Wijnwebsites aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste
Acties:

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik krijg nu

- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 20,00 € --

iemand nog een workaround hiervoor?

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:03
Trusten schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:44:
Ik krijg nu

- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 20,00 € --

iemand nog een workaround hiervoor?
Het minimale orderbedrag voor de betreffende code van 20 euro is ook 20 euro. Lijkt me niet meer dan logisch anders zouden ze je geld toe moeten geven ;)

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Sypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:52:
[...]

Het minimale orderbedrag voor de betreffende code van 20 euro is ook 20 euro. Lijkt me niet meer dan logisch anders zouden ze je geld toe moeten geven ;)
Nee die melding krijg ik ook als ik bv dat Wijnpakket winter kies via de gratis verzenden link van hierboven, terwijl het bedrag toch echt 29.99 is

• Sypheron
Gooi er even een andere doos wijn bij, voer dan de code in en verwijder die extra doos daarna weer.

Net gecheckt en werkt :) (niet besteld trouwens, dus weet niet of er mogelijk daarna nog een validatie op zit).

• wimpie007
Sypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:13:
Gooi er even een andere doos wijn bij, voer dan de code in en verwijder die extra doos daarna weer.

Net gecheckt en werkt :) (niet besteld trouwens, dus weet niet of er mogelijk daarna nog een validatie op zit).
Daarna ook nog validatie helaas. Lukt wel als ik hem niet via de gratisverzenden link doe maar dan is ie ineens 15.95 ip 10 he ;-) Wil graag zo goedkoop mogelijk

• Sypheron
Ik zag dat hij nog wel de melding gaf, maar dat de code wel verrekend was al aan de rechterzijde. Plus als ik op plaatsen drukte gaf hij validaties op postcode etc. Weet je zeker dat het niet lukt op bovenstaande manier? Ik heb niet het idee dat het nog een blokkerende melding is die er staat.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:17:
Ik zag dat hij nog wel de melding gaf, maar dat de code wel verrekend was al aan de rechterzijde. Plus als ik op plaatsen drukte gaf hij validaties op postcode etc. Weet je zeker dat het niet lukt op bovenstaande manier? Ik heb niet het idee dat het nog een blokkerende melding is die er staat.
Wanneer je een doos weghaalt en het bedrag onder de 20 zit, kun je uiteindelijk toch niet afrekenen. Net geprobeerd met het winterpakket.

_██_
(ಠ_ృ)

• wimpie007
Atomsk schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:22:
[...]

Wanneer je een doos weghaalt en het bedrag onder de 20 zit, kun je uiteindelijk toch niet afrekenen. Net geprobeerd met het winterpakket.
Hmz, je moet dus eigenlijk voor 40 bestellen wil je hem kunnen gebruiken op dit moment lijkt het.

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
En ook dat werkt niet (2x doos toevoegen)
Order bedrag is dan Totaal: € 59,98 maar nog steeds error dat je minimaal 20 euro moet bestellen

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
met de proefpakketten werkt het niet erg.

• Sypheron
sambalbaj schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:55:
met de proefpakketten werkt het niet erg.
Jawel hoor. Getuige het feit dat alle andere proefpakket nagenoeg volledig uitverkocht waren binnen enkele uren en daarna van de site "verdwenen" (waarschijnlijk inactief gezet). Er lijkt een bugje te zitten in dit pakket (en mogelijke enkele anderen?).

Feitelijk zou je WV hiervan op de hoogte kunnen stellen, gezien de code gewoon hoort te werken volgens hun mailing.
Deze code is alleen in te wisselen op alle wijnen (koffie, delicatessen en wijncadeaus uitgezonderd), is geldig vanaf een bestelling ter waarde van 20,- en zal tot en met vrijdag actief blijven.
Er staan verder geen uitzonderingen gemeld.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:48
wimpie007 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:15:
[...]

Daarna ook nog validatie helaas. Lukt wel als ik hem niet via de gratisverzenden link doe maar dan is ie ineens 15.95 ip 10 he ;-) Wil graag zo goedkoop mogelijk
Als het je toch alleen om de prijs gaat, waarom kies je dan niet voor de https://www.wijnvoordeel....ierra-Castilla::4059.html

Dan ben je 8.74 kwijt voor 6 flessen en dan ben je helemaal het baasje onder je vrienden.

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• wimpie007
Sypheron schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:59:
[...]

Jawel hoor. Getuige het feit dat alle andere proefpakket nagenoeg volledig uitverkocht waren binnen enkele uren en daarna van de site "verdwenen" (waarschijnlijk inactief gezet). Er lijkt een bugje te zitten in dit pakket (en mogelijke enkele anderen?).

Feitelijk zou je WV hiervan op de hoogte kunnen stellen, gezien de code gewoon hoort te werken volgens hun mailing.

[...]

Er staan verder geen uitzonderingen gemeld.
Winter proefpakket is dus een wijncadeau ;-)

• Sypheron
wimpie007 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:03:
[...]

Winter proefpakket is dus een wijncadeau ;-)
Helemaal gelijk! Hij staat inderdaad onder de sectie "Cadeau's". Vandaar dus! :+
Ik dacht dat wijncadeau's inhield bijv luxe kurkentrekkers etc.

