Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Antutu leest gewoon een tekstbestandje in, dus dat is niet gek.

[ Voor 4% gewijzigd door Momus op 28-03-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Gerald182 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Ok nice! Bij welke winkel heb je hem besteld?

Edit: Eerste hands-on online:
YouTube: Doogee PIXELS DG350 hands on review--best and cheapest 4.7inch quad core hd 720p 3g smartphone

Edit 2: Check de Antutu gegevens en daar staat het echt: 4.2.9 :P
Meh..hij ziet er vrij dik uit vind ik. Vooral vanaf de kopse kanten gezien.
Verder wel mooi. Zeker voor dit geld natuurlijk.
Het pixeldesign lijkt subtieler te zijn dan op de foto's leek.

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-03-2014 13:04 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In video ziet dat pixeldesign inderdaad subtieler uit, en het scherm ziet er ook goed uit wat ik in deze hands on kan zien.

De camera lijkt me trouwens ook in orde, ik heb zelfs het idee dat de reviewer niet erg zijn best doet om de camera van zijn beste kant te laten zien. En die Antutu score is behoorlijk hoog, vergelijk dat met MT6589 toestellen en dan scoort deze telefoon toch zo'n 300 a 400 punten meer.

En zelfs mijn Huawei Honor 2 scoort geen 17000, al zie ik liever induevele benchmarks zoals CF-Bench voor de CPU en GFXBench voor de GPU.

Overigens moet je eens opletten bij Antutu benchmark, dan zie je direct waar er bij deze chipsets op bezuinigd word ;) Deze smartphone heeft namelijk geen digitaal kompas , maar voor de rest is het een behoorlijk compleet feature pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-08 11:48
Ik zag om de site van FocalPrice bij Q&A staan dat zij denken dat er geen proximity sensor op zit ("after checking the specifications..."). Maar ik ga er vanuit, ook op basis van info op andere sites, dat het er wel op zit. Zou anders wel een afknapper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Gezien op status op de website dat mijn telefoon ook verzonden is ben benieuwd!
Duurt alleen nog een paar weken.

[ Voor 25% gewijzigd door rezta op 29-03-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
kreeg vandaag een mail van doogee met een excel bestand er daar stond dit over de afmetingen: 138.3*68.2*6.6(9.4)mm(L×W×H)
dus hij is net ietsie dikker ;)
bijna 50% dikker dan jullie dachten, maar nog steeds een mooie telefoon vind ik
dus ook de rear camera is 5mp en dus geen 8mp, vraag me dan ook meteen af of het wel echt een oude iphone camera is??
maargoed, ik heb hem niet gekocht 8)

https://drive.google.com/...VzVIS2VZ/edit?usp=sharing

[ Voor 39% gewijzigd door krissie100 op 29-03-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dat van die dikte was me al langer duidelijk. Op de foto's ziet ie er helemaal niet zo plat uit en de cameralens steekt ook uit. Ik zie wel of hij bevalt of niet. Het blijft gewoon een koopje natuurlijk.

Ik denk verder dat er wel een prox.sensor op zit. Die is ook onderdeel van de SoC dacht ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-03-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Hyp Hyper schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:00:
Dat van die dikte was me al langer duidelijk. Op de foto's ziet ie er helemaal niet zo plat uit en de cameralens steekt ook uit. Ik zie wel of hij bevalt of niet. Het blijft gewoon een koopje natuurlijk.

Ik denk verder dat er wel een prox.sensor op zit. Die is ook onderdeel van de SoC dacht ik.
volgens dat bestandje van doogee wel, en eigenlijk volgens alle sites wel. behalve focalprice dus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Filmpje van de UMI X1 Pro, hetzelfde dus.
YouTube: UMI X1 Pro Deeply Review!!!MTK6582 QuadCore 1.3Ghz 8.0MP Camera

Zit geen notificatie led op. Dat is wel jammer mijn Cubot GT99 heeft die wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Zenix op 29-03-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zenix schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:33:
Zit geen notificatie led op. Dat is wel jammer mijn Cubot GT99 heeft die wel.
Nee, maar dat was te verwachten voor deze prijs. Heeft geen enkele van m'n cheap-ass (<75 euro) telefoontjes. Maar sinds ik een tijdje Windows Phone heb gebruikt ben ik daar wel blij mee. Het geeft een stuk meer rust. :P
Heb wel een 67 euro telefoontje met OTG. Dat zit hier ook niet op zo te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 29-03-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Hyp Hyper schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:29:
[...]

