Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
user-100 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:12:
Smaken verschillen, maar de Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge ( Artikel NR: 8242602) is een goede wijn, per doos van 6 is hij nog voordeliger.
dan moet je wel de normale link hebben per doos ipv de partner per fles.

Dat zomerpakket laat dat maar schieten.
Zitten al minimaal 3 zeer dubieuze sapjes tussen met de Tempranillo, de embleem baron en de Reggio Trebbiano. De Roblemonte is wel ok, andere weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Ook de Las Moras Malbec 2013 (Artikel NR: 501703) is een goed wijntje en met de huidige korting en kortingscode een aanrader *O* *O* *O*
user-100 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:12:
Smaken verschillen, maar de Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge ( Artikel NR: 8242602) is een goede wijn, per doos van 6 is hij nog voordeliger.

- Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013 is echt veel en veel minder, dit soort wijntjes koop je in zuid Europa voor +/- € 1,-- in de supermarkt.
- Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007 is ook erg lekker.
- Las Moras Malbec 2013 is onderweg en ontvang ik morgen :9~

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Mijn vrouw heeft nu deze al geproefd:

Montasolo - Prosecco DOC Frizzante

Afbeeldingslocatie: https://www.wijnvoordeel.nl/images/product_images/original_images/324_0.JPG

Deze was "wel ok". Iets zurig vond ze hem. Deze gaan we niet een tweede keer bestellen.

Goldish Blanc

Afbeeldingslocatie: https://www.wijnvoordeel.nl/images/product_images/original_images/6167_0.jpg

Niet heel slecht, maar er zaten teveel bubbels in. Ook geen blijvertje.

Morgen komt:

Valleoscuro Rosé DOP Valles de Benavente 2013

Afbeeldingslocatie: https://www.wijnvoordeel.nl/images/product_images/original_images/6196_0.jpg

Alle wijntjes die we al hadden besteld gaan met de komende BBQ's zeker op en voor het geld kun je geen buil vallen en kun je zo nog iets proberen.

(Al blijf ik lekker bij mijn Hertog-Jan :9~ )

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:07
Leuke aanbiedingen kan ik mijn moeder eens mee verassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
user-100 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:45:
Ook de Las Moras Malbec 2013 (Artikel NR: 501703) is een goed wijntje en met de huidige korting en kortingscode een aanrader *O* *O* *O*

[...]
Kortom, jou rode favorietjes op volgorde:
1. Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge (beste wijn, maar 'duurder' ?)
2. Las Moras Malbec 2013 (beste prijs/kwaliteit nu?)
3. Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Volgorde is juist, maar zeer zeker ook de Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva 2006 (Artikel NR: 624246) met een huidige prijs van € 4,99 mag in deze top staan.

Prijs kwaliteit technisch gezien is 2 flessen Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge (Artikel NR: 8242602) met gratis verzendkosten en een korting van € 20,-- voor mij persoonlijk de beste koop!
Nu dus 2 van deze flessen voor een totaalprijs van € 3,96 thuis bezorgd.
NielsvBest schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:47:
[...]

Kortom, jou rode favorietjes op volgorde:
1. Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge (beste wijn, maar 'duurder' ?)
2. Las Moras Malbec 2013 (beste prijs/kwaliteit nu?)
3. Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Heb sowieso de indruk dat alleen bij rood er echt wat fatsoenlijks tussen zit. Rosé gaat maar een aardige witte heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Fixer schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:55:
[...]

Winkelmand leegmaken -> code invoeren -> een wijn uit de "Topaanbiedingen" in de winkelmand stoppen -> vervolgens de wijn die je eigenlijk wilt kopen in je winkelmand stoppen -> Wijn die je als eerste in je winkelmand gestopt hebt weer verwijderen -> geen verzendkosten.

Dat werkt iedere keer bij mij ;)
Waar vind je die "topaanbiedingen"? Zijn dat gewoon de aanbiedingen uit het eerste tabblad? Ik wil die Groene Veldlijner wel eens proberen, maar die verzendkosten blijven gewoon :(

Edit: Gek, nu werkte het wel. Inderdaad gewoon de wijnen uit de aanbiedingentab. Wel eerst in de mand, daarna code ingetikt. Zojuist een doosje embleembaron gekocht voor 4 euro (met tn465, bij de buren afslingeren) en een groene veldlijner voor nog geen tientje, die kan weer naar mijn eigen adres, omdat ik die ALLSAFE nog niet had gebruikt :). Nu kan er in theorie nog een doos naar de buren met ALLSAFE, iemand tips?

