Wijnwebsites aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 23 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:41
Def1ant schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:26:
[...]

Maar bij deze link krijg ik de wijn niet in mijn winkelmandje, iemand anders ook dat probleem?
Dat moet ook niet 😃. Hij zorgt er alleen boor dat de actiecode verwerkt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Hier is het gelukt. Eerst die Acantus in mn mandje. Toen op de NRC link geklikt (dan gebeurt er dus niks zichtbaars). Toen de kortingscode ingevoerd en voor 3.94 een doosje wijn besteld. Het lijkt weer op 'vroeger'.
Wel vind ik de 2 wijnen die ik eerder bij wijnbeurs heb besteld (een Comte de Mour Bordeaux AC Frankrijk en een Olarra Clasico Crianza DOCa Rioja Spanje) minder lekker dan vergelijkbaar geprijsde wijnvoordeel wijnen.

Voor 4 euro/doos wil ik nog wel een gokje wagen, maar voor >20 de doos dus niet meer bij wijnbeurs.

[ Voor 3% gewijzigd door marcelmg2 op 02-11-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de fles van 3,99 weer 7,99 meer mensen die hier last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:51
thnx voor de uitleg Laredo :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 12% gewijzigd door DutX op 02-11-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:17
Ja zag het hier ook al

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoakz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 18:18
laredo schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:22:
[...]

Goede tip. Doosje Acuntus besteld, die is lekker, had de vorige keer al doosje besteld en goed bevallen, zeker voor 3,94. De Merlot/Chianti van vorige week vond ik wat zuur. Komt uiteraard wel op :P maar zou die niet nogmaals bestellen.

Bij mij werkte jouw link niet maar met deze werkte het wel:
Members only:
Super bedankt!!!!
Dit werkt inderdaad uitstekend

Love it!

[ Voor 20% gewijzigd door hoakz op 02-11-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
hoakz
Super bedankt!!!!
..

Love it!
Misschien even verbergen Einstein? :+

[ Voor 13% gewijzigd door sven666pwnd op 02-11-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoakz
Members only:

Sorry Sven, kwam door het enthousiastme 8)

[ Voor 86% gewijzigd door hoakz op 02-11-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
hoakz schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:10:
Sorry Sven, kwam door het enthousiasme 8)
;)

De laatste keer is hier alles geannuleerd.
Dit keer het heel verstandig bij 1 bestelling houden, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruudpd schreef op zondag 02 november 2014 @ 07:45:
[...]

Je kunt de eerder genoemde truc weer toepassen.

Members only:
Bedankt net een doosje besteld:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roymans44
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-10-2022
moest zelf een paar keer de link gebruiken voordat de wijn 3,99 was ipv 7,99 maar het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:51
nvm :)

[ Voor 98% gewijzigd door DutX op 02-11-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixzzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-08 21:09
Met beide linkjes kom ik nu op een Content not found pagina. Ik zie dat het Mezereon1968 een half uur geleden nog gelukt is, lijkt me duidelijk dat er wel meegelezen wordt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd ook vermeld op pepper.com vrees dat men daar mee leest gebeurd helaas vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
  • Laatst online: 14:56
Maar wij zijn gelukkig creatief genoeg! :)
Members only:

Edit: Vrijwel direct na het posten offline gehaald, binnen 15 minuten. Wijnbeurs leest dus mee. Goede middag wijnbeurs! :+

[ Voor 32% gewijzigd door peter13579 op 02-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code is helaas verlopen

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
peter13579 schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:59:
Maar wij zijn gelukkig creatief genoeg! :)
Members only:

Edit: Vrijwel direct na het posten offline gehaald, binnen 15 minuten. Wijnbeurs leest dus mee. Goede middag wijnbeurs! :+
Misschien blijft deze nog even actief: https://www.wijnbeurs.nl/:_:9426.html werkt nu in ieder geval nog.

Edit: goede reactie snelheid, binnen 2 minuten offline....

