Plaats dan even een linkje waar die voor deze telefoon te vinden is...KlaasKlaas schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:22:
Heg geen ervaring met chinese web winkels. Maar wat ik zo gevonden heb op winkels die volgens chinakopen.nl betrouwbaar zijn is:
Focalprice.com EUR 82,20
Geekbuying.com EUR 88,43 incl 8Gb SD kaart
banggood.com EUR 88,05
dealxxtreme (dx.com) EUR 88,37
dualslim.nl EUR 119,95 (nl bedrijf. 2 jaar garantie)
Maar ben vooral benieuwd naar de cyanogenmod 11 ervaringen
Ik heb de telefoon via banggood besteld en al vaker daar besteld. Tot op heden nooit problemen gehad.
Nog even een update over de telefoon zelf:
1) GPS werkt te voet niet ideaal. Op een route van 5km wijkt ie vaak een km of 2 naar boven af. Zonder data te gebruiken duurt een fix extreem lang, maar dat vind ik zoals gezegd bij alle nieuwe telefoons een probleem.
2) de bouwkwaliteit is matig. Als je de oplader of miniusb kabel in de telefoon stopt zit ie erg los en je hoeft maar licht te wiebelen en hij valt eruit. Ook de aan/uit knop vind ik erg fragiel en is soms wat moeilijk in te drukken
3) de update voor het touchscreen wordt in zeer gebrekkig Engels uitgelegd en je moet bestanden installeren/downloaden van zeer vage sites. Dit heb ik dan ook niet gedaan maar met als gevolg dat het touchscreen soms wat matig reageert.
Verder ben ik overigens zeer tevreden. Hij blijft tot dusver lekker snel, belkwaliteit is prima, accuduur is ook goed want hij gaat met intensief gebruik gewoon een dag mee, etc. Tot nog toe echt een aanrader voor het geld!
Nog even een update over de telefoon zelf:
1) GPS werkt te voet niet ideaal. Op een route van 5km wijkt ie vaak een km of 2 naar boven af. Zonder data te gebruiken duurt een fix extreem lang, maar dat vind ik zoals gezegd bij alle nieuwe telefoons een probleem.
2) de bouwkwaliteit is matig. Als je de oplader of miniusb kabel in de telefoon stopt zit ie erg los en je hoeft maar licht te wiebelen en hij valt eruit. Ook de aan/uit knop vind ik erg fragiel en is soms wat moeilijk in te drukken
3) de update voor het touchscreen wordt in zeer gebrekkig Engels uitgelegd en je moet bestanden installeren/downloaden van zeer vage sites. Dit heb ik dan ook niet gedaan maar met als gevolg dat het touchscreen soms wat matig reageert.
Verder ben ik overigens zeer tevreden. Hij blijft tot dusver lekker snel, belkwaliteit is prima, accuduur is ook goed want hij gaat met intensief gebruik gewoon een dag mee, etc. Tot nog toe echt een aanrader voor het geld!
Anoniem: 288072
Heb je een link naar de uitleg van de touchscreen oplossing. Ik wordt er aardig tureluurs van... Of is die sgs app de enige oplossing?
Blijkbaar is dit de fix (volgens DOOGEE facebookpagina):
Instructievideo
Patch
Edit: Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Vanavond als ik thuis ben, zal ik eens even rustig die video bekijken.
Edit 2: Men is er niet onverdeeld positief over.
Instructievideo
Patch
Edit: Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Vanavond als ik thuis ben, zal ik eens even rustig die video bekijken.
Edit 2: Men is er niet onverdeeld positief over.
[ Voor 31% gewijzigd door HenkPatat op 12-08-2014 11:45 ]
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Tnx, ik ga het vanavond proberen. Ik ben benieuwd of het gaat lukken en of het iets helpt. Wat het 2e filmpje laat zien is wel erg beroerd, maar goed, nu ben ik er ook niet tevreden mee.
Oh ja wat ik nog vergat bij mijn vorige post is dat het erg lang duurt voordat de telefoon opgeladen is. Het lijkt wel alsof ie op een druppellader aangesloten zit :-)
De bijgeleverde lader heeft inderdaad een laag amperage, een oude HTC of iphone lader werkt voor mij beter.onnaj schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:28:
Oh ja wat ik nog vergat bij mijn vorige post is dat het erg lang duurt voordat de telefoon opgeladen is. Het lijkt wel alsof ie op een druppellader aangesloten zit :-)
De fix van doogee is me niet gelukt, de handleiding heb ik zo goed mogelijk gevolgd maar na het inladen van het cfg bestand krijg ik een Chinese error. Dat is helemaal op het einde, op het youtube filmpje gaat het dan goed, bij mij dus niet. Kunnen ze het niet even in een OTA update knikkeren? Wat een gedoe zeg
Ik heb nog altijd stille hoop dat Doogee met een KitKat Rom komt waarin ook de ellende met het touchscreen wordt opgelost. Maar waarschijnlijk is die hoop tevergeefs.
Ik gebruik al een tijdje SGS Touchscreen Booster En merk duidelijk verbetering.HenkPatat schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:51:
Ik heb nog altijd stille hoop dat Doogee met een KitKat Rom komt waarin ook de ellende met het touchscreen wordt opgelost. Maar waarschijnlijk is die hoop tevergeefs.
Ik merk wel iets verbetering, maar het linksonderhoekprobleem blijft gewoon bestaan, is volgens mij niet minder nu. Sowieso vind ik typen in portrait vaak zo beroerd/lastig dat ik toch maar in landscape ga...Rezta schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:49:
[...]
Ik gebruik al een tijdje SGS Touchscreen Booster En merk duidelijk verbetering.
Ik heb nu verschillende keren de GPS uitgeprobeerd met strava maar het klopt voor geen meter. Dat ging met de Nexus veel beter!
Ook loop ik er nu al tegenaan, net als vele anderen dat het geheugen vol is. App2sd werkt dan wel weer mooi maar ideaal is het niet. Voor link2sd moet je volgens mij weer geroot zijn en dat wil ik deze x liever niet doen.
Zijn er nog andere opties?
Verder werkt hij nog steeds lekker snel met de quadcore dus dat is wel fijn!
Ook loop ik er nu al tegenaan, net als vele anderen dat het geheugen vol is. App2sd werkt dan wel weer mooi maar ideaal is het niet. Voor link2sd moet je volgens mij weer geroot zijn en dat wil ik deze x liever niet doen.
Hier ook structurele geheugen issues. Heb alles wat kan al verplaatst, alle apps die ik enigszins kan missen verwijderd maar steeds kom ik tekort.
Ik heb nog een steeds groter wordende rits aan updates in de wacht staan die steeds mislukken vanwege te weinig ruimte. En op het "telefoongeheugen" staat bijna niks, 1,54gig vrij. Was er ook niet een mogelijkheid om daarvan wat over te hevelen?
Ik heb nog een steeds groter wordende rits aan updates in de wacht staan die steeds mislukken vanwege te weinig ruimte. En op het "telefoongeheugen" staat bijna niks, 1,54gig vrij. Was er ook niet een mogelijkheid om daarvan wat over te hevelen?
Nou je het zegt ik had ook laats last van het geheugen probleem.onnaj schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:21:
Ik heb nu verschillende keren de GPS uitgeprobeerd met strava maar het klopt voor geen meter. Dat ging met de Nexus veel beter!
Ga die programma's die jij noemt maar eens proberen.
Anoniem: 524151
Ik had ook last van het beperkte geheugen, na lang zoeken een goede oplossing gevonden, zonder rooten of nieuwe partities. Zie de link hieronder:
http://techgage.com/artic...droid_apps_to_an_sd_card/
Als je de stappen hebt uitgevoerd kun je alle apps naar ej SD kaart verplaatsten.
Als je de stappen hebt uitgevoerd kun je alle apps naar ej SD kaart verplaatsten.
Bedankt ga eens proberen of dat verbetering op levertAnoniem: 524151 schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:37:
Ik had ook last van het beperkte geheugen, na lang zoeken een goede oplossing gevonden, zonder rooten of nieuwe partities. Zie de link hieronder:
Hebben er meer last van de aan/uit knop?
Bij mij vrouw was hij al een tijdje gammel en nu is hij eruit gevallen.
Kan hem er weer instoppen (hij is niet stuk verder), maar ik denk dat hij er gauw weer uitvalt.
Hoe hebben anderen dat eventueel opgelost? eventueel drupje lijm of zo?
Bij mij vrouw was hij al een tijdje gammel en nu is hij eruit gevallen.
Kan hem er weer instoppen (hij is niet stuk verder), maar ik denk dat hij er gauw weer uitvalt.
Hoe hebben anderen dat eventueel opgelost? eventueel drupje lijm of zo?
[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 10-10-2014 11:01 ]
Android 4.4 (kitkat) is beschikbaar voor de Doogee!!!
impression.ua/doc_download/479-proshivka-imsmart-c471-android-442
De touch screen issue is verholpen met deze rom, alles werkt perfect behalve dan dat de camera ondersteboven fotografeert
Je moet hem flashen met SP flash tool.
Succes ermee
De touch screen issue is verholpen met deze rom, alles werkt perfect behalve dan dat de camera ondersteboven fotografeert
Succes ermee
Eindelijk een update dat de problemen weet op te lossen, maar ik ben er nog wat huiverig voor om dit direct te installeren. Ik zie in het XDA topic dat iemand problemen heeft gehad met het IMEI nummer na deze update. Had jij hier ook last van?Anoniem: 448946 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:34:
Android 4.4 (kitkat) is beschikbaar voor de Doogee!!!
De touch screen issue is verholpen met deze rom, alles werkt perfect behalve dan dat de camera ondersteboven fotografeert![]()
Succes ermee
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Hier is het intussen ook gelukt! Inderdaad slordig van de camera, het maakt trouwens niet uit welke app je daarvoor gebruikt, het gaat altijd op z'n kop
Scherm lijkt beter te reageren, maar toch is het nog niet zo goed als op andere toestellen die ik heb. Verder wel even een paar onnodige apps eraf gegooid, blijkbaar vond de maker Angry Birds noodzakelijk
Tot nu toe wel tevreden met deze ROM, de komende tijd maar eens goed gaan testen!

Scherm lijkt beter te reageren, maar toch is het nog niet zo goed als op andere toestellen die ik heb. Verder wel even een paar onnodige apps eraf gegooid, blijkbaar vond de maker Angry Birds noodzakelijk
Tot nu toe wel tevreden met deze ROM, de komende tijd maar eens goed gaan testen!
Ik heb sinds twee dagen een interessant probleem:
Grote delen van de dag registreert het touchscreen aanrakingen niet meer bovenin het scherm over de gehele breedte in een strook die precies overeenkomt met de statusbalk. Ik dacht eerst dat het een error was in de statusbalk, maar ook in fullscreen apps en in apps om het touchscreen te testen, worden de aanrakingen precies over dat stuk van het scherm niet geregistreert.
Het vreemde is dat het niet een consistent probleem is. Soms doet hij het ineens weer volledig. Ook in de touchscreen test app waar een paar minuten ervoor een dead zone ter grootte van de status balk zat, wordt nu alles keurig geregistreert. En er is geen touw aan vast te knopen wanneer hij het wel doet en voor hoe lang.
Ik heb nog de stock ROM erop staan, wel geroot. Ik heb al een paar reboots gedaan, ook met batterij eruit. Ik heb de ROM er nog niet opnieuw op gezet, maar ik lees net dat er inmiddels kitkat is, dus dan zet ik die er wel op.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Een losse connector ergens? Of kabelbreuk of iets? De telefoon is nog nooit gevallen, ik ben er nog nooit op gaan zitten, de eerste keer dat het voorkwam was niet gekoppeld aan een gebeurtenis ofzo, maar gewoon tijdens een whatsappgesprek.
Grote delen van de dag registreert het touchscreen aanrakingen niet meer bovenin het scherm over de gehele breedte in een strook die precies overeenkomt met de statusbalk. Ik dacht eerst dat het een error was in de statusbalk, maar ook in fullscreen apps en in apps om het touchscreen te testen, worden de aanrakingen precies over dat stuk van het scherm niet geregistreert.
Het vreemde is dat het niet een consistent probleem is. Soms doet hij het ineens weer volledig. Ook in de touchscreen test app waar een paar minuten ervoor een dead zone ter grootte van de status balk zat, wordt nu alles keurig geregistreert. En er is geen touw aan vast te knopen wanneer hij het wel doet en voor hoe lang.
Ik heb nog de stock ROM erop staan, wel geroot. Ik heb al een paar reboots gedaan, ook met batterij eruit. Ik heb de ROM er nog niet opnieuw op gezet, maar ik lees net dat er inmiddels kitkat is, dus dan zet ik die er wel op.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Een losse connector ergens? Of kabelbreuk of iets? De telefoon is nog nooit gevallen, ik ben er nog nooit op gaan zitten, de eerste keer dat het voorkwam was niet gekoppeld aan een gebeurtenis ofzo, maar gewoon tijdens een whatsappgesprek.
Ik moet mijn mening toch herzien. Ik begin de nodige problemen te ondervinden. Het toestel heb ik al verschillende keren moeten herstarten om deze nog te laten werken. Er zijn zelfs al apps die niets meer doen. En de SD kaart gaat nu ook problemen geven, er zou ruim 17GB van de 16 in gebruik zijnyodeluxe schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:54:

Deze ROM gaat er dan ook af.
Beetje offtopic, maar aangezien kit-kat er wel semi op gepoort hebben, Hoooooop ik op android L
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik merk, nadat ik er een tijd gebruik van de DG350 maak, dat het geheugen inderdaad wel weinig is. De 1gig loopt snel vol, ook al verplaats ik alle apps naar de SD-kaart die deze optie ook hebben. Ik gebruik 'App2SD' om de apps te verplaatsen en om het cache geheugen leeg te gooien, maar merk dat zelfs deze app niet altijd lekker werk en vaak niet het geheugen kan leeg gooien.
Hebben jullie tips voor me om deze uitdaging aan te gaan?
Ik gebruik easy cache cleaner. Werkt tot nog toe prima!
Bekend probleem, die van m'n moeder heeft hetzelfde. Hierbij begon het dat hij constant een aanraking links boven detecteerde, dit merkte ze doordat ze in een whatsapp gesprek weer terug op het gesprekken overzicht scherm kwam (links boven zit de "vorige" pijl).HenkPatat schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:25:
Ik heb sinds twee dagen een interessant probleem:
Nu doet hij dat niet meer maar merk ik dat zowel links als rechts bovenin het scherm niets meer registreert, het settings knopje in het notificatie menu werkt dus niet meer. In het midden reageert ie nog wel.
Ik heb het nog niet op kunnen lossen.
Bedankt voor de reactie. Bij mij is het probleem even spontaan weer verdwenen als dat het was verschenen. Ik heb er nu al een week geen last meer van gehad, zonder dat ik er iets aan heb gedaan.
Heb je het over opslag of over geheugen?almarvk schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:08:
Ik merk, nadat ik er een tijd gebruik van de DG350 maak, dat het geheugen inderdaad wel weinig is. De 1gig loopt snel vol, ook al verplaats ik alle apps naar de SD-kaart die deze optie ook hebben. Ik gebruik 'App2SD' om de apps te verplaatsen en om het cache geheugen leeg te gooien, maar merk dat zelfs deze app niet altijd lekker werk en vaak niet het geheugen kan leeg gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door Momus op 24-10-2014 09:53 ]
Anoniem: 629643
Hallo iedereen
Ik zoek help voor mijn doogee pixels dg 350. Sinds een maand nu kan Ik de telefoon niet gebruikem. De touchscreen reageert niet op decrechterkant. Ik kam niets doen met de telefoon.
Een oplossing is welkom
Ik zoek help voor mijn doogee pixels dg 350. Sinds een maand nu kan Ik de telefoon niet gebruikem. De touchscreen reageert niet op decrechterkant. Ik kam niets doen met de telefoon.
Een oplossing is welkom
Anoniem: 631564
Sinds gisteren (na normaal gebruik) komt het scherm niet meer op gang. Een lichte gloed is evenwel zichtbaar, ook de toetsen lichten op. Maar dat is alles. De telefoon is gerooted met Framaroot, ik kan veel apps op de SDkaart kwijt en verder geen bijzonderheden. Wat kan er aan de hand zijn? Een mislukte automatische upgrade? Natuurlijk heb ik de batterij even verwijderd en daarna weet terug geplaatst. Welke toetsen zou ik kunnen gebruiken om een 'harde reset' uit te voeren. Zijn er andere opties?
Maar via de optie 'bewerken' kun je foto's erg goed editten. Ik heb het idee dat de opname in 'raw' is gemaakt. Daarna is de kwaliteit opeens OKmarcelmg2 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:55:
9) Camera is vrij waardeloos. Maakt scherpe maar bleke overbelichte foto's. Ook met andere camera app.
Al met al: voor 82 euro een topper.
Kan zich meten met grotere jongens.
Ik moest de 'aap-methode' gebruiken om 'm weer aan de praat te krijgen. Tikken tegen de tafelrand. Er moet binnenin iets los zitten. Dat verklaart misschien ook dat die met regelmaat zomaar uitviel (maar dan kreeg ik het nog wel aan de praat). Wat denken jullie: garantie vragen op deze grote afstand?Anoniem: 631564 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:10:
Sinds gisteren (na normaal gebruik) komt het scherm niet meer op gang. Een lichte gloed is evenwel zichtbaar, ook de toetsen lichten op. Maar dat is alles. De telefoon is gerooted met Framaroot, ik kan veel apps op de SDkaart kwijt en verder geen bijzonderheden. Wat kan er aan de hand zijn? Een mislukte automatische upgrade? Natuurlijk heb ik de batterij even verwijderd en daarna weet terug geplaatst. Welke toetsen zou ik kunnen gebruiken om een 'harde reset' uit te voeren. Zijn er andere opties?
Android 4.4.2!!!
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=920545
vertaald Spaans naar Nederlands.

Nieuwe rom 4.4.2 volledige fix
Ik geport een andere rom vanaf een mobiel AXGIO.
Deze rom is vrij van bugs (die ik ken), de levensduur van de batterij die u moet nemen (ik zet een vangst) en respecteert de partities (de Cubot liep uit interne opslag).
Ik denk dat het is vrij goed geoptimaliseerd (deodexada, zipalineada, etc.) is niet zo licht als de CleanKat, niet zo zwaar als de Cubot.
De GPS werkt geweldig (in CK was niet goed doet) en verwijderd alles wat overbodig.
Xposed Installer werkt correct en GravityBox.
Vangsten worden gemaakt met de uitdrukkelijke MIUI launcher dat is mijn favoriet.
Ik heb geïnstalleerd de Gservicefix , ik weet niet of het zal werken, ziet eruit als iets gedaan.
Het gaat als fijne zijde, en je laat het me weten.
Het installeert en rootea van CWM herstel.
Nieuwe rom met alle patches opgenomen en iets lichter gemaakt:
https://mega.co.nz/#!2R9TXABD!-ecNsx...d56PvFOui8NQWA
De Rom:
https://mega.co.nz/#!qM9QBJJK!VcLaPd...Sw75H2L_yeNsiU
Fix voor geluid + support Viper4android:
https://mega.co.nz/#!KJlEEbYQ!gRd06P...yPJ5ONZzS3dwGo
De SuperSU:
https://mega.co.nz/#!vIs0hZDJ!W6bA5P...DT36IbnDfdZTes
Het herstel (in het geval):
https://mega.co.nz/#!rMswiJIB!Yk1srA...S5sbSCcvF50gVw
En tenslotte, een catch:
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Misschien een beetje meer hoe en wat als het kanOggy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:30:
Android 4.4.2!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Werkt alleen als je al CWM / TWRP erop heb staan en/of custom rom.Gambal schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:46:
[...]
Misschien een beetje meer hoe en wat als het kan?
Het .zip bestand downloaden en SuperSU .zip downloaden en op je telefoon zetten. Booten naar recovery.
Daar back-up maken van je huidige telefoonsettings/software.
Daarna je dalvic en cache wipen
Zip bestand installeren
rebooten naar recovery
SuperSU installeren
rebooten naar phone
Klaar is kees.
[ Voor 7% gewijzigd door Oggy op 27-11-2014 09:47 ]
Werkt deze nieuwe custom Rom de camera wél goed?
En zijn er dingen die niet werken met de nieuwe rom?
En zijn er dingen die niet werken met de nieuwe rom?
Ik heb die 'Spaanse' Kitkat ROM geprobeerd maar ik krijg de zaak niet stabiel. Omdat de telefoon intern weinig geheugen heeft maak ik gebruik van Link2SD. Alle apps verplaatsen al hun gegevens (app+dex+lib+data) naar de 2e partitie op de SD kaart. Maar daarop gaat het ook fout. Crashende Google Play. Of Link2SD zegt dat ik de telefoon moet herstarten na het verplaatsen van een app, na het herstarten is de app dan helemaal verdwenen.
Na een dag klooien en de 2 verschillende versies geprobeerd te hebben (Xabadou350.zip en Xaba350.zip) ben ik toch weer terug op de stock ROM, waarbij Link2SD perfect werkt.
edit: de reden om de nieuwe ROM te proberen is voornamelijk omdat het touch screen niet perfect werkt (maar ook niet zo slecht zoals sommigen hier noemen) maar ook omdat de GPS zo slecht werkt (fix duurt lang en zit er dan vaak meters naast).
Na een dag klooien en de 2 verschillende versies geprobeerd te hebben (Xabadou350.zip en Xaba350.zip) ben ik toch weer terug op de stock ROM, waarbij Link2SD perfect werkt.
edit: de reden om de nieuwe ROM te proberen is voornamelijk omdat het touch screen niet perfect werkt (maar ook niet zo slecht zoals sommigen hier noemen) maar ook omdat de GPS zo slecht werkt (fix duurt lang en zit er dan vaak meters naast).
[ Voor 16% gewijzigd door Contagion op 26-12-2014 11:04 ]
Ik ben opzoek naar een hoesje voor de DG350. Bij voorkeur zo'n TPU hoesje.
Op internet kan ik alleen flipcases vinden.
Iemand tips?
Op internet kan ik alleen flipcases vinden.
Iemand tips?
Heeft iemand deze KitKat ROM al eens geprobeerd? http://4pda.ru/forum/inde...692&st=2340#entry36007116 Laatst nog een update gehad.. Wil weten of het waard is om hem te flashen voor een familielid.
Ik heb het zelf geprobeerd. Eerst met SP flash tool de grote rom geflashed(firmware upgrade) in dat bericht geen wipe doen, wipe cache kan wel, vervolgens via recovery de recovery.zip, zodat hij van 4.4.2 naar 4.4.4 ging. Tenslotte van de HTCMania rom de su.zip geflashed om root te krijgen, want die kon ik niet vinden bij die Russische rom.Zenix schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 00:04:
Heeft iemand deze KitKat ROM al eens geprobeerd? http://4pda.ru/forum/inde...692&st=2340#entry36007116 Laatst nog een update gehad.. Wil weten of het waard is om hem te flashen voor een familielid.
Nu heeft mijn familielid KitKat 4.4.4. De camara kwaliteit is net zo goed als met de stockrom, de frontcamera werkt ook prima. Het geluid werkt goed en tot nu toe geen force closes gehad.
Kortom lijkt zeker een aanrader te zijn voor diegene die de laatste KitKat willen hebben. Voor de touchscreen maakt het weinig verschil, dat is toch iets met de hardware lijkt mij. Maar met SGS Touchbooster is er wel wat verbetering.
[ Voor 17% gewijzigd door Zenix op 07-05-2015 12:11 ]
Let op:
Dit is NIET het topic voor levertijden/winkels/prijzen en andere offtopic-zaken.
Dit is NIET het topic voor levertijden/winkels/prijzen en andere offtopic-zaken.