Ik krijg nu
- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 20,00 € --
iemand nog een workaround hiervoor?
Het minimale orderbedrag voor de betreffende code van 20 euro is ook 20 euro. Lijkt me niet meer dan logisch anders zouden ze je geld toe moeten gevenTrusten schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:44:
Ik krijg nu
Nee die melding krijg ik ook als ik bv dat Wijnpakket winter kies via de gratis verzenden link van hierboven, terwijl het bedrag toch echt 29.99 isSypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:52:
[...]
Het minimale orderbedrag voor de betreffende code van 20 euro is ook 20 euro. Lijkt me niet meer dan logisch anders zouden ze je geld toe moeten geven
Daarna ook nog validatie helaas. Lukt wel als ik hem niet via de gratisverzenden link doe maar dan is ie ineens 15.95 ip 10 he ;-) Wil graag zo goedkoop mogelijkSypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:13:
Gooi er even een andere doos wijn bij, voer dan de code in en verwijder die extra doos daarna weer.
Net gecheckt en werkt(niet besteld trouwens, dus weet niet of er mogelijk daarna nog een validatie op zit).
Wanneer je een doos weghaalt en het bedrag onder de 20 zit, kun je uiteindelijk toch niet afrekenen. Net geprobeerd met het winterpakket.Sypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:17:
Ik zag dat hij nog wel de melding gaf, maar dat de code wel verrekend was al aan de rechterzijde. Plus als ik op plaatsen drukte gaf hij validaties op postcode etc. Weet je zeker dat het niet lukt op bovenstaande manier? Ik heb niet het idee dat het nog een blokkerende melding is die er staat.
_██_
(ಠ_ృ)
Hmz, je moet dus eigenlijk voor 40 bestellen wil je hem kunnen gebruiken op dit moment lijkt het.Atomsk schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:22:
[...]
Wanneer je een doos weghaalt en het bedrag onder de 20 zit, kun je uiteindelijk toch niet afrekenen. Net geprobeerd met het winterpakket.
Jawel hoor. Getuige het feit dat alle andere proefpakket nagenoeg volledig uitverkocht waren binnen enkele uren en daarna van de site "verdwenen" (waarschijnlijk inactief gezet). Er lijkt een bugje te zitten in dit pakket (en mogelijke enkele anderen?).sambalbaj schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:55:
met de proefpakketten werkt het niet erg.
Er staan verder geen uitzonderingen gemeld.Deze code is alleen in te wisselen op alle wijnen (koffie, delicatessen en wijncadeaus uitgezonderd), is geldig vanaf een bestelling ter waarde van 20,- en zal tot en met vrijdag actief blijven.
Als het je toch alleen om de prijs gaat, waarom kies je dan niet voor de https://www.wijnvoordeel....ierra-Castilla::4059.htmlwimpie007 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:15:
[...]
Daarna ook nog validatie helaas. Lukt wel als ik hem niet via de gratisverzenden link doe maar dan is ie ineens 15.95 ip 10 he ;-) Wil graag zo goedkoop mogelijk
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Winter proefpakket is dus een wijncadeau ;-)Sypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:59:
[...]
Jawel hoor. Getuige het feit dat alle andere proefpakket nagenoeg volledig uitverkocht waren binnen enkele uren en daarna van de site "verdwenen" (waarschijnlijk inactief gezet). Er lijkt een bugje te zitten in dit pakket (en mogelijke enkele anderen?).
Feitelijk zou je WV hiervan op de hoogte kunnen stellen, gezien de code gewoon hoort te werken volgens hun mailing.
[...]
Er staan verder geen uitzonderingen gemeld.
Helemaal gelijk! Hij staat inderdaad onder de sectie "Cadeau's". Vandaar dus!wimpie007 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:03:
[...]
Winter proefpakket is dus een wijncadeau ;-)
*) Zoek een wijn van €7,99 (die niet in 'actie' is)Sandeman! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:47:
[...]
Klopt, de gratis verzendkosten en de 20 euro korting lukt nog wel, maar ik kom dan toch niet goedkoper uit dan 6,94. Hoe kan ik een doos voor 3,94 bestellen?
