Bij mij staan twee bestellingen al op 'onderweg naar vervoerder' :-) lijkt er dus op dat ze wel iets gaan leverensambalbaj schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:48:
ze hebben de site maar offline gegooid.
Zal wel een lading annuleringen aankomen nu.
Edit: en weer online. Ze hebben de code gefikst en die geeft nu 10% korting.
Is er nog een mogelijkheid om zonder verzendkosten bij wijnvoordeel te bestellen, en ook nog gebruik te maken van een actiecode?
Deze link geeft gratis verzending en code kan ook gewoon nog ingevoerd worden.siempievk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:25:
Is er nog een mogelijkheid om zonder verzendkosten bij wijnvoordeel te bestellen, en ook nog gebruik te maken van een actiecode?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bedankt! Doosje Contado Puglia IGT Primitivo 9,99 voor 29 €.
Lekker!
Lekker!
Verwijderd
Ben benieuwd hoe het smaakt!
Wil het ook gaan bestellen maar 19,94 moet het ook wel lukken!
Wil het ook gaan bestellen maar 19,94 moet het ook wel lukken!
siempievk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:18:
Lekker!
Helaas, een annulering van de Hema.
Viel te verwachten.
wel een 20% code gekregen.
Viel te verwachten.
wel een 20% code gekregen.
[ Voor 21% gewijzigd door sambalbaj op 10-12-2014 13:56 ]
Hoe doe je dat? Wijn is niet in de aanbieding, en de maximale bon is 10,-siempievk schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:18:
Lekker!
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
BDF87 geeft 50% korting + de geen verzendkosten link.
Als je via google de wijn intypt en dan de advertentie aanklikt is de 50% er al af.
Daarna doe je de verzendkosten link.
Daarna 10 euro code.
Dan is hij 19.94
Daarna 10 euro code.
Dan is hij 19.94
Bestelling nogmaals gedaan. Thanks!jovael schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:05:
Als je via google de wijn intypt en dan de advertentie aanklikt is de 50% er al af.
Daarna 10 euro code.
Dan is hij 19.94
Voor degene die een lekkere port kan waarderen, vanaf vandaag (tijdelijk) bij de Aldi, een 20 jaar oude port voor €14,99.
Zeer nette prijs voor een lekkere, smakelijke port
Zeer nette prijs voor een lekkere, smakelijke port
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
Werkt helaas niet meerjovael schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:05:
Daarna 10 euro code.
Dan is hij 19.94
ik kom op 31,94 euro uit... maar goed nog een goede deal
NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |
Hebben we hier nog steeds over het zelfde doosje wijn?
Sisiempievk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:45:
Hebben we hier nog steeds over het zelfde doosje wijn?
Maar lukt het dan met daaadwerkelijk bestellen? Want ik krijg met de 10 euro code dat de bestelling max 30 euro moet zijn (en de doos @ 6 stuks is 29,94 euro). Op een alternatief adres kan ik wel 10 euro korting krijgen met deTrusten schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:40:
Ik kom door middel van de 15 euro kortingscode uit op € 14,94thnx
Members only:
Inloggen
Wat was die 15 euro code ook alweer?

[ Voor 0% gewijzigd door Lord Sheep op 11-12-2014 12:21 . Reden: hele oude codes willen ook nog wel eens werken ]
Die 15 euro code is alleen voor België toch?Lord Sheep schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:05:
[...]
Maar lukt het dan met daaadwerkelijk bestellen? Want ik krijg met de 10 euro code dat de bestelling max 30 euro moet zijn (en de doos @ 6 stuks is 29,94 euro). Op een alternatief adres kan ik wel 10 euro korting krijgen met deMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Wat was die 15 euro code ook alweer?
Een Barolo uit 2010 voor 27.50, een Chianti uit 2013 voor 10.90, Valpolicella DOC 2012 voor 10.50 zijn niet echt stuntprijzen.
