En met een score van 3.9 op vivino.
Zijn alleen geen leuk codes meer volgens mij.
Verwijderd
Lijkt niet te werken hier. Het lijkt dat hij de koffie niet mee rekent als order bedrag om aan de 50 euro te komen.knakworst schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:16:
100 kupjes Nespresso kloons voor 26,95. Met de kortingscode kun je er dan 200 voor 29 euro bestellen. Dat is weer verleidelijk.
Op zich valt 14 euro wel mee?Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 08:09:
En met een score van 3.9 op vivino.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Bij bepaalde wijnen krijg je ook nog 15% zwarte piet korting vandaag. Zo krijg je (20+15 %) en over het totaal 25 % korting!PolluxDKB schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:50:
Voor de HEMA-alcoholisten onder ons: vanaf €50 kan je 25% korting krijgen met code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bovendien betaal je tot 31/12/2014 geen verzendkosten bij thuisbezorging, dus niet alleen bij afhalen in de winkel.
Op het moment van spreken haal je bijvoorbeeld 18 flessen Memento rood inclusief thuisbezorging voor €37.80, wat neerkomt op €2.10 per fles. Normaal €3.50 per fles excl. bezorging, maar nu dus 20% korting op ''omfietswijnen'', vervolgens nog 25% korting met de actiecode, en vervolgens geen verzendkosten à €7,50.
Is blijkbaar uitverkocht, website geeft aan "binnenkort weer op voorraad".knakworst schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:21:
[...]
Bij bepaalde wijnen krijg je ook nog 15% zwarte piet korting vandaag. Zo krijg je (20+15 %) en over het totaal 25 % korting!
[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 16-11-2014 12:32 ]
Lukt mij niet.knakworst schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:32:
Bij de viñas de barrancas malbec shiraz - rosé en de viña ducaro tinto - rood is het mij gelukt op alle flessen. Bij de domaine saint martin côtes du rhône op één fles. De zwarte piet 15% korting verscheen na 50 euro en de 25 euro kortingscode.
[ Voor 32% gewijzigd door hoakz op 17-11-2014 15:12 ]
Verwijderd
ah. Dan was ik te laat.jeannenoelle schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:01:
HEMA 15% Zwarte Pietenkorting was ook alleen 15 + 16 november, dus ik weet niet wanneer je het geprobeerd hebt?
Gemiddeld €24,12? Hoe werkt dat? Ik zie hem staan voor €29,67...Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:25:
Na even zoeken nog een foutje tegengekomen. Waarschijnlijk een actie die nog moet worden opgezet: https://www.wijnvoordeel.nl/Kerstactie:::778.html![]()
Die San Carlo Barolo kost gemiddeld € 24,12, dus met 50% korting € 12,06. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze het doorhebben
Stam + t
[ Voor 3% gewijzigd door VonDutch op 17-11-2014 20:33 ]
NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |
Toevallig heb dezelfde unieke code ontvangen.[b]hoakz schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:04:
Net een mail van wijnvoordeel gehad.
Members only:
Maar die is vast niet zo uniek als ze zeggen
50%korting op de niet aanbiedingswijnen.
Zoals de Merlot van Baron d'embleme die nu van 7,99 voor 4 euro kan kopen.. waarvoor deze altijd al werd aangeboden.....
NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |
Allicht. Maar je krijgt geen korting op de gemiddelde internetprijs...VonDutch schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:32:
Gemiddeld op de interweb bedoelt ie.
Hier dus:
[afbeelding]
Stam + t
Mooi mailtje hebben ze verpakt, ik voelde me ook al zo speciaal met "toevallig" dezelfde code.VonDutch schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:37:
[...]
Toevallig heb dezelfde unieke code ontvangen.
Code is trouwens geldig tot 31/12 dus mooi te gebruiken voor de oud en nieuw bubbels
Klopt, niets speciaals. Ook niet interessant, want alleen geldig op niet-aanbiedingen. En iedere wijn komt vanzelf wel aan de beurt. Het leuke was natuurlijk de extra korting op de aanbiedingen / restanten.Joostje123 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:04:
[...]
Mooi mailtje hebben ze verpakt, ik voelde me ook al zo speciaal met "toevallig" dezelfde code.
Wou deze ook al hier komen delen omdat ik voorlopig toch al voorzien ben van me wijntjes.
