Ja goede stats hebben, pro zijn is wat overdreven, dat moet ik wel toegeven, dus eigelijk klopt de titel van dit topic helemaal langs geen kanten.8)7 Maar ik dacht ineens de moeilijkste weg te nemen zodat ik snel goed wordt.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:21:
[...]
27 kills per death dus.
[...]
Maar welke gamemodes speel je? Je wil een pro worden in BF4 (god knows why), dat betekent dat je voor objectives moet spelen.
K/d is van onderschikt belang daarin. Nou is een 3 keer dood gaan per kill ook slecht voor je ticketcount als je conquest speelt, maar niet heel erg dramatisch.
Zolang niet duidelijk is welke gamemodes je speelt, is het moeilijk advies te geven om beter te worden. Of bedoel je met pro zijn "goede stats hebben"?
Maar goed, voorlopig heb ik altijd al TEAM DM gespeeld met 32/32 en vaak in de map Noshahr Canals. Ik heb dit bewust gekozen, heb namelijk deze handleiding (werkt ook in BF3) gelezen voor beginnenende spelers van Battlefield. Die handleiding heeft mij het best opgebracht dan alle andere handleidingen die op het internet staan!