Dit zijn wijnen die aan bepaalde kwaliteitseisen moeten voldoen en waarvan de prijs dus relatief constant is tussen verschillende aanbieders. Van andere wijnen wordt het moeilijker om de prijs te beoordelen maar zijn de prijzen dusdanig dat ik niet zou overwegen om het erop te wagen.
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Verwijderd
Wijn van hema is binnen ben erg benieuwd, had wel een annulering ontvangen maar toch geleverd kennenlijk
Nee, lukt inderdaad niet sorry. Bij de 10 euro korting kreeg ik meteen de melding van minimale bestelwaarde bla bla en bij 15 euro niet dus dacht dat het lukte.Lord Sheep schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:05:
[...]
Maar lukt het dan met daaadwerkelijk bestellen?
Wat is de verjaardagscode?
Probeer een paar codes van de allereerste post in dit topicPistolebob schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:19:
Die 15 euro code is alleen voor België toch?
Jammer, was leuk geweest voor 15 euroTrusten schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:59:
dacht dat het lukte.
Wat is de verjaardagscode?
Happy birthday:
Members only:
Inloggen
Gelukt voor €19,94Lord Sheep schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:13:
Happy birthday:Members only:
Ook niet verkeerd
Is die wijn dan zo lekker? Als ik in de beschrijving 84 uit 100 punten lees ben ik niet direct super enthousiast. Heet iemand hem al eens gehad?
Zover kwam ik ook. Hij is net binnen gekomen :)!
Mocht je hem proeven, graag even laten weten wat de ervaringen zijnsiempievk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:27:
[...]
Zover kwam ik ook. Hij is net binnen gekomen :)!
Dat zal vanavond worden. Ik laat het zeker even weten.
Top, die verjaardagscode!
Deze erg fijne huiswijn weer besteld voor 13,94:
https://www.wijnvoordeel....AvkRX6CmOI2TYWBoCT-7w_wcB
Deze erg fijne huiswijn weer besteld voor 13,94:
https://www.wijnvoordeel....AvkRX6CmOI2TYWBoCT-7w_wcB
Bedankt voor de tip, ook besteld!
Wel ff via google zoeken naar de aanbieding van deze wijn, via je link kwam ik op de standaard prijs uit.
Fijne verjaardag
Wel ff via google zoeken naar de aanbieding van deze wijn, via je link kwam ik op de standaard prijs uit.
Fijne verjaardag
bedankt voor de tip, bij mij werkte de link overigens wel gewoon goed naar de juiste aanbieding.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Met de verjaardagscode weer een mooi doosje kunnen scoren voor €16,94, bedankt,
https://www.wijnvoordeel....i37p1s9d6p6n8dgga3sg5off6
https://www.wijnvoordeel....i37p1s9d6p6n8dgga3sg5off6
Verwijderd
Net brievenbus-spam gehad met een "Unieke code" die €10 korting geeft op Calle Principal Limitada.
dat Geeft een doosje wijn voor 19,95, gratis verzonden.
Tis niet veel maar voor de liefhebber..
Members only:
Inloggen
Staan overigens ook diverse proefpakketjes voor 25 euro op, samen met de verjaardagscode levert dat een pakketje op voor 15 euro.
Members only:
Inloggen
Is, uiteraard, zonder melding reeds gebruikt. What is newRafnold schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:05:
Ik heb hier een wijncheque liggen van 20 euro voor de website www.wijnbeurs.nl

Nickname does not reflect reality
Kan het misschien ook zijn dat wijnbeurs de code meteen offline heeft gehaald?Brad Pitt schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:45:
[...]
Is, uiteraard, zonder melding reeds gebruikt. What is new
Natuurlijk kan dat, maar ik ga nog steeds uit van de eerste optiePcPirate schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:04:
[...]
Kan het misschien ook zijn dat wijnbeurs de code meteen offline heeft gehaald?
Nickname does not reflect reality
ik ook een code gehad voor deze aanbieding maar deze blijkt dus echt uniek te zijn, das al uniek op zichVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:34:
Net brievenbus-spam gehad met een "Unieke code" die €10 korting geeft op Calle Principal Limitada.