[ Voor 6% gewijzigd door peter13579 op 02-11-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de code niet meer werkt. Gratis verzenden zijn nog opties te over voor, dat is voor Wijnbeurs water naar de zee dragen die links blokkeren.

Bijzonder dat ze tegenwoordig op zondag werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 19:14
Op onderstaand pakket geldt de ANWB korting nog wel. Heb dit pakket afgelopen week besteld, prima wijn. Losse fles op wijnbeurs.nl € 19,90, pakket van 5 flessen plus magnum incl. coupon € 34,95

https://www.wijnbeurs.nl/...-en-Kelnersmes::3840.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Hier nog een kortingscode van wijnbeurs.nl 20€ geldig tot 30-11-2014
Members only:

1 wijncheque per bestelling en alleen te gebruiken voor aankoop van wijnen. Levering alleen in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalraven
  • Laatst online: 17-04 09:45
2012 Acantus nog met korting te bestellen.
Weet iemand nog een geldende kortingscode waarmee je in combinatie de 2012 Acantus kunt bestellen ?
Ik kan geen geldende codes meer vinden.
(wijnbeurs.nl/stunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:24
Acantus bestelling is geannuleerd, zonder enig bericht van Wijnbeurs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osuijk schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:27:
Had je al betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Nee, acceptgiro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
osuijk schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:27:
Hier nog geen bericht gekregen. Met iDeal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze annuleren bestellingen op factuur makkelijker (verder geen enkele handeling nodig) dan bestellingen die al betaald zijn (twee handelingen nodig; contacteren klant en terugstorten geld). De twee genoemde handelingen kosten ook tijd, en dus geld, wat ervoor zorgt dat ze dan kunnen denken laten we hem maar gewoon uitleveren. Tip om voortaan bij dit soort koopjes dus altijd per Ideal te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Wijnbeurs codes werken voor geen meter, of verlopen of ik voldoe niet aan de actievoorwaarde :(
Bij de wijnvoordeel is het ook opvallend stil met kortingscodes. Toch een tikkie tegen gehad afgelopen zomer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:34:
[...]

Ze annuleren bestellingen op factuur makkelijker (verder geen enkele handeling nodig) dan bestellingen die al betaald zijn (twee handelingen nodig; contacteren klant en terugstorten geld). De twee genoemde handelingen kosten ook tijd, en dus geld, wat ervoor zorgt dat ze dan kunnen denken laten we hem maar gewoon uitleveren. Tip om voortaan bij dit soort koopjes dus altijd per Ideal te betalen ;)
Dan nog zou het elke zichzelf respecterende webshop sieren om ZELF een bericht te sturen met uitleg over hoe en waarom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roymans44
Onlangs heeft u de Acantus bij ons besteld waarvoor hartelijk dank. Echter heeft u op deze order een vouchercode verzilverd, dit was bij dit pakket helaas niet mogelijk.
De order is daarom automatisch geannuleerd, waarvoor excuses.

Wij kunnen de bestelling wel door laten gaan zonder de verzilvering van de code. Uiteraard mag u wel een ander pakket of wijn uitzoeken waar u deze voucher wel op kunt verzilveren. Voor de voorwaarden kunt u deze link bekijken: www.wijnbeurs.nl/voorwaarden

Mocht u via Ideal betaald hebben dan zal het betaalde bedrag aan u worden gecrediteerd.
Wij horen graag of u het pakket alsnog uitgeleverd wilt hebben zonder verzilvering van de kortingscode.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Wijnbeurs

:? vorige keer met ideal werd geweigerd nu op factuur dus ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-03-2024
Bij de actie van 3.99 staat wel duidelijk dat vouchers niet gelden bij deze wijn.

Wijnstunt van het Jaar!

Profiteer nu van de WIJNSTUNT van het JAAR! Deze zeldzaam mooie Gouden Sommelier WIne Award Winnaar voor slechts € 3,99*!

Als je op deze strenge proeverij in de prijzen valt, moet je als wijn niet alleen zéér goed zijn, maar ook de meest doorgewinterde restaurantbezoeker aangenaam kunnen verrassen. En dat doet deze Acantus als geen ander!

