Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Maar dan ben je nog ongeveer 10 euro kwijt terwijl het anders 4,95 zou zijn...Werkt hier icm de testexclusive code.
Anoniem: 612577
Inderdaad, het jammere van Wijnbeurs is dat je 25 euro codes nodig hebt, waar 20 euro voldoende was bij Wijnvoordeellaredo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:18:
[...]
Maar dan ben je nog ongeveer 10 euro kwijt terwijl het anders 4,95 zou zijn...
Nogmaals gebruikt, bedankt!Anoniem: 627938 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:45:
[...]
Code werkt nog wel, maar alleen bij een minimum aankoop van 25 euro!
Ik vind € 10,- voor een doosje (matige/redelijke) wijn een prima prijs. Ik snap dat € 5,- een spotprijs is, maar ik ga ervan uit dat dat niet meer gaat lukken.Anoniem: 612577 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:53:
[...]
Inderdaad, het jammere van Wijnbeurs is dat je 25 euro codes nodig hebt, waar 20 euro voldoende was bij Wijnvoordeel
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
PeterEs schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:02:
[...]
Thanks! Direct een doosje van de laatst genoemde besteldWil de tweede ook wel hebben, maar dan komt er nog 4,95 verzendkosten bij...
Hmz, ik lees nu in de omschrijving: Gratis thuisbezorgd! Maar in m'n mandje komen er toch verzendkosten bij
Ik weet niet wat je bedoelt met een ''een opmerking bijgeplaatst'' maar ik heb ze een mailtje gestuurd. Ze hadden inderdaad probleempjes maar het is opgelost. Sterren Parade pakket is nu te bestellen zonder verzendkosten, en dus met actiecode AW25PW voor slechts €14,95.Yofresh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Ik heb het erop gewaagd en ik heb er een opmerking bijgeplaatst. I`ll keep you updated
Volgens de omschrijving krijg je ook ''GRATIS Magnum 2012 Comtesse de Bessieres Merlot (1,5 liter)'', dus technisch gezien is dit €14,95 voor 7 flessen wijn.
De Laveguilla Ribera del Duero is in de aanbieding van 16,99 voor 8,99 en dan ruim 4,- korting per fles, was leuk geweest, maar helaas.
Wel grappig: wijnvoordeel adverteert bij deze wijn met de tekst: Beoordeeld door Perswijn, wijnkoopgids voorjaar/zomer 2014 met een 3e plaats in de categorie: Rood €7,50- tot €10-
Blijkbaar is de aanbiedingsprijs van wijnvoordeel stiekem de echte/eerlijke prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Munters op 21-10-2014 16:54 . Reden: tiepvoudje ]
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Hee dat is best een leuke deal dan! Zo'n grote fles lijkt me leuk om kado te doen ofzo.PolluxDKB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Volgens de omschrijving krijg je ook ''GRATIS Magnum 2012 Comtesse de Bessieres Merlot (1,5 liter)'', dus technisch gezien is dit €14,95 voor 7 flessen wijn.
Geen idee of het een beetje kwaliteit is dit pakket, maar ik waag het er ook maar op.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik krijg helaas de volgende melding: ''-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 1 flessen te bestellen van de betreffende actie. --''. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?PolluxDKB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
[...]
Ik weet niet wat je bedoelt met een ''een opmerking bijgeplaatst'' maar ik heb ze een mailtje gestuurd. Ze hadden inderdaad probleempjes maar het is opgelost. Sterren Parade pakket is nu te bestellen zonder verzendkosten, en dus met actiecode AW25PW voor slechts €14,95.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Anoniem: 486013
Heeft iemand nog werkende kortingscodes en/of codes voor gratis verzending ?
https://www.wijnvoordeel....41022_AS_CALLE&refID=9400
die witte is erg lekker, maar die tempranillo vind ik tegen vallenAnoniem: 486013 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:55:
De Calle Principal Sauvignon Blanc en de Tempranillo zijn er weer op www.wijnvoordeel.nl voor 3,99 Euro per fles.
Ja dat wil ik ook wel wetenVeeGee schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:22:
[...]
