Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung presenteert drie Galaxy Tab4-tablets

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
nieuws: Samsung presenteert drie Galaxy Tab4-tablets
Ook in de Tab4 lijkt weer een verrassing te zitten op processorgebied: in de 3g-versie van de 7"- en mogelijk de 10,1"-variant zou in plaats van een Snapdragon 400 een eigen Exynos-processor van Samsung zijn geplaatst, waarbij het de eerste soc is waarbij Samsung ook de baseband heeft gemaakt.
offtopic:
Dat is een hele lange zin.
Daarmee is Samsung een van de eerste fabrikanten na Qualcomm die een soc met ingebouwde baseband in een product heeft gezet.
Tweemaal "baseband" genoemd, maar geen uitleg of abbr.

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Schop.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor de opmerking. Ik zie het probleem niet? Die lange zin is niet extreem lang en baseband vind ik een prima woord waarvan ik veronderstel dat lezers dat kennen eigenlijk.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik pretendeer niet all knowing te zijn of representatief voor alle bezoekers, maar ik ken het niet, in elk geval niet in deze context. Misschien bij de hardcore mobile freaks.

Maar waarom dan wel een uitleg bij dpi in nieuws: Logitech voorziet gamersmuis van sensor met nauwkeurigheid van 12.000dpi :?

Inconsequent beleid m.i. op dit punt.

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:33
Vind het ook niet heel duidelijk of voor zichzelf sprekend. Zie ook Wikipedia: Baseband.
De samsung SoC heeft een geintegreerde baseband processor. Een baseband opzich is eigenlijk niet iets wat een SoC kan integregeren voor zover ik kan zien.