Met GRATIS Levering al vanaf 6 flessen!
Gebruik hiervoor actiecode AC10GL

*max 18 flessen per klant. Actie geldig tot 14/11/2014 zolang de voorraad strekt.Korting vouchers kunnen niet ingewisseld worden op wijnen uit deze actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Haha dan zijn ze er nu klaar mee om doosjes voor 4 euro te verzenden denk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via deze link bijvoorbeeld bestel dan zie je helemaal niet staan dat een voucher niet mag:

https://www.wijnbeurs.nl/...-Olarra-Spanje::3459.html

Misschien een mooi artikel voor een programma als Kassa, de coupon wordt immer geaccepteerd en op deze manier is er niets te lezen over restricties op de voucher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Ja, daar zit wat in. Maar 4 euro voor een doos wijn is extreem voordelig. Het probleem is dat zij hun website niet op orde hebben. :S :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik ben al helemaal klaar met wijnbeurs. Dit is reclame maken zonder je bestellingen na te hoeven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
Ik denk dat we vooral niet al te kritisch moeten zijn richting wijnbeurs. Er staat nergens op de website dat ze beloven voor 4 euro een doosje wijn te leveren, ook al was het mogelijk door handig gebruik te maken van klikken op links en het gebruiken van kortingscodes. Je mag er ook vanuit gaan dat dit zeker niet de intentie van het bedrijf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Mijn ervaring is dat de wijnen bij wijnbeurs behoorlijk tegenvallen. Zijn er hier mensen die wel eens een super wijntje hebben gescoord voor 3/4 euro per fles met met korting? Dus prijs zonder coupon 7/8 euro per fles. ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Er moet toch wel iemand zijn :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
De La Pauline cabernet-merlot is een wijntje wat je wel aan een niet-wijnexpert voor zou kunnen zetten tijdens een diner. De originele prijs lijkt hij me dan weer niet echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
roberto77 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:31:
Mijn ervaring is dat de wijnen bij wijnbeurs behoorlijk tegenvallen. Zijn er hier mensen die wel eens een super wijntje hebben gescoord voor 3/4 euro per fles met met korting? Dus prijs zonder coupon 7/8 euro per fles. ;( ;(
Dan stuur je de doos toch terug? https://www.wijnbeurs.nl/shop_content.php?coID=701

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
De wijnen van Wijnbeurs zijn wel minder lekker dan de meeste wijnen die ik via Wijnvoordeel geleverd kreeg. Prijs kwaliteit bij wijnbeurs is een stuk minder. En echte koopjes worden dus geannuleerd. Als ik 7 euro voor een fles moet betalen koop ik wel de Campo Viejo van de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
marcelmg2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:10:
De wijnen van Wijnbeurs zijn wel minder lekker dan de meeste wijnen die ik via Wijnvoordeel geleverd kreeg. Prijs kwaliteit bij wijnbeurs is een stuk minder. En echte koopjes worden dus geannuleerd. Als ik 7 euro voor een fles moet betalen koop ik wel de Campo Viejo van de AH.
Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Duidelijk dat je de wijn terug kan sturen. Alleen dat doe ik dan ook weer niet omdat ze wel vergelijkbaar zijn met de supermarkt wijn van 2 a 3 euro. Deze stellen ook niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Ben het hiermee eens. Bij wijnvoordeel heb je wel af en toe echt een goede wijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Ja, wat mij betreft is deze wijn een goede slubberwijn, maar zeker niet meer dan 3 euro waard.
Sorry
TomG88 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:56:
De La Pauline cabernet-merlot is een wijntje wat je wel aan een niet-wijnexpert voor zou kunnen zetten tijdens een diner. De originele prijs lijkt hij me dan weer niet echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Ja, wat mij betreft is deze wijn een goede slubberwijn, maar zeker niet meer dan 3 euro waard.
Sorry
TomG88 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
De Blackhawk Blue Label is anders ook wel ok. Zat in dat feestpakket van laatst. Zou er echter geen 10 euro voor geven normaal en zelfs met €25 korting zou je nog €7,90 de fles kwijt zijn.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto77
Dank voor de tip! Deze wijn ken ik niet, alleen dan is prijs weer behoorlijk hoog.
Atomsk schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:23:
De Blackhawk Blue Label is anders ook wel ok. Zat in dat feestpakket van laatst. Zou er echter geen 10 euro voor geven normaal en zelfs met €25 korting zou je nog €7,90 de fles kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lothar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:40
roberto77 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:05:
Bij de actie van 3.99 staat wel duidelijk dat vouchers niet gelden bij deze wijn.

Wijnstunt van het Jaar!

Profiteer nu van de WIJNSTUNT van het JAAR! Deze zeldzaam mooie Gouden Sommelier WIne Award Winnaar voor slechts € 3,99*!

Als je op deze strenge proeverij in de prijzen valt, moet je als wijn niet alleen zéér goed zijn, maar ook de meest doorgewinterde restaurantbezoeker aangenaam kunnen verrassen. En dat doet deze Acantus als geen ander!

Met GRATIS Levering al vanaf 6 flessen!
Gebruik hiervoor actiecode AC10GL

*max 18 flessen per klant. Actie geldig tot 14/11/2014 zolang de voorraad strekt.Korting vouchers kunnen niet ingewisseld worden op wijnen uit deze actie..
Stond er niet bij hoor zondag volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

lothar schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:26:
[...]

Stond er niet bij hoor zondag volgens mij..
Nee volgens mij ook niet. Kreeg net ook de annuleringsmail, en op deze manier is dat geen zuivere koffie. Juridisch ook niet juist lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:41
Betaald met CC maar nu ook geannuleerd. Nog geen mail gezien....jammer van Wijnbeurs, ;w . Wijnvoordeel was coulanter.

Ik heb trouwens nog steeds het idee dat het niet alleen 1 en hetzelfde moederbedrijf heeft maar eigenlijk gewoon 1 kantoor is met diverse websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
laredo schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:49:
Betaald met CC maar nu ook geannuleerd. Nog geen mail gezien....jammer van Wijnbeurs, ;w . Wijnvoordeel was coulanter.

Ik heb trouwens nog steeds het idee dat het niet alleen 1 en hetzelfde moederbedrijf heeft maar eigenlijk gewoon 1 kantoor is met diverse websites.
Wijnvoordeel en wijnbeurs zijn wel degelijk 2 verschillende. Dat laten ze ook wel merken met hun acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
Hier ook een annulering binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

siempievk schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:42:
De maximale korting voor wijnvoordeel die ik nu kan vinden, is geen verzendkosten + 5 euro korting. Zijn de grote kortingen over?
De beste die ik heb is
Members only:
voor €10 korting

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we met ze alle gewoon melding moeten maken bij

https://www.thuiswinkel.org/leden/de-wijnbeurs/certificaat

Er stond nergens dat de voucher niet gelde op de wijn afgelopen zaterdag, en ik heb zelfs een mail gekregen waarin de order aanvaard werd, in mijn ogen een overeenstemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
siempievk schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:06:
Wijnvoordeel en wijnbeurs zijn wel degelijk 2 verschillende. Dat laten ze ook wel merken met hun acties.
Volgens mij zijn ze gewoon onderdeel van het zelfde moederbedrijf:
Afbeeldingslocatie: http://www.baarsmawinegroup.com/sites/default/files/website/images/000019.filename.bwgh_organization1110.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:53:
Ik denk dat we met ze alle gewoon melding moeten maken bij

https://www.thuiswinkel.org/leden/de-wijnbeurs/certificaat

Er stond nergens dat de voucher niet gelde op de wijn afgelopen zaterdag, en ik heb zelfs een mail gekregen waarin de order aanvaard werd, in mijn ogen een overeenstemming.
Inderdaad, dat is mijn standpunt ook. Helemaal bijzonder dat in de mail de order 'automatisch' is geannuleerd maar er wordt wel excuus aangeboden. Compleet ongeloofwaardig, er is natuurlijk achteraf handmatig ingegrepen. Ik ga Wijnbeurs nu eerst om opheldering vragen en de gelegenheid bieden alsnog over de brug te komen alvorens meer reuring te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik betwijfel of klagen zin heeft, al helemaal of klagen bij webshop-keurmerk zin heeft. De kans is groter dat ze in de toekomst de kortingscodes gaan aanpassen zodat ze alleen geldig zijn bij een bepaald minimumbedrag dan dat ze nu alle geannuleerde orders toch door laten gaan.

