Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video error 2048

Pagina: 1
Acties:

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11 13:32

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
Kan de befaamde melding misschien aangepast worden naar een shortlink naar onderstaande faq?

Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's

Een snelle search op google levert gigantisch veel hits naar securityError: Error #2048

Als hier bijvoorbeeld zou staan:
securityError: zie: Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's

Zou dat wellicht wat vragen wegnemen..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Dat stond al op de planning :)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 12:56

Geckoo

Good news, everyone!

het zou beter zijn als mensen geen adblocker zouden gebruiken....

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Misha
Dat voorkom je helaas nooit :) een generieke melding met een verwijzing naar de FAQ kan in ieder geval geen kwaad

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:13
Geckoo schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:24:
Tja, sinds ik terug ben van vakantie krijg ik standaard ook de melding in chrome, terwijl ik niet eens een adblocker heb (En hier op tweakers ook niet nodig heb aangezien ik netjes betaal).

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:07
Idem. Ik heb geen extensies en toch krijg ik de melding.

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Ik heb daarnet toch maar ff de adblocker op tweakers aangezet (normaal netjes in de whitelist) en de video werkt nog steeds prima :X

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• Misha
paul999999 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:00:
[...]

Tja, sinds ik terug ben van vakantie krijg ik standaard ook de melding in chrome, terwijl ik niet eens een adblocker heb (En hier op tweakers ook niet nodig heb aangezien ik netjes betaal).
Gebruik je nog andere extensies, zoals Ghostery bijvoorbeeld?

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:13
Misha schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Gebruik je nog andere extensies, zoals Ghostery bijvoorbeeld?
Nope, helemaal niets. Enige wat ik me kan voorstellen dat veranderd is sinds de vorige keer dat ik een video bekeek is de chrome versie (Aangezien ik twee weken op vakantie was)

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 15:56
Filmpjes op tweakers kijk ik altijd in IE omdat ik in Opera een adblocker gebruik, echter krijg ik de laatste tijd ook in IE de 2048 error.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zethiel schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:13:
[...]

Filmpjes op tweakers kijk ik altijd in IE omdat ik in Opera een adblocker gebruik, echter krijg ik de laatste tijd ook in IE de 2048 error.
Zet dan content filter uit in site-preferences voor t.net. Heb ik ook gedaan, werkt prima (tenzij ik 't via een private tab open, dan worden de site-prefs niet geladen). Als ik banners verbergen uitschakel, zie ik gewoon ads.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 15:56
Hero of Time schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:46:
[...]

Zet dan content filter uit in site-preferences voor t.net. Heb ik ook gedaan, werkt prima (tenzij ik 't via een private tab open, dan worden de site-prefs niet geladen). Als ik banners verbergen uitschakel, zie ik gewoon ads.
Bedankt, nu werkt het _/-\o_

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:13
Sinds afgelopen week werken ook hier de video's niet meer met Chrome (meest recente versie). Erg vervelend, aangezien ik ook gewoon betaal.

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-11 12:22
Toch ongelooflijk dat een "tech" site nog steeds zijn videos niet goed krijgt. Ik gebruik chrome zonder adblock of andere extensies en ik krijg altijd security errors.

• Misha
aval0ne schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:40:
Toch ongelooflijk dat een "tech" site nog steeds zijn videos niet goed krijgt. Ik gebruik chrome zonder adblock of andere extensies en ik krijg altijd security errors.
Gebruik je Flash of HTML5?

Het is een beetje stom om te zeggen dat "ongelofelijk is dat 'een "tech" site het niet goed krijgt". HTML5 video is een lastig iets om goed te doen. Zelfs Youtube werkt het nog steeds niet vlekkeloos, en die hebben een wat grotere dev-capaciteit dan wij :)

Verwijderd

Bij mij zat (of zit? who knows) het probleem bij Adblock met Flash (sinds een paar dagen), wat vreemd is aangezien ik ABP disabled heb op alles wat met t.net te maken heeft. Het gekke is, volledig uitschakelen van de addon en weer enabelen deed de melding verdwijnen.

• alex3305
Ik gebruik geen adblock of andere extensies... Ook heb ik alles al een keer uitgeschakeld en ingeschakeld, maar het werkt gewoon nog steeds niet. Blijkbaar speel ik de video's overigens met Flash af.

• Pure_evil
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:52
Sinds deze avond 22:45 krijg ik het ook in pale moon, om 17:00 ging het nog netjes, geen updates ondertussen gedaan vziw.
Maar ach, werkt in firefox wel nog, later wel es naar kijken :)

edit: Oeps, te vroeg gejuicht, na 2 filmpjes houdt firefox er ook mee op :/
edit2: nu ook in pale moon terug eens wel, dan weer niet, paar keer refreshen en dan weer wel

[ Voor 34% gewijzigd door Pure_evil op 24-07-2013 22:56 ]

• alex3305
Het werkt inmiddels weer in Chrome, misschien dat er toch iets aan Flash gefixed is...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Een van de webservers bleek een 404 te geven op de crossdomain.xml. Als het goed is is dat nu opgelost :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Voor zover ik kan zien wel, maar bij mij was het wel een fluke die melding.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 12:22

Apache

amateur software devver

via chrome dev tools wel moeten uitvissen waar de 404 vandaan kwam op de crossdomain.xml om er dan manueel naartoe te gaan en refreshen: http://ic.tweakimg.net/crossdomain.xml

hij werd redelijk aggressief gecached op mijn browser.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Titan_Fox
  • Laatst online: 14-12-2023
Waarom zou het beter zijn ? Door Adblockers te gebruiken heb je een extra bescherming tegen (mogelijk) geïnfecteerde plaatjes. Zo werden er o.a. op NU.nl geïnfecteerde foto's gebruikt, die de nodige ellende veroorzaakten.

Zolang websites en adverteerders doorschieten met het laten zien van reclame, zullen adblockers gebruikt blijven worden. Ik heb mijn TV-abonnement al opgezegd omdat ik misselijk werd van al die schreeuwreclames, dus wil ik tijdens het internetten ook niet worden lastig gevallen met drukke animaties en reclames voor video's.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Waarom ? Omdat een website maken geld kost, om dat geld binnen te halen zijn advertenties nodig.

Omdat er met sommige advertenties iets misgaat besluit jij om _alle_ advertenties (overal!) te blokkeren. Daarmee ontneem je de websitemakers hun inkomsten, die ze nodig hebben om de content voor jou te maken.

Tweakers heeft simpelweg in hun voorwaarden opgenomen dat adblockers niet toegestaan zijn en tot een ban kunnen leiden. Wil je geen advertenties dan neem je een abonnement zodat de kosten alsnog gedekt kunnen worden.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gaat dit nog eens opgelost worden? Ik heb dit echt op al mijn devices hier thuis (PC, laptop, mobiel en tablet) 8)7

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En heb jij je adblocker al uitgezet? Want de devvers hoeven natuurlijk niet gratis te werken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dirk schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:56:
En heb jij je adblocker al uitgezet? Want de devvers hoeven natuurlijk niet gratis te werken.
Ik heb niet eens de mogelijkheid om een adblocker op de tablet of mobiel te installeren :+

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In dat geval zijn wat extra details over de gebruikte hard- en software wel nuttig. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Misha
Of blokkeer je toch nog stiekem de ads via een andere methode? Het is iig maf dat je op al je devices deze melding krijgt

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dirk schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:21:
In dat geval zijn wat extra details over de gebruikte hard- en software wel nuttig. ;)
Windows 8.1 op de PC, Windows 8 op de laptop, Windows Phone 8 op de mobiel en BlackBerry OS 2.1 @ tablet :) Browser @ PC/laptop is Firefox, browser @ mobiel is IE, browser @ tablet is Origami (Chrome).
Misha schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:34:
Of blokkeer je toch nog stiekem de ads via een andere methode? Het is iig maf dat je op al je devices deze melding krijgt
Nope, ik zou niet weten waar in ieder geval, of UPC moet stiekem alles aan het blocken zijn :>

Eerst had ik het alleen altijd @ tablet, en soms op de PC. Nu heb ik het echt overal 8)7

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

*schop*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cE8snhq.png

Nog een keer op play en het werkt.

• Misha
Gezien je de enige bent die dit meld, vermoed ik toch sterk dat je iets zelf niet goed doet. Als ik ook in je posthistory kijk, zie ik je meerdere malen voorkomen in discussies over browsers en plugins om advertenties te blokkeren. Ik wil je nergens vals van beschuldigen of iets dergelijks, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit aan ons ligt

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-11 15:12
Sorry voor de bump, maar misschien is de redactie er ook iets mee.

Ik gebruik zelf geen ad-blocker, maar ik kreeg recent ook het probleem, met name nadat ik Avast geinstalleerd heb. Dit is gewoon een vanilla installatie van de gratis versie. Vermoedelijk zit er default dus toch ook iets in Avast dat dit veroorzaakt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar installeert Avast ook een adblocker...

Intentionally left blank

Pagina: 1