• PcPirate
  • Laatst online: 27-07 22:39
Sandeman! schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:47:
[...]

Klopt, de gratis verzendkosten en de 20 euro korting lukt nog wel, maar ik kom dan toch niet goedkoper uit dan 6,94. Hoe kan ik een doos voor 3,94 bestellen?
*) Zoek een wijn van €7,99 (die niet in 'actie' is)
*) Ga naar google.nl - type de naam in - klik op de advertentie van google
*) Je komt via de link op de site van WV en ziet dat de wijn nu wel met 50% korting is
*) via gratis link een andere wijn in het mandje zetten
*) gewenste wijn in mandje zetten en de ongewenste wijn verwijderen.
*) kortingscode van €20 toepassen
*) Voila eindbedrag €3,94

Voorbeeld van een wijn via deze route is/was: Cedar Wood - Ruby Cabernet 2013

Dit is de info toen het gisteren nog werkte - weet niet of het nu nog werkt.

Wijnvoordeel leest mee en zet heel snel de trucjes inactief.

Terzijde:
Zoals ik al zei: WV verkoopt zijn wijnen heel wat overpriced en daarnaast niet alle wijnen zijn lekker. De omschrijving is in een dolle bui geschreven en is niet representatief (dit noem je marketing).

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Terzijde:
Zoals ik al zei: WV verkoopt zijn wijnen heel wat overpriced en daarnaast niet alle wijnen zijn lekker. De omschrijving is in een dolle bui geschreven en is niet representatief (dit noem je marketing).
_/-\o_ mooi gezegd. Max 10 euri voor een doosjes is heel leuk....maar zelfs de helft van de normale prijs is het niet waard.

• puur
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-07 14:49
jonker49 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:18:
[...]

Ik been ook benieuwd hoe je dit gedaan hebt. Mij lukte het niet... Ik krijg bij het gedupliceerde tabblad de melding "you cart is empty".
Aanvulling: ik bedoel tabblad ipv venster. En ik kopieer de winkelwagen pagina, wellicht dat dat nog uitmaakt.

Overigens ging het gisteren de 2e keer met een ander account ook niet goed. Maar het is me wel vaker gelukt. Weet dus niet precies waar het aan ligt.

Succes!

• VonDutch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 13:18
Helemaal mee eens de kortingscode's zijn leuk maar ze verkopen ook veel bagger wijnen. Ik koop alleen wijn waarvan ik weet of hoor dat een goede is. En dan wel liefst met maximale codes gestapeld 😀

Mijn buiten in ieder geval binnen Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/64nhiafwv/IMG_20141218_200450.jpg

NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |

• hoofd31
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
PcPirate schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:43:
[...]

*) Je komt via de link op de site van WV en ziet dat de wijn nu wel met 50% korting is
*) via gratis link een andere wijn in het mandje zetten
*) gewenste wijn in mandje zetten en de ongewenste wijn verwijderen.
*) kortingscode van €20 toepassen
*) Voila eindbedrag €3,94

Voorbeeld van een wijn via deze route is/was: Cedar Wood - Ruby Cabernet 2013

Dit is de info toen het gisteren nog werkte - weet niet of het nu nog werkt.

Wijnvoordeel leest mee en zet heel snel de trucjes inactief.

Terzijde:
WAAAAARRRROM????? Bij mij werkt hij nu al niet meer :(

EDIT:
Google Cache:
Baron d'Emblème: € 3,99 - Wijnvoordeel.nl‎
Adv.www.wijnvoordeel.nl/Baron-d-Emblème‎
4,0 beoordeling voor wijnvoordeel.nl
Merlot Pays d'Oc 2012 (Aanbieding). Tijdelijk met 50% korting, Weg=Weg!
Laagste prijs garantie · Voordelig sinds 1999 · Meer dan 350 wijnen
maar als ik er heen ga, hoo maar. Bedankt he. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door hoofd31 op 18-12-2014 20:19 ]

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
hoofd31 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:15:
[...]

WAAAAARRRROM????? Bij mij werkt hij nu al niet meer :(

EDIT:
Google Cache:

[...]

maar als ik er heen ga, hoo maar. Bedankt he. 8)7
Icognito werkt altijd. Of je moet telkens weer je cookies verwijderen.

• Yofresh
Medione1210 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:53:
[...]

_/-\o_ mooi gezegd. Max 10 euri voor een doosjes is heel leuk....maar zelfs de helft van de normale prijs is het niet waard.
Het is alleen niet marktconform. 10 euro voor een doosje is en blijft een stunt. Een stunt die door wijnvoordeel toegestaan wordt, maar wel een verkoopprijs waar ze per order verlies op maken. Per fles wijn betaal je als consument namelijk 63 cent accijns. Daar komen nog bezorgkosten bovenop. Ongetwijfeld zal wijnvoordeel een bulk-korting bij postNL hebben bedongen, maar dan nog zal dat een aantal euro kosten. Dan zit er nog steeds geen wijn in de fles zelf. Spaanse bulk-wijn van redelijke kwaliteit, heeft een inkoopprijs van ongeveer 50 cent per liter. Die wijn moet alleen ook nog gebotteld worden, vanuit Spanje naar Nederland vervoerd moeten worden, administratiekosten etc.