Mensen hebben gewoon te grootschalig gebruik (misbruik) gemaakt van de actiecode in combinatie met al bestaande acties dit keer. Neem je ''verlies'' en probeer het de volgende keer nog een keer zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Ook mijn bestelling is geannuleerd omdat ik 'onterecht' van een kortingscode gebruik heb gemaakt. Ik heb er bij het bestellen op gelet, maar geen opmerking hierover gezien. Ik ga hier dus niet meer bestellen en heb mijn Premium lidmaatschap opgezegd. Bij Wijnvoordeel werden de foutjes (stapelen korting) meestal in het voordeel van de klant opgelost. Bij Wijnbeurs dus niet. Is hun goed recht, zal vast wel iets in de algemene voorwaarden over staan, maar ik bestel wel ergens anders.
Daarnaast vond ik de Wijnvoordeelwijnen bijna allemaal een stuk beter dan de Wijnbeurswijnen.
Alsof Wijnbeurs de Budgetlijn is van het hele wijnconcern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op zondag een doosje Acantus besteld voor €4, maar heb nog steeds niks te horen gekregen van Wijnbeurs. Hoe weet ik nu of het wel degelijk geannuleerd is of niet? Zou toch lekker zijn als ik hem binnenkort alsnog binnen krijg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 19:14
@wnientker, hoe heb jij betaald ? Mijn met CC betaalde bestelling is ook geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r.sharp

bestelling met factuur achteraf. Maar heb wel gewoon een orderbevestiging met ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
sjolmers schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:12:
[...]

De beste die ik heb is
Members only:
voor €10 korting
De verjaardagskoriting >:) Thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:27:
[...]

Volgens mij zijn ze gewoon onderdeel van het zelfde moederbedrijf:
[afbeelding]
Zo zwart-wit gescheiden is het niet, sommige klantenservice medewerkers werken namelijk zowel voor Wijnvoordeel als voor Wijnbeurs (zullen wel gewoon een contract hebben met Baarsma Wine Group). Op deze manier hebben ze ook direct door wie er teveel codes gebruikt, ze herkennen je gegevens namelijk ook van Wijnvoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
marcelmg2 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:32:
..... Bij Wijnvoordeel werden de foutjes (stapelen korting) meestal in het voordeel van de klant opgelost. Bij Wijnbeurs dus niet. Is hun goed recht, zal vast wel iets in de algemene voorwaarden over staan, maar ik bestel wel ergens anders.
Daarnaast vond ik de Wijnvoordeelwijnen bijna allemaal een stuk beter dan de Wijnbeurswijnen.
Alsof Wijnbeurs de Budgetlijn is van het hele wijnconcern.
Volgens mij heeft dit te maken met een verschillende doelgroepen die wijnbeurs en wijnvoordeel willen aanspreken.

Wijnbeurs wordt juist hoger in de markt gezet dan wijnvoordeel dit betekent dat wijnen van wijnbeurs tot veel hogere prijzen doorlopen, om die hoge prijs te verantwoorden moeten de goedkope wijnen wel minder van kwaliteit zijn....

Ook zit wijnbeurs minder te wachten op ons, koopjesjagers, terwijl we op termijn wel interessant kunnen zijn voor wijnvoordeel. Zij kunnen dus makkelijker annuleren zonder hun 'echte' klanten te raken.

