"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar zodra die codes niet meer werken of het opeens een stuk duurder wordt dan zal niemand meer bestellen - tot ze weer leuke prijzen hebben. Dit is juist het idee geworden van: voor 67 cent per fles doe ik het er om.enzoronald schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:56:
[...]
Aan 6 euro per doosje verdienen ze ook nog niets hoor... De accijns is al 1 euro per liter (fles). Dus er zit op een doosje alleen al 6 euro accijns. Dan komen daar de verzendkosten nog overheen. Laat dit eens heel goedkoop kunnen voor ze voor 3 euro per doosje ofzo. Zit je al op 9 euro aan kosten. Stel dat ze de wijn inkopen voor 1 euro per fles.
Zit je dus op 15 euro kosten, heb je het nog niet eens gehad over de winst.
Ik denk dat ze die winst laten schieten en het ook expres doen om er bij in te schieten. Ze zullen het verlies pakken, omdat het werkt al marketingbudget. Ik merk het al in m'n omgeving inderdaad : iedereen om me heen zijn kortingscodes aan het uitwisselen (nee, geen andere dan hier staan) en iedereen is massaal aan het bestellen.
En anders niet
YesRobinter79 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:38:
[...]
Wat staat er precies in dat WhatsApp bericht dan? De ALLSAFE code?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Hier idemMarkprinsen schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:42:
Net weer 2 verzend bevestigingen ontvangen, zaterdag besteld.
Maar misschien ben jij dan ook niet de doelgroep voor wijnvoordeel? Dit zorgt juist voor veel aandacht en ik ken genoeg mensen die er nog niet van gehoord hebben en die nu wel iets besteld hebben. Goede kans dat die nog een tweede keer bestellen. Zo heb ik ook ooit m`n eerste bestelling bij wijnvoordeel geplaatst.iamzero456 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:12:
[...]
Ik heb er niet voor gestudeerd hoor, maar zodra die codes niet meer werken of het opeens een stuk duurder wordt dan zal niemand meer bestellen - tot ze weer leuke prijzen hebben. Dit is juist het idee geworden van: voor 67 cent per fles doe ik het er om.
En anders niet
Gambieter toch... wat een schichtigheid... Ik was nog niet klaar
[ Voor 67% gewijzigd door Yofresh op 30-06-2014 21:06 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inhoud per Mix Verrassingspakket:
Indomita Quintus - Gran Reserva Merlot á €6,99
Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc á €7,98
Cortefresca - Merlot delle Venezie á €7,98 3,99
Skoonuitsig - Cape Rosé (niet beschikbaar los) á €8,99
Montasolo Rubicone IGT Trebbiano á €9,98
Queensland Cellars Prestige Chardonnay á €9,98
Totaal waarde €47,96
Betaald: €5,-
Korting: 89,6%
Goede deal, alleen jammer dat het 6x rood is, want dat drink ik zelf niet

Hij kost 29,99. Verzendkosten krijg ik er wel vanaf en ook 20 euro korting lukt wel. Hoe regel jij die laatste 5 euro korting dan? Ik blijf hangen op een tientje per doos
Hij was eerst 24,99. Volgens mij is de prijs veranderd.laredo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:07:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hij kost 29,99. Verzendkosten krijg ik er wel vanaf en ook 20 euro korting lukt wel. Hoe regel jij die laatste 5 euro korting dan? Ik blijf hangen op een tientje per doos
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Je hebt dus 90% korting gekregen maar weet alsnog 5 euro teveel uit te geven. Je drinkt het immers toch niet zelf op.brammetje1994 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:02:
Zojuist 2x het verrassingspakket Mix binnen gekregen. Hiervoor is in totaal €10,- betaald, dus €5,- per doos. Wat me direct op viel is dat beide pakketten exact hetzelfde zijn. Het is dus niet willekeurig, het is een standaard pakket. Helaas is mijn mobiel leeg, foto's volgen op aanvraag.
Inhoud per Mix Verrassingspakket:
Indomita Quintus - Gran Reserva Merlot á €6,99
Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc á €7,98
Cortefresca - Merlot delle Venezie á €7,98 3,99
Skoonuitsig - Cape Rosé (niet beschikbaar los) á €8,99
Montasolo Rubicone IGT Trebbiano á €9,98
Queensland Cellars Prestige Chardonnay á €9,98
Totaal waarde €47,96
Betaald: €5,-
Korting: 89,6%
Goede deal, alleen jammer dat het 6x rood is, want dat drink ik zelf niet
Wat de reactie hierboven zegt. Mijn moeder is gek op Merlot. Niemand hier drinkt het in huis, maar moeder's heeft geen probleempjes hiermeeYofresh schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:01:
[...]
