook voor deze prijs weet een Nederlander nog wat te zeuren, maar de wet is er niet voor niks. Of je nou een hele goedkope shop bent of een dure Bijenkorf..

En ze bestaan al sinds 1999 hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Laatst online: 14:13
Vind het lekkerder dan de platinum versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
screamhouse schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:36:
[...]

Hij wordt lekkerder als je hem wat langer 'belucht'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polyphemus schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:38:
[...]

Hij wordt lekkerder als je hem wat langer 'belucht'. :)
Nuttige toevoeging: Als je hem gebruikt om een verloren WK wedstrijd te verdrinken heb je de volgende dag wel aardige hoofdpijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
Yorin schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:21:

De Goldish Pink is ook weer te bestellen. Het is dat ik atm genoeg heb staan, anders had ik deze ook besteld.
Hoe zoet is ie?
Zie medium dry, maar bij een Duitse wijn weet ik niet goed wat ik dan moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:26
Yorin schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:21:

Via deze link met 50% korting:https://www.wijnvoordeel....JOOpJ_Uur8CFerjwgodcEgAZQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:44
screamhouse schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:36:
[...]

De wijnen zijn over het algemeen prima te drinken, vergelijkbaar met supermarktwijn in de €4-€8 categorie. Uiteraard geldt: smaken verschillen. Maar bijvoorbeeld de Casa Safra haal je met de juiste link en kortingscode toch maar mooi voor €1,65 per fles binnen inclusief verzenden. Daar kan de supermarkt niet tegen op.

Tot nu toe alles binnen gekregen, al worden de levertijden iets langer.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
<nvm>

[ Voor 93% gewijzigd door Brad Pitt op 10-07-2014 14:12 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren 4 dozen besteld, van geen een bestelling nog een mailtje gehad dat het is verstuurd oid. beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Ik heb net een creditnota van €20,- ontvangen... :D

Ga ze wel even contacten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:53:
gisteren 4 dozen besteld, van geen een bestelling nog een mailtje gehad dat het is verstuurd oid. beetje jammer..
Pfff, ze zijn hartstikke druk. Nergens staat dat ze binnen 24 uur worden bezorgd. Staat netjes op de site 2 werkdagen. En dan nog, laat het drie dagen worden. So what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:59:
[...]

Pfff, ze zijn hartstikke druk. Nergens staat dat ze binnen 24 uur worden bezorgd. Staat netjes op de site 2 werkdagen. En dan nog, laat het drie dagen worden. So what.
heb je ook wel weer gelijk in, maakt mij verder ook niet uit als er maar niks fout is gegaan snap je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noopie
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:01:
[...]

heb je ook wel weer gelijk in, maakt mij verder ook niet uit als er maar niks fout is gegaan snap je :*)
Hier ook twee dozen pas na 3 dagen binnen, waaronder die 'oranjebitter'. Een derde doos moet ook nog komen, hopelijk dan toch nog morgen.
Absoluut de drukte! :)

[ Voor 6% gewijzigd door noopie op 10-07-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noopie schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:18:
[...]

Hier ook twee dozen pas na 3 dagen binnen, waaronder die 'oranjebitter'. Een derde doos moet ook nog komen, hopelijk dan toch nog morgen.
Absoluut de drukte! :)
geen reden om me zorgen te maken dus :D
dat ze het druk hebben kan ik goed begrijpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonDutch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 06:41
Ben benieuwd net een doosje van de Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO 2007 besteld. Er zit van wijnvoordeel al 50% korting op vervolgens 20 euro kortingscode gebruikt en er zit ook geen verzendkosten op de doos. Hierdoor kom ik uiteindelijk op 9.95 uit p/d uit.

