Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo gestresst. Je kan dit ook gewoon bestellen op caiway.nl. Wat ik las op caiway.gebruikers.eu is dat er binnenkort een nieuwsbrief via de mail verschijnt met info voor alle klanten inzake bellen en info betreffende de update voor Android. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 21:22
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:50:
[...]

Zo zo, u bent al geïnformeerd over de Twente actie. Wie nog meer?
Vanmiddag ligt weekblad De Koerier in mijn brievenbus met daarin een hele pagina van Caiway over glasvezel.
Er staat op 25, 26, 27 en 28 november een bus aan het Westeinde,
twee kilometer lang, in Vriezenveen, met de aanbieding
'voor klanten, die nog geen glasvezelabonnement hebben, Alles in een Glas 75 voor de prijs van € 43,00 met gratis monteur en volopbellen wordt dan € 14,95 Alleen geldig op genoemde data!
Wat weer een communicatie!
Voor mensen die al Caiway-abonnee zijn geen enkel bericht, mailtje of brief.
Ik voel me opnieuw overvallen, net als in oktober 2014.
Ik zal eens naar die bus gaan zoeken...
Dit lijkt me weer een vreemde actie. Je mag nergens over nadenken en je moet naar een of het andere bus komen. Wat is dit nu voor geouwehoer. Geef iedereen de kans op dezelfde actie, dit slaat weer kant nog wal. Verder zijn die prijzen conform hun site, dus hoezo aanbieding?

Ik had nu toch echt een knaller van een actieaanbieding verwacht, deze zogenaamde actie is geen actie. Voor mij geen reden om bij Caiway te blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjakie0101 op 25-11-2015 19:36 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10-2021
Rijdt die Caiway bus door heel Nederland waar CIF glasvezel ligt?

Het onbeperkt bellen is gelukkig al iets goedkoper geworden als ik het zo hoor.

Meer gelijk aan de gemiddeld concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb de bus gevonden!
Niet aan het Westeinde, maar op de parkeerplaats van een supermarkt, precies aan de ingang, waar iedereen gemotoriseerd langs moet.
Twee kleumende medewerkers, verder niks. Ze moeten nog drie dagen ...
Ach, wie leest er nu nog een advertentieblad?

En de aanbieding zijn de prijzen, die vandaag op de website staan.
Niks bijzonders eigenlijk.
Gestrest ben ik niet, maar alleen maar verbaasd over de marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:06:
Ja, ik heb de bus gevonden!
Niet aan het Westeinde, maar op de parkeerplaats van een supermarkt, precies aan de ingang, waar iedereen gemotoriseerd langs moet.
Twee kleumende medewerkers, verder niks. Ze moeten nog drie dagen ...
Ach, wie leest er nu nog een advertentieblad?

En de aanbieding zijn de prijzen, die vandaag op de website staan.
Niks bijzonders eigenlijk.
Gestrest ben ik niet, maar alleen maar verbaasd over de marketing.
Tja en de medewerkers van Caiway (en wellicht de hele organisatie) maar kwaad worden dan Twente niet overgaat op glasvezel. Tja... Caiway leert het kennelijk nooit. Marketing en klantbinding is iets waar ze gewoon superslecht in zijn. Als er echt geen Twenteactie komt voor glas dan denk ik er hard over na om over te stappen naar iets anders. Of dat Fiber, Solcon of wellicht KPN via VDSL gaat worden dat weet ik nog niet, maar ik zit er op deze manier wel hard over na te denken.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal s68
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
Ik houd mijn kabelabbonnement tot het moment dat het actietarief is afgelopen.
Daarna waarschijnlijk over op 75Mbit of 250Mbit glas abbonnement van Caiway - ook wanneer er geen speciale actie komt voor mij de beste deal voor het geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H D R
Jullie hebben al genoeg voordeeltjes gehad in Twente. Moet een keer afgelopen zijn hoor.
Caiway kan toch moeilijk levenslang met speciale Twenteprijzen blijven wapperen omdat jullie van kabelaar zijn veranderd ooit ....

Iedere kabelaar is ooit overgenomen en daar kwam ook een eind aan speciale tarieven na verloop van tijd.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:03

Arfman

Drome!

Blijkbaar is Caiway dus flink duurder dan andere kabelaars omdat ze met speciale Twenteprijzen moeten komen ;)

En nogmaals: wat voor last heb jij er van?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:13:
Blijkbaar is Caiway dus flink duurder dan andere kabelaars omdat ze met speciale Twenteprijzen moeten komen ;)

En nogmaals: wat voor last heb jij er van?
Daar hebben alle Caiwayklanten in Twente last van!
Ziggo moest door een gril van Cogas van de kabel af, en we kregen een gratis glasvezelaansluiting.
Bovendien waren de tarieven van Caiway beduidend hoger voor mindere diensten.
Na een storm van protest werden de prijzen aangepast. Een zoethoudertje blijkt nu wel.
Want als je nu Coax hebt: je moet betalen, maar dan wel voor diensten die minder zijn dan
bij andere providers zoals Ziggo bijvoorbeeld.
En wie bepaalt eigenlijk, dat ik glasvezel moet nemen van Caiway.
Ik wil zelf kunnen kiezen, en dat zijn velen met me eens!
Caiway hoeft me niet voor te schrijven welke!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:24
Hij reageert op H D R en die woont niet in Twente.

Los daarvan zijn de Caiway COAX- pakketten ook veel te duur, maar dat is een ander punt.

[ Voor 50% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-11-2015 10:48 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
H D R schreef op donderdag 26 november 2015 @ 04:25:
Jullie hebben al genoeg voordeeltjes gehad in Twente. Moet een keer afgelopen zijn hoor.
Caiway kan toch moeilijk levenslang met speciale Twenteprijzen blijven wapperen omdat jullie van kabelaar zijn veranderd ooit ....

Iedere kabelaar is ooit overgenomen en daar kwam ook een eind aan speciale tarieven na verloop van tijd.
hoe meer voordeel hoe beter het kan altijd meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:35
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat de mensen met glasvezel van Caiway in Twente te klagen hebben (afgezien van de kosten voor extra smartcards etc.) Mensen in het Reggefiber gebied betalen meer voor minder snelheid, en hier klaagt iedereen dat er speciale aanbiedingen moeten komen? Ik ken mensen die voor een 50/50 lijn bijna €50,- per maand moeten betalen. Dan hebben wij met Glas 1 voor €43,- toch niks te klagen? Bovendien werkt het allemaal prima. Ik woon zelf in Almelo en heb sinds de overstap werkelijk niks te klagen gehad.

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
meintje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:32:
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat de mensen met glasvezel van Caiway in Twente te klagen hebben (afgezien van de kosten voor extra smartcards etc.) Mensen in het Reggefiber gebied betalen meer voor minder snelheid, en hier klaagt iedereen dat er speciale aanbiedingen moeten komen? Ik ken mensen die voor een 50/50 lijn bijna €50,- per maand moeten betalen. Dan hebben wij met Glas 1 voor €43,- toch niks te klagen? Bovendien werkt het allemaal prima. Ik woon zelf in Almelo en heb sinds de overstap werkelijk niks te klagen gehad.
Tja, vele hier blijven terug kijken op "Good Old" Ziggo. Loslaten is moeilijk ;) Ik klaag niet! Een prima tevreden klant van Caiway Glas! _/-\o_

• H D R
Dat nieuwe Ziggo is ook niet alles hoor. Er zijn niet voor niks al meer dan 100.000 klanten weggelopen sinds de fusie.

• wurtel
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-09 15:25
In Enschede kun je tweak internet met 1Gbit/1Gbit snelheid krijgen voor 40,-. Ik wil ook alleen internet; ik heb een schotel voor de TV (ik kijk overwegend alleen britse TV) en bellen doe ik mobiel, met een cheapconnect VOIP lijntje thuis voor de oudere familieleden wat mij bij elkaar zo'n 12,- per jaar kost.

Bij Caiway op glas kun je alleen alles-in-1 afnemen. Hoe leuk dat is hebben de KPN alles-in-1 klanten een paar weken geleden gemerkt: als die het niet doet dan heb je ineens ook echt niks meer.

Als je toch "vaste" TV moet afnemen, vind ik TV over coax (ongecodeerd c.q. analoog) nog steeds het handigst, geen gezeur met hoeveel kaartjes enzo. Als de korting die ik nu krijg op Caiway internet + TV over coax vervalt, dan zal ik het internet opzeggen en alleen basis TV overhouden. Daarnaast een abonnement op Solcon over glas. 150/150Mbit voor 42,50 (alleen internet dus).

• H D R
In de toekomst waarin het belang van lineaire televisie steeds kleiner wordt, moet Caiway wel abonnementen gaan aanbieden met alleen internet.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:51
Svennos1 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:39:
[...]

Tja, vele hier blijven terug kijken op "Good Old" Ziggo. Loslaten is moeilijk ;) Ik klaag niet! Een prima tevreden klant van Caiway Glas! _/-\o_
H D R schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:49:
Dat nieuwe Ziggo is ook niet alles hoor. Er zijn niet voor niks al meer dan 100.000 klanten weggelopen sinds de fusie.
Dat probeer ik dus ook aan te geven :+

Er zijn een aantal personen die echt klagen ( om voor hun goede redenen, laten we dat maar buiten discussie laten) maar de grote meerderheid van de CaiWay gebruikers zit gewoon goed en is tevreden.

Feitelijk bekeken heeft CaiWay voor de massa (TV+Internet+bellen) de goedkoopste tarieven (bang for the buck).
wurtel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:38:
[...]

In Enschede kun je tweak internet met 1Gbit/1Gbit snelheid krijgen voor 40,-. Ik wil ook alleen internet; ik heb een schotel voor de TV (ik kijk overwegend alleen britse TV) en bellen doe ik mobiel, met een cheapconnect VOIP lijntje thuis voor de oudere familieleden wat mij bij elkaar zo'n 12,- per jaar kost.

Bij Caiway op glas kun je alleen alles-in-1 afnemen. Hoe leuk dat is hebben de KPN alles-in-1 klanten een paar weken geleden gemerkt: als die het niet doet dan heb je ineens ook echt niks meer.

Als je toch "vaste" TV moet afnemen, vind ik TV over coax (ongecodeerd c.q. analoog) nog steeds het handigst, geen gezeur met hoeveel kaartjes enzo. Als de korting die ik nu krijg op Caiway internet + TV over coax vervalt, dan zal ik het internet opzeggen en alleen basis TV overhouden. Daarnaast een abonnement op Solcon over glas. 150/150Mbit voor 42,50 (alleen internet dus).
In dat geval ben jij bij Caiway inderdaad duurder uit als bij TweakDSL met alleen internet.
Caiway is wel de enigste glasaanbieder waar je TV over de COAX kunt kijken (voor mij een vereiste).

Als jij bij Solcon 150/150Mbit hebt voor 42.50 (alleen internet) en je wilt coax TV betaald je weer 17.50 extra p/m wat neer komt op 60.00 terwijl Caiway dus 250Mbit UP/DOWN heeft voor 54.00 per maand INCL. COAX TV.

Dus inderdaad voor sommige twentenaren is het misschien vervelend, maar voor het gros / de grote meerderheid mogen we eigenlijk niet klagen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• wurtel
Grolsch schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:12:

Als jij bij Solcon 150/150Mbit hebt voor 42.50 (alleen internet) en je wilt coax TV betaald je weer 17.50 extra p/m wat neer komt op 60.00 terwijl Caiway dus 250Mbit UP/DOWN heeft voor 54.00 per maand INCL. COAX TV.
1e jaar coax basis TV - only bij Caiway schijnt een stuk goedkoper te zijn (8,95). Nu zal dat wel alleen voor nieuwe klanten zijn... Ik kan vast wel een maandje zonder 8) Daarnaast mogen principes wel wat geld kosten :)

• Grolsch
wurtel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:45:
[...]

1e jaar coax basis TV - only bij Caiway schijnt een stuk goedkoper te zijn (8,95). Nu zal dat wel alleen voor nieuwe klanten zijn... Ik kan vast wel een maandje zonder 8) Daarnaast mogen principes wel wat geld kosten :)
Die prijs geldt alleen het 1e jaar, komen ook nog 19,95 eenmalige kosten bij, en daarna kost het 19.75 per maand.

Dus kost het je straks bij Solcon € 62,25 per maand, dus ben je 8.25 per maand extra kwijt voor een verbinding die 40% langzamer is, maar zoals je al aangaf, het is een principe kwestie, dus in principe onbetaalbaar :+

• Sjakie0101
Leuke vergelijkingen allemaal. Ik heb mijn situatie doorgerekend.
Bij het oude Ziggo betaald ik voor alles in 1 90/9 € 93,86 incl TV Extra en Fox
Het enige alternatief dat ik nu heb i 250/250 van Caiway (indien ik daar voor kies). In alle andere gevallen val ik terug naar een lagere snelheid wat ik helemaal niet wil (dat is de kromme situatie dat men 150/150 opeens eruit heeft gegooid

250/250 kost € 54,=
Fox € 25,
TV Extra 14,75
Nieuwsgroepen € 5,30 (Bij Ziggo gratis)
Huur smartcard s € 4,= ???
Dat brengt me op een totaal van € 102,20

Dan heb ik nog niet eens een entone waar ik interactief iets mee kan (bij Ziggo kon dat gewoon over COAX). Reken ik die ook nog eens mee dam kom ik op € 108,=, waarbij aangetekend dat het opvallend is dat TV Extra dan opeens duurder wordt..........

Waar het mij om gaat is dat ik € 7,= duurder uit ben (met name de nieuwsgroepen) tov Ziggo destijds en met interactief zelfs € 13,=

Bovendien valt bij het bestellen op dat ik daar niet kan aangeven welke apparatuur ik al heb, blijft dat dan gratis (de smartscards??).

[ Voor 34% gewijzigd door Sjakie0101 op 26-11-2015 19:36 ]

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Zou ik voor 500/500 gaan dan is dat extra tv pakket gratis en evt. 1 interactieve iptvbox voor 2,50 extra. En fox heb je via iptv decoder 5 kanalen in hd kwaliteit.

• Grolsch
Sjakie0101 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:30:
Leuke vergelijkingen allemaal. Ik heb mijn situatie doorgerekend.
Bij het oude Ziggo betaald ik voor alles in 1 90/9 € 93,86 incl TV Extra en Fox
Het enige alternatief dat ik nu heb i 250/250 van Caiway (indien ik daar voor kies). In alle andere gevallen val ik terug naar een lagere snelheid wat ik helemaal niet wil (dat is de kromme situatie dat men 150/150 opeens eruit heeft gegooid

250/250 kost € 54,=
Fox € 25,
TV Extra 14,75
Nieuwsgroepen € 5,30 (Bij Ziggo gratis)
Huur smartcard s € 4,= ???
Dat brengt me op een totaal van € 102,20

Dan heb ik nog niet eens een entone waar ik interactief iets mee kan (bij Ziggo kon dat gewoon over COAX). Reken ik die ook nog eens mee dam kom ik op € 108,=, waarbij aangetekend dat het opvallend is dat TV Extra dan opeens duurder wordt..........

Waar het mij om gaat is dat ik € 7,= duurder uit ben (met name de nieuwsgroepen) tov Ziggo destijds en met interactief zelfs € 13,=

Bovendien valt bij het bestellen op dat ik daar niet kan aangeven welke apparatuur ik al heb, blijft dat dan gratis (de smartscards??).
Maar jij maakt het jezelf (en ons) onnodig complex :)

Je vergelijkt oude COAX paketten van Ziggo (die niet meer verkrijgbaar zijn, althans niet meer op de website staan) met nieuwe glas paketten van Caiway.

Ja, als je zo'n vergelijking gaat maken ben je duurder uit.

De nieuwsgroepen van Ziggo waren dusdanig ruk dat je er helemaal niets aan had (retentietijd van 30 dagen, en vaak niet compleet), zelf gebruik ik daar sunnyusenet voor.

Maar zaken die jou uitkomen (download snelheid) zijn bottlenecks, zaken die Caiway beduidend beter voor elkaar heeft (upload, (betaalde) nieuwsgroepen) haal je er niet bij :?

Wat zou je op dit moment als bestaande klant van Ziggo betalen voor de paketten :? Zijn die anders geprijsd als vermeld op hun site :?

• jaaoie17
Grolsch schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:12:
[...]

[...]

[...]

Dat probeer ik dus ook aan te geven :+

Er zijn een aantal personen die echt klagen ( om voor hun goede redenen, laten we dat maar buiten discussie laten) maar de grote meerderheid van de CaiWay gebruikers zit gewoon goed en is tevreden.

Feitelijk bekeken heeft CaiWay voor de massa (TV+Internet+bellen) de goedkoopste tarieven (bang for the buck).

[...]

In dat geval ben jij bij Caiway inderdaad duurder uit als bij TweakDSL met alleen internet.
Caiway is wel de enigste glasaanbieder waar je TV over de COAX kunt kijken (voor mij een vereiste).

Dus inderdaad voor sommige twentenaren is het misschien vervelend, maar voor het gros / de grote meerderheid mogen we eigenlijk niet klagen.
Wanneer zal Caiway ook 1Gbit/1Gbit aanbieden? Dat kunnen ze toch makkelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjakie0101
Grolsch schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:42:
[...]

Maar jij maakt het jezelf (en ons) onnodig complex :)

Je vergelijkt oude COAX paketten van Ziggo (die niet meer verkrijgbaar zijn, althans niet meer op de website staan) met nieuwe glas paketten van Caiway.

Ja, als je zo'n vergelijking gaat maken ben je duurder uit.

De nieuwsgroepen van Ziggo waren dusdanig ruk dat je er helemaal niets aan had (retentietijd van 30 dagen, en vaak niet compleet), zelf gebruik ik daar sunnyusenet voor.

Maar zaken die jou uitkomen (download snelheid) zijn bottlenecks, zaken die Caiway beduidend beter voor elkaar heeft (upload, (betaalde) nieuwsgroepen) haal je er niet bij :?

Wat zou je op dit moment als bestaande klant van Ziggo betalen voor de paketten :? Zijn die anders geprijsd als vermeld op hun site :?
Bij Ziggo had ik nu € 95,= betaald, er van uitgaande dat mijn oude apparatuur gewoon was blijven werken.
Daarvoor heb je 120/12 Mbit en dat was ruim voldoende voor mij.
Kortom mijn berekeningen gaan bijna een op een op. Caiway is dan in elk geval duurder. Zonder nieuwsgroepen die Ziggo niet meer heeft altijd €98,= en dat komt nog altijd door de huur van de smartcards die ik verdom te betalen. Daarnaast moet je nu voor interactief en bijvoorbeeld Fox Sports geheel in HD de entone nemen dus eigenlijk nog € 103,=. Dat maakt gewoon € 8,= duurder per maand x 12 maanden.

Kortom Ziggo is weggepest en ik wordt met een duurder alternatief opgescheept. Dat kan niet de bedoeling zijn. :( :( :( Bovendien geen keuze voor andere goedkopere aanbieders of een pakket wat wel hout snijdt (150/150 of 100/100).

Daar komt nog eens bij dat wanneer ik het huidige coax pakket hou, ik ook weer duurder uit ben en geen 120/12 krijg. De korting gaat er dan af en ik moet ook dan opeens betalen voor de smartscards. Kortom dan betaal ik ook fors meer dan ik bij Ziggo zou betalen en ook nog eens met een snelheid van 90/9 en veel minder HD zenders en ook geen Fox Sports en Fox Sports International volledig in HD. Dit is dus opnieuw een schande en hier gaat Caiway niet mee wegkomen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjakie0101 op 27-11-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Sjakie0101 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:45:
[...]

Bij Ziggo had ik nu € 95,= betaald, er van uitgaande dat mijn oude apparatuur gewoon was blijven werken.
Daarvoor heb je 120/12 Mbit en dat was ruim voldoende voor mij.
Kortom mijn berekeningen gaan bijna een op een op. Caiway is dan in elk geval duurder. Zonder nieuwsgroepen die Ziggo niet meer heeft altijd €98,= en dat komt nog altijd door de huur van de smartcards die ik verdom te betalen. Daarnaast moet je nu voor interactief en bijvoorbeeld Fox Sports geheel in HD de entone nemen dus eigenlijk nog € 103,=. Dat maakt gewoon € 8,= duurder per maand x 12 maanden.

Kortom Ziggo is weggepest en ik wordt met een duurder alternatief opgescheept. Dat kan niet de bedoeling zijn. :( :( :( Bovendien geen keuze voor andere goedkopere aanbieders of een pakket wat wel hout snijdt (150/150 of 100/100).

Daar komt nog eens bij dat wanneer ik het huidige coax pakket hou, ik ook weer duurder uit ben en geen 120/12 krijg. De korting gaat er dan af en ik moet ook dan opeens betalen voor de smartscards. Kortom dan betaal ik ook fors meer dan ik bij Ziggo zou betalen en ook nog eens met een snelheid van 90/9 en veel minder HD zenders en ook geen Fox Sports en Fox Sports International volledig in HD. Dit is dus opnieuw een schande en hier gaat Caiway niet mee wegkomen.
Tv interesseert me niet veel. Dan is caiway sowieso goedkoper dan ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 23:19
Sjakie0101 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:45:
[...]

Dit is dus opnieuw een schande en hier gaat Caiway niet mee wegkomen.
Heb je nou echt de stille hoop dat Caiway zich iets om de klant bekommerd? Wij in het Goudse zijn jaloers op wat jullie in Twente kunnen krijgen. Wij hebben het opgegeven te klagen. Een jaar de aanbieding gebruiken en door naar de volgende met een aanbieding is het hier. Caiway wil niet vooruit namelijk. Echt niet. Ontwikkelingen die bij andere providers eens per (half)jaar plaats vinden gebeuren bij Caiway niet. Behalve de prijs aanpassen, daar zijn de nr. 1 in.

En een provider mag van mij duurder zijn en een iets minder product leveren. Maar dan verwacht ik wel goede service bij het product. Caiway en service in 1 zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
jaaoie17 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:59:
[...]

Tv interesseert me niet veel. Dan is caiway sowieso goedkoper dan ziggo
Wanneer je voor internet zou gaan via COAX dan zou je wel degelijk meer betalen.
Bij Caiway behoud je dan 90/9, terwijl Ziggo 120/12 heeft. Dus je betaald meer voor minder.

Caiway biedt het alternatief 100/100 of 150/150 niet meer, nogal sukkelig van Caiway en niet goed nagedacht. Nu moet je kiezen voor of een lagere snelheid 75/75 (dat wil je niet) of veel te veel betalen voor een bezopen hoge snelheid 250/250.

Met het 150/150 pakket of 100/100 zou ik erg tevreden zijn geweest. Dan had Caiway mij een goede aanbieding kunnen doen voor glasvezel. Nu pies ik naast de pot en wordt het gewoon weer meer betalen tov wat ik bij Ziggo zou hebben gehad. Ik ga dus maar herhalen wat ik vorig jaar ook al zei: wij hebben nooit gekozen voor Caiway, die is ons door de strot gedrukt. Caiway moet ook dit jaar met een goed alternatief komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Sjakie0101 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:45:
[...]

Wanneer je voor internet zou gaan via COAX dan zou je wel degelijk meer betalen.
Bij Caiway behoud je dan 90/9, terwijl Ziggo 120/12 heeft. Dus je betaald meer voor minder.

Caiway biedt het alternatief 100/100 of 150/150 niet meer, nogal sukkelig van Caiway en niet goed nagedacht. Nu moet je kiezen voor of een lagere snelheid 75/75 (dat wil je niet) of veel te veel betalen voor een bezopen hoge snelheid 250/250.

Met het 150/150 pakket of 100/100 zou ik erg tevreden zijn geweest. Dan had Caiway mij een goede aanbieding kunnen doen voor glasvezel. Nu pies ik naast de pot en wordt het gewoon weer meer betalen tov wat ik bij Ziggo zou hebben gehad. Ik ga dus maar herhalen wat ik vorig jaar ook al zei: wij hebben nooit gekozen voor Caiway, die is ons door de strot gedrukt. Caiway moet ook dit jaar met een goed alternatief komen.
Had eigenlijk meer over het 500/500 abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
men vergeet ook dat Ziggo hotspots had en ik kon in bewoond gebied vrijwel overal wifi gebruiken wat gewoon goedkoper was, ( kon met een heel klein data bundeltje af )

met ziggo werkte het goed, en de problemen met de fusie lossen ze echt wel op, kan mogelijk een tijdje duren maar het zal wel lukken.

Wel wil ik zeggen de nieuwsgroepen van Ziggo was gewoon ruk heb elders een abbo genomen werkt 1001 x beter, op XS4all/Tweakdsl na hebben de meeste providers brakke nieuwsgroep servers.

nu zitten we met onaantrekkelijke pakketten en vreemde keuzes.
echt concurrentie is niet mogelijk op de glas en tot die tijd kunnen ze doen waar ze zin in hebben....

de TV problemen bij Fiber lijken grotendeels opgelost, maar soms toch weer 8 min opnames .

wat ik wel raar vind de vreemde afwijkingen in de snelheid
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4870980971.png

zou 200/200 moeten hebben ,, de upload is dus een stuk lager maar download is weer hoger

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 12:08
dj.verhulst schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 23:12:

wat ik wel raar vind de vreemde afwijkingen in de snelheid
[afbeelding]

zou 200/200 moeten hebben ,, de upload is dus een stuk lager maar download is weer hoger
Dat is inderdaad opmerkelijk. Ik zit op WBA (KPN) via Fiber, en daar krijg ik gewoon mijn snelheid, wanneer ik het ook test..

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/4872963431.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik kreeg vandaag weer een mailtje van die Multimediacentre met die "speciale" aanbieding.

Blijkbaar hebben ze er een speciale site voor in het leven geroepen.

www.vankabelnaarglas.nl

Het lijkt mij dat dit gewoon de standaard prijzen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoppers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 18:45
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lEyed/02faa0eac9.png

Op de website http://www.vankabelnaarglas.nl/ staan bij de kabelpakketten hogere snelheden dan hun momenteel aanbieden.
Zou dit betekenen dat er een snelheidsverhoging aankomt voor de COAX-pakketten of is dit een fout op de website?
Jammer dat onbeperkt bellen €10 kost bij COAX-pakketten en bij glasvezel pakketten €14,95.
Alleen bij het duurste pakket niet maar dat is niet interessant voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMC-Almelo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-03-2024
@Grolsch: je krijgt bij www.vankabelnaarglas.nl extra korting bovenop de actie van Caiway en de optie voor een gratis monteur (óók voor bestaande caiway klanten). Deze extra's staan vermeld op de site.

@anoppers: 8 december komt er inderdaad een snelheidverhoging op coax. die hebben we voor het gemak/duidelijkheid maar gelijk doorgevoerd in de vergelijking

[ Voor 66% gewijzigd door MMC-Almelo op 01-12-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Wat voor mij persoonlijk een beetje jammer is, is dat er bij glas verplicht telefonie in zit, wat ik op dit moment dus niet heb.

Ik betaal dus aanzienlijk minder als die 44.95 per maand.

Maar toch een aanbieding blijkbaar (heb even geen tijd om het na te rekenen, maar dat doet de rest hier wel :P ) en zelfs een snelheidsverhoging op COAX in de pijplijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMC-Almelo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-03-2024
@Grolsch: je hebt nu waarschijnlijk nog de tijdelijke 10 euro korting per maand. Vanaf februari of maart is die actie voorbij en ga je 39,95 betalen. Dan is de stap naar G75 dus maar 3,05 per maand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Klopt, als jullie nog ff kunnen regelen dat we onze 3 smart-cards gratis kunnen behouden zonder bijkomende maandelijkse kosten zijn jullie een klant rijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

^ idem! :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
ff update: de update van de multiscreen app welke ook bij android lollipop werkt is nu eindelijk te downloaden in de playstore. Android 6 wordt nog hard aan gewerkt!!
Succes

[ Voor 10% gewijzigd door Migow op 01-12-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik snap niet zo goed wat deze "actie" precies inhoudt, want als ik naar de normale Caiway site ga en G75 wil bestellen ben ik ook gewoon die 43,- per maand kwijt.

Een gratis installateur is voor mij niet nodig aangezien ik dit zelf doe, dus weinig "actie" lijkt me? 8)7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Het is al een aantal keer vermeld hierboven maar hierbij het officiële bericht van ons:

Vanaf vandaag is het mogelijk om met Android 5 de Multiscreen App te gebruiken. U kunt deze downloaden in de Google Play Store.

Betreffende Android 6 volgt binnenkort berichtgeving over!

Android 5 gebruikers: Veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Zozo Caiway, en dat al binnen 13 maanden na releasedatum, snelle service van Caiway :+
kaos- schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:11:
Ik snap niet zo goed wat deze "actie" precies inhoudt, want als ik naar de normale Caiway site ga en G75 wil bestellen ben ik ook gewoon die 43,- per maand kwijt.

Een gratis installateur is voor mij niet nodig aangezien ik dit zelf doe, dus weinig "actie" lijkt me? 8)7
En je hebt ook geen verzendkosten te betalen, maar die heb je via de website van Caiway ook niet zie ik net.

Alleen is de aanbieding van Caiway zelf niet geldig voor bestaande Caiway klanten en die van MMC dus wel als ik het goed lees :P

Lekker onnodig complex weer :)

[ Voor 79% gewijzigd door Grolsch op 01-12-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
kaos- schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:11:

De site is uit de lucht of de informatie is offline gezet?

[ Voor 4% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-12-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Grolsch schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:44:
Klopt, als jullie nog ff kunnen regelen dat we onze 3 smart-cards gratis kunnen behouden zonder bijkomende maandelijkse kosten zijn jullie een klant rijker :P
helemaal eens, dat is voor mij de bottleneck. Leuke vergelijk in prijs maar wanneer je gewoon al €4,= extra betaald voor huur smartcard wordt je alsnog genaaid.
per saldo is Grolsch dan geen € 3,= duurder uit maar €7,= x 12 maanden.

Dat je de eerste maanden korting krijgt is leuk, maar daarna de hoofdprijs betalen niet.
Kortom het wordt voor mensen met meerder smartcard gewoon duurder.

Dat is het eerste jaar dus op te vangen met de € 74,= korting die je krijg over de eerste twee maanden, daarna betaald je alsnog dat bedrag het tweede jaar er bij,, zelfs €84,=. (in het geval van Grolsch)
Dat maakt het dus jaarlijks €84,= duurder tov COAX, voor mensen die al telefonie hadden overigens € 48,= per jaar. Dan praat ik nog niet over wanneer je ook een entone wil dan wordt dat al € 108,=

Voor mensen met een entone en twee extra smartcards praat je al snel over € 9,= (middelste pakket) extra betalen per maand. Dus hoezo is glasvezel goedkoper?

Het was goedkoper toen het instappakket nog G150 was ipv G75, dan had je tenminste een aantrekkelijke en goede overstap kunnen maken. Doordat je extra moet betalen voor alles is het dat voor menigeen nooit!

Dus actie ????????????????? NEE, dat is het niet, alleen voor gezinnen (lees alleenstaanden) met 1 smartcard.

Dus laat me dan maar gewoon bij COAX blijven, nieuwsgroepen blijven gratis, geen huur van smartcards en een snelheid van 120/12. Alleen de gegeven korting vervalt.

PS waarom zijn alle gegevens offline gezet? Te vroege aankondiging?
Zijn dit ook de actieprijzen die gelden wanneer ik bij Caiway bestel?

[ Voor 47% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-12-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Alleenstaanden? Bijna iedereen hier neemt altijd aan dat iedereen extra pakketten heeft, volgens mij neemt het gebruik daarvan juist steeds meer af dankzij diensten als Netflix. Daarnaast heeft lang niet iedereen meer als 1 TV in huis of de behoefte om op TV's naast die in de woonkamer het volle pakket te kunnen zien.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
D4NG3R schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:32:
Alleenstaanden? Bijna iedereen hier neemt altijd aan dat iedereen extra pakketten heeft, volgens mij neemt het gebruik daarvan juist steeds meer af dankzij diensten als Netflix. Daarnaast heeft lang niet iedereen meer als 1 TV in huis of de behoefte om op TV's naast die in de woonkamer het volle pakket te kunnen zien.
En dus? Doet dat er wat toe? Wanneer je zo'n vergelijk neer zet moet je wel even erbij vertellen dat onbeperkt bellen duurder wordt, je gaat betalen voor nieuwsgroepen (bij COAX gratis) en dat je ook gaat betalen voor de extra smartcard. Het wordt gewoon per saldo voor menigeen duurder.

En natuurlijk zijn er mensen met maar 1 smarcard. Maar we moeten niet doen of dat 90% van de klanten is, want dat is echt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
Komt die snelheidsverhoging ook voor de Rekam klanten?
Ik vind het leuk dat jullie zo verwend worden hoor, maar de Caiway klanten in het gebied rondom Gouda, betalen de hoofdprijs op de coaxkabel voor antieke snelheden.

Het zou van respect getuigen als Caiway ook eens wat voor die klanten gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:24
Sjakie0101 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:00:
(...)
En natuurlijk zijn er mensen met maar 1 smarcard. Maar we moeten niet doen of dat 90% van de klanten is, want dat is echt niet zo.
Inderdaad, er zijn ook genoeg klanten die uberhaupt geen smartcards hebben. :P
H D R schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:24:
Komt die snelheidsverhoging ook voor de Rekam klanten?
Ik vind het leuk dat jullie zo verwend worden hoor, maar de Caiway klanten in het gebied rondom Gouda, betalen de hoofdprijs op de coaxkabel voor antieke snelheden.

Het zou van respect getuigen als Caiway ook eens wat voor die klanten gaat doen.
En dus moet je constant klagen in een topic dat speciaal voor Caiway Twente is bedoeld?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
[...]

En dus? Doet dat er wat toe? Wanneer je zo'n vergelijk neer zet moet je wel even erbij vertellen dat onbeperkt bellen duurder wordt, je gaat betalen voor nieuwsgroepen (bij COAX gratis) en dat je ook gaat betalen voor de extra smartcard. Het wordt gewoon per saldo voor menigeen duurder.

Ik denk dat 80% van de Caiway gebruikers geen smartcard heeft.

Is puur een gok, maar dat denk ik, zo heel veel mensen ken ik niet die betaalde pakketten hebben.

En als ze een betaald pakket hebben wordt die meestal "geshared" met de buurt/vrienden/kenissen om de kosten betaalbaar te houden.

Maar ik ben er denk ik wel uit, mocht ik moeten betalen voor smartcards dan wordt het glasvezel met een dreambox denk ik ;) >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Grolsch op 01-12-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

En dus? Doet dat er wat toe? Wanneer je zo'n vergelijk [...]
Ik vergelijk niks, ik merk enkel op dat een groot deel van de posters hier doet alsof iedereen een extra pakket en of meer als 1 smartcard (nodig) heeft.
Het wordt gewoon per saldo voor menigeen duurder.
Ik beweer ook niet anders, maar houd er wel rekening mee dat het voor de mensen die geen gebruik maken van extra's het pakket vrij goedkoop is. Wil je gebruik maken van extra's dan betaal je daar ook maar naar, in tegenstelling tot andere providers waar het basisabbo duur(der) is vanwege onnodige meuk terwijl extra's geen drol kosten.
Net zo min als dat we moeten doen alsof 90% van de klantenbasis wel een smartcard heeft, laat staan meerdere, of gebruik maakt van andere extra's als usenet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
D4NG3R schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:52:
[...]

Ik vergelijk niks, ik merk enkel op dat een groot deel van de posters hier doet alsof iedereen een extra pakket en of meer als 1 smartcard (nodig) heeft.

[...]

Ik beweer ook niet anders, maar houd er wel rekening mee dat het voor de mensen die geen gebruik maken van extra's het pakket vrij goedkoop is. Wil je gebruik maken van extra's dan betaal je daar ook maar naar, in tegenstelling tot andere providers waar het basisabbo duur(der) is vanwege onnodige meuk terwijl extra's geen drol kosten.

[...]

Net zo min als dat we moeten doen alsof 90% van de klantenbasis wel een smartcard heeft, laat staan meerdere, of gebruik maakt van andere extra's als usenet.
Laat de waarheid in het midden liggen. Hoe dan ook blijf je via COAX tv kijken, dus die smartcardheffing is nogal vreemd en maakt het voor menigeen duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
MMC-Almelo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:55:
@Grolsch: je krijgt bij www.vankabelnaarglas.nl extra korting bovenop de actie van Caiway en de optie voor een gratis monteur (óók voor bestaande caiway klanten). Deze extra's staan vermeld op de site.

@anoppers: 8 december komt er inderdaad een snelheidverhoging op coax. die hebben we voor het gemak/duidelijkheid maar gelijk doorgevoerd in de vergelijking
op jullie site zie ik nu niets meer. Is dit info die nog niet naar buiten gebracht mocht worden en is deze korting echt alleen maar korting die via jullie gaat? Ik kan me niet voorstellen dat dit een actie is die alleen via MMC is en dat wanneer ik dit rechtstreeks bij Caiway bestel opeens niet meer geldt. Dat zou een mooie boel zijn. Wellicht dat jullie meteen even uit de doeken kunnen doen hoe het zit met onbeperkt bellen en de smartcardheffing zodat we zeker weten dat jullie vergelijk klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H D R
Ziggo vraagt nu ook twee euro per maand per extra smartcard? Alleen zit daar wel de CI plus module bij inbegrepen voor dat geld. Bij Caiway kost het huren van zo'n module ook nog eens 3,50 per maand extra.
Dan kom je op 5,50 per maand voor 1 extra smartcard met module bij Caiway.

En dat vind ik een prijs die echt niet kan !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
Zucht ..... Ziggo is niet meer in Twente! Denkt men echt dat het "klagen" iets oplost? Accepteer het of niet, maar "move on" :F ! Deze topic is over Glasvezel in Twente! Het lijkt echter steeds meer een topic over de oude Ziggo tijden in Twente te zijn en hoe kan ik Caiway bashen. Ik zou verwachten dat men hier praat over glasvezel, het delen van ervaringen, hints en tips etc.

Het hele Ziggo/Caiway debacle verdiend absoluut niet de schoonheidsprijs. Maar inmiddels zijn we een jaar verder ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal s68
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
Helemaal mee eens Svennos1.
Ook zonder speciaal actie-tarief zijn de prijzen prima en de kwaliteit van het Caiway glas hoor ik ook goede verhalen over.
Zelf verwacht ik ook binnenkort over te stappen - wanneer het zover is laat ik weten hoe het bevalt. Ben benieuwd naar de snelheid en uptime.

[ Voor 30% gewijzigd door pascal s68 op 02-12-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consono_md110
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 21:34
Vanaf dag 1 rete-tevreden met Caiway Glas (destijds 150/150, inmiddels 200/200). Maar goed, dat heb ik hier al vaker lopen verkondigen.
Glasmodem dat ik heb gekregen is de Genexis, zie hiervoor de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Svennos1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:05:
Zucht ..... Ziggo is niet meer in Twente! Denkt men echt dat het "klagen" iets oplost? Accepteer het of niet, maar "move on" :F ! Deze topic is over Glasvezel in Twente! Het lijkt echter steeds meer een topic over de oude Ziggo tijden in Twente te zijn en hoe kan ik Caiway bashen. Ik zou verwachten dat men hier praat over glasvezel, het delen van ervaringen, hints en tips etc.

Het hele Ziggo/Caiway debacle verdiend absoluut niet de schoonheidsprijs. Maar inmiddels zijn we een jaar verder ......
Volgens mij is de kern van mijn verhaal dat ik wel wil overstappen, maar zonder die smartcardheffing. Die is me tegen het zere been en maakt glasvezel voor mij een duurder alternatief, zoals dat voor andere weer geldt voor het duurder onbeperkt bellen. Kortom kom met een echte actie en vergelijk dan ook appels met appels, maar laat niet de helft van wat je mogelijk extra betaald weg uit je verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
Sjakie0101 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:34:
[...]

Volgens mij is de kern van mijn verhaal dat ik wel wil overstappen, maar zonder die smartcardheffing. Die is me tegen het zere been en maakt glasvezel voor mij een duurder alternatief, zoals dat voor andere weer geldt voor het duurder onbeperkt bellen. Kortom kom met een echte actie en vergelijk dan ook appels met appels, maar laat niet de helft van wat je mogelijk extra betaald weg uit je verhaal.
Vervelend voor je, maar maak een keus en ga door. Caiway is niet verplicht. Ik begrijp best dat er niet veel alternatieven zijn in Twente, maar helaas gaan jij en ik dat niet veranderen. Ik begrijp niet dat mensen 1 jaar na dato nog steeds klagen over het commercieel voorstel van Caiway. Blijkbaar kan of wil Caiway niet een ander voorstel op tafel leggen. Helaas. De wereld veranderd en dat is niet altijd hoe we willen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
Heel wat anders ..... Heeft iemand al meerdere glas decoders (Entone) aangesloten? Zoja hoe heeft men dit aangepakt? Aparte switch, VLANS etc? Ik begrijp dat dit niet standaard ondersteund wordt door Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Svennos1 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:15:
[...]

Vervelend voor je, maar maak een keus en ga door. Caiway is niet verplicht. Ik begrijp best dat er niet veel alternatieven zijn in Twente, maar helaas gaan jij en ik dat niet veranderen. Ik begrijp niet dat mensen 1 jaar na dato nog steeds klagen over het commercieel voorstel van Caiway. Blijkbaar kan of wil Caiway niet een ander voorstel op tafel leggen. Helaas. De wereld veranderd en dat is niet altijd hoe we willen. ;)
Dat is vreemd. Ik heb zelf het idee dat Caiway graag iedereen naar Glas wil loodsen. Het zou dan ook goed zijn dat er een aantrekkelijk en bestendig voorstel komt. Die smartcardheffing hoort daar niet bij. Dat is een heffing die er niet was gekomen wanneer Ziggo was aangebleven. Dan had Caiway dat ook niet kunnen doen namenlijk. Zo lang je COAX nodig blijft houden voor je TV vind ik het meer dan redelijk dat men die heffing wegstreept. Op deze manier krijg je glasvezel niet van de grond, tenminste niet bij gezinnen met meer televisies en premium/extra pakketten die het bij Ziggo ook niet gewend waren voor iedere extra smartcard te betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjakie0101 op 02-12-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
Sjakie0101 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:30:
[...]

Dat is vreemd. Ik heb zelf het idee dat Caiway graag iedereen naar Glas wil loodsen. Het zou dan ook goed zijn dat er een aantrekkelijk en bestendig voorstel komt. Die smartcardheffing hoort daar niet bij. Dat is een heffing die er niet was gekomen wanneer Ziggo was aangebleven. Dan had Caiway dat ook niet kunnen doen namenlijk. Zo lang je COAX nodig blijft houden voor je TV vind ik het meer dan redelijk dat men die heffing wegstreept. Op deze manier krijg je glasvezel niet van de grond, tenminste niet bij gezinnen met meer televisies en premium/extra pakketten die het bij Ziggo ook niet gewend waren voor iedere extra smartcard te betalen.
Ziggo is niet meer! Berust je eens erin! :'( Caiway is een ander bedrijf. Waarom zouden ze bij Caiway het aanbod van Ziggo moet matchen? Alleen vanwege "vroeger"? Blijkbaar vindt men dit niet nodig en denkt men weg te komen met het huidig aanbod. Caiway is geen filantropische instelling, ze zijn er om geld te verdienen! En ja dat is soms over jou en mijn rug. (whats new?).

Ik denk en vermoed dat COAX de komende jaren zo onaantrekkelijk wordt gemaakt dat mensen straks graag overspringen naar Glas. Verder denk ik dat een ruime meerderheid geen smartcard nodig heeft gezien basis tv voldoende is voor veel mensen. En voor de mensen die maandelijks richting 90 a 100 euro per maand betalen voor o.a. premium tv denk ik dat de meerderheid niet geïnteresseerd is in die paar euro meer voor smartcards, althans zou ik niet zijn.

Maar ik laat me nu toch verleiden tot de Ziggo discussie, wat ik niet van plan was |:( ..... voor mij een afgesloten hoofdstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
En zo is het :P

En toch hoop ik dat ze met een mooie aanbieding komen, maar dat heeft helemaal niets met Ziggo te maken, maar meer met mijn eigen portemonnee.

Caiway hanteert gewoon strakke prijzen voor glas, niets mis mee.

Wel een raar verhaal dat MMC-Almelo eerst een website online brengt ( www.vankabelnaarglas.nl ) en deze op een gegeven moment offline haalt met deze melding:
We hebben knalgoeie aanbiedingen voor Glasvezel diensten.
Zo goed dat we ze hier niet zomaar kunnen verklappen ;)
Eerst reageert men binnen 3 minuten op reacties hier, maar sinds de website offline gehaald is blijft het akelig stil :P

Was er iemand "te snel" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
Grolsch schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:43:

En toch hoop ik dat ze met een mooie aanbieding komen, maar dat heeft helemaal niets met Ziggo te maken, maar meer met mijn eigen portemonnee.

[...]
Ik gun het jullie van harte! ;) Als en afnemer van glas kan ik niet anders zeggen dat ik uitermate tevreden ben. Snel een stabiel internet, een vereiste voor iemand die veel thuis werkt en opgroeiende kinderen heeft waar videospelletjes spelen en youtube kijken dagelijkse kost is. Ook een hoge upload is erg fijn, en merk dat het meer van pas komt dan ik dacht.

Eerlijk is eerlijk een losse decoder (Entone) is niet ideaal maar heeft toch ook zijn voordelen, zoals bv Uitzending Gemist met alles in HD, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je betaalt al belastingen voor de publieke omroep.

De uitzendingen gemist van de NPO zouden dan ook op ieder platform gratis in HD te zien moeten zijn.

Niet eerst tegen meerprijs losse kastjes huren of meer van die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Grolsch schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:43:

Wel een raar verhaal dat MMC-Almelo eerst een website online brengt ( www.vankabelnaarglas.nl ) en deze op een gegeven moment offline haalt met deze melding:

[...]

Eerst reageert men binnen 3 minuten op reacties hier, maar sinds de website offline gehaald is blijft het akelig stil :P

Was er iemand "te snel" :?
Ik heb zelf nu 8 december gehoord. Voor of op die datum komt er een nieuwsbrief van Caiway. Op 8 december gaat ook de snelheidsverhoging van COAX in die hier al genoemd staan.
Ik denk dat er iemand te vroeg met informatie heeft lopen strooien.

Verder zit ik er ook zo in dat ik naar glas wil en terugkijken doe ik niet, maar dan nog is die smartcardheffing mijn grootste bezwaar om niet over te stappen. Je kan het niet verkopen dat dit bij COAX gratis is en bij glasvezel opeens niet meer. Wanneer je overstapt wil je niet met dit soort rare zaken te maken hebben. De actie doet immers voorkomen alsof glas goedkoper is, dat is het lang niet voor iedereen op deze manier.

Verder heb ik al eens geroepen het erg vreemd te vinden dat het laagste pakket is gehalveerd. Dat was nu net het pakket waar ik op in zou stappen wanneer dit G150 was geweest. Dan was de overstap inclusief de smartcardheffing een overstap waarbij het inderdaad goedkoper wordt, maar wel met een vergelijkbaar aanbod met wat ik nu heb. Nu komen er vooralsnog extra kosten bij waardoor ik gewoonweg niet overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die halvering van de snelheid bij het instappakket van Caiway op de glasvezel ook onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:35
Caiway kijkt gewoon naar de markt. De aanbieders op Reggefiber bieden ook geen 150/150 aan voor €43,-. Daar moet je al blij zijn met 50/50 voor rond de €45,-.
Die verdubbeling was gewoon een zoethouder voor alle ellende met het moeten overstappen van ex ziggo gebruikers. Nu de jaarcontracten voor glas gaan aflopen gaat iedereen naar het reguliere tarief. Dat zou Caiway immers ook niet kunnen uitleggen aan hun klanten in de rest van NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik werd door een collega getipt dat op dit moment het verschil tussen 250mbit glas en 500 wel 1 hele euro is :P (met TV Extra e.d. erbij) Vanavond maar eens even aanvragen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 21:23
Heeft Caiway voor Twente nog een aantrekkelijke aanbieding om over te stappen Nasr glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Lees even de reacties van afgelopen week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway kan beter het Rekam gebied eens wat meer aandacht schenken.

Het Cogas gebied is nu wel genoeg vertroeteld hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtel
Aanbieding is van vankabelnaarglas.nl gehaald, je moet nu naar de winkel komen. Merkwaardig, ik kan mij niet voorstellen dat dat meer conversies oplevert.

EDIT: ik zie dat dit al verteld was. Het is nog vroeg (voor mij :) )

[ Voor 18% gewijzigd door wurtel op 05-12-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
wurtel schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:21:
Aanbieding is van vankabelnaarglas.nl gehaald, je moet nu naar de winkel komen. Merkwaardig, ik kan mij niet voorstellen dat dat meer conversies oplevert.

EDIT: ik zie dat dit al verteld was. Het is nog vroeg (voor mij :) )
We vinden het allemaal een beetje vreemd. Maar ik denk dat a.s. maandag de aanbieding ook via Caiway beschikbaar komt. Het kan niet zo zijn dat één winkel met een superaanbieding kan adverteren en dat Caiway dat zelf niet doet.

Ik heb het plaatje dat inmiddels wel beschikbaar is al becommentarieerd. Ik wil graag over maar het plaatje laat een vergelijk zijn dat niet eerlijk is voor mensen met onbeperkt bellen of meerdere smartcards. Voor die groep wordt overstappen niet goedkoper maar duurder.

Wanneer Caiway ons wil laten overstappen dan moeten minimaal de voorwaarden gelijk zijn om zo'n staatje te laten zien waarin het lijkt dat je minder gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 21:40
Voor nieuwe glasabonnees zal er een interessante toevoeging komen. Mensen die van coax naar glas switchen zullen helaas niet van deze actie kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Neyluzz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:52:
Voor nieuwe glasabonnees zal er een interessante toevoeging komen. Mensen die van coax naar glas switchen zullen helaas niet van deze actie kunnen genieten.
Dat lijkt me vreemd. Een toevoeging is voor iedereen die naar glas overtstapt of voor niemand, niet voor een selecte groep.

In de regel zeg je immers je oude abonnement op en kies je een nieuw glasvezelabonnement. Het zijn namenlijk twee volstrekt verschillende producten/diensten volgens Caiway.

Immers wanneer je van coax naar glas overstapt ben je ook nieuwe glasabonnee en zo is caiway er ook altijd mee om gegaan.

Zit is al bij glas dan neem ik aan dat die toevoeging niet gaat gelden, dan ben je bestaande glasabonnee.

[ Voor 46% gewijzigd door Sjakie0101 op 05-12-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Sjakie0101 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:54:
[...]

Dat lijkt me vreemd. Een toevoeging is voor iedereen of voor niemand, niet voor een selecte groep.
Ik zou zeggen; laat je verrassen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjakie0101
Neyluzz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:54:
[...]

Ik zou zeggen; laat je verassen :)
Ik laat me liever verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Lol, die ja! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt dat geweldige aanbied voor het hele Caiway gebied?
Je kan toch niet ieder gebied apart blijven behandelen op grond van hun vroegere kabelaar?
Dan krijgen wij , Kabel TV Krimpen gebied, Schiedam "Ons Cai"gebied.
Hendrik Ido Ambacht: Caihia gebied!
Zo lust ik er nog wel tien !!

We zijn nu toch gewoon allemaal Caiway klant?
Dat onderscheid moet maar eens afgelopen zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nogmaals, wat boeit het jou? Niet vervelend bedoeld maar dit is het Cogas/Caiway/Glas in Twente topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Arfman schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:26:
Nogmaals, wat boeit het jou? Niet vervelend bedoeld maar dit is het Cogas/Caiway/Glas in Twente topic :)
Mee eens. Ik vind dat Caiway best regionaal iets mag doen om klanten te binden.
Bij Ziggo heb je nu ook veel verschillende pakketten door elkaar lopen doordat Ziggo een samenvoeging was van @home en nog twee kabelaars en daarna weer met UPC in zee is gegaan.

Wat ik wel vind is dat je volgend jaar bestaande klanten moet migreren naar een Caiway pakket.

Wat betreft verschillende pakketten wil ik ook nog wel opmerken dat Caiway in andere gebieden beperkt is door het netwerk wat er ligt op COAX. Daar zijn wel grote verschillen, maar die zijn niet op te lossen.

Wat betreft de glaspaketten ben ik het wel weer eens met 4320p. Waarom hebben sommige klanten G150 voor dezelfde prijs waar ik nu G75 voor moet aanschaffen? Dat valt inderdaad niet uit te leggen. Dat zou Caiway wel moeten oplossen, op glas iedereen naar eenzelfde pakket.

[ Voor 34% gewijzigd door Sjakie0101 op 10-12-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja ik kijk wat minder terug naar Ziggo dan jij, maar ik ben het wel met je eens dat glas in het hele land gelijk zou moeten zijn. Dat heeft namelijk veel minder te maken met oude infrastructuur/historie/erfenissen dan coax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Arfman schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:22:
Tja ik kijk wat minder terug naar Ziggo dan jij, maar ik ben het wel met je eens dat glas in het hele land gelijk zou moeten zijn. Dat heeft namelijk veel minder te maken met oude infrastructuur/historie/erfenissen dan coax.
Mee eens.

[ Voor 31% gewijzigd door Sjakie0101 op 10-12-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me niet meer als normaal dat jullie het reguliere Caiway aanbod krijgen op de coaxkabel.
Er zullen echter nog wel wat HD zenders toegevoegd moeten worden lijkt mij.

Eurosport 2 in SD in 2016 kan echt niet meer !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
De snelheidsverhoging op COAX in het Cogasgebied is een feit. Ik haal nu 120/12.
Een beetje vreemd dat Caiway daar niet over communiceert en dat je dat via andere kanalen te horen krijgt behalve van Caiway zelf.

Ik zie wel dat dit op de website is aangepast overigens, maar hoor je daar als klant niet netjes over te worden ingelicht?

[ Voor 22% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-12-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Hier nog steeds 30/3.

Heb jij je modem gereset :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Yep. modem resetten.

Wat betreft de communicatie van Caiway wil ik verder opmerken dat ik nu voor een keuze kom te staan COAX aanhouden of glas nemen. Het zou dan handig zijn dat Caiway iedere Cogas COAX klant netjes een brief sturen wat ze na afloop van hun contract maandelijks gaan betalen.
Dus voor de mensen die bij twentestaptover zijn ingestapt:
- blijven de nieuwsgroepen gratis
- blijven de smartcards gratis
- blijft het onbeperkt bellen tarief gelijk
- Welke kortingen vervallen en welke zaken blijven gratis?

Hier is niet uit te komen wanneer ik mijn factuur zie. Daar wordt van alles gecorrigeerd en ik wil dus weten wat men straks wel en wat niet corrigeert.

Dan kan ik daar glas naastleggen (eventueel met een goede actie) en kan ik ook echt een keuze maken.

Ik vind Caiway niet duidelijk hierover.

[ Voor 95% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-12-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik heb zojuist mijn Caiway Coax modem gereset, maar het blijft 30/3Mbit :(

Ik heb dat ding ingebouwd in zo'n kastje waar veel spullen opstaan, dus ff herstarten is lastig bij ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Grolsch schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:51:
Ik heb zojuist mijn Caiway Coax modem gereset, maar het blijft 30/3Mbit :(

Ik heb dat ding ingebouwd in zo'n kastje waar veel spullen opstaan, dus ff herstarten is lastig bij ons :P
Wel ff het stroom van zowel het modem als de router halen (stekker er dus uit). Eerst modem weer online krijgen en dan de router weer inpluggen.

Wie weet dat nog niet in alle regio's van Twente de snelheid is aangepast.Officieel heeft Caiway (los van dat men nu aan pakketten opeens communiceert) niet echt een bericht of nieuwsbrief naar de klanten gedaan met deze aankondiging.

Ook de speciale van kabel naar glasactie is nog niets over bekend gemaakt (alleen door MMC die zijn informatie weer snel introk)

[ Voor 32% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-12-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:42
Net die actie van tweak gezien, het reggefiber gebied kan dus straks voor 54 euries 1Gbit krijgen, + iTV met HBO :). Hopelijk gaat tweak ook actief op de cogas vezel maar ik ben er bang voor.

Wel pijnlijk dat Enter, dat op 2 minuten van Goor ligt, het wel kan :')

[ Voor 16% gewijzigd door 3dmaster op 08-12-2015 13:18 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
3dmaster schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:18:
Net die actie van tweak gezien, het reggefiber gebied kan dus straks voor 54 euries 1Gbit krijgen, + iTV met HBO :). Hopelijk gaat tweak ook actief op de cogas vezel maar ik ben er bang voor.

Wel pijnlijk dat Enter, dat op 2 minuten van Goor ligt, het wel kan :')
Ik zou niet weten waar ik 1Gbit voor moet gebruiken, maar hoe dan ook het klinkt wel lekker hoor!! :+ Ach ben nog steeds tevreden met me 250Mbit lijntje hier in Goor O-) Zeker gezien het merendeel van vrienden en collega's in de Randstad hier alleen van kunnen dromen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Ik heb Tweak gewoon gevraagd, maar nee hoor zoals verwacht krijgen deze providers geen kans en zijn daar geen plannen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Nu online
Sjakie0101 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:46:
Ik heb Tweak gewoon gevraagd, maar nee hoor zoals verwacht krijgen deze providers geen kans en zijn daar geen plannen voor.
Ik denk dat eerder de vraag is of ze de investering willen maken .... ;) het moet natuurlijk wel rendabel zijn. Afzetmarkt is hier wel klein .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb hier nu 120/12 (Almelo). 500/500 glas is aangevraagd, scheelt in prijs bijna niks t.o.v. 250/250 omdat TV Extra bij 500 maar 4 euro extra is ipv. 14 bij 250. Nisk gelezen/gezien/gehoord over smartcards, we wachten af.

EDIT: Caiway, jullie speedtest applicatie verloopt over 7 dagen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 08-12-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
U Arfman, dat zelfde zie ik ook op site van Caiway. Wanneer ik wil bestellen wordt er niet gerept over de smartcards. Dat kan echter wel het addertje onder het gras worden. In hun algemene voorwaarden staat dat ze gerechtigd zijn hier huur voor te vragen bij een glasabonnement. Ik vindt dat je dan wel de keuze moet hebben voor de smartcards zodat je ziet welke kosten je extra gaat betalen.

Zo lang ze er niet staan zou ik een schermafdruk van je bestelling maken om te bewijzen dat Caiway deze zelf gratis aanbiedt.

Overigens, wanneer deze inderdaad gratis zijn (daar kom ik snel genoeg achter, want ik ga Caiway eens bellen over hoe het nu verder gaat in het Cogasgebied, daar verwacht je een keurige brief of nieuwsbrief over) dan stap ook ik over op glas.

Overigens schijnt er een andere actie bij te komen waarbij je iets gratis erbij krijgt boven wat nu al wordt aangeboden. Dus te snel instappen op dit moment is wellicht ook niet verstandig.

Mijn vragen aan Caiway zijn:
- Wanneer het Caiway TV-pakket op COAX. Het huidige pakket van 1/1/2015 loopt achter bij zowel Ziggo als Caiway, dat is niet fair richting de klant.
- Blijven de smartcards gratis bij COAX en blijven de nieuwgroepen gratis?
- Wanneer ik overstap op glas: blijven de smartcards gratis of is die aanbieding van kabelnaarglas waarbij het lijkt dat je minder betaald een misleidende?

Wellicht kan eens iemand van Caiway de moeite nemen om fatsoenlijk en netjes uit de doeken doen wat ik straks bij COAX krijg voor mijn geld (o.a. tv-pakket), wat ik wel moet betalen en wat niet (dus wat blijft gratis) en hoe het zit met wanneer ik overstap op glas.

Met het behoud van het huidige tv-pakket op COAX is vreemd.. Vele HD zenders hebben we nu niet (ARD, ZDF, ARTE, SyfY, 13th Street, 24Kitchen etc) en ook hebben we nog steeds niet alle regionalen (Bijv. Rijnmond, L1, AT5, TV Utrecht, Omroep Brabant ontbreken). Het lijkt me niet de bedoeling dat we in het Cogasgebied in een achtergesteld tv-pakket blijven hangen (achtergesteld bij zowel Ziggo als Caiway).

[ Voor 67% gewijzigd door Sjakie0101 op 10-12-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Sjakie0101 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:19:

Mijn vragen aan Caiway zijn:
- Wanneer het Caiway TV-pakket op COAX. Het huidige pakket van 1/1/2015 loopt achter bij zowel Ziggo als Caiway, dat is niet fair richting de klant.
- Blijven de smartcards gratis bij COAX en blijven de nieuwgroepen gratis?
- Wanneer ik overstap op glas: blijven de smartcards gratis of is die aanbieding van kabelnaarglas waarbij het lijkt dat je minder betaald een misleidende?

Hierbij de antwoorden op uw vragen:

De smartcard blijven gratis als dat nu ook zo is, ook na de kortingsperiode. News+ ook, dit wijzigt niet.
Wanneer u overstapt naar glasvezel, wordt de gebruikte smartcards meegenomen naar het glaspakket berekend Caiway voor de eerste smartcard niets, voor elke andere smartcard berekend Caiway € 2,00 per maand. News+ kost op glasvezel € 5,30 ook dit is niet gratis. Het tarief van Voip Comfort+ diensten is ook anders dan op COAX. Daarnaast blijft het TV pakket op dit moment ongewijzigd in Twente. Er komen geen kanalen bij en er gaan geen kanalen af.

Op je vraag over de zenders, die hieronder beschreven staat kunnen we je melden dat wij deze zenders wel aanbieden op ons IPTV platform.

Wellicht kan eens iemand van Caiway de moeite nemen om fatsoenlijk en netjes uit de doeken doen wat ik straks bij COAX krijg voor mijn geld (o.a. tv-pakket), wat ik wel moet betalen en wat niet (dus wat blijft gratis) en hoe het zit met wanneer ik overstap op glas. Met het behoud van het huidige tv-pakket op COAX ben ik het niet eens. Vele HD zenders hebben we nu niet (ARD, ZDF, ARTE, SyfY, 13th Street, 24Kitchen etc) en ook hebben we nog steeds niet alle regionalen (Bijv. Rijnmond, L1, AT5, TV Utrecht, Omroep Brabant ontbreken). Het lijkt me niet de bedoeling dat we in het Cogasgebied in een achtergesteld tv-pakket blijven hangen (achtergesteld bij zowel Ziggo als Caiway). Wanneer dit de afspraken zijn met Cogas dan is dat ronduit van de zotte!

[ Voor 3% gewijzigd door Caiway op 09-12-2015 10:53 ]

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datacom80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-09-2020
tijdens het bestel proces is er een mogelijkheid om een Actiecode in te vullen ,
is er op dit moment een lokale/landelijke Actiecode bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
@Caiway, Sommige mensen zullen wel niet blij zijn met je antwoord, maar duidelijk is het wel :)

Kun je ook uitleggen waarom het TV-pakket anders is als in de rest van Nederland :?
Is hier een technische of commerciële reden voor :?

Als je zaken uitlegt kweek je vaak wat meer begrip namelijk :)

[ Voor 56% gewijzigd door Grolsch op 09-12-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 23:19
Grolsch schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:02:
@Caiway, Sommige mensen zullen wel niet blij zijn met je antwoord, maar duidelijk is het wel :)

Kun je ook uitleggen waarom het TV-pakket anders is als in de rest van Nederland :?
Is hier een technische of commerciële reden voor :?

Als je zaken uitlegt kweek je vaak wat meer begrip namelijk :)
Omdat Twente net als de rest van Nederland ook de middelvinger kan krijgen van Caiway.

Jullie zijn veel te optimistisch als het gaat om Caiway en het aanbod richten op de vraag van de klant. De vraag voor zenders is er. Net als in andere regio's bandbreedte en meer markt conforme producten en prijzen.

Maar wat velen al zeiden hier en Caiway al jaren laat zien in zijn eigen verzorgingsgebied. De klant mag betalen maar krijgt er niets voor terug. Hier in Gouda lopen we bij Caiway jaren achter. Gelukkig komen er op het glasvezel netwerk concurrenten bij. Zolang Caiway hier niets doet aan zijn prijs of product aanbod zijn ze snel alle klanten kwijt. DSL heeft ze al voorbij gestreefd en de uitrol van glasvezel is ook in volle gang.

De slogan van Caiway is niet voor niets: Ik kijk vooruit! Ze moeten wel als de achterop lopen en de concurrentie ver vooruit zien gaan in hun ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Zolang Caiway inderdaad niet uitlegt waarom ze bepaalde keuze's maken lopen ze het risico dat mensen zelf conclusies gaan trekken zoals jij doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MediaZoo, waarschijnlijk is Caiway verder niet geinteresseerd in Gouda omdat Rekam de netwerk beheerder is en niet Cif. Waar Cif heen gaat volgt Caiway.

Overigens heeft Caiway de belofte gedaan aan het Cogas gebied niks aan de zenders te wijzigen en dus ook hoeven ze voorlopig ook niks toe te voegen. Er zullen weer hoop zeikerds zijn die gaan huilen omdat bv Eurosport2 niet in HD op de Coax is als Caiway jullie gelijk trekken als de rest van NL. Het is ook nooit |:( goed

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 11:32 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 59 Laatste