Dat moet ook niet 😃. Hij zorgt er alleen boor dat de actiecode verwerkt kan worden.Def1ant schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:26:
[...]
Maar bij deze link krijg ik de wijn niet in mijn winkelmandje, iemand anders ook dat probleem?
Dat moet ook niet 😃. Hij zorgt er alleen boor dat de actiecode verwerkt kan worden.Def1ant schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:26:
[...]
Maar bij deze link krijg ik de wijn niet in mijn winkelmandje, iemand anders ook dat probleem?
[ Voor 3% gewijzigd door marcelmg2 op 02-11-2014 09:32 ]
Super bedankt!!!!laredo schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:22:
[...]
Goede tip. Doosje Acuntus besteld, die is lekker, had de vorige keer al doosje besteld en goed bevallen, zeker voor 3,94. De Merlot/Chianti van vorige week vond ik wat zuur. Komt uiteraard wel opmaar zou die niet nogmaals bestellen.
Bij mij werkte jouw link niet maar met deze werkte het wel:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 20% gewijzigd door hoakz op 02-11-2014 11:09 ]
Misschien even verbergen Einstein?hoakz
Super bedankt!!!!
..
Love it!
[ Voor 13% gewijzigd door sven666pwnd op 02-11-2014 11:06 ]
Verwijderd
Bedankt net een doosje besteld:-)Ruudpd schreef op zondag 02 november 2014 @ 07:45:
[...]
Je kunt de eerder genoemde truc weer toepassen.
Members only:
[ Voor 98% gewijzigd door DutX op 02-11-2014 12:35 ]
[ Voor 32% gewijzigd door peter13579 op 02-11-2014 13:16 ]
Misschien blijft deze nog even actief: https://www.wijnbeurs.nl/:_:9426.html werkt nu in ieder geval nog.peter13579 schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:59:
Maar wij zijn gelukkig creatief genoeg!
Members only:
Edit: Vrijwel direct na het posten offline gehaald, binnen 15 minuten. Wijnbeurs leest dus mee. Goede middag wijnbeurs!
[ Voor 6% gewijzigd door peter13579 op 02-11-2014 13:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Had je al betaald?osuijk schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:27:
Acantus bestelling is geannuleerd, zonder enig bericht van Wijnbeurs....
Hier nog geen bericht gekregen. Met iDeal betaald.osuijk schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:27:
Acantus bestelling is geannuleerd, zonder enig bericht van Wijnbeurs....
Verwijderd
Ze annuleren bestellingen op factuur makkelijker (verder geen enkele handeling nodig) dan bestellingen die al betaald zijn (twee handelingen nodig; contacteren klant en terugstorten geld). De twee genoemde handelingen kosten ook tijd, en dus geld, wat ervoor zorgt dat ze dan kunnen denken laten we hem maar gewoon uitleveren. Tip om voortaan bij dit soort koopjes dus altijd per Ideal te betalen
Dan nog zou het elke zichzelf respecterende webshop sieren om ZELF een bericht te sturen met uitleg over hoe en waarom....Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:34:
[...]
Ze annuleren bestellingen op factuur makkelijker (verder geen enkele handeling nodig) dan bestellingen die al betaald zijn (twee handelingen nodig; contacteren klant en terugstorten geld). De twee genoemde handelingen kosten ook tijd, en dus geld, wat ervoor zorgt dat ze dan kunnen denken laten we hem maar gewoon uitleveren. Tip om voortaan bij dit soort koopjes dus altijd per Ideal te betalen
Verwijderd
Dan stuur je de doos toch terug? https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=701roberto77 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:31:
Mijn ervaring is dat de wijnen bij wijnbeurs behoorlijk tegenvallen. Zijn er hier mensen die wel eens een super wijntje hebben gescoord voor 3/4 euro per fles met met korting? Dus prijs zonder coupon 7/8 euro per fles.![]()
_██_
(ಠ_ృ)
Amen!marcelmg2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:10:
De wijnen van Wijnbeurs zijn wel minder lekker dan de meeste wijnen die ik via Wijnvoordeel geleverd kreeg. Prijs kwaliteit bij wijnbeurs is een stuk minder. En echte koopjes worden dus geannuleerd. Als ik 7 euro voor een fles moet betalen koop ik wel de Campo Viejo van de AH.
Atomsk schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:01:
[...]
Dan stuur je de doos toch terug? https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=701
TomG88 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:56:
De La Pauline cabernet-merlot is een wijntje wat je wel aan een niet-wijnexpert voor zou kunnen zetten tijdens een diner. De originele prijs lijkt hij me dan weer niet echt waard.
TomG88 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:56:
De La Pauline cabernet-merlot is een wijntje wat je wel aan een niet-wijnexpert voor zou kunnen zetten tijdens een diner. De originele prijs lijkt hij me dan weer niet echt waard.
_██_
(ಠ_ృ)
Atomsk schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:23:
De Blackhawk Blue Label is anders ook wel ok. Zat in dat feestpakket van laatst. Zou er echter geen 10 euro voor geven normaal en zelfs met €25 korting zou je nog €7,90 de fles kwijt zijn.
Stond er niet bij hoor zondag volgens mij..roberto77 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:05:
Bij de actie van 3.99 staat wel duidelijk dat vouchers niet gelden bij deze wijn.
Wijnstunt van het Jaar!
Profiteer nu van de WIJNSTUNT van het JAAR! Deze zeldzaam mooie Gouden Sommelier WIne Award Winnaar voor slechts € 3,99*!
Als je op deze strenge proeverij in de prijzen valt, moet je als wijn niet alleen zéér goed zijn, maar ook de meest doorgewinterde restaurantbezoeker aangenaam kunnen verrassen. En dat doet deze Acantus als geen ander!
Met GRATIS Levering al vanaf 6 flessen!
Gebruik hiervoor actiecode AC10GL
*max 18 flessen per klant. Actie geldig tot 14/11/2014 zolang de voorraad strekt.Korting vouchers kunnen niet ingewisseld worden op wijnen uit deze actie..
Nee volgens mij ook niet. Kreeg net ook de annuleringsmail, en op deze manier is dat geen zuivere koffie. Juridisch ook niet juist lijkt me.lothar schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:26:
[...]
Stond er niet bij hoor zondag volgens mij..
Wijnvoordeel en wijnbeurs zijn wel degelijk 2 verschillende. Dat laten ze ook wel merken met hun acties.laredo schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:49:
Betaald met CC maar nu ook geannuleerd. Nog geen mail gezien....jammer van Wijnbeurs,. Wijnvoordeel was coulanter.
Ik heb trouwens nog steeds het idee dat het niet alleen 1 en hetzelfde moederbedrijf heeft maar eigenlijk gewoon 1 kantoor is met diverse websites.
De beste die ik heb issiempievk schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:42:
De maximale korting voor wijnvoordeel die ik nu kan vinden, is geen verzendkosten + 5 euro korting. Zijn de grote kortingen over?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Volgens mij zijn ze gewoon onderdeel van het zelfde moederbedrijf:siempievk schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:06:
Wijnvoordeel en wijnbeurs zijn wel degelijk 2 verschillende. Dat laten ze ook wel merken met hun acties.
Inderdaad, dat is mijn standpunt ook. Helemaal bijzonder dat in de mail de order 'automatisch' is geannuleerd maar er wordt wel excuus aangeboden. Compleet ongeloofwaardig, er is natuurlijk achteraf handmatig ingegrepen. Ik ga Wijnbeurs nu eerst om opheldering vragen en de gelegenheid bieden alsnog over de brug te komen alvorens meer reuring te maken.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:53:
Ik denk dat we met ze alle gewoon melding moeten maken bij
https://www.thuiswinkel.org/leden/de-wijnbeurs/certificaat
Er stond nergens dat de voucher niet gelde op de wijn afgelopen zaterdag, en ik heb zelfs een mail gekregen waarin de order aanvaard werd, in mijn ogen een overeenstemming.
Verwijderd
Verwijderd
De verjaardagskoritingsjolmers schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:12:
[...]
De beste die ik heb isMembers only:voor €10 korting
Verwijderd
Zo zwart-wit gescheiden is het niet, sommige klantenservice medewerkers werken namelijk zowel voor Wijnvoordeel als voor Wijnbeurs (zullen wel gewoon een contract hebben met Baarsma Wine Group). Op deze manier hebben ze ook direct door wie er teveel codes gebruikt, ze herkennen je gegevens namelijk ook van Wijnvoordeel.silmaril8 schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:27:
[...]
Volgens mij zijn ze gewoon onderdeel van het zelfde moederbedrijf:
[afbeelding]
Volgens mij heeft dit te maken met een verschillende doelgroepen die wijnbeurs en wijnvoordeel willen aanspreken.marcelmg2 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:32:
..... Bij Wijnvoordeel werden de foutjes (stapelen korting) meestal in het voordeel van de klant opgelost. Bij Wijnbeurs dus niet. Is hun goed recht, zal vast wel iets in de algemene voorwaarden over staan, maar ik bestel wel ergens anders.
Daarnaast vond ik de Wijnvoordeelwijnen bijna allemaal een stuk beter dan de Wijnbeurswijnen.
Alsof Wijnbeurs de Budgetlijn is van het hele wijnconcern.
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
.Munters schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:01:
Kan iemand de achterliggende code voor wijnvoordeel van de volgende website achterhalen? (Ik ken niemand die lid is.)
Members only:
[ Voor 35% gewijzigd door zero_cool89 op 05-11-2014 14:46 ]
Thanks, 2 doosjes Cedar Wood besteld (drinkt lekker weg), kom je met € 4,49 de fles net boven de 50 en dus ook gratis verzenden.
