Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Caelorum schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:35:
[...] Zo moeilijk is het niet om een wachtwoord in een mail te stoppen voordat je het fatsoenlijk opslaat in de database, toch? Zie het probleem ook niet zo zeer. Wordt pas echt een probleem als je je wachtwoord opvraagt en je eigen wachtwoord terug krijgt.
Over het algemeen is email niet de meest veilige manier van bewaren van informatie. Aangezien dat mailtje misschien wel door mensen wordt bewaard en een mailbox makkelijk in te komen is, is een wachtwoord mailen dus gewoon not-done normaalgesproken...
Tevreden met deze manier?HuHu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:14:
[...]
Ik stop ze in KeePass, welke in m'n Google Drive staat.
Jep! Werkt goed.
Het enige nadeel is dat ik op m'n Android telefoon/tablet de wachtwoorden niet heb. Maar ik zie nu dat daar inmiddels ook Apps voor in de Play Store staan.
Dat komt omdat niet iedereen gebruik maakt van password tools zoals 1Password of KeePass. Mensen gaan bijv. hun wachtwoorden in hun agenda opschrijven als ze die willen onthoudenMerethil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:16:
[...]
Over het algemeen is email niet de meest veilige manier van bewaren van informatie. Aangezien dat mailtje misschien wel door mensen wordt bewaard en een mailbox makkelijk in te komen is, is een wachtwoord mailen dus gewoon not-done normaalgesproken...
Daarom gebruik ik KeePass, KeePassDroid en MiniKeePass icm dropbox.HuHu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:19:
[...]
Jep! Werkt goed.
Het enige nadeel is dat ik op m'n Android telefoon/tablet de wachtwoorden niet heb. Maar ik zie nu dat daar inmiddels ook Apps voor in de Play Store staan.
[ Voor 25% gewijzigd door BtM909 op 02-04-2014 14:20 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb dat ooit eens geprobeerd, maar vind het nogal een gehannes allemaal. Vaak moet ik snel/vlug/opschieten en dan helpen dergelijke oplossingen niet mee.HuHu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:14:
[...]
Ik stop ze in KeePass, welke in m'n Google Drive staat.
Dat is de reden waarom password-policies ("Verander elke 90 dagen je wachtwoord") niet werken in grote bedrijven, gaat iedereen opeens wachtwoorden opschrijven omdat ze hun wachtwoord niet kunnen onthouden.BtM909 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:19:
[...]
Dat komt omdat niet iedereen gebruik maakt van password tools zoals 1Password of KeePass. Mensen gaan bijv. hun wachtwoorden in hun agenda opschrijven als ze die willen onthouden
Password-tools zijn super, maar het gebruik ervan is voor een groot deel van de mensheid te ver gegrepen... Dan is het opsturen van wachtwoorden in plain text in een email dus al helemaal idioot en hoor je dat dus ook niet te doen.
De regering doet 't ook als je een wachtwoord aanvraagt voor DigiD, sturen ze hem plaintext op in een brief. Lekker slim enzo...
Zelfs dan vind ik het ww hier PT neergooien bijna net zoiets als zeggen "Wat een faal, ze sturen het ww PT op"wouterwouter2 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:09:
[...]
Ik hoop dat iedereen hier nu wel random wachtwoorden gebruikt tegenwoordig...
Ja, ik gebruik LastPass, maar ook die WW's ga ik hier niet zomaar neerplempen.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Waar had je last van?TheNephilim schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:21:
[...]
Heb dat ooit eens geprobeerd, maar vind het nogal een gehannes allemaal. Vaak moet ik snel/vlug/opschieten en dan helpen dergelijke oplossingen niet mee.
De KeePass.exe staat samen met m'n database in één mapje in Google Drive. Op elke computer heb ik eenmalig ingesteld dat KeePass vanzelf opstart met Windows. Heb je verder geen omkijken meer naar.
Als je op één pc iets veranderd en een andere pc staat nog aan, dan moet je in KeePass even voor Synchronize klikken en alles klopt weer.
Op een onbekende/nieuwe computer heb je KeePass zo gedownload uit je Drive en kun je het starten, maar dat komt niet zo vaak voor bij mij.
Dan zou daar een oplossing voor moeten komenMerethil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:23:
[...]
Password-tools zijn super, maar het gebruik ervan is voor een groot deel van de mensheid te ver gegrepen...
Nee, continue je forget password route doorlopen is gebruikersvriendelijk?Dan is het opsturen van wachtwoorden in plain text in een email dus al helemaal idioot en hoor je dat dus ook niet te doen.
Ja zonder usernameDe regering doet 't ook als je een wachtwoord aanvraagt voor DigiD, sturen ze hem plaintext op in een brief. Lekker slim enzo...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Gebruiksvriendelijk? Nee. Veiliger? Ja, dat wel degelijk. Natuurlijk is het niet optimaal, maar een plaintext paswoord is nog minder optimaalBtM909 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:32:
[...]
Nee, continue je forget password route doorlopen is gebruikersvriendelijk?
Ja maar laat die nou nog vaker hergebruikt worden dan een wachtwoordJa zonder username
[ Voor 14% gewijzigd door Merethil op 02-04-2014 14:36 ]
... Dank je wel voor deze "welligheid" (een woord dat we ons team hier wel vaker gebruiken voor zalig).
Door iets te zeggen betekent het niet dat het waar is. Onderbouw dat eens?Merethil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:35:
[...]
Gebruiksvriendelijk? Nee. Veiliger? Ja, dat wel degelijk. Natuurlijk is het niet optimaal, maar een plaintext paswoord is nog minder optimaal
Dus dan heb je EN toegang tot zijn / haar brievenbus en je kent diegene dusdanig dat je een gebruikersnaam kan bedenken? Volgens mij zijn er dan makkelijkere manieren om aan iemand z'n wachtwoord te komen[...]
Ja maar laat die nou nog vaker hergebruikt worden dan een wachtwoord
Juist dan werkt het lekker snel. Even snel ctrl+alt+k in typen en de inloggegevens worden voor je ingevuld.TheNephilim schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:21:
[...]
Heb dat ooit eens geprobeerd, maar vind het nogal een gehannes allemaal. Vaak moet ik snel/vlug/opschieten en dan helpen dergelijke oplossingen niet mee.
Apps voor bijv. WP8 begin ik met keepass dan weer niet aan. Ik vertrouw ze eigenlijk niet echt. Ja, de broncode staat online, maar wie zegt dat die app in de store gebouwd is van die broncode?
BtM909 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:41:
[...]
Dus dan heb je EN toegang tot zijn / haar brievenbus en je kent diegene dusdanig dat je een gebruikersnaam kan bedenken? Volgens mij zijn er dan makkelijkere manieren om aan iemand z'n wachtwoord te komen

[ Voor 13% gewijzigd door HuHu op 02-04-2014 14:48 ]
Bij een "Forgot password"-route kunnen er nog tal van beveiligingen achter zitten, alles van geheime vragen (ook al zijn die ook niet altijd veilig) tot moeten bellen om een reset te krijgen of wat ze dan ook bedenken.BtM909 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:41:
[...]
Door iets te zeggen betekent het niet dat het waar is. Onderbouw dat eens?
Een plaintext wachtwoord toegestuurd krijgen is voor zover ik kan zien een stuk vatbaarder voor misbruik:
Man in the middle attacks vanaf the mailserver van de website in kwestie, mensen die jouw mailbox in kunnen zien (al dan niet gewenst), gedeelde mailboxen, opslag van de mail in kwestie zodat je wachtwoord in schrift blijft bestaan...
Het is ook niet alleen een kwestie van veiligheid van de services, gebruikers zijn ook niet altijd even slim. Het wachtwoord opschrijven is een mooi voorbeeld, in je mailbox hebben staan is van nagenoeg hetzelfde niveau.
Naar mijn mening is plaintext wachtwoorden gewoon not-done en zo zijn er volgens mij wel meer mensen het eens dat het een stuk onveiliger is / slechter te beveiligen is dan een "Forgot my password"-route.
Het belangrijkste is dat mensen de neiging hebben wachtwoorden her te gebruiken. Een wachtwoord gewoon opsturen zou zo maar eens betekenen dat je dan ook toegang hebt tot de mail van die persoon. En dan kun je dus meteen overal bij.Merethil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:48:
Naar mijn mening is plaintext wachtwoorden gewoon not-done en zo zijn er volgens mij wel meer mensen het eens dat het een stuk onveiliger is / slechter te beveiligen is dan een "Forgot my password"-route.
https://niels.nu
En bij hoeveel websites gebeurt dat?Merethil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:48:
[...]
Bij een "Forgot password"-route kunnen er nog tal van beveiligingen achter zitten, alles van geheime vragen (ook al zijn die ook niet altijd veilig) tot moeten bellen om een reset te krijgen of wat ze dan ook bedenken.
Daarnaast heb je een heel relaas waarom plain-tekst wachtwoorden onveilig zijn (ik zeg overigens niet dat het niet onveilig is), maar als je een MITM-attack kan uitvoeren op iemand z'n mailserver, dan maakt dat ww ook niet meer uit. Waar denk je dat 999 van de 1000 lost password routes op uitkomen?
Juist door wat Hydra zegt, hergebruik van paswoorden, is het minder erg als een "Reset password"-link wordt verstuurd naar je mailbox dan een plaintext wachtwoordBtM909 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:54:
[...]
En bij hoeveel websites gebeurt dat?
Daarnaast heb je een heel relaas waarom plain-tekst wachtwoorden onveilig zijn (ik zeg overigens niet dat het niet onveilig is), maar als je een MITM-attack kan uitvoeren op iemand z'n mailserver, dan maakt dat ww ook niet meer uit. Waar denk je dat 999 van de 1000 lost password routes op uitkomen?
Maar wat is je probleem met mijn relaas? Ik snap dat je het er misschien niet volledig mee eens bent, maar je geeft je eigen mening ook niet echt...
Wat dus niet het geval is:
Vandaar....Beste -,
Hierbij je inloggegevens voor https://www.*censuur*.nl
================================
Gebruikersnaam: *censuur*
Wachtwoord: C4FRjEtYJN4MFTi
Aangevraagd vanaf IP: *censuur*
@FS: is een random keepass wachtwoord, mag wel plaintext
Uiteindelijk werd er vermeld: "Ja, die nieuwe reeks, die is nog niet actief". Wanneer, en hoe of wat: "Nog niet bekend".
Vrij kansloos dit allemaal.
Zet dat er dan meteen bijwsitedesign schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:56:
[...] Wat dus niet het geval is:
[...] Vandaar.... [...]

