Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-05-2024
Weet iemand of de HTC One M8 Vrijdag in Arnhem T-Mobile branded is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ShockiNN schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:39:
Weet iemand of de HTC One M8 Vrijdag in Arnhem T-Mobile branded is??
Ga ik wel vanuit. Maar goed, het gaat maar om een paar apps. Het is geen bizarre branding of zo!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 07:31:
[...]

Ga ik wel vanuit. Maar goed, het gaat maar om een paar apps. Het is geen bizarre branding of zo!
En de updates die langer duren. Als je van plan bent om custom roms te gaan draaien maakt het allemaal niks uit natuurlijk.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 07:56:
[...]

En de updates die langer duren. Als je van plan bent om custom roms te gaan draaien maakt het allemaal niks uit natuurlijk.
Dat, of je flasht de stock ROM van de normale er overheen :) Dan krijg je wel weer direct de updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Lijkt erop dat T-Mobile morgen al bezorgd. Kreeg net mijn bezorgbevestiging voor morgen.
Blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gutterjaw schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:17:
Lijkt erop dat T-Mobile morgen al bezorgd. Kreeg net mijn bezorgbevestiging voor morgen.
Hmm jammer, Coolblue bezorgt de T-Mobile versies pas Zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
Ah balen man , #1stworldproblems ;)
Ik had stiekem ook gerekend op zaterdag hier, dat is wat de klantenservice me ook had verteld. Dus dit valt me alles behalve tegen. Zit ook al bijna drie weekjes zonder smartphone na m'n S4 te hebben verkocht, dus heb al aardig wat ontwenningsverschijnselen inmiddels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutterjaw schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:17:
Ben jaloers....ik heb nog niks van Vodafone gehoord maar daar staat op de site dat ze de phone ook pas vanaf 7 april kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:56

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik zit met smart te wachten op een telefoontje van Coolblue. Ik mocht er vanuit gaan dat ik hem morgen binnen krijg. Heb dan niet de T-Mobile versie, maar de unbranded. *Hopen 8) *

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Mijn M8 wordt morgen bezorgd. :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Waar had je hem besteld?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:55:
Ik zit met smart te wachten op een telefoontje van Coolblue. Ik mocht er vanuit gaan dat ik hem morgen binnen krijg. Heb dan niet de T-Mobile versie, maar de unbranded. *Hopen 8) *
Los of met abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik had hem met T-Mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zag dat hij bij Bol vorige week nog 675 euro kostte en nu is de verkoopprijs opeens verhoogd naar 698 euro.
Wat zou daar de reden van zijn? Schaarste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:08:
Ik zag dat hij bij Bol vorige week nog 675 euro kostte en nu is de verkoopprijs opeens verhoogd naar 698 euro.
Wat zou daar de reden van zijn? Schaarste?
Bol.com is vrijwel altijd duurder dan de rest, rekenfoutje door stagiare? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Besteld bij Tmobile(als verlenging).

Maandkosten €42, bellen 300 min en 2gb data. Bijbetaling €49,95.
Vorig jaar op mijn abo de M7 besteld, vrouwlief vond het mooi (kreeg altijd afdankertjes). Toen maar afgegeven. Nu op haar aboverlenging de M8 besteld, deze is van mij :).

[ Voor 39% gewijzigd door sunny59 op 03-04-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:09:
[...]
Bol.com is vrijwel altijd duurder dan de rest, rekenfoutje door stagiare? :P
Dat zou kunnen. Coolblue is anders nog duurder wanneer je een los toestel koopt. ;)

De phonehouse heeft hem trouwens voor 680 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:21:
[...]

Dat zou kunnen. Coolblue is anders nog duurder wanneer je een los toestel koopt. ;)

De phonehouse heeft hem trouwens voor 680 euro. :)
Phone House is bizar. Met tmobile verlenging 150 min, 2gb betaal ik bij Coolblue 44 euro bij voor het toestel (unbranded) en bij Phonehouse 299,56 :O 8)7

;w Phone House ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:04:
[...]

Ik had hem met T-Mobile abonnement.
Houd dan maar rekening met Zaterdag levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:25:
[...]

