Hallo allemaal,
Hier ook inmiddels glasvezel aangevraagd. Het 200/200 alles in 1 glas zonder iptv dus gewoon met coax televisie aansluiting, woon in Almelo, ik zal mijn ervaring delen tot nu toe.
17/9 alles aangevraagd via de website, direct een bevestigingsmail terug.
19/9 om 9.00 uur een sms dat mijn bestelling is verwerkt en binnen enkele dagen het installatiepakket word verzonden.
19/9 om 12.31 uur een sms dat het installatiepakket onderweg is, nou dat is snel.
20/9 om 12.15 uur het installatiepakket ontvangen, 3 dozen , 1 met een modem 1 met een hd ontvanger en 1 met de wifi router.
20/9 na het lezen van de installatiehandleiding staat er dat je moet wachten met installeren totdat je een bevestigingsbrief hebt gehad met de datum van installeren.
Deze brief heb ik dus nog niet gehad.
20/9 de helpdesk van caiway gebeld en na een kwartier wachten en een excuus van hun gevraagd hoe het zat met de activatie, zeer vriendelijke medewerker deelde me mee dat mijn aansluiting nog niet gepatched was, dus nog niet geactiveerd.
Ook deelde hij mee het voorkomt dat de bevestingsbrief later komt dan het installatiepakket.
Hij vertelde verder dat het meestal 5 werkdagen na ontvangst van het pakket de verbinding moet werken.
Welk telefoonnummer ik krijg en wat mijn inloggegevens zijn, hoe ik mijn email moet gaan aanmaken, blijft tot nu toe even gissen.
26/09/2014een sms gehad dat de aansluiting gereed is, alles aangesloten en het werkt perfect, goede snelheid, ruim boven de beloofde 200/200
[
Voor 4% gewijzigd door
danjan2411 op 26-09-2014 20:33
]