Goh, toen had ik ze nog niet opgevraagd, ik wist het wachtwoord immers nog

Maar ik had zo'n vermoeden dat het ook weer van zulks ging zijn.
Heel veel succes daarmee, aan mijn master-wachtwoord heb je helemaal niets
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Dan meppen we gewoon nog een keer. Maar dikke kans dat de alt-tekst eerder van toepassing is.Firesphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:18:
[...]
Heel veel succes daarmee, aan mijn master-wachtwoord heb je helemaal niets
Zelfs met nog een keer meppen heb je nietsHuHu schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:45:
[...]
Dan meppen we gewoon nog een keer. Maar dikke kans dat de alt-tekst eerder van toepassing is.
Ben nu bezig met een Angular workshop. VET! Zo lekker met een nieuwe baan bezig te gaan en met allemaal nieuw speelgoed aan de slag te mogen. I.p.v. die "we gebruiken al 20 jaar jquery dus waarom zouden we iets veranderen"-instelling van m'n vorige werkgever.
http://www.flippybitandth...xadecimalsfrombase16.com/
Ben met een huidig project ook dik met Angular bezig (in combinatie met JayData) en het werkt wel lekker slick. Helaas gebruiken we veel Kendo componenten en die werken niet altijd even lekker samen.Hydra schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:16:
Ben nu bezig met een Angular workshop. VET! Zo lekker met een nieuwe baan bezig te gaan en met allemaal nieuw speelgoed aan de slag te mogen. I.p.v. die "we gebruiken al 20 jaar jquery dus waarom zouden we iets veranderen"-instelling van m'n vorige werkgever.
CongratzFiresphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
Feestje at my place! Zonder bier, dat wel, maar m'n eerste bloedresultaten zijn "Zeer positief"!