[ Voor 4% gewijzigd door xenne op 06-11-2014 12:55 ]
Dan kom je niet aan € 50 en werkt die kortingscode niet.....bij 6 flessen dan hèzero_cool89 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:44:
Prima rode wijn voor 3.99 is handig om te combineren met die korting: (hij komt niet terug in normale zoekactie op site... )
https://www.wijnvoordeel....al-Tempranillo::4683.html
[ Voor 2% gewijzigd door GRUMBLER op 06-11-2014 16:09 . Reden: aanvulling ]
Daarom schrijft hij ook *om te combineren*GRUMBLER schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:01:
[...]
Dan kom je niet aan € 50 en werkt die kortingscode niet.....bij 6 flessen dan hè
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Hoe doe je dat? Krijg maar € 25 korting?Tomatoman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:54:
[...]
Dank je wel. Doosje Robin Hood Bay sauvignon blanc besteld voor € 28,94 na kortingen.
Gewoon...bernie2009 schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:24:
[...]
Hoe doe je dat? Krijg maar € 25 korting?
[ Voor 33% gewijzigd door djorob op 09-11-2014 09:02 ]
thanks, is wat anders dan €90 per doos! Maar eens proeven binnenkortdjorob schreef op zondag 09 november 2014 @ 08:59:
[...]
Gewoon...
-schone browsersessie
-google.nl
-zoek op sauvignon blanc
-klik op advertentie van wijnvoordeel.nl
- zoek je wijn...nu 8,99...
What's in the case?
Klasse! Heb er ook gebruik van gemaakt vandaag! Bedankt.Tomatoman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:54:
[...]
Dank je wel. Doosje Robin Hood Bay sauvignon blanc besteld voor € 28,94 na kortingen.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ik heb hem ook maar besteld. Merci.Tomatoman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:54:
[ Voor 10% gewijzigd door thethe2010 op 11-11-2014 21:07 ]
Deze is denk ik gekoppeld aan een actie.. kan hem helaas niet gebruiken bij een doos Chardonnay..thethe2010 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:06:
Members only:bij wijnbeurs.nl
EUR 20,- korting (Voorwaarden: geldigheid tot 30-11-2014)
Volgens mij is het gewoon de al eerder genoemde villa d'arte code?s4wk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:34:
[...]
Deze is denk ik gekoppeld aan een actie.. kan hem helaas niet gebruiken bij een doos Chardonnay..
Weet je toevallig waar die wel bij past?
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
Dank je. Ook te duur voor mij overigens.CrazyBorr schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:49:
Testje gedaan voor de Quote 500 actie op wijnbeurs.nl
Code is Quote500
Alleen de wijnen zijn iets boven mijn budget.
(hè,hè, eindelijk iets kunnen bijdragen aan dit geweldige forum)
[ Voor 4% gewijzigd door Munters op 13-11-2014 12:12 . Reden: oorspronkelijke url ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door bóòbó op 13-11-2014 14:53 ]
Heel erg bedankt voor deze tip, port gescoord voor €5,60 i.p.v. 7,50PolluxDKB schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:50:
Voor de HEMA-alcoholisten onder ons: vanaf €50 kan je 25% korting krijgen met code:
Members only:
Bovendien betaal je tot 31/12/2014 geen verzendkosten bij thuisbezorging, dus niet alleen bij afhalen in de winkel.
Op het moment van spreken haal je bijvoorbeeld 18 flessen Memento rood inclusief thuisbezorging voor €37.80, wat neerkomt op €2.10 per fles. Normaal €3.50 per fles excl. bezorging, maar nu dus 20% korting op ''omfietswijnen'', vervolgens nog 25% korting met de actiecode, en vervolgens geen verzendkosten à €7,50.
Munters schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:17:
[...]
En nu we toch bezig zijn, er zijn nog een paar pagina's in de verborgen categorieen:
https://www.wijnbeurs.nl/...n/Elsevier:::291_552.html
Deze wijnen zijn betaalbaarder, maar ik heb nog geen kortingscode gevonden. Iemand een abonnement op deze bladen met meer info?
[ Voor 6% gewijzigd door Atomsk op 13-11-2014 18:24 ]
_██_
(ಠ_ృ)
"Op dit pakket kunnen geen vouchers worden ingewisseld."peter13579 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:41:
Misschien interessant als deze te combineren is met een van de korting codes
https://www.wijnbeurs.nl/...-Wijnbox-Vlees::4238.html
Verwijderd
Welke port heb je gezien? Die barao kost namelijk via Google altijd maar 7,49 per fles.setanie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:53:
Heeft iemand nog een goede korting voor wijnvoordeel? De port is namelijk in de aanbieding, maar ik vind €7,50 nog te prijzig.
[ Voor 4% gewijzigd door setanie op 15-11-2014 11:48 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq