[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste
Acties:
  • 550.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

rudyhattem schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Kun je eens op scherm klikken en kijken hoeveel uur die aan is geweest? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
45 minuten. Dat is dan niet heel veel vind/denk ik :p. Zat wel tijd bij van volledige helderheid bedenk ik me.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 15-08-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Iemand die voor elkaar gekregen heeft het lock-screen te voorzien van agenda-afspraken?
Via Instellingen - Schermbeveiliging - Klokwidget lukt het me perfect om de klok wel/niet te tonen en idem met het weer. Maar wat ik bij Agenda-afspraken ook in stel, geen afspraken op het lock-screen.

"Volgende afspraak tonen" staat natuurlijk aan en ook de "afspraakagenda's" zijn correct ingesteld. Als ik via de gewone weg de Agenda-app open heb ik meerdere afspraken, dus de agenda is niet leeg.

Verder vind ik het echt een super toestel. zeker voor het geld. De grootte went ook verbazingwekkend snel.

Enige waar ik nog even naar op zoek moet is een tweede lader en kabel. Met de meegeleverde kabel en lader is de telefoon binnen no-time vol. Met andere HTC en Samsung-laders en -kabels die ik hier heb liggen lopen de percentages maar langzaam op.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 15-08-2014 13:17 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

FeaR schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:16:
Iemand die voor elkaar gekregen heeft het lock-screen te voorzien van agenda-afspraken?
Via Instellingen - Schermbeveiliging - Klokwidget lukt het me perfect om de klok wel/niet te tonen en idem met het weer. Maar wat ik bij Agenda-afspraken ook in stel, geen afspraken op het lock-screen.

"Volgende afspraak tonen" staat natuurlijk aan en ook de "afspraakagenda's" zijn correct ingesteld. Als ik via de gewone weg de Agenda-app open heb ik meerdere afspraken, dus de agenda is niet leeg.

Verder vind ik het echt een super toestel. zeker voor het geld. De grootte went ook verbazingwekkend snel.

Enige waar ik nog even naar op zoek moet is een tweede lader en kabel. Met de meegeleverde kabel en lader is de telefoon binnen no-time vol. Met andere HTC en Samsung-laders en -kabels die ik hier heb liggen lopen de percentages maar langzaam op.
Als je widgets maximaliseren aanzet? Ik kreeg het wel voor elkaar maar vind het niet mooi.

Ik gebruik nu een widget (Event Flow Calendar Widget) voor agenda op lockscreen (naar links swipen, naar rechts is camera).

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 15-08-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
FeaR schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:16:
Ik heb op het OPO forum toen een Thread gezien waarin meerdere kabels vergeleken werden. Kan hem alleen zelf ook niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Vos schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:
[...]
Als je widgets maximaliseren aanzet? Ik kreeg het wel voor elkaar maar vind het niet mooi.
Dat lijkt het inderdaad te zijn, dan krijg ik wel meldingen. En ik ben het met je eens dat het er niet uit ziet. Bij deze dan ook maar weer uitgezet. Bedankt voor de snelle reactie :)
PetrCech_3 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:
[...]
Ik heb op het OPO forum toen een Thread gezien waarin meerdere kabels vergeleken werden. Kan hem alleen zelf ook niet meer vinden :(
Als je hem vind houd ik me aanbevolen :)

Ik heb nu een lader van een Galaxy Tab 7.0 Plus liggen om vanavond eens mee te testen, die levert ook net wat meer prik dan de standaard USB-lader doet. Moet ook zeggen dat ik geen OPO-lader bij de hand heb om te zien welke specs dat ding heeft.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
  • Laatst online: 11-09 14:53
Ben ik dan ook de enige die de behuizing heeft getest?
Ja ik heb letterlijk met muntjes over het beeld lopen krassen en de telefoon laten vallen op stenen vanuit mijn broekzak.. ;p

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:20
Gorateron schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:37:
Ja ik heb letterlijk met muntjes over het beeld lopen krassen en de telefoon laten vallen op stenen vanuit mijn broekzak.. ;p
Stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Gorateron schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:37:
Ben benieuwd..

Trouwens,
Ik heb nu slide to unlock gedaan alleen is dat slotje zo huge dat het al de helft van mijn scherm in beslag neemt. is het niet mogelijk om dat weg te halen zodat je een echt slide to unlock manier hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
Ach ja, die beschadigingen komen er vroeg of laat toch wel denk ik dan..
psvunited schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:49:
[...]

Ben benieuwd..

Trouwens,
Ik heb nu slide to unlock gedaan alleen is dat slotje zo huge dat het al de helft van mijn scherm in beslag neemt. is het niet mogelijk om dat weg te halen zodat je een echt slide to unlock manier hebt..
Ik heb geen idee, nog geen onderzoek naar gedaan. Ik gebruik namelijk altijd een 3x3 patroon
Bedoel je de schermvergendeling 'vegen' aka 'slide to unlock'? Volgens mij is daar op dit moment geen customization voor, tenzij er een app voor is?

[ Voor 59% gewijzigd door Jofairden op 15-08-2014 14:08 ]

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 13:39
Hoyden schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

thnx :+

Dan alsnog de vraag, heeft iedereen dit ?
Ik heb het ook. Maar het kopiëren gaat alsnog razend snel dus ik ou me niet zo druk maken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
RacerBas schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:05:
[...]

Ik heb het ook. Maar het kopiëren gaat alsnog razend snel dus ik ou me niet zo druk maken hoor ;)
Ik heb het niet, maar volgens mij heb ik verder (nog) geen updates geïnstalleerd.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
cypher21 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:42:
[...]

Daarom zei ik ook dat je moest swipen, maar je gaf aan dat al gedaan te hebben ...
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb maar één of twee keer geswiped, naar HDR bv en daar was het net van hetzelfde...

In ieder geval: het is opgelost en ik heb weer wat bijgeleerd. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
HyperBart schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:24:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb maar één of twee keer geswiped, naar HDR bv en daar was het net van hetzelfde...

In ieder geval: het is opgelost en ik heb weer wat bijgeleerd. Thanks!
Er zijn idd een hoop standen waarbij de flits uitgeschakeld is.
Ach ja, zal je niet nog eens gebeuren :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Ik heb na de laatste update geen meldingen geluid meer. Iemand hier ook last van of een oplossing?

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
HNies schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:30:
Ik heb na de laatste update geen meldingen geluid meer. Iemand hier ook last van of een oplossing?
Al opgelost. Op de een of andere manier was het standaard profiel aangepast zodat ik geen geluiden meer hoorde.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:56
Vraagje aan de mensen die op een andere rom dan de stock zitten. Ik zoek een rom waarbij je de dpi instellingen kan aanpassen zodat je alles kleiner kan maken. Op mijn vorige telefoon (LG optimus 2x) had ik de Paranoid Android ROM en daar kon je als t ware alles op 75% grote zetten waardoor er meer op het scherm past.

Nu ik overgestapt ben op de gigantische omvang van de OPO, zoek ik een rom die ook gebruikt maakt van al deze ruimte. Stock heb je 4 gigantische icoontjes naast elkaar, en met name in de widgets zijn de fonts te groot voor mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
paidur schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:57:
Vraagje aan de mensen die op een andere rom dan de stock zitten. Ik zoek een rom waarbij je de dpi instellingen kan aanpassen zodat je alles kleiner kan maken. Op mijn vorige telefoon (LG optimus 2x) had ik de Paranoid Android ROM en daar kon je als t ware alles op 75% grote zetten waardoor er meer op het scherm past.

Nu ik overgestapt ben op de gigantische omvang van de OPO, zoek ik een rom die ook gebruikt maakt van al deze ruimte. Stock heb je 4 gigantische icoontjes naast elkaar, en met name in de widgets zijn de fonts te groot voor mijn smaak.
Voor zoiets kun je net zo goed een andere launcher installeren zoals MIUI en Nova Launcher. Ik draai nu met Nova Launcher op 4x5 tiles = 20 apps per pagina. Launchers zoals Action Launcher zorgen er volgens mij voor dat je alles via 1 scherm kunt doen, of dit is een optie in die launcher(s).

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Hoyden schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:07:
Misschien is het heel normaal, maar ik verwacht het eigenlijk niet.

Waarom krijg ik op diverse PC's voorzien van Windows 7 en USB3 poorten toch de melding "this device can perform faster" (if you cannot it so a superspeed usb 3.0 port) als ik de OPO aansluit ?

Ik gebruik de originele rode USB kabel en de verschillende PC's hebben USB3 poorten (voorzien van SS logo)
Omdat de One geen USB 3.0 heeft ;)
Ports: Data & Charging: Micro USB 2.0
Bron: http://oneplus.net/one#specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Gorateron schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:02:
[...]

Voor zoiets kun je net zo goed een andere launcher installeren zoals MIUI en Nova Launcher. Ik draai nu met Nova Launcher op 4x5 tiles = 20 apps per pagina. Launchers zoals Action Launcher zorgen er volgens mij voor dat je alles via 1 scherm kunt doen, of dit is een optie in die launcher(s).
Kan met de standaard launcher ook.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32105065/tweakers/Screenshot_2014-08-15-16-04-41.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32105065/tweakers/Screenshot_2014-08-15-16-04-54.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
cypher21 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

Klopt, maar met een andere launcher heb je veel meer opties en daarom gaat mijn voorkeur ook daar naartoe.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Tis maar net wat je wilt idd. Maar ik vind het prima zo. Scheelt weer 4.99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
Een andere launcher gebruiken/het raster aanpassen is wat anders dan dpi aanpassen. bij dpi aanpassen veranderd alles in de hele telefoon, dus ook de settings menus e.d.

maar heb inmiddels op youtube een filmpje gevonden waar wordt uitgelegd hoe je dit eenvoudig aan kan passen, wel root nodig, dus dat eerst maar even regelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door paidur op 15-08-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Nova Launcher :P werkt goed 6 icoontjes naast elkaar prima af te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
cypher21 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:13:
Tis maar net wat je wilt idd. Maar ik vind het prima zo. Scheelt weer 4.99 ;)
Nova Launcher en MIUI zijn beide gratis te downloaden? ;)

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
paidur schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:19:
Een andere launcher gebruiken/het raster aanpassen is wat anders dan dpi aanpassen. bij dpi aanpassen veranderd alles in de hele telefoon, dus ook de settings menus e.d.

maar heb inmiddels op youtube een filmpje gevonden waar wordt uitgelegd hoe je dit eenvoudig aan kan passen, wel root nodig, dus dat eerst maar even regelen :)
Klopt je hebt gelijk, ik dacht alleen dat het voornamelijk over de icoontjes ging.
Anyhow, root krijgen is niet moeilijk met de One. Evt. kun je hulp vragen op het forum van OnePlus, er is altijd wel iemand die wil helpen

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paidur
Gorateron schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:34:
[...]

Klopt je hebt gelijk, ik dacht alleen dat het voornamelijk over de icoontjes ging.
Anyhow, root krijgen is niet moeilijk met de One. Evt. kun je hulp vragen op het forum van OnePlus, er is altijd wel iemand die wil helpen
Jep heb al een uitgebreide How-to gevonden op xda dus dat zal wel lukken, ga er vanavond eens mee aan de slag. Zie inmiddels dat er ook apps zijn om je dpi aan te passen (ook root nodig natuurlijk), hoef je zelf niet naar die file te navigeren.

Toch bedankt voor het meedenken :)

[ Voor 3% gewijzigd door paidur op 15-08-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
paidur schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:37:
[...]

Jep heb al een uitgebreide How-to gevonden op xda dus dat zal wel lukken, ga er vanavond eens mee aan de slag. Zie inmiddels dat er ook apps zijn om je dpi aan te passen (ook root nodig natuurlijk), hoef je zelf niet naar die file te navigeren.

Toch bedankt voor het meedenken :)
Tegenwoordig is er overal wel een app voor haha!

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:19
PetrCech_3 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:18:
[...]

Ik denk dat je deze thread bedoelt. Erg nuttig en compleet topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
chielmi schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:50:
[...]

Ik denk dat je deze thread bedoelt. Erg nuttig en compleet topic!
Interessant is het zeker. Wat je ook kunt aflezen is dat de oplader erg snel is, iets wat we uiteraard al wisten. Ik zou zelf geen reden zien om een andere lader te kopen (behalve dan de lengte gezien) aangezien ik, in mijn testresultaten, de One van 20% naar 100% kan opladen in ongeveer 100 minuten.
De nieuwe OTA update lijkt bij mij geen energie te zuipen, nu al voor 25 min van 33% naar 32% idle

[ Voor 10% gewijzigd door Jofairden op 15-08-2014 16:58 ]

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Iemand dit al gelezen:
"I've seen a number of comments on Nillkin screen protectors not being real 9H hardness, scratching very easily, or just cracking while the phone is in pocket with no significant stress on the phone.

It seems that some of the cheap Nillkin screen protectors and cases sold by various accounts on eBay are likely counterfeit.

Thanks to gaurang.ghanekar on how to check the authenticity of your Nillkin product and his revision on how to check:
gaurang.ghanekar said: ↑
...nillkin site there is a different link for new products and when checked against that it came out to be genuine.
Here is the link
http://www.nillkin.com/web07/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
Goed dat je het deelt! De pagina kan helaas niet worden gevonden:

"De pagina kan niet worden gevonden

De pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, hernoemd of is tijdelijk niet beschikbaar."

In het Koreaans.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
cypher21 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe geraak je in dit scherm.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
leducw schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:15:
[...]

Hoe geraak je in dit scherm.?
Met de nieuwe OTA update kun je als je op de instellingen menuknop drukt naar boven swipen voor het meer uitgebreide menu (1e plaatje) en je kunt de rastergrootte aanpassen tot max 7x7 en dat ziet er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JWxX42i.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EiXpUny.png

[ Voor 26% gewijzigd door Jofairden op 15-08-2014 19:24 ]

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Wat vinden jullie van de automatische helderheid? Ik vind hem overdag te donker en's avonds te licht, eigenlijk.

Hoe hebben jullie dat ingesteld, want volgens mij is dat af te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Handig!

Ik krijg alleen een pagina met alleen chinese tekens als ik het serienummer invul. Heb je hier dus niks aan.
Vraag zondag wel even bij de chinees wat er staat :-)

//edit
Google zegt dit:

Beveiligingscode uw vraag niet bestaat, dan kunt u controleren of u de beveiligingscode in te voeren: 4006378315, Pas op voor imitaties!

Weet ik nog niks

[ Voor 22% gewijzigd door Bert003 op 15-08-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:53:
[...]

Zet brightness op Auto, je krijgt dan een optie voor extra instellingen (tandwieltje), tap daarop, en in het menu dat verschijnt tap op Adjust. Succes ;)
Klopt. Ik vind hem eigenlijk na de OTA wel fijn in de avond maar overdag kan hij nogal overdreven reageren op de veranderingen.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:09
psvunited schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:22:
Welke App gebruiken jullie voor de mail? (Hotmail/Live)
Ik zelf gebruik voor al mijn mailadressen (gmail, outlook, etc.) Cloudmagic (https://cloudmagic.com/), werkt tot nu toe op al mijn telefoons goed. Vooral het zoeken door e-mails is super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
Waar vind je info over de verschillende energie besparingen.?
Mijn staat op gebalanceerd, maar vroeg me af of het iets uit maakt of je dit op prestaties ofz zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

De 30O idle battery drain patches hebben hun weg al gevonden naar CM Nightlies en Franco kernel. Voor diegene die custom recovery hebben, is franco kernel zeker een handige oplossing...
leducw schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:58:
Waar vind je info over de verschillende energie besparingen.?
Mijn staat op gebalanceerd, maar vroeg me af of het iets uit maakt of je dit op prestaties ofz zet.
http://forum.xda-develope...iles-oneplus-one-t2833315

[ Voor 58% gewijzigd door Dima_2005 op 16-08-2014 10:19 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
Dima_2005 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:17:
De 30O idle battery drain patches hebben hun weg al gevonden naar CM Nightlies en Franco kernel. Voor diegene die custom recovery hebben, is franco kernel zeker een handige oplossing...
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet veel last van.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komt dat apparaat zo veel naar voren op [V&A]

En kan ik beter daar een kopen,
of zelf een nieuwe importeren als ik kans wil op een goed gebouwde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:30:
Waarom komt dat apparaat zo veel naar voren op [V&A]

En kan ik beter daar een kopen,
of zelf een nieuwe importeren als ik kans wil op een goed gebouwde?
Omdat ze het met winst willen door verkopen nu het nog kan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Inmiddels de One een aantal dagen in gebruik, mijn bevindingen zijn tot nu toe erg goed!
Ik kom van een Nexus 4 af. Het toestel maakt goede foto's, mooi scherm en erg snel.

Hier en daar lees je dat bij sommige het scherm tegen valt, maar ik vind de zwart waarden echt niet verkeerd voor een niet amoled scherm. Dat zag er bij de Nexus toch effe wat anders uit.

Heeft iemand een idee hoe ik op de Sandstone Black backcover de lelijke tekst op de onderkant kan verwijderen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IBAienz.png

Dit wil ik eraf hebben. Doet nogal afbreuk aan het verdere strakke design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
Dat zou ik niet doen, dan beschadig je de achterkant, het zit namelijk letterlijk IN de stof.

[ Voor 27% gewijzigd door Jofairden op 16-08-2014 13:56 ]

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Je kan een case halen die sandstone feel heeft. Die is heel dun, heeft identieke stof en heeft maar een heel klein stukje tekst ;)
Ik dacht dat het van Pelosi was, als ik me niet vergis.

[ Voor 11% gewijzigd door Dima_2005 op 16-08-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Thanks! Had inderdaad die case al gevonden, maar ben allergisch voor cases. :P Die gooi ik altijd na een week eraf. Al helemaal met dat prachtige design van de One. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Bas. op 16-08-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
Bert003 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:11:
[...]

Handig!

Ik krijg alleen een pagina met alleen chinese tekens als ik het serienummer invul. Heb je hier dus niks aan.
Vraag zondag wel even bij de chinees wat er staat :-)

//edit
Google zegt dit:

Beveiligingscode uw vraag niet bestaat, dan kunt u controleren of u de beveiligingscode in te voeren: 4006378315, Pas op voor imitaties!

Weet ik nog niks
Ik denk dat we allebei met fake brol zitten. Mijn security code is hetzelfde...

Nu ja, dat gezegd zijnde, het aanbrengen van de protector ging zoals beschreven en het pakketje/doosje zag er wel heel kwaliteitsvol uit. Als ze daar iets namaken doen ze het wel goed...

Eens even met een mes over die protector gaan ;)

EDIT: ben zonet met mijn zakmes eens wat beginnen snijden/krassen in die screenprotector en ik zie er niks aan. De hamer-test ga ik nog maar even laten voor wat het is, maar voor mij voldoet het prima. Ik heb in ieder geval de verkoper een berichtje gestuurd met de melding dat het volgens mij namaak zut is en als ik 100% zeker ben dat het dat ook is gaat ie netjes het geld terugsturen of kloppen we aan bij PayPal.

Trouwens, je doet verkopers het meeste zeer door negatieve feedback achter te laten.

[ Voor 40% gewijzigd door HyperBart op 16-08-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Waarom plaatsen ze dat sowieso achterop? Dat kan toch gewoon aan de binnenkant onder de batterij.!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
dutchgio schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:52:
Waarom plaatsen ze dat sowieso achterop? Dat kan toch gewoon aan de binnenkant onder de batterij.!?
Het moet op een zichtbare plaats. Zelfs op de iPhone is het zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Op geen enkele Samsung telefoon heb ik een CE logo gezien langs de buitenkant.Vaak is het onder de batterij verstopt zelfs.
Bij iPhone is het logisch omdat die niet open kan.
Hier kan de telefoon wel open, maar goed. Het is een design-keuze. Ik vind het wel iets hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Dima_2005 op 16-08-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Laatst online: 23:04
Ga mijn one beginnen gebruiken als ik terug ben van vakantie de 27st 's morgens maar ben benieuwd wat vinden jullie ervan en heb online gezien dat de 4.4.4 update sinds vandaag uit is maar dat er problemen zijn met de baterijduur iemand enige ervaringen
Btw mijn opo is in belgie wel al goed ontvangen door mijn broer dus ik kan eigenlijk niet meer wachten :-D

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
https://forums.oneplus.ne...s-30o.89274/#post-4346860

Zo te zien komt er binnen een paar dagen al een update voor de problemen met batterij. Ook zou er nog een update klaar zijn voor nieuwe lockscreen & verbeterd geluid & bug fixes..

Heb nu 2 weken mn opo en eerste phone met cyanogenmod maar wat een support.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
izzet3838 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:43:
Ga mijn one beginnen gebruiken als ik terug ben van vakantie de 27st 's morgens maar ben benieuwd wat vinden jullie ervan en heb online gezien dat de 4.4.4 update sinds vandaag uit is maar dat er problemen zijn met de baterijduur iemand enige ervaringen
Btw mijn opo is in belgie wel al goed ontvangen door mijn broer dus ik kan eigenlijk niet meer wachten :-D
Tot nu toe nog niet veel last van het probleem met de batterij.

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Laatst online: 23:04
Gorateron schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Tot nu toe nog niet veel last van het probleem met de batterij.
Thanks kan echt nket wachten tot ik hem in men handen krijg mijn broer gebruikt hem tot ik terugkeer en ik ga hem dus geroot en al ontvangen en dan ook nog meteen een chropecast erbij bestellen een app via xda i stalleren en dan werkt het mirroren ook al ik kan niet meer kapot.
Wel ben ik nieuwsgierig naar het nieuwe lockscreen het huidige is een beetje wp achtig

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Zit nog op 4.4.2 maar vind mijn batterij niet zo super...

Zal is een keer een printscreen plaatsen na een volledige dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:32
LuisjeNL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:32:
Wat de batterijduur betreft,

Ik heb gsam battery monitor erop gezet, daarbij gekeken wat mijn batterij snel liet leeglopen.
Bleek uiteindelijk Google back-up te zijn wat er voor zorgde dat de telefoon niet in deep sleep gaat.

Nu kan ik er gewoon 2 dagen mee doen, ondanks de slechte ontvangst op mijn werk.
Probeer dit eens:)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Thanks! Gelijk geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
izzet3838 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:18:
[...]

Thanks kan echt nket wachten tot ik hem in men handen krijg mijn broer gebruikt hem tot ik terugkeer en ik ga hem dus geroot en al ontvangen en dan ook nog meteen een chropecast erbij bestellen een app via xda i stalleren en dan werkt het mirroren ook al ik kan niet meer kapot.
Wel ben ik nieuwsgierig naar het nieuwe lockscreen het huidige is een beetje wp achtig
Ik hoop dat het toetsenbord van de Oneplus je skills zal verbeteren. De Oneplus heeft in ieder geval leestekens en spellingscontrole!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
Zeau, na een aantal daagjes de OpO in bezit een paar dingen neerpennen:

Ik kom van een iPhone 5, op zich niet ontevreden van iOS en eigenlijk blijf ik erbij dat dat tot nog toe het enige OS is waarvan ik echt weinig problemen gehad heb of instabiliteit of zoiets van "verdorie dat werkt weer niet"

Bij Android (of CYM op de OpO) zijn er een aantal dingen die me storen:
  • Waze draait en de optie voor het lockscreen tegen te houden staat aan: toch valt ie regelmatig zonder aanwijsbare reden in lock
  • Ik vind persoonlijk de camera relatief traag en de foto's niet van bepaald goede kwaliteit. Gisteren in een slecht verlichte feestzaal wat foto's proberen te maken en het merendeel slaagt daar toch een beetje tegen... In goed daglicht lijken de foto's wel ok-ish maar ook niet dat ik er zo warm van werd als in eerste instantie bij reviews...
  • In Google Market moet ik 8 van de 10 keer een applicatie twee keer proberen te installeren/downloaden (telkens een foutcode), getest zowel op verschillende wifi netwerken als mobiele netwerken. Bij de tweede keer installeren/downloaden gaat het altijd goed...
  • De camera heb ik al meerdere keren in het begin (afkloppen, laatste 24h niet meer) gehad dat hij zei "cannot connect to camera".
Aan de andere kant is het niet allemaal kommer en kwel, de One Plus One is een supersnel toestel wat heel soepel aanvoelt, het scherm is prima in orde en de batterijduur helemaal.

Hier en daar zo wat mixed feelings over de overstap, en dan heb ik toch vaak zoiets van "he verdorie, Android of consoorten laten toch vaak steekjes vallen en het werkt toch nooit (bijna) feilloos", en dat is een gevoel wat ik wel bij de iPhone's had... Ik had nu het idee om te "investeren" in een toptoestel (ok, het is veel minder geld dan wat je betaalt voor een Galaxy S5) en dito hardware, maar ik heb toch weer zo het gevoel dat Android het net weer niet is... Nu ja, even afwachten, wie weet draai ik bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Veelal CyanogenMod-gerelateerd ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
Ok, kan je zo kaal mogelijk gaan met Android op een OpO dan? En deze keer eens waar alles in werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
HyperBart schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:48:

Ik kom van een iPhone 5, op zich niet ontevreden van iOS en eigenlijk blijf ik erbij dat dat tot nog toe het enige OS is waarvan ik echt weinig problemen gehad heb of instabiliteit of zoiets van "verdorie dat werkt weer niet"

• Waze draait en de optie voor het lockscreen tegen te houden staat aan: toch valt ie regelmatig zonder aanwijsbare reden in lock
  • Ik vind persoonlijk de camera relatief traag en de foto's niet van bepaald goede kwaliteit. Gisteren in een slecht verlichte feestzaal wat foto's proberen te maken en het merendeel slaagt daar toch een beetje tegen... In goed daglicht lijken de foto's wel ok-ish maar ook niet dat ik er zo warm van werd als in eerste instantie bij reviews...
  • In Google Market moet ik 8 van de 10 keer een applicatie twee keer proberen te installeren/downloaden (telkens een foutcode), getest zowel op verschillende wifi netwerken als mobiele netwerken. Bij de tweede keer installeren/downloaden gaat het altijd goed...
  • De camera heb ik al meerdere keren in het begin (afkloppen, laatste 24h niet meer) gehad dat hij zei "cannot connect to camera".
Aan de andere kant is het niet allemaal kommer en kwel, de One Plus One is een supersnel toestel wat heel soepel aanvoelt, het scherm is prima in orde en de batterijduur helemaal.

Hier en daar zo wat mixed feelings over de overstap, en dan heb ik toch vaak zoiets van "he verdorie, Android of consoorten laten toch vaak steekjes vallen en het werkt toch nooit (bijna) feilloos", en dat is een gevoel wat ik wel bij de iPhone's had... Ik had nu het idee om te "investeren" in een toptoestel (ok, het is veel minder geld dan wat je betaalt voor een Galaxy S5) en dito hardware, maar ik heb toch weer zo het gevoel dat Android het net weer niet is... Nu ja, even afwachten, wie weet draai ik bij. ;)
Je bent de eerste die echt klaagt over de kwaliteit van de camera, lees bij iedere review dat dat top moet zijn. Vergeleken met de iPhone 5 valt die tegen of?? Benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Dat van de playstore heeft mijn vriendin ook op de s3 en op haar tablet, dus weet niet of dat alleen opo gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21
Van de playstore heb ik ook sinds die voor het laatst bijgewerkt is op mijn stock Android Nexus 5. Zie er in mijn omgeving wel een paar meer ermee lopen te kloten dus zal dat zeker niet onder OPO scharen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Die 941(of was het nou 914?) foutcode in de Playstore komt bij mij ook vaker terug. De app-cache leeggooien helpt even, maar niet permanent.

Is niet iets specifiek van Oneplus, maar wel bloed irritant. Via Google kun je het terugvinden, maar nog geen oplossing tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:34
Gelukkig, ik ben niet de enige die dit een probleem vindt. Ik ben absoluut pro Android en anti Apple. De dingen die ik tegen Apple had waren eigenlijk alleen maar vooroordelen, totdat ik begin dit jaar een toestel mocht uitkiezen van mijn werkgever. Ik heb toen toch maar een iPhone 5s gekozen, zodat ik deze naast mijn One X kon gebruiken en tevens echt kon uitproberen.

En Apple heeft me (gelukkig) niet zover gekregen dat ik nu niks anders meer wil. Maar de 5s is wel superieur als het gaat om de camera (en de vingerafdrukscanner). Ik had gehoopt (na alle positieve reviews) dat ik met de OPO een toestel zou krijgen met een minstens even goeie camera, maar dat valt me nu vies tegen. Ik wilde de OPO eigenlijk alweer verkopen, maar ben gisteren even bij de Hi winkel geweest om andere Android toestellen uit te proberen, maar de camera valt me kwa snelheid eigenlijk bij alle telefoons tegen. Ik had wel het idee dat de M8, Z2 en G3 allemaal net even iets sneller zijn.

Hierdoor ben ik eigenlijk nog verder aan het twijfelen gekomen, welke ik nu precies wil. Maar denk dat ik de OPO toch wel houdt.

Ik heb nog een andere vraag; vanmorgen liet ik de OPO per ongeluk vanaf ongeveer 5cm hoogte op tafel vallen en spontaan begon deze muziek af te spelen via Google Play Music. Het display was niet aan en ging ook niet aan door deze actie. Is dit normaal? Ik kon het iig niet reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
renem schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

Ik heb nog een andere vraag; vanmorgen liet ik de OPO per ongeluk vanaf ongeveer 5cm hoogte op tafel vallen en spontaan begon deze muziek af te spelen via Google Play Music. Het display was niet aan en ging ook niet aan door deze actie. Is dit normaal? Ik kon het iig niet reproduceren.
Als het scherm uit is met 2 vingers naast elkaar naar beneden swipen, de muziek start dan :) als je het daarna nog een keer doet zal de muziek weer stoppen. Zo gaat bij het tekenen van een V de torch aan en bij een O de camera. Deze gestures kun je uitzetten in instellingen.

Zelf heb ik sinds gisteren het probleem dat de gallery continue crasht, ook als ik deze niet gebruik. Ook na een herstart blijft dat zo, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
klepje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:11:
[...]

Als het scherm uit is met 2 vingers naast elkaar naar beneden swipen, de muziek start dan :) als je het daarna nog een keer doet zal de muziek weer stoppen. Zo gaat bij het tekenen van een V de torch aan en bij een O de camera. Deze gestures kun je uitzetten in instellingen.
Dat moet het geweest zijn! Ik had niet in de gaten dat ik er gelijktijdig een swipe beweging bij maakte :) Ik dacht dat het toestel reageerde op 1 of andere schud beweging haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
De camera is niet zo goed als op ios inderdaad, qua snelheid etc. Qua kwaliteit vind ik hem echter prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofairden
Mee eens, de kwaliteit van de camera is prima niks mis mee

GIMJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zijn er hier tweakers die de CM11 nightlies installeren?

Voor zover ik het goed begrijp draait op ons toestel dus stock de CM11s versie, en daar zijn geen nightlies van. maar van de normale CM11 versie wel. Zit er veel verschil tussen? Is het een beetje stabiel? Of raden jullie het af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
HyperBart schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:37:
Ok, kan je zo kaal mogelijk gaan met Android op een OpO dan? En deze keer eens waar alles in werkt ;)
https://forums.oneplus.ne...4-4-4-oneplus-aosp.65482/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 19:57
HyperBart schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat we allebei met fake brol zitten. Mijn security code is hetzelfde...

Nu ja, dat gezegd zijnde, het aanbrengen van de protector ging zoals beschreven en het pakketje/doosje zag er wel heel kwaliteitsvol uit. Als ze daar iets namaken doen ze het wel goed...

