Een goede grap mag vrienden kosten.
Bedankt
Top nog 6 lekkere rode wijntjes voor bijna niets
En op de vrouw's naam ook nog maar een doosje rosé voor een tientje.
[ Voor 30% gewijzigd door PeeFizz op 24-05-2014 20:52 ]
Twee flessen? Hoe doe je dat? Minimum bestelling is toch 6 flessen?PeeFizz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:46:
Hier 2 flessen Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge voor € 3,96 ;-)
Zie https://www.wijnvoordeel....-dOc-IGP-Rouge::5246.html
En is Bodegas Campiña - Sabor Real Toro DO Tinto 2008 (aanbevolen door Robert Parker) een aanrader?
Je moet deze hebben:musicfreak schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:23:
[...]
Twee flessen? Hoe doe je dat? Minimum bestelling is toch 6 flessen?
Zie https://www.wijnvoordeel....-dOc-IGP-Rouge::5246.html
https://www.wijnvoordeel....P-Rouge-1-fles::5781.html
Lente-proefpakket, 6 flessen voor €9,99
Geen verzendkosten, betaald met iDeal
Die fles vind ik nogal prijzig voor wat je ervoor krijgt, € 11,98 is zwaar overdreven. Nu geldt natuurlijk voor alle wijnen van wijnvoordeel.nl dat de reguliere prijs aan de hoge kant is, maar in dit geval maken ze het wel erg bont.PeeFizz schreef op zondag 25 mei 2014 @ 07:32:
[...]
Je moet deze hebben:
https://www.wijnvoordeel....P-Rouge-1-fles::5781.html
Ik heb nog eens zitten nadenken over het prijsmodel van wijnvoordeel.nl. Natuurlijk calculeren ze in dat iedereen ergens een kortingscode gebruikt, dus dat zit al in de prijzen verwerkt. Maar hoeveel korting kunnen ze eigenlijk weggeven zonder dat het pijn doet? Volgens mij zit het antwoord in de korting die ze op dit moment geven op flessen die niet in de aanbieding zijn: 44%. Verder weten ze natuurlijk ook dat er deze week geen bezorgkosten zijn, dus iedereen kan en mag op dit moment bestellen voor pakweg de helft van de reguliere prijs - en dan blijft er nog genoeg marge over voor gratis verzending.
Als wij volgende week dus weer een doosje van € 8 per fles bestellen (geen aanbieding) en ook nog een doosje dat in de aanbieding de helft kost van € 10 (dus € 5 per fles) en een kortingscoupon van € 25 gebruiken, betalen wij dus 6x € 8 + 6x € 5 - € 25 = € 53. De normale prijs zonder aanbieding en kortingscoupon was € 100 geweest, wat op basis van mijn eerdere redenatie impliceert dat iedere totaalprijs boven € 50 voor wijnvoordeel.nl nog acceptabel was geweest. Met die aanbieding plus ook nog een forse kortingscoupon kan wijnvoordeel.nl zich dus nooit een buil vallen. Dat er vandaag wat mensen zijn die een doosje van € 30 bestellen en dat voor een totaalbedrag van € 10 gratis thuis laten bezorgen nemen ze waarschijnlijk voor lief, zolang niet de helft van de klanten dat doet. Het is dus leuk dat dit topic bestaat, zolang het maar niet té populair wordt
Deze krijg ik hier niet voor elkaar, site geeft aan dat ik niet voldoe aan de actievoorwaarden (twee in het mandje geplaatst).PeeFizz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 20:46:
Hier 2 flessen Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge voor € 3,96 ;-)
En op de vrouw's naam ook nog maar een doosje rosé voor een tientje.
Edit: lag aan mij kennelijk, later lukte het wel
[ Voor 7% gewijzigd door rik op 25-05-2014 19:31 ]
Wellicht dat ze alleen afgelopen weekend gratis verstuurden.
je zult er geen superkoopje mee scoren maar toch mooi meegenomen
Nikon D7000
dank voor de code!
CISSP! Drop your encryption keys!
Ja, maar bij een bestelling bij kennissen is hij bij de buren afgeleverd (eerste levering)Brm-G schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:38:
Staat bij jullie ook bij de bezorging aangegeven dat die retour afzender gaat na 2e bezorgpoging?
Hier ondertussen ook bezorgd:)EEE-lover schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:00:
[...]
Ja, maar bij een bestelling bij kennissen is hij bij de buren afgeleverd (eerste levering)
2 flesjes Pierre Baptiste Grande Réserve.
Geldig t/m 31-12-2014 op het hele assortiment, incl aanbiedingen.
Zo te zien 1x geldig per account en geen minimum bestelbedrag. (Heb dus nog maar 2x zo'n fles besteld.)
Same here! Is dus algemene codejurk738 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:01:
Ik kreeg bij mijn 2 bestellingen van een fles Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge elk een waardebon van €10 met dezelfde kortingscode.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zo te zien 1x geldig per account en geen minimum bestelbedrag. (Heb dus nog maar 2x zo'n fles besteld.)
Verwijderd
https://www.wijnvoordeel....o-DOCG-Riserva::2804.html
Opnieuw: enkel amerikaanse recensies en een paar andere wijnverdelers die 'm aanbieden.
Maar nu met verzendkosten :-)jurk738 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:01:
Ik kreeg bij mijn 2 bestellingen van een fles Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge elk een waardebon van €10 met dezelfde kortingscode.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Lastige vraag, maar hier valt (Artikel NR: 8242602) in de smaaksambalbaj schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:32:
is die baptist Pierre eigenlijk wat?
Nog niet zelf geproefd maar in de Vivino app staat ie met een gemiddelde prijs van €7 en beoordeling van 3.8 op een schaal van 5.sambalbaj schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:32:
is die baptist Pierre eigenlijk wat?
Voor 16 euro incl verzenden, daar kan geen Lidl tegenop.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Gisterenavond ook besteldSeatRider schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:40:
Struikelde net per ongeluk over dit topic, gelijk maar even de TN465 gebruikt om een doosje van deze jongens te laten komen: https://www.wijnvoordeel....no-dAbruzzo-DOC::252.html.
SeatRider schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:40:
Struikelde net per ongeluk over dit topic, gelijk maar even de TN465 gebruikt om een doosje van deze jongens te laten komen: https://www.wijnvoordeel....no-dAbruzzo-DOC::252.html.
Frag Henry is een commerciële online 'sommelier' die bedrijven diensten aanbiedt om hen meer wijn te laten verkopen. Niet echt neutraal dus.user-100 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:24:
Op de Duitse site www.weinvorteil.de is deze wijn (Serramater - Montepulciano d'Abruzzo DOC) met 80-84 punten op een schaal van 0-100 beoordeeld door "Frag Henry"
[...]
Weinvorteil.de is het zusterbedrijf van wijnvoordeel.be/.nl. Heb zoals ctznkn suggereert voor €9,94 op de Belgische site de Serramater - Montepulciano d'Abruzzo DOC gekocht met code HN269. Nu maar hopen dat het iets is en anders heb ik wat kookwijn bij
[ Voor 81% gewijzigd door Perkouw op 30-05-2014 14:12 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
HellBeast schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:38:
Ik wil voor een grote BBQ wat flessen zoete witte wijn bestellen. Wat kunnen jullie me aanraden? Ik moet wel op de kosten letten.
Hoe dan? Ik kwam niet lager uit dan 16 euro. Had ik dan nog een trucje moeten uithalen om de verzendkosten te laten verdwijnen?dangerousp schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:16:
Waarom zou je dat willen? Hier kun je die wijn ook gewoon voor 9,94 bestellen..
Verwijderd
Code:
Voorwaarden uit de mail:
Maximaal 1 magnum per klant/bestelling per adres. | Minimale afname bedraagt 1 doos, m.u.v. proefpakketten. | De kortingscode is geldig t/m 02-06-2014 (of zolang de voorraad strekt) en niet inwisselbaar i.c.m. andere kortingscodes. | De kortingscode is niet inwisselbaar op reeds geplaatste bestellingen.
Wij hebben de Casa Safra gehad en is een prima wijn.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door orejas op 02-06-2014 10:29 ]
Stam + t
Ook de Villa Trevi Veneto IGT Vino Frizzante Rosato heb ik geprobeerd. Met korting kwam ik op een nettoprijs van 2,50. De bottom line: ietwat teleurstellend. Ik houd van kruidige, fruitige rosé waar een beetje pit in zit. Deze Veneto is helaas vrij vlak van smaak. Gelukkig heeft Wijnvoordeel betere rosés in het assortiment zitten - de Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado 2013 is goedkoper en mijns inziens lekkerder. De aanbiedingsprijs van 5 euro is Casa Safra wel waard (maar de reguliere prijs van 10 euro zeker niet).
Artikelomschrijving Aantal Prijs
Castillo de Chiva Blanco Valencia D.O. 2013
artikel nr.: 620843 6 € 3,99
Verzendkosten € 0,00
Totaal 6 € 3,94
Nog suggesties voor een mousserende wijn (wit/rosé, droog)?
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Hoe heb je (deze keerlaredo schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:15:
Hoe doen ze het toch....had de code tn465 nog niet gebruikt maar nu dus wel :-)
Artikelomschrijving Aantal Prijs
Castillo de Chiva Blanco Valencia D.O. 2013
artikel nr.: 620843 6 € 3,99
Verzendkosten € 0,00
Totaal 6 € 3,94
15 korting vanaf 39.95 tot 30-6
Iemand nog bijzonder goede ervaringen met wijntjes van de vorige ronde?
Er zat blijkbaar nog een oude order in mijn winkelwagen, op het moment dat ik op verzenden van mijn bestelling drukte (waar deze nog niet in stond) werd deze toegevoegd en aangezien ik voor factuur gekozen had kon ik niet meer terug en zaten er opeens 6 flessen wijn, welke niet meer afgeprijsd waren, ter waarde van €50 bij..Brm-G schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:54:
Heuj, ik ook maar weer eens 6 flesjes voor €3,94.
Iemand nog bijzonder goede ervaringen met wijntjes van de vorige ronde?
[ Voor 36% gewijzigd door masterjorie op 05-06-2014 07:49 ]
Hoefde niks voor te doen. Klik op wijn, tik kortingscode in, klaar.masterjorie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 23:01:
Zoals al eerder gevraagd, hoe is nu nog de verzendkosten te vermijden?
Nickname does not reflect reality
het lukt mij in eerste instantie ook niet, maar bij mij verdwenen de verzendkosten als ik eerst de code invoerde in het winkelmandje en dan een wijn uit de aanbieding van 3.99 als eerste in het winkelmandje deed en daarna de wijn die ik eigenlijk wilde.masterjorie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 23:01:
[...]
Zoals al eerder gevraagd, hoe is nu nog de verzendkosten te vermijden?
Zonet ook maar weer wat besteld, moet nu wel genoeg zijn om de zomer mee door te komen
Casa safra Seleccion Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007 met ALLSAFE voor 9,94
Ander account/adres:
Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007 met ALLSAFE voor 9,94
Marques de Verdellano DOP Bobal Rosado 2013 met tn465 voor 3,94
Al ontvangen:
Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc 2013 voor 8,94
Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva 2006 voor 9,94
Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013 voor 8,94
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Net ook maar een doosje wit voor 3,94 besteld met de ALLSAFE code. In het ergste geval is die niet te drinken en zal ik het aan mijn bbq gasten serveren
Living the American Dream
Even berekenen:
Verzendkosten ca 6 euro.
accijns 1 per fles.
Inkoop wijn 0
Organisatie 0
12 euro. klant betaald 4 euro.... dit kan niet lang goed gaan
Roberto
Stam + t
6 x Las Moras Malbec 2013 = 9,94
6 x Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013 = 3,94
Beiden inclusief verzendkosten. Soms gaat hij blijkbaar gewoon op 0,00 verzendkosten staan...
Mooi cadeautje voor mijn vader (vaderdag). Hepelijk is het een beetje te drinken.
Dat ligt vast aan je pakketbezorger, maar bij mij is het in elk geval al een paar keer gebeurd.Katseviool schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:53:
Gooien ze trouwens die flessen ook wel eens af bij de buren? Ik krijg namelijk een melding dat ze na 2 bezorgpogingen de boel terugsturen.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
laat maar, het lag aan mijn pa
[ Voor 17% gewijzigd door 3DDude op 05-06-2014 17:58 ]
Be nice, You Assholes :)
Had ik vorige keer besteld, prima slurpwijntjewalterworld schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:42:
Zojuist Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013 Besteld voor € 3,94. Bedankt voor de code.
Mooi cadeautje voor mijn vader (vaderdag). Hepelijk is het een beetje te drinken.
Winkelmand leegmaken -> code invoeren -> een wijn uit de "Topaanbiedingen" in de winkelmand stoppen -> vervolgens de wijn die je eigenlijk wilt kopen in je winkelmand stoppen -> Wijn die je als eerste in je winkelmand gestopt hebt weer verwijderen -> geen verzendkosten.jooproo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:34:
Hmm... Mijn verzendkosten blijven. Met TN465 en met ALLSAFE
Dat werkt iedere keer bij mij
Klopt, net geprobeerd, werkt gewoon. Leuk topic. Voor 1.66/fles een Gran Reserva gehaald. Indien het niks is, is het altijd een leuk kado. Voor een anderFixer schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:55:
[...]
Winkelmand leegmaken -> code invoeren -> een wijn uit de "Topaanbiedingen" in de winkelmand stoppen -> vervolgens de wijn die je eigenlijk wilt kopen in je winkelmand stoppen -> Wijn die je als eerste in je winkelmand gestopt hebt weer verwijderen -> geen verzendkosten.
En voor 0.66/fles wat rosé er bij. Kan dit wel?
[ Voor 4% gewijzigd door marcelmg2 op 05-06-2014 22:19 ]
Zou wel tof zijn als we in de topic start, of tussen de regels door wat meer recenties kunnen krijgen..
Iemand advies voor een rode wijn voor vader? Mag wel wat meer kosten dan 3,95
[ Voor 38% gewijzigd door Workaholic op 05-06-2014 23:24 ]
Artikel NR: 8242602
€ 3,96 totaal, maar dan heb je ook wat
Workaholic schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:23:
Thanks! Echt een koopje.. ben benieuwd hoe lang dit blijft werken lol.
Zou wel tof zijn als we in de topic start, of tussen de regels door wat meer recenties kunnen krijgen..
Iemand advies voor een rode wijn voor vader? Mag wel wat meer kosten dan 3,95
Is dat een goed wijntje?user-100 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:38:
2 van deze: Pierre Baptiste Grande Reserve Pays d'Oc IGP Rouge (1 fles) 2012
Artikel NR: 8242602
€ 3,96 totaal, maar dan heb je ook wat
[...]
Wat betreft recensie-lijstje, snel zoektochtje leert dat deze 3 het populairst zijn in bestellingen:
- Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013
- Las Moras Malbec 2013
- Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007
[ Voor 5% gewijzigd door NielsvBest op 05-06-2014 23:49 ]
- Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013 is echt veel en veel minder, dit soort wijntjes koop je in zuid Europa voor +/- € 1,-- in de supermarkt.
- Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007 is ook erg lekker.
- Las Moras Malbec 2013 is onderweg en ontvang ik morgen
NielsvBest schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:48:
[...]
Is dat een goed wijntje?
Wat betreft recensie-lijstje, snel zoektochtje leert dat deze 3 het populairst zijn in bestellingen:
- Baron d'Emblème - Merlot Pays d'Oc 2013
- Las Moras Malbec 2013
- Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva 2007
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor wijnwebsites
• Aanbiedingen voor wijnwebsites
• Bedankjes als je een kortingscode gebruikt hebt
Wat willen we NIET in dit topic?
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende wijnwebsites
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Slowchat / offtopic-reacties
• Referrals
Inhoudelijke discussie over wijn en smaak mag in Het proeven, drinken, verzamelen en bewaren van wijn.