Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnen gekregen, zo op't eerste zicht super toestel voor 79 euro ;)
Wel snel vind ik, besteld 10/5, binnen 20/5, met signapore post, das sneller dan mijn red rice via mixeshop met DHL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackhals
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 19:10
Hyp Hyper schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:12:
[...]

Maar gemiddeld moet je hem in 1 á 2 weken na die 'departure' wel hebben. Bovenstaand verhaal heb ik bij al mijn bestellingen maar eenmaal meegemaakt. (en dan ook nog in wat mindere mate)
2014-04-30 16:36, Delivered, 157653
2014-04-30 00:40, Released by customs, NL
2014-04-07 07:18, Handed to customs, NLAMSA
2014-04-04 17:20, Arrival at border point of destination country, NLAMSA
2014-04-02 13:17, Departure from border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE
2014-04-02 13:15, Mailed, Swiss Post SINGAPORE
2014-03-29 17:39, Departure from border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE
2014-03-29 17:39, Departed transit country, Swiss Post SINGAPORE
2014-03-29 17:35, Departure from border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE
2014-03-29 17:35, Arrival at border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE
2014-03-29 17:35, Mailed, Swiss Post SINGAPORE

2014-03-28 kreeg ik de shipped melding van FocalPrice.

Customs afhandeling in nederland heeft het langste geduurd waarbij ik het aangifte formulier wat je krijgt dezelfde dag nog terug gestuurd heb.
Paar maanden geleden een ander toestel besteld en dat ging vergelijkbaar (zelfs nog een paar dagen langer).

Ondanks dit alles en ondanks de stof problemen die ik hierboven heb gemeld en die ik verwacht zelf op te lossen ben ik toch nog heel tevreden. Net even in de volle zon mee zitten whatsappen maar dat ging prima met de helderheid net iets onder volledig ingesteld. Op mijn GIO zag ik dan echt niks meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
Iemand inmiddels als die custom rom geflasht waarin camera gefixt zou zijn en het touchscreen beter zou werken?

Ik lees hier wisselende verhalen over dat het onderste(meestal rechtse) gedeelte van de telefoon dus niet altijd alles lekker pakt.. is het heel storend? moet je echt meerdere keren (hard) drukken voor die hem pakt? of is het over het algemeen bij een tweede touchpoging wel raak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Hier geen levertijden/winkels/prijzen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Downstar2 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:53:
Ik lees hier wisselende verhalen over dat het onderste(meestal rechtse) gedeelte van de telefoon dus niet altijd alles lekker pakt.. is het heel storend? moet je echt meerdere keren (hard) drukken voor die hem pakt? of is het over het algemeen bij een tweede touchpoging wel raak?
Nee, het is meer dat je er een fractie naast (moet) zitten. En ik heb het eigenlijk alleen echt maar gemerkt bij het accepteren van de machtigingen bij het installeren van een app. (dan zit dat knopje ongeveer daar als er veel machtigingen gevraagd worden)
Ik heb het nauwelijks als hinderlijk ervaren.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-08 11:48
Het went inderdaad wel, maar als ik mijn telefoon aan iemand anders geef (m'n dochter bijvoorbeeld), dan zit ze regelmatig te prutsen. Wat wel een (hardware)issue is, is de aarding van het scherm. Als de telefoon op tafel of op de bank ligt, reageert het touchscreen soms helemaal niet. Hetzelfde heb ik soms in de autohouder. Ik heb inmiddels ontdekt dat het helpt als ik tegelijkertijd contact maak met de metalen zijkant van de telefoon. Zal dus toch ergens in de bedrading moeten zitten, volgens mij heb ik ook iemand anders hierover zien schrijven.

Nog iets anders, ik heb al sinds het begin een lichte vlek rechtonder op het scherm (toevallig in het probleemgebied qua touch). Eromheen ook nog 2 hele vage vlekken. In de meest apps valt het niet zo op, behalve als er een lichte achtergrond op die plek zit. Is er verder niemand die hier last van heeft en ben ik de enige? Zo ja, zou het de moeite waard zijn om hier bij FocalPrice over te klagen?

Verder na enige gebruikstijd nog steeds erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Doogee gisteren ontvangen, heb hem even getest en is een aanrader, alleen vind ik hem te groot. Bij deze staat hij te koop op tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik heb de mijne na een maand weggedaan (niet omdat hij helemaal niet beviel, maar heb een andere besteld met betere specs) maar heb geen last gehad van een niet reagerend touchscreen of vlekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Hyp Hyper schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:36:
Ik heb de mijne na een maand weggedaan (niet omdat hij helemaal niet beviel, maar heb een andere besteld met betere specs) maar heb geen last gehad van een niet reagerend touchscreen of vlekken.
Uit nieuwsgierigheid: wat heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-07 21:06
10 mei besteld bij Banggood, daarna bij tracking een paar dagen onzichtbaar geweest. Vanochtend werd er aangebeld, verwachtte ook ander pakketjes. Maak de doos open en zie opeens de Pixels :)

Wed 21.05.2014 07:42 ITM_EXP_170 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Wed 21.05.2014 23:41 ITM_EXP_200 Released by customs NL

Omschrijving was een MP4 speler van $21.60.

Eerste indruk is uitstekend. De bouwkwaliteit is prima te noemen. Ik zie geen oneffenheden of verschil op de buitenkant. De behuizing voelt dus prima aan.

Heb even vluchtig de Pixels getest. Alles werkt prima. Toch ook moeite met het scherm rechts onderin. Vooral bij foto's maken. De ene keer open ik de camera en is er niks aan de hand. Vijf seconden later open ik de camera weer en dan moet ik een paar keer goed drukken.
Verwacht nog een paar telefoontje vandaag, dus ik wacht even tot vanavond met het instellen en overzetten naar de Pixels ;)

Klein nadeel vind ik de uitstekende lens van de camera. Hij steekt iets uit boven de behuizing, klein minpuntje. Heb een hoesje besteld bij Aliexpress en deze is onderweg. Nog iets van mij opviel: toen ik hem net op tafel neerlegde, viel hij ineens uit. Blijkbaar iets te hard neergelegd en deed dit iets met de batterij. Dit terwijl ik hem rustig neerlegde.

Overal is mijn eerste indruk redelijk positief. Voor dit geld een flinke verbetering van mijn huidige telefoon. Uitstekend scherm, prima camera en een prima bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dutchguy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Uit nieuwsgierigheid: wat heb je nu?
Een S5 kloon die nog binnen moet komen. Met FHD als alles goed is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 16:46
Ben bezig met een custom rom voor dit toetsel, alle hulp is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:38
Pixels is hier ook binnen. Mooie foon voor €70,01! (DHgate)
Helaas zit de rechter onderhoek net iets hoger, half millimetertje, maar wel jammer. Even kijken hoe de verkoper hier op reageert.
Verder zelfs op de beneden verdieping met 2 betonvloeren erboven in no time een gps fix! Dat is wel iets anders dan mijn Jiayu G3 ;)

Nog een jammertje: hij is voor mijn dochter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je niet dat die GPS fix binnen no time mede mogelijke gemaakt is door je WiFi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:52:
Denk je niet dat die GPS fix binnen no time mede mogelijke gemaakt is door je WiFi ;)
Dat had de G3 dan ook weleens mogen doen ;)
GPS test: first fix time 6 sec... en nog geen sim erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Ik heb mijn hoesje binnen. Zal er binnenkort een foto van plaatsen. Ik ben niet ontevreden, maar vind het geen aanrader.

Als anderen nog foto's hebben welke in de topic post verwerkt kunnen worden stuur maar een berichtje.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 20:00
Heb mijn witte UMI hoesje ook binnen. Heeft hetzelfde pixeldesign als de telefoon, staat wel mooi vind ik. Ook ik ondervind de lastige touch rechtsonder maar stoort niet.
Wat ik wel irritant vind is het trillen dat het apparaat doet wanneer iemand die ik opbel, opneemt. Het trillen is goed hoorbaar en geeft opmerkelijke reacties. Ik krijg het niet uit, weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?

Afgelopen week de Pixels vergeleken met een Galaxy S4 mini. Die heeft mijn vrouw nu, vind de Pixels echt fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 16:46
Nieuwe custom rom voor onze Doogee Pixels DG350 / Umi X1Pro

http://www.needrom.com/mo...teen-x1-pro-doogee-dg350/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 20:56
En MIUI op de DG350...
http://www.movilesdualsim...v5-para-umi-x1-pro.68924/

Werkt prima, alleen camera kreeg ik zo snel niet aan de praat.
Nu toch maar weer terug naar stock. Miui is me iets te kleurig.

[ Voor 41% gewijzigd door marcelmg2 op 30-05-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik krijg bijna spijt dat ik hem weg heb gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan je hier misschien uitleggen hoe je dit op de dg350 krijgt? Korte handleiding en links naar de tools?

Ik probeerde de cwm eerst te installeren, heb er 1 gevonden op xda volgens de sumiere handleiding moet ik een txt bestand laden en dan op f9 drukken in de flash programma hierna de telefoon aansluiten, maar dan gebeurt er bij mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Laatst online: 18:33

skoozie

SCSI

Iemand TowelRoot al geprobeerd?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coreoverload
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:16
Ik heb het net geprobeert, niet gelukt met mij.

Ook druk bezig om ff een manier te vinden om mijn telefoon veilig te kunnen rooten,
kan alleen een Spaans site vinden(http://4pda.ru/forum/lofiversion/index.php?t565896.html).

Hoe en/of waar hebben jullie allemaal de juiste files kunnen vinden om een DG 350 te rooten?
Maar overmorgen ga ik hard aan de slag, dan heb ik de tijd om te rooten ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjawel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-07 20:42
Volgens mij heb ik framaroot gebruikt
Framaroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Framaroot werkt idd perfect en is veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
jackhals schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:00:
[...]

Heb op dit moment 1 probleem.
Ik heb de telefoon (net als mijn GIO) altijd onbeschermd in mijn broekzak. Enige nadeel daarvan is dan een telefoon wat meer stof verzameld. Bij mijn GIO zag ik dat op den duur ook een beetje tussen het touchscreen en het LCD in zitten maar dat kan gelukkig bij dit scherm volgens mijn niet. Helaas zit inmiddels wel de front camera opening vol stof en heb ik dus een heel wazig beeld.
Nu vind ik dat nog niet het allerergste omdat ik toch niet zo van de selfies ben maar ik vermoed dat mijn proximity sensor nu ook al vol stof zit. Hij detecteerd vrijwel continue dat er iets dichtbij is waardoor na een telefoongesprek mijn scherm niet terug komt. Ik kan dus zelf een gesprek niet beeindigen of iets anders bedienen zoals handsfree speaker of het numberpad. :'( .

Ga hem binnenkort eens openmaken om te kijken of ik het weg krijg en of ik het zelf beter kan afschermen.(met kit of zo)
@Jakhals: Heb je inmiddels het stofprobleem al kunnen oplossen? Mijn camera zit ook helemaal vol stof en registreert alleen nog maar vage vlekken. Proximity sensor heb ik (nog) geen issues mee gehad, maar ik zou graag de boel ook schoonmaken en als er een mooie manier is om het te voorkomen dan zou dat helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coreoverload
frankjawel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:23:
Volgens mij heb ik framaroot gebruikt
Framaroot
Bedankt!
Het is mij gelukt. Nu nog maar een paar leuke root-only apps installeren. ;)
Simpler dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackhals
serge75 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:57:
[...]

@Jakhals: Heb je inmiddels het stofprobleem al kunnen oplossen? Mijn camera zit ook helemaal vol stof en registreert alleen nog maar vage vlekken. Proximity sensor heb ik (nog) geen issues mee gehad, maar ik zou graag de boel ook schoonmaken en als er een mooie manier is om het te voorkomen dan zou dat helemaal mooi zijn.
Nee daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Bij mij is er inmiddels ook helemaal geen zicht meer bij de front camera.
Moet nog even moed verzamelen om hem open te schroeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Mijn DG350 was aangekomen met het hoekje rechtsonder dat los zat.
Ik dacht dat dat een klein foutje was, maar inmiddels zit het hele touchscreen los. Telefoon werkt nog wel goed, maar hoe krijg ik dat touchscreen weer vast?

Of kan iemand dat voor mij doen of weet een goed adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdr92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik begin inderdaad ook een hoekje te krijgen die een beetje los zit, linksonder bij mij. Zit zo'n digitizer normaal gesproken niet vast met een soort lijm? Misschien dat die loslaat ofzo. Vraag me af of je zoiets zelf zou kunnen lijmen. Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
mpx200_05 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:38:
Mijn DG350 was aangekomen met het hoekje rechtsonder dat los zat.
Ik dacht dat dat een klein foutje was, maar inmiddels zit het hele touchscreen los. Telefoon werkt nog wel goed, maar hoe krijg ik dat touchscreen weer vast?

Of kan iemand dat voor mij doen of weet een goed adresje?
Ehm, zeker weten dat het niet de tweede screenprotector is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdr92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Bij mij is het wel echt het hoekje dat wat omhoog komt, ongeveer een halve milimeter. Niet de screenprotector. Het is ook niet echt storend, maar kan mij wel voorstellen dat het kan verergeren op den duur, of dat er sneller stof onder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Hyp Hyper schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:41:
[...]

Ehm, zeker weten dat het niet de tweede screenprotector is?
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-qlYCGPV96rA/U6hVFSD5BGI/AAAAAAAAH1g/hskANh-F5eg/w1358-h764-no/20140623_182343.jpg

Ziet er niet echt uit als een tweede screenprotector 8)7 !

Is inmiddels weer gefixt door een plaatselijke foonfixer. Voor €19,95.
Reparatiekosten gaan we bij de verkoper proberen te claimen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door mpx200_05 op 24-06-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Euhm nee idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-07 21:06
Sinds een paar dagen reageert mijn Pixels heel gek. Als ik bijvoorbeeld Facebook aantik, gaat het scherm ineens sliden van links naar rechts. Hij opent maps, gaat heel de wereld rond en sluit weer af. Daarna open hij bijvoorbeeld weer Google-zoeken en drukt op zoeken met Microfoon. Als ik dan op terug tik, open hij daarna weer 5x achter elkaar Google zoeken en dan blijft hij continu doorgaan. Het stopt pas als ik hem afsluit.

Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:10
Hoe hebben jullie dit toestel geroot? Framaroot werkt niet bij mij, er komt te staan dat mijn toestel niet vulnerable is voor de exploit. Zijn er andere root methodes> Ik wil namelijk de custom rom erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Freshnub schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:29:
Hoe hebben jullie dit toestel geroot? Framaroot werkt niet bij mij, er komt te staan dat mijn toestel niet vulnerable is voor de exploit. Zijn er andere root methodes> Ik wil namelijk de custom rom erop zetten.
Ik gisteren nog, gewoon met Framaroot. Let wel op dat je de nieuwste versie pakt. ik dacht namelijk dat die bovenaan zou staan op de pagina op het XDA forum, maar de nieuwste staat dus onderaan. Had dus per ongeluk de oudste versie geprobeerd en kreeg ook die melding... 1.9.3 werkte in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:10
serge75 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:20:
[...]

Ik gisteren nog, gewoon met Framaroot. Let wel op dat je de nieuwste versie pakt. ik dacht namelijk dat die bovenaan zou staan op de pagina op het XDA forum, maar de nieuwste staat dus onderaan. Had dus per ongeluk de oudste versie geprobeerd en kreeg ook die melding... 1.9.3 werkte in een keer.
Vreemd dat het niet lukt. Ik heb de nieuwste gedownload gister en de oudste en beiden werkten niet. Heb je framaroot vanuit de browser geinstalleerd op de telefoon? Zijn er alternatieven, want ik vind de standaard ROM op de Doogee niet zo fijn en mis nog wat dingen erop. Verder een prima telefoon en zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Freshnub schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:24:
[...]

Vreemd dat het niet lukt. Ik heb de nieuwste gedownload gister en de oudste en beiden werkten niet. Heb je framaroot vanuit de browser geinstalleerd op de telefoon? Zijn er alternatieven, want ik vind de standaard ROM op de Doogee niet zo fijn en mis nog wat dingen erop. Verder een prima telefoon en zeker het geld waard.
Derde manier werkt. Boromir uit mijn hoofd. Zo niet, dan doe je iets fout. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Ik weet bijna zeker dat ik ergens eerder wat oplossingen heb gelezen voor dit probleem, maar kan ze zo snel niet terugvinden.

Ik krijg bij het updaten van grotere apps en het installeren van nieuwe apps sinds een paar dagen de melding "onvoldoende opslagcapaciteit". Standaard laat ik zoveel mogelijk apps op de SD-kaart installeren (hoewel ik vaak merk dat dat toch niet gebeurt) en anders verplaats ik ze wel handmatig voor zover mogelijk.

Toch blijft mijn ruimte onvoldoende. Het probleem zit bij de "Interne Opslag", is steeds maar 60-90MB beschikbaar en dat is blijkbaar te weinig. Hoe kan er toch zo'n groot deel door Apps worden opgeslokt?

Iemand tips om dit op te lossen?

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2923/14342834367_366d8a659c_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Om te beginnen even rooten zodat je (bijna) alle apps naar de sd-kaart kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Geroot heb ik 'm al, maar ik merk geen verschil met apps die ik wel/niet naar de SD-kaart kan verplaatsen. tenminste, via Instellingen-Apps. Kan ik dat anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
Ook als je apps naar de SD kaart laat installeren, blijft een deel achter in het intern geheugen. Als je dit wilt oplossen gebruik je geen 'app2sd' maar 'link2sd'. Je maakt dan op je SD kaart een losse partitie aan en Link2SD verplaatst het programma naar die partitie. Je OS weet niks van die link en denkt dat het nog in het intern geheugen staat, maar dat is dus niet zo, er staat slechts een link (shortcut).

Geniaal systeem, wat je in staat stelt beperkte telefoons toch nog te kunnen gebruiken. Echter; ik weet niet zeker of een externe SD kaart ook gebruikt kan worden voor Link2SD. Google Play: Link2SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:18
Mijn toestel wil niet meer opladen. Zowel niet via het stopcontact als via een USB poort. Helaas heb ik geen andere kabel om die wellicht uit te sluiten

Iemand wellicht ideeën of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Contagion schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:18:
Echter; ik weet niet zeker of een externe SD kaart ook gebruikt kan worden voor Link2SD.
Ik zou niet weten hoe je je interne SD zou moeten herpartitioneren. (nou, ik weet het wel, maar dat is veel moeilijker dan de externe) . Ja, link2sd werkt op de 2e partitie van de externe sd. Zonder 2e partitie werkt het het zelfde als apps2sd.

En link2sd laat ook nog een klein stukje applicatie data op intern geheugen staan, (betaalde versie beloofd sinds kort ook dat te kunnen verplaatsen)

(oh ja, root is nodig voor link2sd he?)

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 05-07-2014 17:46 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Je hebt tegenwoordig een "meteos" app waarmee je de interne partitie kunt herpartioneren.
Volgens mijn werkt dat alleen met de mt6589, en root is uiteraard vereist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackhals
Ik heb mijn interne geheugen een week geleden een andere partitie verdeling gegeven nadat ook ik tegen de 1GB grens van het interne telefoongeheugen aanliep.

Ik heb ook gelezen over die "meteos" app maar ik kreeg er geen goed beeld van of deze app ook op onze DG350 zou werken aangezien hij voor MT6589 devices gemaakt is. Heb het uiteindelijk met "hollands handwerk" gedaan na het lezen van diverse fora hierover.
Zie bijvoorbeeld:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2771291

[ Voor 18% gewijzigd door jackhals op 08-07-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Nu voor 65 euro bij Aurabuy. Wel snel zijn, denk ik!

edit: en alweer out of stock. Maar dat was ie gisteren ook voor deze prijs, dus ik zou 'm wel in de gaten houden.

[ Voor 82% gewijzigd door Hyp Hyper op 09-07-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Ik ook, hier de link:

link

En alweer voorbij...

[ Voor 7% gewijzigd door HenkPatat op 09-07-2014 10:00 ]

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik zie net voor het eerst deze telefoon, en voor €50 is het zeker wel het proberen waard. Heeft iemand een idee hoe deze zich verhoud tot mijn 3 jaar oude Galaxy S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
De S2 is al behoorlijk oud. Dat was toen een toptoestel, maar inmiddels zwaar verouderd.
De Doogee is recenter en doet het toch echt wel beter dan een S2 van 3 jaar oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Nog meer mensen die het probleem hebben dat er soms geen data meer op de telefoon kan worden opgeslagen. Ik krijg soms willekeurig die fout. (Geen foutmelding maar plots kan ik geen foto van whatsapp meer opslaan, FB foto's inladen gaat ook niet. Van browser wel, kan geen foto's openen van SD of local storage) Eens herstarten en dan doet ie het weer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coreoverload
RobbertDs1 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:14:
Nog meer mensen die het probleem hebben dat er soms geen data meer op de telefoon kan worden opgeslagen. Ik krijg soms willekeurig die fout. (Geen foutmelding maar plots kan ik geen foto van whatsapp meer opslaan, FB foto's inladen gaat ook niet. Van browser wel, kan geen foto's openen van SD of local storage) Eens herstarten en dan doet ie het weer :s
Jij heb vast een neppe micro sd kaart.
Test het uit met h2w of f3read/write.

http://fightflashfraud.wo...ee-and-test-flash-memory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
coreoverload schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:24:
[...]

Jij heb vast een neppe micro sd kaart.
Test het uit met h2w of f3read/write.

http://fightflashfraud.wo...ee-and-test-flash-memory/
Net even de tests gedaan zowel op Windows als op Linux en ze zeggen alle 2 dat de SD kaart echt is. (Heb de SD kaart gewoon in NL gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
Yup, probleem hier ook gehad met Iocean.
Brakke geheugenkaart is het probleem!

Kijk maar eens hoe groot je lost.dir is op je sd kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
elroy_b1 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:02:
Yup, probleem hier ook gehad met Iocean.
Brakke geheugenkaart is het probleem!

Kijk maar eens hoe groot je lost.dir is op je sd kaart
Heb de SD kaart er nu al een dag uit, en heb nog het probleem.
De lost.dir is 300Kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntoldStories
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Helaas is Doogee erg traag met het uitbrengen van nieuwe firmware voor de DG350 (mocht deze er uberhaupt ooit nog komen) en zitten nog veel mensen met het probleem dat het touchscreen sommige aanrakingen niet registreert; voornamelijk op het onderste deel van het scherm.

Tijdens een zoekactie naar mogelijke oplossingen kwam ik een mooie (tijdelijke) oplossing tegen genaamd "SGS Touchscreen Booster". Deze app is gewoon gratis te downloaden in de Play Store en optimaliseert de aanrakingsgevoeligheid van het scherm. Ik heb de applicatie vandaag getest en de aanrakingen lijken inderdaad stukken beter geregistreerd te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensini1
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-08 07:01
Mooie telefoon. De iphone is pas een lelijke telefoon.
Ik heb de Doogee Dagger DG-550. Heb er nu een klein beetje spijt van omdat ie 5,5 inch is. Een 4 inch was misschien beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Ruilen tegen mijn Doogee DG350?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
UntoldStories schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:07:
Helaas is Doogee erg traag met het uitbrengen van nieuwe firmware voor de DG350 (mocht deze er uberhaupt ooit nog komen) en zitten nog veel mensen met het probleem dat het touchscreen sommige aanrakingen niet registreert; voornamelijk op het onderste deel van het scherm.

Tijdens een zoekactie naar mogelijke oplossingen kwam ik een mooie (tijdelijke) oplossing tegen genaamd "SGS Touchscreen Booster". Deze app is gewoon gratis te downloaden in de Play Store en optimaliseert de aanrakingsgevoeligheid van het scherm. Ik heb de applicatie vandaag getest en de aanrakingen lijken inderdaad stukken beter geregistreerd te worden. :)
Bedankt voor jouw tip "SGS Touchscreen Booster" merk duidelijk verbetering :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist cwm op de doogee gezet maar ik krijg nu te maken met wel een heel vreemde opbouw van het geheugen. Weet iemand hoe je dit kan fixen?Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/nq4nra.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
Doogee is bezig met een inventarisatie van de issues die gebruikers ervaren met de DG350.
Je kunt ze melden op:
http://wp.me/p4MBdY-T
Of het daadwerkelijk tot een oplossing leidt is mij niet helder, maar vind de actie hoopvol.
Tot nu toe vind ik het echt een top telefoon en de issues die ik ervaar is goed mee te leven. Verbeteringen zijn altijd welkom natuurlijk!
Ik overweeg zelfs de aanschaf van de grote broer, de DG550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Japiooo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:17:
Doogee is bezig met een inventarisatie van de issues die gebruikers ervaren met de DG350.
Je kunt ze melden op:
http://wp.me/p4MBdY-T
Of het daadwerkelijk tot een oplossing leidt is mij niet helder, maar vind de actie hoopvol.
Tot nu toe vind ik het echt een top telefoon en de issues die ik ervaar is goed mee te leven. Verbeteringen zijn altijd welkom natuurlijk!
Ik overweeg zelfs de aanschaf van de grote broer, de DG550.
Ik begrijp die hele inventarisatie niet. Laat ze op hun FB pagina kijken. Die staat vol geklaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dookiy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:21
Waarschijnlijk zie ik het over het hoofd maar toch...
Op mijn DG350 kan ik niet de instelling vinden waarmee ik swype kan activeren bij het standaard toetsenbord terwijl dit volgens mij al standaard in het Google toetsenbord ingebakken zit toch? Kan iemand zeggen waar ik moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
Dookiy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:44:
Waarschijnlijk zie ik het over het hoofd maar toch...
Op mijn DG350 kan ik niet de instelling vinden waarmee ik swype kan activeren bij het standaard toetsenbord terwijl dit volgens mij al standaard in het Google toetsenbord ingebakken zit toch? Kan iemand zeggen waar ik moet zoeken?
Ik kan het zelf ook niet vinden ik gebruik zelf de App Swiftkey voor toetsenbord invoer.
Misschien ook wel iets voor jouw ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Rezta schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:02:
[...]

Ik kan het zelf ook niet vinden ik gebruik zelf de App Swiftkey voor toetsenbord invoer.
Misschien ook wel iets voor jouw ;) .
ik heb zelf de APK van het google kitkat toetsenbord gedownload en die bevalt zeer goed.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rezta
  • Niet online
skoozie schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:33:
[...]

ik heb zelf de APK van het google kitkat toetsenbord gedownload en die bevalt zeer goed.
Altijd fijn als iets bevalt.
Net een filmpje van gekeken op YouTube ziet er inderdaad interessant uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Ik heb net mijn DG350 in ontvangst mogen nemen, eerste indruk is goed. Ik heb op needrom wat roms gevonden, maar de stock ziet er ook wel redelijk kaal uit. Daarom ben ik wel benieuwd welke rom jullie erop hebben staan en hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarmanB
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-08 10:07
Prima toestel nu al aantal maanden in bezit.
Die app voor touchscreen is echt reuze handig, thanks ;)
Irriteer me wel aan dat er geen woordenboek bij Whatsapp of iets dergelijks is. Die woorden onthoudt en voorstelt. Heeft iemand daar misschien iets voor? Scheelt aardig wat typen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
BarmanB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:38:
Irriteer me wel aan dat er geen woordenboek bij Whatsapp of iets dergelijks is. Die woorden onthoudt en voorstelt. Heeft iemand daar misschien iets voor? Scheelt aardig wat typen :D
SwiftKey uit de playstore halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarmanB
Momus schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:40:
[...]

SwiftKey uit de playstore halen.
Fantastisch! Na de touchscreen-app gaat er wederom een wereld voor mij open! Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
Fantastisch! Na de touchscreen-app gaat er wederom een wereld voor mij open! Bedankt :)
Hoe hebben jullie die ingesteld? Die touchscreen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

HenkPatat schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:12:
[...]

Hoe hebben jullie die ingesteld? Die touchscreen app.
SGS Touchscreen Booster
en dan sensitivity omlaag bij stellen
BarmanB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:38:
ik heb de keyboard apk van google kitkat gedownload en vervolgens kan je in de settings je talen downloaden en gebruiken. vond hem prettiger als swiftkey en go en weet meer van dat soort 'freeware'

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
skoozie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:21:
[...]

SGS Touchscreen Booster

[...]

ik heb de keyboard apk van google kitkat gedownload en vervolgens kan je in de settings je talen downloaden en gebruiken. vond hem prettiger als swiftkey en go en weet meer van dat soort 'freeware'
Wat mij betreft is Swiftkey de beste. En die was natuurlijk tot voor kort niet gratis he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarmanB
skoozie schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:21:
[...]

SGS Touchscreen Booster

[...]

Swiftkey lijkt goed te werken, maar zal als dit begint te klooien eens kijken naar keyboard van google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:43
In de TS text staat 1GB RAM + 1GB ROM.
In de TS afbeelding bij specs staat echter 1GB ram + 4GB rom.

Op de telefoon zelf zie ik maar 900mb totaal geheugen, dus ik ga ervan uit dat de 1GB rom klopt?
Bij Aurabuy staat ook 4GB namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
remcoboy1479 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:03:
In de TS text staat 1GB RAM + 1GB ROM.
In de TS afbeelding bij specs staat echter 1GB ram + 4GB rom.

Op de telefoon zelf zie ik maar 900mb totaal geheugen, dus ik ga ervan uit dat de 1GB rom klopt?
Bij Aurabuy staat ook 4GB namelijk.
Het is een 4GB rom, waarvan 900 MB beschikbaar is voor opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
Ik heb een review geschreven en een video gemaakt. Je kan deze vinden op mijn website: http://www.chinareview.eu/doogee-dg350-review/

Ik hoop dat men er wat aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

jhhest schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:44:
Ik heb een review geschreven en een video gemaakt. Je kan deze vinden op mijn website: http://www.chinareview.eu/doogee-dg350-review/

Ik hoop dat men er wat aan vind.
neem ook mee dat de GPS belabbert is om rondjes mee te gaan rennen.
in mijn 'standaard' rondje van ongeveer 4.5 km heb ik al variaties gehad van 5.5 tot 13.4 gisteren had ik ook weer een rondje van 9.2 km... wel mooi dat hij denkt dat ik ergens even 44 seconden over 1 km doe (82 km/u)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
skoozie schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:23:
neem ook mee dat de GPS belabbert is om rondjes mee te gaan rennen.
Hm, die ervaring deel ik niet. Ik gebruik mijn DG350 voornamelijk als veredeld navigatiesysteem, juist omdat de GPS perfect functioneert. En ik ben daar erg kritisch in! Verspring bij mij dus nooit.

Toch heb ik m net op V&A gezet. Ik had de DG350 als reserve telefoon en ga nu op zoek naar een nieuwe/andere reserve telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

marcelmg2 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:11:
[...]

Hm, die ervaring deel ik niet. Ik gebruik mijn DG350 voornamelijk als veredeld navigatiesysteem, juist omdat de GPS daar perfect functioneert. En ik ben daar erg kritisch in! Verspring bij mij dus nooit.

Toch heb ik m net op V&A gezet. Ik had de DG350 als reserve telefoon en ga nu op zoek naar een nieuwe/andere reserve telefoon.
Voor standaard navigatie werk werkt hij inderdaad goed, je kan er in de auto prima mee navigeren. Maar tijdens registreren van de route tijdens het hardlopen (waar je een lagere snelheid hebt) neemt de afwijking enorm toe.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
skoozie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 07:43:
[...]

Voor standaard navigatie werk werkt hij inderdaad goed, je kan er in de auto prima mee navigeren. Maar tijdens registreren van de route tijdens het hardlopen (waar je een lagere snelheid hebt) neemt de afwijking enorm toe.
Dat valt nog best mee hoor. zeker wat betreft snelheid wijkt hij niet veel af. Hij "zwabbert" bij hardlopen soms wel een beetjevan links naar rechts (meer dan bij fietsen) waardoor je soms een kleine afwijking op de afstand hebt. Maar bij mij is ook die meestal hooguit een 200m op een loop van zo'n 15km.

Mijn oude Nokia N8 had een prima gps, daar was de afstand bijna atijd goed, maar registreerde hij ook altijd snelheidsschommelingen.

Ik ben uiteindelijk over de GPS echt tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-02-2022
Ik krijg (hopelijk snel) via een Tweaker een Doogee Pixels binnen, zal dan mijn ervaring met dit toestel delen!
Lees nu al wat tips over het te gebruiken toestenbord en het instellen van de sensitiviteit van het scherm. Bedankt daarvoor, zal het direct gaan uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Even mijn eerste updates:
- zonder data werkt de GPS niet goed, maar dit was bij mijn duurdere highend telefoons ook zo. De eerste smartphones hadden super bereik zonder data te gebruiken, maar tegenwoordig kun je niet meer zonder data om een goede fix te krijgen
- het toetsenbord was bagger zoals hier ook al gezegd. Ik heb daarop gewoon google toetsenbord gedownload en geïnstalleerd middels een APK bestand
- de telefoon installeert niet automatisch mijn apps. Normaal weet hij via mijn account welke apps geïnstalleerd waren en installeerde hij ze automatisch bij elke nieuwe telefoon of custom rom. Ook mijn wifi gegevens heeft ie niet automatisch herkend, net als ook mijn woordenboek.
- touchscreen reageert niet optimaal zoals ook al bekend maar met het folie erop was het helemaal een drama
- camera is een drama. Ga kijken of ik hier nog een goede app voor kan vinden.

Verder ben ik zeer tevreden qua snelheid. Vergelijkbaar met de Galaxy Nexus die ik had denk ik. Op sommige punten wat sneller en soms wat langzamer. Het scherm kijkt prima weg, wifi verbinding is prima (geen 5ghz helaas) en het bellen gaat prima. Er zit zelfs een ota updater bij maar verwacht niet dat daar vaak updates zullen verschijnen.

Al met al zeer tevreden gezien de prijs. Ook geluk gehad dat ze hem als mp4 speler verstuurd hebben zodat ik verder niets heb hoeven te betalen dan de €83,-.

Het design vind ik overigens ook iets meer tegenvallen dan gedacht maar had er meteen een hoesje bij besteld en zo vallen die 'pixels' niet meer zo op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Het design lijkt gewoon op een badkamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Scheisse! Zat net lekker op het terras, en nog terwijl ik opstond dacht ik: oh, m'n telefoon.... die lag nog op mijn schoot. Te laat, hardhandig met de tegels in aanraking gekomen en het glas linksboven tot aan de frontcamera volledig gebarsten. Het is dat er nog een screenfolie over zit om de boel bij elkaar te houden... Ik zie ook nog een beginnende barst schuin naar beneden lopen. Echt balen, was net zo blij hiermee.

Hij is nog bruikbaar, maar ik vrees niet lang meer. Heb al zitten kijken, de prijs is nog ongeveer hetzelfde, en er zijn ook originele vervangschermen te koop. Maar ik kreeg de boel laatst ook al niet helemaal los toen ik de frontcamera schoon wilde maken, dus ik vraag me af of ik dat zelf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
serge75 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:04:
Heb al zitten kijken, de prijs is nog ongeveer hetzelfde, en er zijn ook originele vervangschermen te koop. Maar ik kreeg de boel laatst ook al niet helemaal los toen ik de frontcamera schoon wilde maken, dus ik vraag me af of ik dat zelf kan.
Staat nog een goeie in V&A ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De oplossing voor het touchscreen probleem staat op de FB pagina van Doogee.
Maar je Engels-Chinees moet wel van buitengewone kwaliteit zijn...
Tutsj hiel. Yes. Den tutsj hiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Momus schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:14:
De oplossing voor het touchscreen probleem staat op de FB pagina van Doogee.
Maar je Engels-Chinees moet wel van buitengewone kwaliteit zijn...
Tutsj hiel. Yes. Den tutsj hiel.
haha daar snap je toch ook geen drol van... ze moeten gewoon een software update geven met dat erin ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
En dan vage Chinese applicaties even installeren en dan geen idee hebben wat je nu daadwerkelijk installeert en welke meuk je erbij krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

almarvk schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:50:
En dan vage Chinese applicaties even installeren en dan geen idee hebben wat je nu daadwerkelijk installeert en welke meuk je erbij krijgt...
Daar hoef je bij een china phone geen zorgen over te maken.
die zit al in de ROM ingebakken })

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
:D Touché.

Ik heb de DG350 nu binnen en al een beetje aan het klooien en het instellen. Bij elke app, die niet standaard op de telefoon staat, wordt het logo als een vierkant opgenomen in een willekeurig gekleurde afgeronde button. Ik kan echter nergens vinden of dit aan te passen is. Zodat je alleen maar het logo van de app ziet er niets er omheen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

almarvk schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:06:
:D Touché.

Ik heb de DG350 nu binnen en al een beetje aan het klooien en het instellen. Bij elke app, die niet standaard op de telefoon staat, wordt het logo als een vierkant opgenomen in een willekeurig gekleurde afgeronde button. Ik kan echter nergens vinden of dit aan te passen is. Zodat je alleen maar het logo van de app ziet er niets er omheen. Iemand een idee?
Ik ergerde me er ook aan, ik heb het opgelost door een andere launcher te installeren uit de playstore. Ikzelf heb de Zeam Launcher geinstalleerd staan.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Bedankt voor de tip, heb 'm er ook direct op gezet. Fijne en vooral cleane launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Even snel mijn ervaringen m.b.t. de DG350 Pixels van Doogee. Ik heb 'm nu een paar dagen binnen en natuurlijk ook gewoon dagelijks gebruikt. De GPS heb ik nog niet getest, daar is nog geen aanleiding voor geweest. Ben geen zware user, maar gebruik de telefoon om te bellen (no shit Sherlock!), whatsapp, browsen en nieuwsapps.

Qua design is het een love it or hate it principe. De DG350 wordt bij mij thuis al de 'badkamer' genoemd. Zelf vind ik het wel mooi en ook wel leuk dat deze fabrikant 's een keer wat anders heeft gedaan met het ontwerp van de achterkant van de telefoon.

Op de telefoon heb ik SwiftKey, SGS Touchscreenbooster en de bovengenoemde Zeam Launcher (mooi & clean design!) geïnstalleerd. De aanraakgevoeligheid is nog even wennen, soms registreert ie het niet helemaal lekker, vooral rechtsonderin. Heb de Touchscreenbooster op 30% (standaard is 40%) ingesteld.

Wat valt me verder op:
- Vrij traag met het opladen
- Vrij zware telefoon
- Afwerking is prima!
- Snelheid is goed, apps wisselen snel en vloeiend (heb er nog niet op gegamed.)

Positief:
- Fel en helder scherm!
- De fysieke knoppen reageren prima
- Belkwaliteit is prima
- WiFi en 3g werkt prima

Minder positief:
- Het standaard punt; rechtsonderin...
- Camera is niet denderend, inzoomen is dramatisch qua kwaliteit.
- De capacitieve knoppen worden soms pas na één keer drukken actief.
- Standaard launcher is niet bepaald 'mooi' te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
Je Kan nu de kitkatlauncher van google zelf via de app store installeren. Werkt prima en lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almarvk
Die ziet er ook netjes uit. De Zeam Launcher werkt voor mij ook erg fijn. Ik hou altijd al wel van dat minimalistische design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasKlaas
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:19
Iemand ervaring met deze doogee en cyanogenMod 11?
Welke betrouwbare winkel is ie goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
KlaasKlaas schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:54:
Iemand ervaring met deze doogee en cyanogenMod 11?
Welke betrouwbare winkel is ie goedkoop?
Als jij die kan vinden voor deze telefoon, mag je hem hier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasKlaas
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:19
Heg geen ervaring met chinese web winkels. Maar wat ik zo gevonden heb op winkels die volgens chinakopen.nl betrouwbaar zijn is:
Focalprice.com EUR 82,20
Geekbuying.com EUR 88,43 incl 8Gb SD kaart
banggood.com EUR 88,05
dealxxtreme (dx.com) EUR 88,37

dualslim.nl EUR 119,95 (nl bedrijf. 2 jaar garantie)

Maar ben vooral benieuwd naar de cyanogenmod 11 ervaringen :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit is NIET het topic voor levertijden/winkels/prijzen en andere offtopic-zaken.