Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.134 views

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 16:48
WoWo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:51:
Ik meen het hier al een keer gelezen te hebben, maar ik kan het echt niet meer terugvinden...
Mijn dochter moet haar 1+1, bij een wisseling van wifi-netwerk, eerst rebooten voordat met het nieuwe (bekende) wifi-netwerk ge-connect wordt.

Waar zou dat aan liggen?
Zie: https://jira.cyanogenmod....et/mobile#issue/BACON-497

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
HaTe schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:31:
[...]

Dat komt doordat de camera foto's in 16:10 maakt en je scherm 16:9 is. Er valt dus een deel buiten beeld. Een oplossing is om het volledige camerabeeld op het scherm weer te geven, maar met zwarte balken. Een andere camera app zou dit zo geregeld kunnen hebben.
Een andere oplossing is om je camera instellingen in te stellen op 16:9 formaat foto's (9,6MP bij de standaard app) . Nadeel is dat je zo niet je hele camera sensor gebruikt en je foto's vrij breed of lang zijn. Een voordeel is dat ze goed op hd tv's passen :)
Heb eens gezocht naar de verhoudingen die horen bij fotoformaten die je in de camera kunt kiezen.
Waar heb jij dit gevonden?

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 09:46

HaTe

haat niet

nokiaan958GB schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:10:
[...]

Heb eens gezocht naar de verhoudingen die horen bij fotoformaten die je in de camera kunt kiezen.
Heb het nog eens nagekeken, blijkbaar is de sensor 4:3 (zoals bijna alles), de foto's die worden gemaakt zijn 4208x3120 pixels. Het was een schatting van mij omdat ik dacht dat de verhouding maar iets breder was dan van het scherm..

Maar je kan het dus vrij simpel zelf testen door op elke resolutie een foto te maken en daarna de verhouding uit te lezen. Maar volgens mij is alles in het lijstje 4:3 en waar 16:9 op staan zijn dat. 16:10 foto's zie je niet zo vaak.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Komt de OnePlus One standaard met een screenprotector?

• Quad
  • Laatst online: 23:06
Nee, maar dat had je ook kunnen zien in de vele foto's en filmpjes.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Rafnold
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:28:
Nee, maar dat had je ook kunnen zien in de vele foto's en filmpjes.
Ik heb het niet over een 'extra' losse screenprotector in de doos, maar of er één al op zit wanneer je dat zwarte sticker van het scherm eraf haalt. Ik heb de telefoon voor me en het lijkt of er al een screenprotector op zit, maar ik wil er niet onnodig aan zitten krabben. :P Snap je wat ik bedoel of niet?

• Quad
Rafnold schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:36:
[...]

Ik heb het niet over een 'extra' losse screenprotector in de doos, maar of er één al op zit wanneer je dat zwarte sticker van het scherm eraf haalt. Ik heb de telefoon voor me en het lijkt of er al een screenprotector op zit, maar ik wil er niet onnodig aan zitten krabben. :P Snap je wat ik bedoel of niet?
Ja ik snap je heel goed, en nee, dat zit er niet op.
Er zit wel een beschermfolie op.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 16:21
Ik heb zojuist een invite gekregen, echter heb ik een dure maand gehad en wil ik eerst nog even sparen. De invite is echter maar 24 uur geldig. Wat gebeurt er als ik hem aan een ander geef? Kan ik dan nog weer een nieuwe invite krijgen, of is mijn kans dan verkeken?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Mahone schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:32:
Ik heb zojuist een invite gekregen, echter heb ik een dure maand gehad en wil ik eerst nog even sparen. De invite is echter maar 24 uur geldig. Wat gebeurt er als ik hem aan een ander geef? Kan ik dan nog weer een nieuwe invite krijgen, of is mijn kans dan verkeken?
kijk ff naar het invite topic
Worden te pas en te onpas invites weggegeven

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 13:35

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
nokiaan958GB schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:10:
[...]

Update: ik heb even van elk formaat groter dan 2 megapixel een foto gemaakt. Blijken allemaal 3:4- en 16:9-formaten te zijn.
Nu gebruik ik bij voorkeur 2:3-formaten. Nu zoek ik een camera-App die 2:3-foto's kan maken. Heb geen zin om elke keer tig-tallen foto's om te moeten zetten.

Heb op google gezocht en al diverse Apps uitgeprobeerd maar nog geen App gevonden die dit formaat ondersteund. 8)7
Iemand toevallig tegen een dergelijks App aangelopen?