Maar zo speciaal blijkt die helemaal niet te zijn
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
https://www.wijnvoordeel....nen-3-flessen::26535.htmlMikeOO schreef op woensdag 19 november 2014 @ 07:49:
Members only:
Laat u wederom verrassen door onze uitzonderlijke prijs-/kwaliteitsverhouding en service. Klik hier om naar de aanbiedingente gaan: https://www.wijnvoordeel.nl/aanbiedingen
* De kortingscode in deze e-mail is geldig t/m 22-11-2014 of zolang de voorraad strekt. | De kortingscode is niet geldig op reeds geplaatste bestellingen en/of in combinactie met de tapas/delicatessen-/koffie-/cadeaucategorie. | De code is niet inwisselbaar i.c.m. andere kortingscodes. | Één kortingscode per klant/bestelling per adres. | Prijswijzigingen en/of zetfouten voorbehouden. | Geen 18, geen alcohol.
[ Voor 6% gewijzigd door hoakz op 19-11-2014 11:43 ]
Er staat ook een link bij vermeld waar je de code voor kan gebruiken.hoakz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:32:
[...]
https://www.wijnvoordeel....nen-3-flessen::26535.html
Wil ik deze bestellen, geeft hij aan -- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 1 flessen te bestellen van de betreffende actie. --
Want die 3 flessen voor 10 euro incl. verzending is dan wel weer een koopje.
Edit: via de chat gevraagd.
Antwoord Linda : Deze wijn valt onder de cadeaucategorie en daarom is de kortingscode niet geldig op de pakket.
Het verleden heeft het tegendeel bewezen hoorMikeOO schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:35:
[...]
Er staat ook een link bij vermeld waar je de code voor kan gebruiken.
https://www.wijnvoordeel.nl/aanbiedingen
Ze gaan natuurlijk niet 10 euro weggeven die je op de hele site kan gebruiken zodat je bijna voor niets wijn kunt krijgen. De keren dat dit wel lukt komt omdat er dan iets fout gaan op de site.
[ Voor 30% gewijzigd door VonDutch op 21-11-2014 10:35 ]
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Het gratis verzenden is eenvoudig te omzeilen. Een zoekopdracht op 'wijn aanbieding' leidt je (momenteel) naar de aanbiedingspagina van wijnvoordeel. Ik voeg een willekeurig item (olijven staan bovenaan) aan mijn winkelwagen, kies een andere wijn, verwijder de olijven en heb nu wijn met gratis verzenden.Munters schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:28:
Om de een of andere reden denkt wijnvoordeel dat ik een nieuwe klant ben.Daarom kreeg ik een code voor gratis verzenden. Maar het leuke is dat je na invoer opnieuw een kortingscode kan invoeren.
Members only:
Pff.... niet gaan klagen als ze je bestelling annuleren als je dat soort trucjes toepast dancoazter schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:40:
[...]
Het gratis verzenden is eenvoudig te omzeilen. Een zoekopdracht op 'wijn aanbieding' leidt je (momenteel) naar de aanbiedingspagina van wijnvoordeel. Ik voeg een willekeurig item (olijven staan bovenaan) aan mijn winkelwagen, kies een andere wijn, verwijder de olijven en heb nu wijn met gratis verzenden.
Haha lezen is ook een vakroberto77 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:55:
Er staan bij dit pakket gemeld:
Bijzonder wijnpakket Emilia Riserva met magnum Chianti. Ongekend goed glas Sangiovese Riserva met het accent op fruit voor een belachelijk lage prijs. Na 6 maanden rijping op vat, overtreft deze wijn nu elke verwachting. Let op: op dit stuntpakket kunt geen kortingsvouchers verzilveren.
https://www.wijnbeurs.nl/...ss4fe9p06jjhj2v7fbrhqco12actieman schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:37:
Wijnbeurs, 20 euro korting.
Geldig tot 31/03/2015
Members only:
Als je een leuke combi vind, hoor ik het graag ;-)
Verwijderd
Deze link doet het niet meer, gaat rechtstreeks naar het inlogveld. Kun je een nieuw linkje plaatsen?Mip schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:36:
[...]
https://www.wijnbeurs.nl/...ss4fe9p06jjhj2v7fbrhqco12
Enkele flessen zijn nu €5,99 per fles, maakt 6x€5,99 - €20,- is €15,94 voor 6 flessen.
Betalen met iDeal levert je nog eens €1,50 korting op, maakt €2,41 per fles
Thanks! Dat scheelt weer een berg.karakedi schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:50:
voor wijnbeurs.nl geldig tot 30-11. AR010W
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Linkje naar het pakket aubVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:53:
Vandaag winter witte wijn pakket voor 22,45 geleverd gekregen 😄
Verwijderd
Never MindVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:48:
Lijkt mij sterk.