Wijn is een luxe-artikel. Als je (als man) meer dan 3 flessen per week drinkt, zit je toch behoorlijk richting een drankprobleem. Je gaat er dus niet oneindig veel van afnemen. De grap daarvan is, is dat de wijn die je bij wijnvoordeel koopt, je niet meer zal kopen bij de plaatselijke slijterij. Daar krijgt de plaatselijke slijterij, die je voor 8 euro per fles een veel en veel betere wijn voorschotelt, het moeilijk van. Wijnvoordeel maakt het zichzelf moeilijk. Dan wordt het de vraag wie de langste adem heeft, wijnvoordeel of de plaatselijke slijter?

Wat ik denk, is dat je door het kopen van wijn die geen markt-conforme prijs heeft, uiteindelijk bewerkstelligt wat je precies niet wil. Namelijk wijn kopen die veel te duur is voor wat je krijgt. Op het moment dat het voor de plaatselijke slijter niet leuk meer is, zal ie iets anders gaan doen, waardoor je afhankelijker wordt van de bulk & bocht van wijnvoordeel.

Ik ben er heilig van overtuigd dat de consument altijd krijgt waar hij zelf om gevraagd heeft. Daar is niets mis mee, alleen als je geen bulk & bocht wil kopen, dan moet je dus niet bij wijnvoordeel kopen. Nu niet, en over 5 jaar dus hopelijk ook niet.

* Yofresh springt op z`n onbevlekte paard en galoppeert verder naar een volgende discussie

BDF87 geeft overigens nog steeds 50% korting.

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:17
Net na een incognito zoekactie naar een aanbieding op de Flor d'Englora 2011 met de 20 euro code en een gratis verzenden link voor nog geen 22 euro weer een 90 punten Robert Parker wijn gescoord.
Deze zat ooit in een Robert Parker Pakket en beviel erg goed. Voor 3.67/fles heb je een rood toppertje voor je Kerstdiner! Die kun je je gasten echt wel serveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Laatst online: 24-03-2024
Lukt me wel in Incognito mode de aanbiedingsprijs tevoorschijn te toveren. Alleen hoe combineer ik dat dan met de link voor gratis verzenden. Als ik die gebruik blijft mijn winkelwagen leeg terwijl ik de flessen in het eerstgenoemde Incognito scherm wel in mijn winkelwagen heb toegevoegd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
Yofresh schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:38:
[...]
De grap daarvan is, is dat de wijn die je bij wijnvoordeel koopt, je niet meer zal kopen bij de plaatselijke slijterij. Daar krijgt de plaatselijke slijterij, die je voor 8 euro per fles een veel en veel betere wijn voorschotelt, het moeilijk van. Wijnvoordeel maakt het zichzelf moeilijk. Dan wordt het de vraag wie de langste adem heeft, wijnvoordeel of de plaatselijke slijter?

Ik ben er heilig van overtuigd dat de consument altijd krijgt waar hij zelf om gevraagd heeft. Daar is niets mis mee, alleen als je geen bulk & bocht wil kopen, dan moet je dus niet bij wijnvoordeel kopen. Nu niet, en over 5 jaar dus hopelijk ook niet.
Toen met dat gratis verzenden, 20 euro korting en 50% korting geintje heb ik wat wijnen bij wijnvoordeel gekocht.
Conclusie de ene Barbera is de ander niet.
Heb 5 soorten WV wijnen gedronken. Ben er niet kapot van. Aardige wijn om weg te tikken, maar ik zou er dan ook nooit meer dan 4-5 Euro de fles ervoor willen betalen.

Dus ben maar met dat hele WV geintje gestopt. Zo vaak drink ik niet en ik zet graag wijn voor wat ik ook zelf graag wil drinken.
Morgen ga ik naar een proeverij om wat in te slaan. Wat advies en kwalitatief goed spul. Ben dan wel meer geld kwijt voor b.v een Chianti dan een WV Chianti. Maar het zijn toch 2 heel verschillende klasses.
Tenminste daar ga ik vanuit :), anders wordt er niks gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Volgens mij is het heel simpel. Het gaat ten eerste om smaak en niet om prijs. Verder zit er inderdaad een hele hoop troep tussen, maar dat kan je ook bij proeverijen gebeuren. Je moet gewoon niet proberen de goedkoopste wijn binnen te slepen, maar een lekkere wijn kopen en hier korting op proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
MikoMission schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:56:
Lukt me wel in Incognito mode de aanbiedingsprijs tevoorschijn te toveren. Alleen hoe combineer ik dat dan met de link voor gratis verzenden. Als ik die gebruik blijft mijn winkelwagen leeg terwijl ik de flessen in het eerstgenoemde Incognito scherm wel in mijn winkelwagen heb toegevoegd ....
1. Zoek incognito naar de wijn die je wilt kopen voor de aanbiedingsprijs (in google zonder addblock).
2. Leg hem in je winkelmandje
3. Kopieer de link die je geen verzendkosten geeft en kopieer deze in het incognitovenster
4. Wanneer deze zonder verzendkosten is, kan je er nog evengoed shopkorting erbij halen.
5. Gegevens invullen en bestellen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Russel88 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:35:
[...]