[ Voor 25% gewijzigd door SeatRider op 07-06-2014 11:11 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
De Xabec Montsant smaakte mij goed. 14.99/fles op de site, maar als je deze wijn googelt dan kost hij ineens nog maar 7.99/fles. Met 20 euro korting heb je dan een leuke 92 punten wijn voor minder dan 5 euro/fles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie tip, want deze krijgt ook op vivinio goede recensies...

http://www.vivino.com/win...wines/montsant-xabec-9999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Belgische website werkt de truuk met de gratis bestelling overigens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

MrBB schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 20:48:
[...]

De Xabec Montsant smaakte mij goed. 14.99/fles op de site, maar als je deze wijn googelt dan kost hij ineens nog maar 7.99/fles. Met 20 euro korting heb je dan een leuke 92 punten wijn voor minder dan 5 euro/fles.
Wil ik best wel op gokken, alleen als ik google kom ik niet onder de 12.99 per fles (bij wijnvoordeel.be)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
SeatRider schreef op zondag 08 juni 2014 @ 08:39:
[...]

Wil ik best wel op gokken, alleen als ik google kom ik niet onder de 12.99 per fles (bij wijnvoordeel.be)?
Adwords advertentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 08 juni 2014 @ 08:39:
[...]

Adblocker uitzetten en dan de wijn intypen bij google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 23:59:
Voor de Belgische website werkt de truuk met de gratis bestelling overigens niet.
Zoek even in het topic. Hier staan ook kortingscode die in België werken. (meen iets van hln68 oid)

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:27
Zojuist ook de Xabec Montsant besteld met de Allsafe code zonder verzendkosten. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Stampertje, inderdaad, die heb ik gepost. ;-) De embleembaron-truuk werkt niet op de Belgische website. Ik heb het gevoel dat ze daar wat meer zitten op te letten dan op de Nederlandse, want de Spaanse wijn van hierboven staat nu op 12.99 - bij de Nederlandse website nog altijd op 7.99. Nu, met de vaderdagcode VDRD3 voor -50% nog altijd wel tegen een redelijke prijs te bestellen.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Je bedoelde met de gratis verzendkosten? Is mij wel gelukt. Vreemd dat het bij jou niet lukt.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, inderdaad. Heb even gecheckt met de Nederlandse en daar lukt het me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10SKRT - 10 EUR op minimaal 29.90. Belgische website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Freakster86 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 09:06:
[...]

Adblocker uitzetten en dan de wijn intypen bij google.
Wellicht moet je ook uitloggen bij Google, cookies clearen, of een andere browser gebruiken. Bij mij verscheen de advertentie niet in Chrome (addblock uit), maar wel in Internet Explorer.

Verzendkosten wegkrijgen lukt me trouwens niet meer. Iedere update zorgt ervoor dat iDeal uitgevinkt wordt, waardoor de verzendkosten weer verschijnen (IE en Chrome). Vorige keer was het nog simpel 6 flessen -> 12 -> 6. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Atomsk op 09-06-2014 14:40 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 19:48
Voor vrienden van ons de codes even op een rijtje gezet, wellicht ook fijn voor mensen hier:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En een fijne wijn volgens Robert Parker, maar dan al reeds met korting via Google:
Members only:

[ Voor 28% gewijzigd door Ravocs op 09-06-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Atomsk schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:50:
[...]

Wellicht moet je ook uitloggen bij Google, cookies clearen, of een andere browser gebruiken. Bij mij verscheen de advertentie niet in Chrome (addblock uit), maar wel in Internet Explorer.

Verzendkosten wegkrijgen lukt me trouwens niet meer. Iedere update zorgt ervoor dat iDeal uitgevinkt wordt, waardoor de verzendkosten weer verschijnen (IE en Chrome). Vorige keer was het nog simpel 6 flessen -> 12 -> 6. :P
Bij mij werkt verzendkosten wegkrijgen nog wel gewoon. Zo doe ik het:
Naar "Wijnen tot 5 euro" -> wijn van 3,99 in winkelmand stoppen (bv Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc 2013) -> code toevoegen. Ander tabje openen en je wijn uitiezen en in winkelmand stoppen. Vervolgens de eerst toegevoegde wijn verwijderen en de verzendkosten blijven weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op de Belgische site, helaas. Iemand daar een truukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Mm, bij mij doen de 20 euro korting codes het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Laatst online: 23-03-2024
Hier werkt het ook niet meer. Website heeft zo te zien ook een upgrade gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 19:24

DjVe

Hatsaflats!