Hij al wel 42 eur bedoelen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 14:01 ]
true, maar ja we zijn gewoon verwend met doosjes voor 4-10 euroMip schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:36:
[...]
https://www.wijnbeurs.nl/...ss4fe9p06jjhj2v7fbrhqco12
Enkele flessen zijn nu €5,99 per fles, maakt 6x€5,99 - €20,- is €15,94 voor 6 flessen.
Betalen met iDeal levert je nog eens €1,50 korting op, maakt €2,41 per fles
[ Voor 13% gewijzigd door gerre1 op 30-11-2014 10:06 ]
Dan zul je bij een winkel zoals deze: http://www.whiskysite.nl/en/ moeten kijken, dit topic is alleen voor kortingen bij wijnhandelaren, die verkopen helaas geen rum en whiskeymaartend schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:24:
Zo.
En nu maar eens hopen voor leuke kortingen op rum. Hoef ik niet steeds naar Duitsland te rijden.
Of goede whisky.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
setanie schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:24:
Al die wijnbeurscodes werken alleen maar op de dure wijnen, zelfs bij een magnum die niet in de aanbieding krijg ik de melding ongeldige code. Wat dat betreft gaat het makkelijker met de wijnvoordeel codes maar die zijn er nu helaas niet.
Waar je eerst dus via wijnvoordeel een prima doosje kreeg voor een tientje. Die Casa Safra gran Reserva met gouden etiket was echt een hele lekkere wijn.CrazyBorr schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:01:
En die Emilia Riserva Superiore heb ik ondertussen binnen. € 14,44 voor 6 flessen is geen slechte prijs. Maar... wijntje voor tussendoor. Absoluut niet meer dan dat. Wat mij betreft geen aanrader. Zelfs niet voor € 2,41 de fles..
Verwijderd
Nee, want je kan zelf nadenken. Om je op weg te helpen: Op de laatste pagina`s staan de meest recente codes en er zijn trucs om de verzendkosten te omzeilen.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:00:
Hi Tweaker Wijnlovers,
Ik zoek nog een leuk pakketje van ongeveer 6 wijnen en eventueel wijnglazen, voor ongeveer 40 euro met de kortingcodes combinaties. Om de familie blij te maken met wat mooie flesjes wijn
Wijvoordeel/wijnbeurs, dat maakt me niet zo uit.
Wel krijg je bij wijnvoordeel vanaf twee dozen gratis tapas twv 30 euro (ja ja )
code: TAPAS
Ik hoor van jullie!
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Aangezien je maar 1 code kan gebruiken bij wijnvoordeel moet je kiezen uit korting of tapas. Gratis verzending heb je altijd. Zoek maar een wijntje, en er zal wel iemand kunnen zeggen of het een goede keus is.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:00:
Hi Tweaker Wijnlovers,
Ik zoek nog een leuk pakketje van ongeveer 6 wijnen en eventueel wijnglazen, voor ongeveer 40 euro met de kortingcodes combinaties. Om de familie blij te maken met wat mooie flesjes wijn
Wijvoordeel/wijnbeurs, dat maakt me niet zo uit.
Wel krijg je bij wijnvoordeel vanaf twee dozen gratis tapas twv 30 euro (ja ja )
code: TAPAS
Ik hoor van jullie!
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd een paar keer besteld bij de hema, ook via diverse kortingscodes hier op de site. De wijnen in de simpele categorie zijn dan iets duurder maar ook beduidend beter moet ik zeggen. De duurdere wijnen van wijnbeurs zijn best aardig (domaine la jasse, blackhawk, coupole etc) maar wat daar onder zit is niet fantastischJoostje123 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:23:
[...]
Waar je eerst dus via wijnvoordeel een prima doosje kreeg voor een tientje. Die Casa Safra gran Reserva met gouden etiket was echt een hele lekkere wijn.
De laatste tijd krijg je voor 15 euro echt veel mindere lekkere wijn.
Jammer ben benieuwd of na de kerstperiode er weer wat betere mogelijkheden komen.
Denk dat ze tot de kerstperiode nu gaan profiteren (en terecht) van de naamsbekendheid.
Mid-Limb, 2-ond-1-kap, 1965, 133m2, 12 ZP 4800wp met 4200wp GoodWe conv, 67m2 VVW, etage: 4 rad + 7 m2 VVW, 1 Quatt, Mits Heavy 5KW + 3.5KW, Toon 1, elec koken, CV uit, VVW mengt niet, 'oud' dubbel glas, isolatie RD 1.5 - 2.5.
