Aangemeld als baaartje
Ben benieuwd, heb zelf nooit BF2 gespeeld namelijk.MadButcher schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 02:04:
The Battlelog is gisteren ook ge-update met de classic mode, yes!
Dit zijn de BF2 settings!
Voor zijn tijd ergens de beste/leukste battlefield ooit.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Heb me net aangemeld bij de platoon als wassup_be
Heb jullie beiden geaccept! Hopelijk tot snel ingame
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Ook accepted. Welkom en tot snel ingame!
Het word een beetje eentonig, maar je bent ook accepted. Welkom
welkom allemaal =D
Als we gamen dan zijn we eigenlijk altijd wel te vinden op Teamspeak, dus als je zin hebt kan je ook langskomen =P
Als we gamen dan zijn we eigenlijk altijd wel te vinden op Teamspeak, dus als je zin hebt kan je ook langskomen =P
BlueMacro happy to join
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Ben er laatst uitgestapt omdat mijn platoon lijst vol is
request verzonden
PEBRU88
PEBRU88
ik heb je toegevoegd,
welkom xsideSwipe!
welkom xsideSwipe!
Applied met de naam KERANOZ!
Ik zie dat ik de gemiddelde K/D ratio wat omlaag ga halen, ik zie 1.8 staan op de pagina, maar meestal kom ik niet verder dan 1.55
Ik zie dat ik de gemiddelde K/D ratio wat omlaag ga halen, ik zie 1.8 staan op de pagina, maar meestal kom ik niet verder dan 1.55
Verwijderd
Ik zit op .66, NUL.66 that isKeRaNoZ schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:51:
Applied met de naam KERANOZ!
Zijn er btw ook nog Platoon vs. games? Tweakers vs BuG of iets?
mijn kd van 2.48 kan dat niet allemaal bijbenen =P en ik doe al mn best om het hoger te maken xD
Maar we doen over het algemeen geen platoon wars. Af en toe heeft Bug wel een competitie. Je bent natuurlijk vrij om hier aan mee te doen als je dat wilt.
edit:
--Keranoz-- je moet eerst uit een van je andere platoons gaan voordat ik je kan toevoegen. mkboyz en apie, ik heb jullie toegevoegd.
Maar we doen over het algemeen geen platoon wars. Af en toe heeft Bug wel een competitie. Je bent natuurlijk vrij om hier aan mee te doen als je dat wilt.
edit:
--Keranoz-- je moet eerst uit een van je andere platoons gaan voordat ik je kan toevoegen. mkboyz en apie, ik heb jullie toegevoegd.
[ Voor 22% gewijzigd door lordprimoz op 21-10-2014 13:21 ]
Oké ben uit 1 van de 3 platoons waar ik in zit uitgegaan, ken je maar van maximaal 3 lid zijn? (Natuurlijk niet alle 3 als active platoon)lordprimoz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:19:
edit:
Aangemeld onder de zelfde naam.
[ Voor 51% gewijzigd door Gaendel op 30-10-2014 14:06 ]
momenteel ligt de Teamspeak server helaas plat vanwege een servercrash. Zodra ik Ryber kan bereiken moet dit wel op te lossen zijn.
Excuses voor het ongemak.
Edit:
Tijdelijke teamspeak totdat de oude server weer werkt:
128.199.61.85
Excuses voor het ongemak.
Edit:
Tijdelijke teamspeak totdat de oude server weer werkt:
128.199.61.85
[ Voor 19% gewijzigd door svenvv2 op 02-11-2014 22:09 ]
was leuk gisteren 
jammer dat ik er om 23:00 alweer van door moest, m'n fps was ineens ong 3 oid xD
bleek dat dat kwam door de grandioze BF4 updates, m'n RAM was volledig volgelopen somehow (99%) en heb 8GB.
heb 'n fix kunnen toepassen via regedit gelukkig
lang leve tomsharware.com
jammer dat ik er om 23:00 alweer van door moest, m'n fps was ineens ong 3 oid xD
bleek dat dat kwam door de grandioze BF4 updates, m'n RAM was volledig volgelopen somehow (99%) en heb 8GB.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
AcceptedVerwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:49:
Aangemeld met deqoin
We beginnen wel tegen ons ledenlimiet aan te lopen, dus wellicht dat we later eens een paar inactieve tweakers uit de platoon moeten gooien om de nieuwe aanwas aan te kunnen.
Ik (CaptButtons) kom deze week hopelijk weer knallen als het goed is:) .
Heb je daar meer info over of een linkje..?? Ik klapte er deze week ook plotseling uit met een melding over te weinig memory (8GB). Daarna niet meer voorgekomen maar dat wil ik liever niet meer... Leek alsof er ergens een behoorlijke memoryleak zat.jimz93 schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:41:
was leuk gisteren
Had direct nadat ik de post gemaakt had gekeken. kon 'm echter niet meer terugvindengyedema schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:51:
[...]
Heb je daar meer info over of een linkje..?? Ik klapte er deze week ook plotseling uit met een melding over te weinig memory (8GB). Daarna niet meer voorgekomen maar dat wil ik liever niet meer... Leek alsof er ergens een behoorlijke memoryleak zat.
ik zal nog even kijken of ik iets gevonden krijg voor je.
Als je bij task manager kijkt kun je zien in hoeverre je RAM in gebruik is. Bij mij was dat dus 99%
m'n hele pc had er op dat moment geen zin meer in
[ Voor 13% gewijzigd door jimz93 op 05-11-2014 12:31 ]
Gefunden!
http://www.tomshardware.c...-1990467/memory-leak.html
en dan het odnerstaande stukkie:
just updated the net driver from msi, but i think i had the newest already downloaded it with liveupdate just 2 days ago, but the e22w8x64.sys still says Wed Mar 20 2013 if that was the issue, but let's see if it works, otherwise i'll try the cmd, do disabling ndu do anything noteable? otherwise i found this
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Ndu
Change the "Start" value to 4 (to disable it). to disable it permanently and not just on next boot
just updated the net driver from msi, but i think i had the newest already downloaded it with liveupdate just 2 days ago, but the e22w8x64.sys still says Wed Mar 20 2013 if that was the issue, but let's see if it works, otherwise i'll try the cmd, do disabling ndu do anything noteable? otherwise i found this
Change the "Start" value to 4 (to disable it). to disable it permanently and not just on next boot
mooi initiatief! net applied. FastVegy
das iets van de nieuwe patch volgens mij, want ik had er vandaag ook op eens last van =/jimz93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:04:
Gefunden!
hij trok zomaar 16gb vol....
klopt! heeft idd te maken met de patchlordprimoz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:56:
[...]
das iets van de nieuwe patch volgens mij, want ik had er vandaag ook op eens last van =/
hij trok zomaar 16gb vol....
Aangemeld als sn34ky_d34ky.
Ik huur een 10 player servertje waar ik weleens oefen met vliegen en maps verken.
Deze server kan beschikbaar worden gemaakt voor Tweakers. Hoor ik wel als dat nodig is.
Zijn er ook mensen die graag als helicopter gunner spelen? Ik vlieg graag:)
Ik huur een 10 player servertje waar ik weleens oefen met vliegen en maps verken.
Deze server kan beschikbaar worden gemaakt voor Tweakers. Hoor ik wel als dat nodig is.
ik heb je geaccepteerd. En heel graag zelfs! ik hou van gunnen, maar meestal moet ik vliegen omdat ik daar erg goed in ben....sn34ky schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:07:
Aangemeld als sn34ky_d34ky.
ps: we zijn bijna iedere dag/avond wel te vinden op de teamspeak server, hier vindt je de connectie info: http://battlelog.battlefi...view/1512968048779788188/
[ Voor 14% gewijzigd door lordprimoz op 15-11-2014 16:50 ]
SimpelenLeuk heeft zojuist geapplied
[ Voor 3% gewijzigd door SimpelenLeuk op 17-11-2014 12:33 ]
Aangemeld, CupOfThee.
Geen idee hoe ik aan die naam kom maar goed, ben een "casual" gamer. Verwacht dus niet teveel
Geen idee hoe ik aan die naam kom maar goed, ben een "casual" gamer. Verwacht dus niet teveel
Of de leden die niet teamplayen kicken...svenvv2 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:52:
[...]
We beginnen wel tegen ons ledenlimiet aan te lopen, dus wellicht dat we later eens een paar inactieve tweakers uit de platoon moeten gooien om de nieuwe aanwas aan te kunnen.
Gisterenavond wat gespeeld, zoek speciaal de servers op waar TWKR's spelen maar zitten alle leden op een ander deel van de map te spelen, geen squadplay, vraag verschillende 'request order' maar er komt geen antwoord, etc.
Waarom zit je dan überhaupt in een clan?
Om heel eerlijk te zijn waren we gisteravond vooral een beetje aan het rondkloten en totaal niet tactisch bezig
Over squadplay ben ik het wel eens. Afhankelijk van de map liggen er vaak 2-3 van ons achterin de basis met een UCAV te kloten. Als we met 5+ zijn is het wellicht een idee om die zo lang in een andere non-PTFO squad te gooien.
(Ik was zelf overigens vooral met de compound bow bezig die avond, dus ik heb niet alles gezien.)
Over squadplay ben ik het wel eens. Afhankelijk van de map liggen er vaak 2-3 van ons achterin de basis met een UCAV te kloten. Als we met 5+ zijn is het wellicht een idee om die zo lang in een andere non-PTFO squad te gooien.
(Ik was zelf overigens vooral met de compound bow bezig die avond, dus ik heb niet alles gezien.)
helaas is niet iedereen even doelgericht bezig idd, zeer aan te raden voor de teamplays is de teamspeak server. daar zijn vaak leden aanwezig en wordt het allemaal een vrolijkere boelGaendel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:46:
[...]
Of de leden die niet teamplayen kicken...
Gisterenavond wat gespeeld, zoek speciaal de servers op waar TWKR's spelen maar zitten alle leden op een ander deel van de map te spelen, geen squadplay, vraag verschillende 'request order' maar er komt geen antwoord, etc.
Waarom zit je dan überhaupt in een clan?
Ik snap je reactie wel, maar groot deel van ons(als je op dezelfde server zat) zit op teamspeak. Ik heb mijn chat ingame altijd! Hidden staan. Dus iets van orders zie ik nauwelijks. Wil je teamplay, kom op ts =P
My thoughts exactly.
Volgens mij zit je er zo onderhand wel inVerwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:57:
Hey,
Ik wil toch terug in de clan, ben Viss11

Leuk man, daar gaat de teamspeakHi there,
We are sorry to report that we have detected what appears to be a DDoS attack being launched from one or more of your servers.
To shut down this attack, we have disabled the networking interface on the server or servers involved, so further connection would have to be accomplished via the console in our control panel. You need to use the direct link provided, as your control panel access will be limited.
This is the direct link to the console of the effected droplet [CENSORED]
Please log in at your earliest convenience in order to investigate and remove the program generating the traffic. Once this is done, please also determine how this software came to be installed on your droplet and prevent it from being installed again in the future.
If you need any guidance on how to find and resolve this issue, we recommend reviewing this: https://www.digitalocean....lood-or-ddos-what-do-i-do
Once you are done let us know and we will investigate re-enabling your networking.
Please understand that this is a very serious issue, and that should it re-occur we may suspend or even terminate your account to prevent further incidents. If have any questions or need any guidance on how to protect your servers please let us know.
Thank you,
DigitalOcean Support
lol, dat ze teamspeak zien als ddos......
De Teamspeak server bleek dus in een botnet te draaien. Ik heb alles weten te migreren en deze keer wat meer aan veiligheid gedacht. Met andere woorden: Hij doet het weer
welkom!
Als we gamen dan zijn we eigenlijk altijd wel te vinden op Teamspeak(das eigenlijk wel iedere avond), dus als je zin hebt kan je ook langskomen =P
Als we gamen dan zijn we eigenlijk altijd wel te vinden op Teamspeak(das eigenlijk wel iedere avond), dus als je zin hebt kan je ook langskomen =P
Aangemeld als Stijlfront. Game gekocht in de black friday sale, lekker ontspannen knallen.
applied, maar ben echt super scheel!
Beroeps brabander
maak niet uit =P we zijn er om lol te maken en het gezellig te houden. Ik neem aan dat jij trouwens als LeFoxduFue hebt aangemeld?Vuurvoske schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:56:
applied, maar ben echt super scheel!
kloptlordprimoz schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:59:
[...]
maak niet uit =P we zijn er om lol te maken en het gezellig te houden. Ik neem aan dat jij trouwens als LeFoxduFue hebt aangemeld?
Beroeps brabander
We hebben genoeg plek voor een schele Brabander, dus welkom bij de club.
ik heb echt zon ongelooflijke hekel aan dit soort mensen:
http://battlelog.battlefi...y-ByK/stats/369637202/pc/
gewoon 65/2 en dan klagen omdat ik je een keer door maak en je aan het fucking AA campen ben.... moron....
http://battlelog.battlefi...80785281456064/469708027/
http://battlelog.battlefi...y-ByK/stats/369637202/pc/
gewoon 65/2 en dan klagen omdat ik je een keer door maak en je aan het fucking AA campen ben.... moron....
http://battlelog.battlefi...80785281456064/469708027/
Kansloos inderdaad. Laatst een of ander gastje op SoS die met een attack heli 80-3 ging ofzo. Best goeie skills hoor, maar zo iemand kan in een pubserver redelijk irritant worden. Technisch gezien baserapede hij ook niet, ik kon wel opstijgen met onze AH maar hji hoverde bij de toren en schoot gewoon 2 TV missiles op ons af -> einde verhaal.
Dat was ik op een gegeven moment zat en ik heb hem met een goedgemikte Stinger uit de lucht geschoten. Toen klaagde hij dat ik een lockon noob was dus nogmaals hetzelfde gedaan maar nu met een SRAW. Die zag hij aankomen en sprong eruit. Zoals ik al verwachtte was hij zo'n one skill wonder en was het vuurgevecht snel voorbij. Toen ik dat ook aan hem duidelijk maakte kwam er een scheldpartij (hij bleek ook NL) en zei hij zich te schamen om ook NL-er te zijn. Toen ik hem voor de 3e keer uit de heli schoot, hem weer killde en hem teabagte ging hij helemaal door het lint
Wat een kneus.
Dat was ik op een gegeven moment zat en ik heb hem met een goedgemikte Stinger uit de lucht geschoten. Toen klaagde hij dat ik een lockon noob was dus nogmaals hetzelfde gedaan maar nu met een SRAW. Die zag hij aankomen en sprong eruit. Zoals ik al verwachtte was hij zo'n one skill wonder en was het vuurgevecht snel voorbij. Toen ik dat ook aan hem duidelijk maakte kwam er een scheldpartij (hij bleek ook NL) en zei hij zich te schamen om ook NL-er te zijn. Toen ik hem voor de 3e keer uit de heli schoot, hem weer killde en hem teabagte ging hij helemaal door het lint
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
UCAVs zijn ook leuk tegen die types. Niks leuker dan zo'n helikopterfan keer op keer neerhalen met een explosief bijtje en hem dan zien jammeren omdat ik zijn K/D door zes heb gedeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 12-12-2014 17:57 ]
Ik heb me ook aangemeld met de naam Kkrt1984!!!
Volgens mij heb ik de UCAV niet omdat je dan een ronde Air Superiority moet winnen oid.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je moet aan verschillende eisen voldoen, namelijk :Arfman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:34:
Volgens mij heb ik de UCAV niet omdat je dan een ronde Air Superiority moet winnen oid.
1x air superiority game winnen
3x jet fighter ribbon krijgen (3x 5 jet fighter kills)
heb 'm zelf een paar degen geleden unlocked
Heb me ook aangemeld
onder de naam: dameul1
onder de naam: dameul1
[ Voor 48% gewijzigd door webdavid op 17-12-2014 20:40 ]
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Geapplieerd!
Ik speel uitsluitend hardcore, en wil op conquest large wel eens gecoordineerd spelen met een groepje. Want man o man wat een trieste toestand is het als je op public speelt.
Mocht het heel erg volle maan zijn dan kan ik ook wel normal overwegen...
Kan ook gelijk m'n nieuwe koptelefoon goed benut worden
Ik speel uitsluitend hardcore, en wil op conquest large wel eens gecoordineerd spelen met een groepje. Want man o man wat een trieste toestand is het als je op public speelt.
Mocht het heel erg volle maan zijn dan kan ik ook wel normal overwegen...
Kan ook gelijk m'n nieuwe koptelefoon goed benut worden
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Accepted 
Er is elke avond wel een (vast) groepje mensen op onze teamspeak te vinden. (tweakersplatoon.nl) Hoewel we normaliter altijd normal spelen heb ik er persoonlijk geen problemen mee om hardcore ook eens te proberen. (en dan glansrijk te falen uiteraard
)
Er is elke avond wel een (vast) groepje mensen op onze teamspeak te vinden. (tweakersplatoon.nl) Hoewel we normaliter altijd normal spelen heb ik er persoonlijk geen problemen mee om hardcore ook eens te proberen. (en dan glansrijk te falen uiteraard
Ik zag opeens "TWKR" voor m'n naam staan inderdaad 
Tja, hardcore is niet per se moeilijker. Je hebt minder info omdat de minimap er niet is, en er geen 3d tags zijn voor tegenstanders.
Maar dat heeft de tegenstander ook niet
maar als de tegenstander het al zo gewend is...
Wat wel soms tricky is, is wat ik noem een "fake friendly dorito": een zwevend blauw driehoekje van een teamgenoot in het verlengde van de vijand.
Vol ongeloof zie je dan dat poppetje op je schieten, terwijl je er heilig van overtuigd bent dat het een teamgenoot is... tot er in beeld komt wie je neergemaaid heeft
Tja, hardcore is niet per se moeilijker. Je hebt minder info omdat de minimap er niet is, en er geen 3d tags zijn voor tegenstanders.
Maar dat heeft de tegenstander ook niet
Wat wel soms tricky is, is wat ik noem een "fake friendly dorito": een zwevend blauw driehoekje van een teamgenoot in het verlengde van de vijand.
Vol ongeloof zie je dan dat poppetje op je schieten, terwijl je er heilig van overtuigd bent dat het een teamgenoot is... tot er in beeld komt wie je neergemaaid heeft
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Welkom bij de club!
Fijne kerst allen!
wanneer je nu inlogt op BF4 krijg je een gratis golden battlepack! actie duurt van kerst t/m oudejaarsdag
Battlelog is nu helaas wel downjimz93 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:41:
wanneer je nu inlogt op BF4 krijg je een gratis golden battlepack! actie duurt van kerst t/m oudejaarsdag
Vandaar dat mijn rank op 00 stond.
Blijkbaar gaan we ook dubbel xp missen.
Blijkbaar gaan we ook dubbel xp missen.
[ Voor 38% gewijzigd door New Yorker op 26-12-2014 21:16 ]
Weg
Zo heb me zelf ook even aangemeld: Poesknol
Welkom Tumtum-NL-, DuncanIdaho91, Poesknol en NexdominusNL!
Ik heb me ook aangemeld onder de naam mandraak.
@Justene, lordpromoz en DWattel, hoe hebben jullie je aangemeld?
Battlelog is nu nog steeds down
Correct me if iam wrong, don't just me with the name NoOb
Vanochtend was hij even onlineisman schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:03:
@Justene, lordpromoz en DWattel, hoe hebben jullie je aangemeld?
Applied onder de nn : VaporizedNL
Helaas nog steeds down...............
Helaas nog steeds down...............
Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1