Hahahaaaa, de poule eindstanden zijn geteld en opeens sta ik 13e... stond te bivakeren op 110e plek....
van plek 5 1naar 54, en nu plek 15
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Van constant top 5 naar 47
.
Kwartfinales dus niet geheel serieus meer ingevuld

Kwartfinales dus niet geheel serieus meer ingevuld
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
In de scores kloppen momenteel niet. Sommige mensen hebben hun poule eindstandpunten al wel gekregen en sommige niet.
Dit is althans het geval in de pool die ik organiseer bij Flexvoetbal. Onze top 10 bestaat nu uit mensen die allemaal van plek 40 of lager komen terwijl de oorspronkelijke top 10 hun poul eindstandpunten er nog niet bij hebben gekregen.
Dit is althans het geval in de pool die ik organiseer bij Flexvoetbal. Onze top 10 bestaat nu uit mensen die allemaal van plek 40 of lager komen terwijl de oorspronkelijke top 10 hun poul eindstandpunten er nog niet bij hebben gekregen.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Ja, ik zie het. Sta nu nog 16e.... op eind vd dag zal ik wel weer 100ste staan. haha.Mevius schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 07:42:
In de scores kloppen momenteel niet. Sommige mensen hebben hun poule eindstandpunten al wel gekregen en sommige niet.
Traag gedoe. lol.
Ik blijf maar zakken
. Eerst 47, toen 65 en nu 100
[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 27-06-2014 09:30 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik sta op plek 100,5, heb 3460 punten totaal maar sta er niet meer tussen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heeeuj! Na gister geen enkele wedstrijd de juiste uitslag voorspelt. Tot gisteravond, de laatste 3 wedstrijden 200 punten + 2 poules 100% goed. Van plekje 136 tot plek 103 
Toch weer een beetje hoop
Toch weer een beetje hoop
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik was ze vergeten intevullen, sta nu 147ehorizon1978 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 05:32:
Hahahaaaa, de poule eindstanden zijn geteld en opeens sta ik 13e... stond te bivakeren op 110e plek....
Heuj... het kan raar lopen op zo'n rustdag 
vanochtend stond ik 77e meen ik, en dat snapte ik niet helemaal. Las hier dat niet alle punten goed verwerkt waren of dat de verwerking nog liep.
Nu sta ik vierde
vanochtend stond ik 77e meen ik, en dat snapte ik niet helemaal. Las hier dat niet alle punten goed verwerkt waren of dat de verwerking nog liep.
Nu sta ik vierde
* Fiber stormt de top tien weer binnen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Echt zo stom dat gelijkspel kan in de knockout rondes op flexvoetbal..
(ook zo bij wedden, maar dat is gewoon dwaas..)
(ook zo bij wedden, maar dat is gewoon dwaas..)
[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 28-06-2014 21:04 ]
Eerder dat de verlenging nog meetelt, zat wel aan 1-1 te denken maar 2-1 in de verlenging voor BRA
. Wel COL-URU goed
Mooi.
200pts voor Colombia en 200pts voor Nederland erbij.
200pts voor Colombia en 200pts voor Nederland erbij.
Zo gisteren ook even 400 puntjes erbij. Er waren er maar drie die 2-1 en 1-1 hadden toch niet zulke rare uitslagen. Ik ben er blij mee, stijg ik weer wat 
[edit:] En zo heb ik eens 3x achterelkaar 200 punten. Frankrijk - Nigeria ook al goed
[edit:] En zo heb ik eens 3x achterelkaar 200 punten. Frankrijk - Nigeria ook al goed

[ Voor 22% gewijzigd door Fleximex op 30-06-2014 19:53 ]
word er nu gekeken naar de stand na 90 minuten of eindstand? bij belgië kreeg ik de punten na 120 minuten terwijl bij Brazilië de punten na 90 minuten kreeg,,,,
Er wordt gekeken naar alle doelpunten in de 120 minuten. De strafschoppen tellen niet mee, dus gelijkspel kan alleen als er strafschoppen genomen moeten worden.
Hop, ik heb me er ook tussen gemengd
69e sta ik
Genant bijna... Heb in de 8e finales maar 210 punten verzameld.
Ik ben er mee gekapt. Was de fking eindstanden van de poule vergeten... Stond in een keer op nummer 50 ofzo..
Signature
Pff. De achtste finales gingen vrij goed, maar de eerste dag aan kwart finales maar 20 punten
Ik ook. Alles of niets, stond 3e en wat andere uitslagen dan verwacht gedaan, zag alleen zo kans voor #1
Ik sta al een tijdje op nummer 1, en dat wil ik voorlopig graag zo houden.
Overigens is het het gokken echt een geluksspel want Duitsland teven Frankrijk had gewoon een andere eindstand moeten zijn...
Overigens is het het gokken echt een geluksspel want Duitsland teven Frankrijk had gewoon een andere eindstand moeten zijn...
Speel ook Balls Connect en Repeat
Hahaha wat zat ik er naast met mijn 3-1! Maar het had niet anders gehoeven van mij, wat een wedstrijd.
Ik had mijn 5-0 moeten laten staan. Nu 2-0 van gemaakt. Spijt van!
Duuuuss, wie had hier 200 punten voor? xD
Oeps kom ik aan met mn 364 doelpunten, 198 gele kaarten en 22 rode kaarten terwijl het nu op 165 doelpunten, 165 gele kaarten en 10 rode kaarten staat
Oeps kom ik aan met mn 364 doelpunten, 198 gele kaarten en 22 rode kaarten terwijl het nu op 165 doelpunten, 165 gele kaarten en 10 rode kaarten staat
[ Voor 65% gewijzigd door Bananendoos op 09-07-2014 14:44 ]
Ik dacht: oh cool, toch nog 95 punten, maximaal haalbare deze wedstrijd. Maar toen zag ik dat ik per ongeluk 2-1 ipv 1-2 had ingevuld 
Vanavond gewoon maar 2-1 voor NL gezet. Beetje positief denken. Al ben ik bang dat het toch wel lastig gaat worden.
Vanavond gewoon maar 2-1 voor NL gezet. Beetje positief denken. Al ben ik bang dat het toch wel lastig gaat worden.
Top 60, doe ik het voor.
Het lijkt alsof Onbekend er met de prijzen vandoor gaat, maar vergis je niet er kan nog van alles gebeuren. Ook de toernooistatistieken worden straks uitbetaald als het goed is.
Het blikje duff ligt in ieder geval al klaar voor verzending.
Het blikje duff ligt in ieder geval al klaar voor verzending.
Ik heb Duitsland op 2-1 winst staan, maar weet niet wat de nummer 2 "Beroemdheid" heeft ingevuld.
Als Duitsland verliest en Beroemdheid heeft de uitslag goed, kom ik toch nèt op de 2e plaats te staan.
Maar het blijft spannend.
Als Duitsland verliest en Beroemdheid heeft de uitslag goed, kom ik toch nèt op de 2e plaats te staan.
Maar het blijft spannend.
[ Voor 8% gewijzigd door Onbekend op 13-07-2014 21:59 ]
Ik heb 3-0 voor Duitsland voorspeld, maar ook dat onze buren kampioen zouden wordenOnbekend schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:56:
Ik heb Duitsland op 2-1 winst staan, maar weet niet wat de nummer 2 "Beroemdheid" heeft ingevuld.
Maar het blijft spannend.![]()
![]()
Het is nu even wachten totdat Flexvoetbal de overige punten uitdeelt, want de topscoorder en het aantal gele en rode kaarten kunnen nog 500 punten opleveren. Vergeet dus de nummers 3, 4 en 5 niet en reken jezelf niet rijk.
Nog te verdelen punten:
Winnaar van het toernooi 300 punten
Topscorer van het toernooi 300 punten
Gele kaarten 500 punten, 25 % eraf per kaart er naast
Rode kaarten 500 punten, 50 % eraf per kaart er naast
Doelpunten 500 punten, 25 % eraf per doelpunt er naast
Nog te verdelen punten:
Winnaar van het toernooi 300 punten
Topscorer van het toernooi 300 punten
Gele kaarten 500 punten, 25 % eraf per kaart er naast
Rode kaarten 500 punten, 50 % eraf per kaart er naast
Doelpunten 500 punten, 25 % eraf per doelpunt er naast
Och, wereldkampioen, topscorer en geel levert me daar niets op, moet toch eens wat minder nationalistisch zijn
Aantal goals dit toernooi waren er 171, zat er dichtbij. Overige stats weet ik nog niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met 6369 punten ben jij de winnaar van de Tweakers WK Pool 2014! Na lang bovenaan te hebben gestaan laat Onbekend zijn zege, op het laatste moment, door zijn vingers glippen. Ook RikWijnholds weet Onbekend voorbij te gaan en pakt met slechts 7 punten achterstand op Beroemdheid de 2de plaats. Wat verder opvalt is dat JoeyJ87 knap de vierde plek pakt waar hij nog vóór de finale op plek 24 stond. Ook pruimman maakt een flinke sprong. En zo konden er dus na de finale veel punten gescoord worden met de 5 extra statistieken. De top 10:
Ga naar de Tweakers WK Pool op Flexvoetbal en dan de tab 'mijn punten'. Daar staat onderaan de pagina een uitleg van het puntensysteem. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Proficiat winnaars.
(Zelf 20ste, niet geheel ontevreden).
(Zelf 20ste, niet geheel ontevreden).
Door de juiste winnaar te voorspellen heb je mij op de valreep ingehaald. Proficiat.Beroemdheid schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:46:
[...]
Ik heb 3-0 voor Duitsland voorspeld, maar ook dat onze buren kampioen zouden worden
Hm, 8 punten is wel heel weinig verschil...
Gefeliciteerd!
Ik zat er totaal helemaal naast en na de poule fase al kansloos...
Maaruh. Wat wordt de prijs verdeling, ik moet iets ergens heen sturen... ;-)
Ik zat er totaal helemaal naast en na de poule fase al kansloos...
Maaruh. Wat wordt de prijs verdeling, ik moet iets ergens heen sturen... ;-)
Ik had het aantal rode kaarten goed, gestegen naar plek 6 (maartendev)
De poule op het werk heb ik gewonnen dankzij die 500 punten voor die rode kaarten
De poule op het werk heb ik gewonnen dankzij die 500 punten voor die rode kaarten
Wauw, geweldig
Het is nooit door mijn hoofd gespookt dat ik ook maar enigszins kans zou hebben om te winnen en dan ook zo'n klein verschil. Heel spannende finish van de pool en een mooie afsluiting van een erg leuk tournooi 
Bedankt iedereen!

Bedankt iedereen!
Feli beroemdheid
Ik ben 36e geworden, toch niet verkeerd. Op het pooltje op mijn werk, ook via Flexvoetbal, was ik 1e met 5950 punten. Daarmee was ik hier 9e geworden, dus niet in de buurt van de prijzen
Echt een beroemdheid op Tweakers die Beroemdheid, gefeliciteerd!
De winnaar kan een DM sturen naar de donateurs met hierin zijn adresgegevens zodat de donateurs de gigantische stapel met prijzen naar hem toe kunnen sturen/brengen.
De winnaar kan een DM sturen naar de donateurs met hierin zijn adresgegevens zodat de donateurs de gigantische stapel met prijzen naar hem toe kunnen sturen/brengen.
Gulle gever | Prijs | Extra |
---|---|---|
HenkEisjedies | Een blikje Duff Beer | Foto |
Rupie | Samsung E1200 Wit | Pricewatch |
V3g3ta | Intenso 8GB USB3.0 stick | Foto |
majoh | Sony PSP incl. een aantal spellen | |
CeesKees | Een blikje Fernandez (Roze? ) en een blikje Hertog Jan pils | |
Fleximex | Een merkloze 7 inch tablet | Foto |
Hoewel ik het aanbod zeer waardeer, moet ik zeggen dat ik geen bier drink, dus daar mag je RikWijnholds mee verblijden, als verdiend tweede (of zelf opdrinken natuurlijk
). Ik kan zijn profiel trouwens nergens vinden, weet iemand wie het is?
De rest heb ik trouwens een DM gestuurd
De rest heb ik trouwens een DM gestuurd
[ Voor 8% gewijzigd door Beroemdheid op 14-07-2014 17:09 ]
Hihi. Duff bier is niet om te drinken, het is hetzelfde bier dat wordt gedronken in 'The Simpsons'. Maar nummer 2 mag me een PM sturen, dan stuur ik het naar hem/haar.
Ik heb nog geen DM ontvangen
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dit topic is gesloten.