Als het niks is dan gebruik ik het voor de visite :D en anders sla ik binnenkort nog even paar dozen in :)

NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
zondag 1 doosje besteld - dinsdag binnen
dinsdag 5 doosjes besteld - 3 ervan zijn binnen

Prima levertijd so far, grotendeels netjes in 2 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Bij mij werken de gratis verzenden-links niet meer :( Is er een nieuwe? Met de code gaat het ook niet ivm niet kunnen combineren meerdere codes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:07
Boomlaars schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:32:
Bij mij werken de gratis verzenden-links niet meer :( Is er een nieuwe? Met de code gaat het ook niet ivm niet kunnen combineren meerdere codes..
Klopt deze werken inderdaad niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feest is een keer voorbij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomlaars schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:32:
Ontwenningsverschijnselen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De allsafe code doet het nog steeds hoor! 👍

Even een vraag: waar laten jullie de wijn? Mijn kelderkast puilt uit ondertussen, en dan worden er morgen nog 2 doosjes bezorgd 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Ik probeerde met de allsafe code en dat werkte perfect, helaas kan ik maar 1 keer bestellen op men adres, een 0 voor zetten of een A achter zetten bracht niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

In beide gevallen kom ik uit bij een fles van 9.95 voor 4.95, dat is weliswaar 50%, maar die link voegt dan niks toe. Ik twijfel bij deze wijn of die wel "zoveel" waard is, ziet eruit als een goedkope pink champagneprosecco, niet bepaald het meest beroemde exportproduct van Duitsland.

Maar goed, met nog eens 20 euro korting kom je uit op een tientje voor een doos, kun je geen buil aan vallen, hooguit hoofdpijn :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Prosecco, champagne en cava is toch allemaal 1 pot nat, alleen een andere benaming?
Idd balen dat de gratis verzendkosten links niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Russel88 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:57:
Prosecco, champagne en cava is toch allemaal 1 pot nat, alleen een andere benaming?
Idd, stond namelijk op het punt het toch maar te proberen, maar doordat ik ineens verzendkosten moet betalen valt mijn bestelling bijna 2x zo duur uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:20:
De allsafe code doet het nog steeds hoor! 👍

Even een vraag: waar laten jullie de wijn? Mijn kelderkast puilt uit ondertussen, en dan worden er morgen nog 2 doosjes bezorgd 😇
Zet ze maar bij mij neer dan. :P

Niet meer besteld de laatste dagen, maar toen ik gisteren op "witte wijn" zocht via Google kreeg ik nog wel een link zonder verzendkosten. Ik heb echter niet uitgebreid gezocht op welke wijnen dit wel/niet werkte.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:02:
Feest is een keer voorbij natuurlijk.
ach ja vond het zelf ook wel weer mooi geweest, de berging ligt al behoorlijk vol.
Kan voorlopig wel even vooruit met die wijn.

Heb ook genoeg doosjes cadeau gedaan (weer eens wat anders dan een fles) en de familie getipt dus omzet hebben ze wel gekregen, maar volgens mij weinig aan verdiend.
Twijfel nog steeds of ik die oranje Canei vandaag nog in ontvangst zal nemen, geen idee wat ik er mee moet maar voor die 46 cent per fles hoef ik het ook niet te laten.

Gratis verzenden links die nog werkt:
https://www.wijnvoordeel....P-ItPzdvL8CFYQIwwodqY4ABg
https://www.wijnvoordeel....PjnxP3evL8CFa2WtAodQnUAdA
https://www.wijnvoordeel....Lu2uKnfvL8CFQf4wgodRZEAaA

[ Voor 25% gewijzigd door sambalbaj op 11-07-2014 09:34 . Reden: +links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 13-09 08:04
Russel88 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:57:
Ga je schamen om deze opmerking!! Als ik dit thuis zeg kom ik er een week niet meer in.. 8)7

Haha nee even serieus. Champagne, Cava, Sekt en Prosecco lijken eigenlijk alleen maar op elkaar doordat ze allemaal bubbels hebben. Voor de rest zijn de productieprocessen vaak anders en is ook de kwaliteit heel anders. Ze allemaal over één kam scheren doet echt afbreuk aan een paar heeeeeeeeeeeele goede pagnes! _/-\o_

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:26
SeatRider schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:42:
[...]

