Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Om een hoop mensen wat waarschuwingen te besparen, om anderen ergernissen te besparen en om Gambieter werk te besparen hier het topic voor de HTC One M8 bij de BelCompany.

Alle huidige reacties uit het Centraal aanbiedingen topic. V2.0 staan hieronder en in dit topic is ruimte voor discussie omtrent deze aanbieding.
The_Zohan schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:35:
De zilveren HTC One M8 kost deze week 399.99€ + 6.05€ thuiskopieheffing bij de BelCompany winkels

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/images/campagne/weekdeal/weekdeal2.jpg
Jordyyyyy schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:36:
[...]

Let op! Ze verkopen bij BelCompany alleen vodafone-branded toestellen!
Torrentus schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:00:
[...]

En dat zorgt er dan weer voor dat hij ook nog eens te combineren is met deze aanbieding :)

Afbeeldingslocatie: https://www.pubcontent.icscards.nl/ICS-VISA/content/images/aanbiedingen/2014-10-vodafone-accessoires.jpg
RJ-NL schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:55:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb twee jaar geleden een HTC One gekocht gekocht i.c.m. met een Vodafone abonement en deze was gewoon simlock vrij zonder Vodafone logo's en apps. Daarnaast heb ik een paar weken geleden een simlockvrije Note 4 gekocht bij Belcompany en deze was ook simlockvrij zonder Vodafone branding.
sedad schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:46:
Ik heb hem vandaag gekocht, hij is simlock vrij maar wel branded. Dus vodafone apps zitten er wel op.
Btw de verkoper in Rotterdam maakte geen probleem over de kleur ik kon ook de grijze nemen.

[...]
rik schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:08:
[...]

Vodafone apps staat los van branding, die pushen ze naar alle gebruikers (je krijgt wel een toestemmingspopup). Mijn HTC One is met een Hi abonnement verkregen, maar ik heb er tegenwoordig een Vodafone SIM in, en sinds kort ook dus die apps.

[ Voor 3% gewijzigd door Mythx op 11-11-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed initiatief deze topic post, ook informatief voor diegenen die de context van het andere topic hebben gemist. Een geweldige aanbieding als je het mij vraagt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik ben erg benieuwd of het mogelijk is die Vodafone apps te verwijderen (zonder root) en wat de gevolgen van deze Vodafone branding zijn voor ontvangen van Android 5, etc. Branden betreft enkel de apps? Geen logo op de achterkant o.i.d.? Deze vragen raken deze aanbieding wel wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:34
JBS schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:21:
Ik ben erg benieuwd of het mogelijk is die Vodafone apps te verwijderen (zonder root) en wat de gevolgen van deze Vodafone branding zijn voor ontvangen van Android 5, etc. Branden betreft enkel de apps? Geen logo op de achterkant o.i.d.? Deze vragen raken deze aanbieding wel wat mij betreft :)
Ik heb nu al een tijdje een htc one m8 met vodafone apps erop. En kan je vertellen dat dit in ieder geval voor de updates geen gevolgen heeft. De apps worden via de vodafone update app geinstalleerd en zijn uit te schakelen binnen Android (Dus niet te verwijderen). Ik ontvang de updates van dit toestel altijd direct wanneer deze door HTC wordt vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Koop hem lekker via eBay, heb je dat gezeik met de Vodafone apps ook niet.

http://www.ebay.de/itm/HT...ndy_s&hash=item3a9b4d0df4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Laatst online: 11-09 19:00
Ik zit te twijfelen om deze te kopen. Ik heb altijd Nexus toestellen gehad en heb ook weer graag stock android erop.
Volgens het xda forum kan je de vodafone branded rom (na s-off en rooten) wijzigen naar een Google Play Edition. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 15:41
wilbert11 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:51:
Ik zit te twijfelen om deze te kopen. Ik heb altijd Nexus toestellen gehad en heb ook weer graag stock android erop.
Volgens het xda forum kan je de vodafone branded rom (na s-off en rooten) wijzigen naar een Google Play Edition. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Als je verstand hebt van rooten, dan kun je het doen, maar het is niet aan te raden voor leken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08 16:08
Was vandaag in Nijmegen en daar is hij al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56
NotSoSteady schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:38:
Koop hem lekker via eBay, heb je dat gezeik met de Vodafone apps ook niet.

http://www.ebay.de/itm/HT...ndy_s&hash=item3a9b4d0df4
Als je de 'aanbieding' in deze link goed gelezen had, had je gezien dat hier een Vodafone branding op zit :X

[ Voor 5% gewijzigd door EvolutionX op 11-11-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Laatst online: 25-06 10:01
Je kan vaak in Android toch gewoon apps uitschakelen? Dan staan ze er nog wel op, maar draaien ze niet en zijn ze niet zichtbaar in de app drawer.

Niet een ideale oplossing, maar desalniettemin een oplossing. Daarnaast is het fijn wat betreft garantie om hem in Nederland bij een fysieke winkel te kopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Mythx op 12-11-2014 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Let wel op dat dit echt 1 van de meest onmogelijke telefoons is om te repareren! Een nieuw scherm is bijna een nieuwe telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Zie ik het nu goed dat deze aanbieding niet online aan te schaffen is.

Hoe ziet de aanbieding er uit incl. een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Heb er vanmogen een aangeschaft. Jammer van die Vodafone branding, maar verder dik tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

pvtonger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:57:
Heb er vanmogen een aangeschaft. Jammer van die Vodafone branding, maar verder dik tevreden
Wat merk je er precies van? Enkel een VF logo bij opstarten en wat Apps die je in de app drawer ziet maar niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Niet veel, dat klopt. Maar ik vraag me af of ik dan langer moet wachten met toekomstige updates (Android 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Vjenne-ICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:05:
Zie ik het nu goed dat deze aanbieding niet online aan te schaffen is.

Hoe ziet de aanbieding er uit incl. een abonnement?
Deze is inderdaad niet online aan te schaffen. I.c.m. een abonnement veranderd er niks door deze aanbieding, aangezien het echt een aanbieding is gericht op het losse toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
pvtonger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:14:
Niet veel, dat klopt. Maar ik vraag me af of ik dan langer moet wachten met toekomstige updates (Android 5)
De HTC One M8 heeft grofweg 2 verschillende versies.

(1) De HTC One M8 met de firmware van HTC (inclusief SENSE). Deze is verkrijgbaar branded en niet branded.
(2) De HTC One M8 Google Play Edition. Deze is alleen in de playstore van de USA verkrijgbaar.

Wanneer je toestel branded is dan ben je afhankelijk van de provider. In dit geval moet vodafone eerst de nieuwe firmware goedkeuren/branden voordat je toestel ge-update kan worden. Volgens de Lollipop update planning krijgt de M8 een HTC Lollipop update in januari/februari 2015. Hierna moet Vodafone deze firmware branden en via OTA je toestel updaten. De Google Play Edition krijgt een Lollipop update in november/december 2014.

Dus, JA je moet langer wachten dan bij een unbranded toestel. Hoe lang is in dit geval afhankelijk van Vodafone.

Kan ik de updates eerder ontvangen? Ja, je moet je toestel dan wel rooten, s-off, CID wijzigen en flashen met een unbranded rom of de rom van de google play edition. Wanneer je bijvoorbeeld de M8 converteert naar een M8 google play edition krijg je in november/december de lollipop update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
Ik was net even langs een Belcompany winkel gegaan en ze zeiden expliciet dat ALLEEN de zilveren versie in de aanbieding is (en dus niet de grijze).

Heb ook even de MOTO X 2014 en de HTC One M8 kunnen vergelijken. Beide mooie toestellen alleen is de M8 399 euro ipv 499 euro.

Kortom, morgen nog maar een keertje langs bij de Belcompany om de definitieve opvolger (de M8) voor m'n Nexus 4 te halen. (Deze ga ik na het testen van het toestel natuurlijk converteren naar een google play edition om de Nexus ervaring te handhaven. Ik zie de M8 dan ook als een luxe uitvoering van de Nexus 5.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

BC Eindhoven centrum ook alleen de zilveren.. Helaas.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Maar welke wordt nou verkocht, de Vodafone branded of gewoon de HTC variant?
Dus even los van de Vodafone apps, want dat zegt niets.

• Jordyyyyy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:43
De Vodafone branded versie, te merken aan:
  • Bij het opstarten/afsluiten Vodafone logo te zien
  • Vodafone apps geïnstalleerd, ookal heb je een SIM van een andere provider (in mijn geval T-Mobile)
  • Alle standaard APN's zijn er uit gesloopt (waardoor je als bijv. T-Mobile gebruiker alle APN settings voor internet en MMS handmatig in moet voeren, in tegenstelling tot een unbranded toestel)
Op twee apps na zijn de apps te verwijderen (de andere twee zijn uiteraard uit te schakelen)
Aan de buitenkant van het toestel is niets anders te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Nu bij Belsimpel de M8 met €100 cashback, de zilveren komt hiermee op €409.95 incl. en grijze €432,95,
deze zijn als het goed is niet branded en kunnen ook icm met abo worden besteld.

http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-m8-silver/abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Mooie deal! Betreft een officiële HTC actie in samenwerking met BelSimpel http://www.htconline.nl/100euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Dat was dubbel... Iets te enthousiast :)

[ Voor 131% gewijzigd door JBS op 02-12-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realmadridsi
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 11:38
funk80 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:02:
Nu bij Belsimpel de M8 met €100 cashback, de zilveren komt hiermee op €409.95 incl. en grijze €432,95,
deze zijn als het goed is niet branded en kunnen ook icm met abo worden besteld.

http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-m8-silver/abonnement
Als ik nu op belsimpel.nl kijk is de zilveren €465 euro en de grijze €529. of kijk ik verkeerd?

Hier gaat nog eens 100 euro af met de cash back actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

realmadridsi schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:46:
[...]

Als ik nu op belsimpel.nl kijk is de zilveren €465 euro en de grijze €529. of kijk ik verkeerd?

Hier gaat nog eens 100 euro af met de cash back actie.
Dat is inderdaad wel erg goedkoop; nog goedkoper dan de BC aanbieding van enige tijd geleden.
Heb overigens de grey dinsdag besteld en had 'm gisteren binnen. Toch ook een mooie prijs en ik wilde per se de grijze :)
Pagina: 1