Terzijde:
Zoals ik al zei: WV verkoopt zijn wijnen heel wat overpriced en daarnaast niet alle wijnen zijn lekker. De omschrijving is in een dolle bui geschreven en is niet representatief (dit noem je marketing).
Aanvulling: ik bedoel tabblad ipv venster. En ik kopieer de winkelwagen pagina, wellicht dat dat nog uitmaakt.jonker49 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:18:
[...]
Ik been ook benieuwd hoe je dit gedaan hebt. Mij lukte het niet... Ik krijg bij het gedupliceerde tabblad de melding "you cart is empty".
NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |
WAAAAARRRROM????? Bij mij werkt hij nu al niet meerPcPirate schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:43:
[...]
*) Zoek een wijn van €7,99 (die niet in 'actie' is)
*) Ga naar google.nl - type de naam in - klik op de advertentie van google
*) Je komt via de link op de site van WV en ziet dat de wijn nu wel met 50% korting is
*) via gratis link een andere wijn in het mandje zetten
*) gewenste wijn in mandje zetten en de ongewenste wijn verwijderen.
*) kortingscode van €20 toepassen
*) Voila eindbedrag €3,94
Voorbeeld van een wijn via deze route is/was: Cedar Wood - Ruby Cabernet 2013
Dit is de info toen het gisteren nog werkte - weet niet of het nu nog werkt.
Wijnvoordeel leest mee en zet heel snel de trucjes inactief.
Terzijde:
Zoals ik al zei: WV verkoopt zijn wijnen heel wat overpriced en daarnaast niet alle wijnen zijn lekker. De omschrijving is in een dolle bui geschreven en is niet representatief (dit noem je marketing).
maar als ik er heen ga, hoo maar. Bedankt he.Baron d'Emblème: € 3,99 - Wijnvoordeel.nl
Adv.www.wijnvoordeel.nl/Baron-d-Emblème
4,0 beoordeling voor wijnvoordeel.nl
Merlot Pays d'Oc 2012 (Aanbieding). Tijdelijk met 50% korting, Weg=Weg!
Laagste prijs garantie · Voordelig sinds 1999 · Meer dan 350 wijnen
[ Voor 15% gewijzigd door hoofd31 op 18-12-2014 20:19 ]
Icognito werkt altijd. Of je moet telkens weer je cookies verwijderen.hoofd31 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:15:
[...]
WAAAAARRRROM????? Bij mij werkt hij nu al niet meer
EDIT:
Google Cache:
[...]
maar als ik er heen ga, hoo maar. Bedankt he.
Het is alleen niet marktconform. 10 euro voor een doosje is en blijft een stunt. Een stunt die door wijnvoordeel toegestaan wordt, maar wel een verkoopprijs waar ze per order verlies op maken. Per fles wijn betaal je als consument namelijk 63 cent accijns. Daar komen nog bezorgkosten bovenop. Ongetwijfeld zal wijnvoordeel een bulk-korting bij postNL hebben bedongen, maar dan nog zal dat een aantal euro kosten. Dan zit er nog steeds geen wijn in de fles zelf. Spaanse bulk-wijn van redelijke kwaliteit, heeft een inkoopprijs van ongeveer 50 cent per liter. Die wijn moet alleen ook nog gebotteld worden, vanuit Spanje naar Nederland vervoerd moeten worden, administratiekosten etc.Medione1210 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:53:
[...]
mooi gezegd. Max 10 euri voor een doosjes is heel leuk....maar zelfs de helft van de normale prijs is het niet waard.
Toen met dat gratis verzenden, 20 euro korting en 50% korting geintje heb ik wat wijnen bij wijnvoordeel gekocht.Yofresh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:38:
[...]
De grap daarvan is, is dat de wijn die je bij wijnvoordeel koopt, je niet meer zal kopen bij de plaatselijke slijterij. Daar krijgt de plaatselijke slijterij, die je voor 8 euro per fles een veel en veel betere wijn voorschotelt, het moeilijk van. Wijnvoordeel maakt het zichzelf moeilijk. Dan wordt het de vraag wie de langste adem heeft, wijnvoordeel of de plaatselijke slijter?