Houd dan maar rekening met Zaterdag levering.
Nou, heb het ze meerdere malen gevraagd, ook vanmorgen nog, ze gaan hem morgen leveren. Het gaat hier wel om de Unbranded versie. Die schijnt een dag eerder te komen dan de TMobile versie, heb ik vernomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:26:
[...]

Nou, heb het ze meerdere malen gevraagd, ook vanmorgen nog, ze gaan hem morgen leveren. Het gaat hier wel om de Unbranded versie. Die schijnt een dag eerder te komen dan de TMobile versie, heb ik vernomen
Ah, dan kan dat het zijn. Ben benieuwd of je zo nog gebeld word voor afleverafspraak dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:28:
[...]

Ah, dan kan dat het zijn. Ben benieuwd of je zo nog gebeld word voor afleverafspraak dan!
Man, ik heb het niet meer van de spanning hier :9
Ik ben ook heel benieuwd, in principe ben ik vorige week al wel gebeld, voor een afleverafspraak, maar zou vandaag het definitief te horen krijgen als het goed is. En anders bel ik ze vanavond zelf nog :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:30:
[...]

Man, ik heb het niet meer van de spanning hier :9
Ik ben ook heel benieuwd, in principe ben ik vorige week al wel gebeld, voor een afleverafspraak, maar zou vandaag het definitief te horen krijgen als het goed is. En anders bel ik ze vanavond zelf nog :X 8)7
Spannond. Ik ben ook vrij zenuwachtig haha. Trouwens, nu ik jouw username zie, ben jij niet van gsmhelpdesk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:30:
[...]

Spannond. Ik ben ook vrij zenuwachtig haha. Trouwens, nu ik jouw username zie, ben jij niet van gsmhelpdesk? :P
Hahaha, alleen echte fanaten zijn zenuwachtig voor hun nieuwe telefoon :*)
Jups, dat klopt, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
OMG, we lijken wel kleine kinderen :p
Vorig jaar met de M7, was het trouwens erger door de zgn. gaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
sunny59 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:36:
OMG, we lijken wel kleine kinderen :p
Vorig jaar met de M7, was het trouwens erger door de zgn. gaps.
Ach, soms moet je lekker het kind in je naar boven kunnen halen haha. En wat bedoel je met die gaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Als ik het goed heb, had HTC met de M7 facbricageproblemen. Er zat (te-) veel speling in de verlijmde delen. Er waren ook andere problemen. E.e.a. zorgde ervoor dat de leverdatum steeds werd opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hmmm vaag, tweette naar Coolblue waarom mensen hem morgen al krijgen en ik Zaterdag, bleek die doos die ik gisteren aan de lijn had gewoon fout gedaan te hebben. Krijg hem nu wss toch morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:07:
Hmmm vaag, tweette naar Coolblue waarom mensen hem morgen al krijgen en ik Zaterdag, bleek die doos die ik gisteren aan de lijn had gewoon fout gedaan te hebben. Krijg hem nu wss toch morgen!
Is wel slordig. Kan erger. Vorig jaar de HTC one besteld bij Studentmobiel, daar afgezegd en bij T-mobile besteld omdat ze daar de juiste kleur en sneller konden leveren. Hadden ze opdracht gegeven aan AMP logistics om een HTC one X te bezorgen :( . Hierdoor heb ik nog langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
sunny59 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:15:
[...]

Is wel slordig. Kan erger. Vorig jaar de HTC one besteld bij Studentmobiel, daar afgezegd en bij T-mobile besteld omdat ze daar de juiste kleur en sneller konden leveren. Hadden ze opdracht gegeven aan AMP logistics om een HTC one X te bezorgen :( . Hierdoor heb ik nog langer moeten wachten.
Ja ben dit ook helemaal niet gewend van Coolblue. Maar goed, ze lossen het tot nu toe netjes op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 21:07

BPP

DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:16:
[...]