Die Las Moras Malbec 2013 is best een aardig wijntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Laatst online: 10-09 21:11
Hier werkt de code wel, maar de "geen verzendkosten"-truc werkt niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
Nou, bij mij helemaal niet meer helaas. Nou ja, nu hopen dat ze de 4 doosjes die ik dit weekend met korting bestelde wel worden uitgeleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:18
Had de ALLSAFE code nog niet gebruikt.. Hier lukt het prima, weer 2 doosjes besteld (op 2 adressen, dat wel) maar zonder verzendkosten, no problemo dus. 3.94 per doosje.

Edit in reactie op hieronder: Bij mij niet dus. 60 flessen Baron in het mandje, dan eigen bestelling, dan baron eruit, kortingscode erop en klaar. Werkte bij mij prima, 2x.

[ Voor 34% gewijzigd door Dude360 op 10-06-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Met de embleem baron gaan de verzendkosten nog wel naar gratis, maar als je daarna iets erbij toevoegt komen ze er wel bij, zelfs als je boven de 50 euro uitkomt waarvoor het gratis verzenden zou moeten zijn zoals erbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 08:04
Hier werkt jouw truc ook niet Dude360 :'(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:18
Voor de zekerheid nog maar een keer geprobeerd, maar kan nu wederom een doosje op een adres bestellen voor 3.94. Om helemaal zeker te zijn:

1.Deze op 60 flessen zetten en toevoegen:
Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc

2.Deze kies ik dan zelf, 1 doosje en toevoegen:
Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc

3.Dan de Baron verwijderen uit de winkelwagen

Komen de verzendkosten bij jullie dan weer terug?

Edit: Ter aanvulling op vragen hieronder; Google Chrome.

[ Voor 28% gewijzigd door Dude360 op 10-06-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Miss dat het ook te maken heeft met cache of met gebruikte browser ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
iamzero456 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:25:
Miss dat het ook te maken heeft met cache of met gebruikte browser ? :)
Dat is het zeker (bij mij iig wel).
FF werkt de code niet, IE, Chrome wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Anders betaal je die 5 euro-zoveel verzendkosten toch gewoon? Gierige Hollanders/Belgen. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor de Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc hoef je sowieso geen verzendkosten te betalen (althans, bij mij). Trucjes zijn dus niet nodig. Volgens mij rekent wijnvoordeel voor sommige wijnen simpelweg geen verzendkosten. Zoals ik eerder al in dit topic meldde doen ze dit volgens mij voor reclames (zie wel eens wat in een krant staan waar geadverteerd wordt met "zonder verzendkosten").

Dit is althans mijn theorie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notebookje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-04-2023
De verwarring zit in witte of rode wijn denk ik. Bij wit vervallen de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bij welke rode wijnen zitten geen verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notebookje schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:07:
De verwarring zit in witte of rode wijn denk ik. Bij wit vervallen de verzendkosten.
Be of NL zijn al verschillend dus het wordt al verwarrend om algemeen te communiceren.En het verschilt soms van dag tot dag dus gewoon proberen.Maar ik weet op Be dat bij promoties heel vaak geen verzendkosten komen.Zitten best wel lekkere wijntjes tussen ook :)

voorbeeld

Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc € 7,98 € 3,99 € 23,94 Verwijderen
Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc € 7,98 € 3,99 € 23,94 Verwijderen
Cedar Wood - Ruby Cabernet Cedar Wood - Ruby Cabernet € 7,99 € 4,49 € 26,94 Verwijderen
Queensland Cellars Prestige - Shiraz Queensland Cellars Prestige - Shiraz € 9,98 € 4,99 € 29,94 Verwijderen
incl. BTW 21%: € 18,18
Verzendkosten: € 0,00
Totaal: € 104,76

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Het zal wel in de wijn zelf zitten dan, als ik de Malbec wil bestellen met deze 'truc' dan werkt het in ieder geval niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:59
Hier ook een paar doosjes besteld (ook een aantal duurdere wijnen)

Op 1 locatie ben ik niet zo vaak aanwezig. Wie weet wat de postbode doet als 2 bestelpogingen mislukken? TNT laat het dan toch gewoon ophalen? Of gaat het retour :(??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
gaat retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Dat is r*k :( kan ik daar nog iets aan doen? Op hun website staat niets over " bezorging wanneer niet thuis " en er zullen toch meer mensen overdag aan het werk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Over het algemeen wordt je wijn bij de buren bezorgd, tenzij de verzender aangeeft dat dit niet mag. Je kan als opmerking bij je bestelling zetten dat ze het bij de buren moeten bezorgen indien niet thuis. Wijnvoordeel plakt het dan op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:04
jantje112 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:02:
Hier ook een paar doosjes besteld (ook een aantal duurdere wijnen)

Op 1 locatie ben ik niet zo vaak aanwezig. Wie weet wat de postbode doet als 2 bestelpogingen mislukken? TNT laat het dan toch gewoon ophalen? Of gaat het retour :(??
Als je de tracktrace code aan je postnl account weet te koppelen zou je een postkantoor in de buurt als afleverpunt moeten kunnen kiezen na de eerste afleverpoging.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Maardiweb schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:19:
Over het algemeen wordt je wijn bij de buren bezorgd, tenzij de verzender aangeeft dat dit niet mag. Je kan als opmerking bij je bestelling zetten dat ze het bij de buren moeten bezorgen indien niet thuis. Wijnvoordeel plakt het dan op de doos.
Er zal hopelijk iemand wel thuis zijn. Blijft toch lastig. Uiteindelijk betaal je voor een dienst en betekend het dat als je 2 keer niet thuis bent je bestelling dus " ongedaan" gemaakt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt toch track and trace.Verander gewoon daar je gegevens en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
jantje112 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:36:
[...]

Er zal hopelijk iemand wel thuis zijn. Blijft toch lastig. Uiteindelijk betaal je voor een dienst en betekend het dat als je 2 keer niet thuis bent je bestelling dus " ongedaan" gemaakt gaat worden.
Tja dat is de keuze van Wijnvoordeel. Kennelijk zijn de meeste klanten daar bij gebaat. Bij mij gaat de wijn eigenlijk standaard naar de buren, want ik ben overdag nooit thuis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Zojuist ook maar een doosje wit besteld. Ben normaal niet zo'n enorme wijndrinker, maar voor 3,95,- word je dat vanzelf .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:15
user-100 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:59:
Volgorde is juist, maar zeer zeker ook de Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva 2006 (Artikel NR: 624246) met een huidige prijs van € 4,99 mag in deze top staan.

Prijs kwaliteit technisch gezien is 2 flessen Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge (Artikel NR: 8242602) met gratis verzendkosten en een korting van € 20,-- voor mij persoonlijk de beste koop!
Nu dus 2 van deze flessen voor een totaalprijs van € 3,96 thuis bezorgd.

[...]
Hoe bestel je 2 flessen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
henri86 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:12:
[...]

Hoe bestel je 2 flessen? :S
Ligt aan de wijn denk ik. Sommige flessen zijn zo duur van zichzelf dat ze ook los ipv alleen in dozen worden verkocht.

Overigens ik had vorige week vrijdag mijn bestelling geplaatst en nog geen bevestiging van verzending gekregen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Laatst online: 19:15
TheUninvited schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:15:
[...]

Ligt aan de wijn denk ik. Sommige flessen zijn zo duur van zichzelf dat ze ook los ipv alleen in dozen worden verkocht.

Overigens ik had vorige week vrijdag mijn bestelling geplaatst en nog geen bevestiging van verzending gekregen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ja, maar niet de fles die hij zegt..

Gratis verzending (en dus 6 flessen voor 3.94 met 20 euro kortingscode) werkt overigens alleen bij Bodegas Vinedos Contralto Calle Principal Sauvignon Blanc en Baron d'Embleme Merlot Pays d'Oc
En daarvoor hoef je geen trucje o.i.d. uit te voeren. Bij alle andere flessen komen de verzendkosten gewoon weer terug (bij mij) na het verwijderen van flessen.

[ Voor 39% gewijzigd door henri86 op 11-06-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
TheUninvited schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:15:
[...]

Leveren gewoon uit, ik krijg vandaag 4 doosjes binnen, totaal 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
henri86 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:40:
[...]

Ja, maar niet de fles die hij zegt..

Gratis verzending (en dus 6 flessen voor 3.94 met 20 euro kortingscode) werkt overigens alleen bij Bodegas Vinedos Contralto Calle Principal Sauvignon Blanc en Baron d'Embleme Merlot Pays d'Oc
En daarvoor hoef je geen trucje o.i.d. uit te voeren. Bij alle andere flessen komen de verzendkosten gewoon weer terug (bij mij) na het verwijderen van flessen.
ja dat trucje hebben ze gemaakt met de site update.
Ook de 2 flessen Jan Baptist werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ze hebben inderdaad de verzendkostenbug gefixt.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
De Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado (624263) wordt ook zonder verzendkosten geleverd met de de €20 kortingcodes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
Mijn doosje voor mn moeder is binnen voor 3,94 6 flessen rose. Moeders blij, ik blij :) Ze gaven helaas geen track en trace mee dus was een kwestie van gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Laatst online: 30-08 19:39
bij mij stonden ze wel gewoon in de mijnpakket app en website, daar kon ik ze dus wel gewoon volgen (staan nu bij de buren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xabec Montsant - veel wijn voor 5 EUR. Hoewel ik ook wel het gevoel krijg dat ze graag wijn inkopen die smaken emuleren. Je proeft waar deze wijn naartoe wil, en het hout smaakt goed door, maar daarna is er niets. 15 EUR zeker weer niet waard. Zelfs voor 7.99 is er veel beter te krijgen. Met de kortingscode weer oké koop, maar zo langzaam maar zeker begin ik wat teleurgesteld te raken in het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
hier ook nogmaals gelukt , 6 flessen wit voor € 3,94
wel eerst Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado in de basket (en daarna eruithalen) voor
gratis verzending.

tip: je kan voor je huisnummer een 0 zetten , dan pakt het systeem het als
een ander adres en kun je nogmaals je € 20 kortingscode gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 19:24

DjVe

Hatsaflats!

3CPO schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:30:
wel eerst Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado in de basket (en daarna eruithalen) voor
gratis verzending.

tip: je kan voor je huisnummer een 0 zetten , dan pakt het systeem het als
een ander adres en kun je nogmaals je € 20 kortingscode gebruiken :)
Lol...ze blijven wel bezig zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
en nog een keer 6 flesjes, nu met 00 voor het huisnummer :)
Systeem deed eerst moeilijk dat ik de code al gebruikt het blabla ,
toen in incognitomodes nogmaals en bam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

-Stef-

Slainthe!

Ik krijg met een 0 voor mijn huisnummer te lezen dat ik al gebruik heb gemaakt van de actie. Helaas pindakaas dus.

Edit: de 2de x gelukt.

[ Voor 10% gewijzigd door -Stef- op 11-06-2014 22:01 ]

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaes85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 07:04
Hier ook een doosje voor mezelf en een doosje voor moeders. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 21:38
Eerste paketje rood is binnen :)

Nu code doet het nog wel maar verzendkosten truc niet meer :( of werkt deze bij andere nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
3CPO schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:30:
gratis verzending.
Werkt hier niet, chrome en IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 21:38
Freakster86 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:57:
[...]

Werkt hier niet, chrome en IE.
Hier wel weer gelukt.
Met Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose 2013, lukt het mij ook niet maar voor 6 flessen Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
TRG550 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:42:
[...]

Hier wel weer gelukt.
Met Promesse Pays d'Oc IGP Grenache Rose 2013, lukt het mij ook niet maar voor 6 flessen Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc wel
Bij die wijn geldt dan ook geen verzendkosten (zal wel een actie zijn).
Het is in ieder geval nu wel duidelijk dat die 'truuk' allang niet meer werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Het doosje rosé voor een tientje is binnen, zondag besteld. Gaan we van het weekend maar eens proberen!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hier is alles binnen, echt top!

12x Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc
6x Goldish Pink
6x Chateau Salambo-Grand Cru AC

Voor iets van 55 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Rev! schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:15:
Hier is alles binnen, echt top!

12x Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc
6x Goldish Pink
6x Chateau Salambo-Grand Cru AC

Voor iets van 55 euro :)
Ben benieuwd wat jij van die Goldish Pink vindt. Misschien wil je er iets over plaatsen na het proeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik kan je alvast verklappen dat die mierzoet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youran
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 10:13
15 euro korting zonder voorwaarden t/m 31-07 voor de Belgen onder ons: HNB15

[ Voor 7% gewijzigd door Youran op 12-06-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

-Stef-

Slainthe!

-- Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 50,00 € --
Het lijkt er op dat ze de site weer hebben aangepast.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Kortingscode TN465 en ALLSAFE zijn nu enkel geldig vanaf 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Lekker dan: doosje zou vandaag bezorgt worden, maar de status staat nu op "geweigerd door geadresseerde en retour afzender".
edit: en nu is het weer "zending is beschadigt". Bij postnl doen ze ook maar wat.. :-(

Was niet thuis, dus dat lijkt me ietwat onmogelijk. Snap echt niet waarom wijnvoordeel geen "pakje gemak" aanbiedt, net als drankdozijn e.a. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Atomsk op 12-06-2014 19:18 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
KRTN85 is dan nog de enige onbeperkt geldige met geen minimum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, 15 euro korting.

Wijnen vallen wel tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Net met de 15 euro code nog een doosje Pierre Baptiste -Grenache Rosé - Pays d'Oc IGP voor 14,94 incl bezorging nabesteld. Menig webshop had allang orders zitten annuleren, maar wijnvoordeel levert gewoon uit. Dat wordt dit weekend positieve reviews schrijven als dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb nu drie doosjes staan hier, van wijnen die op de site zo'n 5 euro kosten. Dat zijn ze gewoon niet waard, en ik begrijp van andere mensen hier dat de wijnen van 8 of zelfs 15 euro ook (veel) te duur zijn geprijsd. Ik ben het eens met de eerder gemaakte opmerking dat de embleembaron niet meer is dan een rood slobberwijntje, vergelijkbaar met de Merlot van de lidl van 2 tot 3 euro.

Zou dat dan het businessmodel zijn? Cheapo wijn overal vandaan halen (het etiket van de groene veldlijner ziet eruit alsof dat door een matrixprinter is gedrukt), ten minste 2 tot 3x te duur op de site zetten, met een megaverhaal over tonen, hints en afdronk hypen, en vervolgens hopen dat mensen met kortingscodes denken dat ze het huis kunnen kraken? :)

Nog een gratis wijnvoordeel tip van mij: Vega del cega, Valdepenas. Zowel in wit (2.99) als rood (2.99) als rood gran reserva (4.99) een aanrader. Bij de Lidl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Door die codes hebben mensen wel 67 cent per fles wijn inclusief verzenden betaald. Dat krijg ik bij de Lidl niet voor mekaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Nee, maar als je het daarna door de gootsteen moet spoelen omdat het in feite gewoon rood water is, kun je toch niet spreken van een mooie aanbieding?

Ik hoor mensen hier eigenlijk alleen maar zeggen dat de meeste wijnen tegenvallen, in elk geval voor de geadverteerde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:50
Die sauvignon van 4 euro is toch gewoon een prima wijntje? Ook voor 4 euro? Lekker fris, vleugje perzik, afdronk oké. Of laat ik het anders stellen, heb genoeg flessen grotere bocht gehad die ook 4 euro moesten kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Sommige wijnen zijn wel goed, maar er zijn er nogal wat die in de categorie "net drinkbaar" vallen. Het hele idee van wijnvoordeel is natuurlijk om partijen goedkope wijn op te kopen en vervolgens met ronkende reclameteksten te doen voorkomen of het allemaal godendrank is.

Vorige keer een Peter Flemming Estates - Zinfandel 2012 besteld en die was best wel ok.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Gisteravond een fles Gazzera Terre Siciliane IGT Pinot Grigio opengetrokken. Hij is nu weer 12 euro per fles, maar was voor de halve prijs in de aanbieding. Ik was vroeger niet zo'n fan van wit, maar deze was toch wel erg smakelijk. En voor ca. 3,50 per fles inclusief bezorging een succes.

De 20 euro korting code ALLSAFE lijkt overigens gewoon weer te werken - gisteravond kreeg ik een melding dat het minimum orderbedrag 50 euro was maar dat lijkt weer teruggedraaid te zijn nu. Net nog een doosje Mas d'en Badie Cotes du Roussillon AOP besteld voor 15,94 inclusief bezorging. :D

En ze zullen inderdaad wel goedkoop inkopen, maar of de winstmarges dit kortingscodegebruik dekken vraag ik mij af. Maar goedkoop betekent gelukkig niet automatisch slecht. Maar het blijven gokjes, alleen zijn het betaalbare gokjes en als het tegenvalt heb je alvast wat sinterklaas/verjaardagscadeaus staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

coyote1980 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:45:
Gisteravond een fles Gazzera Terre Siciliane IGT Pinot Grigio opengetrokken. Hij is nu weer 12 euro per fles, maar was voor de halve prijs in de aanbieding. Ik was vroeger niet zo'n fan van wit, maar deze was toch wel erg smakelijk. En voor ca. 3,50 per fles inclusief bezorging een succes.