Was het een HIV test? In dat geval zou ik niet zo blij zijn...Firesphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
Feestje at my place! Zonder bier, dat wel, maar m'n eerste bloedresultaten zijn "Zeer positief"!
Grats!!!
Nee, het RESULTAAT is positief, dat is iets anders dan een positieve tellingHydra schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:06:
[...]
Was het een HIV test? In dat geval zou ik niet zo blij zijn...
Grats!!!
Ziekenhuis/arts etc. dingen zijn daarin zeer verwarrend, maar een positief resultaat is dus een negatieve telling.
Wat dan dus positief is voor het toekomstbeeld.
(Ja, toen m'n huisarts belde met "Het resultaat is positief" was ik ook even een beetje "ow fuck nee"
Dat is goed.... Het zou hier maar stil worden zonder jou rantsFiresphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
Hoe laat?Firesphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
Firesphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:

Idd!wsitedesign schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:20:
[...]
Dat is goed.... Het zou hier maar stil worden zonder jou rants
Een feestje waar ik mag toekijken ja, nee, dat helpt echt hoorEalanrian schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:38:
We leven gewoon met je mee of iedereen heeft zin in een feestje..
Hij mag geen bier meer, wij wel. Ik zie een win-win.Ealanrian schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:38:
We leven gewoon met je mee of iedereen heeft zin in een feestje..
Gelukkig mocht alle andere alcohol wel nog van de dokter zeker, Firesphere (als in niet vermeld?Hydra schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:48:
[...]
Hij mag geen bier meer, wij wel. Ik zie een win-win.
als je met buildservers aan de gang wilt moet je eens kijken naar travis-ci.Ultimation schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:21:
Wil je eens aan de gang gaan met Jenkins geeft de website regelmatig 503's, kan je de PKG repository niet bereiken en wil de update centre ook niet echt.
Die moet ik echt even bookmarken voor over ongeveer een jaartje...PrisonerOfPain schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:34:
De werkdag zit er bijna op: tijd om je hex<>bin kunsten nog even te oefenen met dit leuke spelletje:
Ik heb een kutdag. Rot op met je feestje en drink je water maar in je eentje.Firesphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
/me trekt biertje open
feli
Mijn highscore is 9PrisonerOfPain schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:34:
De werkdag zit er bijna op: tijd om je hex<>bin kunsten nog even te oefenen met dit leuke spelletje:

Ik heb er stiekem wel een tabel bijgehouden waarin 1 t/m F in binair stond om het nadenken enigsinds te minimaliseren.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Mooi! Dat klinkt in ieder geval al weer vrolijkFiresphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
Cool!Firesphere schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:01:
iOS developer
Zonder tabel kom ik tot 39 so that's the score to beat.WernerL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:27:
[...]
Mijn highscore is 9![]()
Ik heb er stiekem wel een tabel bijgehouden waarin 1 t/m F in binair stond om het nadenken enigsinds te minimaliseren.

Die EudyptulaChallenge is nog best leuk
Toelating, of bij opdrachten? In beide gevallen is het niet genoegEalanrian schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:53:
Pfff wat wil een universiteit veel weten. Kom op zeg, je weet toch al lang dat de enige reden die nodig is luid: Omdat het kan?
Bij toelating willen ze al zo veel mogelijk mensen er uit filteren. Als je dan allemaal van dat soort vragen gaat stellen gaan ze het heroverwegen en sommige komen dan tot inkeer, omdat ze de motivatie niet hebben, wat eigenlijk beter is voor de universiteit, omdat ze geld krijgen op basis van afgestudeerde mensen.
Bij opdrachten; leuk dat het werkt, maar waarom en waarom wil je het zo hebben?
Het is bij toelating. De motivatie is er wel alleen dat op papier krijgen is altijd zo'n gedoe. Morgen maar eens voor gaan zitten.Gropah schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:57:
[...]
Toelating, of bij opdrachten? In beide gevallen is het niet genoeg
Bij toelating willen ze al zo veel mogelijk mensen er uit filteren. Als je dan allemaal van dat soort vragen gaat stellen gaan ze het heroverwegen en sommige komen dan tot inkeer, omdat ze de motivatie niet hebben, wat eigenlijk beter is voor de universiteit, omdat ze geld krijgen op basis van afgestudeerde mensen.
Bij opdrachten; leuk dat het werkt, maar waarom en waarom wil je het zo hebben?
Btw, gefeliciteerd met je 2000e forum reactie hierEalanrian schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:58:
[...]
Het is bij toelating. De motivatie is er wel alleen dat op papier krijgen is altijd zo'n gedoe. Morgen maar eens voor gaan zitten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar gratis Windows onder 9" schermen dat is wel interessant. Univeral Apps kan ook heel leuk worden.
iOS developer
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij moet de developer daar nog steeds voor instemmen. Is meer een optie in de backend voor de developer, dus kan altijd nog apart verkopen voor de platformen.BM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:21:
[...] Ook dat je nu apps maar 1 keer hoeft te kopen en op meerdere platformen kunt gebruiken. [...]
Volgens mij Flash, want ik bekeek de keynote op Windows RT (Surface RT).BikkelZ schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:19:
Kon het hier niet volgen, was weliswaar SilverLight maar het draaide niet op mijn Mac.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Het klinkt een beetje als of d'r maar 2-3 man in het publiek zitten.BM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:15:
Sterke keynote van MS op build als je het mij vraagt. Komen erg leuke dingen aan.
Wellicht een Flash backup voor de mensen die geen Silverlight op hun computer hebben? Eens kijken wat er gebeurt als ik Silverlight uitschakel. Maar toch slordig....Sebazzz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:16:
[...]
Volgens mij Flash, want ik bekeek de keynote op Windows RT (Surface RT).
iOS developer
Wel mooie aankondigingen over het algemeen.
Enigszins jammer dat Microsoft eigenlijk toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt met het terugbrengen van een startmenu. Het geheel was wat kort in beeld, maar zag eruit als het Windows 7 startmenu met aan de rechterkant een kolom van Live Tiles.
[ Voor 55% gewijzigd door Rhapsody op 02-04-2014 22:00 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Deze bedoel je?Rhapsody schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:58:
Ik dacht dat die streams en video's op Channel9 in diverse formaten beschikbaar waren, waaronder Silverlight en 'HTML5'.
Wel mooie aankondigingen over het algemeen.
Enigszins jammer dat Microsoft eigenlijk toegeeft dat ze een fout hebben gemaakt met het terugbrengen van een startmenu. Het geheel was wat kort in beeld, maar zag eruit als het Windows 7 startmenu met aan de rechterkant een kolom van Live Tiles.

Hoezo is dat jammer? Iedereen maakt fouten en als je dat dan probeert op te lossen is dat jammerRhapsody schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:58:
Nothing to see here!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nou ja ik snapte al die ophef gewoon niet. Als je de modern UI met de tiles als start menu beschouwt, is er niet zoveel veranderd. Maar ik wil die discussie niet opnieuw aanwakkeren hoor.Rutix schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:32:
[...]
Hoezo is dat jammer? Iedereen maakt fouten en als je dat dan probeert op te lossen is dat jammer? Ze hebben ook best door dat de desktop nog niet heel lekker integreert in de nieuwe modern UI en dat proberen ze nu te fixen
.
Natuurlijk, die knop terug is handiger. Versie 8.1 (zoals deze nu beschikbaar is) is wat mij betreft hoe Windows 8 had moeten zijn.
Wat wil je weten? Werkt prima, alleen het startscherm (en bijbehorende apps) zien er een beetje raar uit als je Nvidia Surround of iets soortgelijks gebruikt. Verder staat het startscherm altijd op max 1 scherm.wsitedesign schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:58:
Iemand al ervaring met 8(.1) met meerdere schermen aangesloten?
Xbox
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik werk al een behoorlijk tijdje met 8.1 op drie schermen (1 portrait, 2 landscape momenteel) werkt prima alleen jammer als je net niet snel genoeg van scherm wisseld met de cursor en de charmsbar komt uit schuiven dan moet je ff terug.wsitedesign schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:58:
Iemand al ervaring met 8(.1) met meerdere schermen aangesloten?
Tot nu toe van weggebleven wegens mijn 3 schermen
- Password is case sensitive.
- The password must be at least 8 characters long.
- The password can not include more than 13 characters.
- The password must include at least 1 number.
- The password can not include any symbol (non letter or number) characters.
- The password must have at least 1 lowercase letter.
- The password must have at least 1 uppercase letter.
- The password can not include part of your name or username.
- The password can be changed no more often then once every 1 day.
- New password may not have been used previously.

Ohja, en het werkt uiteraard allemaal alleen in Internet Explorer.

Nee, ik moet:Dido schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:00:
Enne, als je je password "recovered" sturen ze ook daadwerkelijk je oude password op, neem ik aan?
- een captcha oplossen
- gebruikersnaam invullen
- geboortedatum invullen
- twee van de vier 'security questions' beantwoorden
- een code die per mail OF sms wordt gestuurd invullen
Een WBP-verzoek sturen om te zien wat ze precies opslaan is altijd nog een optie als ik me een keer verveel...

Wat een afschuwelijk woord is datFiresphere schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:18:
ARGH! Een triggervinger, en straks 6 uur in de trein
Noem het dan triggerfinger of trekkervinger.
Hoewel, trekkervinger... zoiets als een tenniselleboog of muisarm
Ik dacht dat je die band bedoelde, maar het valt mee zo te zienFiresphere schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:18:
Kan ik er wat aan doen dat het zo heet?Dido schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:20:
[...]
Wat een afschuwelijk woord is dat
Noem het dan triggerfinger of trekkervinger.
Hoewel, trekkervinger... zoiets als een tenniselleboog of muisarm
Dit is een stuk vervelenderRhapsody schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:21:
[...]
Ik dacht dat je die band bedoelde, maar het valt mee zo te zien

[ Voor 26% gewijzigd door Firesphere op 03-04-2014 10:23 ]
Het zit je ook niet echt mee in het leven heFiresphere schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:18:
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Karma heet zo iets...Gamebuster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:27:
Het zit je ook niet echt mee in het leven he
Het zijn dan ook geen Apple fanatici he ^^PrisonerOfPain schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:30:
[...]
Het klinkt een beetje als of d'r maar 2-3 man in het publiek zitten.
Ik vond de keynote erg interessant. Was vooral verbaasd toen ze begonnen over unified store en apps. Ik had niet verwacht dat dat voor Windows 9 zou komen. Maar dit is natuurlijk de manier voor ze om te zorgen dat zowel de Xbox Store, de Windows Store en de Windows Phone Store (of moeten we het nu maar gewoon Microsoft Application Store noemen?) te vullen en tegelijkertijd de kwaliteit van de apps wat op te schroeven. Er is nu in ieder geval geen reden meer om te zeggen "er zijn zo weinig gebruikers, dus we besteden er helemaal geen aandacht aan en prutsen maar wat en releasen troep".
[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 03-04-2014 10:50 ]
Xbox
En niemand had zin om koffie te pakken voor ons vandaag?
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 03-04-2014 11:03 ]
* Dido slingert zijn nieuwe Nespresso aanCaelorum schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:02:
En niemand had zin om koffie te pakken voor ons vandaag?
Coffee everyone?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.