Ik ben er heilig van overtuigd dat de consument altijd krijgt waar hij zelf om gevraagd heeft. Daar is niets mis mee, alleen als je geen bulk & bocht wil kopen, dan moet je dus niet bij wijnvoordeel kopen. Nu niet, en over 5 jaar dus hopelijk ook niet.
1. Zoek incognito naar de wijn die je wilt kopen voor de aanbiedingsprijs (in google zonder addblock).MikoMission schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:56:
Lukt me wel in Incognito mode de aanbiedingsprijs tevoorschijn te toveren. Alleen hoe combineer ik dat dan met de link voor gratis verzenden. Als ik die gebruik blijft mijn winkelwagen leeg terwijl ik de flessen in het eerstgenoemde Incognito scherm wel in mijn winkelwagen heb toegevoegd ....
PreciesRussel88 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:35:
[...]
Toen met dat gratis verzenden, 20 euro korting en 50% korting geintje heb ik wat wijnen bij wijnvoordeel gekocht.
Conclusie de ene Barbera is de ander niet.
Heb 5 soorten WV wijnen gedronken. Ben er niet kapot van. Aardige wijn om weg te tikken, maar ik zou er dan ook nooit meer dan 4-5 Euro de fles ervoor willen betalen.
Dus ben maar met dat hele WV geintje gestopt. Zo vaak drink ik niet en ik zet graag wijn voor wat ik ook zelf graag wil drinken.
Morgen ga ik naar een proeverij om wat in te slaan. Wat advies en kwalitatief goed spul. Ben dan wel meer geld kwijt voor b.v een Chianti dan een WV Chianti. Maar het zijn toch 2 heel verschillende klasses.
Tenminste daar ga ik vanuit, anders wordt er niks gekocht.
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Helaas verlopen...xenne schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:51:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
dank voor de code, weet er iemand tot hoelang ze geldig blijft?
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Deze code is alleen in te wisselen op alle wijnen (koffie, delicatessen en wijncadeaus uitgezonderd), is geldig vanaf een bestelling ter waarde van 20,- en zal tot en met vrijdag actief blijven.
[ Voor 6% gewijzigd door s4wk op 19-12-2014 18:06 ]
Verwijderd
Edit: oops, zie net dat het al verlopen is? Zou het dan toch allemaal toeval zijn, dit was namelijk niet de eerste keer dat het niet werkte. ...VonDutch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:38:
Stap1: Deze url gebruiken voor gratis verzending: http://www.wijnvoordeel.nl/calleprincipal-buitenkans
Stap2: zoekfunctie gebruiken de wijn opzoeken: Erudito Rioja Reserva DOC en toevoegen winkelmandje
Stap3: kortincode SAV954 voor 20 euro korting gebruiken of andere actieve kortingscodes zoals BDF87 voor 50% korting.
[ Voor 8% gewijzigd door lmb-s op 19-12-2014 18:38 . Reden: laatste berichten niet gelezen ]
tsja, het is de eerste keer niet dat wijnvoordeel zijn eigen voorwaarden niet naleeft...JBX schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:40:
[...]
Deze code is alleen in te wisselen op alle wijnen (koffie, delicatessen en wijncadeaus uitgezonderd), is geldig vanaf een bestelling ter waarde van 20,- en zal tot en met vrijdag actief blijven.
Zou vandaag dus nog moeten werken.
En nu werkt de code weer.xenne schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:05:
[...]
tsja, het is de eerste keer niet dat wijnvoordeel zijn eigen voorwaarden niet naleeft...
Daar heb ik inmiddels ook weer een doosje van besteld. Het eerste doosje is me zeer goed bevallen. Het is wel een wijn die wat lucht kan gebruiken voordat je `m drinkt.Munters schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:15:
[...]
En nu werkt de code weer.
't Is trouwens de Las Moras geworden: http://www.wiredforwine.c...bec-2011-chairmans-trophy
Helaas niet meer...Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:41:
Code doet het weer!
Dit kan ik ook bevestigen: de Casa Safra serie is niet te drinken.Munters schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:36:
O, en pas op voor wijnen waar ze heel veel soorten van hebben, die altijd in de aanbieding zijn en die verder nergens verkrijgbaar zijn (bijvoorbeeld de Casa Safra serie). Dat zijn volgens mij de bulk/huiswijnenn van wv, en daar wordt je (ik) niet blij van.
