krijg je een paar dagen later per post, maar wel met de originele datum.Rev! schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:47:
ik heb trouwens besteld op factuur, alleen zat er bij alle 3 de dozen geen factuur bij?
Bedankt voor de link, werkt perfect! In combinatie met de Allsafe code een doosje Alceño 12 Meses DO jumilla aangeschaft voor in totaal 21,94. Daar kunnen we het nog eens voor proberenAtomsk schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:13:
https://www.wijnvoordeel....Jzukf_N9r4CFTLJtAodO08AqA is zo'n link. Stond op pagina 2 v/d zoekresultaten. Weet niet of deze "persoonlijk" is, of voor iedereen blijft werken.
Medailles en beoordelingen:
- El Certamen de Calidad, Spain 2013 - Goud
- Vivir el Vino 2012 (Spaanse wijngids) - Beste wijn
- Jancis Robinson (Britse wijnjournaliste) - 17,5 punt
- Robert Parker - 90 punten
- La Guia Peñin - 92 punten
Zojuist weer een doosje "Goldish Pink" besteld voor 9,94€ met de allsafe code

Welke Sauvignon Blanc is lekker? Een vergelijkbare met de Wild Pig van de AH..
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Ik ook! Laat je het even weten?Jackisgek schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:30:
[...]
Ben benieuwd of deze wijn zijn onderscheidingen waarmaakt.
Anoniem: 23129
Ik kan bevestigen dat de gratis verzending-truuk ook op de Belgische site werkt. Ideaal! Gewoon de .nl door .be vervangen.
Ah super met die link! Nu toch een doosje Malbec besteld voor nog geen tientje, top dit!
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Weet iemand hoe zoet goldish pink en white zijn?laredo schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:39:
Zojuist weer een doosje "Goldish Pink" besteld voor 9,94€ met de allsafe code![]()
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Jazeker, de zoetheid van Goldish Pink is 2,7 sweetability eenheden. Goldish White zit op 2,1.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Heb goldish pink geproefd en vond hem (goed gekoeld) erg lekker. Sprankelend wijntje voor bij een bbq. Nu 6 wijntjes voor minder dan 2 euro per fles
en nog meer codes, vaderdagcodes, geldig t/m 16 juni.
• Kortingscode voor gratis verzending
• Geen minimum bestelbedrag
• Geldig op het gehele assortiment
• Kortingscode voor € 10,- korting
Kortingscode voor 50% korting
* Niet geldig op aanbiedingen/restanten
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
• Kortingscode voor gratis verzending
Members only:
Inloggen
• Kortingscode voor € 10,- korting
Members only:
Inloggen
Kortingscode voor 50% korting
* Niet geldig op aanbiedingen/restanten
Ook maar even op de site gekeken! met de ALLSAFE code zijn er gewoon doosjes te bestellen vanaf €4,-
Er is ook geen minimum besteding momenteel, dus lijkt haast te mooi om waar te zijn.
Toch zie ik veel positieve reviews op internet over deze site.
Voor een tientje een pakket met 6 verschillende flessen en een Luxeryhotelvoucher van €185,-...(mss dat ik dan toch nog voor een leuk prijsje een paar dagen weg kan!). Nu maar even hopen dat deze bon nog enigsinds wat interessants vertegenwoordigd, maar zelfs dan nog een paar flesjes wijn voor een leuk bedrag.
Al met al ben ik erg benieuwd wanneer het geleverd wordt.
Er is ook geen minimum besteding momenteel, dus lijkt haast te mooi om waar te zijn.
Voor een tientje een pakket met 6 verschillende flessen en een Luxeryhotelvoucher van €185,-...(mss dat ik dan toch nog voor een leuk prijsje een paar dagen weg kan!). Nu maar even hopen dat deze bon nog enigsinds wat interessants vertegenwoordigd, maar zelfs dan nog een paar flesjes wijn voor een leuk bedrag.
tijd voor wat klusjes!
https://www.wijnvoordeel....yHotelVoucher::13215.htmls0ulmaster schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:19:
Ook maar even op de site gekeken! met de ALLSAFE code zijn er gewoon doosjes te bestellen vanaf €4,-
Ik zag hem net ook al ja, leek me iets te mooi om waar te zijn met die voucher.
Iemand ervaring met deze?
https://www.wijnvoordeel....auvignon-Blanc::3562.html
https://www.wijnvoordeel....auvignon-Blanc::1789.html
https://www.wijnvoordeel....bard-Sauvignon::6300.html
Ik zoek iets dat lijkt op Wild Pig van de AH. Sauvignon Blanc, Fris en Fruitig uit Zuid Afrika.
https://www.wijnvoordeel....auvignon-Blanc::3562.html
https://www.wijnvoordeel....auvignon-Blanc::1789.html
https://www.wijnvoordeel....bard-Sauvignon::6300.html
Ik zoek iets dat lijkt op Wild Pig van de AH. Sauvignon Blanc, Fris en Fruitig uit Zuid Afrika.
[ Voor 27% gewijzigd door Elm0wer op 15-06-2014 14:08 ]
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Misschien een optie voor wie dat wil om in SG een "Wie helpt mij aan een lekkere wijn"-topic te openen? Dit heeft niet zoveel met aanbiedingen en kortingscodes te maken, en voor je het weet ontaard dit topic in een wijnsmakentopic.Elm0wer schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:06:
Iemand ervaring met deze?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Heb nog nooit wijn op (behalve een fles Zuid-Afrikaanse rode wijn van de Lidl vorig jaar, maar die was zuuuuuuur! Na drie slokken weggegooid). Lust wel bier. Iemand aanrader voor mij? Misschien dat zomerpakket? Die bon is trouwens 2 personen voor de prijs van 1. Dus je bent altijd geld kwijt als je die bon inlevert... (en waarschijnlijk dus ook 185 euro).
Dat had ik idd gezien, maar ik zocht sowieso nog een leuke aanbieding om er ff een paar dagen tussenuit te gaan. Misschien dat dit wat is, zo niet heb ik in ieder geval een paar flessen wijn om uit te proberen.Deezers schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:13:
..........Die bon is trouwens 2 personen voor de prijs van 1. Dus je bent altijd geld kwijt als je die bon inlevert... (en waarschijnlijk dus ook 185 euro).
tijd voor wat klusjes!
Anders installeer je Google Play: Vivino Wine Scanner en scan je de wijnetiketten vanaf de website. Meestal krijg je wel wat reviews te zien.coyote1980 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:09:
[...]
Misschien een optie voor wie dat wil om in SG een "Wie helpt mij aan een lekkere wijn"-topic te openen? Dit heeft niet zoveel met aanbiedingen en kortingscodes te maken, en voor je het weet ontaard dit topic in een wijnsmakentopic.
De Xabec is niet verkeerd trouwens, maar moet wel een tijdje staan (decanteren) voor de smaak. Zo uit de fles is de smaak wat minder.
_██_
(ಠ_ృ)
Anoniem: 589734
als ik 10 setjes van 6 flessen bestel icm code ALLSAFE kom ik uit op €211 (werkt niet)
en als ik gewoon 6 flessen doe icm code ALLSAFE krijg ik €4 (werkt wel)
hoe kan ik alsnog 6 setjes bestellen icm de code?
of werkt die alleen op 6 flessen?
Anoniem: 460519
Het is een code van 20 euro per bestelling dus voordeligste is per 6Anoniem: 589734 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:17:
als ik 10 setjes van 6 flessen bestel icm code ALLSAFE kom ik uit op €211 (werkt niet)
dus 10 setjes van 6 met verschillende wijnen?Anoniem: 460519 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:33:
[...]
Het is een code van 20 euro per bestelling dus voordeligste is per 6
ik probeerde 10 setje van het zelfde wijn, dus 60 flessen zelfde wijn en dat werkte niet
Nee. 20 euro korting op je bestelling, punt. Maak je een grapje?Anoniem: 589734 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:38:
[...]
dus 10 setjes van 6 met verschillende wijnen?
ik probeerde 10 setje van het zelfde wijn, dus 60 flessen zelfde wijn en dat werkte niet
nee.drvinnie schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:50:
[...]
Nee. 20 euro korting op je bestelling, punt. Maak je een grapje?

De kortingscode haalt gewoon 20 euro van je totaalbedrag af. Als je 6 flessen besteld voor een totaalbedrag van 24€ en je de kortingscode gebruikt dan krijg je dus een rekening van 4 euro. Als je 60 flessen besteld voor een totaalbedrag van 240 euro en je een kortingscode gebruikt van 20 euro kom je dus uit op een totaalbedrag van 220€.
wat werkt er dan niet?
Afgelopen vrijdag drie dozen in ontvangst mogen nemen. Doos rood, wit en rosé voor iets van €23 incl verzendkosten, what a bargain! En dan nog betalen op factuur ook
Heeft iemand al eens voor de tweede maal (dus bij een tweede bestelling) de code ALLSAFE gebruikt of gaat die vlieger niet op?
Ook op hun Belgische site werkt de code ALLSAFE.
http://www.plaatjesdump.n...44e50e22996e225b6d818.png
http://www.plaatjesdump.n...44e50e22996e225b6d818.png
Het lijkt me juist interessant om ook de kwaliteit van de wijn die wijnvoordeel.nl aanbiedt hier te bespreken. Zoals ik al eerder zei; een goede aanbieding bestaat bij de gratie van een gunstige verhouding tussen prijs en kwaliteit. Wanneer de prijs bekend is, maar de kwaliteit niet is het onmogelijk de "aanbieding" te beoordelen. Wanneer we ook de kwaliteit hier bespreken wordt ook die informatie openbaar en kunnen we met z'n allen gebruik maken van werkelijke aanbiedingen.coyote1980 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:09:
[...]
Misschien een optie voor wie dat wil om in SG een "Wie helpt mij aan een lekkere wijn"-topic te openen? Dit heeft niet zoveel met aanbiedingen en kortingscodes te maken, en voor je het weet ontaard dit topic in een wijnsmakentopic.
[ Voor 4% gewijzigd door orejas op 16-06-2014 12:29 ]
Stam + t
Daar heb je gelijk in, echter verschillen smaken natuurlijk. Wat de een prima vindt, vindt de ander niet te drinken.
Beauty is in the eye of the beerholder
Lijkt mij hier niet interessant - dit topic gaat over aanbiedingen en kortingscodes zoals in de titel staat. Dit topic is interessant leesvoer om te achterhalen wanneer er nieuwe kortingscodes zijn, of wanneer oude verdwijnen, of wanneer iemand problemen ondervindt na gebruik van een kortingscode. Als dit topic elke keer gehighlight staat wanneer iemand iets lekker vindt of niet dan sneeuwen eventuele relevante topicgerelateerde opmerkingen compleet onder.orejas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:28:
[...]
Het lijkt me juist interessant om ook de kwaliteit van de wijn die wijnvoordeel.nl aanbiedt hier te bespreken.
Dat is onzin. Een aanbieding is een aanbieding in de zin van "product kostte X en kost nu Y door handeling Z uit te voeren". Als je de kwaliteit van een paar honderd wijnen in dit topic wilt gaan bespreken wordt het een rotzooi. Dat heeft namelijk niets meer met "aanbiedingen en kortingscodes" te maken.Zoals ik al eerder zei; een goede aanbieding bestaat bij de gratie van een gunstige verhouding tussen prijs en kwaliteit. Wanneer de prijs bekend is, maar de kwaliteit niet is het onmogelijk de "aanbieding" te beoordelen. Wanneer we ook de kwaliteit hier bespreken wordt ook die informatie openbaar en kunnen we met z'n allen gebruik maken van werkelijke aanbiedingen.
Daarom lijkt het mij dat, om kwaliteiten van wijnen te bespreken, er beter (na overleg met de mods) een topic in SG kan worden geopend.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik vind de combinatie wel handig. De prijzenpolitiek van Wijnvoordeel is zo ondoorzichtig dat een aanbieding vaak geen aanbieding is. Een beetje hulp van medetweakers mag dan wel.
20 euro korting bij wijnvoordeel.nl heb zelf 3 dozen / 18 flessen besteld voor 20 euro totaal inclusief verzendkosten.
https://www.wijnvoordeel.nl/specials.php
https://www.wijnvoordeel.nl/specials.php
Members only:
Inloggen
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 18-06-2014 00:46 . Reden: geen referrals svp ]
Er zijn nu wijnen bij uit 2006 en 2007 en deze zijn met gratis verzenden en ik kwam met de kortingscode uit op €10 euro per doos voor 6 wijnen uit 2006 en 6 uit 2007
Volgens mij hebben ze geen verzendkosten op de aanbiedingen heb net een een aanbieding besteld en heb voor 3.94 zes flessen rose... Weet niet of het smaakt (drink geen wijn) maar voor 65 cent per fles
welke rose was dit als ik vragen mag?MEasterEgg schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:09:
Volgens mij hebben ze geen verzendkosten op de aanbiedingen heb net een een aanbieding besteld en heb voor 3.94 zes flessen rose... Weet niet of het smaakt (drink geen wijn) maar voor 65 cent per fles
Ik heb onderhand al een stuk of 20 dozen besteld en elke keer met 20 euro korting en gratis verzendkosten. Ik laat ze ook bezorgen bij familieleden en zet gewoon een 0 voor het huisnummer. Ik heb nu 120 flessen wijn voor nog geen 60 euro denk ik
Ik snap alleen de verzendkosten niet. Bestel net een doos Picadora voor 3,94 (gratis verzendkosten , code ALLSAFE).
Daarna cookies wissen en opnieuw, en hij rekent wel 5 euro verzendkosten
Voor zover ik begrijp is gratis verzenden niet mogelijk in combinatie met 20 euro korting...Bigfoot schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:42:
Ik snap alleen de verzendkosten niet. Bestel net een doos Picadora voor 3,94 (gratis verzendkosten , code ALLSAFE).
Of "niet meer" mogelijk?
Edit: Ik zie ook geen 20 euro korting meer. Misschien dat posten in Centraal aanbiedingen topic. V2.0 ze wakker heeft geschud?
[ Voor 15% gewijzigd door RemcoDelft op 17-06-2014 18:00 ]
helpt bij mij ook niet....Bigfoot schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:42:
Members only:
Inloggen
Het is me eigenlijk al gelukt met alleen jouw link, al moet ik daarbij wel zeggen dat dit mijn eerste bestelling is.Freakster86 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:13:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik wil je alvast bedanken voor de uitleg die je gegeven hebt.Freakster86 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:13:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heb 2 vraagjes voor je
Hoe zit het met spaarwinkelen? Word de korting eraf gehouden zoals in onderstaand screenshot te zien is? want later word het er weer bij gerekend???
Of moet je bij spaarwinkelen je rekening nummer achterlaten? Heb namelijk €2,50 voor eerste gebruik nog te goed?!

Ook via TOR-browser werkt de link van Freakster meerdere malen, zonder verzendkosten.Sheva schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:50:
[...]
Het is me eigenlijk al gelukt met alleen jouw link, al moet ik daarbij wel zeggen dat dit mijn eerste bestelling is.
je kan beter met verzendkosten bestellen lijkt mij want anders kunnen ze de order cancellen vanwege een fout in de webpagina. De 20 euro korting is al een mega korting.
Anoniem: 472287
Ik snap niet helemaal hoe ik de 20 euro korting moet krijgen, ALLSAFE werkt in ieder geval niet als code...
Of werkt dat alleen op specifieke wijnen?
Of werkt dat alleen op specifieke wijnen?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 17-06-2014 22:00 ]
Ik zag vanmiddag dit topic en zojuist de reclame bij het WK voetbal. Toch maar even gekeken dus.
ALLSAFE werkt inderdaad niet, het minimale bestelbedrag zou €5,00 moeten zijn (met 30 euro in m'n mandje). De code TN465 werkt wel. Ook €20,- korting, en verzendkosten heb ik zelfs zonder code niet zien staan.
Ik ben benieuwd. 6 flessen besteld voor een tientje. Bizar dat het kan
ALLSAFE werkt inderdaad niet, het minimale bestelbedrag zou €5,00 moeten zijn (met 30 euro in m'n mandje). De code TN465 werkt wel. Ook €20,- korting, en verzendkosten heb ik zelfs zonder code niet zien staan.
Ik ben benieuwd. 6 flessen besteld voor een tientje. Bizar dat het kan
ALLSAFE werkt wél, net 3x mee besteld via de link van Freakster in stap 3. 18 flessen voor minder dan 12 euro.
[ Voor 19% gewijzigd door Sheva op 17-06-2014 22:10 ]
Hmm... bij mij doet ie het echt niet. Misschien dat het aan Chrome OS ligt. Even op windows proberen.
Hoe lukt het jullie dan om meerdere keren dezelfde code te gebruiken? Ik krijg bij het afrekenen een foutmelding dat ik de code al eerder gebruikt heb. Ook met een 0 voor m'n huisnummer.
Nee, ook op windows doe ik een doosje (specifiek deze: Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO) in mn mandje, tik ALLSAFE in en hij schiet terug naar de home-pagina van wijnvoordeel.... wie weet de truc?
Als je daarna naar je mandje gaat staat de korting er wel, had ik net ook.Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:15:
Nee, ook op windows doe ik een doosje (specifiek deze: Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO) in mn mandje, tik ALLSAFE in en hij schiet terug naar de home-pagina van wijnvoordeel.... wie weet de truc?
Xbox Live: MarkH
Dat is bij mij helaas niet het geval.MarkH NL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:16:
[...]
Als je daarna naar je mandje gaat staat de korting er wel, had ik net ook.
Allright, vreemd. In Chrome OS (Chrome browser dus ook) werkt ie niet. Op een PC welke geen updates download (miner) werkt het ook niet. Op mijn desktop, waar ik gewoon updates draai e.d. op IE en Win7 werkt het gewoon prima...Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:
[...]
Dat is bij mij helaas niet het geval.
Dan sta je nog ingelogd. Even linksboven op "uitloggen" klikken, dan opnieuw de website openen via de link van freakster en je mailadres moet ook verschillend zijn van je andere bestellingen.Hak schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:15:
Hoe lukt het jullie dan om meerdere keren dezelfde code te gebruiken? Ik krijg bij het afrekenen een foutmelding dat ik de code al eerder gebruikt heb. Ook met een 0 voor m'n huisnummer.
@Intelligo: wil je svp de edit-knop gebruiken ipv te tripleposten?
[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 18-06-2014 00:54 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Net ook besteld. De Goldish pink klonk lekker en voor de prijs hoefde ik het niet te laten. Bij deze wijn is namelijk de verzendkosten sowieso gratis.
Ook nog Alceño 12 Meses DO jumilla besteld voor hetzelfde bedrag als "jackisgek". Enorm bedankt want wordt volgensmij lekker smullen bij de BBQ!
Ook nog Alceño 12 Meses DO jumilla besteld voor hetzelfde bedrag als "jackisgek". Enorm bedankt want wordt volgensmij lekker smullen bij de BBQ!
hoi
Ik wil toch even bedanken voor de codes, doosje chardonnay en een doosje rosé voor € 10,90

En ik heb al een doos merlot binnengekregen voor € 3,94 ( nog niet getest jammer genoeg )
En ik heb al een doos merlot binnengekregen voor € 3,94 ( nog niet getest jammer genoeg )
Anoniem: 602949
Selfie thnx! net een bestelling gedaan op wijnvoordeel.be (lekkere chianti) en ook hier werkt de code perfect en zonder verzendkosten. Proost!
Ja? Zoals elke keer dat iemand "bedankt voor de code !!!1!" post?coyote1980 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:00:
[...]
Lijkt mij hier niet interessant - dit topic gaat over aanbiedingen en kortingscodes zoals in de titel staat. Dit topic is interessant leesvoer om te achterhalen wanneer er nieuwe kortingscodes zijn, of wanneer oude verdwijnen, of wanneer iemand problemen ondervindt na gebruik van een kortingscode. Als dit topic elke keer gehighlight staat wanneer iemand iets lekker vindt of niet dan sneeuwen eventuele relevante topicgerelateerde opmerkingen compleet onder.
Jij vindt het onzin. Dat laat ik aan jou.[...]
Dat is onzin. Een aanbieding is een aanbieding in de zin van "product kostte X en kost nu Y door handeling Z uit te voeren". Als je de kwaliteit van een paar honderd wijnen in dit topic wilt gaan bespreken wordt het een rotzooi. Dat heeft namelijk niets meer met "aanbiedingen en kortingscodes" te maken.
Daarom lijkt het mij dat, om kwaliteiten van wijnen te bespreken, er beter (na overleg met de mods) een topic in SG kan worden geopend.
Ik vind dat de definitie van een aanbieding veel verder reikt dat simpelweg een van/voor-prijs. Zeker wanneer zoals bij wijnvoordeel.nl de van-prijs volledig uit de duim gezogen lijkt.
Ik ben zeker niet tegen een extra topic, maar zie meer toegevoegde waarde in bespreking van kwaliteit hier.
Stam + t
Volgens mij zag ik gisteren een commercial tijdens het WK van Wijnvoordeel. Dat mag dus wat kosten! In mijn optiek profileren ze zich als een 'klein' bedrijf (steeds twee namen als oprichters noemen) maar is dat gewoon onderdeel van de marketing. De meeste wijnen zijn nergens anders te vinden, dus kunnen gewoon vanalles zijn met een eigen merk/logo, dus dan is de prijs niet berekenbaar. De aanbiedingen zijn vaak ook geen aanbiedingen. Behalve dan 6 flessen voor 4 euro, want amper 60 cent per fles inclusief verzending levert ze niet veel op.
Ik heb net weer 2x6 flessen besteld met 2x20 euro korting, nu met een andere browser, ander mailadres en een 0 voor het huisadres.
Ik hanteer altijd de stelling: als ze verkopen, dan verdienen ze er aan. Misschien niet met 6 flessen voor 4 euro, maar wel met een volgende bestelling. Of met de bestelling van iemand anders die ik (wegens mijn goede ervaringen) er naar toe stuur. Ook hier gaat de kost voor de baat uit.
De Casa Safra "Selección Platino" 2007 is een lekkere wijn. Hij is zn 10 euro niet waard, maar komt in de aanbieding voor 5 euro goed mee met vergelijkbaar geprijsde wijnen. Redelijk stevige droge smaak, niks zoets, en mooie donkere kleur. Kijk je naar de prijs met 20 euro korting (1.67 per fles) dan is het een echte topper. Supermarkt wijn van rond de 3-4 euro kan hier niet tegen op. Niet qua smaak, niet qua prijs.
Ik hanteer altijd de stelling: als ze verkopen, dan verdienen ze er aan. Misschien niet met 6 flessen voor 4 euro, maar wel met een volgende bestelling. Of met de bestelling van iemand anders die ik (wegens mijn goede ervaringen) er naar toe stuur. Ook hier gaat de kost voor de baat uit.
De Casa Safra "Selección Platino" 2007 is een lekkere wijn. Hij is zn 10 euro niet waard, maar komt in de aanbieding voor 5 euro goed mee met vergelijkbaar geprijsde wijnen. Redelijk stevige droge smaak, niks zoets, en mooie donkere kleur. Kijk je naar de prijs met 20 euro korting (1.67 per fles) dan is het een echte topper. Supermarkt wijn van rond de 3-4 euro kan hier niet tegen op. Niet qua smaak, niet qua prijs.
*knip* dat soort vragen zijn niet de bedoeling
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 18-06-2014 20:50 ]
Mijn bestellingen zijn uit mijn account verdwenen. Ik had besteld met achteraf betalen.
Hm, ik heb een bestelling geplaatst zonder account aan te maken. Hoe kan ik die bestellingen nu weer terugzien op de site van wijnvoordeel? Iemand enig idee?
Iemand al een verzenbevestiging? Ik heb de wijn dinsdag besteld en niets meer gehoord van het hele process sinds dien.
Ja, ook dinsdag besteld. Gisteren verzendbevestiging met track & trace ontvangen, als het goed is is de bezorger momenteel onderweg.Cyleo schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:48:
Iemand al een verzenbevestiging? Ik heb de wijn dinsdag besteld en niets meer gehoord van het hele process sinds dien.
Edit: keurig geleverd
[ Voor 3% gewijzigd door coazter op 19-06-2014 11:58 ]
Ik wacht ook sinds dinsdag. Hoop dat ze opschieten, want het zou een cadeautje zijn voor zaterdag!Cyleo schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:48:
Wel apart: de bevestigingsmail heeft de Belgische voorwaarden er onder staan...
Geweldig, doosje wijn inclusief verzenden voor 3,94. Volgens mij betaal ik op het terras meer voor een glas wijn!
Ik heb onlangs ook een doosje ontvangen voor 3,94. Mn ouders waren er weer blij mee. 
Geen idee hoelang ze dit vol kunnen houden. Het is echt onmogelijk om winst te maken alleen de verzendkosten zijn al hoger.
Geen idee hoelang ze dit vol kunnen houden. Het is echt onmogelijk om winst te maken alleen de verzendkosten zijn al hoger.
Dat ligt er maar aan, zij betalen niet de 6,75 die wij consumenten aan PostNL betalen.feep schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:14:
Ik heb onlangs ook een doosje ontvangen voor 3,94. Mn ouders waren er weer blij mee.
Volgens mij hebben ze de verzendkosten standaard op 5,95 gezet voor de budget wijnen. Nu heb je voor nog geen 10 euor een doos wijn
.
En als je via de link van de vorige pagina naar wijnvoordeel.nl gaat dan krijg je gratis verzenden op alle wijnen. Dus dan is je doosje nog maar 4€Termi schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:29:
Volgens mij hebben ze de verzendkosten standaard op 5,95 gezet voor de budget wijnen. Nu heb je voor nog geen 10 euor een doos wijn.
Helemaal gelijk, thxzAnoniem: 472287 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:32:
[...]
En als je via de link van de vorige pagina naar wijnvoordeel.nl gaat dan krijg je gratis verzenden op alle wijnen. Dus dan is je doosje nog maar 4€
zag ze inderdaad op tv adverteren rondom een wk wedstrijd.
Genoeg budget blijkbaar, Baarsma is ook een grote club:
http://finance.nl/content/view/12529
http://www.baarsma.nl/
Genoeg budget blijkbaar, Baarsma is ook een grote club:
http://finance.nl/content/view/12529
http://www.baarsma.nl/
als je vaker op 1 adres besteld, moet je toch een 0 voor je huisnummer doen?
de voornaam kan hetzelfde blijven of is het verstandig om een ander naam te gebruiken?
achternaam ook verschillend, net zoals emailadres?
de voornaam kan hetzelfde blijven of is het verstandig om een ander naam te gebruiken?
Uiteraard. Ook niet vergeten een nepsnor op te plakken, met een Italiaans accent te praten en je naamsbordje met dat van de buurman om te wisselen! 
Ze doen niet moeilijk bij beschadigde zendingen trouwens. Wanneer je ziet dat het pakketje retour is in de track&trace en je meldt dat, sturen ze gelijk een nieuwe doos.
Ze doen niet moeilijk bij beschadigde zendingen trouwens. Wanneer je ziet dat het pakketje retour is in de track&trace en je meldt dat, sturen ze gelijk een nieuwe doos.
_██_
(ಠ_ృ)
En jezelf laten ombouwen en voordoen als Tante Sidonia ... misschien dat het dan lukt.Atomsk schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:44:
Uiteraard. Ook niet vergeten een nepsnor op te plakken, met een Italiaans accent te praten en je naamsbordje met dat van de buurman om te wisselen!
... anders zou ik gewoon genoegen nemen met 1 mooi doosje van deze aanbieding.
Denk dat ze wel op de hoogte zijn van deze truuks, zo bekendheid willen creëren, maar dat al snel zal ophouden als er duidelijk misbruik van wordt gemaakt.
Ik moet bekennen dat ik er zoveel misbruik van gemaakt heb, dat de bezorger zichzelf afvraagt waarom ik alles elke keer apart laat bezorgen.maurits82 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:46:
[...]
En jezelf laten ombouwen en voordoen als Tante Sidonia ... misschien dat het dan lukt.
... anders zou ik gewoon genoegen nemen met 1 mooi doosje van deze aanbieding.
Denk dat ze wel op de hoogte zijn van deze truuks, zo bekendheid willen creëren, maar dat al snel zal ophouden als er duidelijk misbruik van wordt gemaakt.
De hele familie heeft ook al een paar dozen gekregen.
Maar nu ben ik er wel klaar mij al zien die 2006 en 2007 wijnen er erg goed uit

Ik heb dat wel gedaan, andere namen voor elke bestelling. Evenals e-mailadressen. You never know.Anoniem: 589734 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:
als je vaker op 1 adres besteld, moet je toch een 0 voor je huisnummer doen?
Hoe ging het proces bij mensen die al wat hebben binnengekregen?
Ik heb woensdag besteld, de order bevestigd gekregen en sinds dien niks meer gehoord.
Ook geen track en trace enzo. Of komt dit doordat ik zonder een account aan te maken heb besteld?
Ik zie ook in de mail staan bij voorwaarde dat er alleen geleverd wordt aan Belgie (daar woon ik niet)
Bellen kan ook niet want is gelijk antwoordapparaat...
Ik heb woensdag besteld, de order bevestigd gekregen en sinds dien niks meer gehoord.
Ook geen track en trace enzo. Of komt dit doordat ik zonder een account aan te maken heb besteld?
Ik zie ook in de mail staan bij voorwaarde dat er alleen geleverd wordt aan Belgie (daar woon ik niet)
hoi
Ik heb dinsdag besteld met mijn eigen bestaande account. Verder precies hetzelfde. De order bevestigd gekregen en sindsdien niets meer gehoord. Ook geen track en trace enzo.Mielmania schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:56:
Hoe ging het proces bij mensen die al wat hebben binnengekregen?
Je hoort niks zonder account totdat het verzonden wordt, dan krijg je (meestal) een mail van postnl met een bevestiging. Volgende dag had ik het binnen.
edit: Verrek er stond bij mij ook alleen levering in belgië, daar woon ik niet maar heb het wel binnen
edit: Verrek er stond bij mij ook alleen levering in belgië, daar woon ik niet maar heb het wel binnen
1975Mark30 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:03:
[...]
Ik heb dinsdag besteld met mijn eigen bestaande account. Verder precies hetzelfde. De order bevestigd gekregen en sindsdien niets meer gehoord. Ook geen track en trace enzo.
Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd bij bestellingen boven de €120,-. Bij betaling met iDEAL worden uw bestellingen boven de €50,- zelfs gratis thuisbezorgd. In de overige gevallen betaalt u €5,95 aan bijdrage in de bezorgkosten.
Bestellingen worden binnen twee werkdagen bij u thuisbezorgd. PostNL bezorgt uw wijn óók op zaterdag. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Niet
Ursa Maior uit de aanbieding binnengekregen - http://www.vivino.com/win...-maior-rioja-reserva-2008
Best oké - lijkt wat op de Añares die ze in de Carrefour hebben voor 7 EUR de fles. Met de kortingscode absolute bargain.
Best oké - lijkt wat op de Añares die ze in de Carrefour hebben voor 7 EUR de fles. Met de kortingscode absolute bargain.
Ik wilde die Ursa Maior ook bestellen maar helaas is die niet meer in de aanbieding.
De Pierre Baptiste Grande Reserve 2012 smaakt inderdaad heerlijk!
Bij de huidige aanbiedingen klinkt de Cal y Canto Vino de la Tierra Castilla qua van rijke / volle wijnen voor 4 euro per fles me wel goed in de oren. Heeft een van jullie die al
De Pierre Baptiste Grande Reserve 2012 smaakt inderdaad heerlijk!
Bij de huidige aanbiedingen klinkt de Cal y Canto Vino de la Tierra Castilla qua van rijke / volle wijnen voor 4 euro per fles me wel goed in de oren. Heeft een van jullie die al
Voor de Rioja liefhebbers kan ik deze aanraden:
https://www.wijnvoordeel....ja-DOC-Crianza::3752.html
Editie 2010 was althans erg fijn en een doosje 2011 is nu onderweg.
https://www.wijnvoordeel....ja-DOC-Crianza::3752.html
Editie 2010 was althans erg fijn en een doosje 2011 is nu onderweg.
Vals alarm heb netjes vandaag bevestigd gekregen!
hoi
Ik wil ook bestellen.. maar weet niet wat ik moet nemen.
Iets fris & fruitigs want ik drink normaal gesproken alleen bier en had laatst zo'n Zuid-Afrikaanse rode wijn van de Lidl maar die heb ik na 3 slokken weggegooid..
Iets fris & fruitigs want ik drink normaal gesproken alleen bier en had laatst zo'n Zuid-Afrikaanse rode wijn van de Lidl maar die heb ik na 3 slokken weggegooid..
Nog steeds aan het twijfelen? Blijf dan vooral bier drinken gozert!Deezers schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:37:
Klopt, ik kreeg vandaag 3 verzendberichten van de bestellingen van afgelopen dagen. Zal wel druk zijn...Mielmania schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:35:
Ik net 4 pakketjes bevestigd gekregen. Woensdag besteld. Morgen binnen en ik zal een kleine review plaatsen zodra alle 4 geproefd.
https://www.wijnvoordeel....ch_result.php?opt=27-2193Deezers schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:37:
_██_
(ಠ_ృ)
Heb de Marques de Verdellano DOP Bobal Rosado (Rosé) en Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc (wit) besteld! Voor 65 cent per fles durf ik de gok wel aan, en anders veel cadeaus voor in de toekomst!
Ook hier kwam een paar uur geleden de bevestiging binnen en ik zie nu ook dat PostNL er mee bezig isMielmania schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:35:
Qua ursa maior: die blijkt idd alleen op de .be-site in promo te staan. Prima koop voor de Belgen.
Mooi zo een deal.
Heb het rustig gehouden met 1 doosje, was wel de verzendkosten vergeten dus uiteindelijk 9euro.
Mooie deal!
Heb het rustig gehouden met 1 doosje, was wel de verzendkosten vergeten dus uiteindelijk 9euro.
Mooie deal!
Die bodegas is erg lekker fris naar mijn mening. Geen enorme topper, maar zijn geld absoluut waard. Smaken blijven echter verschillenDeezers schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:02:
Heb de Marques de Verdellano DOP Bobal Rosado (Rosé) en Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc (wit) besteld! Voor 65 cent per fles durf ik de gok wel aan, en anders veel cadeaus voor in de toekomst!
Sowieso prima om wat flesjes in huis te hebben om cadeau te kunnen geven, altijd beter dan een fles Lindemans of Wild Pig

If you want to be the best, you need to work with the best :)
De Bodegas vind ik iets kouder wel lekker, zeker met het warme weer. Deze is toch wat fruitiger. Zitten wel een paar lekkere smaken in, maar blijven niet zo lang hangen.. maarja wat wil je voor de prijs! De cal y cal valt een beetje in dezelfde categorie, al vind ik hem iets zuurderig.Maardiweb schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:10:
[...]
Die bodegas is erg lekker fris naar mijn mening. Geen enorme topper, maar zijn geld absoluut waard. Smaken blijven echter verschillen
Sowieso prima om wat flesjes in huis te hebben om cadeau te kunnen geven, altijd beter dan een fles Lindemans of Wild Pig![]()
De Baron d'Embleme is mijn slobberwijn geworden, past bij bijna alles en niemand vindt hem echt vies.
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.