Het klopt gewoon wat ze zeggen, de telefoon kan dat. Dankzij Cyanogen.
Haha, als dat zo is, overweeg ik toch eerst een eventuele Nexus 6. Want ik weet wel dat ik niet teveel moeite ga doen voor een invite. Zo graag wil ik hem ook weer niet.alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:35:
[...]
Klopt, denk dat hij in de herfst pas goed leverbaar wordt.
De prijs van 64 GB voor 300 euro klopt trouwens gewoon. Inclusief btw. Netjes.
Bron? Dat is namelijk echt geweldig gewoon!!alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:37:
Goed de belangrijkste dingen weet ik nu wel. Ik ga weer even aan de slag. Lees straks op twitter en hier wel de nodige berichten terug.
I'm out!
I'm out!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik geef mijn bronnen niet graag prijs, binnen een uurtje weet je dat ik gelijk hebSchoutse schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:37:
[...]
Bron? Dat is namelijk echt geweldig gewoon!!
Verwijderd
Waarom zegt Carl van 1+ dan dat ze niet weten of ze genoeg in voorraad moeten houden omdatalwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:37:
een beginnend bedrijf niet teveel moet bestellen ivm financieel en voorraad risico?
En daarom met een invite systeem werken.
Met zulke prijzen stromen de orders gewoon binnen.
Ben benieuwd, dat is namelijk wel écht een hele strakke prijs!alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:38:
[...]
Ik geef mijn bronnen niet graag prijs, binnen een uurtje weet je dat ik gelijk heb
Op hun twitter staan nu eindelijk echte renders:
https://twitter.com/oneplus

Tsja.. nu ben ik ook om natuurlijk
Alleen nog zo'n invite weten te bemachtigen, tot herfst wachten is wel erg lang.
https://twitter.com/oneplus

Tsja.. nu ben ik ook om natuurlijk
[ Voor 13% gewijzigd door Mooneater op 23-04-2014 09:43 . Reden: twitter link toegevoegd ]
Ik ben echt benieuwd naar de beschikbaarheid. Dat invitesysteem zal toch niet heel lang duren hoop ik? Daarna zullen ze toch een webshop oid moeten opzetten. Iets dat bij Oppo niet zo goed ging als ik me het goed herinner.
Mijn abbo voor m'n huidige HTC One S loopt in december af en dan zie ik dat dit een mooie vervanger gaat worden. Alleen woon ik dan in de UK, maar ik dacht gezien te hebben dat hij daar ook beschikbaar wordt?
Eerste batch gaat naar de invites. Midden Mei zou het "verkrijgbaar" moeten zijn moeten zijn voor de eerste gebruikers.
[ Voor 23% gewijzigd door polopolo150 op 23-04-2014 09:44 ]
Tot een uur geleden wist je nog niets en nu heb je opeens geheime bronnen.alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:38:
[...]
Ik geef mijn bronnen niet graag prijs, binnen een uurtje weet je dat ik gelijk heb

Omdat ik mijn bron ook pas net gesproken heb, wacht maar. Om 10 uur weten jullie ook dat de prijs van 64 GB 300 euro gaat bedragen, inclusief btwBPP schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:45:
[...]
Tot een uur geleden wist je nog niets en nu heb je opeens geheime bronnen.![]()
![]()
Wie weet is alwaysleft wel de Tim van het oneplus forumBPP schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:45:
[...]
Tot een uur geleden wist je nog niets en nu heb je opeens geheime bronnen.![]()
![]()
Ze praten nu over de prijs in de stream, hopelijk weten we het zo!

Er zouden stereospeakers van JBL inzitten. Ziet er goed uit
Alleen jammer van het gaatje voor de microfoon. Trek dan die van de speakers aan beide zijden even stukje door.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verdomd, zie ik nu pas. De speakers en microfoon staan naast elkaar. Gaat dit niet enorm storen wanneer je gaat bellen op speaker mode?
Seriously?Quad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:47:
Alleen jammer van het gaatje voor de microfoon. Trek dan die van de speakers aan beide zijden even stukje door.
Plaatje van de achterkant:

En de binnenkant:

En de binnenkant:

Ziet er gewoon strak uittweaker2010 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:50:
Plaatje van de achterkant:
[afbeelding]
En de binnenkant:
[afbeelding]
Gewoon de earspeaker gebruiken?polopolo150 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:48:
Verdomd, zie ik nu pas. De speakers en microfoon staan naast elkaar. Gaat dit niet enorm storen wanneer je gaat bellen op speaker mode?
En daar zijn de prijzen!
Weet iemand wat dat in euro's zijn?
269 euroFlokman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:52:
En daar zijn de prijzen!
Volgens stream 2299 yuan voor 64gb, dat naar euro's is 266.56! Plus btw en 300 euro lijkt te kloppen!!!
320 USD for 16 GB, $368 USD 64 GB, omgerekend
Zou hij dan toch zonder invite verkrijgbaar zijn?OnePlus @oneplus 8 min.
“Our store will be localized to your language and currency. We’ll ship from a warehouse near you.” #OnePlusOne #NeverSettle
Jezus als dat echt de prijzen zijn!
Wel jammer dat de waarde van Android producten alleen maar omlaag gaan tov Apple.
Over 5 minuten staan de prijzen overal, dus mijn bron kloptFlokman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:54:
Volgens stream 2299 yuan voor 64gb, dat naar euro's is 266.56! Plus btw en 300 euro lijkt te kloppen!!!
en dan vertel je ons ook je geheime bron?alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:54:
[...]
Over 5 minuten staan de prijzen overal, dus mijn bron klopt

21 mei zo te zien >.>;;;
Dance Dance Revolution
Waarom is dat jammer? Alleen maar meer reden om voor een Android toestel te kiezen toch?BPP schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:54:
[...]
Wel jammer dat de waarde van Android producten alleen maar omlaag gaan tov Apple.

[ Voor 25% gewijzigd door tweaker2010 op 23-04-2014 09:58 ]
Ben zelf iemand die vaak belt via de speakers ipv de earspeaker in heel wat gevallen. Vandaar.
Ik ben onduidelijk. Ik bedoel dat de earspeaker dan gewoon wat harder gaat, ipv gebruik te maken van de bottom speakers.polopolo150 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:57:
[...]
Ben zelf iemand die vaak belt via de speakers ipv de earspeaker in heel wat gevallen. Vandaar.
Overigens: Wit - 16GB, Zwart - 64GB. Jammer dat je dan verplicht een bepaalde kleur moet kiezen aan de hand van de grootte (of andersom

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Noisecancelling zullen ze wel toepassen, zoals elke fabrikant dat doet.polopolo150 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:57:
[...]
Ooohh dacht al. Ja dat kan, mits het goeie earspeakers zijn.floriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:58:
[...]
Ik ben onduidelijk. Ik bedoel dat de earspeaker dan gewoon wat harder gaat, ipv gebruik te maken van de bottom speakers.
kan wel leven met een zwarte foon hoorfloriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:58:
[...]
Ik ben onduidelijk. Ik bedoel dat de earspeaker dan gewoon wat harder gaat, ipv gebruik te maken van de bottom speakers.
Overigens: Wit - 16GB, Zwart - 64GB. Jammer dat je dan verplicht een bepaalde kleur moet kiezen aan de hand van de grootte (of andersom).
Dance Dance Revolution
Gelukkig zou de match voor mij 64Gb en zwart zijn.floriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:58:
[...]
Overigens: Wit - 16GB, Zwart - 64GB. Jammer dat je dan verplicht een bepaalde kleur moet kiezen aan de hand van de grootte (of andersom).
Wat ik jullie al wist te vertellen
300 euro voor 64 GB
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Voor die 3 tientjes neem je inderdaad toch gewoon 64Gb. Zelfs als hij MicroSD zou slikken is dat nog goedkoop
wie gaat het ''ik wil een invite'' topic maken ??
64G. En wij ons druk maken over band 20 op 4G. Die Chinezen zijn ons gewoon ver vooruit
Nu is er bij mij geen twijfel meer, dit wordt em
nou nog een invite zien te vindenSchoutse schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:00:
Nu is er bij mij geen twijfel meer, dit wordt em
Dance Dance Revolution
Ben benieuwd of de prijzen hier in NL echt op 299 euro blijven of erover heen gaan.
http://oneplus.net/ staat ineens een heel andere countdown... 10 dagen!
Countdown is gestopt op de website, staat nu op 10 10 10 14
Ok, je had gelijk!alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:59:
[...]
Wat ik jullie al wist te vertellen![]()
300 euro voor 64 GB![]()
![]()
![]()
De counter is nu versprongen naar 10 dagen + 10 uur + 30 minuten
zou dat de dag zijn waarop je zonder invite kan kopen?
Edit: het lijkt alsof de counter omhoog loopt? zou het dan niet tijd zijn?
zou dat de dag zijn waarop je zonder invite kan kopen?
Edit: het lijkt alsof de counter omhoog loopt? zou het dan niet tijd zijn?
[ Voor 36% gewijzigd door Mooneater op 23-04-2014 10:04 . Reden: countdown getal klopte niet ]
FP artikel tweakers met nogmaals de prijs
: nieuws: OnePlus brengt Nexus 5-concurrent uit voor 269 euro
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 23-04-2014 10:02 ]
Verwijderd
Tja. Had het scherm 5'' gemaakt en ik had hem gekocht. 5,5'' is echt te groot. Ook moet ik nog zien dat er geen addertje onder het gras zit.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 10:05 ]
Waarom een Nexus 5 concurrent? Hij concurreert toch met de S5, 5S, One M8 qua hardware? Dat hij goedkoper is dan de Nexus 5 is alleen maar meegenomen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar marginaal groter dan bijv. een nexus 5 met 5" schemrVerwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:03:
Tja. Had het scherm 5'' gemaakt en ik had hem gekocht. 5,5'' is echt te groot. Ook moet ik nog zien dat er geen addertje onder het gras zit.
“The lightest 5'5 phone in the world: 162g.” #OnePlusOne #NeverSettle
Ook niet waar dus. LG Optimus G Pro is 160 gram. Prijs is wel aanlokkelijk.
Ook niet waar dus. LG Optimus G Pro is 160 gram. Prijs is wel aanlokkelijk.
Hahaha, heerlijk om te lezen dit: http://forums.oneplus.net...-is-founded-on-lies.2803/
welke afmetingen gebruik jij dan?418O2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:05:
[...]
Maar marginaal groter dan bijv. een nexus 5 met 5" schemr
Precies, qua specs ( camera en speakers en display) is dit wat het lijkt gewoon beter dan een S5Quad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:05:
Waarom een Nexus 5 concurrent? Hij concurreert toch met de S5, 5S, One M8 qua hardware? Dat hij goedkoper is dan de Nexus 5 is alleen maar meegenomen.
Verwijderd
Ja, en die is weer marginaal groter dan een 4,7'' telefoon, en die is weer groter dan een 4,3'' telefoon. Ergens moet je een grens stellen418O2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:05:
[...]
Maar marginaal groter dan bijv. een nexus 5 met 5" schemr
JBL Speakers
Sony Lens
5.5 inch Full HD Display etc etc
En dat voor een prijs van 269 euro. Man die inkoper daar moeten ze een life-time achievement award geven.
Sony Lens
En dat voor een prijs van 269 euro. Man die inkoper daar moeten ze een life-time achievement award geven.
[ Voor 3% gewijzigd door BPP op 23-04-2014 10:08 ]
En een camera die zich kan meten met de iPhone 5S, dus een super cameraBPP schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:07:
JBL Speakers
Sony Lens
En dat voor een prijs van 269 euro. Man die inkoper daar moeten ze een life-time award geven.
Website geeft bij mij een 'bad gateway'. Jammer, want ik wil er een net als heel Tweakers blijkbaar.
Helaas inmiddels down, maar gelukkig hebben we Google cachebarrymossel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:06:
Hahaha, heerlijk om te lezen dit: http://forums.oneplus.net...-is-founded-on-lies.2803/
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
OnePlus Forums
Preparing for new product page.
Preparing for new product page.
Forum is voor mij ook kapot 
Trouwens, heeft de telefoon NFC? Niks over gezegd volgend mij?
Bij mij staat er nu.. Preparing for new product page.
haha, te laat dus
haha, te laat dus
[ Voor 16% gewijzigd door Supergroover76 op 23-04-2014 10:14 ]
Verwijderd
Het doet me allemaal eng veel denken aan Oppo met zijn Find 5. Ik blijf voorlopig sceptisch.
Niet dat ik weet. Net als over de "charging/battery secret".barrymossel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:14:
Forum is voor mij ook kapot
1 minpuntje tot nu toe maar kunnen ontdekken, hij ondersteund geen quick charge. Dus opladen zal zo'n 2 uur duren.
Sja, met een 3100mAh accu is dat minder een probleem natuurlijkalwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:17:
1 minpuntje tot nu toe maar kunnen ontdekken, hij ondersteund geen quick charge. Dus opladen zal zo'n 2 uur duren.
How can I get an invite?
You can get invites from friends who have purchased a OnePlus One, or by participating in our contests and promotions on the OnePlus Forums, Facebook, Twitter and Google Plus. If you haven't got one yet, don't worry - they are sent out on a rolling basis and will only become more plentiful as time goes by. An invite guarantees that you will be able to buy a OnePlus One straight away.
You can get invites from friends who have purchased a OnePlus One, or by participating in our contests and promotions on the OnePlus Forums, Facebook, Twitter and Google Plus. If you haven't got one yet, don't worry - they are sent out on a rolling basis and will only become more plentiful as time goes by. An invite guarantees that you will be able to buy a OnePlus One straight away.
Gaat een hoop mis met die site:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| SQLSTATE[HY000] [2002] Connection refused #0 /home/oneplus.net/magento/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Mysql.php(96): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->_connect() #1 /home/oneplus.net/magento/public_html/lib/Varien/Db/Adapter/Pdo/Mysql.php(320): Zend_Db_Adapter_Pdo_Mysql->_connect() #2 /home/oneplus.net/magento/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(459): Varien_Db_Adapter_Pdo_Mysql->_connect() #3 /home/oneplus.net/magento/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Abstract.php(238): Zend_Db_Adapter_Abstract->query('SET NAMES utf8', Array) #4 /home/oneplus.net/magento/public_html/lib/Varien/Db/Adapter/Pdo/Mysql.php(428): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->query('SET NAMES utf8', Array) #5 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource.php(169): Varien_Db_Adapter_Pdo_Mysql->query('SET NAMES utf8') #6 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource.php(110): Mage_Core_Model_Resource->_newConnection('pdo_mysql', Object(Mage_Core_Model_Config_Element)) #7 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(141): Mage_Core_Model_Resource->getConnection('core_setup') #8 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(234): Mage_Core_Model_Resource_Setup->__construct('core_setup') #9 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(417): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates() #10 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(343): Mage_Core_Model_App->_initModules() #11 /home/oneplus.net/magento/public_html/app/Mage.php(684): Mage_Core_Model_App->run(Array) #12 /home/oneplus.net/magento/public_html/index.php(90): Mage::run('', 'store') #13 {main} |
Mwah, de Oppo Find 7a heeft ook een redelijk grote batterij en zelfde soort scherm en in standbye vreet die stroom. Komt door de software418O2 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:18:
[...]
Sja, met een 3100mAh accu is dat minder een probleem natuurlijk
Hier meer FAQ:floriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:18:
How can I get an invite?
http://support.oneplus.net/hc/en-us
Mooi, dan kan je hem dus gelijk kopen. En dus zonder invites vanaf uiterlijk eind meifloriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:18:
How can I get an invite?
Heeft wel NFCfloriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:16:
[...]
Niet dat ik weet. Net als over de "charging/battery secret".
Bron: http://oneplus.net/one#specifications
Op de product pagina staat inderdaad Q2alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:21:
[...]
Mooi, dan kan je hem dus gelijk kopen. En dus zonder invites vanaf uiterlijk eind mei
edit:
AVAILABLE STARTING FROM Q2
[ Voor 6% gewijzigd door silasje1 op 23-04-2014 10:24 ]
Dat maak ik er niet uit op. Ik denk dat ze bedoelen dat de hoeveelheid invites exponentieel toenemen en dat het naar mate de tijd verder verstrijkt gemakkelijker zal zijn aan een invite te komen.alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:21:
[...]
Mooi, dan kan je hem dus gelijk kopen. En dus zonder invites vanaf uiterlijk eind mei
Ja en dat je zeker bent bij 1 van de eerste lichtingen te zitten, wat misschien ook pas eind mei is. Och, ik heb het geduld. Wou voor de nieuwe iPhone gaan ( nog half jaar wachten). Dan is dit een prima alternatieffloriz87 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:24:
[...]
Dat maak ik er niet uit op. Ik denk dat ze bedoelen dat de hoeveelheid invites exponentieel toenemen en dat het naar mate de tijd verder verstrijkt gemakkelijker zal zijn aan een invite te komen.
Ja: NFC - 65T (software card emulation, payment methods and multi-tag support)barrymossel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:14:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Arnoud vind het kennelijk bij elk OPO artikel nodig om te benadrukken dat het een Nexus 5 concurrent is.alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:01:
FP artikel tweakers met nogmaals de prijs: nieuws: OnePlus brengt Nexus 5-concurrent uit voor 269 euro
De fans weten dit toch wel. Het is gewoon een losstaand toestel en ze kunnen beter One in de titel zetten.
In leven te zien. Galaxy Note 3 versus One Plus One
Mooi, zo snel filmpjes YouTube: OnePlus One vs Samsung Galaxy Note 3 - Quick Look
Mooi, zo snel filmpjes YouTube: OnePlus One vs Samsung Galaxy Note 3 - Quick Look
but will it blend?alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:27:
In leven te zien. Galaxy Note 3 versus One Plus One![]()
Keurig Stock Android trouwens op de One Plus One.
Tweakers kijkt naar de prijs. Heb je 350 euro te besteden, dan kies je tussen de 1+1 of de Nexus 5. Dan zijn het dus concurrenten. Kijk je naar de S5, Htc One, Z1 etc, dan doet ie daar ook niet voor onder, en scoort ie uitzonderlijk goed op de prijs, die minstens de helft is.tweaker2010 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:26:
[...]
Arnoud vind het kennelijk bij elk OPO artikel nodig om te benadrukken dat het een Nexus 5 concurrent is.
De fans weten dit toch wel. Het is gewoon een losstaand toestel en ze kunnen beter One in de titel zetten.
Op band 20 4G is de 1+1 op alle vlakken beter, al is de gebruikservaring qua software etc. Nog even afwachten.
Holy shit, Android Authority heeft veel 1+1 video's al geupload. YouTube: Android Authority
Nee, cyanogenmod.alwaysleft schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:29:
Keurig Stock Android trouwens op de One Plus One.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.