Ach dan heb je, met wat knutselen, voor 10 euro 6 leuke http://www.christmaholic....ie-maken-met-wijnflessen/silmaril8 schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:11:
[...]
Dit kan ik ook bevestigen: de Casa Safra serie is niet te drinken.
O.a. deze ouwe 10 euro korting werkt bij mij nog wel. Minimaal 30 euro in je mandje voordat hij werkt.
Vond deze ook best ok, de gouden ging ook nog, zilveren vond ik niet lekkersambalbaj schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:38:
is inderdaad eigen label bottelen en daarom niet te vergelijken.
Maar slecht vond ik de Casa Safra eigenlijk helemaal niet, vooral deze is best ok
https://www.wijnvoordeel....O-Gran-Reserva::4064.html
Haha, als ik moet kiezen tussen "best ok", "ging ook nog" en "lekker!", dan is de keus duidelijk! (dus Casa Safra en La Pauline, de "huismerken" van wv en wb, komen er niet meer bij).screamhouse schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:44:
[...]
Vond deze ook best ok, de gouden ging ook nog, zilveren vond ik niet lekker
Het doosje wat ik nog had liggen van de actie afgelopen zomer vond ik erg lekker, was een 2006 Reserva. Kreeg nu een 2008 binnen, dus ben benieuwd hoe die smaakt.sambalbaj schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:38:
Maar slecht vond ik de Casa Safra eigenlijk helemaal niet, vooral deze is best ok
Ik heb een doosje Gouden Casa Safra. De eerste fles was erg vies. Toch nog maar een 2de keer een paar maanden later opengemaakt. Oordeel was hetzelfde.screamhouse schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:44:
Vond deze ook best ok, de gouden ging ook nog, zilveren vond ik niet lekker
http://www.casasafra.es/sambalbaj schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:38:
wellicht niet heel erg interessant... maar ik kan me voorstellen dat deze site gemaakt is door / voor een nederlands bedrijf. WHOIS... Ontbreken van andere talen behalve engels, voor spaans bedrijf?! Ontbreken van shop etc.. / directe links.Yofresh schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:58:
[...]
http://www.casasafra.es/
Lijken niet door WV zelf gebotteld te worden.
Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:14:
Volgens whois is dit de eigenaar van casasafra.es https://nl.linkedin.com/in/oosterhof wordt ook gewoon in NL gehosted.
Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
Ja hahaha, waarom denk je dat ik erom vraag?hasn schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:45:
Zo te zien moet je daar een formulier voor opsturen met de streepjescode van het aangeschafte apparaat..
http://www.princess.nl/fi...eel_Deelnameformulier.pdf
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sorry niet gelezengambieter schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:55:
[mbr]Lees de topicwaarschuwing: "Geen gebedel om codes".[/]
PcPirate schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:02:
Members only:
En de anderen zijn ook minimaal 30 euro of verlopen..Jonas.Z schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:16:
Krtn85 is helaas verlopen.
Weet je het zeker?jeannenoelle schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:40:
PSYS14 €20 korting bij een minimale bestelling van 50 euro geldig tot 1-4-15
Deze werkt hoor, maar is niet van wv, maar van wijnbeurs. Zou wel handig zijn als het er bij had gestaan
[ Voor 14% gewijzigd door hoakz op 06-01-2015 22:13 ]
Koop dan gewoon slootwater als je goedkope wijn zoekt.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:01:
Iemand die nog goedkope wijnen weet? Voor zo'n 4 euro/fles?
Verwijderd
Mijn pa drink toch niets anders dan de goedkope supermarktwijntjes en dit is van zo'n zelfde kwaliteit.ooglenz1 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:30:
[...]
Koop dan gewoon slootwater als je goedkope wijn zoekt.
*) Zoek een wijn van €7,99 (die niet in 'actie' is)Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:01:
Iemand die nog goedkope wijnen weet? Voor zo'n 4 euro/fles?
