Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Verwijderd
Misschien gewoon even bellen?Hij/zij reageert niet op mails met vragen als de tracking code
Mike
1 week actief op Marktplaats
Bekijk alle advertenties
Amsterdam, Noord-Holland
Toon op kaart
*knip*
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 03-03-2014 16:21 . Reden: toch maar niet :-) ]
Je weet dat het de periode van de Krokusvakantie is? Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar kijk uit met te snel "opgelicht" roepen.thehawk007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:10:
Ik ben opgelicht opgelicht door deze verkoper 'Mike' :
http://www.marktplaats.nl/verkopers/20708865.html
Heeft mij opgelicht met een videokaart (Gigabyte R9 290 windforce), €306,75 voor betaald en nooit wat ontvangen. Hij/zij reageert niet op mails met vragen als de tracking code (inmiddels al 7 dagen geleden). Zoals je ziet is deze verkoper nog steeds actief.
Nee, die mag je hier niet plaatsen.Ik heb voor de rest nog meer gegevens van deze persoon (adres, rekeningnummer, telefoonnummer) maar ik weet niet of ik deze hier mag plaatsen.
Over wat verder te doen:
How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A!
How to - Veilig handelen op V&A
Ik hoop niet dat de TS zoveel geld heeft overgemaakt naar iemand die pas 1 week actief is op MP?Whatson schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:18:
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 03-03-2014 16:20 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Will doVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:15:
Meld je aan bij sites als opgeletopinternet, wie weet zijn er meer mensen door dezelfde verkoper opgelicht en kun je je krachten bundelen. Ook hebben ze advies over hoe nu verder.
Heb al een paar keer gebeld, neemt niet op. Zal nog eens proberen.Whatson schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:18:
[...]
Misschien gewoon even bellen?
Mike
Bekijk alle advertenties
Amsterdam, Noord-Holland
Toon op kaart
[mbr]*knip*[/]
OK, en ja ik heb dat geld daar heen overgemaakt. Zag er voor de rest legit uit, ik vraag altijd voor afhalen aan de deur om oplichters af te schrikken maar dat was geen probleem...gambieter schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:19:
[...]
Je weet dat het de periode van de Krokusvakantie is? Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar kijk uit met te snel "opgelicht" roepen.
[...]
Nee, die mag je hier niet plaatsen.
Over wat verder te doen:
How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A!
How to - Veilig handelen op V&A
[...]
Ik hoop niet dat de TS zoveel geld heeft overgemaakt naar iemand die pas 1 week actief is op MP?
Zie How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! voor verdere stappen. Dat is wel Tweakers V&A, maar er staan zat tips in (zoals opgeletopinternet.nl). Verder heeft Marktplaats mechanismen voor aangeven oplichters, al zijn die een stuk minder.thehawk007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:30:
OK, en ja ik heb dat geld daar heen overgemaakt. Zag er voor de rest legit uit, ik vraag altijd voor afhalen aan de deur om oplichters af te schrikken maar dat was geen probleem...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het zit zo, ik vraag altijd voor afhalen aan de deur om ze af te schrikken, maar ik doe dat vervolgens (meestal) niet omdat ze te ver weg wonen.Freedive schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:31:
Misschien dan de volgende keer ook betalen aan de deur ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Gokken is nooit goedthehawk007 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:11:
Proberen kan altijd, alleen werkte het nu niet.
[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 03-03-2014 20:54 ]
Si vis pacem, para bellum
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Zie het als een kostbare les, nooit meer op die manier zaken doen. Helaas ontkomt vrijwel iedereen op deze manier de dans, iets dat ik echt ongelooflijk vind.
Nickname does not reflect reality
Als je incasso traject in wilt gaan zul je toch wat meer informatie van de verkoper moeten hebben..chime schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:35:
Voor 300 euro wordt een incasso nog wel een mogelijke optie ...
hoezo? wat wil je doen aan een 5 jaar oude zaakVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:55:
al opgelost dit? zo niet altijd prive bericht welkom
Verwijderd
Overigens mag de communicatie wel wat vriendelijker naar elkaar...
[ Voor 29% gewijzigd door Perkouw op 12-03-2019 19:09 ]
Dit topic is gesloten.
![]()