Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:48
Alleen je alles in 1 zeg je op. De basis-tv en de eventuele extra paketten behoud je.
Voor de basis-tv betaal je al aan Caiway. Wel even opletten dat je dus bij Caiway niet dubbel gaat betalen wanneer je daar een alles in 1 pakket glas afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
ik heb hier alles in 1 van ziggo en geen extra pakketen
als ik alles opzeg bij ziggo dan werken mijn smartcarts toch ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Jawel, de smarcards blijven werken voor je basisabonnement en extra pakketten. Daarmee kijk je immers digitaal. Het enige dat je wellicht niet meer hebt is een klantnummer en een inlogcode voor MijnZiggo waarmee je kunt bestellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:45

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Erikrijnders schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:12:
Jawel, de smarcards blijven werken voor je basisabonnement en extra pakketten. Daarmee kijk je immers digitaal. Het enige dat je wellicht niet meer hebt is een klantnummer en een inlogcode voor MijnZiggo waarmee je kunt bestellen etc.
Die heb ik nog steeds hoor. Je moet ook niet opzeggen, maar je abonnement wijzigen.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
zal volgende week eens bellen
een ding is zeker het zit vreemd in elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 12:11

Masselink

Voor de dorst

Ik heb in Almelo gisteren alles aangesloten nadat ik een SMS heb ontvangen. De modem krijgt inderdaad signaal en ik heb de activatie pagina kunnen laden. Na een druk op de 'nu activeren' knop was alles weg, en dat is het nog steeds.

De modem blijft de correcte lampjes geven, maar alles wat ik er achter hang krijgt geen verbinding/ip. (2 verschillende routers geprobeerd en een laptop rechtstreeks)

Iemand nog tips?

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 08:54
Masselink schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:38:
Ik heb in Almelo gisteren alles aangesloten nadat ik een SMS heb ontvangen. De modem krijgt inderdaad signaal en ik heb de activatie pagina kunnen laden. Na een druk op de 'nu activeren' knop was alles weg, en dat is het nog steeds.

De modem blijft de correcte lampjes geven, maar alles wat ik er achter hang krijgt geen verbinding/ip. (2 verschillende routers geprobeerd en een laptop rechtstreeks)

Iemand nog tips?
Even 10 minuten wachten en kijken of het telefoon lampje erbij komt branden. Als je op de laptop een nieuw (extern) ip krijgt, dan is de activatie als nog gelukt.

Zoniet even een reboot van je glasmodem en de activatie opnieuw uitvoeren. Zorg ervoor dat je tijdens de activatie alleen met t glasmodem verbonden bent.. zet wifi even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

MasterM schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Even 10 minuten wachten en kijken of het telefoon lampje erbij komt branden. Als je op de laptop een nieuw (extern) ip krijgt, dan is de activatie als nog gelukt.

Zoniet even een reboot van je glasmodem en de activatie opnieuw uitvoeren. Zorg ervoor dat je tijdens de activatie alleen met t glasmodem verbonden bent.. zet wifi even uit.
Ik kreeg net een SMS dat ze met mijn nummer portering gaan beginnen, dus activatie is wel gelukt?

Ik probeer het vanavond wel even opnieuw rechtstreeks met de kabel.

Update
Zojuist gesproken met de helpdesk. Ik werd zeer vriendelijk geholpen door iemand die ook nog inhoudelijk op de hoogte was _/-\o_

Mijn devices vragen om een IP maar ontvangen er geen. De DNS request komen niet terug (en ik blijf maar vragen). De modem zelf krijgt ook geen IP voor de telefonie, dus het ligt niet aan mij ;) Aansluiting en modem zijn verder ook in orde. Er is melding van de storing gemaakt, ik moet dus nog even geduld hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Masselink op 19-08-2014 20:41 . Reden: Update ]

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Laatst online: 24-04 08:54
Masselink schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Ik kreeg net een SMS dat ze met mijn nummer portering gaan beginnen, dus activatie is wel gelukt?

Ik probeer het vanavond wel even opnieuw rechtstreeks met de kabel.

Update
Zojuist gesproken met de helpdesk. Ik werd zeer vriendelijk geholpen door iemand die ook nog inhoudelijk op de hoogte was _/-\o_

Mijn devices vragen om een IP maar ontvangen er geen. De DNS request komen niet terug (en ik blijf maar vragen). De modem zelf krijgt ook geen IP voor de telefonie, dus het ligt niet aan mij ;) Aansluiting en modem zijn verder ook in orde. Er is melding van de storing gemaakt, ik moet dus nog even geduld hebben.
Oke op zich positief dat t niet aan jou lag :D!! Ik neem aan dat je ipv DNS, DHCP bedoelt maar dat doet verder niet af aan je verhaal... Goed dat ze iig zien dat het niet goed gaat..

Moest je het nog testen met meerdere apparaten of zagen ze aan de hand van de telefonie direct dat het niet goed was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ja natuurlijk bedoel ik dhcp :-)

Ik heb met meerdere apparaten getest. Maar dat de modem zelf voor telefonie geen IP kreeg was natuurlijk helemaal mooi, want dat haalt elke discussie weg over alles 'achter' de aansluiting

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
zijn de problemen opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 21:08
Gisteren hebben ze bij mij de aansluiting gereed gemaakt in Vroomshoop (Gemeente Twenterand). Hoelang duurt het ongeveer tot je werkelijk kan bestellen?

Moet ik dan in weken denken of maanden.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Meestal weken, in sommige gevallen maanden.
Roger_Rabbit schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:51:
Gisteren hebben ze bij mij de aansluiting gereed gemaakt in Vroomshoop (Gemeente Twenterand). Hoelang duurt het ongeveer tot je werkelijk kan bestellen?

Moet ik dan in weken denken of maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Bij mij duurde het maanden na het plaatsen van de aansluiting alvorens ik kon bestellen (Almelo/Markgraven)
Mijn problemen zijn nog niet opgelost. Het NOC kwam er niet uit. Nu gaat het een stapje verder. Ik verwacht overigens dat meer aansluitingen in mijn regio hier last van hebben/krijgen.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461734

Je bent inderdaad niet de enige in Almelo. Heb zelfde probleem nu al 4 dagen aan het wachten ze geven aan dat het modem en telefonie zelfde mac adres zouden hebben. Hoop dat ze het snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Dan vraag ik me af hoe dat is gebeurt, en waarom ontstond het probleem niet vanaf beginaan dan :/ ?
Anoniem: 461734 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 09:09:
Je bent inderdaad niet de enige in Almelo. Heb zelfde probleem nu al 4 dagen aan het wachten ze geven aan dat het modem en telefonie zelfde mac adres zouden hebben. Hoop dat ze het snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zou je wel verwachten hoop dat ze het snel oplossen nu. Een week zonder internet is niet bepaald handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoever staat het bij jou Masselink ik zit momenteel nog zonder internet thuis. En van Caiway niks geen bericht van enige kennisgeving hoelang het nog zal duren. Een lekker begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier lijkt het momenteel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
hier de hele dag iemand bezig geweest in de wijkcentrale ( rumerslanden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Hier nog niet. (Markgraven-Noord)

Draadloos getest
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3713224433.png

[ Voor 73% gewijzigd door Masselink op 25-08-2014 19:35 . Reden: Nu wel. ]

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Tot nu toe is de verbinding hier rete-stabiel, ping van 3ms, meer dan 400mbit up/down constant. Meer dan 20 clients constant verbonden. Supersnel, props voor Caiway ondanks de wat matige startperiode :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier ook nu met 100/100 abonnement stabiele verbinding
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3713604366.png

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 461734 op 25-08-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
RalphMalph schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:12:
Wat is eigenlijk de status van Caiway als het gaat om meerdere tv's aansluiten op IP-TV , dus via een switch op de 2de port
Caiway streeft ernaar om deze dienst aan het einde van het jaar te introduceren.

Natuurlijk gaan wij onze klanten hierover informeren.

Met vriendelijke groet,

Harma

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375601

Dat zei Caiway vier jaar geleden ook al in Krimpen :) EINDE VAN HET JAAR ....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
  • Laatst online: 29-03-2024
We zullen zien, laten we het beste ervan hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
Nu de app nog.
Het is dramatisch dat er nog maar 10 zenders zijn.

Daarbij komt dat de Ziggo-TV-app (die wel 10tallen zenders heeft) niet meer werkt, ondanks dat wij hier in Twente (Cogas-gebied) nogsteeds via Ziggo TV kijken omdat je anders geen extra tv kunt aansluiten.
Of heeft iemand een oplossing om toch de Ziggo-TV-app te gebruiken?

• RalphMalph
Vraagje:

Ik heb een Alles-in-1 Glas abonnement bij Caiway. Momenteel gebruik ik geen IP-tv via Caiway omdat de andere televisies in huis ook het extra zenderpakket moesten hebben. Dus we maken gewoon gebruik van Ziggo (extra).

Nu is het basis-gebeuren van Ziggo door Caiway overgenomen.
Is het nu ook zo dat we eigenlijk helemaal van Ziggo afkunnen en kunnen abonneren op extra zender-pakketten van Caiway. Werkt dit dan ook op alle andere televisies/decoders ?

Slechts tien zenders op je tablet is natuurlijk om te huilen. Maar dat is de toeslag om bij te moeten betalen per smartcard bij Caiway om op meer televisies je volledige pakket te kunnen zien ook.

Nog genoeg werk aan de winkel bij Caiway !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@ralph

Ik zit met het zelfde. :)

De digitale tv word helemaal verzorgt door Ziggo. Maar voor het standaard pakket verrekend/betaald via caiway. Extrapakket gaat wel via Ziggo.
Dat levert de volgende problemen op. Als helemaal over bent naar caiway.
1. De app van Ziggo werkt helaas niet meer. Zoals je zelf aangeeft. Jammer.
2. Storingen aan de coax lijn moet je bij caiway melden. Alsmede voor analoge tv.
3. Storingen bij digitale tv moet je bij Ziggo melden. Smartcard is nog steeds van/voor Ziggo.

De helpdesken van Ziggo en caiway. Weten dit zelf vaak niet eens. Wat dus leuke gesprekken oplevert.

[ Voor 4% gewijzigd door internet4me op 29-08-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
x

[ Voor 99% gewijzigd door Sjakie0101 op 29-08-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Nu online
Zover ik het kan zien.
Ziggo kijkt vanaf welk netwerk je komt. Is het niet van Ziggo.....jammer. Dus je kan niet eens aanloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
internet4me schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:11:
Zover ik het kan zien.
Ziggo kijkt vanaf welk netwerk je komt. Is het niet van Ziggo.....jammer. Dus je kan niet eens aanloggen.
Dan hebben Ziggo en Caiway nog een hoop werk te doen.... Dit moeten ze maar oplossen/uitvechten naar mijn mening. De klanten van Caiway in het Cogasgebied hebben niet voor deze kromme situatie gekozen, die wordt je opgelegd wanneer je overstapt naar Caiway glasvezel aangezien Caiway zelf geen meerdere tv's ondersteund in het Cogasgebied en al zouden ze dat doen je er ook nog eens, belachelijk genoeg, extra voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:07
Je staat zelf vrij om die diensten af te nemen natuurlijk. Maar ik begrijp je punt. Ik denk dat contractuele beperkingen het nog niet mogelijk is om de diensten onder één dak onder te brengen. Dan doel ik dus op COAX voor Ziggo, en fiber voor Caiway.

Laten we hopen dat de verwarringen snel worden opgehelderd, en alle diensten onder één dak komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedoel je hiermee dat de coaxkabel uiteindelijk volledig naar Ziggo gaat ?
Is dit een voorbode voor het gehele Caiwaygebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Zou ik niet weten, het enige wat ik hoop is dat diensten onder één dak worden aangeboden. Dit is voor de consument een stuk duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Anoniem: 375601 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:42:
Bedoel je hiermee dat de coaxkabel uiteindelijk volledig naar Ziggo gaat ?
Is dit een voorbode voor het gehele Caiwaygebied?
Nee andersom Caiway neemt volledig de COAX in bezit in het Cogasgebied, maar volgens mij moet er dan nog wel eerst veel water door de zee....

Ik vind persoonslijk dat Caiway en of ZIggo in de tussentijd met een goede werkbare oplossing moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je bij jullie nog wel op vijf televisies naar je volledige televisiepakket kijken zonder maandelijks bij te betalen zoals de rest van de Ziggo klanten, of is dit al door Caiway teruggedraaid naar hun maximaal drie systeem plus bijbetalen per televisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Anoniem: 375601 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:38:
Kan je bij jullie nog wel op vijf televisies naar je volledige televisiepakket kijken zonder maandelijks bij te betalen zoals de rest van de Ziggo klanten, of is dit al door Caiway teruggedraaid naar hun maximaal drie systeem plus bijbetalen per televisie?
Caiway int nog steeds het belachelijke bedrag van € 2,= per aansluiting. Het is niet meer van deze tijd om geld te vragen voor een tweede t/m vijfde aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon je klant bestelen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-04 16:50
RalphMalph schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:06:
Nu de app nog.
Het is dramatisch dat er nog maar 10 zenders zijn.

Daarbij komt dat de Ziggo-TV-app (die wel 10tallen zenders heeft) niet meer werkt, ondanks dat wij hier in Twente (Cogas-gebied) nogsteeds via Ziggo TV kijken omdat je anders geen extra tv kunt aansluiten.
Voor de TV App van Ziggo is een TV+Internet abonnement vereist. Als TV-only klant gaat dat dus niet lukken.
U kunt TV kijken via internet op de Ziggo TV App met het abonnement TV + Internet of Alles-in-1 van Ziggo. Daarnaast dient u in te loggen met uw Mijn Ziggo account.

[ Voor 15% gewijzigd door andy88 op 31-08-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
andy88 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:59:
[...]

Voor de TV App van Ziggo is een TV+Internet abonnement vereist. Als TV-only klant gaat dat dus niet lukken.

[...]
Ja en?? We zitten qua TV aan COAX vast van Ziggo ook wanneer we internet van Caiway hebben, het is dan meer dan eerlijk dat de app wel werkt of dat Caiway met een goed altenatief komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-09-2014 18:18 ]

Joh, dat kan nog wel jaren duren, Caiway kennende .

• Sjakie0101
Ziggo heeft inmiddels een aanpassing gedaan. Zit je in het Cogasgebied dan kun je de app nu ook benaderen wanneer er alleen maar een smartcard is geregistreerd.

Het is dan niet meer noodzakelijk om ook internet via Ziggo te hebben.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 20:10
Erikrijnders schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:19:
Ziggo heeft inmiddels een aanpassing gedaan. Zit je in het Cogasgebied dan kun je de app nu ook benaderen wanneer er alleen maar een smartcard is geregistreerd.

Het is dan niet meer noodzakelijk om ook internet via Ziggo te hebben.
Hier niet hoor... Alleen TV en 5 smartcards geregistreerd maar geen ziggo TV app. Ik krijg de melding dat ik met het Ziggo netwerk verbonden moet zijn (ben ik natuurlijk niet).

[ Voor 9% gewijzigd door Jassy op 04-09-2014 18:39 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Het wordt tijd dat Caiway ook eens overgaat naar vijf smartcards zonder bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
Hier ook...dezelfde melding "Niet verbonden met Ziggo netwerk"
3 smartcards geactiveerd.

Maar via de Ziggo-app :

"Niet beschikbaar
Dit apparaat is niet verbonden met het netwerk van Ziggo. Maak via WiFi verbinding met het netwerk van Ziggo."
Jassy schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:37:
[...]

Hier niet hoor... Alleen TV en 5 smartcards geregistreerd maar geen ziggo TV app. Ik krijg de melding dat ik met het Ziggo netwerk verbonden moet zijn (ben ik natuurlijk niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Jassy schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:37:
[...]

Dat klopt omdat de app nog kuren heeft.... De app werkt momenteel bij niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit kan toch allemaal niet dit geknoei? Je betaalt er toch voor @!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
De app werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-04 20:10
Erikrijnders schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:49:
[...]

Dat klopt omdat de app nog kuren heeft.... De app werkt momenteel bij niemand
Tijd voor een update dus.... Ben heel benieuwd, zou een leuk extraatje zijn !!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 21:37
Blijkbaar is de overname nog niet helemaal rond.. Caiway Cogas heeft nog een andere "servicedesk" dan de normale Caiway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar Caiway (Almelo, Sluitersveld).

Situatie nu:

Ziggo alles in 1 (180mbit down/18 up)
3 Humax decoders in huis via een splitter/versterker in de meterkast beneden die ik wil houden
Vriendin gebruikt iPad om TV te kijken via de Ziggo app
Daarnaast gebruiken we met enige regelmaat de TV Gemist functie van de Humax decoders

Wat ik wil graag?

Internetten/telefoneren via Caiway (200mbit down en up)
TV laten zoals het is (dus met Humax decoders/Ziggo app)

Is dit mogelijk? Zo nee, komt er een veto van m'n vriendin, dat weet ik nu al :P Zo ja, hoe kan ik dit het beste aanpakken qua aanvraag e.d.?

Alvast bedankt!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Dat kan, met uitzondering van die Ziggo app als ik het goed heb. Daarvoor heb je ook een internetverbinding via Ziggo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 14-04 16:30
Neyluzz schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:06:
Dat kan, met uitzondering van die Ziggo app als ik het goed heb. Daarvoor heb je ook een internetverbinding via Ziggo nodig.
Dat heb je goed inderdaad dat ze bij Ziggo eisen dat je internet + televisie afneemt bij ze om de app te gebruiken zie ook hier, dit in tegenstelling tot UPC waar ze sinds kort enkel een tv verbinding van UPC eisen om gebruik te maken van de app. Mogelijk dat de fusie hierin nog gunstig gaat uitvallen voor de huidige Ziggo klanten dat ze ook enkel de tv dienst eisen voor de mobiele tv app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 16:24

chromeeh

the Gnome

Arfman schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:39:
Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar Caiway (Almelo, Sluitersveld).

Situatie nu:

Ziggo alles in 1 (180mbit down/18 up)
3 Humax decoders in huis via een splitter/versterker in de meterkast beneden die ik wil houden
Vriendin gebruikt iPad om TV te kijken via de Ziggo app
Daarnaast gebruiken we met enige regelmaat de TV Gemist functie van de Humax decoders

Wat ik wil graag?

Internetten/telefoneren via Caiway (200mbit down en up)
TV laten zoals het is (dus met Humax decoders/Ziggo app)

Is dit mogelijk? Zo nee, komt er een veto van m'n vriendin, dat weet ik nu al :P Zo ja, hoe kan ik dit het beste aanpakken qua aanvraag e.d.?

Alvast bedankt!
Nagenoeg zelfde schuitje, ik wil alleen 400/400 >:)
Maar als ik het goed begrijp kun je gewoon je glas aanvragen, en daarna je Ziggo abbo laten aanpassen naar tv only toch?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

chromeeh schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:59:
[...]

Nagenoeg zelfde schuitje, ik wil alleen 400/400 >:)
Maar als ik het goed begrijp kun je gewoon je glas aanvragen, en daarna je Ziggo abbo laten aanpassen naar tv only toch?
Dat zou kunnen, maar dan werkt de Ziggo app niet meer blijkbaar. Ik denk dat het hem dan niet gaat worden, m'n vriendin gebruikt die app echt heel veel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou mij niet verbazen als je straks 2,50 euro per maand extra per televisie moet bijbetalen. Net zoals de andere Caiway abonnees.

Volgens mij heeft Caiway al de levering van het coaxsignaal administratief overgenomen/

Dan kom je vanzelf terecht in de Caiway tarievenmolen.
Jullie betalen maar 9,95 per maand voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel toch?
Caiway vraagt daarvoor 22 euro per maand.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Arfman schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:08:
[...]

Dat zou kunnen, maar dan werkt de Ziggo app niet meer blijkbaar. Ik denk dat het hem dan niet gaat worden, m'n vriendin gebruikt die app echt heel veel.
Die app blijft werken in het Cogasgebied ook zonder internet van Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphMalph
Erik, Geen idee hoe jij het voor elkaar hebt gekregen. Maar hier blijft de Ziggo-app zeggen dat ik niet verbonden ben met het Ziggo netwerk. Dus geen tv-app voor mij, want die Caiway-tv-app is echt een lachertje. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik denk dat ik maar eens ervaringen van mensen in de buurt afwacht. Ik heb nog even geGoogled naar ervaringen met Caiway en die zijn ook niet allemaal louter positief, om het maar eens zacht uit te drukken. Jammer dat er met glasvezel opnieuw een monopolie wordt gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 25-04 21:46
Ik had Cogas gebeld over wanneer ik glasvezel kon aanvragen, maar in dat gesprek kwam ook naar voren dat ze wel graag meerdere aanbieders willen hebben, maar dat tot nu toe alleen met Caiway afspraken hebben. Het is dus wel een monopolie op dit moment, maar Cogas zou dit wel graag anders zien. :)

Cogas zelf is, bij mij in ieder geval, ook niet helemaal zonder problemen. Ik had televisie aangevraagd en ze beginnen ineens geld af te schrijven. :X Tot op de dag van vandaag heb ik geen contract of wat dan ook ondertekend en geen factuur ontvangen. Ik ben van plan om dat terug te boeken, want dat eerste bedrag is geen bedrag voor een maand, dus dat zou ik wel graag gespecificeerd zien. Ik had al contact opgenomen en ze een ultimatum gesteld, en wel wat gehoord, maar niet de gevraagde contactgegevens en factuur. Ik weet niet eens mijn klantnummer. :')

[ Voor 49% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-09-2014 09:20 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Arfman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:30:
Ik denk dat ik maar eens ervaringen van mensen in de buurt afwacht. Ik heb nog even geGoogled naar ervaringen met Caiway en die zijn ook niet allemaal louter positief, om het maar eens zacht uit te drukken. Jammer dat er met glasvezel opnieuw een monopolie wordt gecreëerd.
Ik heb jaren lang prettig gebruik gemaakt van Ziggo. Nu ik Caiway heb, wauw wat een verademing. Nog geen downtime gehad, geen resettende modem, 400+ mbit verbinding (Gemiddeld zo'n 430, up en down!)

Enige dat je niet zou kunnen doen is de app gebruiken. Verder TV bij Ziggo laten (Caiway dus bestellen zonder TV, alleen internet+bellen). Dan werkt alles dikke prima, dan kijkt je vriendin toch op de RTL gemist app oid :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Kecin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:41:
[...]

Ik heb jaren lang prettig gebruik gemaakt van Ziggo. Nu ik Caiway heb, wauw wat een verademing. Nog geen downtime gehad, geen resettende modem, 400+ mbit verbinding (Gemiddeld zo'n 430, up en down!)

Enige dat je niet zou kunnen doen is de app gebruiken. Verder TV bij Ziggo laten (Caiway dus bestellen zonder TV, alleen internet+bellen). Dan werkt alles dikke prima, dan kijkt je vriendin toch op de RTL gemist app oid :P?
Ik zal het eens overleggen. Mij boeit TV geen zak, als ik maar alle Discovery's in HD heb, maar zij zit al die vrouwenzenders te kijken (E Entertainment e.d.) dus ik ben bang dat, tenzij Caiway dat kan leveren, ik een veto aan m'n broek krijg :P

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:45

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Arfman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:41:

Ik zal het eens overleggen. Mij boeit TV geen zak, als ik maar alle Discovery's in HD heb, maar zij zit al die vrouwenzenders te kijken (E Entertainment e.d.) dus ik ben bang dat, tenzij Caiway dat kan leveren, ik een veto aan m'n broek krijg :P
Gewoon glasvezel erbij nemen en Ziggo downgraden naar het goedkoopste abonnement ;)

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Jaap-Jan schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:17:
Ik had Cogas gebeld over wanneer ik glasvezel kon aanvragen, maar in dat gesprek kwam ook naar voren dat ze wel graag meerdere aanbieders willen hebben, maar dat tot nu toe alleen met Caiway afspraken hebben. Het is dus wel een monopolie op dit moment, maar Cogas zou dit wel graag anders zien. :)

Cogas zelf is, bij mij in ieder geval, ook niet helemaal zonder problemen. Ik had televisie aangevraagd en ze beginnen ineens geld af te schrijven. :X Tot op de dag van vandaag heb ik geen contract of wat dan ook ondertekend en geen factuur ontvangen. Ik ben van plan om dat terug te boeken, want dat eerste bedrag is geen bedrag voor een maand, dus dat zou ik wel graag gespecificeerd zien. Ik had al contact opgenomen en ze een ultimatum gesteld, en wel wat gehoord, maar niet de gevraagde contactgegevens en factuur. Ik weet niet eens mijn klantnummer. :')
Dat is vreemd. Cogas beheert het netwerk niet meer, die is volkomen uit beeld. Caiway beheert nu ook het COAX-netwerk. Vreemd overigens dat Caiway kan en mag bepalen welke aanbieders er op mogen.

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:45
Hallo allemaal,

Hier ook inmiddels glasvezel aangevraagd. Het 200/200 alles in 1 glas zonder iptv dus gewoon met coax televisie aansluiting, woon in Almelo, ik zal mijn ervaring delen tot nu toe.

17/9 alles aangevraagd via de website, direct een bevestigingsmail terug.

19/9 om 9.00 uur een sms dat mijn bestelling is verwerkt en binnen enkele dagen het installatiepakket word verzonden.

19/9 om 12.31 uur een sms dat het installatiepakket onderweg is, nou dat is snel.

20/9 om 12.15 uur het installatiepakket ontvangen, 3 dozen , 1 met een modem 1 met een hd ontvanger en 1 met de wifi router.

20/9 na het lezen van de installatiehandleiding staat er dat je moet wachten met installeren totdat je een bevestigingsbrief hebt gehad met de datum van installeren.
Deze brief heb ik dus nog niet gehad.

20/9 de helpdesk van caiway gebeld en na een kwartier wachten en een excuus van hun gevraagd hoe het zat met de activatie, zeer vriendelijke medewerker deelde me mee dat mijn aansluiting nog niet gepatched was, dus nog niet geactiveerd.
Ook deelde hij mee het voorkomt dat de bevestingsbrief later komt dan het installatiepakket.
Hij vertelde verder dat het meestal 5 werkdagen na ontvangst van het pakket de verbinding moet werken.
Welk telefoonnummer ik krijg en wat mijn inloggegevens zijn, hoe ik mijn email moet gaan aanmaken, blijft tot nu toe even gissen.

26/09/2014een sms gehad dat de aansluiting gereed is, alles aangesloten en het werkt perfect, goede snelheid, ruim boven de beloofde 200/200

[ Voor 4% gewijzigd door danjan2411 op 26-09-2014 20:33 ]

• Jaap-Jan
Erikrijnders schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:48:
[...]

Dat is vreemd. Cogas beheert het netwerk niet meer, die is volkomen uit beeld. Caiway beheert nu ook het COAX-netwerk. Vreemd overigens dat Caiway kan en mag bepalen welke aanbieders er op mogen.
Dat was wel ergens aan het begin van het jaar, toen de glasvezelkabel in mijn huis was gevoerd. Ik wist niet dat de situatie veranderd was.

Begrijp ik ook meteen waarom het zo'n bende is qua facturen. :X

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Per 1-1-2015 is het allemaal Caiway. Geduld... Weg prutsers van Ziggo

[ Voor 20% gewijzigd door jeroen028 op 20-09-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Waar haal je die wijsheid vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Die geruchten heb ik al eerder gehoord deze week. Schijnt (schijnt!) dat Cogas en Ziggo niet meer met elkaar samen (willen/kunnen) werken en dat alles van 1-1-2015 Caiway wordt. Ik ben benieuwd, lijkt me een redelijke klus om in 3 maanden te klaren en ik vraag me af wat er dan met zenders zoals E Entertainment gebeurt die niet via Caiway worden doorgegeven (kan het iig. niet vinden op hun website). Zal m'n vriendin niet leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Het is ook wel raar dat Ziggo het COAX-pakket moet doorgeven. Aan de andere kant lijkt het me logisch dat Caiway alles in handen wil hebben, om zo geen gedoe meer te hebben over het pakket dat via COAX loopt en over tweede en derde televisies. Caiway zal dan toch af moeten van die extra bijdrage voor tweede en derde aansluiting anders hebben ze een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E Entertainent geeft Caiway wel door hoor. Op kanaal 133, E POp of Culture heeft het kanaal tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622490

Kecin schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:24:
Tot nu toe is de verbinding hier rete-stabiel, ping van 3ms, meer dan 400mbit up/down constant. Meer dan 20 clients constant verbonden. Supersnel, props voor Caiway ondanks de wat matige startperiode :).
Nick, kun jij eens een paar speedtestjes voor me doen op de server van CAIWAY (https://www.caiway.nl/sit...nternetsnelheid/speedtest) en me daar eens wat screenshots van sturen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Anoniem: 622490 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:09:
[...]

Nick, kun jij eens een paar speedtestjes voor me doen op de server van CAIWAY (https://www.caiway.nl/sit...nternetsnelheid/speedtest) en me daar eens wat screenshots van sturen? ;)
Hey Erik,

Zeker, zie DM :)
Arfman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:41:
[...]

Hier net zo. Gewoon alles in 1 opzeggen bij Ziggo en alleen TV/Smartcards actief laten (wel even aangeven bij de helpdesk bij opzeggen, maar volgens mij blijft die altijd actief op de lijn. Hoogstens een heractivatie via de site van Ziggo). Zo heb ik het nu geregeld, kan op I-TV ook nog gewoon afleveringen/films kopen enzo. Krijgen we gewoon een factuur van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-04 20:19
Mensen, van de week heb ik een brief thuis gekregen m.b.t. het aansluiten van de glasvezel binnen ons huis.
Uiteraard gaan we gewoon voor de meterkast i.v.m. de kabels door het huis.

Nu zijn hij dat er al een kabel ligt, de coax. De beste man vertelde me in het kort dat er een extra vezel door de coax wordt geschoten en deze wordt dus gebruikt voor de glasvezel. Echter, waarom zie ik dan bij alle huishoudens in Almelo en omstreken een gele glas kabel uit de grond steken. Zit hier dan maar één vezel o.i.d. in?

Heeft iemand wellicht interessant naslag werk met betrekking tot de techniek van glas.

Alvast heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Klopt het dat je (1) een brief hebt dat je glasvezelkabel wordt ingevoerd in huis en (2) dat er later iemand aan de deur kwam hebt die iets zei over COAX en dat je glasvezelkabel daardoorheen geschoten zou worden?

Die gele dingen die je overal ziet is inderdaad de buitenmantel van de kabel. Daarbinnen bevindt zich een tweetal glasvezeladers, verpakt in een omhulsel. Die gele kabel wordt naar binnen gevoerd en in de woning (meestal de meterkast) afgemonteerd op een FTU.

De groene coax- kabel heeft een ruimte voor glasvezel. Wat wel zou kunnen is dat hij door dezelfde buis als de COAX- kabel wordt gelegd, maar bij mij werd er gewoon een gat geboord.

Waarschijnlijker is echter dat dit een wanhoopsactie van een kabelboer is. Ze claimen vaak dat het grootste deel van het kabelnetwerk al uit glasvezel bestaat (klopt ook), en alleen de laatste meters (vanaf de wijkkast tot de woning uit COAX bestaat). Daarna durven sommige provider de claim te maken dat kabel al glasvezel is, of net zo snel. De waarheid is dat ze de hete adem van de glasvezelboeren voelen en bang zijn om klanten te verliezen, omdat glasvezel wel degelijk sneller is. True: voor veel mensen is de kabel snel genoeg, maar het wordt, bijvoorbeeld door Ziggo wel heel simpel voorgesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-09-2014 22:22 ]

• consono_md110
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 15:17
consono_md110 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:29:
Ik heb inmiddels bericht van Caiway dat ik een creditfactuur krijg voor de twee maanden die ik teveel voor de kabelaansluiting heb betaald.
Netjes afgehandeld.
Eind augustus maar eens een mail richting Caiway waar de creditfactuur bleef. Na een week geen antwoord, dus een herinneringsmail. Daags erna een reactie dat het niet bekend was wanneer de creditfactuur zou komen, men ging het navragen. Enkele dagen later een mail dat ik de incasso maar moest laten storneren :?
Vreemde manier van een creditfactuur. Maar goed, de boel is terug gehaald. Kijken of dit goed gaat of dat m'n coax-signaal straks op zwart gaat en ik verplicht via de Entone moet kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
jeroen028 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:05:
Per 1-1-2015 is het allemaal Caiway. Geduld... Weg prutsers van Ziggo
Bron graag

Dus dan zijn jullie ook je WIFI spots gelijk kwijt?

• Jaap-Jan
Die ben je al kwijt als je internet van Caiway neemt (en internet van Ziggo opzegt, uiteraard).

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap-Jan op 27-09-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 10:52
Kan iemand bevestigen dat het per 1-1-2015 caiway wordt... en ziggo einde verhaal is

Ik hoor hier namelijk ook die verhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davides
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-04 12:43
D3LTA schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:18:
Kan iemand bevestigen dat het per 1-1-2015 caiway wordt... en ziggo einde verhaal is
nee die roddel klopt waarschijnlijk niet, want er is nergens een bron voor te vinden. De datum van 1-1-2015 wordt waarschijnlijk verward met het volgende:

Bij de deal tussen CIF en Cogas in 2012, was afgesproken dat CAIW per 1 januari 2015 het
'Cogas Kabeltelevisie BV' zou overnemen. Maar vervolgens werd eind 2013 afgesproken om de overnamedatum naar voren te halen. Uiteindelijk heeft CAIW (met terugwerkende kracht) al per 1 juli 2013 Cogas Kabeltelevisie BV overgenomen.

Voor klanten werd deze overname overigens pas zichtbaar toen Cogas kabeltelevisie BV per 1 juli 2014 haar naam veranderde in Caiway Kabeltelevisie BV.

Bron: Omroep Almelo - Verkoop aandelen levert Cogas miljoenen op

Jaap-Jan schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:17:
Ik had Cogas gebeld over wanneer ik glasvezel kon aanvragen, maar in dat gesprek kwam ook naar voren dat ze wel graag meerdere aanbieders willen hebben
Nog een reden dus waarom Cogas niet zal breken met Ziggo. Cogas heeft nu Caiway (op FttH) en Ziggo (op HFC) als providers. Ze zeggen recent tegen Jaap-Jan juist meer providers te willen, niet minder.

Ik ga dit soort roddels dus alleen geloven als er een bronvermelding bij staat. Zie ik graag verschijnen.

[ Voor 30% gewijzigd door davides op 01-10-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Het klopt dat ze (nog) in onderhandeling zijn met Ziggo. Zo lang dat loopt hoor je als consument niks.
Geduld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
jeroen028 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:55:
Het klopt dat ze (nog) in onderhandeling zijn met Ziggo. Zo lang dat loopt hoor je als consument niks.
Geduld!!
Bron graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Heb je een pb bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
en de rest mag het niet weten jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
[b]davides schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:52:
(..)
Nog een reden dus waarom Cogas niet zal breken met Ziggo. Cogas heeft nu Caiway (op FttH) en Ziggo (op HFC) als providers. Ze zeggen recent tegen Jaap-Jan juist meer providers te willen, niet minder.
Het was geen recent telefoontje. Ergens eind mei had ik gebeld, nadat de glasvezelkabel in mijn huis was aangelegd. Staat ook in dit topic. :)
rudy10 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:44:
en de rest mag het niet weten jeroen
Kennelijk niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-10-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neem dat meer providers maar met een grote zak zout.
CIF riep en roept dat al jaren, maar nog steeds alleen Caiway op hun netwerk.

Wel krijgen we volgend jaar eindelijk meer zenders op het tablet bij Caiway.

Werd tijd !!!

http://www.totaaltv.nl/ni...ers-op-tweede-scherm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
jeroen028 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:15:
[...]

Heb je een pb bericht gestuurd.
Waarvoor dank. Volgens mij voldoende bevestiging dat er iets gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat gaat er allemaal veranderen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Omdat ik nu over dezelfde informatie beschik wil dat niet zeggen dat ik ga roeptoeteren.
Gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy10
en waarom ga je dat niet roeptoeteren.
je krijg de info ook van een ander en dan te gaan zeggen nee dat ga ik niet roeptoeteren. kinderachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:21
Jeroen028 maakt zelf ook gebruik van Caiway in Krimpen/Loenen, vraag me ook af waarom hij dan info uit het Cogas gebied zou hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Die info is er, geloof me. Dat wil nog niet zeggen dat we hier alles maar gaan roeptoeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeroen heeft meestal betrouwbare informatie. Ben ook nieuwsgierig nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Nu online
Het lijkt wel een schoolplein zo.

De bedoeling van een forum zoals tweakers is dat je informatie DEELT. Niet geheimzinnig doen. Maar bronnen vrijgeven. Open discussiëren. Dat is de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Volgens mij is dat gedaan.... Er wordt gevraagd om bronnen. Die zijn zeker na enig speurwerk te vinden. Echter wil dat niet zeggen dat 1 januari al een feit is. Zoals al aangeven willen Ziggo en Caiway qua COAX van elkaar af. Dat wil zeggen dat beide partijen het onwenselijk vinden dat Caiway glas aanbiedt en Ziggo voor COAX moet zorgen in het Cogas-gebied. De rest is een centenkwestie en ook richting de klanten moet er iets gebeuren denk aan:
- tweede en derde smartcard gratis zonder huur.
- Zendervolgordewijzigingen en opnieuw plaatsen van zenders in de streams van Caiway moet zo soepel mogelijk gaan, zonder dat de klant hier te veel van merkt.
- Tweede scherm met alle zenders
- Fox Sports Go app beschkbaar blijven
- Fox Sport ook bij Caiway volledig in HD inclusief zender nummer 6
- Apparatuur moet gemakkelijk te handhaven zijn voor COAX. Dus geen nieuwe decoders en CI+-modules, wellicht gratis nieuwe smartcards.
- Wat gebeurd er met het mailadres van Ziggo? Valt deze mee te nemen?
- Gemakkeljke overgang van het telefoonnummer en nieuw glasvezelmodem zonder dat de klant toestanden heeft.

Kortom een dergelijke ingreep is nog niet zo maar gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-10-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Nu online
Niet slecht bedoelt maar. Deel die informatie/bronnen dan. Er zijn nu meerdere mensen die er om vragen.

De problematiek is volgens mij bij iedereen bekend. De komende stappen en toekomst niet.
Ik heb zelf gisteren en vanmorgen naar bronnen gezocht, helaas is niks te vinden.

Wil je de bronnen niet delen. Doe dan niet geheimzinnig.

*niet specifiek tegen/voor Erik. :)

[ Voor 5% gewijzigd door internet4me op 04-10-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
z

[ Voor 99% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-10-2014 15:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 59 Laatste