Bedankt! Ik vind de Cedar Wood Cabernet goed te drinken, nog geen 15 euro voor een doos is een prima prijs, zeker als die wijn 'normaal' € 7,99 kost.enzoronald schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:46:
15 euro korting bij Wijnvoordeel.nl
www.wijnvoordeel.nl
code : XuhdBD
Werkte hier nog. 6 flessen voor nog geen 9 euro. Baron d'embleme
[ Voor 5% gewijzigd door coazter op 08-01-2015 12:07 ]
Dat is dubbelfris in een glazen fles met een mooi etiket. Echt nul komma niets smaak.enzoronald schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:46:
in alle wijnshops zie ik hem voor €4,49 staan. je moet de normaal kosten van WV met een emmer zout nemen.coazter schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:27:
[...]
Bedankt! Ik vind de Cedar Wood Cabernet goed te drinken, nog geen 15 euro voor een doos is een prima prijs, zeker als die wijn 'normaal' € 7,99 kost.
-- Deze code kan niet meer gebruikt worden. --enzoronald schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:46:
15 euro korting bij Wijnvoordeel.nl
www.wijnvoordeel.nl
code : XuhdBD
Volgens mij betalen de meesten volgers van dit topic al nooit verzendkosten bij WVLord Sheep schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:19:
Als klap op de vuurpijl krijgt u alle wijnen ook nog eens gratis thuisbezorgd! Wissel hiervoor snel uw onderstaande kortingscode in.
Uw unieke kortingscode*:
Members only:
Om hier even op terug te komen, na de mail dat de bestelling was geannuleerd verder niet meer aan de wijn gedacht. Werd vandaag gebeld door de Hema of ik mijn flessen nog op kwam halen, want ze stonden in de wegsambalbaj schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:41:
http://nl.pepper.com/aanb...-door-actiecode-hema-3878
prijsfout bij Hema wijnen
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
[ Voor 15% gewijzigd door peter13579 op 16-01-2015 10:36 ]
'Unieke' codeMickeydus schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:34:
Het regent deze week korting bij Wijnvoordeel! U krijgt van ons namelijk een voucher ter waarde van bijna 30,- cadeau! Deze voucher kunt u inwisselen op alle wijnen uit de actiecategorie. Verras u zelf met een heerlijke Italiaanse, Chilleense of Spaanse topwijn, die u nu voor wel héél weinig kunt bestellen.
Uw unieke kortingscode*:
januari
Zo zegt de mail.
Het gaat om kortingscode van 29,97 euro per doos.. alleen te gebruiken op wijnen in de actiecategorie.
[ Voor 14% gewijzigd door bottom line op 21-01-2015 09:40 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Mickeydus op 21-01-2015 09:54 ]
Verwijderd
Deze link is makkelijker (ze hebben het mooi verborgen): https://www.wijnvoordeel.nl/Actie-wijnen:::793.htmlJonas.Z schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:49:
De link werkt niet voor mij, maar ik ga ervanuit dat er inderdaad niks zinnigs tussen zit en het alleen de nieuwste manier van Wijnvoordeel is om te doen alsof ze je veel korting bieden?
Hun wijn, ze kunnen er voor vragen wat ze willen. Wanneer je redeneert dat een dure wijn bij hun automatisch wel beter van kwaliteit moet zijn, dan kun je je echter wel eens vergissen.Jonas.Z schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:04:
Best schunnig om een vijftal wijnen die je normaliter standaard op je site hebt staan voor 5 a 6 euro zo voor tien euro te slijten. Getuigt wel van weinig respect voor je klanten..
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 13% gewijzigd door arnoniem op 23-01-2015 08:55 ]
Verwijderd
Top, heb dit pakketje zojuist ook besteld en de kortingscode gebruikt. Nu hopen op goede Merlot :-)arnoniem schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:43:
Merlot proefpakketje voor 30 euro, gratis verzending.
https://www.wijnvoordeel....fpakket-Merlot::3748.html
Kan helaas geen codes van 10 of 15 euro vinden, anders zou ik hem wel even gaan proeven
EDIT: Ah, deze werkt nog: AFOMSp - geeft 10 euro korting via Affliprint
Dat ze moge smaken!Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Top, heb dit pakketje zojuist ook besteld en de kortingscode gebruikt. Nu hopen op goede Merlot :-)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq