Dan heb je waarschijnlijk de neppe versie..HyperBart schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:59:
Ok, een Nilkin protector moet je dus geen 5 cm over de tafel schuiven want dan staat ie vol met lichte krassen...
Nope, gecontroleerd met die sticker op de achterkant. Het is een genuine. Maar zoals gezegd: zand is nefast voor dit soort dingen.
Verwijderd
Staat jouw tafel op het strand ?HyperBart schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:01:
Nope, gecontroleerd met die sticker op de achterkant. Het is een genuine. Maar zoals gezegd: zand is nefast voor dit soort dingen.
Ik lees op het forum dat er toch OPO's zijn die niet naar behoren werken (zoals elk ander telefoon(merk)) en daarom terug gestuurd moeten worden. En dat doen ze dan via paypal, maar als je niet zelf via paypal hebt betaald, maar de telefoon van een ander tweaker hebt gekocht. Hoe moet je dan je telefoon terug sturen? Hierdoor durf ik eigenlijk niet een oneplus one via V&A te kopen nadat ik deze forum door heb gelezen.
[ Voor 4% gewijzigd door yeth3119 op 22-08-2014 16:07 ]
ik heb veel glazen tafelbladen thuis, en de geluiden die ik net te vaak hoor bij het neerleggen/schuiven gaan je haren ook van overeind staan. glas + voeten op tafel = niet goed.
Net een 64GB besteld dankzij een uitnodiging van een zeer gulle mede-Tweaker!
Top! En nu afwachten...
p.s. ik was een beetje teleurgesteld dat de hoesjes allemaal uitverkocht waren, heb deze los besteld bij Oppomart.. daar hadden ze ze vreemd genoeg nog wel op voorraad!
http://www.oppomart.com/o...case-for-oneplus-one.html
Top! En nu afwachten...
p.s. ik was een beetje teleurgesteld dat de hoesjes allemaal uitverkocht waren, heb deze los besteld bij Oppomart.. daar hadden ze ze vreemd genoeg nog wel op voorraad!
http://www.oppomart.com/o...case-for-oneplus-one.html
Vandaag weer gebeurd. Snap er werkelijk waar geen kut van. Mag hopen dat dit een softwareprobleem is.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:59:
[...]
Heb dit ook al 2 keer gehad en heb nu gekozen voor importeren met Google account.
Afwachten maar
Terecht. In principe gaat alles via het Oneplus account van degene die de telefoon gekocht heeft. Ik wens je veel succes om garantie te claimen met alleen een "bonnetje".yeth3119 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:06:
Ik lees op het forum dat er toch OPO's zijn die niet naar behoren werken (zoals elk ander telefoon(merk)) en daarom terug gestuurd moeten worden. En dat doen ze dan via paypal, maar als je niet zelf via paypal hebt betaald, maar de telefoon van een ander tweaker hebt gekocht. Hoe moet je dan je telefoon terug sturen? Hierdoor durf ik eigenlijk niet een oneplus one via V&A te kopen nadat ik deze forum door heb gelezen.
En het zijn echt ratten bij Oneplus. Ze doen zoveel mogelijk om je maar niet te hoeven helpen. Zie alle support problemen op het forum daar maar eens.
De slechte support, de tegenvallende camera en slechte ondersteuning voor 4G. Dat zijn een beetje de grote punten waarop bespaard is bij de OnePlus...
Camera is toch goed? In low light blijkbaar inderdaad minder (zelf nog niet gemerkt).Bhai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:09:
De slechte support, de tegenvallende camera en slechte ondersteuning voor 4G. Dat zijn een beetje de grote punten waarop bespaard is bij de OnePlus...
4G tja, hangt er vanaf welke banden ze gebruiken bij je provider maar inderdaad ook niet %100 ondersteunt.
En support lijkt echt wel een hel.

Als je telefoon is hij super, maar als je een probleem hebt (hardwarematig) heb je een probleem.
Laten we hopen dat ze het ZO DRUK hebben met de One te maken dat ze onderbemand zijn voor support en dat het dus zal beteren. ( Dit is geen excuus, enkel wat ik hoop
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Dat wordt dan inderdaad een probleem, dat wordt dan of wachten op een invite of een invite kopen (wat ook niet makkelijk gaat). Dan kan ik nog altijd mijn geld terug vragen van paypal (zoals iedereen het doet op het forum), of zit daar ook een probleem aan?barrymossel schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:03:
[...]
Terecht. In principe gaat alles via het Oneplus account van degene die de telefoon gekocht heeft. Ik wens je veel succes om garantie te claimen met alleen een "bonnetje".
En het zijn echt ratten bij Oneplus. Ze doen zoveel mogelijk om je maar niet te hoeven helpen. Zie alle support problemen op het forum daar maar eens.
Ik zou eerder gemiddeld zeggen in plaats van tegenvallende camera als ik meerdere reviews moet geloven. En ik ga overstappen op T-Mobile dus van die slechte 4g ondersteuning ga ik niks merken als ik hem OOIT in mijn handen ga krijgen.Bhai schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:09:
Net terug van een weekje vakantie, meerdere malen de update naar 4.4.4 tegengehouden.
Hoe zit het inmiddels met de update, is er nog steeds sprake van de battery drain? Of is dit inmiddels opgelost?
Hoe zit het inmiddels met de update, is er nog steeds sprake van de battery drain? Of is dit inmiddels opgelost?
Hem de update pas een aantal uur, maar lijkt alsof hij met het scherm inderdaad minder verbruiktRixos schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:32:
Net terug van een weekje vakantie, meerdere malen de update naar 4.4.4 tegengehouden.
Ik heb nu 5:30 on screen tijd, over de hele dag. Diverse games gespeeld, browsing en benchmarks. Ik vind hem zeeer goed!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Momenteel ook nog zeer tevreden (heb niet voor de laatste update geweten dus..)Quad schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:54:
Ik heb nu 5:30 on screen tijd, over de hele dag. Diverse games gespeeld, browsing en benchmarks. Ik vind hem zeeer goed!
Net nog een update's gecheckt en zie dat de patch beschikbaar is, ineens installeren!
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Aargh, irritante bug in FW 30O, wanneer je Volume + en Powerbutton te gelijk drukt gaat hij je scherm filmen, maar die krijg ik met geen mogelijkheid gestopt, stop je hem wel begint hij vrolijk opnieuw. 
Gelukkig staat de nieuwe FW gereed, maar eerst even een beetje lucht in de accu.
Gelukkig staat de nieuwe FW gereed, maar eerst even een beetje lucht in de accu.
⏩ PVOutput☀️
Moet je teleur stellen... Die bug is niet gefixed in 33RQuad schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:47:
Aargh, irritante bug in FW 30O, wanneer je Volume + en Powerbutton te gelijk drukt gaat hij je scherm filmen, maar die krijg ik met geen mogelijkheid gestopt, stop je hem wel begint hij vrolijk opnieuw.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Volume up + power is screencast.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:01:
[...]
Op zich is die knoppen combo geen bug, want dat is de screenshot optie, alleen is dat met volume down...
Heb jij toevallig een actie aan een knop gekoppeld?
Volume down + power screenshots
Je kunt screencast alleen stoppen door via appinfo de app te stoppen. Maar dan slaat ie de video niet op
Was een aantal screenshots aan het maken, merkte ik dat de ingebouwde app Screencast aan ging zodra je de volume + & power in drukte. Ging alleen niet meer weg, via app info deze uitgeschakeld. Gebruik deze toch niet.
⏩ PVOutput☀️
Weet iemand hoe je die 'glow' wegkrijgt bij het scrollen tussen homescreens?
I love watercooling
Wat bedoel je met Glow?
⏩ PVOutput☀️
Dat het beeld lichter wordt met scrollen tussen homescreens, niet de iconen zelf overigens.
Zie hier: http://i.imgur.com/TZmdW9W.png
Zie hier: http://i.imgur.com/TZmdW9W.png
I love watercooling
Probeer het overgangseffect eens te wijzigen? Kan door lang in te drukken op een open plek op je homescreen, daarna op de drie bolletjes tikken boven widgets en overgangseffecten aanpassen.
⏩ PVOutput☀️
Weet ik niet zeker. Volgens mij zat het ook al in 25. Kijk eens bij apps of screencast ertussen staat.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:12:
[...]
Ok, maar die screencast functie via de knoppen zit alleen in 30 zeker want ik draai nog 25 en daar doet die combo niks...
Ten aanzien vd garantie igv een tweedehands aankoop. Op de website staat; You will have an electronic receipt on your OnePlus Account which we'll use for verification if you are the original buyer of the product. In all other cases, we will require a copy of the packing slip.
Tweedehands (ver)kopen zou dus moeten kunnen met behoud van garantieaanspraak.
http://oneplus.net/nl/sup...-for-warranty-and-returns
Tweedehands (ver)kopen zou dus moeten kunnen met behoud van garantieaanspraak.
http://oneplus.net/nl/sup...-for-warranty-and-returns
[ Voor 11% gewijzigd door peacelord op 23-08-2014 11:13 . Reden: link toegevoegd ]
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Sinds ik 33R heb geflashed heb ik het gevoel dat m'n scherm langzamer aanspringt bij zowel 'knock' als gewoon power knop. Iemand anders die hier 'last' van heeft?
Verwijderd
Nope, werkt hier normaal,gaat meteen aan bij dubbel tap,via powerknop ook normaal.jahallow schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:39:
Sinds ik 33R heb geflashed heb ik het gevoel dat m'n scherm langzamer aanspringt bij zowel 'knock' als gewoon power knop. Iemand anders die hier 'last' van heeft?
Had ik al gedaan, heeft er overigens niks mee te makenQuad schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:52:
Probeer het overgangseffect eens te wijzigen? Kan door lang in te drukken op een open plek op je homescreen, daarna op de drie bolletjes tikken boven widgets en overgangseffecten aanpassen.
Ik heb wel iets vaags, Battery Monitor Widget Pro geeft bij mij precies de verkeerde waardes aan.
Dus +16mA als ie van de lader AF is, dus ontlaadt. En als hij aan het laden is -500mA... heel apart, ik heb het precies zo staan als op de HTC One M7 en die laat wel de juiste waardes zien, dus negatief als ie niet laadt en positief als ie wel aan de lader hangt.
I love watercooling
Wat valt er tegenwoordig aan te raden voor de batterij in de OnePlus. Volledig ontladen elke keer? Eens in de zoveel tijd volledig ontladen?
Nooit helemaal ontladen.Bhai schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:36:
Wat valt er tegenwoordig aan te raden voor de batterij in de OnePlus. Volledig ontladen elke keer? Eens in de zoveel tijd volledig ontladen?
Je kan de telefoon het beste uitzetten als hij op 5% zet zit.
Nog even wachten met battery monitor. De waarden worden normaal uit de kernel genomen, maar als deze ze nog niet doorgeeft krijg je deze zaken.Garrett schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:34:
[...]
Had ik al gedaan, heeft er overigens niks mee te maken
Ik heb wel iets vaags, Battery Monitor Widget Pro geeft bij mij precies de verkeerde waardes aan.
Dus +16mA als ie van de lader AF is, dus ontlaadt. En als hij aan het laden is -500mA... heel apart, ik heb het precies zo staan als op de HTC One M7 en die laat wel de juiste waardes zien, dus negatief als ie niet laadt en positief als ie wel aan de lader hangt.
Regelmatig zie je updates voorbij komen met fixes per toestel. We nemen aan dat het voor deze ook nog wel komt.
Verwijderd
Nee,zeker nooit zover laten gaan tot hij zonder stroom valt en spontaan uit gaat.Bhai schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:36:
Het is bekend dat sommige toestellen nadien niet meer opstarten,maakt niet uit welk merk.
De huidige batterijen hebben geen last van het memory effect.
Bedankt voor de tipLuke-san schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:14:
[...]
Nog even wachten met battery monitor. De waarden worden normaal uit de kernel genomen, maar als deze ze nog niet doorgeeft krijg je deze zaken.
Regelmatig zie je updates voorbij komen met fixes per toestel. We nemen aan dat het voor deze ook nog wel komt.
Backup van 25R teruggezet en die werkt wel naar behoren.
Ach ja ik heb geen geduld he
I love watercooling
Verwijderd
Ik ben al even op zoek hoe ik de Clear image funcie kan instellen maar nog niet gevonden,waar kijk ik over?
Staat op 33R
Edit: Gevonden
Staat op 33R

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 10:02 ]
* HyperBart meldt zich, ik heb zo een Archos tablet die al like een half jaar stil ligt. Een hele dag aan de lader: wilt niet meer opstarten.Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:09:
[...]
Nee,zeker nooit zover laten gaan tot hij zonder stroom valt en spontaan uit gaat.
Het is bekend dat sommige toestellen nadien niet meer opstarten,maakt niet uit welk merk.
De huidige batterijen hebben geen last van het memory effect.
Hier ook met een PDC nepnintendo van de kinderen.HyperBart schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:32:
[...]
* HyperBart meldt zich, ik heb zo een Archos tablet die al like een half jaar stil ligt. Een hele dag aan de lader: wilt niet meer opstarten.
Zit een brakke goedkope batterij in.
Fix daarvoor is om een usb kabel te strippen en rechtstreeks op de + en - van de batterij te zetten zodat ie iets opgeladen wordt. na 10 min laden kan het apparaat weer zelf laden.
Nou neen
Onderstaande is eigenlijk het enige wat ik gevonden heb wat in de buurt komt van het gedrag zoals een iPhone. Jammer dat het niet (meer) standaard in CM zit want blijkbaar was dat ooit wel het geval (of in ICS)HyperBart schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:19:
Ik heb me nu al even sufgezocht hierachter, maar ik slaag er niet in om het volgende werkende te krijgen.
Probleem:
Ik heb een unlock code op mijn telefoon. Powerbutton is insta-lock. Als ik mijn telefoon vanzelf laat uitdoven kan ik binnen 2 minuten 'm terug activeren zonder dat ik de code moet ingeven. Maar ik wil nu eigenlijk dat ik op het scherm nog een soort swipe of veeg actie moet doen eer de telefoon wakker wordt.
Met andere woorden: ik wil het mechanisme a la iPhone lockscreen. Daar kon je je helemaal gek drukken op de home of power button, de telefoon activeerde dan wel het scherm maar je moest vanonder nog "slide to unlock" doen en dan pas ging je telefoon volledig open.
Waarom wil ik dit? Omdat ik al een paar heb gehad dat ik per ongeluk mijn telefoon unlock in mijn zak of door 'm vast te nemen oid. Ik haat het dat op basis van één fysieke handeling de telefoon al wakker kan worden. Uiteraard kan ik telkens op de powerbutton duwen, maar ik word ook wel een beetje gek van iedere keer mijn lock code dan in te geven.
Laat 'm dan opstaan Bart! Ja, daar heb je gelijk in, maar op mijn bureau op het werk moet mijn GSM niet continu rekkewijd open liggen, een beetje "security through obscurity" als we het dan zo al moeten noemen is wel fijn, een telefoon die in standby is is niet zo aantrekkelijk om mee te prullen door een geïnteresseerde collega of goede vriend dan een telefoon met lit up scherm.
http://gs4.wonderhowto.co...amsung-galaxy-s4-0148746/
https://jira.cyanogenmod.org/browse/CYAN-1238
http://forum.xda-develope...lock-pin-pattern-t1486338
Heb je al een oplossing gevonden hiervoor? Strontvervelend inderdaadharley schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Dat heb ik hem laten doen maar toch raakt ie alle nummers op 1 of andere manier op de telefoon kwijt.

op andere android toestelen kreeg je in statusbalk een icoontje als GPS aanstond. Ik kan dat op de opo nergens vinden (qua instellingen).
Ik gebruik het standard theme en de laatste software.
Iemand een tip/idee hoe dit icoon weer in de statusbalk kan/komt ?
Thnx!
Thnx!
Ik heb mijn contacten ge-exporteerd naar een vcf. bestand en via gmail ge-importeerd.BPP schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
Heb je al een oplossing gevonden hiervoor? Strontvervelend inderdaad
Dat werkte voor mij prima!
Ik gebruik ook de laatste versie en default theme en il heb wel een GPS-icoontje. Veelal is het er niet omdat ik niets met GPS doe, maar eens in het uur is het er om mijn weer-app een update te geven op basis van locatie.jin schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:43:
op andere android toestelen kreeg je in statusbalk een icoontje als GPS aanstond. Ik kan dat op de opo nergens vinden (qua instellingen).
Thnx!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Heb net getest met GPS essentials, toen kwam het icoontje idd netjes in de balk.
en nu ook bij google maps.... dat deed hij eerst niet... vreemd.
maar opgelost dus
en nu ook bij google maps.... dat deed hij eerst niet... vreemd.
maar opgelost dus
Vorige week op vakantie geweest en ook daar is de OnePlus One geweldig betrouwbaar gebleken. Aardig wat foto's gemaakt, gefilmd en veel genavigeerd (met GPS) zonder me ook maar één keer zorgen te hoeven maken om mijn batterij. Wanneer een dag begon rond 9 uur had ik rond 2 uur 's nachts nog steeds 30 à 40% batterij over.
Camera blijft ook gewoon echt top. Kleurechtheid een dikke 10, scherpte op het eerste gezicht altijd dik in orde maar wanneer je op 100% inzoomt (niet dat dat vaak gebeurt), zie je vaak toch dat 'ie niet haarscherp is.
Ik kan niet klagen, though.
Camera blijft ook gewoon echt top. Kleurechtheid een dikke 10, scherpte op het eerste gezicht altijd dik in orde maar wanneer je op 100% inzoomt (niet dat dat vaak gebeurt), zie je vaak toch dat 'ie niet haarscherp is.
Ik kan niet klagen, though.

waar heb je dit gevonden? kan het zelf ook niet vindenVerwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 09:41:
Ik ben al even op zoek hoe ik de Clear image funcie kan instellen maar nog niet gevonden,waar kijk ik over?
Staat op 33R
Is een camera-modus net als HDR, dus gewoon omhoog of omlaag swipen. Misschien moet je 'm nog activeren (aanvinken) in de lijst.DigitalError schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:05:
[...]
waar heb je dit gevonden? kan het zelf ook niet vinden
[ Voor 11% gewijzigd door BleuZ op 24-08-2014 14:11 ]
tnxJ.Appleseed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:11:
[...]
Is een camera-modus net als HDR. Misschien moet je 'm aanvinken.
Shuttle is een hele fijne muziekspeler met een mooie widget
:)
Ja zoiets zocht ik...dank daar voorGreveldinges schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:11:
Shuttle is een hele fijne muziekspeler met een mooie widget
Ik gebruik hier Poweramp met de bijbehorende widget-pack. Ik had eerst altijd VLC om muziek af te spelen, maar die widget pakt mijn iShower (bluetooth badkamer radio) niet goed mee. Poweramp doet dat wel en gaat ook nog eens behoorlijk rap door alle nummers.NrG! schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:06:
Ik zoek een goede musicplayer-widget!
Wie weet een goede en minimalistische stijl?
Overigens wel wennen zo'n OPO na jaren HTC te hebben gehad. HTC had overal widgets dan wel kleine applicaties voor. Nu moest ik die allemaal zelf uit de app-store trekken waardoor je er wel achter komt dat het zo veel beter kan dan die HTC-dingen.
Ziet er ook erg strak uit en veel mogelijkheden.FeaR schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:22:
[...]
Ik gebruik hier Poweramp met de bijbehorende widget-pack. Ik had eerst altijd VLC om muziek af te spelen, maar die widget pakt mijn iShower (bluetooth badkamer radio) niet goed mee. Poweramp doet dat wel en gaat ook nog eens behoorlijk rap door alle nummers.
Overigens wel wennen zo'n OPO na jaren HTC te hebben gehad. HTC had overal widgets dan wel kleine applicaties voor. Nu moest ik die allemaal zelf uit de app-store trekken waardoor je er wel achter komt dat het zo veel beter kan dan die HTC-dingen.
Ik zal deze zeker ook proberen!
gebruik Poweramp al jaren, echt een aanrader!NrG! schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
Ziet er ook erg strak uit en veel mogelijkheden.
Ik zal deze zeker ook proberen!
En het doorladen terwijl de batterij al op 100% is kan ook geen kwaad?psvunited schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:49:
[...]
Nooit helemaal ontladen.
Je kan de telefoon het beste uitzetten als hij op 5% zet zit.
Geupdate naar 33R, batterij is nog lang niet goed als de 25R. Het laadt ook nog eens slomer op dan de 25R, 1:30m per procent vs 1m per 1%
Ik heb mijn OPO vrijdagavond besteld, pending shipment momenteel.
Mijn Nexus 5 is helemaal nog niet aan vervanging toe, maar ik kon uiteindelijk niet nee zeggen tegen een wegtikkende invite...
Ben vooral benieuwd naar de batterijduur en camera, de 2 grootste minnen op de N5.
Hopelijk wel een deftig exemplaar, want de hardnekkige problemen en sommige horrorverhalen die je leest, gecombineerd met een quasi onbestaande aftersales zijn weinig bemoedigend. Fingers crossed.
Mijn Nexus 5 is helemaal nog niet aan vervanging toe, maar ik kon uiteindelijk niet nee zeggen tegen een wegtikkende invite...
Ben vooral benieuwd naar de batterijduur en camera, de 2 grootste minnen op de N5.
Hopelijk wel een deftig exemplaar, want de hardnekkige problemen en sommige horrorverhalen die je leest, gecombineerd met een quasi onbestaande aftersales zijn weinig bemoedigend. Fingers crossed.
Iemand die weet of je .flac files kunt afspelen op een normale manier? Ik heb er nu wat .flac files op staan maar die lijken allemaal in slo-mo afgespeeld te worden. Misschien dat het ook wel niet kan hoor, kom van een iPhone af en dit is m'n eerste Android.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Poweramp speelt hier .FLAC in ieder geval naar behoren en gewoon op normaal tempo af.batumulia schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:20:
Iemand die weet of je .flac files kunt afspelen op een normale manier? Ik heb er nu wat .flac files op staan maar die lijken allemaal in slo-mo afgespeeld te worden. Misschien dat het ook wel niet kan hoor, kom van een iPhone af en dit is m'n eerste Android.
MoboPlayer ook probleemloos.FeaR schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:34:
[...]
Poweramp speelt hier .FLAC in ieder geval naar behoren en gewoon op normaal tempo af.
Heeft iemand hier last van foutieve codes die Google Authenticator genereert? Ik heb Authenticator op de OPO gezet maar de codes die hij gegenereerd kloppen blijkbaar steeds niet... Ik heb de tijdcorrectie al geprobeerd maar dit helpt niet.
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 25-08-2014 09:44 ]
Ik snap er niks van maar ik kan niet 'muten' bij zowel een beller als bij m'n alarm (snooze). Volumeknoppen werken niet, en verder zie ik ook geen onscreen knop.
Ligt dit aan mij, of hebben meer hier last van?
Ik heb toestel geroot en pas geflashed naar 33. Ik gebruik Lightflow, tit backup, betterbattstats, greenify, wakelock detect. Wellicht dat hier één van moeilijk doet?
Daarnaast heb ik sinds ik 33R geflashed heb last van dat hij een fractie later wakker wordt. M'n knoppen lichten wel meteen op bij zowel 'knock' als power button, maar scherm duurt halve seconde langer. Iemand enig idee waar dit aan ligt (voor m'n gevoel was dit voor 33 niet het geval), en/of hoe ik dit verhelp.
Ligt dit aan mij, of hebben meer hier last van?
Ik heb toestel geroot en pas geflashed naar 33. Ik gebruik Lightflow, tit backup, betterbattstats, greenify, wakelock detect. Wellicht dat hier één van moeilijk doet?
Daarnaast heb ik sinds ik 33R geflashed heb last van dat hij een fractie later wakker wordt. M'n knoppen lichten wel meteen op bij zowel 'knock' als power button, maar scherm duurt halve seconde langer. Iemand enig idee waar dit aan ligt (voor m'n gevoel was dit voor 33 niet het geval), en/of hoe ik dit verhelp.
Als ik met het display uit laad, dan gaat ie zeker nog met 1% per minuut. Met het display aan duurt het bijna 2 minuten per %.Spiritsoul schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:28:
Geupdate naar 33R, batterij is nog lang niet goed als de 25R. Het laadt ook nog eens slomer op dan de 25R, 1:30m per procent vs 1m per 1%
hier eigenlijk precies het zelfde verhaal, ook een gebruiker van de N5 maar dit is een mooi hebbeding en hopelijk een uitstekende vervanging van de N5.Drwho1 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:43:
Ik heb mijn OPO vrijdagavond besteld, pending shipment momenteel.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Batterij stopt automatisch met laden op 100%Bhai schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:39:
[...]
En het doorladen terwijl de batterij al op 100% is kan ook geen kwaad?
Ik kan de instelling voor het aanpassen van de weerwidget naar celsius niet meer vinden... Waar zit die?
Ik zat nog update 25 maar heb nu al spijt dat ik heb geüpdate naar 33... Battery drain is niet normaal... Ervaren jullie dit ook?
net niet, 33R heeft mijn batterij verbeterd alvast 
het is nog niet wat het was, maar wel al stukken beter
2 dagen en 20% batterij over.
het is nog niet wat het was, maar wel al stukken beter
2 dagen en 20% batterij over.
Ik ook. Vanavond was ik er wel klaar mee. Ik heb de laatste nightly van CM11 voor de OnePlus geflasht. Veel beter nu.Nohead schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:43:
Ik zat nog update 25 maar heb nu al spijt dat ik heb geüpdate naar 33... Battery drain is niet normaal... Ervaren jullie dit ook?
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ik hoor veel mensen zeggen dat er veel bugs in die Oneplus zitten, en dat hij soms random opnieuw opstart. Hebben jullie dit probleem ook?
nope, nergens last van hierAardappelkroket schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:31:
Ik hoor veel mensen zeggen dat er veel bugs in die Oneplus zitten, en dat hij soms random opnieuw opstart. Hebben jullie dit probleem ook?
Ja, er zijn problemen, nee ze zijn niet zoals je beschrijft. Het is een "in progress" systeem (cyanogen) en naast vanilla features ontvang je ook vanilla "bugjes". Zo hadden we een update tussendoor die een hoop security flaws fixte maar de batterij weer leeg zoog. De update daarna fixte dat probleem weer en nu kan ik met een volgeladen batterij 2 dagen en 18 uur doen voordat ik weer moet laden (dan zit ik weer op 4%)Aardappelkroket schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:31:
Door de bank genomen vind ik het een solide betrouwbare Android met cyanogen mod systeem.
Nee, als je hem een uur ofzo niet aan hebt geraakt en je tekend een V op je scherm gaat gelijk je flash aan? Nooit dat hij even niet reageerd en dat je dat een paar keer moet doen + flitsen voordat hij het wel doet?
[ Voor 7% gewijzigd door LinuX-TUX op 25-08-2014 22:37 ]
ik heb die gestures uit staanLinuX-TUX schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:36:
[...]
Ja, er zijn problemen, nee ze zijn niet zoals je beschrijft. Het is een "in progress" systeem (cyanogen) en naast vanilla features ontvang je ook vanilla "bugjes". Zo hadden we een update tussendoor die een hoop security flaws fixte maar de batterij weer leeg zoog. De update daarna fixte dat probleem weer en nu kan ik met een volgeladen batterij 2 dagen en 18 uur doen voordat ik weer moet laden (dan zit ik weer op 4%)
Door de bank genomen vind ik het een solide betrouwbare Android met cyanogen mod systeem.
[...]
Nee, als je hem een uur ofzo niet aan hebt geraakt en je tekend een V op je scherm gaat gelijk je flash aan? Nooit dat hij even niet reageerd en dat je dat een paar keer moet doen + flitsen voordat hij het wel doet?
Eens en temeer bevestig je indirect dat het aan de vanilla (cyanogen) mod features ligt
Dus terugkomend op de initiele vraag. Ja het heeft bugs, je kunt ze alleen meestal vinden in de extreme hoeken
Maar reboot problemen ben ik nog niet tegen gekomen eerlijk gezegd ... even afkloppen
Ok! Wat ik wel gek vind is dat het halve forum daar vol zit met mensen die heeel graag een invite willen, terwijl je er gewoon eentje kan kopen op aliexpress.. Is deze op aliexpress een andere (misschien zelfs neppe) versie?
Alle versies die niet via de site van OnePlus zijn besteld, zijn een probleem qua garantie. Ook is cm11s er vaak op geflasht als ze niet via OnePlus worden besteld.Aardappelkroket schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:47:
Ok! Wat ik wel gek vind is dat het halve forum daar vol zit met mensen die heeel graag een invite willen, terwijl je er gewoon eentje kan kopen op aliexpress.. Is deze op aliexpress een andere (misschien zelfs neppe) versie?
Ten eerste ben je duurder uit? Ten tweede vertrouwen mensen aliexpress niet zo, inclusief mijzelf vanwege garantie. daarom wacht ik ook nog steeds op een invite....
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Geen ervaring mee, heb er 4 geregeld via de reguliere weg en tot op heden geen spijt van. Snap eerlijk gezegd niet wat er fout kan zijn aan een invite kopen, aangezien je dan indirect nog steeds via de reguliere weg dan zou bestellen ... maar dat ben ik. Als je daarentegen via een portal een aankoop ofzo moet doen, dan heb je inderdaad een garantie probleem in de toekomst mocht je jezelf erop willen beroepen.Aardappelkroket schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:47:
Daarnaast valt het me op dat de invite sharing een beetje omlaag gaat de laatste tijd en dat het er toch langzaam op begint te lijken dat er een pre-order model ingevoerd gaat worden, maar dit is giswerk op basis van de stilte rondom de invites die gedeeld worden.
Sinds wanneer ben je al aan het "wachten"?Terryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:02:
Ten eerste ben je duurder uit? Ten tweede vertrouwen mensen aliexpress niet zo, inclusief mijzelf vanwege garantie. daarom wacht ik ook nog steeds op een invite....
[ Voor 13% gewijzigd door LinuX-TUX op 25-08-2014 23:16 ]
Als ze niet snel genoeg kunnen produceren, dan kunnen ze beter wachten met het uitgeven van invites lijkt mij. Want anders krijg je alleen maar gasten die komen spammen met de vraag waar blijft m'n OPO.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Maar zo ging het altijd al, voor elke invite uitgave (vanaf medio Juli) was er ZEKER een OPO beschikbaar. Daar hadden ze al van geleerd.Terryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:17:
Als ze niet snel genoeg kunnen produceren, dan kunnen ze beter wachten met het uitgeven van invites lijkt mij. Want anders krijg je alleen maar gasten die komen spammen met de vraag waar blijft m'n OPO.
Er is nu wel weer een contest gaande, misschien dat dat roet in het eten gooit voor shareable invites.
Ze zijn nu bezig met een contest waarbij ze 10.000 invites weggeven (http://oneplus.net/summer-shots), je hebt dus een (kleine) kans dat je daarmee een invite kunt winnen.
Over de shareable invites heeft OPO gisteren trouwens gezegd: "Shareable invites are rolling out slowly, they will get to you, don't worry:)" (bron: FB comments)
Over de shareable invites heeft OPO gisteren trouwens gezegd: "Shareable invites are rolling out slowly, they will get to you, don't worry:)" (bron: FB comments)
"Contest is over", helaas..klepje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:26:
Ze zijn nu bezig met een contest waarbij ze 10.000 invites weggeven (http://oneplus.net/summer-shots), je hebt dus een (kleine) kans dat je daarmee een invite kunt winnen.
Ah sorry, inderdaad. Zag het aantal dagen geleden langskomen, wist niet dat de contest zo kort duurde, omdat ze eerst altijd maar een aantal 100 invites weggaven en nu in één keer 10.000
Daarnaast zijn ze volgens mij ook nog steeds bezig met het geven van invites per forumlid nummer, dus hoe langer je lid bent des te eerder je de invite krijgt (zo heb ik die van mij ook gekregen).
In het kader raar maar kan bij iedere telefoon gebeuren. De One Plus One van deze eigenaar is ontploft:
http://www.androidpolice....e-its-neversettle-policy/
http://www.androidpolice....e-its-neversettle-policy/
Lid 156337 hierklepje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:33:
[...]
Ah sorry, inderdaad. Zag het aantal dagen geleden langskomen, wist niet dat de contest zo kort duurde, omdat ze eerst altijd maar een aantal 100 invites weggaven en nu in één keer 10.000
Daarnaast zijn ze volgens mij ook nog steeds bezig met het geven van invites per forumlid nummer, dus hoe langer je lid bent des te eerder je de invite krijgt (zo heb ik die van mij ook gekregen).
Soms is gewoon contact op een forum en meedoen ook de moeite waard, daar ik er al inmiddels 4 mee heb gekregen. Familie TUX is zeer dankbaar daarmee, tot op heden alleen maar lovende feedback gehad. Nadeel is dat iedereen op de zaak nu ook lid wil worden van familie TUX
Persoonlijk vind ik het OPO forum erg onoverzichtelijk, maar ik vind de telefoon echt super vet wat ook uit veel reviews blijkt. Ik zou er dan ook één bestellen, ware het niet dat er bij sommigen wat "defecten" zijn, en dan doel ik vooral op het yellow banding. In dit topic zijn er een aantal mensen met een vrij nieuwe batch, na 26 juli, die geen yellow banding hebben. Weet iemand wat de status daar nu van is? Ik kan het zelf niet goed vinden op het OPO forum of ergens anders: hoe groot is nu nog de kans dat je eentje met yellow banding krijgt?
Heb je hier een linkje of meer informatie vindt? Want ik weet dat ik me eraan zou gaan storen, dus ik wil de kans op één met yellow banding zo veel mogelijk verkleinen.jodeltje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:32:
ik las dat het probleem ook bij de nieuwe batches bestaat.
Ik heb vorige vrijdag mijn opo aangekregen en ik heb last van gele vlekken vanonder aan mijn scherm.
Ik heb al een report aangemaakt op de website. Ik ben namelijk sterk aan het twijfelen hem terug te sturen.
Mijn gsm is gemaakt op 11 juli.
Voor de rest is het wel een goede gsm, maar toch een paar kleine glitches.
Ik had ergens gehoord dat de gele vlekken komen van lijm die niet goed gedroogd is en als je hem in het de zon (UV-licht) legt deze weg zouden gaan.
Ik ben niet helemaal zeker van het laatste maar spijtig genoeg is er nu in Belgie niet veel zon.
Ook heb ik opgemerkt dat de batterij niet zo super is bij mij als werd voorgesteld door anderen, ik draai nu betterbatterystats om te zien of er geen wakelocks zijn ofzo.
Ik heb al een report aangemaakt op de website. Ik ben namelijk sterk aan het twijfelen hem terug te sturen.
Ik had mijn gsm besteld op 8 augustus. Ik heb pas gisteren het report aangemaakt.zunrob schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:40:
[...]
Balen, ik begreep dat OPO erg slecht reageerd op reports. Heb je al iets gehoord? Wanneer had jij je telefoon besteld?
Ik had ergens gehoord dat de gele vlekken komen van lijm die niet goed gedroogd is en als je hem in het de zon (UV-licht) legt deze weg zouden gaan.
Ik ben niet helemaal zeker van het laatste maar spijtig genoeg is er nu in Belgie niet veel zon.
Ook heb ik opgemerkt dat de batterij niet zo super is bij mij als werd voorgesteld door anderen, ik draai nu betterbatterystats om te zien of er geen wakelocks zijn ofzo.
[ Voor 54% gewijzigd door Wharfedale op 26-08-2014 11:26 ]
Balen, ik begreep dat OPO erg slecht reageerd op reports. Heb je al iets gehoord? Wanneer had jij je telefoon besteld?Wharfedale schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:37:
Ik heb vorige vrijdag mijn oppo aangekregen en ik heb last van gele vlekken vanonder aan mijn scherm.
Ik weet dat oa Hoppa! hier op het forum eentje van na 26 juli heeft, hij zou geen problemen hebben. Zijn er nog anderen die een toestel van na 26 juli hebben?
Donderdag besteld, vandaag (dinsdag) half tien postbode aan de deur.
Toestel is geproduceerd op 12-8.
Software is 22r. Kreeg gelijk een update maar daar wacht ik even mee.
Ik moet zeggen dat die XNPH33R een welkome update is! Aangezien ik nog steeds een goeie dag haalde met de batterij na installatie van de voorlaatste update kon ik niet echt spreken van een battery drain, maar met de laatste update lijkt alles weer netjes zoals vroeger. We zijn nu 2,5 uur van de lader; alle notifications (mailtjes, whatsappjes, etc) bijgewerkt, we zijn weer op de hoogte van de laatste statusupdates (alles via WiFi) en beginnen de werkdag nu met 97% batterij. Mooi man!
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Scherm niet aan gehad zeker?
mijne afgelopen vrijdag besteld, ben benieuwd wanneer deze binnenkomt.rink123 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:54:
Donderdag besteld, vandaag (dinsdag) half tien postbode aan de deur.
Wat ik wel jammer vind (ondanks ik de duurste verzending heb) dat ik geen status kan opvragen.
Track 'n Trace zegma
[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 26-08-2014 10:01 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die van mij is van 29 juli, geen problemen hierzunrob schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:40:
[...]
Balen, ik begreep dat OPO erg slecht reageerd op reports. Heb je al iets gehoord? Wanneer had jij je telefoon besteld?
Ik weet dat oa Hoppa! hier op het forum eentje van na 26 juli heeft, hij zou geen problemen hebben. Zijn er nog anderen die een toestel van na 26 juli hebben?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.