Je hebt dus 90% korting gekregen maar weet alsnog 5 euro teveel uit te geven. Je drinkt het immers toch niet zelf op.
Skoonuitsig - Cape Rosé: Rosé
Montasolo Rubicone IGT Trebbiano: Wit
Queensland Cellars Prestige Chardonnay: Wit
dus 3 keer rood, 1 rose, 2 wit = mix
Hier het Rosépakket binnen:

Skoonuitsig - Cape Rosé 2012
Pierre Baptiste – Syrah-Grenache Rosé – Pays d’Oc IGP 2011
Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado (geen jaartal)
Roblemonte Valencia DO Rosado 2012
Baron d'Embleme - Pays d'Oc IGP Grenache Rosé 2012
Torre de Rejas La Mancha Tempranillo 2012
de opgegeven prijzen geloof ik niet zo in en wisselt ook steeds.
4.99 voor betaald minus paar cent shopkorting. Factuur komt nog per post.
https://www.wijnvoordeel....-de-Verdellano::6023.html
50 euro - 20 euro korting = 30 euro.
Niet kopen. Twee rosé flessen zitten erin, heb ik 6 flessen voor 3,94 besteld. Rest zit ook allemaal rond die prijs. Dus zou je rond 12 euro kwijt zijn voor 18 flessen mochten ze allemaal weer 3,95 kosten. Nu 6 voor 30 euro...
Vergelijk dus eerst even vooraf wat de waarde ongeveer is.
Ik had twee dozen, vandaar de 6x rood.sambalbaj schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:35:
6x rood klopt ook niet @brammetje1994:
Skoonuitsig - Cape Rosé: Rosé
Montasolo Rubicone IGT Trebbiano: Wit
Queensland Cellars Prestige Chardonnay: Wit
dus 3 keer rood, 1 rose, 2 wit = mix
[afbeelding]
Verder ben ik jaloers op het rosé pakket! Maar helaas zijn er nu geen speciale dealtjes meer D: Alles is 5 euro per fles of meer.
Via een omweg Deze Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot wijn kunnen vinden voor €3.99.
Imponerend: nee. Maar wel lekker. Ruikt stevig, maar smaakt "lichter" dan verwacht. Niet heel complex. Prima bij niet te zwaar eten, of voor bij een voetbalwedstrijdwalterworld schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:10:
Op de standaard aanbiedingen pagina van Wijnvoordeel beginnen de prijzen pas vanaf €4.99.
Via een omweg Deze Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot wijn kunnen vinden voor €3.99.Geen idee of hij lekker is.
Uitverkochtwalterworld schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:10:
Op de standaard aanbiedingen pagina van Wijnvoordeel beginnen de prijzen pas vanaf €4.99.
Via een omweg Deze Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot wijn kunnen vinden voor €3.99.Geen idee of hij lekker is.

Mooi Rose pakketjesambalbaj schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:35:
[afbeelding]
Wanneer stond die er op?
Zie nu alleen dure staan (geen goedkope Rose)
Maar het aanbod wisselt constant.
Patroon is wel dat aan het einde van de middag of in de avond de meeste goedkopere op zijn of in prijs verhoogd zijn en dat ze de volgende ochtend om een uur of 9 er weer goedkoop staan (of nieuw goedkoop aanbod). Zit een automatisch voorraadsysteem op dat prijzen omhoog gooit als er nog maar een x aantal dozen in voorraad zijn van sommige wijnen.
Verwijderd
Heb de rode en rose besteld.. Ben benieuwd, niet duur 12 euro voor 3 doosjes.Deezers schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:31:
De Bodegas rode en witte wijn zijn weer 3,99 per fles en er is een nieuw Rosé... verwacht geen topkwalteit maar voor 66 per fles een zeer goede manier om te proeven en anders een verjaardagscadeautje (of zal iedereen nu meteen denken dat ie voor een prikkie bij Wijnvoordeel komt?)