De 20 euro korting code ALLSAFE lijkt overigens gewoon weer te werken - gisteravond kreeg ik een melding dat het minimum orderbedrag 50 euro was maar dat lijkt weer teruggedraaid te zijn nu. Net nog een doosje Mas d'en Badie Cotes du Roussillon AOP besteld voor 15,94 inclusief bezorging. :D

En ze zullen inderdaad wel goedkoop inkopen, maar of de winstmarges dit kortingscodegebruik dekken vraag ik mij af. Maar goedkoop betekent gelukkig niet automatisch slecht. Maar het blijven gokjes, alleen zijn het betaalbare gokjes en als het tegenvalt heb je alvast wat sinterklaas/verjaardagscadeaus staan :P
Als ik dezelfde flessen bestel kom ik niet onder de bezorgkosten uit. Hoe heb je dit gedaan? De truc met eerst een aanbiedingswijn toevoegen werkt toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 14:38

Tomatoman

Fulltime prutser

offtopic:
Inmiddels gaat de discussie meer over de kwaliteit en de prijs/kwaliteitsverhouding van de wijnen dan over de kortingscodes, dus daarom maar even een reactie in [offtopic] tags.

Volgens mij is de kern van het probleem bij die matige flessen dat bijna iedereen zijn flessen bijna gratis wil hebben. Mocht je er een sport van maken om zo goedkoop mogelijk wijn te bestellen, dan vind je de prijs blijkbaar het belangrijkste aankoopcriterium. Daar is op zich niets mis mee, maar dan moet je natuurlijk niet klagen dat de wijn tegenvalt.

Als je gewoon alle wijnen met een adviesprijs van minder dan een tientje overslaat, is de kans dat je waardeloze wijn krijgt al een stuk kleiner. Neem bijvoorbeeld een wijn van 14 euro die je in een aanbieding koopt voor 7 euro. Als je dan nog een kortingscode van 15 euro gebruikt en 6 euro verzendkosten moet betalen, betaal je uiteindelijk € 5,50 per fles. Goede kans dat de wijn die vijfenhalve euro meer dan waard is. De prijs van 14 euro moet je gewoon vergeten, die doet er niet toe.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
CodeIT schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:13:
[...]

Als ik dezelfde flessen bestel kom ik niet onder de bezorgkosten uit. Hoe heb je dit gedaan? De truc met eerst een aanbiedingswijn toevoegen werkt toch niet meer?
Adblocker uit
Google op 'wijn'
Van wijnvoordeel verschijnt (vaak) een advertorial met een link 'gratis bezorging'

Als je die link volgt blijven de bezorgkosten weg. Niks getrut met wijnen toevoegen/verwijderen, wat een gedoe :P

Op je smartphone moet je in de browser voor de site van google even de desktopversie opvragen - anders worden de linkjes niet weergegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
coyote1980 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:30:
[...]

Adblocker uit
Google op 'wijn'
Van wijnvoordeel verschijnt (vaak) een advertorial met een link 'gratis bezorging'

Als je die link volgt blijven de bezorgkosten weg. Niks getrut met wijnen toevoegen/verwijderen, wat een gedoe :P

Op je smartphone moet je in de browser voor de site van google even de desktopversie opvragen - anders worden de linkjes niet weergegeven ;)
En die link is... :P

(Kan hem zelf niet tevoorschijn toveren namelijk, via Safari, krijg alleen maar €10 en €20 kortingscodes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
https://www.wijnvoordeel....Jzukf_N9r4CFTLJtAodO08AqA is zo'n link. Stond op pagina 2 v/d zoekresultaten. Weet niet of deze "persoonlijk" is, of voor iedereen blijft werken.

[ Voor 35% gewijzigd door Atomsk op 13-06-2014 12:14 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Nieuwe code, zag dat hij hier nog niet was gepost.
Members only:
geeft 20 euro korting
Alstublieft: €20,- korting!
Wij laten u graag op zeer spectaculaire wijze kennis maken met onze wijnen. U ontvangt namelijk van ons een waardebon van maar liefst €20,-! Deze waardebon is bovendien geldig op alle aanbiedingen!

