Wat betreft doelpunten, Götze heeft er 9 uit 29 bij Duitsland, Müller 19 uit 49. Echt veel minder scoort hij dus niet.
73 rode kaarten? Je weet dat niet elk team uit 11 Pepe's bestaat?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Het WK van 2010 was ergens in de 90, dus heb er al iets minder van gemaakt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wikipedia zegt 17. Er zijn trouwens 64 wedstrijden, oftewel 1.1-1.2 rode kaarten per wedstrijd?
[ Voor 68% gewijzigd door Smitovic op 16-06-2014 20:42 ]
Hm Mja, dat is dan wel erg veel. Als je van 1 rode kaart per 3/4 wedstrijden uit gaat zit je al rond de 20-30 maximaal. Stuk realistischer.
⏩ PVOutput☀️
90? Zeker de nederlandstalige wiki ofzo 
Normaal gesproken goed voor m'n eindspurt, bij het EK was m'n puntentotaal goed geweest voor een 5e plek in de tweakers poule met dank aan o.a. Torres als topscoorder op wonderbaarlijke wijze. Deze keer echter ...Kampioen Brazilie
Topscorer L. Messi (was Neymar)
Totaal aantal gele kaarten 225
Totaal aantal rode kaarten 10
Totaal aantal doelpunten 135 (was 160)
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 16-06-2014 21:09 ]
Heb op mn werk Argentinië als kampioen... En daar sta ik 2/41, hier 3/143.Kampioen Brazilie
Topscorer Neymar
Totaal aantal gele kaarten 256
Totaal aantal rode kaarten 12
Totaal aantal doelpunten 153
Edit: Yeah, Ghana - USA ook weer goed.
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 17-06-2014 06:39 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
zo naar 27e plek.
BAM
ben wat te veel bezig met unibet ipv de pool hahahah
BAM
ben wat te veel bezig met unibet ipv de pool hahahah
Zo naar de 16e plek.
BAM
Winst voor Duitsland (3-2 voorspeld), winst USA (1-2 voorspeld), en de volle punten voor Iran- Nigeria met
0-0
BAM
Winst voor Duitsland (3-2 voorspeld), winst USA (1-2 voorspeld), en de volle punten voor Iran- Nigeria met
0-0
Reminder voor over 2 jaar, niet meer blind en lukraak de pool invullen.
⏩ PVOutput☀️
Ik wou al zeggen dacht dat ik 1-2 had ingevuld voor de USA, keek ik vanochtend stond er dat ik hem fout had, kostte blijkbaar wat tijd om hem te verwerken 
Wel 16e nu weer ^^
Wel 16e nu weer ^^
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door horizon1978 op 17-06-2014 11:19 ]
Quad schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:48:
Reminder voor over 2 jaar, niet meer blind en lukraak de pool invullen.wel meedoen
Ja, we hebben ook wel een redelijk gelijke voorspelling
26e
De juist voorspelde 1-2 van vannacht heeft veel goeds gedaan.
Nu hopen op een 2-0 voor België, 3-1 voor Brazilië en 2-0 voor Rusland.
Nu hopen op een 2-0 voor België, 3-1 voor Brazilië en 2-0 voor Rusland.
* Fiber dankt de Belgen voor 200 punten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ik ookHenkEisDS schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:26:
Shit naar de tweede pagina....
Wel nog geen match gehad met 0 punten, telt dat ook mee?
Ik ook 
Nu spelen Brazilië en Mexico 0-0 gelijk en ik had 1-1. Dan denk je nog: "aardig wat puntjes". Maar dan zijn er genoeg mensen die de 200 halen en schiet je niks op
[edit:]
Maar kop op! In de OP van dit topic staat iedereen op de eerste pagina
!!
Nu spelen Brazilië en Mexico 0-0 gelijk en ik had 1-1. Dan denk je nog: "aardig wat puntjes". Maar dan zijn er genoeg mensen die de 200 halen en schiet je niks op
[edit:]
Maar kop op! In de OP van dit topic staat iedereen op de eerste pagina

[ Voor 24% gewijzigd door Fleximex op 17-06-2014 22:54 ]
Balen, ik had 3-1 ingevuld. Slechts de tweede wedstrijd zonder punten, en ben er maar 5 plaatsen op achteruit gegaan.
De top 4 heeft geen punten gehaald deze wedstrijd (Brazilië - Mexico) dus we komen dichterbij 
Update: Opening Post aangepast
Ik heb trouwens net 200 punten binnen! Rusland - Zuid Korea werd 1-1
Update: Opening Post aangepast
- De prijzen en de tussenstand staan nu in een duidelijke tabel
- Een nieuwe banner gemaakt
Ik heb trouwens net 200 punten binnen! Rusland - Zuid Korea werd 1-1

[ Voor 67% gewijzigd door Fleximex op 18-06-2014 02:00 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zo, dat was even een slechte dag... Stond op de rand van de top 10, maar laatste 2 wedstrijden 0 punten
Vandaag hoop ik op een opleving van Spanje en Nederland gaat het lastig krijgen, maar ze winnen wel uiteindelijk

Vandaag hoop ik op een opleving van Spanje en Nederland gaat het lastig krijgen, maar ze winnen wel uiteindelijk
Hoppa, dankzij Belgie-Algerije en Rusland-Korea gisteren 400 punten erbij, en nu op de 5e plek in de subleague. Vandaag duimen voor 1-1 bij Spanje-Chili!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
20 puntjes
Had alleen goed dat Z-Korea 1 keer zou scoren.

Shit, zat er nog aan te denken om rusland-zuid Korea te veranderen in 1-1, maar helaas uiteindelijk vergeten
ned 1 chi 2 spa 3 en au 4 heb ik ingevuld in mn poule. Dus ned en spa moeten winnen. kan goed komen met mijn punten
Stadia was beter....
Ned - Chili durf ik geen uitspraken over te doen. Maar Spa - Aus geef ik Australië toch het voordeel van de twijfel. Erg fel team dat niet opgeeft, bij Spanje heeft iedere speler 50 wedstrijden achter de rug....artificial_sun schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:39:
ned 1 chi 2 spa 3 en au 4 heb ik ingevuld in mn poule. Dus ned en spa moeten winnen. kan goed komen met mijn punten
[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 19-06-2014 11:58 ]
Je kan jezelf toevoegen aan de pool...D-Jay schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:08:
Zie nu pas dat jullie ook actief zijn op Flexvoetbal. Doe graag mee, mijn username is hvbreda.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jesus, had ik voor de wedstrijd 2-1 veranderd in 1-2 omdat ik dacht dat Uruguay na de afstraffing tegen Costa Rica het niet meer zou halen
Screw it, de pool.

⏩ PVOutput☀️
Tweede keer 200 punten vandaag, van 48 naar 12 gestegen
Ik wist eigenlijk wel dat Uruguay zou winnen, maar heb tegen beter weten helaas toch op Engeland gegokt...Miki schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:44:
Jesus, had ik voor de wedstrijd 2-1 veranderd in 1-2 omdat ik dacht dat Uruguay na de afstraffing tegen Costa Rica het niet meer zou halen
2-1 voor Engeland gezet, maar jammer dan, was tenminste een goede wedstrijd 
Columbia - ivoorkust dan wel weer goed, dus in ieder geval 200 punten binnen
Columbia - ivoorkust dan wel weer goed, dus in ieder geval 200 punten binnen
[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2014 23:05 ]
Ik had eerst winst voor Colombia en Urugauy en beide op het laatste moment verander naar Ivoorkust en Engeland, en beide 2-1. 400 punten gemist.... van plek 2 naar 13...
Nou ga ik niks veranderen aan de laatste wedstrijd, die gaat Japan gewoon winnen.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Kan best. Honda is in vorm...V3g3ta schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:13:
Ik had eerst winst voor Colombia en Urugauy en beide op het laatste moment verander naar Ivoorkust en Engeland, en beide 2-1. 400 punten gemist.... van plek 2 naar 13...![]()
Nou ga ik niks veranderen aan de laatste wedstrijd, die gaat Japan gewoon winnen.
Japan moet dit toch vrij makkelijk kunnen winnen..
Had eerst 0-0 staan bij Japan-Griekenland toen veranderd naar 2-1, had ik dat niet gedaan dan had ik vandaag 600 punten gepakt
Achteraf.. koe .. reet
★ What does that mean? ★
Tweakers op 1 in de top 5 subleagues!
Dat komt niet door mij, ik sta op een prachtige 100ste plaats...
Met stip naar plaats 14 dankzij 500 punten in 1 dag. Be aware
Dat komt door de eerste 20 ongeveer. Heel veel mensen die 400 (2 van de 3 uitslagen goed) of meer hebben gescoord. Eén iemand zelf 600 punten (3 uitslagen goed)
Maarja die eerste plaats komt ook niet door mij
eerste pagina...
Ook leuk:
Je weet het nooit zeker natuurlijk, maar staan er nu twee vrouwen bovenaan in de algemene ranglijst!?
Maarja die eerste plaats komt ook niet door mij

Ook leuk:
Positie | Vorige | Naam | Punten |
---|---|---|---|
1. | (4) | Cornelia | 2640+500 |
2. | (1) | Mrijke88 | 2565+75 |
Je weet het nooit zeker natuurlijk, maar staan er nu twee vrouwen bovenaan in de algemene ranglijst!?

[ Voor 53% gewijzigd door Fleximex op 20-06-2014 09:54 ]
Op de zaak wint toch ook altijd de schoonmaakster of de receptioniste of zo...?
Die 600 punten ben ikFleximex schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:46:
Dat komt door de eerste 20 ongeveer. Heel veel mensen die 400 (2 van de 3 uitslagen goed) of meer hebben gescoord. Eén iemand zelf 600 punten (3 uitslagen goed)![]()
algemene ranglijst!?

In dit tempo word ik nog eerste, gestegen van de voorlaatste plaats naar plek 133.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het kan zelfs nog beter als je de onderste vijftien deelnemers met nul punten er nog even uitgooit...Fleximex schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:46:
Dat komt door de eerste 20 ongeveer...
Ik zie dat ik 26ste sta, ik had de poule niet heel serieus ingevuld(lees: snel even tussendoor). Maar gaat nog redelijk dus!
Vaak gaat het juist fout als je er te lang over nadenkt...
Dat was een fijne avond....
van overall plek 24xxx naar 9401
In de subpoule van ergens in de 80 naar 43
Trouwens 'onze' subpoule staat bovenaan
http://www.flexvoetbal.nl/rankingsubleague/
van overall plek 24xxx naar 9401
In de subpoule van ergens in de 80 naar 43
[ Voor 12% gewijzigd door albino71 op 20-06-2014 13:25 ]
Ik zag het vanmorgen ook ja!albino71 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:23:
[...]
Vind ik wel een complimentje waard aan onze top 5!
Frontpage waardig?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Yo mijn eerste 200 punten binnen, 0-0 Gri-Jap
Heb die wedstrijd niet gezien maar denk dat ik het echt een 'waste of time' had gevonden
Lentis staat ook hoog, zeker veel miepen die maar wat invullen, die schijnen altijd te winnen
Heb die wedstrijd niet gezien maar denk dat ik het echt een 'waste of time' had gevonden
Ben wel trots maar eigenlijk moet je totaal aantal punten door aantal deelnemers, dat zou een reëler beeld gevenalbino71 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:23:
Lentis staat ook hoog, zeker veel miepen die maar wat invullen, die schijnen altijd te winnen
[ Voor 63% gewijzigd door Harribo op 20-06-2014 13:59 ]
Ach, op zich wel fascinerend, dat antivoetbal van Griekenland. Dat ze uberhaupt de moeite nemen om over te vliegenHarribo schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:56:
Yo mijn eerste 200 punten binnen, 0-0 Gri-Jap

... not as I do.
Oeps, vergeten een stand in te vullen bij Frankrijk - Zwitserland...
Nou ja, had hem waarschijnlijk toch niet goed gehad.
Nou ja, had hem waarschijnlijk toch niet goed gehad.
De t.net poule is volgens mij gemiddeld sowieso al aardig goed bezig. Ik sta in andere poules momenteel op 1, maar bij de t.net poule 24e van de 172. Zitten dus veel spelers bij met bovengemiddelde scores.Pinobigbird schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:36:
[...]
Ik zag het vanmorgen ook ja!
Vind ik wel een complimentje waard aan onze top 5!![]()
Frontpage waardig?
Cool! Was zonder Robinjuuh, RickvN, Onbekend-Tweakers.net, Railgunner en schwarzenegger niet mogelijk geweest. Goed bezig tweakers!albino71 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:23:
Giooo, waarom neem je nou zo'n afstand van me
Ik doe ook mee! Beetje laat maar Kain_niaK heeft net alle wedstrijden die nog gespeeld worden ingevuld.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ga echt slecht laatste wedstrijden.... Maarja, zijn ook niet allemaal de meest voorspelde uitslagen.
Ik had vier geleden deze poule gewonnen maar tot op heden gaat het echt waardeloos met mijn voorspellingen. Moet daarbij ook zeggen dat het een bijzonder WK is met al die onvoorspelbare wedstrijden.
Gelukkig staat onze Sub League nog wel bovenaan 
Het is bovenin de pool nu wel ontzettend spannend en niemand weet nog een stevige voorsprong te pakken.
De Top 3
:
[Edit:]En na de wedstrijd USA - POR zelfs nog iets spannender
Het is bovenin de pool nu wel ontzettend spannend en niemand weet nog een stevige voorsprong te pakken.
De Top 3
Positie | Vorige | Naam | Punten |
---|---|---|---|
1 | (6) | RobertoAntoni91 | 2540+220 |
2 | (3) | Onbekend-Tweakers.net | 2535+170 |
3 | (1) | Robinjuuh | 2530+20 |
[Edit:]En na de wedstrijd USA - POR zelfs nog iets spannender
[ Voor 108% gewijzigd door Fleximex op 23-06-2014 11:02 . Reden: top 3 update ]
Ik ben zeer tevreden met mijn positie. 
Ik had op mijn werk het iets anders ingevuld en sta bijna laatste.
Ik had op mijn werk het iets anders ingevuld en sta bijna laatste.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Neuh. Dat gemiddelde wordt gebaseerd op 5 deelnemers, de hoogste 5 that is. Dus laat diegene met 0 punten er alsjeblieft in zitten, dan kan ik me wat beter voelen (98/175)Fiber schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:13:
[...]
Het kan zelfs nog beter als je de onderste vijftien deelnemers met nul punten er nog even uitgooit...
Ben na dit weekend uit de top 100 geknikkerd. Nee, zoals die pool bij het EK1996 (winnaar) is het al lang niet mee. haha.
Ik ben een groot deel van de week weg geweest en heb daardoor de standen niet aangepast. Meeste uitslagen waren dus niet gebaseerd op eerste speelronde, maar "even blind iets invullen zodat er iets staat". Beetje jammer, want dit heeft me echt honderden punten gekost... Ach ja, succes aan degenen die nog wel bovenaan staan
Nou dat was een slechte dag voor m'n pool. Gegokt op een gelijkspelletje van Spanje en m'n 1-3 voor Brazilie ging op het laatste moment niet door .... toch nog even 20 puntjes meegepikt door de late treffer van Kroatie.
Wat een brol website is Flexvoetbal zeg.. md5 + geen salt..
nieuws: Voetbalpool lekt wachtwoorden 250.000 gebruikers

Er wordt beweerd dat er een mail naar de getroffen gebruikers in gestuurd maar tot op heden niets voorbij zien komen.
van plek 145 naar 110 verplaatst, mijn voorspellingen worden steeds beter
Al bij twee poules (A en B ) de eindvolgorde goed.
Edit: Ik kijk verkeerd, poule D gaat lastig worden...
Edit: Ik kijk verkeerd, poule D gaat lastig worden...
[ Voor 35% gewijzigd door Fiber op 24-06-2014 18:47 ]
Okay dan. Lijstje met Europese afvallers:
Spanje
Engeland
Italië
Kroatië
Bosnië
(Portugal?)
(Griekenland?)
Niet helemaal zoals ik mijn pool heb ingevuld!
Spanje
Engeland
Italië
Kroatië
Bosnië
(Portugal?)
(Griekenland?)
Niet helemaal zoals ik mijn pool heb ingevuld!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ach, mijn voorspelling is toch al ruk, kan dat er ook wel bij..SmokingCrop schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:34:
Wat een brol website is Flexvoetbal zeg.. md5 + geen salt..![]()
⏩ PVOutput☀️
Ligt het aan mij of kijken we nu naar een heel erg (Noord en Zuid) Amerikaans WK, 5 van de 6 zijn nu al hier vandaan en daar komen nog Colombia, Argentinië, Verenigde Staten bij....
Is maar net waar je naar kijkt. Wat mij betreft zijn de ploegen die tot nu toe het meeste indruk maken Nederland, Duitsland en Frankrijk... en dat zijn dan weer drie Europese landen.Bananendoos schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:58:
Ligt het aan mij of kijken we nu naar een heel erg (Noord en Zuid) Amerikaans WK, 5 van de 6 zijn nu al hier vandaan en daar komen nog Colombia, Argentinië, Verenigde Staten bij....
... not as I do.
Laat dat niet juist zien dat Europa zichzelf een beetje overschat? Op een WK in Azie komen twee (arguably) aziatische landen bij de top-4 (en japan voor het eerst in de 2e ronde), op een WK in Afrika komt Ghana tot de kwartfinale, en op WK's in Zuid-Amerika wint steevast een Zuid-Amerikaans land. Misschien is een Kroatie, Denemarken, Zwitserland, Rusland, Polen, Spanje, Engeland, Italie, Portugal, ok flauwBananendoos schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:58:

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dat zeker, verwacht ook wel dat een Europees land wint maar als je kijk hoeveel er door gaan is het toch wel schikbarendClush schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:05:
[...]
Is maar net waar je naar kijkt. Wat mij betreft zijn de ploegen die tot nu toe het meeste indruk maken Nederland, Duitsland en Frankrijk... en dat zijn dan weer drie Europese landen.
Dat is me eigenlijk niet eens opgevallennaitsoezn schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:09:
[...]
Laat dat niet juist zien dat Europa zichzelf een beetje overschat? Op een WK in Azie komen twee (arguably) aziatische landen bij de top-4 (en japan voor het eerst in de 2e ronde), op een WK in Afrika komt Ghana tot de kwartfinale, en op WK's in Zuid-Amerika wint steevast een Zuid-Amerikaans land. Misschien is een Kroatie, Denemarken, Zwitserland, Rusland, Polen, Spanje, Engeland, Italie, Portugal, ok flauw, etc. misschien helemaal niet zoveel beter dan landen die nu (al dan niet al vóór het wk, in de kwalificaties) uitgeschakeld zijn uit de 'andere' continenten. Terwijl Europa juist 15 landen (== ongeveer de helft) te weinig vindt, want: "Europa toch echt het beste continent is qua voetbal"
...
O, dat vrees ik dus niet... Uiteraard is Europa rijker, maar qua kijkers denk ik dat er in India, China, Vietnam, etc. veel meer te 'winnen' is dan in Europa (als ze 'ons' al niet outnumberen; collegae in Azie zijn de afgelopen paar dagen steevast laat op bed gegaan omdat ze WK-wedstrijden wilden zien waardoor ze het de afgelopen paar dagen helemaal niet erg vinden om in de middag af te spreken ipv zoals normaal (voor ons) 's ochtends vroegBananendoos schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:42:
[...]
Dat is me eigenlijk niet eens opgevallenEuropa verdient wel de meeste plaatsen maar de helft is aan de ene kant overdreven maar anders word het wk straks met heel veel landen zoals Honduras, in Europa zijn de meeste, al dan niet allemaal, profvoetballers. Hier leeft het voetbal ook echt en als de FIFA zelf slim is zouden ze er meer europese landen toevoegen want meer kijkers want in Honduras kijken ze niet met veel
En met Honduras noem je nu juist het enige land dat uitgeschakeld is

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Daar zijn toch regels voor? Als de Europese landen het slecht doen op het WK, dan mogen er de volgende keer toch 'vanzelf' minder Europese landen meedoen aan het WK...?

Bij WK/EK hangt het gewoon af van je kwalificatiereeks, maar als je daar ook slecht presteert heb je de kans het toernooi zelf te mislopen ja. Dan doen er ook minder Europese landen mee.Fiber schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:35:
Daar zijn toch regels voor? Als de Europese landen het slecht doen op het WK, dan mogen er de volgende keer toch 'vanzelf' minder Europese landen meedoen aan het WK...?
Het mee 'mogen' doen is meer een systeem dat wordt gebruikt bij Europese toernooien bij clubvoetbal. Doen de Nederlandse clubs het bijvoorbeeld minder in Europa qua champions en europa leaque, dan dreigt op een gegeven moment het ticket voor rechtstreekse plaatsing of het recht tot spelen van voorrondes minder te worden.
Dat zuid amerikaanse landen (en mexico gemakshalve meegerekend) het dit jaar goed doen komt toch ook wel door de lokale omstandigheden qua temperatuur en luchtvochtigheid. En de wil om op "eigen" grondgebied iets te willen tonen, plus een overschot aan supporters tov europese landen.
In ieder geval hoop ik op een Europese winnaar, zodat we ook eens op zuid amerikaans grondgebied winnen. Laat dat dan direct Nederland zijn zodat ze ook een keer winnen.
In ieder geval hoop ik op een Europese winnaar, zodat we ook eens op zuid amerikaans grondgebied winnen. Laat dat dan direct Nederland zijn zodat ze ook een keer winnen.
Leg uit?dutchgio schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:43:
[...]
Bij WK/EK hangt het gewoon af van je kwalificatiereeks, maar als je daar ook slecht presteert heb je de kans het toernooi zelf te mislopen ja. Dan doen er ook minder Europese landen mee.
Het mee 'mogen' doen is meer een systeem dat wordt gebruikt bij Europese toernooien bij clubvoetbal. Doen de Nederlandse clubs het bijvoorbeeld minder in Europa qua champions en europa leaque, dan dreigt op een gegeven moment het ticket voor rechtstreekse plaatsing of het recht tot spelen van voorrondes minder te worden.
Als jij het toernooi mist doet er toch gewoon een ander Europees land mee??
Daar wordt over gestemd bij een FIFA congres iircFiber schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:35:
edit: besloten door het "FIFA Excecutive Committee" http://www.fifa.com/women...newsid=1392053/index.html
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 24-06-2014 23:16 ]
In principe wel ja, al is nog de vraag in hoeverre de teams onderaan de kwalificatie groepen aan te merken zijn als "Europa" 
http://www.vi.nl/competit...pa-2014-brazil-europa.htm
En daarnaast wil je die ook gewoon niet op een WK zien, dan krijg je net zulke saaie wedstrijden als Ivoorkust en Griekenland er nu niet veel soeps van maken...
http://www.vi.nl/competit...pa-2014-brazil-europa.htm
En daarnaast wil je die ook gewoon niet op een WK zien, dan krijg je net zulke saaie wedstrijden als Ivoorkust en Griekenland er nu niet veel soeps van maken...
Kazachstan!? Die zaten vroeger bij Azie geloof ik
; blijkbaar alweer sinds 2000 bij de UEFA (zal wel van een andere sport zijn dat ik ze recent als deelnemer bij een aziatisch kampioenschap zag staan)
Gaat ook maar om 4/5 landen van de 54 waar je vraagtekens bij kan zetten (2 die geografisch bij Azie horen)
Nog een goaltje van Japan en Ivoorkust en die double bagel is een beetje weggepoetst van eerder op de avond
. Wel relaxter kijken het WK met een beroerde poule ranking
.
Gaat ook maar om 4/5 landen van de 54 waar je vraagtekens bij kan zetten (2 die geografisch bij Azie horen)
Nog een goaltje van Japan en Ivoorkust en die double bagel is een beetje weggepoetst van eerder op de avond

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 24-06-2014 23:38 ]
Tja, Australië hoort tegenwoordig ook bij Afrika.
EDIT: Derde keer. Weer in de 93e minuut genaaid. Waarom blijf ik die pool invullen...
EDIT: Derde keer. Weer in de 93e minuut genaaid. Waarom blijf ik die pool invullen...
[ Voor 47% gewijzigd door Smitovic op 24-06-2014 23:55 ]
In een India, China en Vietnam kijken ze misschien wel meer maar verder in azie zijn veel landen die geen eens tijd hebben voor het wk want er is al onrust zat in het land.naitsoezn schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:02:
[...]
O, dat vrees ik dus niet... Uiteraard is Europa rijker, maar qua kijkers denk ik dat er in India, China, Vietnam, etc. veel meer te 'winnen' is dan in Europa (als ze 'ons' al niet outnumberen; collegae in Azie zijn de afgelopen paar dagen steevast laat op bed gegaan omdat ze WK-wedstrijden wilden zien waardoor ze het de afgelopen paar dagen helemaal niet erg vinden om in de middag af te spreken ipv zoals normaal (voor ons) 's ochtends vroeg).
En met Honduras noem je nu juist het enige land dat uitgeschakeld is. Is een Egypte, Nieuw-Zeeland, Tunesië, Canada, China, Venezuela, Peru, Burkina Faso (
), Senegal, etc. zoveel beter dan een IJsland, Roemenië, Zweden of Oekraïne? En hoe weet je dat? Ik zou het wel willen zien, of dat écht zo is namelijk... Ik denk dat ik persoonlijk liever een lastig-te-bereiken-WK heb waar Nld af en toe ontbreekt dan een WK waar >15 Europese ploegen meedoen. Maar goed, misschien een beetje offtopic
Je hebt wel je punt dat inderdaad Tunesië te vergelijken al dan niet beter is dan Roemenië maar ik zit persoonlijk toch niet echt te wachten op veel landen als Honduras ( Ja die blijft terug komen
Nederland staat trouwens nu virtueel op de 4e plaats op de FIFA ranglijst achter Uruguay, Argentinië, Colombia maar vóór Duitsland, zij het 4 puntjes maarja
Zie trouwens nu ook dat Samaras met die penalty me 180 punten door me neus geboord heeft ....

149e! Sta niet meer op de laatste pagina
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Door de eerder gemelde afwezigheid van een paar dagen had ik voor de grap eens wat "minder waarschijnlijke" uitslagen ingevuld in de hoop misschien een onverwachte inhaalslag te kunnen maken. Leuke poging, maar dat kostte me nog eens zo'n 400 punten geloof ik, dus bij deze geef ik het definitief op
Niet doen! het kan alle kanten op in de knock-out fase, nu begint het pas!IntToStr schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:24:
Door de eerder gemelde afwezigheid van een paar dagen had ik voor de grap eens wat "minder waarschijnlijke" uitslagen ingevuld in de hoop misschien een onverwachte inhaalslag te kunnen maken. Leuke poging, maar dat kostte me nog eens zo'n 400 punten geloof ik, dus bij deze geef ik het definitief op
heh, het lukt toch aan geen kanten meer, ik ga die knockout fases gewoon invullen zonder zelf te weten wie tegen wie speelt en eens kijken hoe het met m'n geluk gesteld is
haha van 46 -> 27 leuk leuk leuk
Signature
Haha ik geef het ieder jaar bij voorbaat al op.IntToStr schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:24:
Toch even 400 punten binnen geharkt zie ik vandaag met Portugal - Ghana en Algerije - Rusland.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.