Nee, maar dat was te verwachten voor deze prijs. Heeft geen enkele van m'n cheap-ass (<75 euro) telefoontjes. Maar sinds ik een tijdje Windows Phone heb gebruikt ben ik daar wel blij mee. Het geeft een stuk meer rust. :P
Heb wel een 67 euro telefoontje met OTG. Dat zit hier ook niet op zo te zien.
Dat klopt het blijft sowieso een goeie deal. Ik vind hem in de filmpjes er ook degelijk uitzien.
Als die qua bouwkwaliteit hetzelfde is als de Cubot GT99 dan zou dat mooi zijn. Afgelopen week heb ik mijn GT99 van de trap laten vallen, en het tijdens fietsen op straat laten vallen, maar nog steeds helemaal heel :>

Dat vind ik vooral het voordeel van dit soort telefoons, als je deze kapot laat vallen is het nog te overzien. Maar als je dat gebeurt met een telefoon van 300+ euro dan doet het pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Andy van Gizchina is niet bepaald positief. Ik vind het persoonlijk allemaal wel meevallen en hij neemt te weinig de prijs van het toestel mee in zijn oordeel.
http://www.gizchina.com/2...boxing-first-impressions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Momus schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:49:
Andy van Gizchina is niet bepaald positief. Ik vind het persoonlijk allemaal wel meevallen en hij neemt te weinig de prijs van het toestel mee in zijn oordeel.
http://www.gizchina.com/2...boxing-first-impressions/
Hij vond een cubot gt99 ook niets, dus inderdaad niet teveel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Andy is niet helemaal neutraal; Jiayu's en Xiaomi's worden in elk niewsbeiricht of review de hemel in geprezen, en bij die onbekendere toestellen hamert ie te veel op de minpunten.

De hele tekst is niet helemaal nauwkeurig geschreven, maar dit vond ik toch wel het meest opvallende
Ironie:
Finally, in this day and age there really is not reason for poor English spelling on the packaging or in the phone’s settings!

De engelse spelling van de verpakking en telefoon bekritiseren, en dan zelf onder andere zo'n fout maken 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zijn tekst rammelt echt aan alle kanten. Hij lijkt me geen native English speaker.
Wat betreft de cameralens heeft ie imo wel gelijk. Dat vind ik ook het lelijkst aan de telefoon. Naar mijn smaak is hij ook wat te dik. Ik ben wel benieuwd hoe het scherm reageert nu ik zijn kritiek daarop zie.
Wel grappig dat hij aangeeft dat de telefoon het niet kan opnemen tegen vergelijkbare telefoons van Doogee. :P

Nouja.. we zullen zien of het wat is. 70 euro is gewoon erg weinig voor een quad met deze specs, dus zelfs als ie het redelijk doet, val je je er niet snel een buil aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Er zit een typo op de verpakking en in zijn tekst: /care. Wat wel uitmaakt is dat die cameralens zo uitsteekt ja. Voor de rest blijf ik het voor 70 euro prima vinden, zie maar voor dat bedrag soortgelijke specs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Een goed werkend touchscreen is ook wel handig, lijkt me. Dus daar ben ik ook benieuwd naar na de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andy van GizChina is inderdaad niet volledig neutraal, leuk om nieuwtjes te lezen, maar ik bezoek de website nauwelijks.

Maar straks als ik thuis kom lees ik het wel even, maar ik ga zelf ook een review schrijven wanneer ik het toestel ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap zowieso niet waarom die hem vergelijkt met de iNEW V3. Die is bijna 2x zo duur :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:01:
Ik snap zowieso niet waarom die hem vergelijkt met de iNEW V3. Die is bijna 2x zo duur :? 8)7
Hij noemt niet de V3, maar ik zou niet weten welke andere telefoon van iNew het zou moeten wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens GizChina zou dit toestel Corning Gorilla Glass hebben, en er vanuit gaande dat de Doogee Pixels DG350 precies hetzelfde toestel is zal dit ook voor de Doogee gelden.

De reden dat ik Andy niet totaal neutraal vind is omdat ie obvious gesponsord word door Chinese resellers, ik wil niet zeggen dat je dan geen goede reviews zou kunnen maken, maar als je te kritische bent kun je de volgende keer wel vergeten dat ze een toestel opsturen.

Maar inderdaad wat maakt het uit dat er een spelfout op de verpakking gemaakt is? Ik ben nu namelijk ook die unboxing het kijken ;) De uitstekende camera lijkt me niet zo'n issue eerlijk gezegd, ja het is minder handig, maar niet iets dat ik als nadeel zou zien.

Andy heeft overigens ook een paar keer commentaar dat het scherm zo klein zou zijn en dat zou dan vanwege de bezels zijn. Maar volgens is het toch duidelijk te zien aan de specificaties dat het een 4.7inch scherm is en dat is toch net wat kleinere dan het 5inch scherm van de iNew V3.

En iets grotere bezels zijn niet perse een nadeel ;) Die kunnen namelijk hun functie hebben bij het vasthouden van de smartphone ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Denk je dat er in jouw review kans op op één ietsepietsie minpuntje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:26:
Denk je dat er in jouw review kans op op één ietsepietsie minpuntje? :P
Ja vast wel, maar dat gaat niet iets over bezels zijn of een uitstekende camera. Maar eerdere het feit dat deze telefoon geen led notificatie lampje heeft ;) .