Toen met dat gratis verzenden, 20 euro korting en 50% korting geintje heb ik wat wijnen bij wijnvoordeel gekocht.
Conclusie de ene Barbera is de ander niet.
Heb 5 soorten WV wijnen gedronken. Ben er niet kapot van. Aardige wijn om weg te tikken, maar ik zou er dan ook nooit meer dan 4-5 Euro de fles ervoor willen betalen.

Dus ben maar met dat hele WV geintje gestopt. Zo vaak drink ik niet en ik zet graag wijn voor wat ik ook zelf graag wil drinken.
Morgen ga ik naar een proeverij om wat in te slaan. Wat advies en kwalitatief goed spul. Ben dan wel meer geld kwijt voor b.v een Chianti dan een WV Chianti. Maar het zijn toch 2 heel verschillende klasses.
Tenminste daar ga ik vanuit :), anders wordt er niks gekocht.
Precies :) Overpriced hoort niet te bestaan. Je betaalt namelijk een prijs die je over hebt voor het product. Bij WV ben ik wel e.e.a. tegengekomen die ik lekker vind voor bij het eten (Casa Safra), of voor een avondvullend programma (Las Moras Malbec 2011). Dan is zo`n korting mooi meegenomen. Maar iets zo goedkoop mogelijk in willen slaan, leidt imho uiteindelijk alleen maar tot duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je moet bij Wijnvoordeel inderdaad geen wijn kopen omdat je denkt dat het echt goede wijn is. Houd er gewoon rekening mee dat de kwaliteit niet is zoals zij adverteren. Dus als zij zeggen dat een fles normaal 12 euro kost, kan je er donder op zeggen dat het gewoon een 4-5 euro wijn is (max).

In de zomer heb ik trouwens wel redelijk veel goedkope wijn bij Wijnvoordeel gekocht. Je kon toen 6 flessen voor 4 euro kopen. Onder andere die Cal y Canto wijn. En die Cal y Canto wijn is nog best wel te drinken als tussendoortje of bij het bereiden van je avondeten ofzo :P.

Maar je hoeft die supergoedkope wijn natuurlijk niet alleen te kopen om het op te drinken; je kan het ook gebruiken om gerechten er mee te bereiden. Ik heb al vele keren goedkope (€0,66) flessen gebruikt om bijvoorbeeld stoofpeertjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 11:38
Wijnvoordeel is gewoon te vergelijken met een supermarkt. Heel goedkope wijntjes, maar ook best heel behoorlijke. Voor de echte toppers kun je beter naar een speciaalzaak, maar daar betaal je dan ook voor.

En ja, ook wv verkoopt dubbelfris in glazen flessen (Baron d'Emblème, Baronia de Castro), wijn-voor-IN-de-maaltijd (Casa Safra met het gouden etiket, de enige die ik als echt smerig heb betiteld), maar ook toppertjes (Las Moras Cabernet Sauvignon, Castillo Santa Paulina, Catedral - Tinto, Cerro Anon Rioja Crianza, Laveguilla Ribera Roble) (waarvan de eerste twee allemansvrienden).

Uiteraard verschillen smaken, zo vind ik de Pierre Baptiste tegenvallen hoewel deze vele malen als zeer goed werd beschreven in dit forum. Maar ook de 92-parker-punten wijn (Alceno Premium 50) viel mij niet mee (misschien omdat ik er meer van verwachtte).

De "normale" prijzen bij wv zijn inderdaad veel te hoog. Ze hebben niet voor niets altijd tientallen wijnen in de "aanbieding", 44% of 50% goedkoper. Dan heb je over het algemeen normale prijzen. Als je dan een wijn kiest van 5 tot 8 euro de fles en je krijgt 20,- korting (ruim 3 euro de fles dus), heb je over het algemeen heel aardige wijn voor een leuk prijsje. Nadeel is natuurlijk dat je er gelijk 6 van moet bestellen.
O, en pas op voor wijnen waar ze heel veel soorten van hebben, die altijd in de aanbieding zijn en die verder nergens verkrijgbaar zijn (bijvoorbeeld de Casa Safra serie). Dat zijn volgens mij de bulk/huiswijnenn van wv, en daar wordt je (ik) niet blij van.

Nu we het er toch over hebben: ik heb nog 1 ongebruikte kortingsbon (uit dit forum, zie boven) en twijfel tussen de volgende 2 wijntjes, iemand ervaring mee?
- https://www.wijnvoordeel....albec-San-Juan::1236.html
- https://www.wijnvoordeel....aut-Medoc-AOC::26732.html

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:41
De gewone Las Moras malbac vonden wij echt een toppertje. De Black label heb ik nog niet geprobeerd maar staat ook nog op mijn lijstje. Over het algemeen zijn malbec wijnen altijd goed, althans ik heb nog nooit een slechte gehad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
xenne schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:51:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

dank voor de code, weet er iemand tot hoelang ze geldig blijft?
Helaas verlopen...

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 16:52

JBX

Deze code is alleen in te wisselen op alle wijnen (koffie, delicatessen en wijncadeaus uitgezonderd), is geldig vanaf een bestelling ter waarde van 20,- en zal tot en met vrijdag actief blijven.
Zou vandaag dus nog moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4wk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12-2021
Bij het Kerstpakket van Wijnbeurs (http://www.wijnbeurs.nl/laatstekans) (10 wijnen) staat onderin dit vermeld;

"Plus een top 10 met meest geliefde Kerstwijnen van de afgelopen maand. Alles gratis bezorgd. Gebruik hiervoor actiecode
Members only:
"

Iemand enig idee of je dan 20 wijnen krijgt?!

[ Voor 6% gewijzigd door s4wk op 19-12-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de lijst de top tien, ook al tel ik er twaalf. Bij het pakket met tien wijnen krijg je wel een magnum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmb-s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-09 15:28
Hi,

Ik heb onderstaande manier met succes vaak uitgevoerd in het verleden, maar krijg het de laatste tijd niet meer gedaan. De gratis verzending wel, maar de 20 euro kortingscodes werken helemaal niet meer. Welke wijn ik ook bestel...
" De ingevoerde code is niet geldig op de door u geselecteerde wijnen ...." Wat doe ik fout?
VonDutch schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:38:

Stap1: Deze url gebruiken voor gratis verzending: http://www.wijnvoordeel.nl/calleprincipal-buitenkans
Stap2: zoekfunctie gebruiken de wijn opzoeken: Erudito Rioja Reserva DOC en toevoegen winkelmandje
Stap3: kortincode SAV954 voor 20 euro korting gebruiken of andere actieve kortingscodes zoals BDF87 voor 50% korting.
Edit: oops, zie net dat het al verlopen is? Zou het dan toch allemaal toeval zijn, dit was namelijk niet de eerste keer dat het niet werkte. ...

[ Voor 8% gewijzigd door lmb-s op 19-12-2014 18:38 . Reden: laatste berichten niet gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
Zoals eerder bekend: WV leest mee en deactiveert heel snel de codes. Het lijkt me evident dat als er een code voorbij komt - meteen gebruik van te maken als je van WV houdt.

Snap WV ook niet. Je geeft codes uit en voordat je denkt zijn ze weer inactief. Wat voor misbruik wordt er nou gemaakt - ze geven zelf actiedcodes uit die op aanbieding wijnen toegepast kunnen worden. Lukt het je om 1 product voor €3,94 thuis bezorgd te krijgen; dit kan je dit toch niet als misbruik karakteriseren. Dit is al lang bekend. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Mensen ervaring met Goldish blanc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
JBX schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:40:
[...]

Zou vandaag dus nog moeten werken.
tsja, het is de eerste keer niet dat wijnvoordeel zijn eigen voorwaarden niet naleeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
xenne schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:05:
[...]

tsja, het is de eerste keer niet dat wijnvoordeel zijn eigen voorwaarden niet naleeft...
En nu werkt de code weer.
't Is trouwens de Las Moras geworden: http://www.wiredforwine.c...bec-2011-chairmans-trophy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Munters schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:15:
[...]

En nu werkt de code weer.
't Is trouwens de Las Moras geworden: http://www.wiredforwine.c...bec-2011-chairmans-trophy :P
Daar heb ik inmiddels ook weer een doosje van besteld. Het eerste doosje is me zeer goed bevallen. Het is wel een wijn die wat lucht kan gebruiken voordat je `m drinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
Helaas niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Munters schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:36:

O, en pas op voor wijnen waar ze heel veel soorten van hebben, die altijd in de aanbieding zijn en die verder nergens verkrijgbaar zijn (bijvoorbeeld de Casa Safra serie). Dat zijn volgens mij de bulk/huiswijnenn van wv, en daar wordt je (ik) niet blij van.
Dit kan ik ook bevestigen: de Casa Safra serie is niet te drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
is inderdaad eigen label bottelen en daarom niet te vergelijken.
Maar slecht vond ik de Casa Safra eigenlijk helemaal niet, vooral deze is best ok

https://www.wijnvoordeel....O-Gran-Reserva::4064.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
silmaril8 schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:11:
[...]

Dit kan ik ook bevestigen: de Casa Safra serie is niet te drinken.
Ach dan heb je, met wat knutselen, voor 10 euro 6 leuke http://www.christmaholic....ie-maken-met-wijnflessen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Sheep
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 08:40
O.a. deze ouwe 10 euro korting werkt bij mij nog wel. Minimaal 30 euro in je mandje voordat hij werkt.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 17:40
sambalbaj schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:38:
Maar slecht vond ik de Casa Safra eigenlijk helemaal niet, vooral deze is best ok

Vond deze ook best ok, de gouden ging ook nog, zilveren vond ik niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
screamhouse schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:44:
[...]

Haha, als ik moet kiezen tussen "best ok", "ging ook nog" en "lekker!", dan is de keus duidelijk! (dus Casa Safra en La Pauline, de "huismerken" van wv en wb, komen er niet meer bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30

Het doosje wat ik nog had liggen van de actie afgelopen zomer vond ik erg lekker, was een 2006 Reserva. Kreeg nu een 2008 binnen, dus ben benieuwd hoe die smaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
screamhouse schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:44:
Ik heb een doosje Gouden Casa Safra. De eerste fles was erg vies. Toch nog maar een 2de keer een paar maanden later opengemaakt. Oordeel was hetzelfde.

Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk, vooral bij wijn. Ik ga in ieder geval die 4 flessen niet meer drinken. Ik zal ze wel gratis weggeven aan een aantal collegaatjes. Zij bleken zelfs een aantal zeer goedkope wijntjes (6 voor 4 euro) erg lekker te vinden, dus dan zullen ze deze van 10 euro voor 6 flessen vast ook wel lekker vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik vind de Calle Principal - Tempranillo nog een van de beste "huiswijnen" van WV die ik heb gehad tot nu toe. Altijd blij als deze weer voor een superprijs te krijgen zijn.
Was ook positief verrast dat deze in het verrassingpakket zat dat ik afgelopen week besteld heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh

http://www.casasafra.es/

Lijken niet door WV zelf gebotteld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Yofresh schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:58:
[...]

http://www.casasafra.es/

Lijken niet door WV zelf gebotteld te worden.
wellicht niet heel erg interessant... maar ik kan me voorstellen dat deze site gemaakt is door / voor een nederlands bedrijf. WHOIS... Ontbreken van andere talen behalve engels, voor spaans bedrijf?! Ontbreken van shop etc.. / directe links.

Mooie site, goed gedaan! (al dan niet door WV!) >:)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens whois is dit de eigenaar van casasafra.es https://nl.linkedin.com/in/oosterhof wordt ook gewoon in NL gehosted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:14:
Volgens whois is dit de eigenaar van casasafra.es https://nl.linkedin.com/in/oosterhof wordt ook gewoon in NL gehosted.
O-)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
En ja, ook pierrebaptise.fr is geregistreerd door Jacco Oosterhof van de Baarsma Wine Group....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Is er iemand die een Princess product heeft gekocht en een waardecode van €20 voor wijnvoordeel heeft gekregen? Wie weet is deze code ook niet zo uniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Gooi neer die code, dan kunnen we het testen >:)

• hasn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Zo te zien moet je daar een formulier voor opsturen met de streepjescode van het aangeschafte apparaat..

http://www.princess.nl/fi...eel_Deelnameformulier.pdf

• setanie
hasn schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:45:
Zo te zien moet je daar een formulier voor opsturen met de streepjescode van het aangeschafte apparaat..

http://www.princess.nl/fi...eel_Deelnameformulier.pdf
Ja hahaha, waarom denk je dat ik erom vraag? 8)7

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lees de topicwaarschuwing: "Geen gebedel om codes".

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• setanie
gambieter schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:55:
[mbr]Lees de topicwaarschuwing: "Geen gebedel om codes".[/]
Sorry niet gelezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lqvd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49
Bedankt! Werkt prima nu met standaard gratis verzending en geldig voor de bestaande aanbiedingen. Eens kijken of de bordeaux te drinken is :)
PcPirate schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:02:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Members only: title

Wijnen, met uitzondering van de aanbiedingen en restanten, u maar liefst 44% korting wilt ontvangen!
Geldig tot en met 5 januari 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas.Z
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Krtn85 is helaas verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Laatst online: 22:33
En de anderen zijn ook minimaal 30 euro of verlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeannenoelle
  • Laatst online: 24-09-2024
PSYS14 €20 korting bij een minimale bestelling van 50 euro geldig tot 1-4-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djorob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-05-2021
jeannenoelle schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:40:
PSYS14 €20 korting bij een minimale bestelling van 50 euro geldig tot 1-4-15
Weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Deze werkt hoor, maar is niet van wv, maar van wijnbeurs. Zou wel handig zijn als het er bij had gestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Mocht je interesse hebben: een artikel over big-data en gepersonifieerde reclame bij wijnvoordeel:
http://www.marketingfacts...mailmarketing-en-big-data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoakz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 18:18
De officiële wijncheque die wordt verkocht door wijnvoordeel.nl is trouwens waardeloos.
Niet te gebruiken voor de delicatessen, en maar 2 maanden houdbaar na datum van uitgifte. (mag dat eigenlijk wel?) niet te gebruiken met andere actiecodes, maximaal één code per bestelling/klant per adres.

Dus de officiële waardebonnen zijn minder interessant dan de officieuze.
Verkoop dan geen waardebonnen.

Afspelen vanaf 6.18 min.
Over waardebonnen

[ Voor 14% gewijzigd door hoakz op 06-01-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog goedkope wijnen weet? Voor zo'n 4 euro/fles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooglenz1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:01:
Koop dan gewoon slootwater als je goedkope wijn zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooglenz1 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:30:
[...]