Ik krijg helaas de volgende melding: ''-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 1 flessen te bestellen van de betreffende actie. --''. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Al heel erg lang werkt deze voor gratis verzending, zodat je daarnaast dus nog een kortingscode toe kan voegen.:Anoniem: 486013 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:55:
De Calle Principal Sauvignon Blanc en de Tempranillo zijn er weer op www.wijnvoordeel.nl voor 3,99 Euro per fles.
1. Ga naar https://www.wijnvoordeel.nl/trouw
2. Voeg de wijn toe aan je winkelmandje: gratis verzending!
3. Zoek de wijn uit die je daadwerkelijk wilt hebben en voeg die ook toe aan de winkelmand
4. Verwijder de terra alta wijn van de trouw link weer uit je mandje. Gratis verzending blijft
Wil de calle principal wel weer bestellen, is me toen prima bevallen(Toen je 'm voor 80 cent de fles kon kopen)
Laat maar..
Anoniem: 612577
3.99 is toch gewoon de normale prijs voor de calle principal? Hebben ze al maanden zogenaamd ''in de aanbieding'', deze wijn is echter nog nooit duurder geweest dan 3.99, pure marketing.Anoniem: 486013 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:55:
Anoniem: 295115
Inderdaad ken het ook niet anders dan 3.993.99 is toch gewoon de normale prijs voor de calle principal? Hebben ze al maanden zogenaamd ''in de aanbieding'', deze wijn is echter nog nooit duurder geweest dan 3.99, pure marketing.
En het is een prima wijntje voor die prijs. Maar zou niet meer dan 4€ voor betalen.
Hij staat momenteel anders toch echt op €7,98...Anoniem: 612577 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:03:
[...]
3.99 is toch gewoon de normale prijs voor de calle principal? Hebben ze al maanden zogenaamd ''in de aanbieding'', deze wijn is echter nog nooit duurder geweest dan 3.99, pure marketing.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
10 euro viamelk0r schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:17:
Zijn er überhaupt nog werkende kortingscodes voor wijnvoordeel.nl bekend?
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Klopt. de prijs (/'aanbieding') is ook niet veranderd, de beschikbaarheid wel. Hij was een tijdje niet te krijgen, en ze hebben nu weer een nieuwe batch.Anoniem: 612577 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:03:
[...]
3.99 is toch gewoon de normale prijs voor de calle principal? Hebben ze al maanden zogenaamd ''in de aanbieding'', deze wijn is echter nog nooit duurder geweest dan 3.99, pure marketing.
Ik hoop nog erg op een 20 euro code
Anoniem: 291928
Hier ook, echter werd de kortingscode wel geaccepteerd als ik het vinkje premium lid aanvinkte, uitvinken lijkt ook te werken totdat je de bestelling wilt versturen, dan krijg je alsnog een error. Dus wellicht werkt het ook als je inlogt als premium lid? Helaas zijn de gratis premium lid linkjes ook niet meer beschikbaar???VeeGee schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:22:
[...]
Ik krijg helaas de volgende melding: ''-- U voldoet niet aan de voorwaarden van de promotie. U dient minimaal 1 flessen te bestellen van de betreffende actie. --''. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
https://www.wijnbeurs.nl/...iaar-Champagne::4111.html
Helemaal top! jerryd1991
Anoniem: 610543 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:40:
Ik zal ook even mijn bijdrage geven in dit topic omdat ik de afgelopen maanden dankbaar gebruik heb gemaakt van de bijdrage van andere users hier.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Cheers!
Werkt in ieder geval niet op een willekeurige rode wijn.Thofie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:51:
43% korting bij wijnvoordeel.nl. Let op: de code is niet geldig op aanbiedingen en restanten. Wacht niet te lang met inwisselen, de code is alleen dit weekend geldig!
Members only:
-- De ingevoerde code is niet geldig op de door u geselecteerde wijnen, deze is verlopen of niet goed ingevoerd. Probeert u het opnieuw, of neem contact op met de klantenservice --
Edit: ah, de Cedar Wood Cabernet is een aanbieding.
[ Voor 8% gewijzigd door coazter op 24-10-2014 13:16 ]
Werkte bij mij net prima, Landleven wijn een doosje voor maar 17 euro.... Nu benieuwd of hij ook nog lekker iscoazter schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Werkt in ieder geval niet op een willekeurige rode wijn.