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:44

DON PAPA

Tweaker-fan

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En dan wat nieuws waar velen toch wat meer op zitten te wachten:
Lollipop build for @oneplus one has entered QA/QE stage for release! Testing & cert to begin alongside 3rd party partners to meet GMS reqs.
Bron: Cyanogen Inc. Twitter

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Ik heb nu een Nexus 4 en ik zit erover te denken om over te stappen naar de one plus one, is het verstandig om deze stap te maken? Nexus 4 werkt eigenlijk nog vlekkenloos en zonder vertraging, maarja soms wil je je jezelf gewoon verwennen met een nieuw speeltje :)

nothing stops this train

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja dan wel doen uiteraard!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 11:07
Kol Nedra schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:38:
Ik heb nu een Nexus 4 en ik zit erover te denken om over te stappen naar de one plus one, is het verstandig om deze stap te maken? Nexus 4 werkt eigenlijk nog vlekkenloos en zonder vertraging, maarja soms wil je je jezelf gewoon verwennen met een nieuw speeltje :)
Ik ben een half jaar geleden ok overgestapt van een Nexus 4 naar een Oneplus One. Uitstekende upgrade!

• Quad
Ik ben van een Nexus 5 naar een OnePlus One overgegaan, uitstekende stap vooruit. :Y

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Pimorez
  • Niet online
Het enige waar je rekening mee moet houden is de kans op een defect toestel. Als je een volledig functioneel toestel hebt zonder Yellow-band dan is het echt een perfect ding. Heb je een toestel met een mankement? Dan zul je hard moeten smeken om goede support (de één heeft geen problemen met support, het gros van de mensen moet echter lang wachten).

• Kol Nedra
Pimorez schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:08:
[...]

Het enige waar je rekening mee moet houden is de kans op een defect toestel. Als je een volledig functioneel toestel hebt zonder Yellow-band dan is het echt een perfect ding. Heb je een toestel met een mankement? Dan zul je hard moeten smeken om goede support (de één heeft geen problemen met support, het gros van de mensen moet echter lang wachten).
heeft het soms productiefouten? of hoe moet ik dat zien?

nothing stops this train

• Pimorez
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:14:
[...]

heeft het soms productiefouten? of hoe moet ik dat zien?
Er zijn een redelijk aantal OPO's geleverd welke last hebben van de zogenaamde 'yellow-band'. Dit is een probleem waar het onderste deel van het scherm een gele gloed heeft. Het komt door de lijm wat niet goed opgedroogd is, als ik mij niet vergis. Naar horen zeggen komt dit probleem tegenwoordig niet of nauwelijks meer voor, wat erop duidt dat het vooral de eerste batches zijn die er last van hebben. OnePlus heeft volgens mij al ergens laten weten dat het productieproces is aangepast.

Verder is er een enkeling die het probleem heeft dat de speakers/microfoons vanuit de doos niet of niet goed functioneren.

Buiten dat hebben sommige mensen last van multi-touch problemen. Of dit nou komt door een defect in de hardware of de software weet ik niet, wel weet ik dat dit voor de meeste mensen tijdens alledaags gebruik niet merkbaar is.

[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 01-02-2015 13:28 ]

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:46
Eind vorige jaar deze stap gemaakt en ik ben nog steeds erg blij met de One+. Bij het openen van de doos was het wel even wow dit is een grote telefoon maar tijdens het instellen kom je er al achter dat het grote scherm toch wel erg lekker werkt.

• Kol Nedra
Ik ga mijn nexus 4 ook verkopen voor ~150 euro, dus dan betaal ik voor de one+ ook uitendelijk maar 150 euro :P

maar jullie raden allemaal de one+ aan?
Nu nog opzoek naar een invite key en ik ga hem aanschaffen :)
5.5 inch scherm is idd groot, vooral omdat nexus 4 4.7 inch heeft, op begin zeker wennen, maar heb wel een 5.5 inch telefoon in handen gehad van een vriend, je went er idd snel aan :P

nothing stops this train

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 12:26

Phntm

Tlingelingeling

Kol Nedra schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:29:
Ik ga mijn nexus 4 ook verkopen voor ~150 euro, dus dan betaal ik voor de one+ ook uitendelijk maar 150 euro :P

5.5 inch scherm is idd groot, vooral omdat nexus 4 4.7 inch heeft, op begin zeker wennen, maar heb wel een 5.5 inch telefoon in handen gehad van een vriend, je went er idd snel aan :P
Je went zeker snel aan de 5.5". Ik ging van een nexus 4 naar ene iphone 5s en nu naar de OPO en dat was heel snel om te wennen. Jammer dat ik nog de type tyfus heb op telefoons. Mijn rare duimen en ik. :+

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Kol Nedra schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:29:

Op marktplaats staan soms ook invite.

