Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:32:
Vandaag gebeld door Vodafone. Mijn nieuwe telefoon werd vandaag aangeboden bij PostNL en dan zou ik het toestel zeker na het weekend in huis hebben. Klinkt vaag maar ik kan alleen maar afwachten.
Wanneer heb je verlengd?? Ik maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroem schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:03:
[...]

Wanneer heb je verlengd?? Ik maandag...
Ik heb mijn abonnement 28 maart telefonisch verlengd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:56:
[...]

Ik heb mijn abonnement 28 maart telefonisch verlengd :)
oje... meer dan een week eerder.... (toch wel gratis toestel he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Vandaag via htconline.nl besteld, door de kortingscode die ik voor een schappelijke prijs van een mede tweaker heb kunnen overnemen, moest ik 399euro afrekenen (300euro kortings- coupon).
De zilveren versie is op voorraad, de grijze echter niet.
Aan de hand van het plaatje, toch voor de grijze gekozen, hopelijk is die snel weer voorradig :D

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroem schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:12:
[...]

oje... meer dan een week eerder.... (toch wel gratis toestel he?)
Ja, dat dan gelukkig weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:19:
Vandaag via htconline.nl besteld, door de kortingscode die ik voor een schappelijke prijs van een mede tweaker heb kunnen overnemen, moest ik 399euro afrekenen (300euro kortings- coupon).
Aan de hand van het plaatje, toch voor de grijze gekozen, hopelijk is die snel weer voorradig :D
Dat is een hele goede deal !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:33:
[...]

Dat is een hele goede deal !!
Ben er blij mee ja, hopelijk wordt het toestel snel geleverd :)
Ga er van uit dat HTC een unbranded versie leverd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie raden het nooit...vanochtend kreeg ik een smsje met de mededeling dat mijn HTC One M8 vandaag bij me bezorgd word :) ! Ik hou jullie op de hoogte. De tijd op mijnpakket.nl is tussen 12.30 en 14.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:13:
Jullie raden het nooit...vanochtend kreeg ik een smsje met de mededeling dat mijn HTC One M8 vandaag bij me bezorgd word :) ! Ik hou jullie op de hoogte. De tijd op mijnpakket.nl is tussen 12.30 en 14.30.
Succes.... hoop dat hij goed bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroem schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:38:
[...]

Succes.... hoop dat hij goed bevalt...
Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogal wat problemen gehad met de HTC One X (WiFi, Black Screen en ook nog groen/blauwe pixels) maar die zijn uiteindelijk wel goed opgelost door HTC (na 3x terugsturen een nieuwe HTC One X ontvangen) dus ik ben een beetje apprehensive maar voor mij was er op dit moment echt geen betere keuze dan de M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik heb mijn telefoon net ontvangen. Wat is ie mooi............en wat is ie groot !!! Dat zal nog wel even wennen worden. Gelijk het beschermhoesje eromheen gedaan en aan de oplader :) Ik ben blij.........was het wachten zeker waard !

*even een update.......ik heb een branded toestel gekregen. Voor mij niet zo'n probleem maar wie weet voor andere mensen goede informatie.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 22:58
Ik was vanmiddag bij The Phone House maar daar wilden ze de M8 niet als los toestel verkopen, enkel verkoop in combinatie met abonnement is daar op dit moment mogelijk.

Wat mij overigens bij het demo model in de winkel erg opviel is dat er enorm veel speling op de volume rocker zat. Ik hoop niet dat dit exemplarisch is want zo'n losse rammelende volume rocker doet nogal afbreuk aan de premium bouwkwaliteit van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:53:
Wow, ik heb mijn telefoon net ontvangen. Wat is ie mooi............en wat is ie groot !!! Dat zal nog wel even wennen worden. Gelijk het beschermhoesje eromheen gedaan en aan de oplader :) Ik ben blij.........was het wachten zeker waard !

*even een update.......ik heb een branded toestel gekregen. Voor mij niet zo'n probleem maar wie weet voor andere mensen goede informatie.
Fijn dat hij nu al goed bevalt...ik gok dat die van mij ook branded is.....maakt niet uit...komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
shameblaster schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:19:
Woow wat een korting,is het nog mogelijk om zo'n kortings coupon te bemachtigen.Had hem dan ook besteld damm wat een mooie prijs.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:40

BPP

Amaze86 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:34:
[...]

Woow wat een korting,is het nog mogelijk om zo'n kortings coupon te bemachtigen.Had hem dan ook besteld damm wat een mooie prijs.
Hij heeft hem niet voor 399 gekocht he, maar ook nog een bedrag betaald voor die 300 euro voucher. Niettemin nog steeds vele malen goedkoper als een nieuwe in de winkel. Dus prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

De voucher over kunnen nemen voor 100euro, komt dus inderdaad neer op 499 euro. Nu nog rond de 150 voor mijn htc one x zien te krijgen, en dan nog meer "korting" :D

Wilde de m8 sowieso kopen dus dit is mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
shameblaster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:59:
De voucher over kunnen nemen voor 100euro, komt dus inderdaad neer op 499 euro. Nu nog rond de 150 voor mijn htc one x zien te krijgen, en dan nog meer "korting" :D

Wilde de m8 sowieso kopen dus dit is mooi meegenomen
Mooi deal ja.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Het lijkt te mooi om waar te zijn inderdaad. Heb het toestel nog niet, de site oogt onprofessioneel(nu ik er meer op ga letten) en de sidn data van de site (adres site houder, heeft nog een andere htc site welke nog niet actief is) + betaling via ideal naar stichting derdengelden buckaroo inzake online distribution concepts bv, (adres in zeewolde wordt ook voor retourzendingen genoemd)zorgt voor een vreemd onderbuikgevoel. Hoop dat ik het mis heb, maar vrees het ergste

Vouchers schijnen uitgedeeld te zijn tijdens het tweakers/htc event: meerdere in topic + v&a voorbij zien komen, dus er is nog hoop.

[ Voor 36% gewijzigd door shameblaster op 11-04-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
shameblaster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:47:
Het lijkt te mooi om waar te zijn inderdaad. Heb het toestel nog niet, de site oogt onprofessioneel(nu ik er meer op ga letten) en de sidn data van de site (adres site houder, heeft nog een andere htc site welke nog niet actief is) + betaling via ideal naar stichting derdengelden buckaroo inzake online distribution concepts bv, (adres in zeewolde wordt ook voor retourzendingen genoemd)zorgt voor een vreemd onderbuikgevoel. Hoop dat ik het mis heb, maar vrees het ergste

Vouchers schijnen uitgedeeld te zijn tijdens het tweakers/htc event: meerdere in topic + v&a voorbij zien komen, dus er is nog hoop.
Er is echt niets mis met die site hoor, wees maar niet bang :p. Dat is een legitieme HTC site waar wel vaker acties op gezet worden. Het ziet er misschien allemaal wat vaag uit, maar je hoeft je nergens zorgen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Goed om te horen, inmiddels via andere weg ook bevestiging gekregen. Toen ik ging googlen op het (duitse) rekening nr, kwam ik vele slechte ervaringen tegen, vandaar dat ik ging twijfelen, inmiddels gerust gesteld. Nu afwachten wanneer het toestel bezorgd wordt. Zal het hier vermelden.

[ Voor 8% gewijzigd door shameblaster op 12-04-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:14
De site staat op de vouchers die door HTC zelf zijn uitgedeeld, dus ik snap niet waarom je over de echtheid gaat twijfelen? Die stichting is gewoon van een iDeal provider, kom je zo vaak tegen.

Anyway ik heb hem hier ook besteld (zaterdag), dus benieuwd wanneer ze verzenden.

Edit: en hij is verzonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gtoniser op 14-04-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Mijne staat nog op Bezig met verwerken. Hopelijk wordt die vandaag ook verzonden. Morgen toevallig vrije dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Tijd om mijn abbo te verlengen. :)

Echter wilt Vodafone niet extra korting geven ondanks mijn 10+ jaren, dus zal nu de overstap maken naar KPN.

2 jaar abbo Vodafone (RED C) a 42 pm + toestel a 175 = 1183
2 jaar abbo KPN (Instap abonnement) a 45 + oversluitkosten a 30 + gratis toestel = 1110

Zal KPN nog eens bellen, aangezien ik qua tv/internet etc er ook al zit, misschien dat er nog wat extra vanaf kan ofzo. :P

/edit:
Red Essentials abbo van 48 pm geeft ook een gratis toestel weg. Dan wordt t totaal 1152. Heb dan alleen geen onbeperkt bellen maar 300 minuten. Verbruik echter max 120, dus dan wordt t deze.

Benieuwd hoe snel ze leveren. :)

[ Voor 22% gewijzigd door MrJ op 15-04-2014 14:55 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
MrJ schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:16:
Tijd om mijn abbo te verlengen. :)

Echter wilt Vodafone niet extra korting geven ondanks mijn 10+ jaren, dus zal nu de overstap maken naar KPN.

2 jaar abbo Vodafone (RED C) a 42 pm + toestel a 175 = 1183
2 jaar abbo KPN (Instap abonnement) a 45 + oversluitkosten a 30 + gratis toestel = 1110

Zal KPN nog eens bellen, aangezien ik qua tv/internet etc er ook al zit, misschien dat er nog wat extra vanaf kan ofzo. :P

/edit:
Red Essentials abbo van 48 pm geeft ook een gratis toestel weg. Dan wordt t totaal 1152. Heb dan alleen geen onbeperkt bellen maar 300 minuten. Verbruik echter max 120, dus dan wordt t deze.

Benieuwd hoe snel ze leveren. :)
Moet je even bij My Vodafone kijken... Ik kwam Red Super B tegen voor 43 p/mnd met toestel gratis.... = 1032 voor 2 jaar maar dan heb je ook 6 Gb per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Kom je nu mee. ;)

Kan helaas niet meer bij die verleng pagina met uitgebreide details. Zal de klantenservice maar even bellen anders. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
MrJ schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:40:
Kom je nu mee. ;)

Kan helaas niet meer bij die verleng pagina met uitgebreide details. Zal de klantenservice maar even bellen anders. :)
Ja sorry.... deze aanbieding kon volgens de klantenservice ook niet. Hij stond zeker niet in hun systeem.... !!!

(moet alleen toestel nog ontvangen.. hoop deze week nog, vorige week maandag ingeschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:15
Vorige week dinsdag mijn abbo verlengd bij Vodafone en tot heden nog geen telefoon mogen ontvangen.
Inmiddels contact opgenomen met de helpdesk en zij vertelde mij dat de M8 op dit moment niet op voorraad is.

Dinsdag en Vrijdag zijn de dagen dat ze nieuwe batches binnen krijgen.

Nu maar hopen dat ik het toestel deze week nog mag ontvangen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

endZORRRR schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:31:
Vorige week dinsdag mijn abbo verlengd bij Vodafone en tot heden nog geen telefoon mogen ontvangen.
Inmiddels contact opgenomen met de helpdesk en zij vertelde mij dat de M8 op dit moment niet op voorraad is.

Dinsdag en Vrijdag zijn de dagen dat ze nieuwe batches binnen krijgen.

Nu maar hopen dat ik het toestel deze week nog mag ontvangen.. :P
Nou, das lekker dan. En krijg je dan ook nog eens een gebrand toestel? Kun je niet naar de Vodafone shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs0402
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-04 17:00
shameblaster schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:43:
Mijne staat nog op Bezig met verwerken. Hopelijk wordt die vandaag ook verzonden. Morgen toevallig vrije dag
Ik heb ook met de bon van Tweakers besteld bij htconline.nl. Ik heb hem donderdag aan het eind van de dag besteld. Ik heb gekozen voor de grey. Deze was donderdag niet op voorraad. Vrijdag, het weekend en maandag was grey wel op voorraad. Vandaag, dinsdag, niet meer. Ook mijn bestelling staat nog steeds op 'bezig met verwerken'.

Ik heb contact gezocht via de mail, maar ik krijg alleen maar standaard mails terug. Met de info dat het toestel vanaf het hoofdkantoor wordt verstuurt en dat ze heeft nagevraagd wanneer mijne wordt verstuurd. Ik heb hierop gereageerd en krijg weer hetzelfde mailtje als reactie. Slechte service. Via het telefoonnummer en chat op de normale HTC site kunnen ze je ook niet helpen. Op twitter lijken ze wel te kunnen helpen. Gisteren op het einde van de dag een tweet gestuurd. Ik heb wel een reactie gehad, maar geen informatie over de orderstatus.

Het lijkt dus dat we nog een weekje geduld moeten hebben.

Zijn er nog meer mensen die wachten op een gunmetal grey via htconline.nl?

Sinds het een actie is van Tweakers, kunnen zij misschien contact opnemen met HTC om dit beter te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet_dono
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 20:30
Matthijs0402 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:11:
[...]

Ik heb ook met de bon van Tweakers besteld bij htconline.nl. Ik heb hem donderdag aan het eind van de dag besteld. Ik heb gekozen voor de grey. Deze was donderdag niet op voorraad. Vrijdag, het weekend en maandag was grey wel op voorraad. Vandaag, dinsdag, niet meer. Ook mijn bestelling staat nog steeds op 'bezig met verwerken'.

Ik heb contact gezocht via de mail, maar ik krijg alleen maar standaard mails terug. Met de info dat het toestel vanaf het hoofdkantoor wordt verstuurt en dat ze heeft nagevraagd wanneer mijne wordt verstuurd. Ik heb hierop gereageerd en krijg weer hetzelfde mailtje als reactie. Slechte service. Via het telefoonnummer en chat op de normale HTC site kunnen ze je ook niet helpen. Op twitter lijken ze wel te kunnen helpen. Gisteren op het einde van de dag een tweet gestuurd. Ik heb wel een reactie gehad, maar geen informatie over de orderstatus.

Sinds het een actie is van Tweakers, kunnen zij misschien contact opnemen met HTC om dit beter te regelen?
Jep ik zit in hetzelfde schuitje
Donderdag middag besteld, Grey variant, stond inderdaad vrijdag t/m zondag "op voorraad' en nu niet meer.
Staat bij mij ook nog op "bezig met verwerken'
Heb er via contact (op htconline.nl) bericht over versturd: niets terug gekregen, heb getweet: niets terug gekregen.
Al met al ZEER slechte service van HTC... niet van ze gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
tweaker2010 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:28:
[...]

Nou, das lekker dan. En krijg je dan ook nog eens een gebrand toestel? Kun je niet naar de Vodafone shop?
Ik heb eigenlijk geen idee of het toestel gebrand is of niet.
Hoop het niet natuurlijk.

Wanneer ik online heb besteld, neem ik aan dat ik het toestel niet kan ophalen bij een vodafone shop. Misschien toch maar eens langs gaan bij de Vodafone shop hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
endZORRRR schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:53:
[...]

Ik heb eigenlijk geen idee of het toestel gebrand is of niet.
Hoop het niet natuurlijk.

Wanneer ik online heb besteld, neem ik aan dat ik het toestel niet kan ophalen bij een vodafone shop. Misschien toch maar eens langs gaan bij de Vodafone shop hier. ;)
Als je via de shop wil moet je eerst de huidige aanvraag stoppen geloof ik... had die vraag ook al gesteld bij de helpdesk / verkoopafdeling...

Als ik goed gelezen heb in het topic zou het toestel branded moeten zijn ivm de ingebouwde mogelijkheid voor betalingen waar Vodafone mee bezig is... (maar weet het niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
Vroem schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:17:
[...]

Als je via de shop wil moet je eerst de huidige aanvraag stoppen geloof ik... had die vraag ook al gesteld bij de helpdesk / verkoopafdeling...

Als ik goed gelezen heb in het topic zou het toestel branded moeten zijn ivm de ingebouwde mogelijkheid voor betalingen waar Vodafone mee bezig is... (maar weet het niet zeker)
Dat is mij allemaal teveel gedoe. Dan maar geduldig wachten tot mijn toestel eindelijk binnen is. :*)

Mogelijkheid voor betalingen? Heb je een link naar deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
endZORRRR schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:05:
[...]

Dat is mij allemaal teveel gedoe. Dan maar geduldig wachten tot mijn toestel eindelijk binnen is. :*)

Mogelijkheid voor betalingen? Heb je een link naar deze info?
Stond in dit topic ergens... weet zo 123 niet waar...sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:14
[...]

Apart, ik heb hem zaterdag besteld (ook de grijze variant) en gisteren in huis gekregen, dus er zal wel iets mis zijn met hun systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door Gtoniser op 16-04-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vandaag komt die van mij eindelijk na een hele hoop getouwtrek met Vodafone die m'n nummer niet vrij wilde geven. Spannunnnd!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

[...]

Bij mij gaat het precies hetzelfde.
Gister wederom een mail verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:24:
[...]

Bij mij gaat het precies hetzelfde.
Gister wederom een mail verstuurd.
Bij mij ook, alleen had ik de telefoon vrijdag besteld.
Had ook een mailtje gestuurd naar htconline.nl en ze zeggen dat alles via het hoofdkantoor gaat van HTC.
De contactpersoon daar is ziek en daarom schijnt het dus allemaal wat langer te duren (terwijl ze zeggen dat je wanneer je voor 14:00u besteld, je de telefoon de volgende werkdag in huis hebt.

Kortom: Slechte zaak van HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:15:
[...]

Bij mij ook, alleen had ik de telefoon vrijdag besteld.
Had ook een mailtje gestuurd naar htconline.nl en ze zeggen dat alles via het hoofdkantoor gaat van HTC.
De contactpersoon daar is ziek en daarom schijnt het dus allemaal wat langer te duren (terwijl ze zeggen dat je wanneer je voor 14:00u besteld, je de telefoon de volgende werkdag in huis hebt.

Kortom: Slechte zaak van HTC..
De mail mbt ziek zijn heb ik ook gehad, het zou worden overgedragen aan een collega welke het af zou handelen. Hierover zou ik gisteren wat te horen hebben gekregen.
Niets meer over gehoord helaas.
Van een bedrijf als HTC had ik dit toch niet verwacht, als er bij mij op het werk iemand ziek is, gaat het werk ook door.
Vanmorgen wederom een mail gestuurd, maar nog niks op gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet_dono
  • Laatst online: 13-06 20:30
shameblaster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:32:
[...]

De mail mbt ziek zijn heb ik ook gehad, het zou worden overgedragen aan een collega welke het af zou handelen. Hierover zou ik gisteren wat te horen hebben gekregen.
Niets meer over gehoord helaas.
Van een bedrijf als HTC had ik dit toch niet verwacht, als er bij mij op het werk iemand ziek is, gaat het werk ook door.
Vanmorgen wederom een mail gestuurd, maar nog niks op gehoord.
vanochtend antwoord op mijn mail gekregen dat ze op ging zoeken wanneer hij kwam, maar!
Geheel onverwacht net die van mij binnen gekregen!
Ik ben de blije eigenaar van een voor zover ik kan zien, unbranded HTC One M8
Hmm zit zelfs een originele plastic/rubbere case bij in

[ Voor 3% gewijzigd door Giblet_dono op 16-04-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Ook ik heb via htconline de M8 (silver) besteld.
Mooie actie inderdaad met de flyerkorting die ik heb kunnen overnemen.
Ook me oude toestel nog verkocht. Dus eigenlijk maar zo een 250 euro uit eigen zak hoeven te betalen :D

Helaas zoals velen hierboven geschreven, moet ik ook wachten op het toestel.
Afgelopen zaterdag besteld voor 14.00.
De zilveren variant was gewoon op voorraad toen ik het bestelde.
Helaas tot op de heden nog de status....'bezig met verwerken'....Heel jammer dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Giblet_dono schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:51:
[...]

vanochtend antwoord op mijn mail gekregen dat ze op ging zoeken wanneer hij kwam, maar!
Geheel onverwacht net die van mij binnen gekregen!
Ik ben de blije eigenaar van een voor zover ik kan zien, unbranded HTC One M8
Hmm zit zelfs een originele plastic/rubbere case bij in
Status staat bij mij nog steeds op verwerken. (verder niks meer van info@htconline.nl gehoord)
Echter is er vandaag een pakket bezorgd bij mij thuis van de UPS, daar zit het toestel in.
Straks als ik thuis ben ben ik ook de eigenaar van de nieuwe M8 8) :D

[ Voor 3% gewijzigd door shameblaster op 16-04-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 17:48
Ik mag morgen verlengen bij T-mobile scheelt het nog alsje telefonisch contact opneemt krijg je dan nog een persoonlijk aanbod of is dat precies het zelfde aanbod als op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

allesvooriphone schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:24:
Ik mag morgen verlengen bij T-mobile scheelt het nog alsje telefonisch contact opneemt krijg je dan nog een persoonlijk aanbod of is dat precies het zelfde aanbod als op de site?
Ik heb verlengd bij Coolblue. Ik zou goed alle prijzen vergelijken. Ik heb geen interessante aanbieding gekregen telefonisch, maar online kunnen de prijzen enorm verschillen!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
Wat was de aanbieding die je kreeg bij T-mobile?, Ik zat zelf ook aan verlenging bij coolblue te denken enkel is de grijze uitverkocht atm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endZORRRR
Vodafone verwacht komende vrijdag de nieuwe batch met HTC One M8 toestellen. Mijn toestel ontvang ik komende zaterdag en anders begin volgende week. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs0402
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-04 17:00
shameblaster schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:11:
[...]

Status staat bij mij nog steeds op verwerken. (verder niks meer van info@htconline.nl gehoord)
Echter is er vandaag een pakket bezorgd bij mij thuis van de UPS, daar zit het toestel in.
Straks als ik thuis ben ben ik ook de eigenaar van de nieuwe M8 8) :D
Vandaag was ik niet thuis. Thuis een briefje van UPS in mijn bus. Direct bij de buurman het pakketje opgehaald. En inderdaad mijn M8. Toch wel heel gek dat niemand bij HTC iets weet en de site nog steeds 'Bezig met verwerken' aangeeft, terwijl hij wel in mijn bus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Inmiddels staat er bij mij de status 'Voltooid' op de website van htconline.nl.
Zelf geen verzendbevestiging gehad in me mail.
Maar hopenlijk komt het vandaag alsnog binnen en anders morgen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Arshedes op 17-04-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
Iemand een alternatief voor coolblue, T-mobile bood me 2000mb + 200min voor 37pm aan echter koste het toestel dan nog 79 euro, dus was niet voordeliger... Bij coolblue was het inc verlenging voor 2Gig + 200Min 39,- Pm en gratis toestel echter is de grijze T-mobile versie daar nu uitverkocht en komt pas volgende week binnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
allesvooriphone schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:52:
Iemand een alternatief voor coolblue, T-mobile bood me 2000mb + 200min voor 37pm aan echter koste het toestel dan nog 79 euro, dus was niet voordeliger... Bij coolblue was het inc verlenging voor 2Gig + 200Min 39,- Pm en gratis toestel echter is de grijze T-mobile versie daar nu uitverkocht en komt pas volgende week binnen ...
Zie Studentmobiel. Vandaag toevallig €29+7 (€36,- pm) euro per maand en eenmalig €25,- voor het toestel. Maar dit veranderd per dag; morgen is het bijvoorbeeld €35+7 (€42,- pm), en €50,- eenmalig voor het toestel.

Ik zelf heb €29+7 en eenmaling €13,- :+, maar deze wordt pas volgende week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
Bedankt... Maar 25 euro en dan ook nog een week wachten is wel beetje duur weekje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 15-09 22:52
Coolblue is de goedkoopste aanbieder van T-Mobile 2 jaar verlenging met 200 min + 2GB. Als je echt niet kunt wachten zou je Typhone kunnen proberen. Ze bieden dat abonnement ook aan, maar je moet wel €19 bijbetalen. Het voordeel van Typhone is wel dat de HTC One M8 op voorraad is en ik geloof dat je ook nog eens een unbranded telefoon krijgt. Dat laatste weet ik niet helemaal zeker, maar dat zou je via de mail kunnen vragen aan Typhone. Hier kun je alle prijzen vergelijken:
http://vindabo.nl/abonnementen/htc/one-m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
Toch maar voor T-mobile gegaan 40 euro P/m voor 2gig+300min, toestel koste 50 euro maar krijg 40 euro gecrediteerd dus kost het me uiteindelijk maar 10 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hoe zit het nu met de beschikbaarheid van de telefoon? Ga volgende week even bij een Vodafone winkel langs om te verlengen, hopen dat hij op voorraad is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
Redcoon haalt even €50 van de laagste prijs af...! Stunt?

pricewatch: HTC One (M8) 16GB Grijs

pagina is nu weer offline

[ Voor 11% gewijzigd door Stfnlln op 24-04-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

verkeerde topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Help!!!! op 26-04-2014 16:53 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdar-hd2
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2022
Hallo , heeft iemand ervaring met TGA Telecom ?
heb op marktplaats een advertentie gezien met inruil mogelijk.

Ik zou graag mij HTC One m7 willen inruilen voor de m8.

Groetjes,
Serdar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier bevestigen dat je bij een Vodafone verlenging bij Studentmobiel een unbranded toestel krijgt? Met de One X had ik een keer meegemaakt dat ze me een Vodafone branded toestel gaven terwijl ik een unbranded toestel besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:28:
Kan iemand hier bevestigen dat je bij een Vodafone verlenging bij Studentmobiel een unbranded toestel krijgt? Met de One X had ik een keer meegemaakt dat ze me een Vodafone branded toestel gaven terwijl ik een unbranded toestel besteld had.
Ik ben zelf Phonehouse binnengelopen, Vodafone verlenging. Unbranded toestel :)

[ Voor 69% gewijzigd door CeetjeBeetje op 07-05-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 21:41
Nou, ik zit nu ook serieus over de M8 na te denken als opvolger van mijn Xperia S.

Ik heb twee opties:

optie 1:
Via vodafone winkel. Ik krijg er dan een gratis dot cover en 16gb kaart bij. Het nadeel is alleen dat het toestel branded is (de medewerker zei: je krijgt alleen even een opstartschermpje te zien maar verder is ie unbranded hoor..... yeah right)

optie 2:
Via phonehouse. Daar was hij 80 171 euro duurder en kreeg ik er niets bij. Echter, na onderhandelingen krijg ik toestel voor hetzelfde prijs, een cover (jammer genoeg alleen niet de dot-cover) en ook een 16 gb kaartje :)
Voordeel is is dat het toestel unbranded is.

Echter kan ik m pas morgen in huis hebben haha.
Ik denk dat ik voor optie 2 ga maar wil eigenlijk ook graag die dotcover. Of is het niet echt een toegevoegde waarde?

==UPDATE==
Ok, ik heb m gekocht :) Morgen wordt ie als het goed is bezorgt. Ik heb uiteindelijk het volgende:

- Vodafone Red, 32 euro per maand, 2 gb + onbeperkt bellen (=verlenging van huidige abo)
- Unbranded HTC one (303,95) (dat is 171 euro minder dan wat er in de pc van Phonehouse stond)
- i.p.v de cover heb ik een 'gratis' kaartje van 32gb i.p.v. 16 gb (DOT cover apart ergens anders besteld)
- 'gratis' nano micro sim adapter
- gratis thuis bezorgt

Het is even wat geld en normaal zoek ik alles tot op de bodem uit maar dit keer wilde ik m gewoon meteen hebben ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Oliesjeik1 op 30-05-2014 22:14 . Reden: update ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
http://www.ebay.de/itm/All-New-HTC-One-M8-16GB-Gray-Gold-Silver-Brand-New-Factory-Unlocked

Zijn er mensen geinteresseerd om dit in een groepje te proberen: de verkoper heeft een goede beoordeling op ebay, komt uit Duitsland en verkoopt normaalgesproken Porsche onderdelen maar verkoopt nu blijkbaar ook HTC One m8'en. Dit doet hij voor minimaal 2 toestellen per koper en de korting neemt toe naar mate het aantal afgenomen toestellen toeneemt. Als je geinteresseerd ben, aub in dit topic posten en een DM sturen, dan kunnen we kijken met hoeveel we dit kunnen afnemen, voorbeeld:

HTC One M8 16 GB, als er 2 worden afgenomen, kost het 375 euro, dat is significant minder dan de goedkoopste aanbieder in de Pricewatch! 8)
HTC One M8 16 GB, als er 3 worden afgenomen, kost het 350 euro
HTC One M8 16 GB, als er 5 worden afgenomen, kost het 300 euro
HTC One M8 16 GB, als er 10 worden afgenomen, kost het 250 euro
HTC One M8 16 GB, als er 20 worden afgenomen, kost het 200 euro
*Alles is per toestel

[ Voor 11% gewijzigd door moh.moh op 01-06-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
moh.moh schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:00:
http://www.ebay.de/itm/All-New-HTC-One-M8-16GB-Gray-Gold-Silver-Brand-New-Factory-Unlocked

Zijn er mensen geinteresseerd om dit in een groepje te proberen: de verkoper heeft een goede beoordeling op ebay, komt uit Duitsland en verkoopt normaalgesproken Porsche onderdelen maar verkoopt nu blijkbaar ook HTC One m8'en. Dit doet hij voor minimaal 2 toestellen per koper en de korting neemt toe naar mate het aantal afgenomen toestellen toeneemt. Als je geinteresseerd ben, aub in dit topic posten en een DM sturen, dan kunnen we kijken met hoeveel we dit kunnen afnemen, voorbeeld:

HTC One M8 16 GB, als er 2 worden afgenomen, kost het 375 euro, dat is significant minder dan de goedkoopste aanbieder in de Pricewatch! 8)
HTC One M8 16 GB, als er 3 worden afgenomen, kost het 350 euro
HTC One M8 16 GB, als er 5 worden afgenomen, kost het 300 euro
HTC One M8 16 GB, als er 10 worden afgenomen, kost het 250 euro
HTC One M8 16 GB, als er 20 worden afgenomen, kost het 200 euro
*Alles is per toestel
Dit kan nooit te vertrouwen zijn. Zoveel onder de kostprijs wat ze overal staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:32:
[...]
Dit kan nooit te vertrouwen zijn. Zoveel onder de kostprijs wat ze overal staan...
Het ziet er inderdaad wel ongellofwaardig uit, maar heb je op eBay gekeken: deze persoon heeft wel een goede reputatie op eBay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 15-09 22:52
Reputatie op eBay zegt niet zo heel veel. Die persoon kan ook een goede reputatie opbouwen om nu voor veel geld mensen op te lichten. Reken maar uit 100 mensen oplichten voor minimaal €750 is €75.000. Zodra de verkoper het geld op zijn rekening heeft gezet kan eBay/Paypal ook niet veel meer doen voor de slachtoffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Weet iemand wanneer de blauwe versie leverbaar is, en of deze providergebonden zal zijn? Ik zie online verschillende aankondigingen van de rode en blauwe versie maar nergens een release date.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Zijn de toestelen van KPN unbranded? ben van plan om een m8 over te nemen (geseald) komt wel van kpn af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:49
Mocht je HTC One M8 zoeken icm een Vodafone abbo nieuw of verlengen dan krijg je nu bij Coolblue gratis een Google Chromecast erbij. Deze wordt binnen 2 weken na afleveren bestelling geleverd door Coolblue.

Heb mijn VF verlengt icm met VF Red Essential 4G en HTC One M8 2 jaar.
Toestel: gratis
Maandelijke 43 euro
+ gratis Google Chromecast.

Let op: tijdens bestellen kun je kiezen voor VF variant of Simlock vrije. Uiteraard simlock vrije kiezen zodat je niet extra lang hoeft te wachten als HTC een update uitbrengt.

Lijkt mij geen slechte deal.

http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=295028

[ Voor 21% gewijzigd door MikeOO op 30-06-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Toestel is nieuw te verkrijgen voor 499 euro bij top mobile in Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 23:04
op coolblue.nl via Hi:
500 mb + 100 min + onbeperkt smsen:
30,- per maand, toestelprijs 59,-

Bij verlenging zelfs slechts een toestelprijs van 9,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Zijn er op dit moment nog leuke aanbiedingen voor de M8..?

Vorige keer heb ik via een abo een HTC One X gekocht voor 444,- ipv de volle mep, vandaar. Daarna nog sim only erbij en ik was een stuk goedkoper uit.

Als het toestel los maar goedkoper uitvalt dan de pricewatch op dit moment, dan ben ik geholpen.

Goedkoopste wat ik nu gevonden heb is 788,- inclusief abo van 2 jaar via Hollandse Nieuwe op belsimpel.nl Zelf heb ik genoeg aan min 100 min en 500 mb dus sim only voor 10-12,- zijn er genoeg. Wil wel KPN of Vodafone netwerk dus Hi, Telfort, Hollandse Nieuwe allemaal prima.

Komen er binnenkort nog bekende acties, want heb geen haast.

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 08-09-2014 14:30 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Grote verschillen zijn het niet maar je zou Simyo kunnen proberen bij studentmobiel 1 jaar

https://www.studentmobiel...on_id=&sms=&speed=&voice=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb nu Hollandse Nieuwe gevonden met 275 min/sms/mb + 500 mb voor 14,- en 380 bijbetalen. Kom je uit op 716, op dit moment is er geen betere deal. Zit je gemiddeld zelfs onder de 30,- pm.

EDIT: Voor 440,- nieuw en gesealed op marktplaats gekocht, blij blij blij :)

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 13-09-2014 12:15 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Ik wil graag de HTC One M8 en ik sta op het punt om een abbo af te sluiten bij Tele2. Nu is mijn vraag, weet iemand of the M8 die Tele2 levert een simlock heeft, of levert Tele2 unbranded (simlockvrij) ?

Dank U.

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:55:
Ik wil graag de HTC One M8 en ik sta op het punt om een abbo af te sluiten bij Tele2. Nu is mijn vraag, weet iemand of the M8 die Tele2 levert een simlock heeft, of levert Tele2 unbranded (simlockvrij) ?

Dank U.
Een collega van mij heeft de M7 via Tele2 en die is T-Mobile branded en dus afhankelijk van hun via updates. Via T-Mobile duurt het vaak 1 a 2 maanden langer dan bij bijv Vodafone. Als je bij Tele2 verlengd via bijv Phone House, Optie #1 of Belsimpel.nl zijn ze unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas0111
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-08 15:05
ik ben al even aan het zoeken naar een one m8 en heb er nu een op de amazan.de gevonden namelijk op: http://www.amazon.de/HTC-...TF8&qid=1413641666&sr=1-1
maar mijn vraag is nu; heeft er al iemand ervaringen met amazon.de en als ik deze van 16gb ongebrand en zonder contract koop kan ik die dan instellen op nederlands of niet? :) en heeft er iemand ervaring met de levertijden of zo of komen er nog extra kosten bij als ik hem laat brengen? buiten de 4 euro dat zij erbij rekenen? alvast merci
dit is de eerste keer dat ik iets online koop dus ik heb nog niet echt ervaring. ;) of zijn er betere sites waar ik de nederlandse versie van kan kopen?

[ Voor 6% gewijzigd door thomas0111 op 18-10-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik zou hem persoonlijk iig bij een Nederlandse webwinkel kopen.
Bij gsmwinkel.com is die 520,- Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas0111
Merci heb je daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
thomas0111 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:12:
Merci heb je daar al ervaring mee?
Beste kun je in Google altijd even zoeken naar: Ervaringen + naam webshop

Tweakers heeft ook een mooi overzicht van webwinkels en zo ook voor GSMWinkel
http://tweakers.net/shopr...kel-punt-com/shopreviews/

Binnen Europa heb je geen invoerrechten dus extra kosten buiten de verzendkosten om heb je niet in principe niet.

Maar beter kun je inderdaad kijken in NL of je hem voor een prijs kunt vinden die gelijkwaardig is.
Via PriceWatch kun je dat in 1x opzoeken
http://tweakers.net/categ...i1UNJRKijKTE71zcxTsjKoBQA

[ Voor 35% gewijzigd door MikeOO op 19-10-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas0111
Bedankt voor de tips zal ik volgende keer eerst rekening met houden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door thomas0111 op 19-10-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen bij Telfort. Indien nodig kan ik ook naar Tmobile gaan. Mijn vraag is , is de HTC One M8 Gold ook verkrijgbaar icm een abonnement bij Telfort of Tmobile.

In ieder geval wel bij Vodafone, maar nee dankje liever geen Vodafone.

Via de webshop is het in ieder geval niet leverbaar of alleen een keus voor de kleuren Zilver of Wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
soundtrack schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:10:
Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen bij Telfort. Indien nodig kan ik ook naar Tmobile gaan. Mijn vraag is , is de HTC One M8 Gold ook verkrijgbaar icm een abonnement bij Telfort of Tmobile.

In ieder geval wel bij Vodafone, maar nee dankje liever geen Vodafone.

Via de webshop is het in ieder geval niet leverbaar of alleen een keus voor de kleuren Zilver of Wit.
Als je een rondje langs de bekende webshop's gaat zie je over staan dat hij niet meer leverbaar is.
Lijkt er op dat de kleur eruit is gegaan maar het beste kun je een email sturen naar de webshop's met je vraag en weet je direct of het een tijdelijk probleem is of dat hij niet meer terugkomt.
Of je moet geluk hebben dat een webshop er nog 1 op voorraad heeft en dat hoor je dan ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Dank voor je reactie Mike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
bij Bel Company is de zilveren 16GB 399 euro vanaf 10 november. Zoals vermeld in hun maandfolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
bvbal79 schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:24:
bij Bel Company is de zilveren 16GB 399 euro vanaf 10 november. Zoals vermeld in hun maandfolder
Wat een aanbieding _/-\o_ Unbranded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
alwaysleft schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:13:
[...]

Wat een aanbieding _/-\o_ Unbranded?
Dat staat niet in de folder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

bvbal79 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:17:
[...]

Dat staat niet in de folder :P
Wel flauw dat de afbeelding van de grijze versie is en de aanbieding enkel de zilveren. Wat zou de reden zijn... Lading zilveren over omdat meer mensen de grijze willen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 19:11
Kom net bij een BC vandaan en het zijn Vodafone branded toestellen.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Solosmots schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:10:
Kom net bij een BC vandaan en het zijn Vodafone branded toestellen.. helaas.
Volgens andere tweakers wel simlock vrij.Alleen VF Apps maar die krijg je standaard. Dus op zich een prima deal.
[Aanbieding] BelCompany, HTC One M8, €399

[ Voor 10% gewijzigd door MikeOO op 11-11-2014 07:51 ]

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 22:11
Uit het M8 ervaringen topic. € 100,- cashback actie via HTC en belsimpel
http://www.htconline.nl/100euro

Bedankt jeka voor het opmerken!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Net besteld! :)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProtoXide
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 18:17
Ik vroeg me af of mensen hier verwachten of de prijs van de M8 zal gaan dalen, met de komst van de "M9" in maart. Ben momenteel aan het rondkijken voor een nieuwe mobiel van 400/450 euro en de M8 zou daarbij een goede optie zijn, mits deze net wat daalt in prijs.

Botox #2586 / Botoxide - Doomhammer EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 16:29
ProtoXide schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:10:
Ik vroeg me af of mensen hier verwachten of de prijs van de M8 zal gaan dalen, met de komst van de "M9" in maart. Ben momenteel aan het rondkijken voor een nieuwe mobiel van 400/450 euro en de M8 zou daarbij een goede optie zijn, mits deze net wat daalt in prijs.
Ben hier ook benieuwd naar. Met de m9 op komst kan het toch niet anders dan dat er binnenkort een prijsverlaging wordt doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik wil hem voor mijn vriendin aanschaffen, als die 400,- is.

Moet zeker lukken nu de M9 in aantocht is en na die cashbackactie van Belsimpel en de branded Vodafone die waren ook 400,- Mocht ik iets vinden, deel ik het hier. Andersom zou ik ook op prijs stellen, ook als het op 400,- uitkomt in abonnement vorm geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
In de KPN shop zag ik van de week de M8 los te koop voor rond €375. Staat ook bij abo's dat de M8 twv dat bedrag is op de site van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
Iemand ervaring met Groupon en refurbished smartphones? Zie; https://www.groupon.nl/deals/gg-ezy-gadgets-5-16-16. Is een refurbished HTC one m8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Untouchablezz20 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:43:
Iemand ervaring met Groupon en refurbished smartphones? Zie; https://www.groupon.nl/deals/gg-ezy-gadgets-5-16-16. Is een refurbished HTC one m8.
Dan kan je beter voor deze gaan

https://www.belcompany.nl/rondekorting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
Helaas uitverkocht. Heb elk filiaal in Limburg gebeld vorige week.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste