Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuws: Turkse rechtbank: op 15 video's na moet YouTube-blok

Pagina: 1
Acties:

• HakanX
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-11 23:04
Nieuws: nieuws: Turkse rechtbank: op 15 video's na moet YouTube-blokkade opgeheven worden
Union of Turkish Bars Associations in beroep ging tegen de beslissing van de Turkse telecomautoriteit
Het beroep is niet tegen de beslissing van de telecomautoriteit, maar tegen het gerechtelijk bevel.
Die beslissing werd 27 maart genomen door de autoriteit zonder dat daar een gerechtelijke beslissing aan ten grondslag lag.
Die beslissing is er dus wel en kunnen we makkelijk vinden via de website van dezelfde Union of Turkish Bars Associations waarover jullie berichten: http://www.barobirlik.org.tr/Detay23793.tbb en dan de link http://www.barobirlik.org.tr/dosyalar/duyurular/youtube.pdf . Pagina 8 en 9 is de beslissing van de rechtbank waartegen het bezwaar wordt ingediend, pagina 4 t/m 7 is het bezwaar en 1 t/m 3 is de nieuwe beslissing (van dezelfde rechtbank als de eerste beslissing dus). Het is allemaal in het Turks, maar de eerste alinea van het pdf door Google translate halen geeft je al een idee waar het om gaat.

De bron van jullie nieuwsbericht in dit geval "Hurriyet" is van de oppositie die onderdeel van het grote spel is om de regeringspartij neer te halen. Vele nieuwsberichten kloppen niet, als bron geven ze allemaal elkaars verzonnen berichten aan en niemand die de officiele documenten leest. Ik verwacht verder geen actie van jullie kant, dit is alleen voor de gene die wel geïnteresseerd is in de waarheid achter de nieuwsberichten die hij/zij publiceert.

Wat wel tegen mijn zere been schopt is een mail van Rob Kreuze met dit:
In jouw geval zijn er enkele opmerkelijke beoordelingen geconstateerd.
We komen heel veel mismoderaties tegen in het artikel over Turkije. We snappen dat het een onderwerp is dat je aan het hart gaat maar als je niet objectief kan modereren: modt dan niet. Het is immers niet verplicht!
Ik doe mijn best om de reacties met foute informatie en correcte informatie te scheiden met mijn kennis uit bewezen feiten zoals de pdf waar ik naar link. Krijg ik een 'PowerMod' die me komt vertellen dat ik niet objectief ben en niet moet modereren. En dat alleen omdat ik afwijk. Jammer.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb het aangepast HakanX: nieuws: Turkse rechtbank: YouTube-blokkade moet opgeheven worden - update

Over Hurriyet kan ik verder niet oordelen. Ik heb wel gekeken wat voor soort krant het is en hoe groot (liberaal, op 2 na grootste krant), maar ik kan zo niet beoordelen hoe gekleurd het nieuws daarmee is.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

HakanX schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 03:49:

Wat wel tegen mijn zere been schopt is een mail van Rob Kreuze met dit:

[...]

Ik doe mijn best om de reacties met foute informatie en correcte informatie te scheiden met mijn kennis uit bewezen feiten zoals de pdf waar ik naar link. Krijg ik een 'PowerMod' die me komt vertellen dat ik niet objectief ben en niet moet modereren. En dat alleen omdat ik afwijk. Jammer.
Dit kun je beter in Tweakers Moddereter Forum aankaarten.

LinkedIn WoT Cash Converter