In beide gevallen kom ik uit bij een fles van 9.95 voor 4.95, dat is weliswaar 50%, maar die link voegt dan niks toe. Ik twijfel bij deze wijn of die wel "zoveel" waard is, ziet eruit als een goedkope pink champagneprosecco, niet bepaald het meest beroemde exportproduct van Duitsland.

Maar goed, met nog eens 20 euro korting kom je uit op een tientje voor een doos, kun je geen buil aan vallen, hooguit hoofdpijn :)
Ik kwam via de normale route op wijnvoordeel.nl op deze pagina waarbij er geen 50% korting werd aangegeven. Vandaar de link . :) Nu lijkt hij altijd met korting getoond te worden idd.

[ Voor 3% gewijzigd door letscode op 11-07-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Atomsk schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:25:
[...]

Zet ze maar bij mij neer dan. :P

Niet meer besteld de laatste dagen, maar toen ik gisteren op "witte wijn" zocht via Google kreeg ik nog wel een link zonder verzendkosten. Ik heb echter niet uitgebreid gezocht op welke wijnen dit wel/niet werkte.
Yep, dit werkt, linkje volgen, nieuwe wijn erbij, witte wijn eruit, en blijft verzendkostvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
3 weken geleden wat wijn voor mijn vriendin besteld. Van de 5 bestellingen er 4 ontvangen. De 5e was niet leverbaar, maar zou een week later komen volgens de service mail. Tot op heden nog niks gezien. Geen wijn, maar het vervelendste vind ik het uitblijven van een update. Dus nu maar een mailtje aan gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Maardiweb schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:27:
[...]

Ga je schamen om deze opmerking!! Als ik dit thuis zeg kom ik er een week niet meer in.. 8)7

Haha nee even serieus. Champagne, Cava, Sekt en Prosecco lijken eigenlijk alleen maar op elkaar doordat ze allemaal bubbels hebben. Voor de rest zijn de productieprocessen vaak anders en is ook de kwaliteit heel anders. Ze allemaal over één kam scheren doet echt afbreuk aan een paar heeeeeeeeeeeele goede pagnes! _/-\o_
Hele andere discussie, maar witte wijn is toch witte wijn. Ongeacht welke druif en productie proces wordt gebruikt. Zo zie ik het ook bij Champage, Prosecco e.d.
Uiteraard zullen de smaken verschillen, omdat er andere druiven en productie processen gebruikt worden. Maar ik schaar ze onder 1 kam, echter ben ik ook een cultuur barbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

JPS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:15:
[...]

Ik bestel al jaren bij WV en ken het assortiment redelijk (in ieder geval de vaste merken). Bocht zijn de uitzonderingen en het meeste van 4/5 euro per fles (aanbiedingsprijs!) is inderdaad best te drinken. Maar spannend is het niet en zeker geen echte verrassingen. Het is vaak wat dunne, vlakke slobber/huiswijn wat je ook rond die prijs in de supermarkt tegenkomt. Boven de 5 euro zitten de merkbaar leukere wijnen, zoals nu de Quintus Chardonnay voor 7e. De 'normale' prijs moet je bij WV in ieder geval nooit betalen en met de 20e kortingsbonnen is het ook erg leuk om de wat duurdere wijnen te proberen. :)
Quintus Chardonnay intrigeerde mij, maar lijkt 12 euro te kosten en uitverkocht te zijn; is dat dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
Hm, jammer, is net een doosje van bezorgd.
Tot nu toe vallen de wijnen mij niet mee.

Eerste doosje een Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc.
Erg simpel slobbertje (kraak noch smaak) van het soort waarmee Franse kinderen wijn leren drinken.
Tuurlijk is de omschrijving bij wijnen altijd overdreven lovend, maar je kunt ook overdrijven. Wat wv er van maakt is bijna lachwekkend. Wel jammer, want voor wat duurdere wijnen kun je gewoon niet afgaan op de omschrijving van wv.

Tweede doosje inmiddels geproeft, een Baronia de Castro Tempranillo/Merlot Somontano DO
Heeft inderdaad iets meer bite, maar ook een gemeen zuurtje. Bestel ik geen doosjes meer van.

Uiteraard zijn dit wijntjes uit de supermarkt categorie. Niet slechter maar ook niet beter m.i.
Begrijp me niet verkeerd, de actie van wv is geweldig om eens kennis te maken. Ik kende het hele bedrijf niet. Maar mijn (op zich geringe) ervaringen afgezet tegen de omschrijving op de site maakt me huiverig wat betere wijnen te proberen.
Ik houdt van stevige wijn, krachtig met veel body en keek naar Indomita Quintus - Cabernet Sauvignon Gran Reserva 2012 (€ 12,99). Iemand hier ervaring mee? (Die Berliner Wine Trophy heb ik ook al niet zo'n vertrouwen in, die delen ieder jaar ca 1000 gouden medailles uit).

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Iemand al gehad dat het niet afgeleverd kon worden en dus retour gaat, maar ondertussen wel de factuur binnen kwam?

Rustig even wachten op een reactie van wv lijkt mij, zal wel een creditfactuur zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djorob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-05-2021
aanbiedingsarmoede.......sinds wv de publiciteit hebben gekregen die ze zochten (rtl en internet) loop de kwaliteit van de aanbiedingswijnen achteruit. Zowel het aantal aanbiedingen als de kwaliteit van de wijnen. :( :(

Ik heb zelf de afgleopne weken lekkere bewaarwijnen ingeslagen die nog een aantal jaren mogen en kunnen liggen. Zoals :
https://www.wijnvoordeel....-Rioja-Reserva::4190.html (gekocht voor 6,99 minus 3,33)
https://www.wijnvoordeel....albec-San-Juan::1236.html (7,99 minus 3,33.....echt een juweeltje, 6 dozen liggen thuis ...)
https://www.wijnvoordeel....Reserve-Shiraz::3715.html (5,99 minus 3,33)
https://www.wijnvoordeel....ja-DOC-Crianza::3752.html (5,99 minus 3,33)
https://www.wijnvoordeel....r-Gran-Reserva::1330.html (6,99 minus 3,33)

Al met al een leuk gevarieerd voorraadje geworden

Gelukkig lopen de codes nog tot 31/8....ik ben geduldig...... :z :z _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

tomic

Smexylittlebabe!

djorob schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:55:
aanbiedingsarmoede.......sinds wv de publiciteit hebben gekregen die ze zochten (rtl en internet) loop de kwaliteit van de aanbiedingswijnen achteruit. Zowel het aantal aanbiedingen als de kwaliteit van de wijnen. :( :(

Ik heb zelf de afgleopne weken lekkere bewaarwijnen ingeslagen die nog een aantal jaren mogen en kunnen liggen. Zoals :
...
Gelukkig lopen de codes nog tot 31/8....ik ben geduldig...... :z :z _/-\o_ _/-\o_
kan ik die wijnen ook nog krijgen voor die prijs? :9

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Zòòòò, zie in je opsomming 2 van mijn favoriete wijntjes staan!
Ben nu wel erg nieuwsgierig naar de kwaliteit van de 501841.1
(Las Moras Black Label Malbec San Juan)
Als hij weer voorradig is toch maar eens testen :9~
Bedankt,
djorob schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:55:

https://www.wijnvoordeel....-Rioja-Reserva::4190.html (gekocht voor 6,99 minus 3,33)
https://www.wijnvoordeel....albec-San-Juan::1236.html (7,99 minus 3,33.....echt een juweeltje, 6 dozen liggen thuis ...)
https://www.wijnvoordeel....Reserve-Shiraz::3715.html (5,99 minus 3,33)
https://www.wijnvoordeel....ja-DOC-Crianza::3752.html (5,99 minus 3,33)
https://www.wijnvoordeel....r-Gran-Reserva::1330.html (6,99 minus 3,33)

Al met al een leuk gevarieerd voorraadje geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
SeatRider schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:58:
[...]

Quintus Chardonnay intrigeerde mij, maar lijkt 12 euro te kosten en uitverkocht te zijn; is dat dezelfde?
De website "vergeet" soms de aanbieding. Gewoon altijd via een incognito venster wijnvoordeel gaan (via Google). Heb de Quintus Chardonnay maar eens besteld. Redelijk wat goede recensies op vivino, dus hopelijk is deze wel ok.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

SeatRider schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 09:58:
[...]

Inmiddels weer leverbaar en weer 7e :)

Onderdeel van de wijnvoordeel tactieken zijn de voorraad trucs en prijsschommelingen. Sowieso moet je er alleen de wijnen met aanbiedingsprijs kopen (doorgaans 30-50% 'korting'). De basisprijs past totaal niet bij de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
JPS schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Inmiddels weer leverbaar en weer 7e :)

Onderdeel van de wijnvoordeel tactieken zijn de voorraad trucs en prijsschommelingen. Sowieso moet je er alleen de wijnen met aanbiedingsprijs kopen (doorgaans 30-50% 'korting'). De basisprijs past totaal niet bij de kwaliteit.
Inderdaad. Gisteren de Chianti Reserva gedronken. Ik zou er nooit 13 euro voor neertellen voor zo'n fles wijn. Vrij simpel smaakje.
Tot nu toe 2 dozen besteld, veel meer gaat het ook niet worden, tenzij er wat kwaliteitswijnen in de aanbieding komen. Vind het een beetje zonde om m'n hele huis vol te stouwen met wijnen die in mijn ogen niet meer waard is dan 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
hmm vreemd
Had 3 dozen besteld op factuur.
2 zijn er geleverd en 1 zou worden na geleverd omdat niet op voorraad.

Nu krijg ik 2 facturen binnen (die correct zijn) en 1 credit nota waarin ik 20 euro van wijnvoordeel krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathy_ schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:30:
hmm vreemd

Nu krijg ik 2 facturen binnen (die correct zijn) en 1 credit nota waarin ik 20 euro van wijnvoordeel krijg _/-\o_
Dus je krijgt nog geld toe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
mathy_ schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:30:
hmm vreemd

Ik heb ook voor één doos die ik nog niet geleverd heb gekregen een creditnota gekregen van 20€. Maar ik denk dat die doos niet meer komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:01:
[...]

Dus je krijgt nog geld toe? :)
Het staat er wel.
Ga er niet van uit en hoef het natuurlijk ook helemaal niet.
Polyphemus schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Ik heb ook voor één doos die ik nog niet geleverd heb gekregen een creditnota gekregen van 20€. Maar ik denk dat die doos niet meer komt :P
Daar ben ik ook bang voor.
Maar heb even gekeken in me spammail en daar een bericht van wijnvoordeel:
Deze wijn wordt volgende week nageleverd.
We wachten rustig af en anders maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 17:17
Is er een manier om: Proefpakket Rosé goedkoop te krijgen?

Dus: korting & -€20?

heb deze nog niet in de aanbieding gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
MikeT80 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:16:

Code TN465 werkt nog steeds voor €20 eraf, maar verder geen 'extra' korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
MikeT80 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:16:

• Open een incognito venster
  • Google op "rose wijn" en klik op de wijnvoordeel advertentie
  • Het pakket is nu 29,99 en je kunt nog een code toepassen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Atomsk schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:22:
[...]
  • Open een incognito venster
  • Google op "rose wijn" en klik op de wijnvoordeel advertentie
  • Het pakket is nu 29,99 en je kunt nog een code toepassen.
Goeie tip. thanks. _/-\o_
*besteld*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 22:39
Na wat gepuzzel met de kranten heb ik de volgende "nieuwe" codes ontdekt:

Members only:

Helaas is het aanbod van WV echt verslechterd m.i.

[ Voor 9% gewijzigd door PcPirate op 13-07-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:04

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

PcPirate schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:41:
Na wat gepuzzel met de kranten heb ik de volgende "nieuwe" codes ontdekt:

Members only:

Helaas is het aanbod van WV echt verslechterd m.i.
Helemaal eens. Eerst hadden ze lekkere wijnen zoals Lyngrove, Spier en nog meer van dit soort toppers. Aanbod is nu echt beperkt.

http://www.xbmcfreak.nl/

Pagina: 1 ... 8 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.