Ja ben dit ook helemaal niet gewend van Coolblue. Maar goed, ze lossen het tot nu toe netjes op!
Morgen of zaterdag, wat maakt het uit. We praten niet over weken of maanden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Ik wens iedereen die een M8 heeft besteld dat ze het snel in huis hebben en veel plezier gaan beleven met het toestel. Ik verhuis naar [HTC One M8] Ervaringen en Discussie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Laatst online: 08:12

UMD

You don't say

Hahaha we zijn inderdaad net een stel kinderen :P

Ik betrap me erop dat ik regelmatig met enige ernst naar mijn telefoon zit te staren, hopen dat coolblue me gaat bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
UMD schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:20:
Hahaha we zijn inderdaad net een stel kinderen :P

Ik betrap me erop dat ik regelmatig met enige ernst naar mijn telefoon zit te staren, hopen dat coolblue me gaat bellen.
Haha, ik heb het met ze via Twitter afgehandeld net. Ideaal en geen gewacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

De zilverkleurige HTC One M8 is: VERTRAAGD :O

http://www.droidapp.nl/to...-volgende-week-leverbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Zucht. Nou ja, de grijze is toch mooier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:36
Iemand ervaring met Studentmobiel.nl?

Ik vind hier een M8 voor €36,- per maand, met bij betaling van maar €13,-. Hierbij krijg je 2gb op 30mbps en 90 belminuten. = 36 en een halve euro per maand gemiddeld.

Zie link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:26:
[...]

Zucht. Nou ja, de grijze is toch mooier :D
Ben zelf heel blij,dat ik toch vorige week na twijfelen het heb om laten zetten van een zilveren naar een grijze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mauritsvdb schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:36:
Iemand ervaring met Studentmobiel.nl?

Ik vind hier een M8 voor €36,- per maand, met bij betaling van maar €13,-. Hierbij krijg je 2gb op 30mbps en 90 belminuten. = 36 en een halve euro per maand gemiddeld.

Zie link.
90 minuten vind ik vrij weinig :/ Bij T-Mobile heb ik M8, 40 euro per maand met 1GB 4GB en 300 minuten en 0 euro bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Ahhh dat meen je niet. Ik heb de zilveren besteld bij coolblue. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Net bij de Vodafone shop geweest, ze krijgen de M8 vanmiddag binnen en mogen vanaf morgen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:36
DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:40:
[...]

90 minuten vind ik vrij weinig :/ Bij T-Mobile heb ik M8, 40 euro per maand met 1GB 4GB en 300 minuten en 0 euro bijbetalen?
Ik zoek het goedkoopste abonnement met 1.5gb+ data :+. Het principe van 'Studentmobiel.nl' baart me zorgen; ik ben iemand die zulke dingen altijd in de winkel doet, zodat ik weer naar huis ga met een werkend toestel.
  • Je ondertekent dit contract voor akkoord en stuurt dit samen met een kopie van je legitimatiebewijs en een kopie van een recent (niet ouder dan twee maanden) bankafschrift aan ons retour.
  • Je ontvangt van ons een bevestigingsemail op het moment dat wij jouw contract in goede orde ontvangen hebben.
  • Vanaf het moment dat Studentmobiel.nl een contract ontvangen heeft wordt een bestelling (mits op voorraad), binnen drie tot vijf werkdagen afgehandeld en verzonden.
Iemand ervaring met bovenstaande procedure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJR88
  • Laatst online: 19-12-2024
Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:23:
[...]

Phone House is bizar. Met tmobile verlenging 150 min, 2gb betaal ik bij Coolblue 44 euro bij voor het toestel (unbranded) en bij Phonehouse 299,56 :O 8)7

;w Phone House ;)
klopt. maar als je dan naar een fysieke winkel van ze gaat krijg je het toestel gratis. zie eerdere post van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de grijze bij Coolblue besteld,net gebeld morgen bezorgd:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:13:
Vandaag de grijze bij Coolblue besteld,net gebeld morgen bezorgd:-)
Woei. Krijg vanavond als het goed is een SMS met het tijdvak. Ben benieuwd en hopen dat dat tijdvak is als ik op kantoor ben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt sms krijg ik ook vanavond,morgen lig ik bij de brievenbus hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:57:
Net bij de Vodafone shop geweest, ze krijgen de M8 vanmiddag binnen en mogen vanaf morgen verkopen.
Hopelijk komt ie dan ook op de website :9~ Zit al iedere dag deze week op vodafone.nl te kijken of ie er al opstaat.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ben net gebeld door Coolblue... Morgenochtend wordt ie geleverd. :)) *Als een kind zo blij* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:30:
Ben net gebeld door Coolblue... Morgenochtend wordt ie geleverd. :)) *Als een kind zo blij* :+
Hebben ze al een tijdvak afgegeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:31:
[...]

Hebben ze al een tijdvak afgegeven dan?
Ik heb vorige week aangegeven in de ochtend, krijg vanavond een SMS met het tijdvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook in de ochtend morgen.
En dat te bedenken dat ik vorige week nog dacht ik hou mijn M7.
Weekje later de M8 hahaha.
Nu nog een mooie prijs voor mijn M7 dan heb ik het bij mijn weten aardig gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wel godverdomme :
Het is u niet ontgaan: de HTC One M8 is een mooi apparaat. Daarom heeft u onlangs een pre-order voor het toestel bij ons geplaatst. Binnenkort heeft u de HTC One M8 T-Mobile op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben. HTC liet ons namelijk vandaag weten dat de T-Mobile versie vandaag niet bij ons geleverd zal worden, dit vanwege de staking bij luchtvaartmaatschappij Lufthansa.

Wij houden u op de hoogte.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens HTC bieden wij onze oprechte excuses aan. We doen er alles aan om te zorgen dat u uw HTC One M8 snel in huis heeft. In de tussentijd houden we u zo goed mogelijk op de hoogte. Om het wachten draaglijker te maken, willen we u graag een waardebon aanbieden, ter waarde van 5 euro, welke u kunt inwisselen bij al onze Nederlandse Coolblue-shops. Deze waardebon ontvangt u vanmiddag in een losse email van ons.

U had al een afleverafspraak gemaakt met ons op vrijdag 4 april. Deze komt helaas te vervallen. Zodra het toestel beschikbaar is, nemen wij contact met u op om een nieuwe afleverafspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Van de mensen die al gebeld zijn door coolblue; hebben jullie allemaal de Gunmetal grey besteld of zijn er ook mensen tussen met een Glacial silver versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 14:17
tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:57:
Toevallig wel al een demo in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gvd, net coolblue aan de lijn : Branded versie komt pas ergens volgende week binnen. Unbranded kon wel, maar dan moest ik opeens bijbetalen en ze konden niks van die prijs afhalen. Beetje jammer dit. Op het laatste moment weer alles afblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Ik heb de gunmetal grey besteld....Ik heb gevraagd om een niet-branded versie. Hoop dat mijn Phoontje morgen gewoon bezorgd wordt..Ik had hier al afscheid genomen, maar hier geldt ook .....de huid niet verkopen voor de beer geschoten is hahahahaha

[ Voor 11% gewijzigd door sunny59 op 03-04-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 18:41
DennusB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:53:
Gvd, net coolblue aan de lijn : Branded versie komt pas ergens volgende week binnen. Unbranded kon wel, maar dan moest ik opeens bijbetalen en ze konden niks van die prijs afhalen. Beetje jammer dit. Op het laatste moment weer alles afblazen.
Klote man.

Maar natuurlijk moet je bij unbranded bijbetalen en kan daar niks van de prijs af. Nu maar hopen dat de staking niet dagen gaat duren.....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:22:
[...]

Klote man.

Maar natuurlijk moet je bij unbranded bijbetalen en kan daar niks van de prijs af. Nu maar hopen dat de staking niet dagen gaat duren.....
Coolblue heeft het toch nog netjes opgelost net! Krijg hem dus toch morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJR88
net allemaal mailtjes en berichten van Coolblue, ik krijg hem ook morgenochtend! Unbranded gelukkig

hopelijk krijgt iedereen met een t-mobile bestelling hem alsnog snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Het blijft hier aardig stil. Enig idee tot hoe laat ze door gaan met bellen?
Geen mailtje, geen berichtje, geen wijziging op Mijn Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

UMD schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:39:
Het blijft hier aardig stil. Enig idee tot hoe laat ze door gaan met bellen?
Geen mailtje, geen berichtje, geen wijziging op Mijn Coolblue.
Er schijnt bij meerdere bestellers hierover onduidelijkheid te bestaan. Als je al je voorkeur hebt doorgegeven aan bezorgdag,dan krijg je vanavond enkel nog een smsje met daarin het tijdvak van twee uur, wanneer ze hem gaan leveren.

Welke kleur, provider heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Laatst online: 09-10 17:28
Bevestingen binnengekregen
Vodafone verlengcontract gaat nu direct in, extra simkaart komt binnenkort per post.
Coolblue bezorgt morgenochtendvroeg

Vorige week besteld. Dit wordt een leuk weekendje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJR88
dit kreeg ik net. misschien krijgt iedereen het rond die tijd te horen?

Uw bestelling bij Smartphoneshop.nl met ordernummer ********* is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 20:55
Ik heb de telefoon al in de winkel liggen, mogen 'm vanaf morgen echt verkopen. Best leuk ding om even in de handen te hebben :9

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graizie schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:02:
Ik heb de telefoon al in de winkel liggen, mogen 'm vanaf morgen echt verkopen. Best leuk ding om even in de handen te hebben :9
Hij wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb hem vorige week ook al in handen gehad, omdat ze bij de Coolblue winkels al wel als demo liggen :) was erg onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Net een sms gehad dat de telefoon is ingepakt. Morgenmiddag bezorgd op werk (maar dat wist ik vorige week al, onder voorbehoud van correcte leverdatum)

Enige nadeel is het tijdvak, tussen 12.30 en 18.00. Op vrijdag hoop ik tegen zessen toch al een tijdje weg te zijn :P

Verder wat hierboven ook gezegd werd, vorige week dacht ik nog ik hou de M7, maar door een goede aanbieding toch overstag gegaan. Iemand nog een M7 kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

wph schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:30:
Net een sms gehad dat de telefoon is ingepakt. Morgenmiddag bezorgd op werk (maar dat wist ik vorige week al, onder voorbehoud van correcte leverdatum)

Enige nadeel is het tijdvak, tussen 12.30 en 18.00. Op vrijdag hoop ik tegen zessen toch al een tijdje weg te zijn :P

Verder wat hierboven ook gezegd werd, vorige week dacht ik nog ik hou de M7, maar door een goede aanbieding toch overstag gegaan. Iemand nog een M7 kopen :D
Je krijgt vanavond nog een SMS met een tijdvak van 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:32:
[...]

Je krijgt vanavond nog een SMS met een tijdvak van 2 uur.
Ow oke, dat is mooi!

Hopen op 12.30 - 13.30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

wph schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:33:
[...]

Ow oke, dat is mooi!

Ik hoop voor mezelf half negen gelijk haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
wph schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:33:
[...]

Ow oke, dat is mooi!

Gek tijdvak van 2 uur reken jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

vandaag even met Coolblue getwitterd. De zilveren versie gaat morgen niet komen. :(
Ze zeiden via twitter dat hij maandag binnen zou komen.

Ik heb geen reden gekregen, wellicht dezelfde lufthansa staking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

UMD schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:46:
vandaag even met Coolblue getwitterd. De zilveren versie gaat morgen niet komen. :(
Ze zeiden via twitter dat hij maandag binnen zou komen.

Ik heb geen reden gekregen, wellicht dezelfde lufthansa staking?
Het heeft inderdaad te maken met de staking bij Lufthansa:
http://www.droidapp.nl/to...-volgende-week-leverbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:30
Vanmiddag een grijze bestelt bij CoolBlue en een uurtje later werd ik gebelt voor een afspraak, morgenochtend komen ze hem brengen. Lijkt me dat ze gewoon morgen komen dus.

[edit] had even een pagina over het hoofdgezien, dus niet zo relevante opmerking.

[ Voor 20% gewijzigd door coffeeaddict op 03-04-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Dus nu wordt het hopen dat die vakbonden hun werk goed doen, zodat wij allemaal onze zilveren HTC One M8 volgende week hebben. :P

ik kan me nog herrineren dat ik dit vanochtend las van die staking op nu.nl, en ik dacht 'ach, wat maakt mij dit nou uit?'. Nou, blijkbaar dus heel veel merk ik nu :(

[ Voor 39% gewijzigd door UMD op 03-04-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
Morgen dus met zijn allen in Arnhem? :)
2 Jaar lang 40 euro (960 euro totaal), voor 6GB + 500 belminuten en een gratis HTC One M8 is niet verkeerd lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Untouchablezz20 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:46:
[...]
Toevallig wel al een demo in de winkel?
Dummy is al beschikbaar ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShockiNN schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:16:
Morgen dus met zijn allen in Arnhem? :) 2 Jaar lang 40 euro (960 euro totaal),
voor 6GB + 500 belminuten en een gratis HTC One M8 is niet verkeerd lijkt me :)
Leuke aanbieding inderdaad :) Heb een abbo van € 35 bij Vodafone met de M7, zelfde actie, wel 4GB en onbeperkt bellen. Had wel het geluk dat het gewoon een non-branded device was, bij T-mobile zal dat wel niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
Een Tweaker lost dat probleem in een halfuur op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Als Coolblue even een SMSje stuurt, dan weet ik of ik uit kan slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
ShockiNN schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:17:
Uhm, mag ik je iets vragen? Ik heb alleen nog ervaring met flashen op m'n oude S4 naar een pure GPE Android ROM. Hoeveel verschilt dit met een HTC M8 Flashen? Ik ben namelijk tevreden met Sense 6.0 maar wil eigelijk alleen mijn T-Mobile branding eraf BRANDEN :(

Maar twee dingen zijn me niet duidelijk nog ;

1. Garantie, hoe zit het daarmee ? Ik zag dat je via HTCDEV de bootloader kon unlocken, maar ben bang dat ze dan bijhouden dat je 'm unlocked heb en dit is m'n eerste HTC toestel, weet niet hoe ze dat zien.

2. OTA updates. Ik las iets over SUPERCID / S-Off , moet toegeven dat ik het niet grondig heb onderzocht. Maar is het al mogelijk 'm te flashen naar stock brandless en de mogelijkheid houden van over the air updates ipv weer moeten flashen?

Thanks voor lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
Ga slapen joh, je ziet morgen wel hoe of wat. Je krijgt toch geen berichtje meer zo laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
Gutterjaw schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:26:
[...]

Uhm, mag ik je iets vragen? Ik heb alleen nog ervaring met flashen op m'n oude S4 naar een pure GPE Android ROM. Hoeveel verschilt dit met een HTC M8 Flashen? Ik ben namelijk tevreden met Sense 6.0 maar wil eigelijk alleen mijn T-Mobile branding eraf BRANDEN :(

Maar twee dingen zijn me niet duidelijk nog ;

1. Garantie, hoe zit het daarmee ? Ik zag dat je via HTCDEV de bootloader kon unlocken, maar ben bang dat ze dan bijhouden dat je 'm unlocked heb en dit is m'n eerste HTC toestel, weet niet hoe ze dat zien.

2. OTA updates. Ik las iets over SUPERCID / S-Off , moet toegeven dat ik het niet grondig heb onderzocht. Maar is het al mogelijk 'm te flashen naar stock brandless en de mogelijkheid houden van over the air updates ipv weer moeten flashen?

Thanks voor lezen ;)
Ik ben nu in het bezit van de eeuwenoude HTC Sensation, dus heb nog geen ervaring met de One m8.
Op de HTC Sensation kon je wel weer terug naar de stock rom.
Je moet XDA-developers forum volgen, als ik de one m8 morgen krijg zal ik even zoeken naar de subforum van de HTC One M8 op XDA. Daar komen meestal tutorials hoe alles moet e.d.

Ik zal morgen ook wel vragen hoe het zit met unlocken/rooten omtrent de garantie.
Je hoort van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShockiNN schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:17:
Leuk voor de garantie en doorverkoop :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
ShockiNN schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:29:
[...]