Members only:
Nog een wijnbeurs actiecode voor 20 euro korting.
Members only:
Inloggen
Minimaal orderbedrag 50 euro.knakworst schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:22:
Nog een wijnbeurs actiecode voor 20 euro korting.
Members only:
Wie heeft er nog een werkende code van wijnbeurs kortingscode 20 euro of meer
Members only:
Inloggen
Wim54 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:16:
Wie heeft er nog een werkende code van wijnbeurs kortingscode 20 euro of meer
Hoe kan ik een van die codes hier op laten werken: https://www.wijnbeurs.nl/...-en-Kelnersmes::3840.html
Ik heb hem in ieder geval al voor €10 minder en ik vind la Jasse een heerlijke wijnJerDrie schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:20:
Hoe kan ik een van die codes hier op laten werken: https://www.wijnbeurs.nl/...-en-Kelnersmes::3840.html
https://www.wijnbeurs.nl/...ne-de-la-Jasse::3980.html
Dat is de "normale" La Jasse, ik had de Reserve d'Excellence... Aantal weken geleden nog met een kortingscode kunnen kopen, maar nu werken ze niet meer. Er staat ook niks bij de beschrijving....setanie schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:38:
Ik heb hem in ieder geval al voor €10 minder en ik vind la Jasse een heerlijke wijn
https://www.wijnbeurs.nl/...ne-de-la-Jasse::3980.html
Verwijderd
Er staat helaas ook vrij duidelijk bij:
Let op: op dit stuntpakket kunt geen kortingsvouchers verzilveren.
Let op: op dit stuntpakket kunt geen kortingsvouchers verzilveren.
Code werkt, net een doosje "Aurelia Romagna Superiore DOC Sangiovese di Romagna" voor 17,39, volgens mij ook direct de goedkoopste die ermee te bestellen is.user-100 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:52:
Members only:
[...]
Unieke code bij wijnvoordeel.nl twv €10,-
geldig tot 1-1-2015
Members only:
Inloggen
geldig tot 1-1-2015
Min orderbedrag € 25,--
MatthijsE schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:41:
Unieke code bij wijnvoordeel.nl twv €10,-
Members only:
geldig tot 1-1-2015
Stond niet op de bon, maar bedankt voor de aanvulling
Verwijderd
Weet iemand toevallig of je waardebonnen en kortingscodes tegelijk kunt gebruiken op 1 bestelling bij Wijnvoordeel?
Nee, werkt alleen op de niet afgeprijsde wijnen.Taigu schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:26:
Lijkt me niet, maar probeer het?
Members only:
@ Paksoi: Je kan maar 1 code op 1 bestelling gebruiken
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Wijnvoordeel is er weer met een 20 euro code.
Gebruik deze link voor gratis verzending:
http://www.wijnvoordeel.nl/calleprincipal-buitenkans
Deze kan je al voor 4.99 incl. verzending thuis hebben:
https://www.wijnvoordeel.nl/Proefpakketten/Verrassingspakket-Mix::26434.html
Edit: proefpakket is al weg.
Members only:
Inloggen
[ Voor 85% gewijzigd door hoofd31 op 17-12-2014 11:24 ]
EDIT: post hierboven:)
[ Voor 84% gewijzigd door MrGangstaQ op 17-12-2014 11:41 ]
Zojuist dit pakket besteld voor 10 eu incl verzendinghoofd31 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:15:
Members only:
https://www.wijnvoordeel....yhotelvoucher::26508.html
6,94 - 10% cashback zijn de prijzen waar we op hebben gewacht
Dank voor de melding!
En ook alweer weg.. Ze zijn er snel bij tegenwoordigrutgervdland schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:55:
[...]
Zojuist dit pakket besteld voor 10 eu incl verzending
https://www.wijnvoordeel....yhotelvoucher::26508.html
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ik had hem nog net bedankt! Komt vast wel weer op voorraadRincewind schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:20:
En ook alweer weg.. Ze zijn er snel bij tegenwoordig
De cashback..... Hoe werkt dit mensen?Freakster86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:09:
6,94 - 10% cashback zijn de prijzen waar we op hebben gewachtDank voor de melding!
Heel simpel. Gebruik een aparte browser die na gebruik cookies delete (IE ofzo). Ga naar de cashback site, maak een account aan, log in en zoek de winkel waar je iets wilt kopen. Klik op de link, koop je product en voila.Karohallum schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:25:
[...]
De cashback..... Hoe werkt dit mensen?
Verwijderd
Het werkt maar één keer zeker?Freakster86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:26:
[...]
Heel simpel. Gebruik een aparte browser die na gebruik cookies delete (IE ofzo). Ga naar de cashback site, maak een account aan, log in en zoek de winkel waar je iets wilt kopen. Klik op de link, koop je product en voila.
Nice, toch weer 6 flesjes binnen voor €6,94. Helaas te laat gezien dat iets met cookies niet goed was waardoor ik shopkorting misloop. Elke cent is mooi meegenomen met de dure kerstdagen 
*Kon na mijn bestelling ook nog eens kiezen voor een aantal kortingvouchers.
*Kon na mijn bestelling ook nog eens kiezen voor een aantal kortingvouchers.
[ Voor 17% gewijzigd door minkjaah op 17-12-2014 12:55 ]
Klasse, dank je!hoofd31 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:15:
Members only:
De wijn smaakt erg lekker! Aanrader die Contado Puglia IGT PrimitivoTomG88 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:33:
[...]
Mocht je hem proeven, graag even laten weten wat de ervaringen zijn![]()
Ik krijg een melding dat met de code minimum orderbedrag €20 is
Dat lijkt me niet meer dan logisch en zelfs nog heel genereus bij een kortingscode die zelf 20€ waard is.r.sharp schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:55:
Ik krijg een melding dat met de code minimum orderbedrag €20 is
Bij aanmaak nieuw account krijg ik bij afrekenen ICON_ERROR Deze code is al ingewisseld (maximaal 1 per klant). [8]
hey, even nieuw ip regelen.Medione1210 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:18:
Bij aanmaak nieuw account krijg ik bij afrekenen ICON_ERROR Deze code is al ingewisseld (maximaal 1 per klant). \[8]
ohja, ik heb net 2 doosjes besteld voor 3.94 per stuk. ik wil de pret niet verpesten, maar als je dit topic al langer volgt weet je hoe
Welk wijntje?Markiempje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
[...]
hey, even nieuw ip regelen.
ohja, ik heb net 2 doosjes besteld voor 3.94 per stuk. ik wil de pret niet verpesten, maar als je dit topic al langer volgt weet je hoe
Ook incognito krijg ik dezelfde melding.Markiempje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
[...]
hey, even nieuw ip regelen.
Edit 1 Via chat gevraagd hou het zit... blijkt mijn buurman...ik woon op nr 24 en hij op 24a...de korting al gebruikt te hebben... software bugje...kijkt niet naar toevoeging op huisnummer.
afijn korting wilden ze wel doorvoeren maar gratis verzenden niet....
Edit 2. Via ander factuuradres en mijn adres als afleveradres is het nu toch gelukt
[ Voor 36% gewijzigd door Medione1210 op 17-12-2014 15:18 ]
Ik heb al meer dan 5 doosjes besteld.
In dit topic staat vaak zat uitgelegd hoe dat kan (IP speelt niet mee)
Klopt, de gratis verzendkosten en de 20 euro korting lukt nog wel, maar ik kom dan toch niet goedkoper uit dan 6,94. Hoe kan ik een doos voor 3,94 bestellen?hoofd31 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:44:
Verwijderd
Hoe doe je dit? Ik volg het topic namelijk al een behoorlijke tijd.hoofd31 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:44:
Incognito mode krijg je soms betere prijzen, shopkorting geeft trouwens ook nog extra kortingVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:20:
[...]
Hoe doe je dit? Ik volg het topic namelijk al een behoorlijke tijd.
What you see is always what you get.
Shopkorting is maar 2,5%.uberitexpert schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:28:
[...]
