van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Tja, sinds ik terug ben van vakantie krijg ik standaard ook de melding in chrome, terwijl ik niet eens een adblocker heb (En hier op tweakers ook niet nodig heb aangezien ik netjes betaal).Geckoo schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:24:
het zou beter zijn als mensen geen adblocker zouden gebruiken....
Ik heb daarnet toch maar ff de adblocker op tweakers aangezet (normaal netjes in de whitelist) en de video werkt nog steeds primaGeckoo schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:24:
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Gebruik je nog andere extensies, zoals Ghostery bijvoorbeeld?paul999999 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:00:
[...]
Tja, sinds ik terug ben van vakantie krijg ik standaard ook de melding in chrome, terwijl ik niet eens een adblocker heb (En hier op tweakers ook niet nodig heb aangezien ik netjes betaal).
Nope, helemaal niets. Enige wat ik me kan voorstellen dat veranderd is sinds de vorige keer dat ik een video bekeek is de chrome versie (Aangezien ik twee weken op vakantie was)Misha schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:58:
[...]
Gebruik je nog andere extensies, zoals Ghostery bijvoorbeeld?
Filmpjes op tweakers kijk ik altijd in IE omdat ik in Opera een adblocker gebruik, echter krijg ik de laatste tijd ook in IE de 2048 error.Geckoo schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:24:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Zet dan content filter uit in site-preferences voor t.net. Heb ik ook gedaan, werkt prima (tenzij ik 't via een private tab open, dan worden de site-prefs niet geladen). Als ik banners verbergen uitschakel, zie ik gewoon ads.Zethiel schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:13:
[...]
Filmpjes op tweakers kijk ik altijd in IE omdat ik in Opera een adblocker gebruik, echter krijg ik de laatste tijd ook in IE de 2048 error.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Bedankt, nu werkt hetHero of Time schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:46:
[...]
Zet dan content filter uit in site-preferences voor t.net. Heb ik ook gedaan, werkt prima (tenzij ik 't via een private tab open, dan worden de site-prefs niet geladen). Als ik banners verbergen uitschakel, zie ik gewoon ads.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Gebruik je Flash of HTML5?aval0ne schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:40:
Toch ongelooflijk dat een "tech" site nog steeds zijn videos niet goed krijgt. Ik gebruik chrome zonder adblock of andere extensies en ik krijg altijd security errors.
Het is een beetje stom om te zeggen dat "ongelofelijk is dat 'een "tech" site het niet goed krijgt". HTML5 video is een lastig iets om goed te doen. Zelfs Youtube werkt het nog steeds niet vlekkeloos, en die hebben een wat grotere dev-capaciteit dan wij
Verwijderd
Maar ach, werkt in firefox wel nog, later wel es naar kijken
edit: Oeps, te vroeg gejuicht, na 2 filmpjes houdt firefox er ook mee op
edit2: nu ook in pale moon terug eens wel, dan weer niet, paar keer refreshen en dan weer wel
[ Voor 34% gewijzigd door Pure_evil op 24-07-2013 22:56 ]
Intentionally left blank
hij werd redelijk aggressief gecached op mijn browser.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Waarom zou het beter zijn ? Door Adblockers te gebruiken heb je een extra bescherming tegen (mogelijk) geïnfecteerde plaatjes. Zo werden er o.a. op NU.nl geïnfecteerde foto's gebruikt, die de nodige ellende veroorzaakten.Geckoo schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:24:
Zolang websites en adverteerders doorschieten met het laten zien van reclame, zullen adblockers gebruikt blijven worden. Ik heb mijn TV-abonnement al opgezegd omdat ik misselijk werd van al die schreeuwreclames, dus wil ik tijdens het internetten ook niet worden lastig gevallen met drukke animaties en reclames voor video's.
Omdat er met sommige advertenties iets misgaat besluit jij om _alle_ advertenties (overal!) te blokkeren. Daarmee ontneem je de websitemakers hun inkomsten, die ze nodig hebben om de content voor jou te maken.
Tweakers heeft simpelweg in hun voorwaarden opgenomen dat adblockers niet toegestaan zijn en tot een ban kunnen leiden. Wil je geen advertenties dan neem je een abonnement zodat de kosten alsnog gedekt kunnen worden.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb niet eens de mogelijkheid om een adblocker op de tablet of mobiel te installerenDirk schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:56:
En heb jij je adblocker al uitgezet? Want de devvers hoeven natuurlijk niet gratis te werken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Windows 8.1 op de PC, Windows 8 op de laptop, Windows Phone 8 op de mobiel en BlackBerry OS 2.1 @ tabletDirk schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:21:
In dat geval zijn wat extra details over de gebruikte hard- en software wel nuttig.
Nope, ik zou niet weten waar in ieder geval, of UPC moet stiekem alles aan het blocken zijnMisha schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:34:
Of blokkeer je toch nog stiekem de ads via een andere methode? Het is iig maf dat je op al je devices deze melding krijgt
Eerst had ik het alleen altijd @ tablet, en soms op de PC. Nu heb ik het echt overal

Nog een keer op play en het werkt.
Ik gebruik zelf geen ad-blocker, maar ik kreeg recent ook het probleem, met name nadat ik Avast geinstalleerd heb. Dit is gewoon een vanilla installatie van de gratis versie. Vermoedelijk zit er default dus toch ook iets in Avast dat dit veroorzaakt.
Intentionally left blank