Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
@VraagInShared als nieuwe klant vroeg ik me af welke dag de incasso plaatsvindt ivm persoonlijke administratie. Alvast bedankt - 25 Mar
InShared Vraagbaak
@VraagInShared
@Mink Goedemorgen, de 1e keer zal de premie rond 7 april geincasseerd worden, daarna altijd rond de 5e van de maand
Dat zou juist extreem onterecht zijn. Je hebt een overeenkomst en die moet gewoon nagekomen worden. Het wel of niet krijgen van de waardebon kan natuurlijk niet afhangen van wat Inshared doet of nalaat, dat zou pas onredelijk zijn.DrsBos schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:02:
Ik heb zo'n idee dat de 75 euro bon niet meer geleverd gaat worden als je binnen een maand hebt opgezegd. Kan in mijn Inshared namelijk geen spoor meer van mijn opgezegde Rechtsbijstandverzekering vinden. Ach, misschien ook niet meer dan terecht
Of de mensen die wel blijven krijgen 2 bonnenharibold schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:05:
[...]
Dat zou juist extreem onterecht zijn. Je hebt een overeenkomst en die moet gewoon nagekomen worden. Het wel of niet krijgen van de waardebon kan natuurlijk niet afhangen van wat Inshared doet of nalaat, dat zou pas onredelijk zijn.
Als het goed is heb je "beloningspunten" ontvangen. (zichtbaar in je verzekeringsmap)DrsBos schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:02:
Ik heb zo'n idee dat de 75 euro bon niet meer geleverd gaat worden als je binnen een maand hebt opgezegd. Kan in mijn Inshared namelijk geen spoor meer van mijn opgezegde Rechtsbijstandverzekering vinden. Ach, misschien ook niet meer dan terecht
Als je verder geen verzekering heb bij Inshared, moet dat (extra) bewijs zijn dat je daadwerkelijk bij hun verzekerd was (buiten de correspondentie die je verder natuurlijk ook heb ontvangen/opgeslagen)?
Ik heb overigens zelf ook nog geen factuur klaar staan in mijn verzekeringsmap
Contact met de helpdesk gehad en deze geven aan dat deze dit weekende zichtbaar moet zijn.
Verwijderd
ik heb dezelfde mail van mijn WA autoverzekering die 01/04 in gaat. Je betaald vooraf van de 26e van de maand tot de 25e staat erin.IUser schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 06:47:
Heb email met factuur notificatie en incasso opdracht
nu is wachten op de code...
Ben benieuwd hoe die Wehkamp code binnen komt.
Inmiddels is bij mij een factuur binnengekomenfreestyler2 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:57:
[...]
Als het goed is heb je "beloningspunten" ontvangen. (zichtbaar in je verzekeringsmap)
Als je verder geen verzekering heb bij Inshared, moet dat (extra) bewijs zijn dat je daadwerkelijk bij hun verzekerd was (buiten de correspondentie die je verder natuurlijk ook heb ontvangen/opgeslagen)?
Ik heb overigens zelf ook nog geen factuur klaar staan in mijn verzekeringsmap
Contact met de helpdesk gehad en deze geven aan dat deze dit weekende zichtbaar moet zijn.
Als die nog gold (lente/hoera zijn niet meer geldig) wel ja, want de waardebon is een waardeboncode en die kortingscode is weer een andere categorie. Dus je kan met die 7,50/10 euro kortingscode je verzendkosten betalen van 8 euro + de 75 euro bon gebruiken om het product naar keuze echt met korting te krijgenRoncom schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:23:
Zou je naast de waardebon van 75 euro ook nog tegelijkertijd met een waardebon van 7,50 of 10 euro die je regelmatig via de mail krijgt kunnen betalen?
Mirela schreef:
Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?
U schreef:
Hallo, ik was benieuwd wanneer ik mijn 75,- kortingscode van de Wehkamp ontvang
Mirela schreef:
Goed dat u het even vraagt! Heeft u voor mij uw postcode, huisnummer en naam? Dan kan ik even kijken voor u.
U schreef:
.......
Mirela schreef:
Ik zie dat u voor een korte periode een Rechtsbijstandverzekering heeft gehad.
Mirela schreef:
U heeft de verzekering weer beëindigd per 11 maart 2014
U schreef:
Dat klopt. Volgens de voorwaarden die golden tijdens het afsluiten van de verzekering, kom ik dan alsnog in aanmerking voor de Wehkamp actie
U schreef:
Een week later zijn de voorwaarden aangepast om aanmelden en meteen weer opzeggen tegen te gaan
Mirela schreef:
Het klopt dat u nog een Wehkamp Cadeaubon krijgt. U krijgt deze binnen enkele weken na het incasseren van de premie.
U schreef:
Oke, deze code krijg ik dan via de mail toegestuurd?
Mirela schreef:
Dat klopt u krijgt de e-mail vanzelf toegestuurd. In deze e-mail wordt dan de kortingscode vermeld.
U schreef:
Prima, dan wacht ik rustig af. Hartelijk dank!
Bij mij ook :-))IUser schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:29:
Bij mij wordt het 9 april van mijn rek afgeschreven
Nu maar hopen dat ze genoeg bonnen hebben ;-)
INSHARED NEDERLAND B.V. schrijft op 9 april 2014 via het Europees incasso € X.XX af van uw rekening.
Kreeg je dat bericht via de mail?freestyler2 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
[...]
Bij mij ook :-))
Nu maar hopen dat ze genoeg bonnen hebben ;-)
INSHARED NEDERLAND B.V. schrijft op 9 april 2014 via het Europees incasso € X.XX af van uw rekening.
Nee, melding via mijn bank (ING)
van € 75, zoveel mogelijk geld proberen te maken in waarde of in producten.xxxneoxxx schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:52:
Doet Wehkamp ook verzekeringen? Misschien korting op een verzekering. Wel eentje waarbij je een waardebon krijgt uiteraard.
Haha wie durft het aan ??

Heeft iemand ervaring met het bijschrijven van het saldo naar je wehkamp account? Vroeger kon je dit gewoon doen door de code tijdens bestellen in te vullen en dan weer terug te gaan maar dat werkt volgens mij niet meer. Heb nog een betaling openstaan bij wehkamp dus zou wel handig zijn
Een babyfoon:).freestyler2 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:25:
Mocht de waardebon binnenkomen, hebben jullie al enig idee wat jullie er dan mee gaan kopen??
geld hier ook afgeschreven maar ook nog geen bon ontvangen.nico445 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:19:
Geld is hier inmiddels ook afgeschreven , hopelijk komt de bon vandaag nog.
Heeft iemand ervaring met het bijschrijven van het saldo naar je wehkamp account? Vroeger kon je dit gewoon doen door de code tijdens bestellen in te vullen en dan weer terug te gaan maar dat werkt volgens mij niet meer. Heb nog een betaling openstaan bij wehkamp dus zou wel handig zijn
Goedemorgen, ik zou graag willen weten wanneer ik de Wehkamp kortingsbon kan verwachten? De incasso heeft gisteren plaatsgevonden maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen.
Marjolein schreef:
Dat klopt, we kunnen op dit moment nog niet zien of alle incasso's succesvol zijn geweest. Vandaar dat het iets langer duurt. Naar verwachting wordt de bon deze week of begin volgende week verstuurd.
We moet nog even geduld hebbenBedankt voor uw mail. Goed dat u dit navraagt!
We begrijpen dat u graag wilt weten wanneer u de Wehkamp cadeaubon ontvangt. U wilt natuurlijk graag shoppen!
Binnen 2 weken na de eerste incasso van de premie voor uw nieuw afgesloten Woonverzekering, ontvangt u de wehkamp.nl cadeaubon vanzelf per e-mail. De bon heeft de vorm van een unieke code, die u ontvangt op het e-mailadres xxxxxxx dat u bij het afsluiten van de verzekering zelf heeft opgegeven. U vindt de voorwaarden van de actie hier: https://www.inshared.nl/verzekeringen/wehkamp_actie
Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, mail ze gerust. Wij helpen u dan graag verder!
Wij wensen u een hele fijne dag!
Da's handig. Wie stort de waarde op jouw rekening?menalert schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:10:
Ik heb alvast een aanbieding gekocht en wanneer ik de bon krijg storten ze de waarde op mijn rekening. Goede service!
Welke aanbieding ;-) ?menalert schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:10:
Ik heb alvast een aanbieding gekocht en wanneer ik de bon krijg storten ze de waarde op mijn rekening. Goede service!
Ben wel benieuwd naar wat medetweakers zoal van deze bon (gaan) kopen...
Ik ben van plan om de Blackberry Q10 te halen. Samen met de cashback vanuit BB en cadeaubon, toch netjes geprijsd.freestyler2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:12:
[...]
Welke aanbieding ;-) ?
Ben wel benieuwd naar wat medetweakers zoal van deze bon (gaan) kopen...
Kijken hoe dat windows draait voor een schijntje
Let wel op:Jadang schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 01:43:
[...]
Ik ben van plan om de Blackberry Q10 te halen. Samen met de cashback vanuit BB en cadeaubon, toch netjes geprijsd.
1.Actieperiode: deze Actie heeft een looptijd van 15 februari 2014 tot en met 31 maart 2014. Inschrijven kan tot en met 14 april 2014, aankoop dient
uiterlijk 31 maart te hebben plaatsgevonden.
Er is een nieuwe actie, wel €50 minder voor de z10freestyler2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:38:
[...]
Let wel op:
1.Actieperiode: deze Actie heeft een looptijd van 15 februari 2014 tot en met 31 maart 2014. Inschrijven kan tot en met 14 april 2014, aankoop dient
http://www.blackberrypromotions.nl/14-0111/
NS FC: SW 2742 0448 8213
Actie is verlengd tot 30 april, dus niks aan de hand. De cashback op de Z10 daarentegen is gehalveerd, maar gelukkig niet op de Q10.freestyler2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:38:
[...]
Let wel op:
Wacht nu de bon af, iemand al ontvangen?
[ Voor 28% gewijzigd door Henri_G op 14-04-2014 11:27 ]
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Vanochtend kreeg ik in de mail een 5 euro waardebon van Wehkamp, die alleen vandaag nog te gebruiken was. Dus wellicht zijn er ook anderen die dit kunnen combineren om nog wat te halen. Zijn er al tweakers die iets uitgekozen hebben?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Musta schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:48:
Ik vraag me af of er een soort houdbaarheidsdatum voor de bonnen is? Denk t niet, maar je weet t maar nooit met Wehkamp. Iemand enig idee?
De code is geldig vanaf 1 april 2014 en is geldig tot 6 maanden na de uitgiftedatum door InShared
Zojuist geprobeerd, om 8 bonnen van €10 aan te schaffen + de code van €5, maar helaas trapt wehkamp daar niet in.
[ Voor 20% gewijzigd door DJustin op 14-04-2014 11:58 ]
*Update
Heb een 42 inch LG 42LN5708 SmartTV besteld, incl. gratis wifi stick en verzenden voor €273,95, geen slechte deal denk ik.
[ Voor 70% gewijzigd door Mvdbeld op 14-04-2014 13:10 ]
Beste meneer
U heeft onlangs een nieuwe verzekering bij ons afgesloten. En dus krijgt u een cadeaubon waarmee u voor €75,- online kunt shoppen bij wehkamp.nl! Gewoon, omdat we het leuk vinden dat u bij ons bent. Op wehkamp.nl shopt u het winkelmandje vol met spullen waar u blij van wordt (ze hebben er meer dan 150.000 artikelen dus dat moet lukken) en bij het afrekenen vult u deze code in:
We zijn benieuwd wat u kiest. Mocht u nou heel blij zijn met uw aankoop, dan kunt u dat altijd kwijt op onze Facebookpagina. Maar dat hoeft natuurlijk niet, u mag er ook in stilte van genieten. Hoe dan ook, veel plezier ermee.
http://www.wehkamp.nl/hui...000&RangeMax=555&LF=Prijs
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja werkt, net via de telefoon laten invoerendennisvdweg schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:04:
Hier ook gekregen en ook een €5 kortingscode van Wehkamp zelf , zouden die samen gaan?![]()
[...]
Hier werkt de bon ook nog niet, de meneer aan de telefoon gaf aan dat het tot wel 24 uur kon duren (na aanmaken). Als hij morgen nog niet werkt ga ik er dus maar even achteraan.M.ichel schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:48:
Ik weet niet of er meer mensen zijn met dit probleem, maar ik heb de bon ontvangen. De code blijkt echter onjuist. Inmiddels gebeld met Wehkamp, die zeggen dat de code nooit is uitgegeven. inshared gaat het nu uitzoeken...
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 14-04-2014 21:06 ]
Keurig gedaan door Inshared, zonder gezeur zich aan de beloofde actie gehouden.
Dat mag ook best even gezegd worden.
Erg netjes idd. Zal ff een berichtje op de facebook pagina achterlaten.ASW1 schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:56:
Ook vandaag de bon in de mail gekregen.
Keurig gedaan door Inshared, zonder gezeur zich aan de beloofde actie gehouden.
Dat mag ook best even gezegd worden.
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 14-04-2014 21:06 ]
-2 Maart afgesloten 12:50uur
-Bromfiets
-1e incasso netjes afgeschreven
Mailtje naar Inshared gestuurd. Hou jullie op de hoogte.
20*350ZO45°
Je bent niet de enige, maar een post vond ik vallen onder "Ik ook, en die zijn niet gewenst"Richard schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:52:
Ik lijk de enige te zijn die zijn bon niet heeft ontvangen
-1e incasso netjes afgeschreven
Mailtje naar Inshared gestuurd. Hou jullie op de hoogte.
Geduld is een schone zaak.
Wou m combineren met 75 euro inshared
[ Voor 19% gewijzigd door Ikpakacties op 14-04-2014 21:50 ]
Blijkbaar zit ik ook niet bij de lichting van vandaag, maar wel positief zo'n snel antwoord. Inderdaad, gewoon geduld!Beste meneer Richard,
Bedankt voor uw mail.
Goed dat u het vraagt.
We hebben gisteren en vandaag de mails verstuurd met daarin de code's. Als het goed is moet u deze binnen krijgen.
We wensen u vast veel plezier met winkelen.
Een fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke groeten,
Van iedereen bij InShared
www.inshared.nl
20*350ZO45°
De code is geldig vanaf 1 april 2014 en is geldig tot 6 maanden na de uitgiftedatum door InShared.Medione1210 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:37:
Ik bewaar de bon wel tot de volgende kortingsdagen. Wehkamp is nu te duur....
"We zien inderdaad dat u een rechtsbijstandverzekering bij ons heeft afgesloten. Dit vinden we natuurlijk heel leuk, maar helaas komt u niet in aanmerking voor de Wehkampkaart.
Mogen we u uitleggen waarom?
U krijgt de bon alleen bij een volledige rechtsbijstandverzekering. U heeft alleen de module ongevallen afgesloten."
Ben Inshared dankbaar
Totaal order was iets van 110euro.
Hummed schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:24:
Past allen trouwens op: als je de code invoert en niet direct afrekent krijg je later problemen als je hem weer probeert in te voeren
Heb ik ook last van gehad. Na het verzilveren van de bon liet ik m'n sessie te lang staan waardoor het verliep. Daardoor werd m'n bon niet meer herkent. Gelukkig heeft wehkamp dit opgelost en het bedrag op m'n rekening gestort.Hummed schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:24:
Past allen trouwens op: als je de code invoert en niet direct afrekent krijg je later problemen als je hem weer probeert in te voeren
krijg nog 4,5 % korting erbij
Is betrouwbaar (in het verleden wel gebruikt), ben ik helaas nu vergeten, had nog 15e gescheeld...tang14 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:15:
wie weet of shopkorting een betrouwbaar bedrijf is ?
krijg nog 4,5 % korting erbij
Om nog eens 15euro (4.5% van totaalbedrag) te krijgen, dien je iets van (na aftrek van de 75euro bon) 333 euro te bestellen. Wat wilde je gaan kopen?Mvdbeld schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:36:
Is betrouwbaar (in het verleden wel gebruikt), ben ik helaas nu vergeten, had nog 15e gescheeld...
Dat klopt, heb een 42 inch LG 42LN5708 SmartTV besteld, incl. gratis wifi stick voor 319 ex verzenden. Helaas shopkorting vergeten, is op dit soort bedragen wel de moeite.EN-IS schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:23:
[...]
Om nog eens 15euro (4.5% van totaalbedrag) te krijgen, dien je iets van (na aftrek van de 75euro bon) 333 euro te bestellen. Wat wilde je gaan kopen?Wasmachine?
Ja kijk, dan is het absoluut het waardMvdbeld schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:40:
Dat klopt, heb een 42 inch LG 42LN5708 SmartTV besteld, incl. gratis wifi stick voor 319 ex verzenden. Helaas shopkorting vergeten, is op dit soort bedragen wel de moeite.
Waarom niet opnieuw bestellen (met shopkorting) en via de het oude bestelnummer terugsturen:>EN-IS schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:13:
[...]
Ja kijk, dan is het absoluut het waardJammer, volgende keer weer!
Oke, niet heel netjes maar het werkt wel
Gisteren en vandaag, zonder ook maar enige tussenkomst van mijzelf de volgende 3 mails ontvangen:
Beste meneer Richard,
Bedankt voor uw mail.
We hebben het even voor u nagekeken en zien inderdaad dat er geen bon naar u is gestuurd. Helaas kunnen we op dit moment niet zien waarom u geen bon heeft gekregen. We zullen het daarom voor u gaan uitzoeken en komen hier later in de week op terug.
Hopelijk heeft u nog even geduld.
Nog een fijne dag!
Beste meneer Richard,
We zouden u nog even een mail sturen over uw bon van de Wehkamp. In onze gegevens zien we dat er een code aan u is toegekend maar dat er iets mis is gegaan bij het versturen van deze code. Nu is de persoon die de codes in kan zien helaas voor u een paar dagen vrij. Hierdoor kan er pas aanstaande dinsdag gekeken worden welke code u had moeten krijgen. We zullen er dan ook voor zorgen dat u dinsdag direct een mail van ons krijgt met de actiecode.
Onze excuses voor alle vertraging.
Wat een enorme service zeg!Beste meneer Richard,
We hebben onverwachts toch nog iemand kunnen vinden die uw actiecode op kon vragen. Uw code is 1239857236526669. Met deze code kunt u toch nog dit weekend nog op zoek naar iets leuks bij de Wehkamp.
We wensen u fijne paasdagen!
Eens kijken of ik er nog wat meer verzekeringen onder ga brengen, want als ze net zo goed zijn in verzekeren als de "aftersales" op acties, dan verdienen ze dat wel!
20*350ZO45°
Ik zou als ik jou was je code ff weghalenRichard schreef op donderdag 17 april 2014 @ 21:37:
@mark-k, actie is allang verlopen.
Gisteren en vandaag, zonder ook maar enige tussenkomst van mijzelf de volgende 3 mails ontvangen:
[...]
[...]
[...]
Wat een enorme service zeg!
Eens kijken of ik er nog wat meer verzekeringen onder ga brengen, want als ze net zo goed zijn in verzekeren als de "aftersales" op acties, dan verdienen ze dat wel!

20*350ZO45°
Omdat de TV inmiddels weer 40e duurder is, was een actie t/m maandag.Medione1210 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:58:
[...]
Waarom niet opnieuw bestellen (met shopkorting) en via de het oude bestelnummer terugsturen:>
Oke, niet heel netjes maar het werkt wel
[ Voor 97% gewijzigd door freestyler2 op 30-04-2014 08:10 . Reden: nvm is al opgelost ]
Niet, pas bij bestelling plaatsen weet je of het werkt, maar niemand gaat je een code op voorhand sturen. Kan je beter op V&A kijken en anders jammer.jantje112 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:39:
Shit, deze actie gemist. Ik zie wat van die bonnen op marktplaats staan, maar hoe kan ik nu controleren of die bon al is gebruikt?
Het is toch ook mogelijk om vast te bestellen en dan te wachten met betalen tot ik de bon heb en die dan van het openstaande bedrag af laten gaan? Of kan de bon alleen bij een bestelling geactiveerd worden?
Edit: toch maar even gewacht tot ik de bon had, want het leek erop dat je zo'n bon alleen bij betalen in kan wisselen.
Leuke actie was dit van Inshared! 75,- vind ik best veel!
[ Voor 25% gewijzigd door Exar op 13-05-2014 23:57 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
€ 75
Ik heb er uiteindelijk €2,30 voor betaald. Beat thatWhySoSerious? schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:07:
Voorschot voor de maand April is vandaag keurig terug gestort, dus heb voor € 6,32 een bon gekregen van
€ 75
Inshared krijgt een pluim voor het netjes afhandelen, dat mag ook weleens gezegd worden
Haha hoe heb je dat gedaan? Ik had een inboedel verzekering.Joosie200 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:56:
[...]
Ik heb er uiteindelijk €2,30 voor betaald. Beat that
Inshared krijgt een pluim voor het netjes afhandelen, dat mag ook weleens gezegd worden
gewoon na een paar dagen opzeggen...ik was ook iets van 2 euro kwijt..WhySoSerious? schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:39:
[...]
Haha hoe hoe je dat gedaan? Ik had een inboedel verzekering.
2013
2010Op 5 mei stuurden wij u een mail, met daarin het goede nieuws over de Jaarbeloning 2013. Voor de derde keer in vijf jaar tijd, hebben we met z'n allen geld overgehouden en is er dus een Jaarbeloning. Van 2% om precies te zijn. Geen torenhoge, maar toch.
Hoeveel krijg ik?
Aantal Beloningspunten: 385
U krijgt terug: € 4.16
2011 en 2012 is er geen Jaarbeloning geweest.Het tweede verzekeringsjaar van InShared zit erop en ons principe werkt! Want omdat u en onze andere klanten er alles aan doen om schade te voorkomen, hebben we minder hoeven uitkeren (74%) dan we hadden gereserveerd (80%). Dat betekent dus dat we 6% ‘over hebben’, wat we weer terug gaan geven. Dat is toch mooi bijna een maandpremie. En dat heeft u allemaal te danken aan…uzelf.
Uw Jaarbeloning
Op 31 december 2010 had u 21 Beloningspunten. Dat is een Jaarbeloning van € 6,78! Dat gaan we met veel plezier zo snel mogelijk op uw rekeningnummer XXXXX storten.
Ik had dus beter op kunnen zeggen, en even die € 75 kunnen incasseren... Leuk dat ze dat van "ons" geld doen...
Volgend jaar dus geen Jaarbeloning, dankzij al die mensen die wel die € 75 incasseren, maar niet betalen aan "de pot". Sowieso schiet het niet erg hard op:
2010: 21 punten = € 6,78
2013: 385 punten = € 4,16
En de premie is ook nog eens verhoogd van € 20,22 naar € 27,41, een stuk meer dan alleen de inflatie.
Het is jullie van harte gegund hoor jongens (en meiden), maar ik vind het van InShared niet zo handig... erg onhandig eigenlijk.... Ik hoop dat ze dat meenemen in hun evaluatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 19-05-2014 23:18 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik had hetzelfde gedaan. Was niet zo tevreden met het product wat ik terugstuurde en kreeg prompt 80 euro op mijn rekening. Natuurlijk vind ik dat niet erg, maar ik had het niet verwacht. Ik had ook nog wel wat willen bestellen bij Wehkamp.DJustin schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:31:
Ik heb een aantal t-shirt gekocht, en daar de waardebon + 5 euro korting gebruikt. De goedkope t-shirts zaten leuk en heb de duurdere weer terug gestuurd. Nu krijg ik eventjes bijna €80 terug gestort van Wehkamp. Ik vind het prima, maar via deze constructie is het mogelijk je bon overal uit te geven, al lijkt dit mij niet "fair". Op deze manier is de bon gewoon inwisselbaar voor geld.
Tot zes maanden na uitgifte (staat ergens in de actievoorwaarden).ASW1 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:14:
Tot wanneer is die bon eigenlijk geldig?
In de email zie ik het er niet bij staan.
Een beetje spanning op z’n tijd houdt het leven leuk. Maar dan wel graag zonder ongelukken. Daarom geven we iedereen, die voor 30 juni een nieuwe auto-, woon- of caravanverzekering bij ons afsluit, 2 GRATIS TICKETS voor pretpark Walibi (t.w.v. €64). Kunt u zonder risico een dagje de snelheidsduivel spelen.
Ook een actie voor bestaande klanten:De wildste achtbanen, wreedste attracties en leukste festivals, houden grote en kleine thrillseekers met gemak een dagje bezig. Wilt u liever met z’n vieren gaan? Dan kunt u er nog 2 tickets voor de prijs van 1 bijkopen.
https://www.inshared.nl/v...hollandactiewalibihollandSpeciaal voor bestaande klanten die wel de adrenaline willen, maar niet de extra verzekering (omdat die al lopen of omdat u helemaal geen caravan heeft), hebben we het volgende geregeld. U kunt tickets bestellen met 50% korting (maximaal 4). Een ticket kost dan €16 in plaats van €32. U krijgt daarover half mei vanzelf een e-mail toegestuurd. Heeft u ons geen toestemming gegeven om u te e-mailen met aanbiedingen en wilt u wel gebruik maken van dit aanbod? Stuurt u ons zelf dan even een mailtje.
Actievoorwaarden:
https://www.inshared.nl/a...den_Walibi_2014_12-05.pdf
[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-06-2014 19:02 ]

Contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp en een nieuwe bon van 75 euro gekregen!
Het is niet de bedoeling om alleen maar te gaan melden dat de bon binnen is. Oftewel: geen "ik ook" posts.
En nee, men mag ook niet proberen bonnen te verkopen op het forum of op V&A.