Incognito mode krijg je soms betere prijzen, shopkorting geeft trouwens ook nog extra korting
En 3,94 voor een doos... Foto or it didn' happen....
[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 17-12-2014 15:38 ]
6 flesjes Erudito Rioja Reserva DOC voor 21,94
leg zo wel effe uit hoe
Stap1: Deze url gebruiken voor gratis verzending: http://www.wijnvoordeel.nl/calleprincipal-buitenkans
Stap2: zoekfunctie gebruiken de wijn opzoeken: Erudito Rioja Reserva DOC en toevoegen winkelmandje
Stap3: kortincode SAV954 voor 20 euro korting gebruiken of andere actieve kortingscodes zoals BDF87 voor 50% korting.
have fun!
leg zo wel effe uit hoe
Stap1: Deze url gebruiken voor gratis verzending: http://www.wijnvoordeel.nl/calleprincipal-buitenkans
Stap2: zoekfunctie gebruiken de wijn opzoeken: Erudito Rioja Reserva DOC en toevoegen winkelmandje
Stap3: kortincode SAV954 voor 20 euro korting gebruiken of andere actieve kortingscodes zoals BDF87 voor 50% korting.
have fun!
[ Voor 85% gewijzigd door VonDutch op 17-12-2014 16:20 . Reden: handleiding toevoegen ]
NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |
Zelfs met de privévenster lukt het me niet meer om op 1 adres meerdere dozen te krijgen, ik denk dat ze nu ook naar de postcode kijken helaas

Topcode weer, dank!
Extra tip: als je elke keer voor je de betaling ingaat een nieuw venster opent, dan kan je na betaling via dat extra geopende venster nog een keer bestellen. Dit heb ik net 4 keer weten te herhalen. Dus vier doosjes a 9,94.
Extra tip: als je elke keer voor je de betaling ingaat een nieuw venster opent, dan kan je na betaling via dat extra geopende venster nog een keer bestellen. Dit heb ik net 4 keer weten te herhalen. Dus vier doosjes a 9,94.
Heb weer een mooi doosje verrassingspakket rood voor € 4,99 op de kop weten te tikken! Net op tijd voor de kerst
Verwijderd
Hoe doe je dat precies?puur schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:21:
Topcode weer, dank!
Je opent gewoon een nieuw venster, of open je de betalingspagina in een nieuw venster?
Klinkt wel echt als een erg mooie manier namelijk!
Mooi, als je nou nog vertelt hoe en wat dan hebben andere tweakers er ook wat aan...Sypheron schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:16:
Heb weer een mooi doosje verrassingspakket rood voor € 4,99 op de kop weten te tikken! Net op tijd voor de kerst
Ik vermoed dat hij vanmiddag al heeft besteld want ik kan nergens een doosje voor 5 euro vinden en kan best goed zoeken
Verwijderd
Medione1210 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:35:
[...]
Mooi, als je nou nog vertelt hoe en wat dan hebben andere tweakers er ook wat aan...
Beetje goed lezen boys, 20 euro kortingscode en dan gewoon een doosje van 25 euro uitzoekenlaredo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:36:
Ik vermoed dat hij vanmiddag al heeft besteld want ik kan nergens een doosje voor 5 euro vinden en kan best goed zoeken![]()
En van die 3,94 besteller horen we ook niks meer. Beetje interessant ' ik ook' lopen doen is nou, geloof ik, net niet de bedoeling van dit topic.laredo schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:36:
Ik vermoed dat hij vanmiddag al heeft besteld want ik kan nergens een doosje voor 5 euro vinden en kan best goed zoeken![]()
Geef maar een link naar een doosje van 25 euro dan....die hebben ze niet...Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:38:
[...]
[...]
Beetje goed lezen boys, 20 euro kortingscode en dan gewoon een doosje van 25 euro uitzoeken
[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 17-12-2014 20:41 ]
De goedkoopste wijnen die er nu nog te koop zijn, zijn allemaal €5. Dus iedereen is op z'n minst een tientje kwijt.
Verwijderd
Hmmmm, de goedkope proefpaketten zijn inderdaad opeens verdwenen.
Ongeveer tegelijkertijd met het plaatsen van de reactie dat het uberhaupt mogelijk was
Ongeveer tegelijkertijd met het plaatsen van de reactie dat het uberhaupt mogelijk was
Zoek incognito naar Ruby cabernet, flesje van 4,49.Leetness schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:40:
De goedkoopste wijnen die er nu nog te koop zijn, zijn allemaal €5. Dus iedereen is op z'n minst een tientje kwijt.
En 6x 4,49 is bij 25 euro?Ruudpd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:50:
[...]
Zoek incognito naar Ruby cabernet, flesje van 4,49.
Omdat ze allemaal uitverkocht zijn. Heb inderdaad vanmiddag als een van de eerste een doos besteld direct zodra de mail binnenkwam.Medione1210 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:40:
[...]
Geef maar een link naar een doosje van 25 euro dan....die hebben ze niet...
En het is inderdaad slechts de code invoeren en de link gebruiken die twee of drie pagina's geleden gemeld is voor gratis verzenden en je hebt een doosje voor X prijs minus 20 euro.
(Zoek op google naar Verrassingspakket rood, en haal de pagina op vanuit de Google cache en je ziet exact om welk pakket het gaat)
Heb de verzendlink al gekregen dus kan morgenavond of overmorgen wel een fotootje posten
Medione1210, volgens mij heb jij niet eerder een verrassingspakket op wijnvoordeel besteld? Die gaan niet per fles maar per pakket. Zie de instructie hierboven die ik heb gegeven om het pakket op te zoeken via Google
[ Voor 12% gewijzigd door Sypheron op 17-12-2014 20:54 ]
Zet dat dan gelijk even bij je 1e post, dat je al smiddags had besteld en dat het voor die prijs nu uitverkocht is. Dan is je post voor iedereen duidelijk.Sypheron schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:53:
[...]
Omdat ze allemaal uitverkocht zijn. Heb inderdaad vanmiddag als een van de eerste een doos besteld direct zodra de mail binnenkwam.
En het is inderdaad slechts de code invoeren en de link gebruiken die twee of drie pagina's geleden gemeld is voor gratis verzenden en je hebt een doosje voor X prijs minus 20 euro.
(Zoek op google naar Verrassingspakket rood, en haal de pagina op vanuit de Google cache en je ziet exact om welk pakket het gaat)
Heb de verzendlink al gekregen dus kan morgenavond of overmorgen wel een fotootje posten
Medione1210, volgens mij heb jij niet eerder een verrassingspakket op wijnvoordeel besteld? Die gaan niet per fles maar per pakket. Zie de instructie hierboven die ik heb gegeven om het pakket op te zoeken via Google
Mooi voor je dat je het nu voor 5 piek gekocht hebt
[ Voor 11% gewijzigd door Medione1210 op 17-12-2014 21:05 ]
Ik been ook benieuwd hoe je dit gedaan hebt. Mij lukte het niet... Ik krijg bij het gedupliceerde tabblad de melding "you cart is empty".puur schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:21:
Topcode weer, dank!
Lees af en toe wat mee in dit topic, nog niet eerder besteld, maar nu aan de hand van bovenstaande maar eens zes flesjes Chianti besteld, gratis verzenden, €20 korting, dus maar €15,94 afgetikt. Voor dat geld kan ik het wel proberen.VonDutch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:38:
6 flesjes Erudito Rioja Reserva DOC voor 21,94
leg zo wel effe uit hoe
have fun!
Bedankt voor de uitleg
Waiting on the world to change
dank voor de code, weet er iemand tot hoelang ze geldig blijft?hoofd31 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:15:
Members only:
Tot en met vrijdag volgens de mailxenne schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:51:
[...]
dank voor de code, weet er iemand tot hoelang ze geldig blijft?
Toch wel die codes zo net voor de kerst. 2 doosjes besteld voor nog geen 20 euro. Ideaal!
Koekoek!
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.