Volgens mij is wijnvoordeel voor ons ook interessanter, nu nog de juiste kortingen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoakz
Members only:

5 euro korting bij Wijnvoordeel.nl (bestelling vanaf 25 euro)

Flutcode, ik weet het, maar vermeld hem toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
  • Laatst online: 20-06 11:38
Kan iemand de achterliggende code voor wijnvoordeel van de volgende website achterhalen? (Ik ken niemand die lid is.)
Members only:

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
Munters schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:01:
Kan iemand de achterliggende code voor wijnvoordeel van de volgende website achterhalen? (Ik ken niemand die lid is.)
Members only:
.

REISM25

minimaal 50 euro bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Prima rode wijn voor 3.99 is handig om te combineren met die korting: (hij komt niet terug in normale zoekactie op site... )

https://www.wijnvoordeel....al-Tempranillo::4683.html

[ Voor 35% gewijzigd door zero_cool89 op 05-11-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
osuijk schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:46:
REISM25

Thanks, 2 doosjes Cedar Wood besteld (drinkt lekker weg), kom je met € 4,49 de fles net boven de 50 en dus ook gratis verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Nu 15 Euro korting op alle wijnen met Wijnvoordeel.be kortingscode
Bij Wijnvoordeel.be kunt u tijdens de Dag van de Webshop wel erg goedkoop uw wijn bestellen. Door onderstaande kortingscode in te voeren tijdens het bestelproces ontvangt u namelijk 15 Euro korting op uw gehele bestelling. De Wijnvoordeel.be code geldt zelfs op promoties en solden, dus neem vandaag nog een kijkje en maak gebruik van de kortingscode. De code geldt eenmaal per klant.

Via Shopkorting ontvangt u tevens 2,5% Wijnvoordeel.be korting op uw bestelling.

Kortingscode:
Members only:

Geldig van 06-11-2014 tot en met 08-11-2014

OPGELET : Het minimale orderbedrag bedraagt 30,00 €

[ Voor 4% gewijzigd door xenne op 06-11-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
zero_cool89 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:44:
Prima rode wijn voor 3.99 is handig om te combineren met die korting: (hij komt niet terug in normale zoekactie op site... )

https://www.wijnvoordeel....al-Tempranillo::4683.html
Dan kom je niet aan € 50 en werkt die kortingscode niet.....bij 6 flessen dan hè ;)

[ Voor 2% gewijzigd door GRUMBLER op 06-11-2014 16:09 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
GRUMBLER schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:01:
[...]

Dan kom je niet aan € 50 en werkt die kortingscode niet.....bij 6 flessen dan hè ;)
Daarom schrijft hij ook *om te combineren*

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 21:10

Tomatoman

Fulltime prutser

osuijk schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:46:
[...]
.

REISM25

Dank je wel :). Doosje Robin Hood Bay sauvignon blanc besteld voor € 28,94 na kortingen.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Laatst online: 19-09 16:16
Tomatoman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:54:
[...]

Dank je wel :). Doosje Robin Hood Bay sauvignon blanc besteld voor € 28,94 na kortingen.
Hoe doe je dat? Krijg maar € 25 korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djorob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-05-2021
bernie2009 schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:24:
[...]

Hoe doe je dat? Krijg maar € 25 korting?
Gewoon...

-schone browsersessie
-google.nl
-zoek op sauvignon blanc
-klik op advertentie van wijnvoordeel.nl
- zoek je wijn...nu 8,99...

[ Voor 33% gewijzigd door djorob op 09-11-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:24
djorob schreef op zondag 09 november 2014 @ 08:59:
[...]

Gewoon...

-schone browsersessie
-google.nl
-zoek op sauvignon blanc
-klik op advertentie van wijnvoordeel.nl
- zoek je wijn...nu 8,99...
thanks, is wat anders dan €90 per doos! Maar eens proeven binnenkort :P

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munters
Mocht je nog wat willen combineren tot aan de 50,- te komen bij wijnvoordeel, dan kun je nu ook toastjes, pesto en tapenade meebestellen. Niet rechtstreeks te vinden via de site geloof ik, maar wel via https://www.wijnvoordeel.nl/aanbiedingen (dat is een andere lijst dan wanneer je op de knop "aanbiedingen" op de site klikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roymans44
ik heb na 2,5 week toch opeens mijn sterren parade pakket binnen gekregen https://www.wijnbeurs.nl/...-Parade-Pakket::3713.html

pakket kwam eerst maar niet binnen en volgens de typmiep van de klantenservice was mijn bestelling geannuleerd.

maar nu is deze dus toch nog bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

[...]