* niet geldig voor eerdere bestellingen en per klant/adres maximaal 1 keer in te wisselen. De minimale orderwaarde bedraagt €50,-
Members only:
geeft 10 euro korting
Wij laten u graag op zeer spectaculaire wijze kennis maken met onze wijnen. U ontvangt namelijk van ons een waardebon van maar liefst €10,-! Deze waardebon is bovendien geldig op alle aanbiedingen!

*niet geldig voor eerdere bestellingen en per klant/adres maximaal 1 keer in te wisselen. De minimale orderwaarde bedraagt €30,-
gratis verzenden.
Members only:
Wij laten u graag op zeer spectaculaire wijze kennis maken met onze wijnen. U ontvangt namelijk van ons een waarde bon voor GRATIS verzending!

* niet geldig voor eerdere bestellingen en per klant/adres maximaal 1 keer in te wisselen.

[ Voor 38% gewijzigd door walterworld op 13-06-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Tomatoman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:28:
offtopic:
Inmiddels gaat de discussie meer over de kwaliteit en de prijs/kwaliteitsverhouding van de wijnen dan over de kortingscodes, dus daarom maar even een reactie in [offtopic] tags.

Volgens mij is de kern van het probleem bij die matige flessen dat bijna iedereen zijn flessen bijna gratis wil hebben. Mocht je er een sport van maken om zo goedkoop mogelijk wijn te bestellen, dan vind je de prijs blijkbaar het belangrijkste aankoopcriterium. Daar is op zich niets mis mee, maar dan moet je natuurlijk niet klagen dat de wijn tegenvalt.

Als je gewoon alle wijnen met een adviesprijs van minder dan een tientje overslaat, is de kans dat je waardeloze wijn krijgt al een stuk kleiner. Neem bijvoorbeeld een wijn van 14 euro die je in een aanbieding koopt voor 7 euro. Als je dan nog een kortingscode van 15 euro gebruikt en 6 euro verzendkosten moet betalen, betaal je uiteindelijk € 5,50 per fles. Goede kans dat de wijn die vijfenhalve euro meer dan waard is. De prijs van 14 euro moet je gewoon vergeten, die doet er niet toe.
Terwijl ik minstens zozeer geinteresseerd ben in de codes als in de kwalieit van de wijn. Uiteindelijk draait alles toch om de verhouding tussen prijs en kwaliteit - of het nou om auto's, huizen, luiers of wijn gaat. Als de prijs laag is, betekent dat nog niet automatisch een goede aanbieding. Pas wanneer de kwaliteit hoger is dan je mag verwachten voor de prijs is er sprake van een goede aanbieding. Daarom zou ik er ook voor pleiten om in dit topic juist ook de kwaliteit van de wijn te bespreken. Immers;"Wijnvoordeel aanbiedingen en kortingscodes"

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
Gisteren met de "ALLSAFE" code 6 flessen https://www.wijnvoordeel....erlot-Pays-dOc::3843.html besteld voor €3.94. vandaag binnengekomen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UT9LLtp.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door medennis op 13-06-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• setanie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Zal ik dan ook nog een kortingscode geven? ALLSAFE voor €20 korting. Ik vind wijnvoordeel super, nog nooit een wijn gehad die niet lekker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
setanie schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:41:
Zal ik dan ook nog een kortingscode geven? ALLSAFE voor €20 korting. Ik vind wijnvoordeel super, nog nooit een wijn gehad die niet lekker was.
Die was al een tijdje bekend. Staat zelfs letterlijk in het bericht boven je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
setanie schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:41:
euh wakker worden pipo >:)
Waar bestelt iedeeren de afgelopen weken al mee?? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik durf het bijna niet te zeggen - maar de nieuwe 20 kortingscode (heb allsafe niet getest) GAK20 werkt ook gewoon onder de 50,-, mits je deze invoert bij een bestelling van boven de 50 en dan de onnodige wijn er uit gooit ;)

zelfde verhaal als eerder met de verzendkosten ;)

edit, bij het proberen te plaatsen van de bestelling krijg ik toch een melding die voorkomt dat ik de bestelling kan afronden:
Let op! Het minimale orderbedrag bedraagt 49,98

[ Voor 25% gewijzigd door paulus_01 op 13-06-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ik heb trouwens besteld op factuur, alleen zat er bij alle 3 de dozen geen factuur bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Rev! schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:47:
ik heb trouwens besteld op factuur, alleen zat er bij alle 3 de dozen geen factuur bij?
Heb je geen factuur in de mail ontvangen direct na je bestelling?

Pagina: 1 ... 3 ... 65 Laatste

Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt

Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals

Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.