Koop dan gewoon slootwater als je goedkope wijn zoekt.
Mijn pa drink toch niets anders dan de goedkope supermarktwijntjes en dit is van zo'n zelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:01:

Zojuist gezien: "Baron d'Emblème: € 3,99 - Wijnvoordeel.nl‎"

Eventueel gaan stoeien met een werkende kortingscode om het totaal wat lager te krijgen.Weet niet of dit lukt vanwege diverse restricties van WV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
15 euro korting bij Wijnvoordeel.nl
www.wijnvoordeel.nl
code : XuhdBD

Werkte hier nog. 6 flessen voor nog geen 9 euro. Baron d'embleme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Laatst online: 01-07 13:33
enzoronald schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 00:46:
www.wijnvoordeel.nl

Bedankt! Ik vind de Cedar Wood Cabernet goed te drinken, nog geen 15 euro voor een doos is een prima prijs, zeker als die wijn 'normaal' € 7,99 kost. :)

[ Voor 5% gewijzigd door coazter op 08-01-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Dat is dubbelfris in een glazen fles met een mooi etiket. Echt nul komma niets smaak.

De vraagsteller wilde 4 euro per fles betalen, en daar kun je best heel aardige wijnen voor vinden. Ook gewoon bij ah trouwens. Dat heeft als voordeel dat je ook 1 fles kunt kopen. Maar ook bij wv kun je heel aardige wijnen inden, van +/- € 14,- naar € 7,-, geen verzendkosten en 20,- korting, kom je op 22 euro voor 6 flessen.
Maar de vraag was wel heel algemeen. stond zelfs niet bij of het rood/wit/rose moest zijn. Tja, moet je daar dan iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooglenz1
  • Laatst online: 06-07-2022
coazter schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:27:
[...]

Bedankt! Ik vind de Cedar Wood Cabernet goed te drinken, nog geen 15 euro voor een doos is een prima prijs, zeker als die wijn 'normaal' € 7,99 kost. :)
in alle wijnshops zie ik hem voor €4,49 staan. je moet de normaal kosten van WV met een emmer zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Wilde ik net Blackhawk Blue Label Cabernet Sauvignon bij wijnbeurs bestellen, viel m'n oog op de tekst "Kassa Cabernet Sauvnignon Wijntest". Let op de spelfout in de druif. Dat is leuk, even googelen en voila weer een aantal websites van wijnbeurs ontmaskerd...

De testwinnaar (zie: http://kassa.vara.nl/tv/a...nder-een-tientje/speel/1/) ga ik zeker eens proberen voor die prijs. De Hema schijnt wel goede wijnen te hebben. Er staan een hoop omfiets en hamersma wijnen voor zeer schappelijke prijzen op de site.
(De Blackhawk is trouwens niks geworden, want minimaal 12 flessen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Laatst online: 22:33
www.wijnvoordeel.nl

-- Deze code kan niet meer gebruikt worden. -- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Sheep
  • Laatst online: 19-09 08:40
Het nieuwe jaar is pas net begonnen en we beginnen dit jaar meteen goed. Voor de binnenkomst van veel nieuwe wijnen hebben we te weinig ruimte. Daarom starten we de grootste magazijnopruiming in 15 jaar wijnvoordeel.nl. Talloze schitterende wijnen mogen weg voor slechts een fractie van de marktwaarde.

Als klap op de vuurpijl krijgt u alle wijnen ook nog eens gratis thuisbezorgd! Wissel hiervoor snel uw onderstaande kortingscode in.

Uw unieke kortingscode*:
Members only:

Ga snel naar https://www.wijnvoordeel.nl/opruiming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Laatst online: 24-03-2024
Lord Sheep schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:19:
Als klap op de vuurpijl krijgt u alle wijnen ook nog eens gratis thuisbezorgd! Wissel hiervoor snel uw onderstaande kortingscode in.

Uw unieke kortingscode*:
Members only:
Volgens mij betalen de meesten volgers van dit topic al nooit verzendkosten bij WV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 05-09 20:06
Om hier even op terug te komen, na de mail dat de bestelling was geannuleerd verder niet meer aan de wijn gedacht. Werd vandaag gebeld door de Hema of ik mijn flessen nog op kwam halen, want ze stonden in de weg :+ . Ik dus net naar de Hema gegaan, en warempel, ik kon de 18 flessen gewoon meenemen voor €0 8)7

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MaJxDem.jpg

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Vanaf morgen zijn de C1000 wereldwijnen in de aanbieding (1+1 gratis) dus voor 2 euro per fles omgerekend. Afbeeldingslocatie: http://www.c1000.nl/~/media/C1000/Images/Aanbiedingen/Aanbiedingen%20week%2003/37.ashx

Iemand deze al eens gedronken? Ik overweeg de rode uit Chili en Australie maar ken ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeannenoelle
  • Laatst online: 24-09-2024
7,50 korting bij HEMA.nl boven de 40 euro met de code cadeautje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:53
Voor geïnteresseerden, gratis premium lidmaatschap van wijnbeurs voor kosteloze verzending.

https://www.wijnbeurs.nl/:_:9541.html

Ik weet niet hoe het werkt met opzeggen, hier heb ik nog geen ervaring mee!

Sorry, werkt anders dan in 2014, is nu een actiecode nodig!

[ Voor 15% gewijzigd door peter13579 op 16-01-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickeydus
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-04 12:04
Het regent deze week korting bij Wijnvoordeel! U krijgt van ons namelijk een voucher ter waarde van bijna 30,- cadeau! Deze voucher kunt u inwisselen op alle wijnen uit de actiecategorie. Verras u zelf met een heerlijke Italiaanse, Chilleense of Spaanse topwijn, die u nu voor wel héél weinig kunt bestellen.

Uw unieke kortingscode*:
januari

Zo zegt de mail.
Het gaat om kortingscode van 29,97 euro per doos.. alleen te gebruiken op wijnen in de actiecategorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Mickeydus schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:34:
Het regent deze week korting bij Wijnvoordeel! U krijgt van ons namelijk een voucher ter waarde van bijna 30,- cadeau! Deze voucher kunt u inwisselen op alle wijnen uit de actiecategorie. Verras u zelf met een heerlijke Italiaanse, Chilleense of Spaanse topwijn, die u nu voor wel héél weinig kunt bestellen.

Uw unieke kortingscode*:
januari

Zo zegt de mail.
Het gaat om kortingscode van 29,97 euro per doos.. alleen te gebruiken op wijnen in de actiecategorie.
'Unieke' code :')

Edit: het gaat trouwens om wijnen die 9,99 geprijsd zijn. Komt dus neer op een dikke 20 euro dat je zelf zou moeten betalen. En wijnen die het echt niet waard zijn om dat er voor neer te leggen.

[ Voor 14% gewijzigd door bottom line op 21-01-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickeydus
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-04 12:04
Het werkt wel alleen op deze wijnen https://www.wijnvoordeel.nl/Actie-wijnen:::793.html

Waaronder de casa safra terra alta die als je hem googlet maar 5 euro per fles kost en op die actiepagina 10 euro.

[ Voor 16% gewijzigd door Mickeydus op 21-01-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sigaar, eigen doos. Normaal 5, nu 10, is 30 euro extra, is gelijk aan korting. De mooie tijden zijn voorbij op wijnvoordeel en wijnbeurs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas.Z
De link werkt niet voor mij, maar ik ga ervanuit dat er inderdaad niks zinnigs tussen zit en het alleen de nieuwste manier van Wijnvoordeel is om te doen alsof ze je veel korting bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Jonas.Z schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:49:
De link werkt niet voor mij, maar ik ga ervanuit dat er inderdaad niks zinnigs tussen zit en het alleen de nieuwste manier van Wijnvoordeel is om te doen alsof ze je veel korting bieden?
Deze link is makkelijker (ze hebben het mooi verborgen): https://www.wijnvoordeel.nl/Actie-wijnen:::793.html

Zou iemand dit trouwens serieus nemen, een "unieke" code mailen en dan als code "januari" gebruiken?
Maar voor 5,- de fles kan ik wel wat beters krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas.Z
Best schunnig om een vijftal wijnen die je normaliter standaard op je site hebt staan voor 5 a 6 euro zo voor tien euro te slijten. Getuigt wel van weinig respect voor je klanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Jonas.Z schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:04:
Best schunnig om een vijftal wijnen die je normaliter standaard op je site hebt staan voor 5 a 6 euro zo voor tien euro te slijten. Getuigt wel van weinig respect voor je klanten..
Hun wijn, ze kunnen er voor vragen wat ze willen. Wanneer je redeneert dat een dure wijn bij hun automatisch wel beter van kwaliteit moet zijn, dan kun je je echter wel eens vergissen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:17
Dit is inderdaad wel een leuke voor 'Kassa'. Sodeknetters, van 5 euro, voor 5 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoniem
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 15:24
Merlot proefpakketje voor 30 euro, gratis verzending.
https://www.wijnvoordeel....fpakket-Merlot::3748.html
Kan helaas geen codes van 10 of 15 euro vinden, anders zou ik hem wel even gaan proeven :)

EDIT: Ah, deze werkt nog: AFOMSp - geeft 10 euro korting via Affliprint

[ Voor 13% gewijzigd door arnoniem op 23-01-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoniem schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:43:
Merlot proefpakketje voor 30 euro, gratis verzending.
https://www.wijnvoordeel....fpakket-Merlot::3748.html
Kan helaas geen codes van 10 of 15 euro vinden, anders zou ik hem wel even gaan proeven :)

EDIT: Ah, deze werkt nog: AFOMSp - geeft 10 euro korting via Affliprint
Top, heb dit pakketje zojuist ook besteld en de kortingscode gebruikt. Nu hopen op goede Merlot :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:33:
[...]

Top, heb dit pakketje zojuist ook besteld en de kortingscode gebruikt. Nu hopen op goede Merlot :-)
Dat ze moge smaken!
Maar staar je er niet blind op, bij wijnvoordeel zijn alle (vanaf) prijzen erg hoog. Pas na 44-50% korting zit je op normale redelijke prijzen. Dit geldt voor de losse wijnen, maar ook voor deze pakketten.
Wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.