het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Welke extra diensten bedoel je specifiek? Het zit zo: je hebt een glasvezelabonnement waarbij je bijvoorbeeld het Plus TV pakket afneemt. De zenders die je hiervoor extra krijgt, zijn zowel via glasvezel op de Entone decoder als op overige televisies via coax te ontvangen MITS er gebruik wordt gemaakt van een smartcard in een decoder of CI+ CAM module. Je betaalt dus 1x voor bijvoorbeeld Plus TV, voor zowel coax als glasvezel televisie.sHELL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:37:
[...]
Maar het is dan inderdaad de vraag of ze de extra diensten via glasvezel dan ook mee leveren over de kabel.
Bedankt voor je moeite om dit topic door te nemen.
Zijn deze smartcards net zoals bij Ziggo gratis of hangt er nou wel een prijs aan vast? Daar is nog enige onduidelijkheid over.Caiway schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:36:
Caiway levert maximaal 3 smartcards voor de extra zenderpakketten.
Verder: bij het afnemen van glasvezel, hoe zit het dan met digitale tv op andere toestellen? Volgens de een is digitale tv maar op één toestel mogelijk, volgens de ander kan het wel maar via een ander pakket. Antwoord is inmiddels gegeven hierop (zie boven)
[ Voor 3% gewijzigd door stane op 16-10-2014 13:43 ]
Zolang je de factuur niet bekijktKlant bij Ziggo?
Wat verandert er voor u als u overstapt naar Caiway? Eigenlijk niet erg veel!
[ Voor 32% gewijzigd door Equator op 16-10-2014 14:37 . Reden: Mag wel wat rustiger.. ]
[...]
... volgens de ander kan het wel maar via een ander pakket.
[/quote]
Lezen, als je glasvezel hebt krijg je kabel als extra dienst er bij.
"Daarom blijft Caiway u, als speciale service, ook nog het coax signaal leveren." -caiway site
keer 10 duizenden abonnees.
dat is cashen
Is het niet veel praktischer om bij die overstapwebsite ook glasvezel (mits aanwezig) als optie te geven?Caiway schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:36:
Via https://www.twentestaptover.nl kan je zien welke Coax pakketten Caiway bij u gaat leveren.
Vreemd, in mijn situatie veranderd er niets, we gaan zelfs voor 6 maanden 60 euro op vooruit.Skywalker27 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:47:
ja maar de gemiddelde gebruiker is op jaar basis wel honderden euro's duurder uit. Ik al van mijn situatie uitgaande 492 euro.
keer 10 duizenden abonnees.
dat is cashen
Lijkt me sowieso wel een goede ! (Iets met een aanbieding)brni schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:48:
[...]
Is het niet veel praktischer om bij die overstapwebsite ook glasvezel (mits aanwezig) als optie te geven?
Zelf zoals gezegd dus geen aansluiting mogelijk vanwege nieuwbouw. Als ze het straks eindelijk voor elkaar hebben deze maand de administratie qua beschikbaarheid op orde te hebben gaan ze wel direct kabel(Coax) leveren bij een Glasvezel abonnement en dan kan ik wel direct aangesloten worden op coax ipv 1-1-2015 ?.
Snap dat een overname altijd lastig is maar ze laten af en toe wel steken vallen. Daarintegen hebben ze realistisch gezien wel redelijk afgestemd met Ziggo (Toch wel veel overeenkomst, laten we eerlijk zijn(Prijzen daargelaten)).
Maar belachelijk dat mensen die nu geen Abbo hebben bij ziggo gewoon niet eerder aangesloten kunnen worden op de coax dan 1-1-2015. Je kunt dus niet verhuizen naar je nieuwbouw woning omdat ze bij caiway zo verrekte moeilijk doen. Aan de telefoon werd ik ook gewoon afgescheept met Ziggo zijn verantwoordelijkheid ! Niks geen alternatief of meedenken of zo !
[ Voor 5% gewijzigd door Patrick89 op 16-10-2014 13:59 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Dan heb je zeker geen ziggo mobiel een geen internet snelheid van 30Mbit die verhoogd is naar 90Mbit en daarnaast heb je dan ook geen onbeperkt bellensHELL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:49:
[...]
Vreemd, in mijn situatie veranderd er niets, we gaan zelfs voor 6 maanden 60 euro op vooruit.
dit is echt wel duurder
ziggo>>>>>caiway
90Mbit 44,95 naar 54,95
ziggo mob. 15,- naar 25,-
vrij bellen 9,95 naar 21,-
korting is tijdelijk dus die ga ik voor mezelf niet mee rekenen
[ Voor 13% gewijzigd door Skywalker27 op 16-10-2014 14:01 ]
Knip
[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 16-10-2014 14:33 . Reden: Schelden is nergens voor nodig :) ]
Zou wel willen dat ziggo mij z'n aanbod deed dat ik voor nop van 30 naar 90 kon.Skywalker27 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Dan heb je zeker geen ziggo mobiel een geen internet snelheid van 30Mbit die verhoogd is naar 90Mbit en daarnaast heb je dan ook geen onbeperkt bellen
Dat ís ook Ziggo's verantwoordelijkheid. Het netwerk is contractueel gezien gewoon nog tot 1-1-2015 voor hun. Daar heeft Caiway simpelweg niks mee te maken omdat het coaxnetwerk van Caiway daar helemaal nog niet actief is. Hiervoor moet een 1 op 1 kopie nieuwe back-end voor worden opgetuigd.Patrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:57:
[...]
Lijkt me sowieso wel een goede ! (Iets met een aanbieding)
Zelf zoals gezegd dus geen aansluiting mogelijk vanwege nieuwbouw. Als ze het straks eindelijk voor elkaar hebben deze maand de administratie qua beschikbaarheid op orde te hebben gaan ze wel direct kabel(Coax) leveren bij een Glasvezel abonnement en dan kan ik wel direct aangesloten worden op coax ipv 1-1-2015 ?.
Snap dat een overname altijd lastig is maar ze laten af en toe wel steken vallen. Daarintegen hebben ze realistisch gezien wel redelijk afgestemd met Ziggo (Toch wel veel overeenkomst, laten we eerlijk zijn).
Maar belachelijk dat mensen die nu geen Abbo hebben bij ziggo gewoon niet eerder aangesloten kunnen worden op de coax dan 1-1-2015. Je kunt dus niet verhuizen naar je nieuwbouw woning omdat ze bij caiway zo verrekte moeilijk doen. Aan de telefoon werd ik ook gewoon afgescheept met Ziggo zijn verantwoordelijkheid ! Niks geen alternatief of meedenken of zo !
Dus:
1. Neem glas als dat beschikbaar is
2. Neem tijdelijk een xDSL abonnement
3. Kak ophouden
Je hoeft er simpelweg niet van uit te gaan dat het voor uitzonderingsgevallen (verhuizers in dit geval) een heel nieuw proces wordt ontwikkeld voor twee maanden.
Dat was mij ook opgevallen ! Gewoon ander naampje.Wietsee. schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:00:
Cogas Kabeltelevisie BV is in 2013 overgenomen door Caiway; Caiway Kabeltelevisie BV is bij KvK geregistreerd op het adres van Cogas.
Hufters.
En dit mag dus gewoon in nederland, niemand die waakt over dit soort geintjes
Ik neem zelf ook internetdiensten af bij Caiway, ik heb nu bijna één jaar lang al hetzelfde IP adres. Als je zorgt dat je router continu online is (en als Caiway meewerkt, de verbinding naar de DHCP server ook) hoef je je geen zorgen te maken dat je je IP adres kwijtraakt.Skywalker27 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:04:
en geen vast ip damn weer naar ddns
Niet als het glasvezel betreft ! Dat probeer ik ook bij die lullo's te regelen. (Zelf maar afspraak bij externe partij gemaakt voor afmontage)Neyluzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Dat ís ook Ziggo's verantwoordelijkheid. Het netwerk is contractueel gezien gewoon nog tot 1-1-2015 voor hun. Daar heeft Caiway simpelweg niks mee te maken omdat het coaxnetwerk van Caiway daar helemaal nog niet actief is. Hiervoor moet een 1 op 1 kopie nieuwe back-end voor worden opgetuigd.
Dus:
1. Neem glas als dat beschikbaar is
2. Neem tijdelijk een xDSL abonnement
3. Kak ophouden
Je hoeft er simpelweg niet van uit te gaan dat het voor uitzonderingsgevallen (verhuizers in dit geval) een heel nieuw proces wordt ontwikkeld voor twee maanden.
De rest van de wijk gebruikt al glasvezel.
Dat zou echt super zijnNeyluzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Ik neem zelf ook internetdiensten af bij Caiway, ik heb nu bijna één jaar lang al hetzelfde IP adres. Als je zorgt dat je router continu online is (en als Caiway meewerkt, de verbinding naar de DHCP server ook) hoef je je geen zorgen te maken dat je je IP adres kwijtraakt.
[ Voor 92% gewijzigd door Skywalker27 op 16-10-2014 14:06 ]
Dus als ik het goed begrijp ligt je vezel al tot aan je woning? Maar moet deze nog worden doorgevoerd naar je meterkast en worden afgemonteerd?Patrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Niet als het glasvezel betreft ! Dat probeer ik ook bij die lullo's te regelen. (Zelf maar afspraak bij externe partij gemaakt voor afmontage)
De rest van de wijk gebruikt al glasvezel.
Welk dorp woon je?
Kan ik nu dus straks een Glasvezel abonnement nemen bij bijv. Caiway? Want Caiway biedt voor € 52,50 p/mnd 200mb up/down aan en een TV abonnement via de coax kabel.
Uiteindelijk ben ik dan t.o.v. nu € 2,50 p/mnd duurder uit, maar ga wel van 90 mb naar 200.
Sterker verteld, siers is deze week geweest om af te monteren. De kabel was al eerder doorgevoerd.Neyluzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Dus als ik het goed begrijp ligt je vezel al tot aan je woning? Maar moet deze nog worden doorgevoerd naar je meterkast en worden afgemonteerd?
Welk dorp woon je?
Ik woon op rummerslanden (nieuwbouw), achter de lidl daar zeg maar.
Klopt, dat wil ik ook graag doen !ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:13:
Zelf woon ik in Enter en heb ook Cogas/Ziggo op dit moment. Echter heb ik ook een glasvezel aansluiting in mijn huis liggen die al beschikbaar is.
Kan ik nu dus straks een Glasvezel abonnement nemen bij bijv. Caiway? Want Caiway biedt voor € 52,50 p/mnd 200mb up/down aan en een TV abonnement via de coax kabel.
Uiteindelijk ben ik dan t.o.v. nu € 2,50 p/mnd duurder uit, maar ga wel van 90 mb naar 200.
Denk wel om de keuze van interactieve tv, die moet je bij glasvezel betalen. (Opnemen kan denk ik wel via de coax)
-------------------------
Welke kabels gebruik ik?
Televisie: u kijkt televisie via de kabel (coax)
Interactieve TV: u kijkt televisie via glasvezel. U verbindt de UTP-kabel met de interactieve tv-ontvanger.
Internet: uw computer sluit u aan op het glasmodem met een UTP-kabel (ten minste type CAT5E) of draadloos via de Wifi-router
Telefoon: de telefoon sluit u aan op het glasmodem met een telefoonkabel.
[ Voor 57% gewijzigd door Patrick89 op 16-10-2014 14:16 ]
Mijn moeder betaald nu 27,96 voor Alles in 1 basis ( 44,95 -/- korting van 16,99 )
Gaat ze nu ineens 44,95 betalen ????
Dat zou een flinke verhoging zijn dan, of hoe zit het precies?
Maar zeker weet ik dat niet, moet je ff navragen.
RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:16:
Bij Ziggo wordt nu op de factuur een bedrag van 16,99 in mindering gebracht voor : Korting Radio & Televisie.
Mijn moeder betaald nu 27,96 voor Alles in 1 basis ( 44,95 -/- korting van 16,99 )
Gaat ze nu ineens 44,95 betalen ????
Dat zou een flinke verhoging zijn dan, of hoe zit het precies?
Daarom! En dat ga ik dus ook doen. Interactieve TV vind ik opzich nog niet zooo belangrijk! Voordeel is nu wel; TV gaat voor de volle 100% over de COAX en Internet 100% via de glas met 200/200 :)!Patrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Sterker verteld, siers is deze week geweest om af te monteren. De kabel was al eerder doorgevoerd.
[...]
Klopt, dat wil ik ook graag doen !
Denk wel om de keuze van interactieve tv, die moet je bij glasvezel betalen. (Opnemen kan denk ik wel via de coax)
Welke kabels gebruik ik?
Interactieve TV: u kijkt televisie via glasvezel. U verbindt de UTP-kabel met de interactieve tv-ontvanger.
Internet: uw computer sluit u aan op het glasmodem met een UTP-kabel (ten minste type CAT5E) of draadloos via de Wifi-router
Ja dat verwachtte ik al, nu alleen nog uit zien te vogelen hoe en waar je dat betaald aan Cogas. Waar kan ik dat bedrag/factuur terugvinden?Neyluzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:18:
Als het goed is neemt zij TV Standaard via Cogas/Caiway af, klopt dat? Dan kom je uiteindelijk weer op die 44.95 uit. Zodra je bij Caiway per 1-1-2015 diensten afneemt, zal je dus alle diensten (RTV, internet, telefonie) van hen afnemen, en betaal zit dat bedrag voor TV Standaard (16.99) daar bij inbegrepen.
Maar zeker weet ik dat niet, moet je ff navragen.
[ Voor 74% gewijzigd door Neyluzz op 16-10-2014 14:24 ]
Caiway is nog niet. Ze heeft nu Cogas/Ziggo, dus denk dat je bedoelt Cogas.Neyluzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:24:
Goeie vraag, krijgt zij geen factuur van Caiway?
Ik ga het navragen/nakijken.
Alleen jammer dat als je daar kijkt bv. wat de zender pakketten zijn dat je een popup ding krijgt met geen tekst, alleen een kruisje en een streepje. Slordig... Als dat tekenend is voor de technische kwaliteiten van Caiway dan vrees ik voor het ergsteCaiway schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:36:
Via https://www.twentestaptover.nl kan je zien welke Coax pakketten Caiway bij u gaat leveren.
Hier bedoel ik dus, bij de "Toon meer informatie" links: https://www.twentestaptov...adio/extrazenderpakketten
EDIT: Hmm, lijkt alsof dat hier door de proxy gecensureerd wordt... Valt dus hopelijk mee, en ik ga hier de proxy beheerder lastig vallen
EDIT2: Het zijn https URLs die opgehaald worden, die laat de proxy ongemoeid. Maar soms is de "content" div gewoon leeg... ook via de developer tools, maar als ik het met wget ophaal dan werkt het wel. Toch wel vaag
[ Voor 18% gewijzigd door wurtel op 16-10-2014 14:51 ]
Ik denk dat het aan jou technische kwaliteiten ligt, want hier werkt het gewoonwurtel schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:34:
[...]
Alleen jammer dat als je daar kijkt bv. wat de zender pakketten zijn dat je een popup ding krijgt met geen tekst, alleen een kruisje en een streepje. Slordig... Als dat tekenend is voor de technische kwaliteiten van Caiway dan vrees ik voor het ergste, zo ingewikkeld is het ook niet om website content fatsoenlijk in de lucht te krijgen en te testen.
Hier bedoel ik dus, bij de "Toon meer informatie" links: https://www.twentestaptov...adio/extrazenderpakketten
Ik heb nu 3 interactieve decoders aangesloten. Ik neem aan dat Caiway ook gewoon zoveel interactieve decoders levert? Gezien de internetkabel op het modem, switch ertussen en gaan?Caiway schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:36:
Beste Forum leden,
Caiway is de nieuwe partner van Cogas, dit houd in dat de diensten van Ziggo op de kabel komen te vervallen.
In fases van Januari tot April 2015 zal dit gaan plaats vinden, zodra dit gaat gebeuren worden de klanten schriftelijk geïnformeerd over hun diensten bij Ziggo. Vanaf dat moment komen de diensten van Ziggo te vervallen.
Caiway verplicht niemand om over te stappen naar Caiway.
Uiteraard is bij Caiway wel iedereen welkom.
Uit de meerdere meldingen begrijp ik dat er wat verwarring is omtrent de apparatuur die op dit moment in gebruik is bij Ziggo.
De huidige ontvangers kunnen nog steeds gebruikt worden.
Caiway zal dezelfde instellingen en protocollen overnemen van Ziggo.
De interactieve diensten van Ziggo zullen echter niet werken.
Caiway heeft ook interactieve diensten, die werken alleen via de Entone.
Hiervoor is een Alles in 1 Glas G200 of een Alles in 1 Glas G400 abonnement nodig.
De Entone werkt met een internetkabel op het modem, dus geen coax kabel.
Je kan met elk Caiway abonnement ook via de coaxkabel kijken.
Bij Caiway heb je geen modem nodig voor digitale televisie.
Wel heb je een digitale ontvanger nodig of een TV met een DVB-C tuner.
Het basispakket wordt ongecodeerd doorgegeven, hiervoor heb je dus geen smartcard nodig.
Heb je wel extra zenderpakketten dan heb je een smartcard nodig.
Om te zien of er ook Glasvezel beschikbaar is kan je op www.caiway.nl de postcode check uitvoeren.
Acties die aangegaan zijn bij Ziggo zoals mobiel kunnen wij helaas niet beantwoorden.
Het verzoek is om deze bij Ziggo te stellen, zij dienen je te informeren omtrent lopende kortingen en acties.
Wendy
Webcare Team Caiway
Hoe gaat het met extra zenders zoals Fox Sports, als ik die via de glasaansluiting ontvang krijg ik die natuurlijk ook op mijn smartcards die over de coax lopen?
Verder "Niemand hoeft over te stappen maar iedereen is welkom", het is niet echt alsof er een keuze is hé...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
We zijn hier thuis niet blij met de geforceerde overname, maargoed het moet dan maar. Ook wij kijken naar dit pakket maar zitten alleen nog met de vraag of onze oude HD ontvanger (die van ziggo) kan worden gebruikt? Aangezien TV dan ook via COAX zal gaan.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:13:
Zelf woon ik in Enter en heb ook Cogas/Ziggo op dit moment. Echter heb ik ook een glasvezel aansluiting in mijn huis liggen die al beschikbaar is.
Meh. Eindelijk een provider waar we 100% tevreden over waren, en dan komt deze onzin weer langs.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat werkt, want het netwerk id en frequentie blijft het zelfde. Alleen voor gebruik van de interactieve tv zul je wel extra's moeten afsluiten. Maar de box blijft gewoon werken.D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:39:
[...]
We zijn hier thuis niet blij met de geforceerde overname, maargoed het moet dan maar. Ook wij kijken naar dit pakket maar zitten alleen nog met de vraag of onze oude HD ontvanger (die van ziggo) kan worden gebruikt? Aangezien TV dan ook via COAX zal gaan.
Meh. Eindelijk een provider waar we 100% tevreden over waren, en dan komt deze onzin weer langs.
Je TV gaat nu ook via de coax, en je interactieve diensten via het internet (UTP of Wifi). Dus dat maakt geen verschil.
[ Voor 8% gewijzigd door ramos99 op 16-10-2014 14:42 ]
UPC biedt glas aan ? Dat is nieuw...D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:42:
Goed om te weten. Wat ik trouwens vaag vind: Ziggo word door UPC overgenomen en UPC bied zelf ook glas aan. Waarom is dat hier niet mogelijk? Ik snap er werkelijk waar geen bal van.
haha geen probleem. volgens mij is dus idd het beste voor de mensen die glasvezel wel kunnen aanvragen om een glasvezel pakket te nemen, en dan de tv gewoon via de coax.D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:44:
Ik heb me niet laten misleiden, maar verkeerd gelezen. Negeer die post.
Uiteindelijk blijven de kosten nagenoeg gelijk, en je gaat 100% gebruik maken van de coax voor je tv en je internet gaat er lekker op vooruit bijv 200/200
Ik denk dat dit voor jullie niet gaat lukken. Enter ligt buiten de "COGAS" glasvezel footprint.Patrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Sterker verteld, siers is deze week geweest om af te monteren. De kabel was al eerder doorgevoerd.
[...]
Klopt, dat wil ik ook graag doen !
Welke kabels gebruik ik?
Delden, Enter, Wierden beschikken over Reggefiber glasvezel (en dus niet COGAS).
Deze combinaties kan je hier dus NIET aanvragen. Dus je moet gewoon naar de KPN/Vodafone/Telfort e.d. voor je TV aansluiting over Glasvezel. Of je kiest gewoon voor asynchroon alles-in-1 Kabel van Caiway (dus 90 MBits (down) / 9 Mbit/s (up)).
De vraag is nu dan ook: krijg ik gratis nieuwe smartcards of hoe werkt dit?
Helaas moet ik je corrigeren. Enter valt WEL onder het Cogas gebied. Daarnaast ook gebeld met Caiway en die bevestigen ook dat dit mogelijk is. G200 pakket van Caiway. Dus Glasvezel internet en TV via de coax. Ook de postcode check op hun website bevestigd dit.thestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:52:
[...]
Ik denk dat dit voor jullie niet gaat lukken. Enter ligt buiten de "COGAS" glasvezel footprint.
Delden, Enter, Wierden beschikken over Reggefiber glasvezel (en dus niet COGAS).
Deze combinaties kan je hier dus NIET aanvragen. Dus je moet gewoon naar de KPN/Vodafone/Telfort e.d. voor je TV aansluiting over Glasvezel. Of je kiest gewoon voor Alles-in-1 Kabel van Caiway.
De vraag is nu dan ook: krijg ik gratis nieuwe smartcards of hoe werkt dit?
wat zegt die check voor jouw postcode?ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:54:
[...]
Helaas moet ik je corrigeren. Enter valt WEL onder het Cogas gebied. Daarnaast ook gebeld met Caiway en die bevestigen ook dat dit mogelijk is. G200 pakket van Caiway. Dus Glasvezel internet en TV via de coax. Ook de postcode check op hun website bevestigd dit.
https://www.twentestaptover.nl/site/
Ik denk zeker dat dit NIET geldt voor Delden aangezien ik hier Reggefiber in mijn meterkast heb hangen en dus geen COGAS. Ik denk dat de combi hier helaas niet gaat werken. Had graag wat meer HD kanalen in mijn basis pakket (heb nu DVB-C van Telfort met alleen NLD1, NLD2, NLD3 en RTVOost).
Dus qua corrigeren weet ik niet of jij 100% gelijk hebt
[ Voor 15% gewijzigd door thestiffmeister op 16-10-2014 15:01 ]
Die aanbieding ga ik ook zeker NIET gebruikenthestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:56:
[...]
wat zegt die check voor jouw postcode?
https://www.twentestaptover.nl/site/
Ik denk zeker dat dit NIET geldt voor Delden aangezien ik hier Reggefiber in mijn meterkast heb hangen en dus geen COGAS. Ik denk dat de combi hier helaas niet gaat werken. Had graag wat meer HD kanalen in mijn basis pakket (heb nu DVB-C van Telfort).
Dus qua corrigeren weet ik niet of jij 100% gelijk hebt
Just cableramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:01:
[...]
Die aanbieding ga ik ook zeker NIET gebruiken. Kijk maar eens op www.caiway.nl en doe daar maar eens de pc check..
[ Voor 94% gewijzigd door thestiffmeister op 16-10-2014 15:17 ]
Hahathestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:03:
[...]
Just cableen helaas geen glasvezelpakketten bij mij.
Dan woon je een paar honderd meter bij me vandaan, ik woon in de straat direct achter het winkelcentrumPatrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:14:
Wat ik hier nu zie en proef:
-qua prijsverschil zal het nog meevallen
-Caiway biedt diensten aan over zowel coax als glasvezel
-Caiway heeft snelheden op coax gelijkgetrokekn aan de oude Ziggo abonnementen
-er is nog heel erg veel onduidelijk met betrekking tot TV en dan met name interactief en of de Ziggo kastjes blijven werken.
Caiway moet echt met duidelijkere informatie komen om te voorkomen dat niemand er nog iets van snapt. Voor mezelf is namelijk ook nog steeds niet duidelijk wat er gebeurt als ik TV wil kijken via coax op 2 TV's. We hebben achter beide TV's een Humax 5300 hangen met interactieve TV van Ziggo. Dat is straks helemaal neit meer mogelijk begrijp ik? Tenzij je TV gaat kijken via glasvezel en dan nog kan het maar op 1 TV tegelijk? En dan heb je ook een andere ontvanger nodig?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je zult wel een nieuwe router krijgen. De router zal je moeten aansluiten op de glasvezelmodem.
De router op de versterker zal dan vervallen.
Gebruik nu al een eigen router. Mijn modem van Ziggo in bridge modus laten zetten. Nu weet ik alleen niet zeker als het glasvezel modem van Caiway ook in bridge modus kan, maar dan nog kan ik mijn eigen router plaatsen achter het glasvezel modem. Hierin heb ik geen extra investeringskosten en/of aanpassingen van mijn huidige LAN netwerk nodig.MarkoAlmelo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:10:
Ik denk dat je de versterker er gewoon tussen moet laten om meerdere ontvangers/decoders erop aan te sluiten. Want de apparatuur is gewoon te gebruiken met Caiway.
Je zult wel een nieuwe router krijgen. De router zal je moeten aansluiten op de glasvezelmodem.
De router op de versterker zal dan vervallen.
Dat denk ik wel dat dat kan. Maar goed, dat blijft gissen natuurlijkramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:12:
[...]
Gebruik nu al een eigen router. Mijn modem van Ziggo in bridge modus laten zetten. Nu weet ik alleen niet zeker als het glasvezel modem van Caiway ook in bridge modus kan, maar dan nog kan ik mijn eigen router plaatsen achter het glasvezel modem. Hierin heb ik geen extra investeringskosten en/of aanpassingen van mijn huidige LAN netwerk nodig.
Het is wel bizar dat mijn ziggo abo weggaat omdat Caiway de boel overneemt.
En daardoor vervalt mijn korting van ziggo mobiel
Ik ben super blij met ziggo namelijk.
B.t.w. Enter geeft hier best asynchrone internet snelheden (wat duidt op Cable Internet i.p.v. glasvezel).ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:04:
[...]
Haha.. als ik zelf de PC check doe dan krijg ik deze mogelijkheden gelukkig wel.
https://www.caiway.nl/sit.../diensteninuwgebied/enter
M.a.w.: Caiway kan zeker services leveren in Enter via de kabel (met 9Mbit up!!! en 90 Mbit down).
Bovendien zegt COGAS dit over Enter:
http://www.cogasglasvezel.nl/uw-woonplaats/
buiten footprint, dus ik zou het nog maar eens verifiëren
Eigenlijk dezelfde situatie zoals bij mij, wat dus ook geldt voor Wierden en Ootmarsum.
[ Voor 14% gewijzigd door thestiffmeister op 16-10-2014 15:19 ]
Glasvezelmodems van Caiway worden standaard in bridged modus aan klanten geleverd. Men dient simpelweg een router op LAN 1 van het modem aan te sluiten en de WAN poort van de router in te stellen als DHCP verbinding.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:12:
[...]
Gebruik nu al een eigen router. Mijn modem van Ziggo in bridge modus laten zetten. Nu weet ik alleen niet zeker als het glasvezel modem van Caiway ook in bridge modus kan, maar dan nog kan ik mijn eigen router plaatsen achter het glasvezel modem. Hierin heb ik geen extra investeringskosten en/of aanpassingen van mijn huidige LAN netwerk nodig.
Hier ook tevreden met Ziggo.MarkoAlmelo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:14:
[...]
Dat denk ik wel dat dat kan. Maar goed, dat blijft gissen natuurlijk
Het is wel bizar dat mijn ziggo abo weggaat omdat Caiway de boel overneemt.
En daardoor vervalt mijn korting van ziggo mobiel![]()
Ik ben super blij met ziggo namelijk.
Werkt snel en eigenlijk nooit problemen.
Volgens mij lopen we langs elkaar heenthestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
B.t.w. Enter geeft hier best asynchrone internet snelheden (wat duidt op Cable Internet i.p.v. glasvezel).
https://www.caiway.nl/sit.../diensteninuwgebied/enter
M.a.w.: Caiway kan zeker services leveren in Enter via de kabel (met 9Mbit up!!! en 90 Mbit down).
Bovendien zegt COGAS dit over Enter:
http://www.cogasglasvezel.nl/uw-woonplaats/
buiten footprint, dus ik zou het nog maar eens verifiëren
Eigenlijk dezelfde situatie zoals bij mij, wat dus ook geldt voor Wierden en Ootmarsum.
andere vraag danramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:20:
[...]
Volgens mij lopen we langs elkaar heen.. Ook al valt Enter buiten het Cogas gebied en heb ik nu Ziggo, dan kan ik alsnog Glasvezel afnemen bij Caiway en dan de TV via de coax laten lopen (dit is immers van Cogas, en betaal nu ook maandelijks aan Cogas/Caiway voor gebruik van de coax kabel).
levert Caiway ook over Reggefiber Glasvezel? Indien dit het geval is heb ik niets gezegd en swap ik ook
http://www.totaaltv.nl/ni...bieder-via-glasvezel.htmlthestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:27:
[...]
andere vraag dan![]()
levert Caiway ook over Reggefiber Glasvezel? Indien dit het geval is heb ik niets gezegd en swap ik ook
Eerlijkheidshalve begin ik nu ook te twijfelen hoor
Voor Oldenzaal, Almelo, Gramsbergen etc. is het een duidelijk verhaal.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:32:
[...]
http://www.totaaltv.nl/ni...bieder-via-glasvezel.html
Eerlijkheidshalve begin ik nu ook te twijfelen hoorAnders wordt het toch maar alleen TV via de Coax (Caiway) en Glasvezel internet via een andere provider..
Zij hebben zowel kabel alsmede glasvezel bij COGAS.
Voor Delden, Enter, etc. heb ik vraagtekens. Levert Caiway ook over Reggefiber levert (aangezien ik hier geen COGAS glasvezel heb, zoals in Oldenzaal, Almelo, etc. maar Reggefiber de provider is). Indien dit het geval is dan heb je best of both worlds. Momenteel biedt glashart alleen DVB-C aan in SD kwaliteit bij Telfort/Vodafone.
Ik zou graag mijn HD homerun weer willen aanslingeren met goede HD kwaliteit.
Dit aangezien het mooiste verimatrix IPTV forum hier op GoT is gesloten
Ben ik met je eens.. Ben al druk aan het zoeken op internet wat ik nu het beste kan doen.thestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:37:
[...]
Voor Oldenzaal, Almelo, Gramsbergen etc. is het een duidelijk verhaal.
Voor Delden, Enter, etc. heb ik vraagtekens. Levert Caiway ook over Reggefiber levert (aangezien ik hier geen COGAS glasvezel heb, zoals in Oldenzaal, Almelo, etc. maar Reggefiber de provider is). Indien dit het geval is dan heb je best of both worlds. Momenteel biedt glashart alleen DVB-C aan in SD kwaliteit bij Telfort/Vodafone.
Dit aangezien het mooiste verimatrix IPTV forum hier op GoT is gesloten![]()
TV via Glasvezel zit ik eerlijk niet op te wachten.. lage bitstreams..
Daarin tegen TV via de alleen de coax zou ideaal zijn (https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/basictv) dat moet dus mogelijk zijn.
En dat ik dan bijvoorbeeld internet via de glasvezel afneem bij Vodafone/KPN..
Via eindelijkglasvezel.nl/delden kun je zien dat RF in Delden en Enter niet levert. Het vreemde vind ik ook dat Caiway in de plaatsen waar men levert een monopoly positie heeft op dit moment en er iets te kiezen valt.thestiffmeister schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:37:
[...]
Voor Oldenzaal, Almelo, Gramsbergen etc. is het een duidelijk verhaal.
Dit aangezien het mooiste verimatrix IPTV forum hier op GoT is gesloten![]()
Uhmmm??? http://www.eindelijkglasvezel.nl/enter/keuzehulp/resultaten/XIIITD schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:44:
[...]
Via eindelijkglasvezel.nl/delden kun je zien dat RF in Delden en Enter niet levert. Het vreemde vind ik ook dat Caiway in de plaatsen waar men levert een monopoly positie heeft op dit moment en er iets te kiezen valt.
RF levert wel in Enter..
Ze heeft geen extra tv's , geen ziggo mobiel , geen wifispots
Het alles-in-1 basis (30/3) nemen bij Caiway en 44,95 betalen
of overstappen naar alles-in-1 Glas G100 (100/100) en 42.50 betalen
Aangezien het overstap-aanbod van Ziggo naar Caiway alleen gericht is op kabel vermoed ik een addertje.
Persoonlijk denk ik glas, maar wie kan mij hierover meer info geven.
Vodafone Thuis dan! (Glasvezel)RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:56:
Wat te doen voor mijn moeder? Ze heeft nu Ziggo alles-in-1 basis.
Aangezien het overstap-aanbod van Ziggo naar Caiway alleen gericht is op kabel vermoed ik een addertje.
50/50 Mbps inclusief TV en Bellen
Kosten eerste 12 mnd: € 37,50 daarna € 47,50 (1 jaar contract)
Dat is nog duurder dan Caiway.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
Vodafone Thuis dan! (Glasvezel)
En andere aanbieders worden voorlopig niet toegestaan op glas.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
Vodafone Thuis dan! (Glasvezel)
Bij glas moet je wel voor een wifi model betalen en heb je eenmalige kosten
[ Voor 10% gewijzigd door Patrick89 op 16-10-2014 16:01 ]
Leg eens uit: ik lees dit:
Volgens mij is Caiway dus wel duurder dan Vodafone in dit geval met € 37,50 p/mnd
Volgens mij zitten we voorlopig vast aan Caiway als het gaat om zowel kabel als glas.
Ach klopt inderdaad ja! EXCUSES! Via Cogas kan alleen Caiway.. en Reggefiber kan idd meer..RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:02:
Precies Patrick...het gaat om het Cogas/Caiway-netwerk. Daar is Vodafone toch helemaal niet?
Volgens mij zitten we voorlopig vast aan Caiway als het gaat om zowel kabel als glas.
Ramos...je moet niet kijken naar de actieprijs. Gewoon wat je na die actieperiode gaat betalen.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
Leg eens uit: ik lees dit:
Volgens mij is Caiway dus wel duurder dan Vodafone in dit geval met € 37,50 p/mnd
Mijn moeder stapt niet ieder jaar over naar iets anders, dus dan ben je na 2 jaar alweer duurder uit.
Ik zou anders elk jaar opnieuw kijken waar ik qua abonnement/prijs het beste uit ben. Aangezien je een jaar contract aangaat bij Vodafone en het eerste jaar dus € 37,50 betaald ben je hier dus goedkoper uit..RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:04:
[...]
Ramos...je moet niet kijken naar de actieprijs. Gewoon wat je na die actieperiode gaat betalen.
Mijn moeder stapt niet ieder jaar over naar iets anders, dus dan ben je na 2 jaar alweer duurder uit.
Je betaald toch ook niet te veel voor je verzekeringen en g/w/l/ als het bij een ander goedkoper kan?
Dit is niet vreemd, glasvezel staat los van de hele overgang van COAX Ziggo naar CaiwayRalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:18:
En zoals eerder gevraagd, hebben ze alleen een persoonlijke aanbieding van kabel en niet van glas?
Dat is vreemd...toch?
Ze bieden nu gewoon aan dat je wat je nu gewend bent qua alles-in-1 pakketten, dat je voor dezelfde prijs bij Caiway kan afnemen.
Wisselen van provider is voor de meeste mensen meer gedoe als wat ze er uit halen. Andere hardware, ander mail adres, opnieuw nummerbehoud e.d. aanvragen. Bij verzekeringen is dit trouwens niet anders.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:06:
[...]
Ik zou anders elk jaar opnieuw kijken waar ik qua abonnement/prijs het beste uit ben. Aangezien je een jaar contract aangaat bij Vodafone en het eerste jaar dus € 37,50 betaald ben je hier dus goedkoper uit..
Je betaald toch ook niet te veel voor je verzekeringen en g/w/l/ als het bij een ander goedkoper kan?
En ieder jaar uitzoeken waar wat goedkoper is, zowel met verzekeringen als g/w/l als internet als mobiel ... dat doe jij ook ??ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:06:
[...]
Ik zou anders elk jaar opnieuw kijken waar ik qua abonnement/prijs het beste uit ben. Aangezien je een jaar contract aangaat bij Vodafone en het eerste jaar dus € 37,50 betaald ben je hier dus goedkoper uit..
Lijkt me dat je het niet helemaal snapt, dat zijn maar een paar mensen die dat doen, waarschijnlijk hoor jij daar wel bij. Nou....mij (en mijn moeder al helemaal niet, en waarschijnlijk 8 vd 10 mensen) niet gezien.
Dat doe ik inderdaad ja! Als ik er een uurtje voor ga zitten en ik kan op jaarbasis een aantal € besparen dan laat ik dat zeker niet na nee.. Maar goed ik kan niet in jouw/jullie portemonnee kijkenRalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:09:
[...]
En ieder jaar uitzoeken waar wat goedkoper is, zowel met verzekeringen als g/w/l als internet als mobiel ... dat doe jij ook ??
Lijkt me dat je het niet helemaal snapt, dat zijn maar een paar mensen die dat doen, waarschijnlijk hoor jij daar wel bij. Nou....mij (en mijn moeder al helemaal niet, en waarschijnlijk 8 vd 10 mensen) niet gezien.
De prijzen bij Caiway zijn 1 op 1 met Ziggo hoor.Skywalker27 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Dan heb je zeker geen ziggo mobiel een geen internet snelheid van 30Mbit die verhoogd is naar 90Mbit en daarnaast heb je dan ook geen onbeperkt bellen
dit is echt wel duurder
ziggo>>>>>caiway
90Mbit 44,95 naar 54,95
ziggo mob. 15,- naar 25,-
vrij bellen 9,95 naar 21,-
korting is tijdelijk dus die ga ik voor mezelf niet mee rekenen
30Mbit €44.95
90Mbit €54.95
180Mbit €64.95
Het gaat hier om Alles-in-1 pakketten, telefoon,tv, internet.
Ga maar naar de site van Ziggo en gebruik de bundelkiezer
Succes. Meesten doen het je niet na, denk ik.ramos99 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:11:
[...]
Dat doe ik inderdaad ja! Als ik er een uurtje voor ga zitten en ik kan op jaarbasis een aantal € besparen dan laat ik dat zeker niet na nee.. Maar goed ik kan niet in jouw/jullie portemonnee kijken
Veel te veel rompslomp, uitzoeken en levert vaak niet al te veel op.
En wat D4NG3R ook al zei. Andere hardware, instellingen e.d.
Meestal houdt het niet op bij dat ene uurtje (wat ik soweiso al heel erg kort vind als je alles na gaat lopen).
die levert over glas en coax van CAI Harderwijk
Je zou VDSL kunnen overwegen als ze toch niet intensief gebruik maakt van internet. Volgens mij heeft Telfort nu een aantrekkelijke actie lopen.RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:56:
Wat te doen voor mijn moeder? Ze heeft nu Ziggo alles-in-1 basis.
You only live once, so live to the max's
Nee hoorRalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:15:
[...]
Succes. Meesten doen het je niet na, denk ik.
Veel te veel rompslomp, uitzoeken en levert vaak niet al te veel op.
En wat D4NG3R ook al zei. Andere hardware, instellingen e.d.
Meestal houdt het niet op bij dat ene uurtje (wat ik soweiso al heel erg kort vind als je alles na gaat lopen).
Maar goed.. gelukkig verschillen we hierin
Geen paniek.datacom80 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:19:
er is best wel paniek bij jullie lees ik zo . hier in Harderwijk nooit echt problemen met Caiway
die levert over glas en coax van CAI Harderwijk
Maar we zitten hier in een Cogas gebied met Ziggo en dat wordt nu Caiway.
Ik heb ruim een half jaar nu Caiway Glas, maar moest Ziggo blijven houden om op andere tv's in het huis ook volledige tv-aanbod te ontvangen.
Dus je hebt in eerste instantie Cogas, daar gaat Caiway naast liggen met glas en het tv-aanbod komt weer via Ziggo...kortom, mooi zootje.
Maar als alles Caiway wordt, dan heb je waarschijnlijk weinig problemen meer. Het is nu even de overgangsfase die op ons afkomt.
En veel wordt er geklaagd over extra kosten, voornamelijk bij mobiel en gewone telefoon.
Daarnaast geen wifi-spots meer en zo zijn er nog een aantal dingetjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 16-10-2014 16:36 ]
Maar even bij mijn vraag blijven.
Ze gaat naar Caiway (punt).
Wat moet ze kiezen:
Het persoonlijke alles-in-1-basis aanbod dat alleen geldig is voor de coax (uiteindelijke prijs 44,95 per maand)
of kiezen naar alles-in-1-glas G100 voor 42,50
Mijns inziens is glas 2,45 per maand goedkoper en je gaat van 30/3 verbinding naar 100/100.
Kortom win-win.
Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb zo'n onderbuik-gevoel.
Nooit problemen met Ziggo gehad, altijd de juiste snelheid.
Nu komen ze met een smoes om over te stappen naar Caiway dat ook nog 's €20 per maand duurder is en de recensies spreken boekdelen:
http://www.internetervaring.nl/internet-provider/24-caiway
Al met al is dat toch een behoorlijk lijstje en daar staat eigenlijk weinig tot niets tegenover bij het kabelgebeuren. Bundelprijzen mogen dan wel hetzelfde blijven, inhoudelijk is het al een ander verhaal.RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:25:
en zo zijn er nog een aantal dingetjes.
Zoals ? want volgens mij is er niet echt een heel groot verschil.
Geen ziggo mobiel, geen wifi-spots, en onbeperkt bellen is veel duurder. Dat had ik ook genoemd. Verder valt het toch nog wel mee?
[ Voor 6% gewijzigd door RalphMalph op 16-10-2014 16:49 ]
Roept u maar! Niet allen tegelijk s.v.p.
[ Voor 40% gewijzigd door Wietsee. op 16-10-2014 16:56 ]
Klopt volgens mij wel. Ze behoudt ook haar coax-aansluiting zodat ze met haar huidige apparatuur tv kan blijven kijken. Als ze interactieve tv wil dan betaalt ze €5 euro extra voor een Entone kastje dat met IPTV werkt, dus met aparte UTP-kabel naar de NTU. Dit gaat niet via de internetuitgang van de NTU.RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:36:
Allemaal dank voor het meedenken over waar mijn moeder (en waarschijnlijk heel veel mensen meer) naartoe zou kunnen gaan.
Maar even bij mijn vraag blijven.
Ze gaat naar Caiway (punt).
Wat moet ze kiezen:
Het persoonlijke alles-in-1-basis aanbod dat alleen geldig is voor de coax (uiteindelijke prijs 44,95 per maand)
of kiezen naar alles-in-1-glas G100 voor 42,50
Mijns inziens is glas 2,45 per maand goedkoper en je gaat van 30/3 verbinding naar 100/100.
Kortom win-win.
Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb zo'n onderbuik-gevoel.
NiksWietsee. schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:55:
Dus het voordeel voor de klant is ... ?
Interactieve tv is alleen mogelijk bij een 200/200 abonnement, dus dat vervalt al. Voor de rest zou ik ook niet weten welk addertje er onder het gras zit.MORCIK schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:56:
[...]
Klopt volgens mij wel. Ze behoudt ook haar coax-aansluiting zodat ze met haar huidige apparatuur tv kan blijven kijken. Als ze interactieve tv wil dan betaalt ze €5 euro extra voor een Entone kastje dat met IPTV werkt, dus met aparte UTP-kabel naar de NTU. Dit gaat niet via de internetuitgang van de NTU.
Da's waar ook. Maar ze wil alleen maar basis-tv dus ze zit goed.stane schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:58:
[...]
Interactieve tv is alleen mogelijk bij een 200/200 abonnement, dus dat vervalt al. Voor de rest zou ik ook niet weten welk addertje er onder het gras zit.
- standaardpakket heeft 29 HD zenders ipv 20 HDWietsee. schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:55:
Dus het voordeel voor de klant is ... ?
- standaardpakket heeft ongecodeerd DVB-C, dus geen smartcards meer nodig voor (standaardpakket hierdoor te bekijken op onbeperkt aantal apparaten, waar ziggo standaardpakket op max 5 apparaten te bekijken is)
- Caiway levert HBBTV signaal mee, waar Ziggo HBBTV wegfiltert
Het is meer een optelsommetje en terug-bij-af-gevoel. News+ is weliswaar uitgebreider maar ook meteen ruim 5 euro per maand extra. Buitenlands voetbal weer in SD, kleine dingetjes waar je niet vrolijk(er) van wordt.RalphMalph schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:49:
brni:
Zoals ? want volgens mij is er niet echt een heel groot verschil.
Geen ziggo mobiel, geen wifi-spots, en onbeperkt bellen is veel duurder. Dat had ik ook genoemd. Verder valt het toch nog wel mee?
Haahahaha 29 HD op kabel ja? Ga even fluiten ofzo.davides schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:04:
[...]
- standaardpakket heeft 29 HD zenders ipv 20 HD
- standaardpakket heeft ongecodeerd DVB-C, dus geen smartcards meer nodig voor (standaardpakket hierdoor te bekijken op onbeperkt aantal apparaten, waar ziggo standaardpakket op max 5 apparaten te bekijken is)
- Caiway levert HBBTV signaal mee, waar Ziggo HBBTV wegfiltert
Lijkt toch te kloppen :Wietsee. schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:08:
[...]
Haahahaha 29 HD op kabel ja? Ga even fluiten ofzo.
https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/basictv
[ Voor 8% gewijzigd door Patrick89 op 16-10-2014 17:13 ]
Uh nou denk t niet hoor https://www.twentestaptover.nl/site/Patrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:13:
[...]
Lijkt toch te kloppen :
https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/basictv
Ligt er aan wat vergeleken wordt dan, maar resume.Wietsee. schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:15:
[...]
Uh nou denk t niet hoor https://www.twentestaptover.nl/site/
All in 1 HD plus : 20st
All in 1 Glass : 29st
All in 1 HD Relaxt: 29st
https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten/overigepakketten
De overstap actie is eentje toegespitst op ziggo als je aan het vergelijken gaat.
Er zit kennelijk ook verschil in alles in 1 HD plus & Relaxt.
Hahah check dit (hint : aantal hd zenders
https://www.caiway.nl/sit...kketten/alles-in-1hdrelax
[ Voor 15% gewijzigd door Patrick89 op 16-10-2014 17:20 ]
NEE!Patrick89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:19:
[...]
Ligt er aan wat vergeleken wordt dan, maar resume.
All in 1 HD plus : 20st
All in 1 Glass : 29st
All in 1 HD Relaxt: 29st
De overstap actie is eentje toegespitst op ziggo als je aan het vergelijken gaat.
Er zit kennelijk ook verschil in alles in 1 HD plus & Relaxt.
Hahah check dit (hint : aantal hd zenders):
https://www.caiway.nl/sit...kketten/alles-in-1hdrelax
Als je hier in Almelo kijkt via de caiway site, krijg je d'r maar 18 in HD bij een glasvezelpakket!
Die 29 die ze aangeven, is iig hier in de regio niet verkrijgbaar, waarom gaan we binnenkort eens navragen.
dominition schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:26:
[...]
NEE!
Als je hier in Almelo kijkt via de caiway site, krijg je d'r maar 18 in HD bij een glasvezelpakket!
Die 29 die ze aangeven, is iig hier in de regio niet verkrijgbaar, waarom gaan we binnenkort eens navragen.