Verwijderd
Hier hetzelfde gehad. Heb inmiddels door dat je even zwaartepunt moet zoeken. Zware kant is onderkant.Deezers schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:38:
Wel irritant trouwens dat ik al meerdere doosjes 'op de kop' heb ontvangen. Etiket zat wel goed. Dus ik keer de doos weer om zodat de afbeelding recht staat... blijkt het toch de onderkant te zijn en zijn de flessen omgekeerd (onderkant naar boven). Kan ik hem weer dichtplakken voordat ik de andere kant openmaak. Blijkbaar verpakken ze in de fabriek de dozen al ondersteboven.
Denk het wel, alleen dat betaal je voor één fles. Nu krijg je er dus zes flessen voor.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:40:
Vraag me af of je de kwaliteit van de 3,99 wijnen kunt vergelijken met de huismerkwijnen van de supermarkt?
De iets betere wijnen kosten zo'n 6-7 euro per fles heb ik het idee, maar dan kom je met korting uit op ruim 20 euro. Dat maakt het minder aantrekkelijk, al is het nog steeds goedkoper dan zes keer een huiswijn kopen. Maar ik heb nu 'al' 16 euro uitgegeven aan vier dozen wijn terwijl ik nog nooit de verleiding had om wijn te drinken of te kopen... Dus pas op: 4 euro lijkt niet veel, maar voor je het weet heb je 40 euro uitgegeven en blijken alle wijnen misschien niet eens zo lekker.. en dan is 40 euro wel veel
Mooie vergelijking met Zalando, dat ook enorme verliezen maakt(e)(?). Ik blijf het een aparte, gedurfde en misschien wel gevaarlijke marketing vinden, andere bedrijven eruit concurreren door zelf (al dan niet met behulp van investeerders) verliezen te lijden.
Natuurlijk is wijnvoordeel.nl niet 1-op-1 met Zalando te vergelijken (retour-dienst bijvoorbeeld zal minder vaak nodig zijn), maar uit het artikel blijkt wel dat de kortingen van vandaag slechts tijdelijk zijn en je dus straks de volle mep kunt gaan betalen. Deze combinatie van het extreme van het kapitalisme en de technologische mogelijkheden zal waarschijnlijk ook in andere markten verschijnen/dominant worden, mits er een combi gevonden kan worden tussen investeerders en durf-kapitalisten. Is dat iets waar wij als consumenten op zitten te wachten omdat er een hele nieuwe manier van shoppen ontstaan is of zitten hier ook gevaren aan (behalve dan het risico voor het bedrijf zelf)?
Zonder meer info kunnen we niet anders dan doorgaan met wijn drinken.. proost!
Ik heb de Skoonuitsig - Cinsaut Cabernet Sauvignon besteld, ik ben geen wijndrinker dus een leuk cadeautje voor mijn pa.
Mijn zusje heeft de Château Marotte Bordeaux AC Blanc Sec maar deze is momenteel niet meer in de aanbieding.
Maar wat ik wilde weten, ik heb besteld met achteraf betalen, maar er zit bij de levering geen factuur bij, hoe kan ik het nu betalen?
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 02-07-2014 16:12 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo letterlijk nemen als er staat: betalen op factuur NA levering. Dus de factuur krijg je komende dagen apart per post thuis. Ja, kostenbesparend werkt 't allemaal niet voor zeQuad schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:12:
Vandaag de wijn binnen gekregen die ik had besteld bij Wijnvoordeel, via familie kreeg ik de code ALLSAFE door, zag net dat er ook een topic over was.
Ik heb de Skoonuitsig - Cinsaut Cabernet Sauvignon besteld, ik ben geen wijndrinker dus een leuk cadeautje voor mijn pa.
Mijn zusje heeft de Château Marotte Bordeaux AC Blanc Sec maar deze is momenteel niet meer in de aanbieding.
Maar wat ik wilde weten, ik heb besteld met achteraf betalen, maar er zit bij de levering geen factuur bij, hoe kan ik het nu betalen?
Verwijderd
Pfff duur zeg, net ook (weer) besteldQuad schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:30:
Edit: Inmiddels nog een doosje Merlot besteld en een doosje Rosé. Totale schade €20,-
www.wijnvoordeel.nl/speci...Jzukf_N9r4CFTLJtAodO08AqA
Doosje Rosé € 3,99
En even zoeken op druifsoort:
Doosje Merlot € 3,99
En ook nog maar een paar doosjes Chardonnay á € 6,49 / doos
Inclusief verzenden, even apart bestellen.
