Er is een
gast op XDA die deze (en al vele andere

) heeft nagemaakt. Ik gebruik hem al een tijdje. Al moet ik zeggen dat ik veel van watchface verander. Pas het aan naar wat ik draag, waar ik ben en uiteraard om mensen de mogelijkheden te laten zien. Gebruik
Facer ervoor.
Naast
facer gebruik ik ook
Wear Mini Launcher en heb ik wat andere WEAR apps geprobeerd maar de meeste er weer afgegooid.
Batterij duur blijft mij overigens enorm verbazen, maak lange dagen en gebruik zo veel mogelijk alle notificaties die ik kan krijgen maar krijg de batterij niet leeg
Standaard wel brightness op 2 en ambient mode off, die laatste werkt toch niet echt prettig.
Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.
Henk. schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 02:00:
[...]
Als dat alles is... de mijne is denk ik echt defect hij schakelt zichzelf elke keer helemaal uit
Kan er max 15 a 20 min mee spelen
En ook al doe ik er niks mee en ligt hij op tafel na 15 a 20 min helemaal uit dood niks meer
niet meer aan te krijgen, als ie dan uiteindelijk weer aan gaat krijg ik tekst in beeld met:
Bootloader (ofzo) Device is locked blah die blah weet ik veel onzin allemaal
En na een tijdje krijg ik hem wel weer aan de praat maar hij blijft dood gaan
Batterij is gewoon vol, ook al meerdere keren gereset, ook al eerst na reset volledig opgeladen en daarna pas ingesteld en gekoppeld met telefoon echt alles al geprobeerd
Iemand nog ideeën ?
Contact motorola even via :
deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.
tobitronics schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 06:35:
Heren,
Wat doen jullie eraan om de screen burnin bij het opladen te voorkomen? Heb sinds gister de moto 360 en merkte dat bij t opladen vannacht hij gewoon doodleuk 7 uur lang op "100%" heeft gestaan met de tijd erbij (op lage helderheid). Ziet er wel cool uit natuurlijk maar is dit niet slecht voor mijn device? En had Motorola niet een update hiervoor uitgebracht (ik heb de laatste softwareversie)?
P.S. klopt het dat de moto360 niet in het Nederlands kan? Kon uit een lijstje talen kiezen in het begin en daar stond geen Nederlands bij...
Lees effe 2 pagina's terug...
Nog steeds enorm blij, en zo voor het eerst maar eens effe runkeeper proberen. ben benieuwd of het scherm continue aan blijft of niet.