Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-07 20:49
Matched: facer
Ik heb me inderdaad al voorbereid en Facer gevuld met een paar mooie watchfaces:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k0M5XST.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-07 15:27
Ik vind die mickey mouse toch wel de beste :D
Je hebt de app "facer" nodig om deze watchfaces te kunnen gebruiken. Deze kost 80 cent en hierin kun je ook zelf watchfaces ontwerpen van joun favoriete horloge.

[ Voor 71% gewijzigd door timmert26 op 07-10-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:15
Alles wat je in principe wilt kan je animeren, bewegen etc. Je hebt zelfs dynamische watch faces waar de achtergrond bijvoorbeeld veranderd naar gelang het weer veranderd.

Download anders maar gewoon eens facer (Google Play: Facer for Android Wear) dan kan je er zelf ook 1 maken. heb er al effe mee gespeeld en als ik de mijne volgende week krijg, gaat een zelf gemaakte watch face er zeker ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Omdat er niet zoveel plaatjes zijn in het topic post ik er maar een paar :), ik heb het sinds vandaag.en ben inmiddels bezig geweest met Facer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yTM5xc5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d2Rb3NB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VvzoyYv.jpg

Ambient:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yx8YHk0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k2yQ2oR.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DyS7Qvc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yoR4puW.jpg

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:36

jacobras

Developer

Bedankt, ziet er goed uit. Heb Facer nog niet aangeschaft, maar in hoeverre kan je watchfaces die anderen gemaakt hebben (bijvoorbeeld die waar "Tourbillon" op staat op je foto) aanpassen? Ben zelf gewend dat de secondewijzer van mijn horloge (Officina del Tempo) alleen als timer gaat lopen en in een klein rondje een onopvallende secondewijzer heeft. Lekker rustig :) Is het mogelijk bijvoorbeeld van een watchface de secondewijzer er gewoon uit te slopen?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Vis schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Algemeen bekend dat de redactie op NU.nl Apple fanaten zijn... dus zullen ze vaak Android systemen afkraken.. Ik lees ze niet of met een grote korrel zout...
Ah ik was dus niet de enige die zich irriteerde in het gekleurde verslag... En dan het verwijt dat er na 3 maanden nog niets is gewijzigd in Android Wear :+ Iemand die zich er een beetje in had verdiept, wat je van een reviewer mag verwachten 8)7 , had geweten dat waarschijnlijk volgende week de eerste echte grote update te verwachten is.
tasjesdief schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:42:
Omdat er niet zoveel plaatjes zijn in het topic post ik er maar een paar :), ik heb het sinds vandaag.en ben inmiddels bezig geweest met Facer:
Ah dat is precies mijn versie die ik woensdag hoop in ontvangst te nemen.Heb zelf ook al Facer gedownload en een mooie watch face maken is best te doen. Kost alleen ff wat tijd. Heb al een aantal digitale watch faces gemaakt, ben alleen nog een beetje huiverig voor de impact op de batterij die facer op dit moment nog heeft.

[ Voor 54% gewijzigd door GroeneThee op 12-10-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Gebruikt toevallig nog iemand hier de Luminor watchface van XDA? Als ik het horloge aanzet (als in pols draaien of op scherm/knop tikken) zijn de wijzers eerst even wit, pas daarna worden ze de goede kleur. Heb wel aantal verschillende faces met Facer verstuurd, maar na een reboot is het nog zo. Heb het niet met andere faces.

[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Yosecret schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:21:
[...]

Gewoon een PNG erin? Wow, zo makkelijk had zelfs ik het niet verwacht.. nu wil ik er al helemaal eentje :o
De watchface voor Facer is een zip-bestand met deze inhoud:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Watch%20Face%20zip%20content.png

In de images-map tref je een aantal extensieloze bestanden aan die, nadat je de extensie toevoegd gewone PNG-plaatjes zijn:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16890458/Moto%20360/Watch%20Face%20zip%20content%20-%20images.png

Dit is dus in het geval van Facer. Geen idee hoe een normale watchface is opgebouwd.

Maar nu heb ik het op deze manier gedaan omdat ik snel een bestaande watchface wilde bewerken. In de Facer app zelf kan je een watch face zelf opbouwen door simpelweg lagen van images toe te voegen.

[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
RoosW schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:10:
Ik denk dat ie de watch face uit de wedstrijd bedoelde die aangaf of er email/G+/Facebook enzo was door een icoon te laten verschijnen. Maar dat was alleen een concept, helaas..
Deze denk ik:
[afbeelding]
Er is een gast op XDA die deze (en al vele andere _/-\o_ ) heeft nagemaakt. Ik gebruik hem al een tijdje. Al moet ik zeggen dat ik veel van watchface verander. Pas het aan naar wat ik draag, waar ik ben en uiteraard om mensen de mogelijkheden te laten zien. Gebruik Facer ervoor.

Naast facer gebruik ik ook Wear Mini Launcher en heb ik wat andere WEAR apps geprobeerd maar de meeste er weer afgegooid.

Batterij duur blijft mij overigens enorm verbazen, maak lange dagen en gebruik zo veel mogelijk alle notificaties die ik kan krijgen maar krijg de batterij niet leeg :D
Standaard wel brightness op 2 en ambient mode off, die laatste werkt toch niet echt prettig.
vickypollard schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:20:
Iemand een idee waar je de officiële screen protector een beetje betaalbaar kan krijgen? Ik heb gelezen dat die toch het beste resultaat geeft.
Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.
Henk. schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 02:00:
[...]

Als dat alles is... de mijne is denk ik echt defect hij schakelt zichzelf elke keer helemaal uit
Kan er max 15 a 20 min mee spelen ;(
En ook al doe ik er niks mee en ligt hij op tafel na 15 a 20 min helemaal uit dood niks meer :-(
niet meer aan te krijgen, als ie dan uiteindelijk weer aan gaat krijg ik tekst in beeld met:
Bootloader (ofzo) Device is locked blah die blah weet ik veel onzin allemaal
En na een tijdje krijg ik hem wel weer aan de praat maar hij blijft dood gaan :-(
Batterij is gewoon vol, ook al meerdere keren gereset, ook al eerst na reset volledig opgeladen en daarna pas ingesteld en gekoppeld met telefoon echt alles al geprobeerd :?
Iemand nog ideeën ?
Contact motorola even via : deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.
tobitronics schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 06:35:
Heren,

Wat doen jullie eraan om de screen burnin bij het opladen te voorkomen? Heb sinds gister de moto 360 en merkte dat bij t opladen vannacht hij gewoon doodleuk 7 uur lang op "100%" heeft gestaan met de tijd erbij (op lage helderheid). Ziet er wel cool uit natuurlijk maar is dit niet slecht voor mijn device? En had Motorola niet een update hiervoor uitgebracht (ik heb de laatste softwareversie)?

P.S. klopt het dat de moto360 niet in het Nederlands kan? Kon uit een lijstje talen kiezen in het begin en daar stond geen Nederlands bij...
Lees effe 2 pagina's terug... ;)

Nog steeds enorm blij, en zo voor het eerst maar eens effe runkeeper proberen. ben benieuwd of het scherm continue aan blijft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-07 15:29
GroeneThee schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Er is een gast op XDA die deze (en al vele andere _/-\o_ ) heeft nagemaakt. Ik gebruik hem al een tijdje. Al moet ik zeggen dat ik veel van watchface verander. Pas het aan naar wat ik draag, waar ik ben en uiteraard om mensen de mogelijkheden te laten zien. Gebruik Facer ervoor.

Naast facer gebruik ik ook Wear Mini Launcher en heb ik wat andere WEAR apps geprobeerd maar de meeste er weer afgegooid.

Batterij duur blijft mij overigens enorm verbazen, maak lange dagen en gebruik zo veel mogelijk alle notificaties die ik kan krijgen maar krijg de batterij niet leeg :D
Standaard wel brightness op 2 en ambient mode off, die laatste werkt toch niet echt prettig.

[...]

Gewoon via amazone. Heb de officiële erbij gekocht, krijg je er 2 van geleverd. Moet wel zeggen dat ik de eerste verkloot heb met er op te plaatsen, ben daar zo slecht in.

[...]

Contact motorola even via : deze link Hebben mij ook snel en goed geholpen toen ik een vraagje had.

[...]

Lees effe 2 pagina's terug... ;)

Nog steeds enorm blij, en zo voor het eerst maar eens effe runkeeper proberen. ben benieuwd of het scherm continue aan blijft of niet.
Heb je een linkje voor die protector op amazon? Ik kon de officiële (van Power Support blijkbaar) niet vinden met shipping naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Jij ook bedankt Jacobras. Inderdaad Wear Mini Launcher.

Als ik op mijn klokje swipe van links naar rechts krijg ik soms direct de icoontjes. Prima.. Maar heel vaak gebeurt het ook dat ik het blauwe Facer icoon krijg. Ik klik hierop en krijg dan de opstart klok. Swipe ik weer krijg ik weer het facer logo. Klick hierop en swipe op de klok en dan bij de 3e keer krijg ik de icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

hjoels schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:12:
Als ik op mijn klokje swipe van links naar rechts krijg ik soms direct de icoontjes. Prima.. Maar heel vaak gebeurt het ook dat ik het blauwe Facer icoon krijg. Ik klik hierop en krijg dan de opstart klok. Swipe ik weer krijg ik weer het facer logo. Klick hierop en swipe op de klok en dan bij de 3e keer krijg ik de icoontjes.
Als je het klokje in beeld hebt en dan het scherm aantikt en vasthoudt kan je van klokje wisselen. Waarschijnlijk swipe je te langzaam waardoor het horloge denkt dat je dat wil doen. Bij Wear Mini Launcher moet je erop letten dat je helemaal vanaf de rand naar binnen swiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

Iemand die voor mij de omega speedmaster voor facer heeft? Die face lijkt van de aardbodem verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Brantje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:39:
Iemand die voor mij de omega speedmaster voor facer heeft? Die face lijkt van de aardbodem verdwenen :/
Weet niet zeker of het de gene is die je bedoelt maar alstublieft :)
http://forum.xda-develope...ntid=2948969&d=1411573816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 16:30
Thx! Hen hem geïnstalleerd. Temperatuur weergave is een instelling in facer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 08:13

Xiz

De temp kan je naar celcius veranderen in facer op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:42

Pinjataaa

Hit me!

Danny79 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:26:
[...]

Thx! Hen hem geïnstalleerd. Temperatuur weergave is een instelling in facer.
Waar moet ik '#WCT#° #WM#' in veranderen dan?

Never mind, got it :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 20-10-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 23:44
Begrijp ik nu goed dat Facer eigenlijk the place to be is voor watchfaces? Is er vanuit Google zelf helemaal geen rekening mee gehouden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

jip_86 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:13:
Begrijp ik nu goed dat Facer eigenlijk the place to be is voor watchfaces? Is er vanuit Google zelf helemaal geen rekening mee gehouden :?
Dat schijnt te komen met de nieuwe versie van Wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
jip_86 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:13:
De app Facer is alleen een tooltje op de watchfaces op je moto te krijgen
Voor watchfaces kijk je onder andere bij facerepo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 15:46
Ik kon deze watchfaces niet aan jullie onthouden: http://forum.xda-develope...facer-corv-watch-t2914203

Ik vind dit één van de betere watchfaces tot nu toe!

[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 24-10-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

ulTimaS schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:36:
Ik kon deze watchfaces niet aan jullie onthouden: http://forum.xda-develope...facer-corv-watch-t2914203

Ik vind dit één van de betere watchfaces tot nu toe!
Beste blijft de classic van de Moto zelf.
Heb m zwart met Romeinse cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Komt dat ook niet door Facer? Viel mij al eerder op dat het bij de watchfaces van Motorola zelf beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Xiz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:55:
[...]

Ik zit ook op ruim 4% per uur. Ik kom daarmee op ongeveer 24 uur batterijduur uit. Meestal ga ik na zo'n 16 uur weer naar bed dus het komt heel aardig uit.
Gebruik jij Facer of niet? Ik gebruik de afgelopen twee dagen zo'n standaard Moto watchface -- ik weet niet zeker of dat heeft bijgedragen tot de goede batterijduur want met Facer was het wel ook aardig ruk...

[ Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 27-10-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Gebruik nu op de moment facer, Mini launcher, find my phone 4 als "passieve apps" en runkeeper vanavond voor 45 minuten. Vanochtend rond 7:30 van de lader en op dit moment van schrijven nog 51% over.

Wel van het weekend alle android wear apps eraf gehad en moto gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
GroeneThee schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:28:
Gebruik nu op de moment facer, Mini launcher, find my phone 4 als "passieve apps" en runkeeper vanavond voor 45 minuten. Vanochtend rond 7:30 van de lader en op dit moment van schrijven nog 51% over.

Wel van het weekend alle android wear apps eraf gehad en moto gereset.
Tering hee. En hoe veel gebruik je 'm door de dag heen? Als ik op mijn grafiek af gaan heb ik het scherm wel veel aan :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 08:13

Xiz

J.Appleseed schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:03:
[...]

Gebruik jij Facer of niet? Ik gebruik de afgelopen twee dagen zo'n standaard Moto watchface -- ik weet niet zeker of dat heeft bijgedragen tot de goede batterijduur want met Facer was het wel ook aardig ruk...
Jazeker, ik heb een watchface met datum en het weer erop, dus dat kost wellicht ook nog wat stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilPazzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 11:18
Ik vind de evolutie van de batterij toch ook spectaculair. De eerste dag was hij na een paar uur plat (natuurlijk veel mee gespeeld), de tweede dag was hij tegen de avond plat (+- 17u), ondertussen heb ik hem een kleine week, en ben nu mijn 2e dag bezig op dezelfde lading (gisteren om 6u 's morgens van de lader gehaald, nu is het 11u40), met nog 43% remaining. Amient mode off, en deze nacht heb ik hem uitgezet. Zo ziet het er naar uit dat ik makkelijk de 2 dagen zal halen.

Ik heb wel de indruk dat de standaard moto watchfaces (die gebruik ik de laatste 2 dagen) veel minder batterij vreten dan die van Facer. Vanavond gaat ie weer aan de lader, en dan gebruik ik de komende 2 dagen enkel Facer om dat verschil eens te meten.

Qua batterij zie ik dus alleszins geen enkel probleem :) Het feit dat ie niet consequent aanspringt bij een polsbeweging heb ik ook en is m.i. veel vervelender. Je moet echt opzichtig op je horloge kijken om het scherm te doen aan gaan, ofwel heb ik het nog niet goed onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-05 09:39
Dus heb je dan geen Facer meer nodig?
De auteur van dat programmaatje heeft toch mooi 10000 tot 50000 stuks verkocht, à 80 eurocent ...

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 17:15
sorry, maar kan iemand vertellen hoe ik meer dan acht uur lang kan zonder op te laden ?
Is er iets dat ik mis ? (ik heb de horloge nu 10 dagen)
(ik gebruik zelfs geen ambient en de enige twee applicaties die erop staan is facer en wear battery stats.)
Als ik nu een review zou moeten doen, kan ik zelfs niet meer dan 1 ster geven. :-((
(en dat vanwege het uiterlijk, ik draag nu twee horloges... )

Wat zijn jullie truuks ? Een reset ? of een speciale firmware ?

Is er iets dat ik tunen in de bluetooth settings ? ik heb een Oppo Find 7a ....

[ Voor 6% gewijzigd door Sparcky op 08-11-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
En als je Facer er eens af gooit om te kijken of dat uit maakt? Een reset naar de fabrieksinstellingen van je horloge kan ook nog wel eens helpen. Ik krijg niet superveel notificaties, maar het einde van de dag haal ik toch wel met ambient aan.

[ Voor 25% gewijzigd door jip_86 op 08-11-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Okay, camerabeelden van de telefoon streamen naar je horloge, vind hij niet leuk!
(evenals om de paar minuten een andere watchface sturen vanaf Facer)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/55G9ZQq.png

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Vanmiddag bij de MediaMarkt de LG R gezien (hij was helaas niet opgeladen). Ding is toch meer een sporthorloge waar niet alle watchfaces mooi op zullen staan. Horloge lijkt een fractie groter met een iets kleiner display.
Over een dag of 2 zal hij wel tussen de andere wearables staan, en dan eens kijken of ik 'm kan pairen met m'n telefoon om wat met facer erop te slingeren...

Ook mooi is ...

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
Welke app gebruiken jullie voor watchfaces? Ik gebruikte eerst Facer, maar ik heb nu watchmaker en die werkt stukken beter. Zo zijn de 'Smooth seconds' ook echt vloeiend. De Jarvis watchface ziet er op deze manier wel goed uit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 20:11
ulTimaS schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:29:
Welke app gebruiken jullie voor watchfaces? Ik gebruikte eerst Facer, maar ik heb nu watchmaker en die werkt stukken beter. Zo zijn de 'Smooth seconds' ook echt vloeiend. De Jarvis watchface ziet er op deze manier wel goed uit :P.
Ik gebruik facer, de seconde wijzer is idd smoother bij watchmaker maar er zit bij mij een extreme lag wanneer je uit een app terug gaat naar de watchface als je watchmaker gebruikt. Daarom blijf ik bij facer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Ik heb nog niets anders dan Facer gebruikt. Zijn met Facer gemaakte watchfaces compatible met Watchmaker?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Laatst online: 04-07 20:11
barchettanl schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:42:
Ik heb nog niets anders dan Facer gebruikt. Zijn met Facer gemaakte watchfaces compatible met Watchmaker?
Ja die kan je zo er zo inladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631836

Reley schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:17:
[...]

Waar heb je die face vandaan? Erg netjes!
Facer geinstalleerd met B&R skin. Vanochtend even een bruin bandje gehaald bij de juwelier, toch een stuk mooier dan het grijs/paarse bandje vind ik :) Bekijk deze dropbox map eens voor leuke faces (incl de face die ik gebruik):
https://www.dropbox.com/s..._ILo4D2Zw2QRVY-ROoEa?dl=0
Anoniem: 634448 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:37:
Iemand enig idee hoe je "ok google" uit kan schakelen?
Gewoon even 5 keer "Ok Google" zeggen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 634448

@lucF1 het werkt ook nog ;) en thnx voor de link! met Facer gaat het heel makkelijk!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 14:40
barchettanl schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:38:
En hij is af.
http://facerepo.com/app/faces/details/the-one-149c9cc6965
Vind 'm nog niet helemaal geslaagd, maar de logica werkt.
(niet compatible met Watchmaker)
Hey.. Ik was 'm zelf aan 't maken..

Die van mij is ook af, alleen werkt hij Super in Watchface Maker (op de pc), maar doet hij 't niet in Facer :S

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/buy4pf92lekvjgj/ScreenShot313.png?dl=1

Overigens: http://www.reddit.com/r/F...equest_01_the_one_binary/ <-- Dat is mijn Topic :-D

[ Voor 9% gewijzigd door Sahi_NL op 20-11-2014 07:49 ]

• ulTimaS
DennusB schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:59:
[...]

Haha dat zeker :P Heb alleen nog niet echt een centrale plek er voor gevonden of zo, is dat er ? Of is zoeken op 'watchface' in de Play Store genoeg? :P
Deze werken met de app Facer en WatchMaker: (De meeste dan)

http://facerepo.com/app/
http://www.badapps.fr/
http://www.reddit.com/r/androidwatchfaces

En op de playstore staan natuurlijk ook losse watchfaces.

[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 20-11-2014 09:05 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ulTimaS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:01:
[...]

Deze werken met de app Facer en WatchMaker: (De meeste dan)

http://facerepo.com/app/
http://www.badapps.fr/
http://www.reddit.com/r/androidwatchfaces

En op de playstore staan natuurlijk ook losse watchfaces.
Thanks! Wauw, daar staan wel wat pareltjes tussen haha. Even mee spelen :D

Owner of DBIT Consultancy

• barchettanl
Sahi_NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:41:
[...]Die van mij is ook af, alleen werkt hij Super in Watchface Maker (op de pc), maar doet hij 't niet in Facer :S

[afbeelding]

Overigens: http://www.reddit.com/r/F...equest_01_the_one_binary/ <-- Dat is mijn Topic :-D
Bij mij dus andersom: wel in Facer, niet in Watchface Maker

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P10nwhf.png

PS. Sorry dat ik groene ledjes heb genomen, maar ik heb ze gekopieerd van het plaatje een eindje hierboven.

[ Voor 9% gewijzigd door barchettanl op 20-11-2014 09:17 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Anoniem: 366880

Heb inmiddels ook een zwarte in mijn bezit :) Tot nu toe zeer tevreden mee, maar moet alles nog een beetje uitvogelen natuurlijk. Iemand een paar tips voor leuke apps? Facer heb ik, en mini launcher ook.

Verder zag ik dat je met WhatsApp standaard berichtjes snel kan sturen, zoals 'Ja' 'Nee' etc, weet iemand of/hoe je deze aan kunt passen?

• Erik1805
  • Laatst online: 20:34
Even een vraag, merken jullie als Moto360 gebruikers ook meer batterydrain als een andere watchface gebruikt dmv Facer of een andere app?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Nu is ie weer stabiel. Ik gebruik wel de Facer app. Nu zit ie standaard rond de 4%

Afbeeldingslocatie: http://topstudentloan.com/screenshot1.png

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Als je geen gebruikt maakt van Facer of custom watchfaces dan scheelt dat aanzienlijk in batterijtijd.

Onderstaande is een screenshot van de moto360 zonder de Facer app.

Afbeeldingslocatie: http://topstudentloan.com/batteystats.png

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:21
Ik heb vanmorgen wel wat apps geupdate waarom facer welke ik niet meteen heb ingesteld.
Misschien is dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Het battery drain probleem blijkt met de update van facer te maken te hebben.
Ik heb de drain gehad na de update van facer.
Nadat ik de app op mijn telefoon heb geopend moest ik deze instellen en de drain is nu weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
tlpeter schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:05:
Het battery drain probleem blijkt met de update van facer te maken te hebben.
Ik heb de drain gehad na de update van facer.
Nadat ik de app op mijn telefoon heb geopend moest ik deze instellen en de drain is nu weg.
Helaas, dit helpt bij mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Hmmm facer is er mee opgehouden.
Ik heb alleen nog maar een zwart scherm.
Iemand anders dit al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-06 16:28
Heb je de 5.0.1 update al op je Moto? Facer werkt namelijk niet meer met de 4.4 versie..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Nee nog niet. Het werkte tot ik de 360 gereset had :)
Dan zal ik nog effe geduld moeten hebben.

Editie: net facer geupdate en nu werkt het weer.

[ Voor 21% gewijzigd door tlpeter op 14-12-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Ik merk dat er echt een enorm verschil zou in batterij gebruik tussen een facer watchface en de standaard wachtface.
Nu na 13 en en half uur nog 63% terwijl ik met facer misschien nog maar 30% zou hebben rond deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

PWM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:46:
Accu lijkt hier ook hard te gaan. Was 4-5%, nu zeker 8% per uur.

Moet zeggen dat ik wel vaker ook het idee had dat het accu percentage niet helemaal accuraat was. Dan ging hij met 20% naar beneden in 2 uur, en vervolgens 1% in het uur erna.
Bij mij is Facer het probleem, nu ik een moto watchface heb ingesteld gaat het lijntje weer wat horizontaler staan :)

Dit was duidelijk te zien door de battery functie de wear app, bij Facer staat 4% t.o.v. 1% van de rest.
Wel jammer, ik dacht dat de nieuwe Facer juist zuiniger was en dat ik mijn mooie witte porsche watchface weer kon gebruiken, helaas.

Edit:
In de knik heb ik Facer uitgeschakeld.
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8632/16041353882_f974fa70c5_h.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Pinjataaa op 17-12-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

PWM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:08:
Is het voldoende om een normale face te kiezen, of moet de app ook van het horloge af?
Waarschijnlijk is alleen andere watchface voldoende. Hier begon Facer vorige week plots keihard de accu leeg te trekken, haalde einde van de dag niet meer (waar ik normaal nog ~40% over hield). Nu iets minder (nog geen Lollipop op de 360), maar het blijft hard gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ik zit momenteel (met facer) op 13% per uur.. Maar ik heb nog geen update.. Hopelijk is dit een voorteken (en geen ander probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pinjataaa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:55:
[...]

Bij mij is Facer het probleem, nu ik een moto watchface heb ingesteld gaat het lijntje weer wat horizontaler staan :)

Dit was duidelijk te zien door de battery functie de wear app, bij Facer staat 4% t.o.v. 1% van de rest.
Wel jammer, ik dacht dat de nieuwe Facer juist zuiniger was en dat ik mijn mooie witte porsche watchface weer kon gebruiken, helaas.

Edit:
In de knik heb ik Facer uitgeschakeld.
[afbeelding]
Waar haal je dat plaatje vandaan? Die heb ik niet zo uitgebreid in mijn app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jip_86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:30:
[...]

Ook zijn er vaak weer kaarten die je niet direct allemaal nodig hebt die weer over je klok staan.
Ik heb tegenwoordig de previews uitstaan, dus kaarten verschijnen alleen als ik naar boven swipe. Bevalt eigenlijk wel :)

Hier druppelt de update nu binnen. Eerst 5.0.1 voor de Nexus 5, en half uurtje na installatie 5 voor de Moto 360. Mijn horloge heb ik net opgeladen, want vanavond voor het eerst met een dood horloge om mijn pols gestaan! Had nog 14%, battery saver was aan, maar na een half uur was-ie uit. Facer niet actief, had een van standaard meegeleverde watchfaces geselecteerd..

Bijna een half uur op Nexus 5 zitten wachten tot alle apps geüpgraded waren. Dacht: dat gaat op de Moto vast snel, want weinig apps. Maar ja, ook weinig rekenkracht :+
Pinjataaa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:44:
Odyssey ziet er niet zo mooi uit vind ik, die heb ik geannuleerd.
Ik vind 'm echt supermooi :9~ Daarnaast in ook nog in één oogopslag batterijniveau van zowel horloge als telefoon kunnen zien *O*

Eerste indruk van Android 5 op de 360: scrollen gaat soepeler en het geheel voelt iets vloeiender aan :)

[ Voor 51% gewijzigd door jacobras op 17-12-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, waar ik lachend de dag haalde, is dat nu echt over. Om 14.00 nog even naar 100% geladen en Facer verwijderd. Nu zo goed als leeg. Van nauwelijks 4 naar 9% per uur.

Moet leren niet te willen updaten :( Morgen nog een keer proberen, anders gaat hij de la in tot een update die het fixed.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 17-12-2014 23:58 ]

• Sorbo
  • Laatst online: 20:42

Sorbo

Uw hulp in huis!

jip_86 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:30:
[...]

Het zijn eigenlijk maar hele kleine mierenneukdingetjes. Het scherm reageert bijvoorbeeld als je je armen over elkaar hebt (nu met dikke trui niet zo erg, maar met dunne kleding zeker wel). Ook zijn er vaak weer kaarten die je niet direct allemaal nodig hebt die weer over je klok staan. Daarnaast zijn de extra dingen als praten met je horloge of hartslagmeter vooral gimmicks merk ik, die kan je een keer aan je buurman laten zien en dat was het dan. Pebble was daar dan toch net iets meer recht toe recht aan in, alleen ze mistten net even die fatsoenlijke support voor notificaties.
Ik zit er ook over te denken om hem terug te sturen. Het is een gruwelijk mooi apparaat, met echt een ongelofelijk mooi scherm, maar er missen nog een paar dingetjes die het voor mij onwerkbaar maken. De batterijduur valt me, ondanks bijna 0 verwachtingen door alle waarschuwingen, nog ontzettend tegen. Het scherm reageert matig, en als ie dan reageert is het vaak haperend.

Dingen als Wear Mini Launcher werken nog niet top, Facer is leuk maar kost teveel batterij, de muziekcontrols zijn minder praktisch dan op de pebble en nog een van mn grootste ergernissen: de watchface laadt niet als geheel, maar de wijzers renderen later dan de achtergrond. Technisch begrijpelijk, maar ik stoor me er enorm aan.

Ik twijfel nog over het terugsturen omdat ik m hardwarematig zo mooi vind, maar eigenlijk moet ik gebruik maken van de kans nu ik m nog heb, en bij de 360 2.0 nog maar een keer kijken :'(

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 15:14
Voor de mensen die problemen hebben met Facer, probeer Intellicom Watchfaces eens, vind die persoonlijk fijner werken en is naar mijn gevoel geen battery drainer

• stonie76
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-10-2022
Watchmaker werkt inderdaad beter dan Facer in het kader van Battery Drain, na de Facer update gebruik ik het niet meer. Horloge gaat niet meer 1 dag mee namelijk.
Nu op Watchmaker nog 24% om 22:18u en vanochtend om 07:00u van de lader afgehaald :*)
Redelijk veel gmail en whatsapp meldingen, zou zeggen gemiddelde gebruiker.

Iemand nog goede bandjes tip? Had een metalen band (pebble) maar die beviel niet, heb toch liever lederen band. Heb nu een bestaande band ingesneden met stanley mes, zit prima!
Stalen band derhalve in de verkoop gegooid via Vraag&Aanbod voor de liefhebbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Heheh, vanmorgen om een uur of 2 kwam de update binnen. Trekt gelijk 19% accu weg! En de 20 apps updaten duurde 15 tot 35 seconden per stuk, dus een goeie 10 minuten. Alles bij elkaar was ik 30% accu kwijt. Maar ach, om 3 uur weer op de lader gezet.

Ik zag dat Facer en Watchmaker nu 2x in m'n horloge zitten; 1 als legacy app en 1 geoptimaliseerd voor Wear 5.0. Zou dat nog invloed kunnen hebben op m'n accu?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ik doe ongeveer 12 uur met 50% accu met ambient mode aan en wachfaces van Facer of Watchmaker (Wel beide de Android 5 versie selecteren op je moto!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-07 16:23
Ik heb nu het gehele topic doorgelezen en wil eigenlijk ook wel een 360 kopen.
Met de aanstaande Mediamarkt btw actie kost de 360 nog maar €200,- en dan wordt het toch wel een aantrekkelijk klokje.

Ik wil hem gaan gebruiken icm een M8. Een van de handigste/leukste functies vind ik persoonlijk dat je allerlei verschillende watch faces hebt. Nu heb ik gelezen dat je in de nieuwste versie van Motorola Connect ook watch faces kunt selecteren. Is het dan alsnog nodig om een app als Facer of WatchMaker te installeren of kun je meteen vanuit de browser op de M8 Motorola Connect als app selecteren om de watch faces te beheren?

Als dit niet mogelijk is, welke van de apps raden jullie mij dan aan? Ik lees dat Facer redelijk veel batterij slurpt, is dit met WatchMaker ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:34
YellowCab schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:07:
Ik heb nu het gehele topic doorgelezen en wil eigenlijk ook wel een 360 kopen.
Met de aanstaande Mediamarkt btw actie kost de 360 nog maar €200,- en dan wordt het toch wel een aantrekkelijk klokje.

Ik wil hem gaan gebruiken icm een M8. Een van de handigste/leukste functies vind ik persoonlijk dat je allerlei verschillende watch faces hebt. Nu heb ik gelezen dat je in de nieuwste versie van Motorola Connect ook watch faces kunt selecteren. Is het dan alsnog nodig om een app als Facer of WatchMaker te installeren of kun je meteen vanuit de browser op de M8 Motorola Connect als app selecteren om de watch faces te beheren?

Als dit niet mogelijk is, welke van de apps raden jullie mij dan aan? Ik lees dat Facer redelijk veel batterij slurpt, is dit met WatchMaker ook zo?
ik gebruik 'm ook met een M8 atm en gebruik zelf watchmaker, helaas geld ook hiervoor dat de batterij leeg wordt geslurpt en je het einde van de dag met moeite haalt :|
Wel blijft het een van de coolste apps imho want : gratis veulll gave watchfaces :D

Btw; de mediamarkt actie geeft efffectief 17% korting , dus je komt dan uit op €250*0,83 = €207,5 :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Deze band wil ik wel voor mijn #Moto360:

http://www.engadget.com/2015/01/22/leatherman-tread-bracelet

Wat betreft de vraag hierboven:
Ik gebruik zowel Facer als Watchmaker. Voor die laatste zijn (naar mijn smaak) de laatste tijd meer mooie faces te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door Sahi_NL op 27-01-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
ik heb een probleem met facer op mijn samsung s5 met lollipop. ik gebruik een moto 360 met de laatste nieuwe android wear alsook android wear app op mijn smartphone.

ik download watchfaces van facerepo en importeer ze dan in facer. maar als ik deze probeer te wijzigen bijvoorbeeld tijd wijzigen van 12u naar 24u dan krijg ik een melding betreffende compatibility:

these features require android wear 5.0

maar op de moto staat android wear 5.0.1?

kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-06 09:10

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Amersfoort schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:54:
Indien je geen Watchmaker face selecteert, maar een standaard Moto 360 face, licht het scherm niet telkens weer op tijdens het opladen.
In de beta versie van Watchmaker (versie 3.3.3) staat aangekondigd, dat er een verbetering zal worden gebracht in dit fenomeen. Na het uitkomen van een beta is veelal 1 tot 2 weken later de definitieve versie gereleased.
Is Watchmaker beter dan Facer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat zijn de ervaringen met watchmaker en facer? Of gebruiken jullie beide programma's? Vanavond komt mijn 360 binnen en ben benieuwd wat de beste keuze is, zag een youtube filmpje van een zware watchface die bij watchmaker wat vloeiender was, maar zie als ik op custom watchfaces zoek vaker facer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

lasharor

7 december 2004

Walkman schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:56:
Wat zijn de ervaringen met watchmaker en facer? Of gebruiken jullie beide programma's? Vanavond komt mijn 360 binnen en ben benieuwd wat de beste keuze is, zag een youtube filmpje van een zware watchface die bij watchmaker wat vloeiender was, maar zie als ik op custom watchfaces zoek vaker facer.
Volgens mij is watchmaker wat uitgebreider qua informatie dat er gedisplayed kan worden. Facer werkt echter ook prima. Heb ze eigenlijk beide zo hoef ik niet te kiezen tussen watchfaces die bijv. op facerepo.com staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
lasharor schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:17:
[...]

Volgens mij is watchmaker wat uitgebreider qua informatie dat er gedisplayed kan worden. Facer werkt echter ook prima. Heb ze eigenlijk beide zo hoef ik niet te kiezen tussen watchfaces die bijv. op facerepo.com staan.
Thanks, heb ze ook maar beide geïnstalleerd omdat ik zag dat niet alle watchfaces goed werkten (zelfs als ik ze voor de juiste app download), maar dat door ze beide te proberen er meestal eentje is die het wel pakt. Ben flink wat faces aan het downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Het maakt trouwens een flink verschil zeg tussen de standaard watchfaces en eentje van Facer of Watchmaker. Gisteren een hele dag Facer en tegen acht uur minder dan 15%, met een standaard watchface nu nog 50%.

Watchmaker vind ik trouwens een heerlijke app om zelf iets te maken, kon gisteren in no time twee mooie watchfaces maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Walkman schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:38:
Het maakt trouwens een flink verschil zeg tussen de standaard watchfaces en eentje van Facer of Watchmaker. Gisteren een hele dag Facer en tegen acht uur minder dan 15%, met een standaard watchface nu nog 50%.

Watchmaker vind ik trouwens een heerlijke app om zelf iets te maken, kon gisteren in no time twee mooie watchfaces maken.
En watchmaker trekt ook je foon leeg. Was een beetje zonde van mijn geld

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Aangezien google searches naar watchfaces bijna allemaal naar de facerepo site verwijzen, kwam ik deze thread tegen waarin er een aantal hele mooie staan (allemaal door dezelfde persoon gemaakt):
http://forum.xda-develope.../facer-skielbasa-t2882191

Kent iemand nog andere goede sites naast facerepo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Laatst online: 17:19
Walkman schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:16:
Aangezien google searches naar watchfaces bijna allemaal naar de facerepo site verwijzen, kwam ik deze thread tegen waarin er een aantal hele mooie staan (allemaal door dezelfde persoon gemaakt):
http://forum.xda-develope.../facer-skielbasa-t2882191

Kent iemand nog andere goede sites naast facerepo?
Die zien er echt wel tof uit. Voor mij heeft Facer het hoogste batterij verbuik dus dat is wel jammer. Zelf kijk ik ook op XDA voor faces en Google+. Daar zijn een aantal community's voor facer en watchmaker. Staan soms leuke tussen.

Deze is ook erg tof, Google Play: Zodiac Watch Face
Op de plaatjes ziet het er wat minder uit maar hij is erg customizable. Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-OGcbDQa0LIs/VQyZbh6nKFI/AAAAAAAALbk/HUYizc7f75c/w1200-h800-no/Black.png

Nog een van dezelfde maker: Google Play: Watch Face - Minimal & Elegant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 21:50
Ik heb gisteren mijn Moto 360 ontvangen. Ik had de grijze, maar god, wat is dat bandje dat er bij zit lelijk. Een soort paarsachtig grijs. Ik heb direct een ander bandje er op gezet die ik nog had liggen en een gewone lederen besteld in Nederland en via Aliexpress een stalen versie.

Verder heb ik facer gekocht, maar kwam er later achter dat via Watchmaker toch meerdere mooiere watchfaces te vinden zijn. Dus die misschien ook maar aanschaffen.

Wel ben ik nog aan het kijken voor die steelconnects, maar die staan op backorder en verder nergens te krijgen. Ik kan er ook niet veel over vinden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 26-06 21:58
papegaai01 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:10:
Als je geen gebruikt maakt van Facer of custom watchfaces dan scheelt dat aanzienlijk in batterijtijd.

Onderstaande is een screenshot van de moto360 zonder de Facer app.

[afbeelding]
Maar welke watchfaces gebruiken het minste energie? Alleen de Motorola faces?

En hoe kom ik nou van die OK Google tekst af? Ik heb dat wel 20x lopen schreeuwen, maar hij verdwijnt niet.

[ Voor 11% gewijzigd door kwaazaar op 14-05-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 21:50
iBugged schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:50:
Met welke app kan je gratis .watch bestanden importeren? WatchMaker kost geld om bestanden te importeren, ik koppel liever geen betalingsdiensten aan Google.
Ik heb Facer gekocht (kan gewoon via paypal, hoeft volgens mij niet gekoppeld te zijn) Echter kunnen sommige watchfaces wel via facer en niet via watchmaker en vise versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ik had op dat moment een Facer watchface in Watchmaker draaien. Ik dacht dat het daar aan zou liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Rasmalluin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:55:
Sinds gisteren ook in het bezit van een Moto 360. Tot nu toe werkt ie heel fijn en ziet ie er strak uit!
Heeft iemand nog tips qua must-have-apps of iets dergelijks? B.v.d.
Wat mij betreft is Watchmaker een must (Facer kan je in principe overslaan, want daar wordt veel minder voor gemaakt) en zelf vind ik ook de app Playback een handige, waarmee je, als je meerdere muziekspelers hebt of een specifieke podcast app, kan kiezen welke moet gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

pixels66 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:20:
Als ik watchfaces van internet download in .zip bestandsformaat, hoe kan ik deze dan op de moto krijgen? Het is me nog even onduidelijk..
Die zip files bevatten layout / scripts / plaatjes, maar niet de feitelijke code om dit ook op het horloge te tonen. Daarvoor heb je een app nodig zoals b.v. Facer of WatchMaker, waarmee je zelf compleet nieuwe watchfaces kunt maken, maar ook die zip files kunt inlezen. Het is daarbij wel handig om te weten welke je precies nodig hebt :9 Dat zou vermeld moeten zijn ergens op de plek waar je die zip files gevonden hebt.

Een paar van die apps zijn onderling compatible. Zelf gebruik ik WatchMaker, die kan b.v. ook de meeste Facer zips gewoon inlezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Een aantal weken geleden heeft de Moto 360 (1st gen) volgens mij een update gehad.. niemand anders daar last van? Mijn horloge is er behoorlijk op achteruit gegaan.

Last van de volgende problemen (geprioriteerd), zelfs na een hard reset:
  • Horloge aan, swipen en na eerste of tweede swipe gaat scherm op zwart 8)7
  • Horloge aanslingeren middels polsbeweging werkt niet goed, voor hard reset zelfs compleet niet
  • Als ik 'm in lader zet blijft watchface regelmatig in beeld staan, pas bij tweede keer erop komt het nachtklokje in beeld
Bovenstaande en daarnaast tweemaal een vastloper ervaren in de afgelopen weken, waar het horloge voorheen haast perfect werkte. Zal voor de zekerheid nog eens een hard reset doen en -bedenk ik me nu- de stock watchface gebruiken, misschien heeft Facer er iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-07 08:55

Frans92

VFR800

jacobras schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:06:
Een aantal weken geleden heeft de Moto 360 (1st gen) volgens mij een update gehad.. niemand anders daar last van? Mijn horloge is er behoorlijk op achteruit gegaan.

Last van de volgende problemen (geprioriteerd), zelfs na een hard reset:
  • Horloge aan, swipen en na eerste of tweede swipe gaat scherm op zwart 8)7
  • Horloge aanslingeren middels polsbeweging werkt niet goed, voor hard reset zelfs compleet niet
  • Als ik 'm in lader zet blijft watchface regelmatig in beeld staan, pas bij tweede keer erop komt het nachtklokje in beeld
Bovenstaande en daarnaast tweemaal een vastloper ervaren in de afgelopen weken, waar het horloge voorheen haast perfect werkte. Zal voor de zekerheid nog eens een hard reset doen en -bedenk ik me nu- de stock watchface gebruiken, misschien heeft Facer er iets mee te maken.
Ik heb precies deze problemen ook. Zoals Amps beschrijft komen en gaan deze problemen weer. Probeerde gisteren op de fiets met mijn pols door berichten te scrollen: werkte niet. 5 minuten later wel weer...

XBL: DonFrans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 26-06 21:58
Rasmalluin schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

Bij verschillende reviews wordt aangegeven dat het aanbod qua apps zeer beperkt is bij de Gear S3. Wat is jou ervaring?
Mijn ervaring, ook met mn Moto 360, is dat je helemaal geen apps nodig hebt. Sommige telefoon-apps bieden ook een watch-variant (hoef je dus niet los te installeren). Strava is de enige die ik daarvan gebruikte. Voor de Gear S3 heeft Strava geen app en gebruik ik de standaard Samsung Health app. Die werkt minstens zo goed (overigens kan Samsung Health syncrhoniseren naar Strava, maar dat is hardstikke brak).
Qua watchfaces is er keus genoeg op de S3. Ook Facer en Watchmaker zijn daarvoor uitgebracht, al hebben die ook op de S3 een veel hoger batterijverbruik dan de standaard faces.
Pagina: 1

Let op:
Winkels, prijzen, levertijden en dergelijke zaken graag in Moto 360 Prijzen, levertijden, imports