Ik ben nu in het bezit van de eeuwenoude HTC Sensation, dus heb nog geen ervaring met de One m8.
Op de HTC Sensation kon je wel weer terug naar de stock rom.
Je moet XDA-developers forum volgen, als ik de one m8 morgen krijg zal ik even zoeken naar de subforum van de HTC One M8 op XDA. Daar komen meestal tutorials hoe alles moet e.d.

Ik zal morgen ook wel vragen hoe het zit met unlocken/rooten omtrent de garantie.
Je hoort van me.
Waardeer ik! Dankjewel ! :>
Ken het XDA forum inderdaad, toen ook gebruikt voor m'n S4. Had al even rondgekeken maar kon nog niet zo goed m'n hoofd om de feiten krijgen hehe.

Thanks again, en veel plezier morgen, verwacht 'm ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
CLB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 23:30:
[...]

Leuk voor de garantie en doorverkoop :)
Alles terug zetten, flashen naar stock-rom en klaar is kees.

#yolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan heb je mooi je bootloader unlocked wat genoteerd is door HTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
Voor de doorverkoop is het niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je 't netjes meldt en de koper er geen problemen mee heeft idd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Levertijd kan volgens coolblue nog niet gezegd worden. Dus inderdaad mooi moment om te gaan slapen. Morgen vanaf half negen kunnen ze voor de deur staan! Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Cool. Htc heeft een actie met CB dat je de One voor 3 uur vanmiddag besteld vandaag nog in huis kan krijgen gratis in huis. Normaal 15 euro extra!

http://www.pdashop.nl/pro...s.html?abonnementKiezen=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockiNN
Krijg je de telefoon morgen in Arnhem trouwens gelijk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
heui! Coolblue smst. Tussen 8:59 en 10:59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miremi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 03:48
Heb net ook bericht gekregen dat mijn m8 morgen tussen 13 en 15 uur wordt bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb ook nog net bericht gekregen. Tussen tien voor tien en tien voor twaalf! Toch nog paar minuten extra slaap haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Steeffoon schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:34:
Heb ook nog net bericht gekregen. Tussen tien voor tien en tien voor twaalf! Toch nog paar minuten extra slaap haha!
Steeffoon heb je nog geslapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
G*dverdomme, ik ben echt best wel pissig. Coolblue had problemen met het omzetten van m'n Abo of zo (was een unbranded bij verlenging), kreeg gisteren mail dat ie niet morgen kwam door problemen met omzetten, toen een bevestigings-mail met tijdvak, toen een excuses mail voor de mail met bevestiging, toen maar gebeld en meneer riep "Nee hoor, overzetten ging nu goed. Hij komt morgen". Ik helemaal blij, 10 minuten later mail -> Sorry meneer hij komt toch niet morgen. Weer gebeld en toen bleek opeens dat het omzetten van het abo nog steeds niet lukte en dat hij dus toch niet vandaag komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
If there’s any way they can do it wrong, they will....(wet van Murphy).

DennusB, veel sterkte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
sunny59 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:18:
[...]

If there’s any way they can do it wrong, they will....(wet van Murphy).

DennusB, veel sterkte..
Ja, echt he. Heb ik weer. Vind eigenlijk wel dat ze wat compensatie mogen regelen na al dat gestunt en gekut. Maar goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:05:
G*dverdomme, ik ben echt best wel pissig. Coolblue had problemen met het omzetten van m'n Abo of zo (was een unbranded bij verlenging), kreeg gisteren mail dat ie niet morgen kwam door problemen met omzetten, toen een bevestigings-mail met tijdvak, toen een excuses mail voor de mail met bevestiging, toen maar gebeld en meneer riep "Nee hoor, overzetten ging nu goed. Hij komt morgen". Ik helemaal blij, 10 minuten later mail -> Sorry meneer hij komt toch niet morgen. Weer gebeld en toen bleek opeens dat het omzetten van het abo nog steeds niet lukte en dat hij dus toch niet vandaag komt :(
Das balen. maar ligt de fout niet bij je huidige provider, ivm nummerbehoud?
sunny59 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:38:
[...]

Steeffoon heb je nog geslapen :P
Ik zal je eerlijk zeggen, dat kon veel beter :-(

Pagina: 1 2 3 4 Laatste