Ik heb ook een oneplus one en ik zou geen kleiner toestel meer willen. Fijn groot scherm. Eerst denk je woh wat groot maar dat denk je niet meer na een dag. Zo was het bij mij. Ik zou er zeker voor gaan. Toestel heeft een grote batterij, wat je makkelijk en dag mee kunt doorkomen. Succes :)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Phntm schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:08:
[...]
Jammer dat ik nog de type tyfus heb op telefoons. Mijn rare duimen en ik. :+
Swypen... dan heb je nooit meer last van 'type tyfus' 8)7

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Dus even over de nieuwe OS, wat kunnen we eigenlijk 12 februari nog meer over horen denken/verwachten jullie? Na al die rumors over dat OP en Cyanogen wat ruzie hadden komt het toch naar buiten dat ze afstand gaan doen van Cyanogen en zelf een OS versie gaan uitbrengen. Het is allemaal spannend nu, maar we kunnen denk ik dan ook verwachten dat Cyanogen die niet stopt met het releasen van compatible ROMs voor de OnePlus toestellen van nu en later in de toekomst.

[ Voor 0% gewijzigd door Phntm op 02-02-2015 16:35 . Reden: typos en autocorrect eruit. ]

• 418O2
  • Laatst online: 21:39
Ja ik weet niet zo goed waar die gedachte vandaan komt. Ze (CM inc) hebben net zelf CM12s aangekondigd.

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 02-02-2015 16:28 ]

• cypher21
Phntm schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:25:
[knip..] Het is allemaal spannend nu, maar we kunnen denk ik dan ook verwachten dat Cyanogen die niet stopt met het releasen van compatible ROMs voor de OnePlus toestellen van nu en later in de toekomst.
Beetje kromme zin...

Jij denkt dat Cyanogen geen Roms meer voor OnePlus beschikbaar maakt gok ik.
Ik deel die mening niet en gok dat er voorlopig gewoon Cyanogenmod voor de Oneplus beschikbaar blijft. Heel misschien in de toekomst geen CMxxS versie meer maar wel vanuit de community.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 10:30

Falastine

Think about my signature...

Ik ben terug naar 4.4.4 ik heb wel 7 lollipop roms gebruikt telkens wel iets wat problemen veroorzaakte.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

cypher21 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:45:
[...]

Beetje kromme zin...

Jij denkt dat Cyanogen geen Roms meer voor OnePlus beschikbaar maakt gok ik.
Ik deel die mening niet en gok dat er voorlopig gewoon Cyanogenmod voor de Oneplus beschikbaar blijft. Heel misschien in de toekomst geen CMxxS versie meer maar wel vanuit de community.
Zeker krom en ook nog eens verkeerd opgevat.

Zie hier knip meister.
maar we kunnen denk ik dan ook verwachten dat Cyanogen die niet stopt met het releasen van compatible ROMs voor de OnePlus toestellen van nu en later in de toekomst.
Ter verduidelijking, de onnodige "die" die door mijn geweldige type tyfus kunstjes is toegevoegd aan mijn kromme zin is nu doorgestreept. En de niet die ik later had toegevoegd is nu in bold. Met andere woorden, nooit heb ik gezegd dat ze gaan/zullen stoppen. :P

• cypher21
Phntm schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:03:
[...]

Zeker krom en ook nog eens verkeerd opgevat.

Zie hier knip meister.

[...]

Ter verduidelijking, de onnodige "die" die door mijn geweldige type tyfus kunstjes is toegevoegd aan mijn kromme zin is nu doorgestreept. En de niet die ik later had toegevoegd is nu in bold. Met andere woorden, nooit heb ik gezegd dat ze gaan/zullen stoppen. :P
Ah dan denken we er idd t zelfde over 😀

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14
Toch eerst nog cm12!

• Quad
CM12 is er al, hetzij in enkel nightlies.

Je bedoeld CM12s, en dat was al bekend: Pimorez in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie" ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• coob
Dacht ook eens een x nieuws te hebben... 8)7

• Hoeksemad
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Sinds een korte tijd nu ook eigenaar van een 1+1. Heb hiervoor een nexus 5 gehad en die is momenteel in gebruik genomen door mijn vriendin.
Maar wat een fijn dingetje die 1+1 zeg! Al ben ik al verwend door lollipop op de nexus 5 en hoop ik dat er snel de CM12S uitkomt of meer informatie over de oxygenrom van 1+1 zelf.

• 418O2
Hoeksemad schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:56:
Sinds een korte tijd nu ook eigenaar van een 1+1. Heb hiervoor een nexus 5 gehad en die is momenteel in gebruik genomen door mijn vriendin.
Maar wat een fijn dingetje die 1+1 zeg! Al ben ik al verwend door lollipop op de nexus 5 en hoop ik dat er snel de CM12S uitkomt of meer informatie over de oxygenrom van 1+1 zelf.
Cm12 draait al soepel en stabiel hoor :)

• coob
Hoeksemad schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:56:
Hier precies hetzelfde, ik een 1+1 en mijn Nexus 5 is naar het vrouwtje. Erg fijne telefoon en vooral de accu valt positief op, niet leeg te krijgen!
Ik moest ook weer even wennen aan Kitkat dus kom maar op met cm12s.
Weinig zin om te rooten.

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Gelekte OxygenOS Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2015/02/71091dc3jw1eow2pq5z3cj20aa0i340h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2015/02/6b1394a6jw1eow2ybjnlaj21ay27dh69.jpg
bron

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• 418O2
Ik acht de kans dat ik OxygenOS ga draaien zeer klein. Ik heb liever Cyanogenmod met een community en een echt idee erachter, dan het OS van een fabrikant die graag uniek wel zijn.

Ik snap ook niet dat ze niet gewoon vanilla Android uitbrengen.

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2015 11:18 ]

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
coob schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:23:
Erg fijne telefoon en vooral de accu valt positief op, niet leeg te krijgen!
een van de vele voordelen van de PlusOne... ik moest mn Nexus 4 na een halve dag al aan de lader hangen, en de PlusOne zit savonds vaak nog rond de 60% :)

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• 418O2
Dat is CM12 en die is er al een maand :P

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
Of is dit de Chinese versie (H2OS) van hun eigen ROM die ze ook zouden uitbrengen?

Ik blijf rustig wachten op de OTA van CM12S...

[ Voor 4% gewijzigd door HNies op 03-02-2015 11:35 ]

Live long and Prosper

• Falastine

Falastine

Ik heb denk ik sinds ik mijn one heb al 15 roms geprobeerd allemaal mee gespeeld. CM11 CM12 saber slim asop mahdi noem het maar op.

De enige voor mij welke echt perfect zonder problemen en lange batterij garandeert is vooralsnog Mahdi Rom.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Falastine schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:53:
Ik heb denk ik sinds ik mijn one heb al 15 roms geprobeerd allemaal mee gespeeld. CM11 CM12 saber slim asop mahdi noem het maar op.

De enige voor mij welke echt perfect zonder problemen en lange batterij garandeert is vooralsnog Mahdi Rom.
En niet de standaard Cm11s ROM? Ik haal hiermee wel heerlijke lange batterij leven hoor! 1,5 tot 2 dagen. Ik ben er zeer tevreden mee, heb ook gewoon natuurlijk root erop omdat het aan te raden is. CM12S zal ik ook zelf op wachten. Oxygen wil ik ook wel proberen maar alles op zijn tijd. 12 Februari komen we sowieso meer te weten over OP's eigen ROM.

• Kol Nedra
mijn pakketje is onderweg hoor, hij staat nu in UK, heathrow :D
kan mijn nexus 4 straks naar mijn vrouwtje toe. grappig om te lezen dat jullie nexussen (wel 5 dan) ook naar vrouwtje is gegaan ^^

nothing stops this train

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 12:26

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Heb sinds enige tijd de 1+. Heb wel last van WiFi uitval, dan moet ik de telefoon op vliegtuigmodus zetten en weer aan om hem aan de praat te brengen. Bekend probleem?

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 13:35
notgib schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:29:
Heb sinds enige tijd de 1+. Heb wel last van WiFi uitval, dan moet ik de telefoon op vliegtuigmodus zetten en weer aan om hem aan de praat te brengen. Bekend probleem?
zie https://jira.cyanogenmod....et/mobile#issue/BACON-497
Bij mijn dochter hielp het om alle bekende netwerken te vergeten en opnieuw te verbinden (op het moment dat ze weer in de buurt waren). Ik heb er zelf overigens nooit last van gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door WoWo op 03-02-2015 15:40 ]

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
Voor mij niet. Heb je dat al zo lang als je 'm hebt? Op alle netwerken? Ik zou eens een factory reset proberen.

• Falastine

Falastine

Dat had ik op standaard CM11 nu met mahdi rom nergens last meer van

• Sanderman74
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09-2020
Vraagje: vorige week ben ik van mijn rugzak bestolen met waaronder mijn Oneplus oplader. Aangezien ze die dingen via de website nog niet aanbieden (best bizar wel) zoek ik nu een goede vervangende oplader voor de phone. Lees een beetje verschillende verhalen, heeft iemand een goede tip voor een goede vervangende oplader misschien?

Verwijderd

Never mind. Is al opgelost.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 00:23 ]

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Goede tip voor een goede vervangende oplader :

http://www.amazon.de/dp/B00GTGS2I6/
http://www.amazon.de/dp/B00RCZTNQS/

[ Voor 23% gewijzigd door anessie op 04-02-2015 04:53 ]

• 418O2
http://www.amazon.de/gp/a...adegerät&sprefix=anker+la

Anker heeft ook leuk spul. Ik heb voor drie tientjes de 5 poorts 40watt lader met vijf goede usbkabels gehaald

• Kol Nedra
vandaag wordt mijn oneplus one geleverd :)
maar vraagje met bezorgen: ik ben vandaag gewoon werken en pas ~18.15 thuis wat gebeurd er met mijn pakje? wordt die aan de buren geleverd? of iets anders?

nothing stops this train

• Falastine

Falastine

bij DHL en die bezorgen komt het vaaaak bij de buren terecht. En wil het weleens gebeuren althans bij mij dat je daar geen melding van krijgt in de brievenbus, of online en maar moet raden waar hij is.

• Kol Nedra
oke thx, ik hoop dat hij dan bij mijn buurman komt, die is werkloos en is dus bijna altijd wel thuis ^^

nothing stops this train

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:58
Falastine schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:28:
bij DHL en die bezorgen komt het vaaaak bij de buren terecht. En wil het weleens gebeuren althans bij mij dat je daar geen melding van krijgt in de brievenbus, of online en maar moet raden waar hij is.
Dat is niet de ervaring die ik heb. Bij mij krijg je na de eerste bezorg poging een kaartje van DHL waar je mee kunt aangeven wanneer ze nog een keer komen of zelf een ophaalpunt kiezen. Als je hier geen gehoor aan geeft gaat je pakketje uiteindelijk naar het DHL sorteercentrum waar je het zelf op moet halen.

Kan iets te maken hebben met je woonsituatie natuurlijk, ik woon in een galerijflat waar ze kennelijk liever geen pakketjes bij buren achterlaten.

• Falastine

Falastine

Grimmie187 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:45:
[...]

Dat is niet de ervaring die ik heb. Bij mij krijg je na de eerste bezorg poging een kaartje van DHL waar je mee kunt aangeven wanneer ze nog een keer komen of zelf een ophaalpunt kiezen. Als je hier geen gehoor aan geeft gaat je pakketje uiteindelijk naar het DHL sorteercentrum waar je het zelf op moet halen.

Kan iets te maken hebben met je woonsituatie natuurlijk, ik woon in een galerijflat waar ze kennelijk liever geen pakketjes bij buren achterlaten.
Klopt ik had em verward met PostNL bij mij. Die bezorgen standaard bij de buren als je er niet bent. Je hebt helemaal gelijk.

• Kol Nedra
DHL punt hier is tot 19.00 uur open, dat is mooi. dus hopelijk kan ik hem daar ophalen dan :)
ik heb btw ook dit besteld: Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzAwWDcwMA==/z/AqAAAOSw-jhUBxW4/$_12.JPG

vond het er goed uitzien :)

nothing stops this train

• Falastine

Falastine

Kol Nedra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:56:
DHL punt hier is tot 19.00 uur open, dat is mooi. dus hopelijk kan ik hem daar ophalen dan :)
ik heb btw ook dit besteld: [afbeelding]

vond het er goed uitzien :)
Die had ik ook. Ik kan je vertellen je telefoon word heel DIK. Daarnaast is het bijna onmogelijk als je hem erin geklikt hebt om hem er weer uit te halen je krijgt bijna gegarandeerd krasjes.

• Kol Nedra
Falastine schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Die had ik ook. Ik kan je vertellen je telefoon word heel DIK. Daarnaast is het bijna onmogelijk als je hem erin geklikt hebt om hem er weer uit te halen je krijgt bijna gegarandeerd krasjes.
dus jij vond hem niet fijn?? wat gebruik je dan?

nothing stops this train

• nielZify
  • Laatst online: 15-11 23:15
Falastine schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Worst sales pitch...ever! :)

• Falastine

Falastine

Kol Nedra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:01:
[...]

dus jij vond hem niet fijn?? wat gebruik je dan?
Ik gebruik tempered glass nu en geen hoesje. De achterkant als die gekrast is dan zal ik hem vervangen met een andere achterkant zijn heel simpel te vervangen. Hij is al groot de telefoon met dat hoesje word die echt enorm.

• Falastine

Falastine

DIK in de zin van dikte niet DIK in de zin van 16 jarig COOL/VET enz :D

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 12:26

notgib

ach, wat zal ik zeggen

J.Appleseed schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:38:
[...]
Voor mij niet. Heb je dat al zo lang als je 'm hebt? Op alle netwerken? Ik zou eens een factory reset proberen.
Dat is een idee. Thanks.

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 09:16
Hey 1+1ers,

Ik overweeg de stap naar de One te maken. Hoe ervaren jullie de 4g-dekking van KPN in Amsterdam? Ik weet niet of 1800mhz al actief gebruikt wordt door KPN.

• Sanderman74
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09-2020
Bedankt voor deze tip, die Anker charger ziet er heel goed uit en handig voor meerdere apparaten. Heb deze meteen maar bestelt met een nieuwe standaard platte korte USB kabel.

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Narc schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:54:
Hey 1+1ers,

Ik overweeg de stap naar de One te maken. Hoe ervaren jullie de 4g-dekking van KPN in Amsterdam? Ik weet niet of 1800mhz al actief gebruikt wordt door KPN.
Zelf geen ervaring mee, maar ik begreep dat dat echt heel mondjesmaat gebeurt. Hier kan je zien hoe dat gaat. Als je hier dus veel waarde aan hecht zou ik dus niet voor de 1+1 gaan of evt overstappen nr T-Mobile. Die hebben we 4G in de randstad op n andere band. Maar 1+1 met KPN 4G gaat hem komende maanden nog echt niet worden. Dan kan je misschien nog beter wachten op de 1+2 ;)

• Kol Nedra
Telefoon is binnen 8)
eerste indruk: wauw!!
scherm is helemaal perfect, ik heb geen last van Yellowband :)

nu dus lekker aan de gang, kijken wat er allemaal mogelijk is _/-\o_

nothing stops this train

• BlazeMuis
  • Laatst online: 18-11 15:28
Kol Nedra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:08:
Telefoon is binnen 8)

Vraagje, wanneer heb je em besteld? En heb je met of zonder Cyanogen logo?

• Kol Nedra
wesley17 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:50:
[...]

Vraagje, wanneer heb je em besteld? En heb je met of zonder Cyanogen logo?
zonder de cyanogen logo op de achterkant, dus alleen de 1+ logo
ik had hem 2 Februari bbesteld ~14.30
binnen op 4 Feb om ~13.45
heb wel express verzending gedaan, dat kost 9 euro meer dan de standaard verzending.
Ik was niet thuis op dat moment maar mijn buurman wel, die had het pakje aangenomen

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 04-02-2015 17:03 ]

nothing stops this train

• Melvivio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-05 09:44
Vandaag de knoop doorgehakt (ben redelijk novice smartphone user) en de 64GB besteld. Benieuwd wanneer deze binnen is. De grootte lijkt mij wel wennen. (kom van een N97 & E7) af, net als het typen op touchscreen. Specs lijken mij zeer goed, voor een nette prijs dus is een gok die ik wel wil wagen.

Hopelijk is de functionaliteit van het gemodificeerde Android systeem erg goed en stuk beter als de slappe ondersteuning van symbian. Maar gezien ik hier geen zeer slechte ervaringen zo kon vinden lijkt me dat wel ok. Nu hopen dat ze me geen maandag morgen model leveren haha

• Kol Nedra
voor de update kon ik dubbeltikken op scherm om telefoon te ontgrendelen, heb nu 2 updates moeten doen en nu werkt die feature niet meer? hij is er nog wel hoop ik? en waar zit dat?

nothing stops this train

• HNies
  • Laatst online: 01-10 16:12
Kol Nedra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:33:
voor de update kon ik dubbeltikken op scherm om telefoon te ontgrendelen, heb nu 2 updates moeten doen en nu werkt die feature niet meer? hij is er nog wel hoop ik? en waar zit dat?
Instellingen > scherm & verlichting > dubbeltikken om te ontwaken aanvinken

Live long and Prosper

• No-kia
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07-2019
Kol Nedra schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:08:
Telefoon is binnen 8)

Gefeliciteerd! _/-\o_
Veel plezier er mee!

• Quad
Er komt dus nog eerst een update van CM11S voor dat CM12S komt blijkbaar?
OnePlus users will soon get the benefits of SwiftKey Keyboard as our smart typing app is coming to their flagship OnePlus One device.

This comes as part of a wider update to Cyanogen 11S.

As of the end of this month, OnePlus One users will be able to enjoy all the usual features of the SwiftKey Keyboard for Android, including a range of colorful themes, swipe-typing feature SwiftKey Flow and the ability to type in up to three languages at once without switching settings.
bron

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• anessie
Sanderman74 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:27:
[...]

Bedankt voor deze tip, die Anker charger ziet er heel goed uit en handig voor meerdere apparaten. Heb deze meteen maar bestelt met een nieuwe standaard platte korte USB kabel.
Opgelet, niet elke "standaard" usb kabel geeft ook die 2.1A door.

Ik ben zelf zeer tevreden van deze kabel: http://www.amazon.de/gp/product/B00NBM4KAU/

3.0 Ampere und 22 AWG: Für extraschnelles Laden

Geeft een merkbaar korte laadtijd dan zomaar een kabeltje (die meestal maar 1 tot 1.5A aankunnen).

Zeker die chinese ebay kabels met fastcharge etc halen vaak ~2A niet.

[ Voor 12% gewijzigd door anessie op 04-02-2015 23:14 ]

• Quad
2 meter kabel, en dan nog dat kunnen halen?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• anessie
Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 23:04:
2 meter kabel, en dan nog dat kunnen halen?
Gaat Laadt als een trein!

[ Voor 3% gewijzigd door anessie op 05-02-2015 02:51 ]

• Quad
Spijtig, niet op eBay te vinden, en gaat lastig bestellen bij Amazon zonder CC. Niet persé nodig, dus geen ramp. :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• BleuZ
Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:18:

[...]

bron
Dat sowieso. 05S o.i.d. ligt nu voor goedkeuring bij Google. Het stelt me echter niet gerust dat er wordt gezegd "the end of this month"... Had gehoopt dat CM12S dan al uit zou zijn.

• jahallow
Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:18:

[...]

bron
Wel prima dat je Swiftkey er nu bij krijgt. Beste keyboard out there imo...

• superiscch
  • Laatst online: 19-11 16:13
SwiftKey is al gratis te downloaden, ik zie de meerwaarde niet 😊

• jahallow
superiscch schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:59:
SwiftKey is al gratis te downloaden, ik zie de meerwaarde niet 😊
de Pro versie toch niet? Ik heb er iig wel is iets voor betaald. Is de vraag of dat dan de versie is die je 'krijgt' bij update van CM. Zo niet, dan is het natuurlijk enkel goed voor de bekendheid van Swiftkey en portemonnee van CM of 1+1.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Swiftkey is een tijd terug gratis geworden waarbij men wil verdienen door thema's etc te verkopen in de store die je vanuit Swiftkey kunt gebruiken. Iedereen die betaald had kreeg indertijd een aantal gratis thema's ter compensatie als ik het goed heb.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• superiscch
  • Laatst online: 19-11 16:13
jahallow schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:02:
[...]

de Pro versie toch niet? Ik heb er iig wel is iets voor betaald. Is de vraag of dat dan de versie is die je 'krijgt' bij update van CM. Zo niet, dan is het natuurlijk enkel goed voor de bekendheid van Swiftkey en portemonnee van CM of 1+1.
Zoals bor zegt, SwiftKey is gratis geworden, vandaar dat ik de meerwaarde niet snap ☺. De themes zijn betalend...

[ Voor 5% gewijzigd door superiscch op 05-02-2015 11:18 ]

• Bor

Bor

De meerwaarde is dat je straks een van de meest populaire / beste keyboards standaard meegeleverd krijgt bij de Oneplus. Dit is voor beide partijen natuurlijk interessant want Switfkey maakt zijn userbase groter en Oneplus wordt interessanter door een default top notch keyboard.