-- De ingevoerde code is niet geldig op de door u geselecteerde wijnen, deze is verlopen of niet goed ingevoerd. Probeert u het opnieuw, of neem contact op met de klantenservice --
Edit: misschien is het nog geen weekend.
De Hema heeft op dit moment alle Hamersma bekroonde wijnen met 20% korting in de aanbieding. Echter ook nog 20 procent korting als je online besteld en minimaal 5 producten (zeg 5 flessen besteld). Korting bovenop korting dus. Laat ze bezorgen bij een filiaal bij je in de buurt en je betaalt ook geen verzendkosten.
[ Voor 3% gewijzigd door keko12 op 24-10-2014 11:07 ]
Nou €13,44 voor 6 flessen memento rood is niet slecht. Bedankt voor de tipkeko12 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:07:
Niet een pure wijnwebsite, wel een website met redelijk wijnen.
De Hema heeft op dit moment alle Hamersma bekroonde wijnen met 20% korting in de aanbieding. Echter ook nog 20 procent korting als je online besteld en minimaal 5 producten (zeg 5 flessen besteld). Korting bovenop korting dus. Laat ze bezorgen bij een filiaal bij je in de buurt en je betaalt ook geen verzendkosten.
[ Voor 94% gewijzigd door peter13579 op 25-10-2014 14:48 ]

Ik krijg namelijk de melding:
-- Uw code is verlopen, verkeerd ingevoerd of deze bestaat niet. Probeer het nogmaals. --
[ Voor 53% gewijzigd door M_a_r_k op 25-10-2014 14:23 ]
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang
Deze truc werkt helaas ook bij mij niet (meer).
Tot nu toe nog niet gelukt om deze wijn goedkoop te bestellen, mocht iemand nog tips of een uitgebreide how to hebben
Anoniem: 617154
maar waar het omgaat... je kan de code toevoegen en bestelling afronden.
setanie schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:47:
En via de ANWB een kortingscode voor www.wijnbeurs.nl/kampioen gekregen van €25....Members only:
[ Voor 65% gewijzigd door peter13579 op 25-10-2014 14:49 ]
ICON_ERROR Deze code is al ingewisseld (maximaal 1 per klant). [8]
Terwijl ik nieuw mail adres heb aangemaakt.
[ Voor 22% gewijzigd door sonnysnep op 24-10-2014 21:58 ]
Anoniem: 627197
Anoniem: 295115
Heeft ook een 3.8 op vivino.
VtrnStt14
http://www.veteraneninstituut.nl/variakortingsregelingen
Mooi pakket besteld voor €24,95.Vijf flessen en een magnum dus 7 in totaaltinusvk schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:25:
Voor de wijnveteranen hier nog een kortingscode van 25 euro voor wijnbeurs. Volgens mij geen minimum bestelbedrag. Gisteren nog gebruikt voor een bestelling.
VtrnStt14
Bedankt dus voor deze code
Werkt prima, net besteld McWilliam's Select Series Chardonnay South Eastern Australia.tinusvk schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:25:
Voor de wijnveteranen hier nog een kortingscode van 25 euro voor wijnbeurs. Volgens mij geen minimum bestelbedrag. Gisteren nog gebruikt voor een bestelling.
VtrnStt14
Met de kortingscode een doos voor 13,94. Koopje.
Ben wel premium lid (ook gratis lidmaatschap via eerder genomende link) dus ook geen verzendkosten!
Net sterrenparade : https://www.wijnbeurs.nl/...-Parade-Pakket::3713.htmltinusvk schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:25:
VtrnStt14
besteld voor € 14,95
THX
Helaas maar € 20,-- korting, maar ik zal hem hier toch melden.
(geldig tot 30-11-2014)
Aanrader het bovenstaande. Hele veel lekkere wijnen met korting en je zit niet opgescheept met meteen 6 in een doos.keko12 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:07:
Niet een pure wijnwebsite, wel een website met redelijk wijnen.
Heb 18 verschillende flessen besteld die zelfs goedkoper uitkomen dan 3 dozen bij WV met kortingcode.
Moet je dan een kortingscode invoeren?PcPirate schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 07:04:
[...]
