Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mosterd na de maaltijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is er plotseling weer zo'n serie van zeer late reacties:

Unreal Engine 4.1 krijgt deze maand ondersteuning voor Linux reactie na 4 dagen
Dropbox bouwt Python-implementatie met snelle jit-compiler reactie na 4 dagen
Nieuws: Turkse rechtbank: op 15 video's na moet YouTube-blok reactie na 3 dagen
Windows in de auto mist video reactie na 2 dagen

En dit waren allemaal zaken die in luttele minuten waren opgelost.

Voor de goede werking van GR moet men toch eigenlijk binnen een uur reageren. Waren er zoveel ziek de afgelopen dagen dat deze zaken allemaal onbeantwoord bleven?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het was weekend.... ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

De redactie werkt de hele week v.z.i.w.
Mij is het ook opgevallen dat er een aantal draadjes niet of laat beantwoord worden:
Nieuwsbericht: Ceo Ruslands grootste sociale netwerk stapt..
Samsung presenteert drie Galaxy Tab4-tablets
Nieuws: OpenTTD 1.4.0

[ Voor 78% gewijzigd door PcDealer op 08-04-2014 19:57 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Helemaal mee eens.

Een van de genoemde was van mij en had ik nog niet beantwoord (my bad) en ik probeer geregeld collega's erop te wijzen. Maar kun je dit verwachten van collega's die vrij zijn? Als de auteur het zelf moet beantwoorden, dan kan het soms even duren. Vier dagen zou echter alleen bij hoge uitzondering (ziekte, vakantie etc) kunnen voorkomen.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik denk dat medewerkers recht hebben op vrije tijd, of ze nu betaald worden of niet. Ik vind het best fascinerend hoe we verwachten dat iedereen overal paraat staat... Maar uiteindelijk blijven het mensen die het doen, en geen machines. Tegelijkertijd werken de meesten van ons liefst gewoon vijf dagen in de week (of minder :P), nine to five, als het kan. Prachtige paradox, toch? :)

Nieuws blijft nieuws... Je huis staat niet in brand, je dierbaren zijn niet overleden, je loopt niet het risico om dood te vriezen. Het is allemaal nogal relatief. Zeker in de branche waarin Tweakers zit. Dat gaat niet zo snel in het journaal kopen (nofi).

Misschien wat cru gesteld, maar daar komt het wel op neer.

[ Voor 14% gewijzigd door Borromini op 08-04-2014 20:23 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik denk dat medewerkers recht hebben op vrije tijd, of ze nu betaald worden of niet. Ik vind het best fascinerend hoe we verwachten dat iedereen overal paraat staat... Maar uiteindelijk blijven het mensen die het doen, en geen machines. Tegelijkertijd werken de meesten van ons liefst gewoon vijf dagen in de week (of minder :P), nine to five, als het kan. Prachtige paradox, toch?
In mijn contract staat iets omschreven als vijf dagen per week nine to five - what a way to make a living - maar in de praktijk is werken bij Tweakers toch iets anders. Vrijwel iedereen werkt vrijwillig meer dan dat. Voor het werken op beurzen (16 uur per dag, 4 dagen lang is geen uitzondering) bestaat geen fatsoenlijke compensatie. De paradox op de redactie is juist dat iedereen zoveel tijd besteedt aan nieuwe artikelen, dat er te weinig aandacht is voor het verbeteren van huidige artikelen.
Nieuws blijft nieuws... Je huis staat niet in brand, je dierbaren zijn niet overleden, je loopt niet het risico om dood te vriezen. Het is allemaal nogal relatief. Zeker in de branche waarin Tweakers zit. Dat gaat niet zo snel in het journaal kopen (nofi).
Zes jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar nu ligt het iets anders: tech komt nu geregeld terug in het journaal en ons nieuws staat nu dus op veel meer plekken. Maar nieuws blijft nieuws inderdaad en in the end geen echt belangrijke factor in het leven.
Pagina: 1