Klasse! Heb er ook gebruik van gemaakt vandaag! Bedankt.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb hem ook maar besteld. Merci.

Op Vivino heeft deze Robin Hood wijn trouwens een 4,3 rating. Is tot nu toe hoogste rating van de wijnen die ik gekocht heb bij Wijnvoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpriem
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-12-2023
weinig codes meer voor wijnvoordeel.nl helaas..
10% op BMB10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Members only:
bij wijnbeurs.nl
EUR 20,- korting (Voorwaarden: geldigheid tot 30-11-2014)

[ Voor 10% gewijzigd door thethe2010 op 11-11-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4wk
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12-2021
thethe2010 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:06:
Members only:
bij wijnbeurs.nl
EUR 20,- korting (Voorwaarden: geldigheid tot 30-11-2014)
Deze is denk ik gekoppeld aan een actie.. kan hem helaas niet gebruiken bij een doos Chardonnay..
Weet je toevallig waar die wel bij past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:16
s4wk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:34:
[...]

Deze is denk ik gekoppeld aan een actie.. kan hem helaas niet gebruiken bij een doos Chardonnay..
Weet je toevallig waar die wel bij past?
Volgens mij is het gewoon de al eerder genoemde villa d'arte code?

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat voor actie dit is op wijnbeurs.nl met Qoute 500? En wat de actiecode is?

https://www.wijnbeurs.nl/:::551.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBorr
  • Laatst online: 04-12-2024
Testje gedaan voor de Quote 500 actie op wijnbeurs.nl
Code is Quote500
Alleen de wijnen zijn iets boven mijn budget.

(hè,hè, eindelijk iets kunnen bijdragen aan dit geweldige forum)

• Munters
CrazyBorr schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:49:
Testje gedaan voor de Quote 500 actie op wijnbeurs.nl
Code is Quote500
Alleen de wijnen zijn iets boven mijn budget.

(hè,hè, eindelijk iets kunnen bijdragen aan dit geweldige forum)
Dank je. Ook te duur voor mij overigens.
Zou je de URL er in het vervolg bij kunnen zetten? Deze "verborgen categorie" was lastig te vinden.
https://www.wijnbeurs.nl/...jnselectie:::291_551.html

En nu we toch bezig zijn, er zijn nog een paar pagina's in de verborgen categorieen:
https://www.wijnbeurs.nl/...n/Elsevier:::291_552.html
https://www.wijnbeurs.nl/...n/Traveler:::291_556.html
Deze wijnen zijn betaalbaarder, maar ik heb nog geen kortingscode gevonden. Iemand een abonnement op deze bladen met meer info?

Voor de nieuwkomers is er altijd nog deze verborgen categorie met 20,- korting:
https://www.wijnbeurs.nl/...ngskorting:::291_498.html

Misschien leuk te combineren met de Fratelli uit deze volkskrant aanbieding (die overigens gewoon bij de aanbiedingen staat):
https://www.wijnbeurs.nl/sir

[ Voor 4% gewijzigd door Munters op 13-11-2014 12:12 . Reden: oorspronkelijke url ]

Verwijderd

Wijnen zijn idd aan de dure kant voor mij. Maar best een aardige aanbieding als je de hogere segment wilt uitproberen.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Voor de HEMA-alcoholisten onder ons: vanaf €50 kan je 25% korting krijgen met code:

Members only:

Bovendien betaal je tot 31/12/2014 geen verzendkosten bij thuisbezorging, dus niet alleen bij afhalen in de winkel.

Op het moment van spreken haal je bijvoorbeeld 18 flessen Memento rood inclusief thuisbezorging voor €37.80, wat neerkomt op €2.10 per fles. Normaal €3.50 per fles excl. bezorging, maar nu dus 20% korting op ''omfietswijnen'', vervolgens nog 25% korting met de actiecode, en vervolgens geen verzendkosten à €7,50.

[ Voor 4% gewijzigd door bóòbó op 13-11-2014 14:53 ]

• setanie
PolluxDKB schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:50:
Voor de HEMA-alcoholisten onder ons: vanaf €50 kan je 25% korting krijgen met code:

Members only:

Bovendien betaal je tot 31/12/2014 geen verzendkosten bij thuisbezorging, dus niet alleen bij afhalen in de winkel.

Op het moment van spreken haal je bijvoorbeeld 18 flessen Memento rood inclusief thuisbezorging voor €37.80, wat neerkomt op €2.10 per fles. Normaal €3.50 per fles excl. bezorging, maar nu dus 20% korting op ''omfietswijnen'', vervolgens nog 25% korting met de actiecode, en vervolgens geen verzendkosten à €7,50.
Heel erg bedankt voor deze tip, port gescoord voor €5,60 i.p.v. 7,50 :9 ;)

• Atomsk
Munters schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:17:
[...]

En nu we toch bezig zijn, er zijn nog een paar pagina's in de verborgen categorieen:
https://www.wijnbeurs.nl/...n/Elsevier:::291_552.html
Deze wijnen zijn betaalbaarder, maar ik heb nog geen kortingscode gevonden. Iemand een abonnement op deze bladen met meer info?
Members only:

20 euro korting bij aankoop van minimaal 6 flessen wijn. Geldig op het hele assortiment met uitzondering van enkele (niet nader genoemde) pakketten en stuntaanbiedingen. Geldig t/m 6 dec.

[ Voor 6% gewijzigd door Atomsk op 13-11-2014 18:24 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Misschien interessant als deze te combineren is met een van de korting codes
https://www.wijnbeurs.nl/...-Wijnbox-Vlees::4238.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perseus
peter13579 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:41:
Misschien interessant als deze te combineren is met een van de korting codes
https://www.wijnbeurs.nl/...-Wijnbox-Vlees::4238.html
"Op dit pakket kunnen geen vouchers worden ingewisseld."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
Heeft iemand nog een goede korting voor wijnvoordeel? De port is namelijk in de aanbieding, maar ik vind €7,50 nog te prijzig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

setanie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:53:
Heeft iemand nog een goede korting voor wijnvoordeel? De port is namelijk in de aanbieding, maar ik vind €7,50 nog te prijzig. :)
Welke port heb je gezien? Die barao kost namelijk via Google altijd maar 7,49 per fles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jymy
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Wijnvoordeel:

Met onderstaande codes korting op alle wijnen (m.u.v. aanbieding en restanten), t/m 17-11:

vanaf 6 flessen de code:
KRST25
25% korting

vanaf 12 flessen de code:
KRST33
33% korting

vanaf 18 flessen de code:
KRST50
50% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
Ik krijg via een privébericht de code reism25 voor wijnvoordeel bij een besteding van €50 binnen. Als je een liefhebber van port bent kan je deze voor €3,33 per fles scoren door op google portwijn te tikken, dan staan er 2 van €7,50, goedkope wijn erbij en dan heb je rond de €47 12 heerlijke flessen port en wijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door setanie op 15-11-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Per toeval ontdekt dat wijnvoordeel ook koffie in het assortiment heeft.

https://www.wijnvoordeel....d+Maestro+&opt=&x=62&y=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:58

knakworst

Get more sats!

100 kupjes Nespresso kloons voor 26,95. Met de kortingscode kun je er dan 200 voor 29 euro bestellen. Dat is weer verleidelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
En weer een rood wijntje voor net geen € 3,99

https://www.wijnvoordeel....erva-Carmenere::6027.html

Prijstechnische mooi te combineren.
Pagina: 1 ... 23 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.