Hm, jammer, is net een doosje van bezorgd.
Tot nu toe vallen de wijnen mij niet mee.
Eerste doosje een Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc.
Erg simpel slobbertje (kraak noch smaak) van het soort waarmee Franse kinderen wijn leren drinken.
Tuurlijk is de omschrijving bij wijnen altijd overdreven lovend, maar je kunt ook overdrijven. Wat wv er van maakt is bijna lachwekkend. Wel jammer, want voor wat duurdere wijnen kun je gewoon niet afgaan op de omschrijving van wv.
Tweede doosje inmiddels geproeft, een Baronia de Castro Tempranillo/Merlot Somontano DO
Heeft inderdaad iets meer bite, maar ook een gemeen zuurtje. Bestel ik geen doosjes meer van.
Uiteraard zijn dit wijntjes uit de supermarkt categorie. Niet slechter maar ook niet beter m.i.
Begrijp me niet verkeerd, de actie van wv is geweldig om eens kennis te maken. Ik kende het hele bedrijf niet. Maar mijn (op zich geringe) ervaringen afgezet tegen de omschrijving op de site maakt me huiverig wat betere wijnen te proberen.
Ik houdt van stevige wijn, krachtig met veel body en keek naar Indomita Quintus - Cabernet Sauvignon Gran Reserva 2012 (€ 12,99). Iemand hier ervaring mee? (Die Berliner Wine Trophy heb ik ook al niet zo'n vertrouwen in, die delen ieder jaar ca 1000 gouden medailles uit).
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.