Aanrader het bovenstaande. Hele veel lekkere wijnen met korting en je zit niet opgescheept met meteen 6 in een doos.
Heb 18 verschillende flessen besteld die zelfs goedkoper uitkomen dan 3 dozen bij WV met kortingcode.
Ik krijg het niet voor elkaar.. Of is die actie alweer afgelopen?
Succes!

Groet, Williewollie
Mijn winkelmandje laat gewoon het normale bedrag zien? Bijvoorbeeld 12 * copa sabia cava rosado voor € 90,-...williewollie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:41:
Je hoeft geen code in te voeren, er is 20% korting op de 'Hamersma' wijnen, waaronder bijvoorbeeld de Cava Copa Sabia, en als je 5 artikelen of meer besteld, dan krijg je daarover nóg eens 20% korting, verrekend in je winkelmandje.
Succes!![]()
Groet, Williewollie
[ Voor 6% gewijzigd door Taigu op 27-10-2014 12:42 ]
Top, dank je!tinusvk schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:25:
VtrnStt14
Ik heb hem ook in bestelling. Geen geld! Ben heel erg benieuwd naar de smaken.robjumelet schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
Net sterrenparade : https://www.wijnbeurs.nl/...-Parade-Pakket::3713.html
besteld voor € 14,95
THX
20 procent korting op wijn was tot gisteren. De extra 20 procent korting op online bestellingen ook.Taigu schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:41:
[...]
Mijn winkelmandje laat gewoon het normale bedrag zien? Bijvoorbeeld 12 * copa sabia cava rosado voor € 90,-...
Hier ook besteld, super bedankt voor het melden! Iemand nog ervaring met het lidmaatschap, moet je die nog zelf opzeggen voor het jaar voorbij is?robjumelet schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
Net sterrenparade : https://www.wijnbeurs.nl/...-Parade-Pakket::3713.html
besteld voor € 14,95
THX
** Niet in combinatie met andere acties. Op dit actiepakket kunt u geen kortingsvouchers verzilveren.
Zoals bij https://www.wijnbeurs.nl/Aanbiedingen/Sterren-Parade-Pakket::3713.html
Toch kon je dat wel doen en werd er 25 euro afgetrokken van het bedrag.
Waarschijnlijk zijn bestellingen met die opmerking erbij nu er uit gevist en worden ze geannuleerd.
Ik heb hem vrijdag bestelling gedaan gisterenavond mailtje dat die vandaag zal worden verstuurd.siempievk schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:00:
Het pakket is inmiddels ook van de website. Ik ben heel benieuwd of ze hem versturen. Iemand ervaring hoe lang zoiets duurt?
Mijnpakket geeft aan tussen 14-16 maar ben helaas dan niet thuis hopelijk wordt die bij de buren gedumpt.
Dus redelijk snel.
Er staat nergens (voorwaarden, etc.) dat het lidmaatschap stilzwijgend wordt verlengt, toch heb ik het opgezegd, vooral omdat ik gek werd van alle onnodige post om de paar wekenikbenheelmoe schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:29:
[...]
Hier ook besteld, super bedankt voor het melden! Iemand nog ervaring met het lidmaatschap, moet je die nog zelf opzeggen voor het jaar voorbij is?
Pakket wordt morgen geleverd en nou nog de factuur met het juiste bedrag en dan kan ik weer gaan genietensetanie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:37:
Ik heb een bestelling bij de wijnbeurs gedaan met de veteranencode, 1x met factuur achteraf dus ik ben benieuwd of deze geleverd wordt
Bij mij ook onderweg, net de PostNL mail gekregen. Afgelopen zondag besteld.enzoronald schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:52:
Mijn bestelling van het sterrenpakket lijkt verstuurd te zijn. Geen mail gehad maar staat in de mijnpakket app. Staat wel 125 gram bij gewicht dus dat weet ik ook niet . In ieder geval niets anders besteld
Ik heb het voor de zekerheid maar opgezegd (na afloop van dit jaar) en bevestigd gekregen. Juridisch lijkt het me echter niet dat dit stilzwijgend verlengt mag worden, daar is immers bij het aangaan van dit lidmaatschap niets over vermeld. Hoogstens zou verlengt mogen worden tegen dezelfde condities, in casu €0,-.NielsvBest schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:53:
[...]
Er staat nergens (voorwaarden, etc.) dat het lidmaatschap stilzwijgend wordt verlengt, toch heb ik het opgezegd, vooral omdat ik gek werd van alle onnodige post om de paar weken
Hoe zijn de wijnen in dat pakket?siempievk schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:14:
Hij staat er inmiddels weer op
https://www.wijnbeurs.nl/...-Parade-Pakket::3713.html?
Ik heb nu het La Jasse pakket besteld, wordt vandaag bezorgd als het goed is. Ook met de 25 euro kortingscode dus prima prijs (24,95 voor 6 flessen waarvan 1 magnum).
[ Voor 34% gewijzigd door paulvk op 29-10-2014 08:03 ]
Helaas is de status nu "geannuleerd". Ik heb wel betaald dus hoop dat ze het snel terugbetalen.ikbenheelmoe schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:29:
[...]
Hier ook besteld, super bedankt voor het melden! Iemand nog ervaring met het lidmaatschap, moet je die nog zelf opzeggen voor het jaar voorbij is?
Is je bestelling geannuleerd? Ik heb maandag mijn bestelling gedaan, maar nog enkele reactie. Ik heb bij mijn bestelling ook geen account aangemaakt ofzo, dus ik kan mijn status verder nergens bekijken.ikbenheelmoe schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:58:
[...]
Helaas is de status nu "geannuleerd". Ik heb wel betaald dus hoop dat ze het snel terugbetalen.
Met eerdere codes werkte het aldoor voor 9,95. Alleen nu zie ik dat de bestelling geannuleerd is. Erg jammer
Geldt dit btw alleen voor het pakker of voor alle bestellingen?
Mijn bestellingen zijn niet geannulererd. Ik heb twee wijnen van de merlotstunt besteld. Ook deze zouden niet met codes besteld mogen worden.siempievk schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:52:
Ze zijn ze dus blijkbaar massaal aan het annuleren. Mag dat zomaar? Ik heb ze inmiddels een mail gestuurd voor uitleg.
Geldt dit btw alleen voor het pakker of voor alle bestellingen?
Zijn er nog wijnvoordeel codes bekend?
P.S. het pakket is ook ineens 10 euro duurder. Wat een slechte winkel zeg!
[ Voor 21% gewijzigd door siempievk op 29-10-2014 12:23 ]
Zondag besteld met ANWB en veteranen codesroberto77 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:09:
Ruud, welke codes heb je gebruikt? En wanneer heb je besteld?
Wijnen zijn meer dan prima, zeer goed te drinken, de magnums zijn echter nog ongeopend gebleven.Hoe zijn de wijnen in dat pakket?
Ik heb nu het La Jasse pakket besteld, wordt vandaag bezorgd als het goed is. Ook met de 25 euro kortingscode dus prima prijs (24,95 voor 6 flessen waarvan 1 magnum).
Ben benieuwd naar die La Jasse, twijfel al maanden die te bestellen

La Jasse is best goed IMO. Het is geen uitzonderlijke topwijn oid, maar een goede wijn bij de maaltijd of borrel.NielsvBest schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:29:
Zondag het Sterrenpakket met veteranencode besteld, doosje nét ontvangen![]()
[...]
Wijnen zijn meer dan prima, zeer goed te drinken, de magnums zijn echter nog ongeopend gebleven.
Ben benieuwd naar die La Jasse, twijfel al maanden die te bestellen
M'n sterrenpakket (€15) is afgeleverd bij de buren zie ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Atomsk op 29-10-2014 15:15 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Voor 10 euro meer per doos zelfs de excellence uit 2011 met een 3.9 op Vivino. En geen beperking voor het gebruik van wijn cheques in de omschrijving:Markprinsen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:11:
de La Jasse is een prima wijn hoor, ik meen zelfs een 3.3 op Vivino.
https://www.wijnbeurs.nl/:_:9531.html
Hoewel ik niet uitsluit dat ze weer gaan annuleren...
Net een mail gekregen.rutgervdland schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:49:
Maandag op 3 verschillende accounts La Pauline feest pakket bestelt voor 9,95 met de veteranen code.