Eens even met een mes over die protector gaan ;)

EDIT: ben zonet met mijn zakmes eens wat beginnen snijden/krassen in die screenprotector en ik zie er niks aan. De hamer-test ga ik nog maar even laten voor wat het is, maar voor mij voldoet het prima. Ik heb in ieder geval de verkoper een berichtje gestuurd met de melding dat het volgens mij namaak zut is en als ik 100% zeker ben dat het dat ook is gaat ie netjes het geld terugsturen of kloppen we aan bij PayPal.

Trouwens, je doet verkopers het meeste zeer door negatieve feedback achter te laten.
Jullie kijken op de verkeerde plek :) je moet op het matzilveren gedeelte krassen en dan komt er een securitycode van 20 karakters. Die moet je invoeren, niet de cijfers op het reflecterende gedeelte.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JvJNjFV.jpg

Ik krijg dan bijvoorbeeld dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b4kQBUy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
J.Appleseed schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:16:
[...]

Jullie kijken op de verkeerde plek :) je moet op het matzilveren gedeelte krassen en dan komt er een securitycode van 20 karakters. Die moet je invoeren, niet de cijfers op het reflecterende gedeelte.
[afbeelding]

[afbeelding]
Had al gelezen dat je iets moest "krassen" alleen verder niet zelf uitgezocht.
Goed dat je dit deelt, straks ook maar is proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
alwaysleft schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:11:
[...]
Je bent de eerste die echt klaagt over de kwaliteit van de camera, lees bij iedere review dat dat top moet zijn. Vergeleken met de iPhone 5 valt die tegen of?? Benieuwd naar je bevindingen.
De camera schiet op zich goede plaatjes van een hoge kwaliteit, maar ten opzichte van de iPhone valt me op dat bij bewegende voorwerpen zoals kinderen die op een mat rondwandelen de iPhone in staat was/is om dat beeld beter vast te leggen. Bij de OpO moet je al onmiddellijk aan de slag met die profielen en dan is het moment vaak al voorbij. De bruikbaarheid van de camera ligt voor mij dus een stuk lager dan bij de iPhone. De iPhone was voor mij een veel betere metgezel om snel een snapshotje te nemen wat dan ook er beter uit zag zonder bewegingsonscherpte etc.
DigitalError schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:26:
[...]

Dat van de playstore heeft mijn vriendin ook op de s3 en op haar tablet, dus weet niet of dat alleen opo gerelateerd is.
Quad schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:59:
Van de playstore heb ik ook sinds die voor het laatst bijgewerkt is op mijn stock Android Nexus 5. Zie er in mijn omgeving wel een paar meer ermee lopen te kloten dus zal dat zeker niet onder OPO scharen.
Hoppa! schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 08:05:
Die 941(of was het nou 914?) foutcode in de Playstore komt bij mij ook vaker terug. De app-cache leeggooien helpt even, maar niet permanent.

Is niet iets specifiek van Oneplus, maar wel bloed irritant. Via Google kun je het terugvinden, maar nog geen oplossing tegengekomen.
Ok, goed om te weten dat dit een probleem is bij Google of de backend en niet zozeer CYM of OpO.
renem schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

Gelukkig, ik ben niet de enige die dit een probleem vindt. Ik ben absoluut pro Android en anti Apple. De dingen die ik tegen Apple had waren eigenlijk alleen maar vooroordelen, totdat ik begin dit jaar een toestel mocht uitkiezen van mijn werkgever. Ik heb toen toch maar een iPhone 5s gekozen, zodat ik deze naast mijn One X kon gebruiken en tevens echt kon uitproberen.
Exact hetzelfde hier, ik ben alleen begonnen bij de iPhone 4 ipv de 5s ;)
En Apple heeft me (gelukkig) niet zover gekregen dat ik nu niks anders meer wil. Maar de 5s is wel superieur als het gaat om de camera (en de vingerafdrukscanner). Ik had gehoopt (na alle positieve reviews) dat ik met de OPO een toestel zou krijgen met een minstens even goeie camera, maar dat valt me nu vies tegen. Ik wilde de OPO eigenlijk alweer verkopen, maar ben gisteren even bij de Hi winkel geweest om andere Android toestellen uit te proberen, maar de camera valt me kwa snelheid eigenlijk bij alle telefoons tegen. Ik had wel het idee dat de M8, Z2 en G3 allemaal net even iets sneller zijn.
Ik neig iets meer naar Apple de laatste tijd, maar het feit dat het allemaal zo gesloten en gelimiteerd is tenzij je gaat jailbreaken heeft me wat meer naar het vrijere Android geduwd
Hierdoor ben ik eigenlijk nog verder aan het twijfelen gekomen, welke ik nu precies wil. Maar denk dat ik de OPO toch wel houdt.
Hier hetzelfde, ik word niet super warm van Android, maar de OpO is gewoon een te grote deal geweest qua prijs performantie om voorbij te laten gaan. De batterijduur alleen al in combinatie met de high end hardware afgetopt met de prijs is voor mij al genoeg. Bouwkwaliteit is dan ook nog eens _/-\o_
J.Appleseed schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:16:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
En ik al een redelijk "strak" mailtje gestuurd naar die verkoper op eBay |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
HyperBart schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:05:
[...]

En ik al een redelijk "strak" mailtje gestuurd naar die verkoper op eBay |:(
Dan maar even een excuusmail sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
Al gedaan :/ :$

Ik laad nu trouwens (omdat mijn broer per ongeluk mijn lader mee had genomen) de OpO op een iPad Air lader. Gaat ook prima en snel.

Voor de wagen ben ik voorlopig aan het geuzen op een SCOSCHE USBC242M, maar met die GSAM Battery Monitor van in het oplaadkabel topic ga ik deze week eens testen hoe mijn bestaande laders het doen.

Wat ook wel opvalt is dat voor bv iCoyote (een bijzonder populaire flits/snelheidscontrole app in Be/Fr) de batterij bijna niet plat gaat terwijl dit bij de iPhone wel het geval was. De OpO gaat dus blijkbaar op een zuinigere manier om met GPS en consoorten.

Het gebruik van Waze lijkt dan wel op dezelfde manier relatief gezien de batterij van de OpO te draineren zoals ook op de iPhone het geval was. Maar volgens FireDrunk zou dat te maken hebben met het feit dat de kaarten gerendered worden door de GPU in het toestel waar dit bij iCoyote een redelijk statisch scherm is zonder GPU rendering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Is met de default launcher trouwens het scrollen van de wallpaper uit te zetten?
Ik kon het zo snel niet vinden. Ik zit al een week te zoeken maar helaas.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
HyperBart schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:30:
Wat ook wel opvalt is dat voor bv iCoyote (een bijzonder populaire flits/snelheidscontrole app in Be/Fr) de batterij bijna niet plat gaat terwijl dit bij de iPhone wel het geval was. De OpO gaat dus blijkbaar op een zuinigere manier om met GPS en consoorten.
Dat had ik inderdaad ook in de gaten toen Buienalarm doodleuk de hele dag mijn GPS aan liet staan :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SCHHVJ2.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aeVeGL5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021

Gisteravond nog wezen stappen met de vriendengroep en de foto's van mn broer zn OPO en de foto's met de IPhone vergeleken en die van de OPO waren in slecht licht toch echt vele malen beter. Zeker via de frontcam..
Leuk dat de IPhone dan sneller is, maar het resultaat vind ik toch nog het belangrijkst

Zodra ik een invite kan bemachtigen wordt de OPO direct besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
418O2 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:42:
De camera is niet zo goed als op ios inderdaad, qua snelheid etc. Qua kwaliteit vind ik hem echter prima.
Wat gaat er dan fout bij mij? Ik heb de camera op automatisch staan en alle filters (Dus ook het Aqua filter) staan uit.

Deze is genomen met de OPO:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/s1i7t1.jpg

En deze met de iPhone 5s (ook standaard instellingen):
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/15dl7dj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
De OPO is wel een stukken meer overbelicht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
Hoe je het ook draait of keert maar die fotos van de iphone zoals hierboven vind ik wel twee keer zo goed als die van de OpO...

En wat betreft snelheid vs kwaliteit: als ik fotos wil waar de kwaliteit primeert neem ik de DSLR wel mee, maar van mijn smartphone verwacht ik snelle fotos om momenten of snelvervliegende gebeurtenissen, grappen of grollen mee vast te leggen. Zoals een kind wat op het juiste moment morst of speelt met zijn zusje, het moeten geen Hasselblad foto's zijn...

[ Voor 58% gewijzigd door HyperBart op 17-08-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
Garrett schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:30:
Is met de default launcher trouwens het scrollen van de wallpaper uit te zetten?
Ik kon het zo snel niet vinden. Ik zit al een week te zoeken maar helaas.
Houd het scherm ingedrukt op een lege plek op je homescreen, nu verschijnt er een balk met wallpapers, widgets en themes. Klik dan op het pijltje (de 3 bolletjes), daar staat dan: scroll wallpaper, die kun je uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Hier zijn er een paar van mij, van voor de 'Clear Image' update. Zowel de kleurechtheid als het niveau van detail ben ik tevreden over.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gQAcxDA.jpg

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/430d3T1L1v430E1c300o/Foto%202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
J.Appleseed schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:48:
Hier zijn er een paar van mij, van voor de 'Clear Image' update. Zowel de kleurechtheid als het niveau van detail ben ik tevreden over.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit!
Kan me niet voorstellen dat mijn One ook zo'n fotos kan schieten :P

[ Voor 7% gewijzigd door psvunited op 17-08-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Bij elk toestel, ongeacht of het smartphone of DSLR is, maakt de fotograaf veel uit. Niet de toestel.
Ik heb al stukken betere foto's genomen met mijn oude S3 dan velen met een full-frame DSLR.

Persoonlijk vind ik de camera van de OPO even goed als de iPhone 5S. Was samen met iemand naar een event gegaan. We hadden beieden foto's genomen en we hadden vrijwel dezelfde kwaliteit van de foto's. Je zou het niet kunnen onderscheiden.
Bij veel beweging zet ik wel action modus op. Want daar ga ik mee akkoord dat standaard de shutter time iets te lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoort de glow/randje om de huizen bij deze instelling?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Monkeydancer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:41:
[...]

Hoort de glow/randje om de huizen bij deze instelling?
Hmm, die had ik niet opgemerkt! Zal inderdaad aan de modus liggen, hoewel ik volgens mij Smart Scene heb gebruikt bij die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heb een invite ontvangen, nu voor veel geld verkopen! >:)

Grapje, vanavond even bestellen, ben benieuwd in hoeverre ik last ondervind van beperkte 4G bereik. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!

[afbeelding]

[afbeelding]
Zijn deze in HDR stand genomen? Ik vind de halo's rondom de daklijnen en boomlijnen echt storend aanwezig.
Pagina: 1 ... 30 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.