Verwijderd
Toverwoord is "tannine", de anti-oxidant in de wijn. Onder invloed van licht en zuurstof oxideert een wijn, waarbij de smaak verandert. Als je een wijn al lang gaat bewaren, doe dit dan in een gecontroleerde omgeving waarbij de temperatuur, luchtvochtigheid en lichtinval constant is, liefst een donkere, frisse omgeving met een lage luchtvochtigheid (een kelder) en leg de flessenhals iets lager dan de buik. Dit voorkomt dat de kurk uitdroogt en niet goed meer sluit en je fles gaat lekken (en je 30 jaar oude azijn hebt).Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:34:
Ik heb laatste een fles rode wijn gekocht en dat was een 'long aging wine' omdat je hem minimaal 30 jaar kan bewaren. Ik weet wel dat je met hout een wijn langer kan bewaren maar hoe maken ze dan een 'long aging wine'die je dus minimaal 30 jaar kan bewaren? De wijn was een Vallana Boca 2008
Let me know!
Sander
Hahaha!Yofresh schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:36:
[...]
Vind je de wijn nog te wrang, dan wacht je nog een jaar, vind je em inmiddels muf, dan heb je vette pech gehad.
Het allerbeste is natuurlijk om je dit soort exercities niet op de hals te halen.
Nickname does not reflect reality
BDF87 geeft nog steeds 50% korting op de niet-aanbiedingenMunters schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:47:
Vandaag bij wijnvoordeel, dubbel btw korting (dus 42%) op niet-aanbiedingen.
SNTBTW
Ik vind het niet interessant, want met deze korting kom je op min of meer normale prijzen voor de wijnen, en ze komen vanzelf aan de beurt. (Ik denk niet dat iemand ooit de niet-aanbiedingsprijs betaald, want die is echt onrealistisch.)
Ik dacht met deze code (eerst een andere doos erbij, code invoeren, andere doos weg) dat ik voor €15 een doosje had, maar bij bestellen liep hij dood helaas...peter13579 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:59:
Toch nog een aardige bij wijnbeurs:
https://www.wijnbeurs.nl/ad
Aardige korting en gratis verzending. Op Vivino een 3.6 en ik vind hem ook lekker. Zelf een keertje gekocht met korting toen deze nog 10 euro per fles was. Nu 6 euro per fles, staat niet bij dat dit niet mag met kortingscheques, maar ik krijg het zelf niet voor elkaar.
Geldig tot 01-05-2015 (zelf ook 3 maal ontvangen bij een order).objectief2 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:33:
Wijnbeurs, 20 euro korting bij 6 flessen:
Members only:
[ Voor 41% gewijzigd door Rylo op 06-12-2014 16:18 ]
Sorry maar die site ziet er niet uit en qua prijs/kwaliteit is het ook niet supersetanie schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:27:
Geen korting, maar een site die ik tegenkwam. Ik heb geen idee hoe de wijnen zijn, maar de prijs is wel ok![]()
http://www.giordanowijnen.nl/pakketten/
ooglenz1 schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:31:
[...]
Sorry maar die site ziet er niet uit en qua prijs/kwaliteit is het ook niet super
Dank!objectief2 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:33:
Wijnbeurs, 20 euro korting bij 6 flessen:
Members only:
Mejor así
[ Voor 18% gewijzigd door bottom line op 09-12-2014 11:09 ]
Dank!Resteleiro schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:57:
10€ korting bij wijnvoordeel.nl
[ Voor 0% gewijzigd door TjalleK op 09-12-2014 14:18 . Reden: typo ]
Geldig op "kerstwijn"? Ik zie 2 wijnen met een cadeautje er bij staan, allebei uitverkocht.sambalbaj schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:41:
http://nl.pepper.com/aanb...-door-actiecode-hema-3878
prijsfout bij Hema wijnen
What you see is always what you get.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Bedankt voor de tip. Bestelling geplaatst. Alleen moet je zorgen dat je niet op € 0,00 uitkomt. Dat vind bijv. IDEAL lastigsambalbaj schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:41:
http://nl.pepper.com/aanb...-door-actiecode-hema-3878
prijsfout bij Hema wijnen
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
[ Voor 32% gewijzigd door sambalbaj op 09-12-2014 18:08 . Reden: update ]
thanks!Resteleiro schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:57:
10€ korting bij wijnvoordeel.nl
Voorwaarden:
- Uw voucher is geldig tot en met 8 jan. 2015
- € 30,00 Minimumbestelwaarde.
Members only:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq