Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Error #2048

Pagina: 1
Acties:

• w1t
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06-2023
Vooropgesteld, ik krijg al sinds jaar en dag deze melding bij alle Tweakers video's. Normaal kon ik dan op het kleine 'play' symbooltje drukken en dan begon de video toch met afspelen. Dat lukte ook vanochtend bij deze video, maar nu lukt dat niet meer, ook niet bij andere Tweakers video's. Net op mn laptop geprobeerd (IE zonder addons) en ook daar werkt de video niet.

Toch even terug naar m'n PC: De error doet zich voor bij video's, ongeacht de browser (FF of IE) die ik gebruik en 0 extensies actief.

Ik heb conform de FAQ systematisch naar de oplossing gezocht, maar zonder succes:
1) FF en IE zijn uptodate. IE was het al, FF compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd om zo evt. conflicterende addons en instellingen te omzeilen;
2) Flash met officiele uninstaller gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd;
3) Alle browser addons verwijderd door herinstallatie FF. In IE alles uitgeschakeld;

Wat ik nog kan doen is naar m'n router kijken of makkelijker, eerst morgen op m'n werk met laptop proberen om ook m'n router uit te kunnen sluiten.

Merkwaardige is wel dat er slechts één website bestaat waar ik geen video's kan afspelen, te weten Tweakers. Ik lees hier ook dat op 22 juli 2013 het zoeken naar een oplossing voor de welbekende "error #2048" al op de planning staat van Tweakers. Het is nu maart 2014, mag ik concluderen dat dit geen prioriteit heeft? En mag ik wellicht ook concluderen dat de combinatie Tweakers.net met videoplatform StreamOne een ongelukkige is? Ik zie nl. hier een gebruiker stellen dat de error zich voordoet sinds de introductie van StreamOne. En dat kan wel eens kloppen, want ik krijg de melding al een aantal jaartjes. Verschil nu is dat ik niet meer om die melding heen weet te komen om de video af te kunnen spelen...

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

w1t schreef op zondag 09 maart 2014 @ 11:44:
Vooropgesteld, ik krijg al sinds jaar en dag deze melding bij alle Tweakers video's. Normaal kon ik dan op het kleine 'play' symbooltje drukken en dan begon de video toch met afspelen. Dat lukte ook vanochtend bij deze video, maar nu lukt dat niet meer, ook niet bij andere Tweakers video's. Net op mn laptop geprobeerd (IE zonder addons) en ook daar werkt de video niet.

Toch even terug naar m'n PC: De error doet zich voor bij video's, ongeacht de browser (FF of IE) die ik gebruik en 0 extensies actief.

Ik heb conform de FAQ systematisch naar de oplossing gezocht, maar zonder succes:
1) FF en IE zijn uptodate. IE was het al, FF compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd om zo evt. conflicterende addons en instellingen te omzeilen;
2) Flash met officiele uninstaller gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd;
3) Alle browser addons verwijderd door herinstallatie FF. In IE alles uitgeschakeld;

Wat ik nog kan doen is naar m'n router kijken of makkelijker, eerst morgen op m'n werk met laptop proberen om ook m'n router uit te kunnen sluiten.

Merkwaardige is wel dat er slechts één website bestaat waar ik geen video's kan afspelen, te weten Tweakers. Ik lees hier ook dat op 22 juli 2013 het zoeken naar een oplossing voor de welbekende "error #2048" al op de planning staat van Tweakers. Het is nu maart 2014, mag ik concluderen dat dit geen prioriteit heeft? En mag ik wellicht ook concluderen dat de combinatie Tweakers.net met videoplatform StreamOne een ongelukkige is? Ik zie nl. hier een gebruiker stellen dat de error zich voordoet sinds de introductie van StreamOne. En dat kan wel eens kloppen, want ik krijg de melding al een aantal jaartjes. Verschil nu is dat ik niet meer om die melding heen weet te komen om de video af te kunnen spelen...
Dat topic gaat over het toevoegen van een linkje naar de FAQ die je al gevonden had, niet over het "oplossen" van error #2048, er is ook niks op te lossen want die error krijg je alleen maar als je iets zit te blokkeren aan jouw kant.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Wat David zegt. Tot nu toe is iedere melding terug te leiden naar het blokkeren van zaken. Het oplossen van de 2048-melding is daarmee eigenlijk een wont fix geworden

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Waarom niet direct bij de melding tonen wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Dit zal een hoop vragen bij de gebruiker wegnemen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Sinds we de FAQ hebben opgetuigd, kom ik die vraag een stuk minder tegen. De error messages wat duidelijker maken is nog wel een verbeterpuntje dat op het lijstje staat :)

• w1t
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06-2023
Klopt David, ik formuleerde onzorgvuldig: het linkje plaatsen naar de FAQ staat al sinds 22 juli 2013 op de planning en is tot op heden niet gerealiseerd.

Gek genoeg is de video nu wel weer bereikbaar voor mij. Ik krijg nog steeds de errormelding, maar de video start nu wel als ik op 'play' druk. En ik heb toch niets aan m'n instellingen veranderd. Maar die horen we meer... :)

Slotje.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 09:06
ik krijg deze melding ondanks dat ik alles uit de FAQ heb uitgevoerd!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Mouse_NL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:42:
ik krijg deze melding ondanks dat ik alles uit de FAQ heb uitgevoerd!
Wat voor browser gebruik je en wat voor extenties?

Intentionally left blank

Pagina: 1