• BleuZ
Bor de Wollef schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:10:
De meerwaarde is dat je straks een van de meest populaire / beste keyboards standaard meegeleverd krijgt bij de Oneplus. Dit is voor beide partijen natuurlijk interessant want Switfkey maakt zijn userbase groter en Oneplus wordt interessanter door een default top notch keyboard.
Leuk dat je dat zo stelt, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten. Een toetsenbord is gewoon een persoonlijke voorkeur, en ik heb een sterke voorkeur voor het standaard Google toetsenbord.

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 02:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Stomme vraag maar ik kan het niet 123 vinden, als ik hem zou bestellen bij banggood (klinkt als een porno site :P ) zit er standaard een stekker bij voor NL stopcontacten? of moet dat apart?
Heb anders nog wel het blokje van m'n Iphone 4 voor de usb aansluiting etc maar toch wel ff weten :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• BleuZ
BlackEyedAngel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:40:
Stomme vraag maar ik kan het niet 123 vinden, als ik hem zou bestellen bij banggood (klinkt als een porno site :P ) zit er standaard een stekker bij voor NL stopcontacten? of moet dat apart?
Heb anders nog wel het blokje van m'n Iphone 4 voor de usb aansluiting etc maar toch wel ff weten :)
Waarom zou je hem in Godsnaam daar willen bestellen? Er is een overbloed aan invites tegenwoordig, en via OnePlus heb je ook gewoon garantie.

• Bor

Bor

J.Appleseed schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:39:
[...]

Leuk dat je dat zo stelt, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten. Een toetsenbord is gewoon een persoonlijke voorkeur, en ik heb een sterke voorkeur voor het standaard Google toetsenbord.
Dan kies je die toch? Ik zie het probleem niet zo hoor. Voor zover ik weet wordt Swiftkey als extra meegeleverd. Niets verplicht je het te gebruiken. De meeste fabrikanten leveren een of meerdere toetsenborden mee bij hun rom. Je zult dit meer en meer gaan zien naar geland de One populairder gaat worden.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Bor de Wollef schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:02:
[...]

Dan kies je die toch? Ik zie het probleem niet zo hoor. Voor zover ik weet wordt Swiftkey als extra meegeleverd. Niets verplicht je het te gebruiken. De meeste fabrikanten leveren een of meerdere toetsenborden mee bij hun rom. Je zult dit meer en meer gaan zien naar geland de One populairder gaat worden.
Je kan ook SwiftKey holo thema nemen dan heb je de gewone Android toetsenbord met de features van swiftkey, niks mis mee toch?

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

J.Appleseed schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:41:
[...]

Waarom zou je hem in Godsnaam daar willen bestellen? Er is een overbloed aan invites tegenwoordig, en via OnePlus heb je ook gewoon garantie.
M"n paypal heeft wat problemen die maar niet opgelost willen worden. Kan altijd die van m'n gf gebruiken, maar de stekkervraag blijft :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• cypher21
BlackEyedAngel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:33:
[...]

M"n paypal heeft wat problemen die maar niet opgelost willen worden. Kan altijd die van m'n gf gebruiken, maar de stekkervraag blijft :)
Vraag het de Banggood verkoper.
Als je bij OnePlus besteld, krijg je afhankelijk van je lokatie de juiste stekker (EU/UK/US)

Zou je aanraden gewoon bij Oneplus te bestellen, dan heb je ook geen mogelijke import kosten

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

cypher21 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:42:
[...]

Vraag het de Banggood verkoper.
Als je bij OnePlus besteld, krijg je afhankelijk van je lokatie de juiste stekker (EU/UK/US)

Zou je aanraden gewoon bij Oneplus te bestellen, dan heb je ook geen mogelijke import kosten
Duidelijk antwoord, thank you :)

• BleuZ
Bor de Wollef schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:02:
[...]

Als OnePlus dit vaker gaat doen is dat voor mij een reden om elders te kijken voor een telefoon. Ik heb dit toestel gekocht vanwege de stock Android ervaring, en dat houdt in dat ik er geen bloatware op verwacht (want ondanks dat jij en anderen dat een goede app vinden verandert dat niks aan het feit dat het bloatware is, en mensen zoals ik die Swiftkey niet verkiezen hebben daar absoluut geen boodschap aan).

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb dit toestel gekocht vanwege de stock Android ervaring, en dat houdt in dat ik er geen bloatware op verwacht
Maar er zit standaard helemaal geen stock Android op, maar Cyanogenmod?! Dus als je per se stock wilde hebben dan heb je niet de goede telefoon gekozen.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Bloatware is imho niet ZO verschrikkelijk, zolang je tenminste maar de OPTIE hebt om het te kunnen verwijderen

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.