Vraag mij echt af hoe dit uiteindelijk uit kan bij wijnvoordeel, ok ze hebben naamsbekendheid maar ik vraag mij af of ze in de gaten hebben dat met al die codes er zoveel per persoon uit gaat. Naja, ik proost er nog maar eens op
[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 02-07-2014 19:45 . Reden: Linkjes werken niet of Wijnvoordeel flipt - Schijnbaar alweer uitverkocht. ]
klopt die was tot eind juni.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:25:
Ik wil graag 6 flessen Goldish Pink bestellen, maar kan het zijn dat de code ALLSAFE niet meer werkt? Iedere keer als ik een code wil toevoegen, stuurt de website me terug naar de homepage. Doe ik misschien iets verkeerd? Wil na al die enthousiaste verhalen graag ook een wijntje bestellen!
Zoek in dit topic maar een andere code van 20 euro, staan er genoeg.
En die Goldisch Pink is mierzoette rommel.
⏩ PVOutput☀️
Check de link, zonder verzendkosten
Maar dit verschilt per dag/uur!
Soms vindt je ook € 3,99 wijnen tussen de normale voorraad zonder verzendkosten.
Volgende keer graag zonder referall
[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 02-07-2014 20:22 ]
Verwijderd
Jawel, wijnen van 3,99 en bestellen zonder de verzendkosten, samen met de 20 euro korting.Quad schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:54:
Ze hebben het alleen telkens over €4,00 maar dat lijkt me niet mogelijk?
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Heb eerst zitten zoeken, code ingevoerd en geen verzend kosten.
Een uur later (na wat andere dingen) eindelijk mijn keuze gemaakt en ineens wel verzend kosten.
Dit topic doorgelezen en enkele keren F5 en ineens geen verzend kosten... Direct een doosje besteld en nu wil ik een tweede doosje bestellen en blijft ik weer de verzend kosten tegen komen... Ondanks dat ik de koekjes heb verwijderd...
Ik probeer het nog een enkele keer en daarna zie ik het morgen wel...
De Goldish Pink is zoet, maar vrouwlief en ma vinden deze goed te drinken en het is een leuke fles om te openen, toch iets feestelijks.
De pakjespieten van WijnVoordeel zullen ook overuren draaien: Gisteren een doos besteld (en betaald), nog niet verzonden. Vorige x aantal bestellingen toch echt de dag erop een Track & Trace code in de mail...
We gaan het meemaken, het marketingbudget zal niet oneindig zijn, lijkt me!
Ze zitten op de kop omdat zo de kruk nat blijft. Als ze dit niet zouden doen droogt de kruk op en kan er lucht bij waardoor de wijn bederftsddb schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Hier hetzelfde gehad. Heb inmiddels door dat je even zwaartepunt moet zoeken. Zware kant is onderkant.
Wijn met schoefdop

[ Voor 10% gewijzigd door Whatson op 03-07-2014 00:14 ]
Verwijderd
Zal er eens op letten. Vandaag een Calle Principal geopend, die had kunststofkurk en stonden 'rechtop'. Leg ze zelf altijd plat in de wijnkast, al past daar nu niet meer alles in. Maar wel een tip inderdaad voor al die wijnkopers hier die voor meer dan een jaar voorraad inslaan om de kurk niet te laten uitdrogen. Zet ze vooral niet rechtop.Whatson schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:10:
[...]
Ze zitten op de kop omdat zo de kruk nat blijft. Als ze dit niet zouden doen droogt de kruk op en kan er lucht bij waardoor de wijn bederft
Wijn met schoefdopen kroonkurk zou wel gewoon normaal in de doos moeten zitten.
Verwijderd
Genoeg wijn op voorraad lijkt me het grootste probleem nu.noopie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:08:
De website heeft het zwaar... duurde al gauw 10 seconden voordat de kortingscode werd gepakt en zo'n 30 seconden voordat de iDEAL-betaalpagina werd geladen.
De pakjespieten van WijnVoordeel zullen ook overuren draaien: Gisteren een doos besteld (en betaald), nog niet verzonden. Vorige x aantal bestellingen toch echt de dag erop een Track & Trace code in de mail...
We gaan het meemaken, het marketingbudget zal niet oneindig zijn, lijkt me!
[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 03-07-2014 10:28 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
_██_
(ಠ_ృ)
Afgelopen ALLSAFE Cadeau acties
Juni 2014: € 20 korting op uw bestelling bij Wijnvoordeel.nl met code ALLSAFE
http://www.allsafe.nl/over-allsafe/partners/allsafe-cadeau
Ik werd eerst ook teruggestuurd naar de homepage, maar nadat ik de cookies verwijdert had, werkte die weer. Je kan volgens mij ook NIET eerst de code voor graits verzending gebruiken, maar daar moet je hte specifieke linkje voor hebben.danielrene schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:53:
Bij de Allsafe code, wanneer ik die invoer, word ik direct terug gelinkt naar de homepage.. Lijkt bij mij niet meer te werken.. Wel al wat doosjes thuis
Volgens mij is deze ook te gebruiken nadat je de andere code gebruikt hebt.
Verwijderd
Even om het geheel in perspectief te plaatsen: deze wijn kost in Spanje €1,51 per fles:brammetje1994 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:16:
Castillo de Chiva Rosado Valencia D.O. is nu te koop voor 3,99 per fles!
http://www.wine-searcher.com/find/castillo+chiva+valencia+rosado
Tel daar 67 cent accijns bij op (BTW is daar ook 21%) en een paar dubbeltjes transportkosten, dan moet die hier voor €2,50 - €3,00 in de winkel kunnen liggen.
Dat zegt niks over de kwaliteit, en €4 voor 6 flessen blijft spotgoedkoop. Maar het zegt wel iets over de fictieve "normale" prijs van €7,98 per fles.
Helaas lukte het niet om de codes te stapelen, maar al met al een goeie prijs voor de bestelde wijnen!
Normaal 9,98euro per fles
[ Voor 53% gewijzigd door Joostje123 op 03-07-2014 14:19 ]
Kan je die codes misschien eventueel delen?Karohallum schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:55:
Net 2 losse bestellingen als nieuwe klant gedaan. Bij de 1e € 20,-- korting, bij de volgende bestelling dezelfde code geprobeerd, dit lukte niet, maar met een andere code ook weer € 20,-- korting.
Helaas lukte het niet om de codes te stapelen, maar al met al een goeie prijs voor de bestelde wijnen!
Want mijn code is nu ook "op" voor 20euro.
Be nice, You Assholes :)
De codes stonden een paar pagina's terug. Er zijn er meer, maar dit zijn er in ieder geval al een paar:Joostje123 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:16:
[...]
Kan je die codes misschien eventueel delen?
[ Voor 40% gewijzigd door markvisser op 03-07-2014 14:33 ]
Ook Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc nu voor €3.99
Dank je wel voor de tip, met de verzendlink en kortingscode nu 6 flessen voor €3,94 gekocht

Ah, kijk! Een nieuwe code....Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:14:
Voor de liefhebber;
€ 20,- korting code: allsafe
Stam + t
Ik kom uit op Totaal: € 9,89, hoe heb jij dat gedaansetanie schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:02:
walterworld
Ook Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc nu voor €3.99
Dank je wel voor de tip, met de verzendlink en kortingscode nu 6 flessen voor €3,94 gekochtKan toch niet gekker worden?
Het is al gelukt
[ Voor 3% gewijzigd door nanoChip op 03-07-2014 16:30 ]
⏩ PVOutput☀️
Praat me even bij aub, het lukt mij namelijk niet!nanoChip schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:20:
[...]
Ik kom uit op Totaal: € 9,89, hoe heb jij dat gedaan
Het is al gelukt
Met de code VRD55 en ALLSAFE kreeg je 20 euro korting en gratis verzending alleen het blijkt nu niet meer te werken, uurtje geleden nog welmducaneaux schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:01:
[...]
Praat me even bij aub, het lukt mij namelijk niet!
werkt nog gewoonnanoChip schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:08:
[...]
Met de code VRD55 en ALLSAFE kreeg je 20 euro korting en gratis verzending alleen het blijkt nu niet meer te werken, uurtje geleden nog wel
prijzen schommelen wel steeds, vanochtend was de 50% korting opeens verdwenen tussen het in winkelwagen leggen en afrekenen.
1x code ALLSAFEJoostje123 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:16:
[...]
Kan je die codes misschien eventueel delen?
De andere zoek ik nog even op
Andere = TN465
Code voor gratis verzending = VRD55
Gister avond en zojuist proberen te stapelen, het lukt mij gewoon niet. Per toeval wel vannacht, en toen gelijk één doos besteld. Ik zie iedereen over meerdere dozen praten, begrijp echt niet hoe! Of toeval of handigheid?nanoChip schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:08:
[...]