Want wat Andy doet vind ik vooral het design afkraken, alsof iedere telefoon hetzelfde design zou moeten hebben met minimale bezels en zo dun mogelijk moet zijn ( Ten koste van de batterij ). Maar als ik een review schrijf over een telefoon van € 71 verwacht ik natuurlijk niet een origineel design, en kijk ik meer naar de presentaties.

Maar betreft de camera, zo raar is een uitstekende camera niet en mijn HTC Desire HD had dat ook en ik heb dat nooit als nadeel ondervonden.

Maar eerlijk gezegd vind ik het design wel wat hebben, het is natuurlijk niet de dunste telefoon, maar de dikte valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:36

bonyuri

Investigator!

Gerald182 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Ok nice! Bij welke winkel heb je hem besteld?

Edit: Eerste hands-on online:
YouTube: Doogee PIXELS DG350 hands on review--best and cheapest 4.7inch quad core hd 720p 3g smartphone

Edit 2: Check de Antutu gegevens en daar staat het echt: 4.2.9 :P
FocalPrice :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Laatst online: 28-11-2017
Die van mij is inmiddels ook verzonden, maar ik kan weinig wijs worden uit het tracking systeem van Focalprice. Het zal vast nog wel een paar weekjes duren?

Vind die preview van de UMI X1 Pro overigens wel aardig om te zien, maar man man man wat blijft die gast toch zeuren over het design. Of je het mooi vind of niet, het is zo persoonlijk dat je het wel mag aanstippen, maar om het design als grootste minpunt neer te zetten gaat wat ver. :F

Edit: Ik kwam deze ook nog tegen: http://gizchina.es/2014/0...-del-doogee-pixels-dg350/

[ Voor 10% gewijzigd door Gerald182 op 02-04-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerald182 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:19:
Die van mij is inmiddels ook verzonden, maar ik kan weinig wijs worden uit het tracking systeem van Focalprice. Het zal vast nog wel een paar weekjes duren?

Vind die preview van de UMI X1 Pro overigens wel aardig om te zien, maar man man man wat blijft die gast toch zeuren over het design. Of je het mooi vind of niet, het is zo persoonlijk dat je het wel mag aanstippen, maar om het design als grootste minpunt neer te zetten gaat wat ver. :F

Edit: Ik kwam deze ook nog tegen: http://gizchina.es/2014/0...-del-doogee-pixels-dg350/
Op www.17track.net even je trackingnummer invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 20:00
Iemand al een case gevonden voor deze telefoon? Via e-bay en de bekende sites nog niets kunnen vinden.

Edit: alle bekende sites en dan ali expres overslaan ;-)
Hier een paar gevonden, nog niet een echt mooie bij wmb:

http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20140402041939

[ Voor 52% gewijzigd door Japiooo op 02-04-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:55

thof

FP ProMod
Focal price is snel aan het uitleveren, 23-03-2014 besteld, vandaag op 04-04-2014 verzonden. Ben erg benieuwd, heb een zwarte besteld.

Edit: De eerste filmpjes staan ook op YouTube, zwarte valt mij toch een beetje tegen. Wellicht beter voor wit kunnen kiezen...

[ Voor 32% gewijzigd door thof op 05-04-2014 12:03 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
thof schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:05:
Edit: De eerste filmpjes staan ook op YouTube, zwarte valt mij toch een beetje tegen. Wellicht beter voor wit kunnen kiezen...
Klopt. Ik heb ook een zwarte besteld, maar als ik de filmpjes bekijk is het pixels effect bij een zwarte veel duidelijker aanwezig dan bij een witte. Wit lijk nu mooi parelmoer, terwijl de zwarte lijkt op...
Hm, ja waar lijkt het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdr92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ongeveer anderhalve week terug besteld bij Pandawill. Helaas is paypal supersloom, dus er zullen nog wel wat weekjes overheen gaan denk ik. Als ik hem binnen en in gebruik heb zal ik mijn bevindingen hier zeker plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Ik heb hem besteld ter vervanging van haar Galaxy Gio (met de gedachte van slechter kan het niet),
vandaag is hij binnen gekomen. Eerste impressies zijn goed, over de bouwkwaliteit kan ik niet echt oordelen omdat ik zelf een HTC One heb welke dus sowieso veel beter aan voelt, maar volgens mij is deze prima in orde (wel erg hard plastic achterkant, weet niet of deze een val zal overleven).
Het scherm lijkt iets wat fletse kleuren te hebben, maar de kijkhoeken zijn prima (doen weinig onder voor die van de One), het touchscreen daarintegen lijkt wat ongevoelig te zijn, maar dit kan ook door de standaard screenprotector komen. Camera lijkt niet best, is een 8MP exemplaar, maar nog niet echt getest in omgeving met voldoende licht, de ledflitser lijkt weinig te doen.
Het lijkt er ook op dat hij 2GB interne opslag heeft, en niet 4GB zoals aangegeven.

Voor de 80€ die ik betaald heb is het echt een heel goed toestel in mijn ogen.

Edit: hier even een paar snel genomen foto's van het toestel

[ Voor 6% gewijzigd door spNk op 05-04-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Er zit geen standaard screenprotector op, maar een beschermende folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
spNk schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:34:
Ik heb hem besteld ter vervanging van haar Galaxy Gio (met de gedachte van slechter kan het niet),
vandaag is hij binnen gekomen. Eerste impressies zijn goed, over de bouwkwaliteit kan ik niet echt oordelen omdat ik zelf een HTC One heb welke dus sowieso veel beter aan voelt, maar volgens mij is deze prima in orde (wel erg hard plastic achterkant, weet niet of deze een val zal overleven).
Het scherm lijkt iets wat fletse kleuren te hebben, maar de kijkhoeken zijn prima (doen weinig onder voor die van de One), het touchscreen daarintegen lijkt wat ongevoelig te zijn, maar dit kan ook door de standaard screenprotector komen. Camera lijkt niet best, is een 8MP exemplaar, maar nog niet echt getest in omgeving met voldoende licht, de ledflitser lijkt weinig te doen.
Het lijkt er ook op dat hij 2GB interne opslag heeft, en niet 4GB zoals aangegeven.

Voor de 80€ die ik betaald heb is het echt een heel goed toestel in mijn ogen.

Edit: hier even een paar snel genomen foto's van het toestel
2 vrij bedoel je? Het besturingssysteem neemt ook altijd ongeveer 2 GB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Momus schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:59:
Er zat een folie over de huidige folie, ik ga er dus van uit dat dit wel een screenprotector is.

Ik heb hem alleen even aan de pc gehad, daar kreeg ik een schijf te zien welke 1.7gb vrij had. 0 in gebruik, dus het kan idd kloppen dat het totaal 4gb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Momus schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:59:
Wat ik van doogee gewend ben is dat er altijd standaard al een screenprotector op zit, dat is echt geen beschermfolie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:50:
[...]

Wat ik van doogee gewend ben is dat er altijd standaard al een screenprotector op zit, dat is echt geen beschermfolie
Dan heb je de handson niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Momus schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:59:
[...]

Dan heb je de handson niet bekeken.
Nee, maar op al mijn doogees(geen dg350) zit standaard een screenprotector, net zoals die spNK boven me zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Wat ik nog wel mis aan het toestel is verlichting voor de knoppen, zeker omdat de knoppen andersom zitten dan bij mijn HTC one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

spNk schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:51:
Wat ik nog wel mis aan het toestel is verlichting voor de knoppen, zeker omdat de knoppen andersom zitten dan bij mijn HTC one.
Verlichting zou inderdaad mooi geweest zijn. Indeling van knoppen lijkt trouwens hetzelfde te zijn als alle andere Chinezen. Hier zou ook een standaard voor moeten komen bij android toestellen, is zo irritant.

[ Voor 44% gewijzigd door Zenix op 07-04-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackhals
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 19:10
Zenix schreef op maandag 07 april 2014 @ 00:40:
[...]

Verlichting zou inderdaad mooi geweest zijn. Indeling van knoppen lijkt trouwens hetzelfde te zijn als alle andere Chinezen. Hier zou ook een standaard voor moeten komen bij android toestellen, is zo irritant.
Ook Samsung heeft de knoppen in deze volgorde zitten dus voor Samsung overstappers is er geen gewenning nodig. Ik heb nu ook nog een Gio en wacht met smart op mijn nieuwe DG350. Volgens tracking is ie al op schiphol dus als de douane niet al teveel tijd neemt heb ik hem deze week nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver-Surfer
  • Laatst online: 31-12-2024
Als er iemand gebruikerservaring heeft opgedaan mbt de gps, ontvangst dan hoor ik het graag!
Het zou voor mij de enige dealbreaker zijn voor een toestel dat er voor die prijs zeker wezen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 20:22
Mijn dg350 was op 5 april al in Frankfurt, hopelijk kan de telefoon een beetje fatsoenlijk mij zopo c2(gebroken scherm, touch werkt wel) / iphone 4 vervangen.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Over de overeenkomsten met de Umi X1Pro: ik zie dat die wel WCDMA op 900/2100 MHz ondersteund, terwijl de Doogee op 950/2100 MHz zit. Zou dit betekenen dat ze onder de motorkap toch verschillen of is dat puur softwarematig?

Als het software is, zou de ROM van de UMI dan op de Doogee kunnen om andere frequenties te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat is hardwarematig.
Op XDA hebben ze wel geprobeerd om het softwarematig aan te passen, maar ondanks dat je in de engineering settings dan het vinkje bij 900mhz kunt zetten krijg je daar geen werkende verbinding mee. Maar je moet ook goed nagaan of de frequenties die de sites noemen kloppen; ook dat wisselt nog wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Jammer, niet echt een must, maar was leuk geweest..

Zal er nog eens op letten, maar volgens mij is het redelijk consequent op verschillende sites: Umi 900 / Doogee 850

Nou ja, waarschijnlijk kunnen we wel gewoon vissen in de "accessoirevijver" van Umi (hoesjes, bumpers etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Hij is binnen. Net even beetje mee gespeeld, apps erop gezet etc. Duurt allemaal nogal even, want mijn oude is een Nokia N8, Symbian dus, en is geen kwestie van aanmelden bij Google...

Eerste indruk is goed. Geen spijt van de witte kleur, mooi design. Best wel stevig, steviger dan ik had verwacht eigenlijk. Er zit een metalen rand aan de buitenkant die lijkt over te gaan in een metalen frame binnenin. Dat zorgt voor een stabiel toestel met weinig torsie.

Ik ben alleen maar standaard apps tegengekomen, geen exotisch spul. Voor zover ik kan beoordelen dus een vrij standaard Android installatie met hier en daar (startup en wallpaper) een Doogee-accent. Wel 4.2.9 ;)

Antutu haalt 17044, zoals wel ongeveer verwacht.

De knoppen onderaan hebben wel backlight, maar alleen na aanraking.Wel even zoeken de eerste keren, maar went al snel.

Voor mij ook belangrijk: FM-radio. Doet het voor zover ik zo kort kon testen ook prima.

GPS is ook belangrijk voor mij (SportsTracker), zal ik later nog even testen. Eerst dataverbindingen etc nog instellen.

In de doos:
  • De Doogee (met 2 screenprotectors over elkaar heengeplakt)
  • Extra screenprotector
  • Boekje met minihandleiding in het engels
  • Headset
  • Lader + USB-kabel
De accu zit in de telefoon, maar wel in een foliezakje verpakt.

Al met al erg blij mee so far. Al helemaal als ik weer denk aan die luttele 70 Euro die ik in totaal kwijt was!

Vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Vooral de GPS. Wellicht kun je kijken of je fix krijgt via Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Laatst online: 14-09 08:20
Nog te vroeg om nu al te vragen, maar ik ben wel benieuwd hoe de accuduur is.
En hoe is het touchscreen, heb je last van ongevoeligheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
GPS kijk ik morgen naar. Wil ik rustig de tijd voor nemen en het liefst in de buitenlucht (regent nu...)

Accuduur kan ik idd nog niks over zeggen. Was rond de 45%, ik laat hem eerst leeglopen, dan 100% volladen. De komende dagen zal er sowieso wel iets meer mee gespeeld worden, wat geen goed beeld geeft.

Touchscreen had ik soms wel een beetje een misser, maar kon ook komen omdat je voor mijn gevoel net iets boven de werkelijke knop moet zitten. Of door de 2e screen protector die er nog op zit en daar toch niet voor bedoeld is?

[ Voor 0% gewijzigd door serge75 op 08-04-2014 22:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Zit er bovenaan nog zo'n flapje? Dan moet je die bescherming eraf halen, want dat is gewoon transportbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Nee, dat was bij de bovenste wel zo, stond ook op dat hij eraf moest, maar tot m'n verbazing zat er nog ééntje onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Laatst online: 12-09 20:00
Ben wel erg benieuwd hoe de wifi ontvangst is? Kun je dat nog eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Heel goed, maar ik zit hier ook strak naast de router... Ik zal straks boven nog eens kijken en morgen op mijn werk met normaal matige ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Jouw bevindingen komen wel een beetje overeen met de mijne, ik heb het idee dat de onderste rand van het scherm niet of amper reageert op aanrakingen, dus je moet idd een beetje boven de betreffende knoppen aanraken. Mogelijk dat dit te kalibreren is?

De bovenste folie is gewoon een transport folie idd, de folie die eronder zit is een screenprotector, die kan je er op laten zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door spNk op 08-04-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Meer ervaringen en foto's aub! :) Ben benieuwd naar GPS en bluetooth (parrot) ondersteuning!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
GPS net even getest. Buiten, koud, binnen een halve minuut fix op 8/14 sats. Viel me niet tegen... Later binnen nog een keer met sportstracker geprobeerd, dat ging wat lastiger. Na 1 minuut GPS status laten 'helpen', toen na circa 1 minuut en goede fix.

Nog niet helemaal overtuigd, maar ik heb goede hoop.

Batterij was om 6u nog 44% (bijna 11 uur), thuis nog even geprutst en een 3d-spel gedaan, toen ging het wel hard. Nu 6% na 13 1/2u. Ik hoop dat dat nog nieuwigheid is... Wel de hele dag wifi en 3g ingeschakeld gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen krijg je geloof ik met de meeste smartphones maar moeilijk een fix, daarom gebruikt Google ja ook je WiFi netwerk en data masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Vanochtend Sports Tracker gebruikt tijdens een langere fietstocht. Redelijk snel weer een fix en de gereden route werd zonder rare afwijkingen vastgelegd. Ook in de snelheidsgrafiekjes geen bijzondere uitschieters (zag mbt de MTK6589 wel eens een snelheid van >100km/u voorbijkomen).

Voor het volgen van sportactiviteiten is de Doogee wat mij betreft dus geslaagd: zeer geschikt!

Wifi is ook vrij goed, vergelijkbaar met m'n Nokia N8. Alleen op m'n werk zit ik soms op het randje van wel/geen bereik en hij kan dan niet altijd goed verbinden (authenticatieprobleem...).

Schermrespons blijf ik toch niet helemaal tevreden over (nog wel steeds de standaard protector erop), probleem lijkt vooral in de (rechter)onderhoek te spelen. Ook heb ik in diezelfde hoek (toeval?) in sommige schermen een lichte vlek. Niet een pixel die verkeerd kleurt, maar een iets groter, vaag vlak. Speelt vooral bij lichtere schermen.

Behalve spNk verder nog geen mensen met ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

serge75 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:05:
Ook heb ik in diezelfde hoek (toeval?) in sommige schermen een lichte vlek. Niet een pixel die verkeerd kleurt, maar een iets groter, vaag vlak. Speelt vooral bij lichtere schermen.
Dat van die vlek had ik ook met mijn iOcean X7, de vlek werd na een tijdje steeds groter en donkerder. Heeft denk ik te maken met de lijmlaag of schermen van iets mindere kwaliteit. Wel iets wat ik vaker tegenkom bij China phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Hmmm... fijn vooruitzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Hoe zit het voor de rest met kraakjes in de body. Ik kan me hier namelijk zo aan storen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Vind ik heel erg meevallen. Weinig torsie in de telefoon, voelt goed "stijf" en degelijk aan. Ik moet echt mijn best doen om hem te laten kraken. Alle delen sluiten goed op elkaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Dus al met al zeker de prijs waard? Ben je in de gelegenheid geweest om ook de BT te testen i.c.m. parrot(auto)?

[ Voor 52% gewijzigd door Oggy op 10-04-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Zeker de prijs waard, vooral zonder btw ;-). Al hou ik een slag om de arm mbt touch en dat vlekje op m'n scherm.

BT gebruik ik niet, een Parrot heb ik helaas niet om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs als je BTW komt de betalen zit je waarschijnlijk nog onder de € 100, in mijn geval zou het op € 97,66 (+39,58%) komen als ik de volle mep aan BTW zou moeten betalen.

Lijkt me niet dat deze telefoon een miskoop kan zijn, ook al moet ik hem nog ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik begin wel benieuwd te worden naar de kwaliteit van het scherm. Ik 'hoor' wat minder positieve geluiden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Dat doet Doogee dan ook wel weer goed: voor de meeste toestellen, inclusief de DG350, staat de firmware gewoon online als download. En ik heb begrepen dat ze ook wel updates vrijgeven…

http://www.doogee.cc/en/gb/xiazai.asp?Page=2

Ik ben verder nieuwe in de Android wereld (op een simpel tabletje anderhalf jaar geleden na), dus maar eens op onderzoek uit qua rooten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:58

Xaphod

Inara profiel

Lijkt me een prima telefoon.
Mijn Jiayu G3 (eerste model) heeft sinds kort een kapot aanraakscherm, een baan van een cm net links van het midden reageert niet meer. (ik ben er ook niet echt zuinig op geweest).
Jiayu heeft nu ook een G4 met deze soc en een grote accu (3000 mAh).
Ik ben dus aan het twijfelen tussen deze twee.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Laatst online: 14-09 08:20
Hyp Hyper schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:25:
Ik begin wel benieuwd te worden naar de kwaliteit van het scherm. Ik 'hoor' wat minder positieve geluiden hier.
Sinds gisteren heb ik ook een Doogee Pixels DG350. Hiervoor had ik een HTC One X waar het scherm erg goed van was. Als ik het daarmee vergelijk vind ik de helderheid en de kijkhoeken gewoon goed. Zeker vergelijkbaar of beter dan de One X.
Het contrast vind ik minder en de kleuren zijn ook wat fletser. Daarnaast is de temperatuur wat aan de koude kant.
Maar ik vind het zeker geen slecht scherm. Voor de prijs is het een goed scherm. Maar als je het vergelijkt met de huidige high end telefoons, verliest hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Xaphod schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:13:
Lijkt me een prima telefoon.
Mijn Jiayu G3 (eerste model) heeft sinds kort een kapot aanraakscherm, een baan van een cm net links van het midden reageert niet meer. (ik ben er ook niet echt zuinig op geweest).
Jiayu heeft nu ook een G4 met deze soc en een grote accu (3000 mAh).
Ik ben dus aan het twijfelen tussen deze twee.
De G3C is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ik heb de doogee hier ook een paar dagen en ik ben positief verrast door de telefoon.
Wifi en Gps zijn super, en het totaalpakket is ongelooflijk voor de prijs.

Het enige nadeel zover is de camera.
Ik ben wat met de instellingen aan het stunten geweest en ik denk dat ik een fix heb gevonden voor de onscherpte en de kleurwaas.

Als je het aantal megapixels verlaagt van 8 naar 5 krijg je veel meer details en is alles kleurechter. Waarschijnlijk komt het omdat de sensor maar 5 megapixels is en de software interpolatie roet in het eten gooit. Probeer het maar eens zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod

Xaphod

Inara profiel

Sinds kort is er ook de G4C, met vooral een wat beter scherm dan de G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appul schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:00:
Als je het aantal megapixels verlaagt van 8 naar 5 krijg je veel meer details en is alles kleurechter. Waarschijnlijk komt het omdat de sensor maar 5 megapixels is en de software interpolatie roet in het eten gooit. Probeer het maar eens zou ik zeggen :)
Dat lijkt mij ook dat het beter is de camera op 5 megapixel in te stellen, maja plaats eens wat samples van de camera?

Doogee zelf beweert namelijk de camera van de iPhone 4 te gebruiken, dat was toen natuurlijk ook goede camera voor een smartphone maar zal zich niet meer kunnen meten met de huidige camera's in high end smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Xaphod schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:01:
[...]

Sinds kort is er ook de G4C, met vooral een wat beter scherm dan de G3.
Volgens mij zit in de G3C hetzelfde 720p scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Telefoontje binnen. Het scherm is erg mooi en reageert bij mij prima. Algehele feel van de telefoon is prima. Ik vind hem wel wat zwaar en een tikje dik.

Het valt me op dat ik maar 1GB telefoongeheugen heb. Hoe is dat bij de anderen?
(mijn oudere 4GB telefoon heeft daar wel 4GB staan)
Voor de beschikbare ruimte lijkt het niet zoveel uit te maken trouwens. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-04-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Hyp Hyper schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:59:
Telefoontje binnen. Het scherm is erg mooi en reageert bij mij prima. Algehele feel van de telefoon is prima. Ik vind hem wel wat zwaar en een tikje dik.

Het valt me op dat ik maar 1GB telefoongeheugen heb. Hoe is dat bij de anderen?
(mijn oudere 4GB telefoon heeft daar wel 4GB staan)
Voor de beschikbare ruimte lijkt het niet zoveel uit te maken trouwens. :)
Ik heb op de Interne Opslag 0,98GB, en op het Telefoongeheugen 1,71GB. Inmiddels al wel wat apps geinstalleerd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik merk wel dat het onderste stukje van het scherm niet helemaal lijkt te kloppen, zoals anderen ook al meldden. Je moet daar iets hoger aanraken als je iets wil selecteren. Het leidt niet tot grote problemen, maar is wel een beetje lastig.

Verder werkt alles gewoon super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod

Xaphod

Inara profiel

Ik heb inmiddels ook de Doogee besteld, bij DealExtreme.
Ik had nog getwijfeld over de Jiayu G4c, maar die leek me niet veel meerwaarde te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:18
Toestel binnen maar mijn sim kaart past niet aangezien ik nog een oud groot exemplaar heb. Eerste smartphone dus kom vast nog voor meer verassingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Paul Hewson schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:19:
Toestel binnen maar mijn sim kaart past niet aangezien ik nog een oud groot exemplaar heb. Eerste smartphone dus kom vast nog voor meer verassingen :P
Een normaal formaat kan er ook in. Het is een dual sim. Eén normaal formaat, één micro.
Meen wel dat je 3G alleen op de micro kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de camera getest op een klaarlichte dag zoals vandaag? Ik ben namelijk vooral benieuwd hoe de camera het in goede licht omstandigheden doet. Ik kan me namelijk voorstellen dat het binnenshuis al een stuk minder zal zijn.

Mijn exemplaar ligt helaas nog bij de douane afdeling inklaring van Postnl en vlak voor de Pasen ga ik op reis, dus ik moet nog even wachten tot ik zelf aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:18
Hyp Hyper schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:26:
[...]

Een normaal formaat kan er ook in. Het is een dual sim. Eén normaal formaat, één micro.
Meen wel dat je 3G alleen op de micro kunt gebruiken.
Woeps, moet beter kijken de volgende keer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:27:
Iemand al de camera getest op een klaarlichte dag zoals vandaag? Ik ben namelijk vooral benieuwd hoe de camera het in goede licht omstandigheden doet. Ik kan me namelijk voorstellen dat het binnenshuis al een stuk minder zal zijn.
Op Fok! forum is iemand zo aardig geweest: http://forum.fok.nl/topic/2093648/3/50#138771916

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er inderdaad goed uit, dan lijkt het me geen leugen van Doogee dat ze de camera van de iPhone 4 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Na een weekendje klooien heb ik besloten hem in gebruik te nemen, ondanks dat ik hem een tikje te lomp vind. (maak van die 6,6mm dikte maar 9,6mm of zo :P)

Het scherm is mooi en reageert goed genoeg, het toestel voelt stevig aan, vooralsnog geen kraakjes en hij maakt aardige foto's. Wifi, GPS, bluetooth, 3G en telefoneren werkt gewoon netjes en de batterijduur lijkt voldoende. (praktijktest voor mij pas de komende week)

Nog wat kleine issues:
- Naar mijn smaak dien je de powerknop te lang in te drukken om hem in/uit standby te zetten/halen. Ook komen de knoppen wat te ver naar buiten, vind ik.
- Fijn dat de navigatietoetsen verlicht zijn, maar de return-toets is bij mij een stuk sterker verlicht dan de andere twee. Schoonheidsfoutje denk ik.
- Ik had niet gedacht dit te zullen zeggen, maar het pixel-design had van mij wat meer uitgesproken gemogen. Nu zie je het pas echt als je de telefoon van dichtbij bekijkt. (velen zullen dit juist fijn vinden denk ik )) En de tekst naast de speaker had niet gehoeven.

Voor die 72 euro een prima telefoontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Hier ook binnen sinds donderdag, ik heb hem aan een vriend van mij gegeven om te testen. Hij is een IPhone gewend en wou graag eens aan Android snuffelen. Tot nu toe hoor ik positieve geluiden, met name over het toestel (Android blijft toch wennen). Scherm is inderdaad her en der weinig responsive, maar voor de rest goed. Voor 75 euro een koopje.

Als ik hem terug heb, ga ik hem zelf nog even testen en dan ga hij waarschijnlijk Marktplaats op. Ik blijf waarschijnlijk toch bij mij Xperia Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Het is een aardige budgettelefoon, maar natuurlijk niet te vergelijken met een iPhone of Xperia Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Hyp Hyper schreef op maandag 14 april 2014 @ 08:41:
Het is een aardige budgettelefoon, maar natuurlijk niet te vergelijken met een iPhone of Xperia Z.
Het was voor mij ook meer een test case: wat kan ik uit China weghalen voor zo'n laag bedrag?
En dat is bovenverwachting vooralsnog. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister de moeite genomen om de Doogee Pixels DG350 toe te voegen aan de pricewatch zodat er reviews geschreven kunnen worden.

pricewatch: Doogee Pixels DG350 Wit, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:40:
Ik heb gister de moeite genomen om de Doogee Pixels DG350 toe te voegen aan de pricewatch zodat er reviews geschreven kunnen worden.

pricewatch: Doogee Pixels DG350 Wit, Zwart
_/-\o_ Niet eens de zwarte variant? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:21:
[...]

_/-\o_ Niet eens de zwarte variant? ;)
Nee natuurlijk niet, ik heb ja geen zwarte variant besteld ;) Dus neem ik afbeeldingen van de witte ;) Maar goed die koppeling is meer bedoeld zodat je het product kunt reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:49:
[...]

Nee natuurlijk niet, ik heb ja geen zwarte variant besteld ;) Dus neem ik afbeeldingen van de witte ;) Maar goed die koppeling is meer bedoeld zodat je het product kunt reviewen.
Ben ik binnenkort van plan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Doogee DG350 ook besteld maar ik moet hem nog ontvangen. Ben erg benieuwd, temeer omdat ik hier positieve geluiden hoor over dit telefoontje! Dit is mijn eerste China phone en voor mij een testcase om voor mezelf te ervaren hoe de kwaliteit is van dergelijke phones Ik werk bij KPN en dagelijks verbaas ik mij hoe mensen de hoofdprijs bereid zijn te betalen voor de nieuwste iPhone of Samsung Ik heb hier zelf nooit aan meegedaan en koop altijd mijn telefoons los Van daar mijn interesse in China phones Vóór ik de doogee besteld had ging mijn voorkeur uit naar de Neken N6 2Gb ram 32 Gb rom Deze vond ik echter te duur als testcase Nu kreeg ik vandaag echter een mailtje dat ik hem kan kopen voor €115,- Ik neem aan dat dit een tijdelijke aanbieding is Wat vinden jullie van dit toestel? En de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:39:
Nu kreeg ik vandaag echter een mailtje dat ik hem kan kopen voor €115,- Ik neem aan dat dit een tijdelijke aanbieding is Wat vinden jullie van dit toestel? En de prijs?
Pssst, voor prijzen kan je beter hier zijn
En €115 is duurder dan zelf uit China halen.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik bedoel de Neken N6 Die kan je nu kopen voor €115,- De doogee heb ik incl. een 16 Gb kaartje €89,- voor betaald XD Mijn vraag is: wat vinden jullie van de Neken N6 2Gb ram 32 Gb rom voor €115,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik dat geluid uit kan schakelen als ik de dg350 aanzet? Ik heb al bij sounds gekeken maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dat pornodeuntje? :P Misschien als je hem root, maar weet zo snel niet hoe. Ik ben daar ook wel in geïnteresseerd. Mijn vorige telefoon was veel erger..die startte op met een tetterend deuntje op vol volume.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit is NIET het topic voor levertijden/winkels/prijzen en andere offtopic-zaken.