Met eerdere codes werkte het aldoor voor 9,95. Alleen nu zie ik dat de bestelling geannuleerd is. Erg jammer
Hartelijk dank voor uw bericht.
Uw bestelling is per abuis nog niet uitgevoerd vanwege de kortingscode. Deze fout ligt aan onze kant, onze excuses hiervoor. We maken de bestelling alsnog in orde, we verwachten u deze wijn in 2 à 3 werkdagen aan te kunnen bieden.
Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Toch nog 3 doosjes wijn voor 30 eu
If you want to be the best, you need to work with the best :)
De villa d'arte code van 20,- doet het nog wel.
En ik kwam nog een 15,- code voor wijnbeurs tegen, die enkel geldt voor niet-aanbiedingswijnen:
Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.
Wanneer komt die factuur ongeveer?Maardiweb schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:43:
Dinsdag bij wijnvoordeel zo'n sterrenpakket besteld met een code voor 20 piek korting: Vandaag zonder problemen aangekomen. Factuur komt achteraf
Heb mijn wijnpakket maandag al ontvangen maar nog geen factuur gezien.
Vreemd dat ze dat niet gewoon in die doos erbij gooien toch?
Ik kreeg wijn op vrijdag en de factuur op de woensdag daarna. Wees maar net bang, de factuur komt echt wel!Joostje123 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:14:
[...]
Wanneer komt die factuur ongeveer?
Heb mijn wijnpakket maandag al ontvangen maar nog geen factuur gezien.
Vreemd dat ze dat niet gewoon in die doos erbij gooien toch?
Lijkt inderdaad vreemd om de factuur niet in de doos te doen. Maar vergeet niet dat ze de dozen niet herverpakken. Dus dan wordt het bestaande dozen openen om de factuur toe te voegen. En als er meerdere dozen zijn, in welke dan? Met het risico dat de factuur niet gevonden wordt. (Ik heb ook een aantal dozen ongeopend staan, er is niet tegenop te drinken!).
Wat is de villa d'arte code? Die kan ik zo gauw niet vinden.Munters schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 23:59:
De veteranencode voor wijnbeurs is helaas verlopen.
De villa d'arte code van 20,- doet het nog wel.
En ik kwam nog een 15,- code voor wijnbeurs tegen, die enkel geldt voor niet-aanbiedingswijnen:
Members only:
PhoeniX- schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Wat is de villa d'arte code? Die kan ik zo gauw niet vinden.
Top, dank je wel!Munters schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
Members only:
WijnSTUNT 50% korting Acantus, 3,99 per fles. Op de website zie ik dit echter niet.
Het zelfde geld voor de witte variant: Deze zou 4,99 per fles zijn, maar deze is nog steeds meer dan 7 euro.
Even in de gaten houden.
www.wijnbeurs.nl/stunt gebruikenbrammetje1994 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:46:
Zojuist post binnen gekregen:
WijnSTUNT 50% korting Acantus, 3,99 per fles. Op de website zie ik dit echter niet.
Het zelfde geld voor de witte variant: Deze zou 4,99 per fles zijn, maar deze is nog steeds meer dan 7 euro.
Even in de gaten houden.
het lukt me helaas nog niet om hem met extra korting te bestellen
[ Voor 8% gewijzigd door actieman op 01-11-2014 14:50 ]
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Je kunt de eerder genoemde truc weer toepassen.actieman schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:50:
[...]
www.wijnbeurs.nl/stunt gebruiken
het lukt me helaas nog niet om hem met extra korting te bestellen
Goede tip. Doosje Acuntus besteld, die is lekker, had de vorige keer al doosje besteld en goed bevallen, zeker voor 3,94. De Merlot/Chianti van vorige week vond ik wat zuur. Komt uiteraard wel opRuudpd schreef op zondag 02 november 2014 @ 07:45:
[...]
Je kunt de eerder genoemde truc weer toepassen.
Members only:
Bij mij werkte jouw link niet maar met deze werkte het wel:
Maar bij deze link krijg ik de wijn niet in mijn winkelmandje, iemand anders ook dat probleem?laredo schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:22:
[...]
Bij mij werkte jouw link niet maar met deze werkte het wel:Members only:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.