Met de code VRD55 en ALLSAFE kreeg je 20 euro korting en gratis verzending alleen het blijkt nu niet meer te werken, uurtje geleden nog wel
Ben al druk bezig de koekjes steeds te verwijderen.
Firefox: CTRL-ALT-PRedRayMann schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:27:
Chrome: CTRL-ALT-N
Haha, natuurlijk! (Je bedoelt Chrome CTRL-SHIFT-N) (Incognito, ofwel geen koekjes!)
Maar nog steeds niet stapelen
Verwijderd
VRD is de code voor gratis verzending, dus niet relevant als je de link gebruikt, want dan heb je al gratis verzending.RedRayMann schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:27:
[...]
Gister avond en zojuist proberen te stapelen, het lukt mij gewoon niet. Per toeval wel vannacht, en toen gelijk één doos besteld. Ik zie iedereen over meerdere dozen praten, begrijp echt niet hoe! Of toeval of handigheid?
Tip: alle codes op?
Weer bestellen, maar dan op naam van een familielid, buurman, vriend of wie dan ook: bij afleveradres zet je je eigen adres neer...en pakje komt gewoon bij je thuis. iDeal betaling gewoon van je eigen rekening. Mailadres: je eigen mailadres
Het wordt druk bij de glasbak!
Ik gebruik vaak huisnummer-1 of huisnummer-A (alsof het een portiek woning is met meerde voordeuren op 1 huisnommer, echter woon in in een appartementje, ofwel een voordeur met 65 huisnummers, de postbode komt alsnog bij het juiste nummertje aan bellen)Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:48:
[...]
VRD is de code voor gratis verzending, dus niet relevant als je de link gebruikt, want dan heb je al gratis verzending.
Tip: alle codes op?
Weer bestellen, maar dan op naam van een familielid, buurman, vriend of wie dan ook: bij afleveradres zet je je eigen adres neer...en pakje komt gewoon bij je thuis. iDeal betaling gewoon van je eigen rekening. Mailadres: je eigen mailadres
Het wordt druk bij de glasbak!
En ik ga je PM-en, want bij mij blijft het falen
Belachelijk, maar ik vind het prima
En natuurlijk gewoon gratis verzenden (er staan meerdere links in deze topic)
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 03-07-2014 19:01 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
(oud linkje geopend)
--edit--
Zucht...
U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice.
Naam van mijn vriendin, ander email, zelfde adres
[ Voor 66% gewijzigd door RedRayMann op 03-07-2014 19:04 ]
Privacy venster van Chrome.. linkje kopieren en plakken.RedRayMann schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:02:
Finally! Gelukt!!!
(oud linkje geopend)
--edit--
Zucht...
U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice.
Naam van mijn vriendin, ander email, zelfde adres
Wijn bestellen
Betalen
Wachten
Profit..
het is echt niet zo lastig hoor
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Ik sluit alles af en verwijder alle koekjes, ik probeer het weer opnieuw
--edit--
Deze code is al ingewisseld (maximaal 1 per klant). [8]
Het zit mij niet mee
--edit--
eindelijk! Het werkt!
[ Voor 36% gewijzigd door RedRayMann op 03-07-2014 19:19 ]
Links geen verzendkosten:
20,- kortingscodes, geen minimum:
BDU uitgaven, alle ook 20,-, tot 31 augustus.
Andere:
Elke code is 1 maal per adres mogelijk.
Hoe gebruiken:
Bedanktsddb schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:10:
Maar even een compleet overzichtje gemaakt, nog een paar niet genoemde linkjes en codes ertussen.
Links geen verzendkosten:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
20,- kortingscodes, geen minimum:
Members only:
BDU uitgaven, alle ook 20,-, tot 31 augustus.
Members only:
Andere:
Members only:
Elke code is 1 maal per adres mogelijk.
Hoe gebruiken:
Members only:
Verwijderd
kortingscode 20 Euro = ZOMER20 Hiervoor geldt een minimale bestelwaarde van €50. verloopt 9 jul. 2014
kortingscode 15 Euro = ATC15 Deze kortingscode is 1x inwisselbaar per klant. €15 korting bij een bestelling vanaf €39,95. Verloopt 30 Jul. 2014

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 21:51 ]
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.