€ 75 Wehkamp kortingsbon bij afsluiten verzekering InShared

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 13:07
Sluit vóór 17 maart 2014 een auto-, woon-, brommer- of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen & Inkomen) bij Inshared.nl, mag voor €75,- online gaan shoppen bij wehkamp.nl

https://www.inshared.nl/verzekeringen/wehkamp_actie

Bij een goedkope verzekering haal je die € 75 er wel uit en kan je hem na de eerste incasso gelijk annuleren.

*Edit* de voorwaarden zijn nu verandert:
Onder een afgesloten auto-, woon-, brommer-, of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen en Inkomen) wordt een nieuw verzekering verstaan, die binnen de actieperiode is afgesloten, uiterlijk 1 juni 2014 ingaat en ten minste 4 maanden loopt.  Mocht de verzekering binnen 4 maanden na ingangsdatum worden opgezegd, dan hebben wij het recht om €75,- van u terug te vorderen.  Bij het afsluiten van de verzekering hoort u in de laatste stap van de online aanvraag of de verzekeraar uw aanvraag accepteert. De verzekering gaat dan in op de datum die u heeft gekozen.

[ Voor 56% gewijzigd door WhySoSerious? op 03-04-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
dennisvdweg schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:45:
[...]
Sluit vóór 17 maart 2014 een auto-, woon-, brommer- of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen & Inkomen) bij Inshared.nl, mag voor €75,- online gaan shoppen bij wehkamp.nl

https://www.inshared.nl/verzekeringen/wehkamp_actie

Bij een goedkope verzekering haal je die € 75 er wel uit en hoelang duurt zo'n verzekering of kan je het gelijk eindigen naar de eerste incasso? :+
musicfreak schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:51:
[...]

Uit de algemene voorwaarden (gelden volgens mij voor elke verzekering, per soort verzekering zijn er aanvullende voorwaarden, zie bijv. hier):

12. Wanneer stopt uw verzekering?
12.1 U stopt de verzekering
U mag uw verzekering op ieder moment stoppen. Per direct of per een datum in de toekomst. Op die datum
stopt dan uw verzekering. U doet dit online in uw online verzekeringsmap. De premie die u te veel heeft
betaald, storten wij terug op uw rekening.
paulus_01 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:28:
[...]

U kunt als klant van InShared deelnemen aan
deze actie, als u in de actieperiode
online een auto-, woon-, bro
mmer-, of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen &
Inkomen)
van InShared aanvraagt en afsluit

die heb je vast niet gekozen ;)
minkjaah schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:33:
[...]

@VraagInShared Zijn de Wehkamp bonnen voor Rechtshulp Consument, Wonen & Inkomen nog beschikbaar ivm op=op ?

@VraagInShared
@Mink Goedemiddag, zolang we op onze website bij de rechtshulpverzekering nog de Wehkamp-bon tonen, is deze nog beschikbaar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Heb net de algemene voorwaarden van Wehkamp doorgespit; heeft iemand iets kunnen vinden over de stapelbaarheid van de waardebonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:27
Michel242186 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:38:
[...]

maar deze rechtsbijstandverzekering zit op 13 euro...hoe komen jullie dan aan 3.50?
\Er was eentje voor alleen ongevallen, die kost iets van 2,50 zelfs

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:40
wat is nu de goedkoopste verzekering de rechtsbijstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Musta schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:44:
[...]

\Er was eentje voor alleen ongevallen, die kost iets van 2,50 zelfs
maar daar krijg je geen bon bij...

U kunt als klant van InShared deelnemen aan
deze actie, als u in de actieperiode
online een auto-, woon-, bro
mmer-, of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen &
Inkomen) van InShared aanvraagt en afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
De rechtsbijstand moet Consument, Wonen & Inkomen zijn en zit rond de € 14,82, dus denk dat de woonverzekering inboedel de goedkoopste is rond de € 6,35.

[ Voor 21% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-02-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Laatst online: 29-06 19:01
is er ook al acties voor bestaande inshared klanten ? ik heb daar een autoverzekering WA lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gupster schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:46:
is er ook al acties voor bestaande inshared klanten ? ik heb daar een autoverzekering WA lopen.
Stond toevallig op facebook, enkel voor nieuwe afgesloten verzekeringen. Dus voor bestaande die wat nieuws afsluiten.

Dacht even m'n auto te checken, ze geven niet eens all risk op m'n auto en zit dan al duurder dan bij Aegon.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2014 22:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW1980
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-05 12:45
Krijg het niet voor elkaar. Heb Woonverzekering inboedel aangevinkt, alles doorlopen maar op het eind krijg ik de melding "Met deze gegevens kunnen we u niet verzekeren". Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wist niet eens dat je de woonverzekering kon nemen. Heb zelf de duurdere rechtsbijstand genomen. Ik vraag me ook af wanneer ze gaan incasseren. Einde van volgende maand?

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 21:50
Ik wil ook gaan bestellen. Bedoel €13,54 betalen en vervolgens €75 tegoed krijgen komt mij wel goed uit icm de Z10 aanbieding bij Wehkamp. Maar zover ik in de voorwaarden heb gekregen zou ik na de eerste incasso op kunnen zeggen, en vervolgens direct weer kunnen opzeggen. Lijkt mij echter sterk dat ik voor slechts enkele centen een tegoedbon van €75 kunnen krijgen? Morgen maar eens beslissen of ik het ga proberen.

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Hummed schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:43:
Heb net de algemene voorwaarden van Wehkamp doorgespit; heeft iemand iets kunnen vinden over de stapelbaarheid van de waardebonnen?
Het is gewoon een cadeaubon dus net als geld.

Als het een kortingscode was zou je het misschien niet kunnen stapelen maar wel in combinatie met een cadeaubon gebruiken.

Maar Wehkamp heeft echt een bagger website, dus het kan alsnog mislopen.

Ben zelf wekenlang bezig geweest met ze omdat hun website willekeurige dingen doet.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:36

vhal

ಠ_ಠ

Cadeaubonnen kan je trouwens gewoon stapelen bij de Wehkamp. Enige tijd geleden nog gedaan met een aankoop van een wasmachine.

Jammer dat de reis- en annuleringsverzekering uitgesloten zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door vhal op 27-02-2014 07:01 ]

Strava

• Michel242186
minkjaah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 01:49:
Ik wil ook gaan bestellen. Bedoel €13,54 betalen en vervolgens €75 tegoed krijgen komt mij wel goed uit icm de Z10 aanbieding bij Wehkamp. Maar zover ik in de voorwaarden heb gekregen zou ik na de eerste incasso op kunnen zeggen, en vervolgens direct weer kunnen opzeggen. Lijkt mij echter sterk dat ik voor slechts enkele centen een tegoedbon van €75 kunnen krijgen? Morgen maar eens beslissen of ik het ga proberen.
Je kunt gelijk een einddatum opgeven van je verzekering...dus inderdaad na een maand weer opzeggen.

• Hummed
IUser schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:34:
Wehkamp kortingscode

10 euro korting bij een besteding van min 40 euro. Krijg je als nieuwe klant met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

http://www.wehkamp.nl/specials/kortingscode/
Vergeet tzt. deze code (geldig tm 17 maart) en de cashback (bijv shopkorting.nl, ik dacht 4.5%) niet te gebruiken.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-07 15:19

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg je zeker de cadeau bon na een maand of 3

na de eerste incasso dus :)

[ Voor 26% gewijzigd door Christiano007 op 27-02-2014 09:50 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Anoniem: 318712

Ik heb net aangemeld voor de rechtsbijstandsverzekering. Startdatum 28-2. Wanneer het ingegaan is kan je via je online profiel gelijk de einddatum aangeven

• IUser
  • Niet online
Anoniem: 318712 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:06:
Ik heb net aangemeld voor de rechtsbijstandsverzekering. Startdatum 28-2. Wanneer het ingegaan is kan je via je online profiel gelijk de einddatum aangeven
Ik durf nog niet gelijk een einddatum op te geven. Wacht wel totdat ze eerste incasso hebben gedaan.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:52
Hummed schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:44:
[...]

Vergeet tzt. deze code (geldig tm 17 maart) en de cashback (bijv shopkorting.nl, ik dacht 4.5%) niet te gebruiken.
Die 10,- gaat helaas niet op. Dit staat in hun voorwaarden:
"De code is geldig vanaf 1 april 2014 en is geldig tot 6 maanden na de uitgiftedatum door InShared"

Shopkorting kan natuurlijk wel.

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 27-02-2014 11:03 ]

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 21:50
IUser schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:10:
[...]

Ik durf nog niet gelijk een einddatum op te geven. Wacht wel totdat ze eerste incasso hebben gedaan.
Toevallig enig idee hoe snel dat gaat ? Ik zit nl met 3 weken levertijd van Wehkamp en cashback actie...

• WhySoSerious?
bsmpower schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:02:
[...]

Die 10,- gaat helaas niet op. Dit staat in hun voorwaarden:
"De code is geldig vanaf 1 april 2014 en is geldig tot 6 maanden na de uitgiftedatum door InShared"

Shopkorting kan natuurlijk wel.
Afbeeldingslocatie: http://roelfina.net/images/2011-04/kikker.png

[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-02-2014 11:18 ]

• bsmpower
Haha, ja blijkt het een 1 april grap te zijn en zitten wij allemaal met een Inshared verzekering :)

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 03:41
Inboedel kost hier 14,35

Type woning veranderen veranderd de prijs wel, een appartement is 11,99 en een vrijstaande woning 22,29

Wel of geen kinderen, 1 of 2 volwassenen, huren of eigenaar, dat maakt allemaal geen verschil

Hoe kom je aan 6,35?

• WhySoSerious?
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:27:
Inboedel kost hier 14,35

Type woning veranderen veranderd de prijs wel, een appartement is 11,99 en een vrijstaande woning 22,29

Wel of geen kinderen, 1 of 2 volwassenen, huren of eigenaar, dat maakt allemaal geen verschil

Hoe kom je aan 6,35?
Bouwjaar, maakt dat wat uit?

• TWeaKLeGeND
Ja, 50 jaar nieuwer huis zou me 11,68 inboedel kosten ipv 14,35

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:37
ik kom op 8,49 voor mijn appartementje

• WhySoSerious?
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:35:
Ja, 50 jaar nieuwer huis zou me 11,68 inboedel kosten ipv 14,35
Misschien geboorte datum of je woont in een criminele buurt :+

Ik heb dit ingevuld:

Geboortedatum: 26-09-1985
Gezinssamenstelling: 2 volwassenen zonder kinderen
Bouwjaar: 1951
Type woning: Appartement / etage / flat
Type pand: Geen bijzonderheden
Soort dakbedekking: Dakpannen
U bent: Huurder

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-02-2014 11:45 ]

• TWeaKLeGeND
Zal wel woonplaats zijn, het is hier een rustige nette buurt, maar het is wel randstad, zelfde gegevens in willekeurige straat in Veendam: 7,38

Dorp net buiten de randstad maar in een wijk vol junks etc. : 9,30

Adres aan andere kant van de stad blijft ook 14,35
Adres in villawijk in de stad met enkel woningen van 600k+ blijft 14,35
Adres naast politiebureau: 14,35

Duidelijk dus

[ Voor 73% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 27-02-2014 12:00 ]

• zokiz
  • Laatst online: 03-07 14:01
De truc is natuurlijk dat ze hopen dat er veel mensen een verzekering afsluiten en omdat ze maar een beperkt aantal bonnen hebben er niet genoeg bonnen aanwezig zijn.

• TWeaKLeGeND
Ze stellen dat je moet opschieten omdat de bonnen anders opraken, als ze je nog aansporen om op te schieten omdat de bonnen opraken en de bonnen feitelijk al op zijn, dan is dat gewoon oplichting uiteraard.

Je kan er van uit gaan dat ze wehkamp niet de volle 75 euro moeten betalen, eerder een kleine 60 euro. Dat is exclusief BTW nog geen 50 euro.

Ze betalen al geruime tijd 40-80 euro per aangesloten verzekering uit aan affiliates.

Ze zijn er dus echt niet op uit om je geen bon meer uit te leveren, het is gewoon hun normale business model, normaal krijgt een dealer/reseller/vergelijkersite die 40-80 euro. Nu krijgt de consument gewoon 50 euro. Deze actie kost ze niks meer dan 'normaal'.

[ Voor 54% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 27-02-2014 12:04 ]

• bsmpower
Hierboven is een chat gesprek geplaatst met Inshared waarin wordt gezegd dat er aanwezig bonnen zijn zolang ze er mee adverteren bij de desbetreffende verzekeringen. Daar ga ik dan ook even vanuit.

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
Hier een rechtsbijstand afgesloten. :) Inboedel zou goedkoper geweest zijn, maar het laatste venstertje m.b.t. het opzeggen van je huidige inboedel verzekering stond mij niet zo aan. Ah well, die 15 euro, zorgt er toch voor dat ik netto 60 euro tegoed krijg. Als het goed is dan. :)

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Snap eigenlijk niet zo goed waarom je voor zo'n bon (kortstondig) een verzekering af zou sluiten, net als die 50 op een nieuwe creditcardactie. Bij een verzekering gaat het mij ten eerste om de prijs-dekkingskwaliteit. Van de week nog de auto verzekerd en dan is 50 euro shopkorting leuk, maar zou het niet anders doen vanwege zo'n bon. Gaat ook allemaal het register in van de verzekeraard en het zou me niks verbazen als je na meerdere kortstondige deelnames een vlaggetje krijgt wat het lastiger maakt later weer wat af te sluiten.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

sambalbaj schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:58:
Snap eigenlijk niet zo goed waarom je voor zo'n bon (kortstondig) een verzekering af zou sluiten, net als die 50 op een nieuwe creditcardactie. Bij een verzekering gaat het mij ten eerste om de prijs-dekkingskwaliteit. Van de week nog de auto verzekerd en dan is 50 euro shopkorting leuk, maar zou het niet anders doen vanwege zo'n bon. Gaat ook allemaal het register in van de verzekeraard en het zou me niks verbazen als je na meerdere kortstondige deelnames een vlaggetje krijgt wat het lastiger maakt later weer wat af te sluiten.
Je zult best worden opgeslagen in zo'n register, maar ze zullen je nooit mogen weigeren in de toekomst omdat je een "korte" verzekering heb afgesloten, kan best zijn dat je het er niet mee eens bent dat je vrouw/man die verzekering heeft afgesloten om maar een voorbeeld te noemen...

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Nostordici
  • Laatst online: 29-06 16:34
Zijn er geen verborgen kosten btw? Bij het afsluiten van een verzekering moet je toch ook assurantiebelasting betalen of zit dat er al bij in? Nu zal t op zo'n klein bedrag niet veel zijn, maar wel iets om rekening mee te houden.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

de prijs is what you see is what you get

"Alle genoemde prijzen zijn in euro's inclusief assurantiebelasting. En exclusief het geld dat u achteraf misschien terugkrijgt in de vorm van Jaarbeloning."

bron: https://www.inshared.nl/rechtsbijstand/aanvragen

[ Voor 0% gewijzigd door freestyler2 op 27-02-2014 13:24 . Reden: typo ]

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 07:53
€4.01 per maand voor mijn snorfiets. Is wel goedkoper als de verzekering die ik nu heb :+

• Nostordici
  • Laatst online: 29-06 16:34
Hoelang moet je minimaal verzekerd blijven voor die wehkamp bon? Sommige mensen hebben het over een maand, maar zo scherp is het toch niet? Dan sluit je voor 3,50 rechtsbijstand af en na een maand opzeggen???

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Nostordici schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:32:
Hoelang moet je minimaal verzekerd blijven voor die wehkamp bon? Sommige mensen hebben het over een maand, maar zo scherp is het toch niet? Dan sluit je voor 3,50 rechtsbijstand af en na een maand opzeggen???
3,5 rechtsbijstand is niet mogelijk om in aanmerking te komen voor de korting bon van Wehkamp, je moet minimaal "Rechtshulp consument, wonen & inkomen " en die is minimaal 13,-

Opzegtermijn is per maand, na eerste incasso krijg je Wehkamp code, staat in de voorwaarden en anders gebruik je je rechtsbijstand verzekering om dit conflict op te lossen ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door freestyler2 op 27-02-2014 13:39 ]

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Woon of vervoersmiddel verzekering is inderdaad goedkoper dan 13 eu, maar let wel dat je hierbij verplicht bent om je lopende verzekering op te (laten) zeggen.... (2x verzekeren voor 1 object mag namelijk niet)

Anoniem: 318712

Opzegtermijn is per maand, na eerste incasso krijg je Wehkamp code, staat in de voorwaarden en anders gebruik je je rechtsbijstand verzekering om dit conflict op te lossen ;-)
hahaha dat dacht ik ook 8)7

• TehHermit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-06 01:05
Zo eventjes voor 13.61 een rechtbijstand verzekering aangevraagd. Ingangsdatum 28-02-2014

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Zijn er ook mensen die het hebben aangedurfd om deze direct al op te zeggen? of wachten ze eerst tot ze de kortingscode hebben ontvangen? zo nee, zit je er dan niet gelijk 2 maanden aan vast?

[ Voor 16% gewijzigd door freestyler2 op 27-02-2014 14:55 ]

Anoniem: 572916

Tja. de verzekering een poot uitdraaien,
en zomaar 60/70 euro verdienen.
Wie wilt dat nou niet?

Ik.
Als je dolt met financiële instellingen, verlies je het altijd.
Helemaal als je ze een poot uitdraait.
Waar telefoonsaabieders, en banken het BKR hebben,
Werken verzekeraars ook met elkaar samen.

Als je daar eenmaal negatief in het register komt,
Of een verzekeraar je besluit de weigeren of je verzekering beindigd,
Wordt het een stuk moeilijker je te laten verzekeren in de toekomst.

En een verzekering heb je nodig, of is zelfs verplicht.
Dus ik sla deze actie even over.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Wie heeft het over een poot uitdraaien. Je kan toch prima een verzekering afsluiten voor een jaartje. Zoiezo in mijn geval goedkoper dan bij de Hema voor een autoverzekering. Echter de voorwaarden zijn altijd lastig te vergelijken, dus heb er eigenlijk al geen zin meer in :P

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

FlyEragon schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:12:
Wie heeft het over een poot uitdraaien. Je kan toch prima een verzekering afsluiten voor een jaartje. Zoiezo in mijn geval goedkoper dan bij de Hema voor een autoverzekering. Echter de voorwaarden zijn altijd lastig te vergelijken, dus heb er eigenlijk al geen zin meer in :P
Jaartje? maandje zul je bedoelen ;-)

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:26
TehHermit schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:49:
Zo eventjes voor 13.61 een rechtbijstand verzekering aangevraagd.
Prijzig hoor.
Mijn rechtshulp ongeval is maar € 2,42 :P

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ASW1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Prijzig hoor.
Alleen jij krijgt geen kortingsbon van de Wehkamp ;-)
maar dat was natuurlijk ook niet de bedoeling?

• TehHermit
ASW1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Prijzig hoor.
freestyler2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:37:
[...]

3,5 rechtsbijstand is niet mogelijk om in aanmerking te komen voor de korting bon van Wehkamp, je moet minimaal "Rechtshulp consument, wonen & inkomen " en die is minimaal 13,-

• ASW1
Rechtshulp ongeval valt gewoon onder de categorie "Rechtshulp consument, wonen & inkomen ".

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ASW1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:21:
Rechtshulp ongeval valt gewoon onder de categorie "Rechtshulp consument, wonen & inkomen ".
Keuze mogelijkheden:
Rechtshulp Consument, Wonen & Inkomen 13,61
Rechtshulp Familie & Vermogen 3,33
Rechtshulp Ongeval 2,42

Algemene voorwaarden:
U kunt als klant van InShared deelnemen aan deze actie, als u in de actieperiode
online een auto-, woon-, brommer-, of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen &
Inkomen) van InShared aanvraagt en afsluit.

[ Voor 30% gewijzigd door freestyler2 op 27-02-2014 15:24 ]

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58
Iemand enige idee welke verzekering ik het beste kan afsluiten als thuiswonende student :P?

[ Voor 7% gewijzigd door nanoChip op 27-02-2014 15:25 ]

• ASW1
freestyler2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:23:
[...]

Keuze mogelijkheden:
Rechtshulp Consument, Wonen & Inkomen 13,61
Rechtshulp Familie & Vermogen 3,33
Rechtshulp Ongeval 2,42

Algemene voorwaarden:
U kunt als klant van InShared deelnemen aan deze actie, als u in de actieperiode
online een auto-, woon-, brommer-, of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen &
Inkomen) van InShared aanvraagt en afsluit.
En jij dacht, ik neem gewoon de duurste van de drie? Waarom heb je ze niet allemaal genomen?

• TehHermit
nanoChip schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:24:
Iemand enige idee welke verzekering ik moet afsluiten als thuiswonende student :P?
Rechtshulp Consument, Wonen & Inkomen

Die heb ik genomen als mede-thuiswonende student(die hopelijk binnenkort op kamers gaat).

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ASW1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:25:
[...]

En jij dacht, ik neem gewoon de duurste van de drie? Waarom heb je ze niet allemaal genomen?
ASW1 niet dat ik je niet geloof, maar kan iemand dit bevestigen?

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
Auto: 12 euro per maand duurder. Dat gaan we dus mooi even niet doen.
Motor zou waarschijnlijk wel rendabel zijn, maar die telt niet mee. Dus ik sla over, extra verzekeringen afsluiten vanwege een cadeaubon wordt me te gek.

• ASW1
freestyler2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:31:
[...]

ASW1 niet dat ik je niet geloof, maar kan iemand dit bevestigen?
Ik heb het nog eens goed doorgekeken maar ik geloof toch dat jij gelijk hebt.
13,61 voor Consument, Wonen en Inkomen is minimaal vereist om in aanmerking te komen.

Sorry voor mijn onjuiste interpretatie.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ASW1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:35:
[...]

Ik heb het nog eens goed doorgekeken maar ik geloof toch dat jij gelijk hebt.
13,61 voor Consument, Wonen en Inkomen is minimaal vereist om in aanmerking te komen.

Sorry voor mijn onjuiste interpretatie.
Geen probleem, kan gebeuren,

Tip: je kunt je verzekering nog aanpassen als je inlogt (verzekering is nog niet ingegaan, kan op zijn vroegst pas morgen ingaan als je vandaag heb besteld)

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 19:51
Dank voor de tip, altijd handig zo'n bon! Ook een Consument, Wonen en Inkomen afgesloten.

(heb wel ervoor gekozen om verzekering maandag in te laten gaan, zodat ik in ieder geval tijd heb om het dan ook direct weer op te zeggen.)

[ Voor 44% gewijzigd door EN-IS op 27-02-2014 16:03 ]

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 21:13
Ben benieuwd of het gaat werken om na een maand weer op te zeggen, maar heb de gok ook maar gewaagd.

• Michel242186
EN-IS schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:02:
Dank voor de tip, altijd handig zo'n bon! Ook een Consument, Wonen en Inkomen afgesloten.

(heb wel ervoor gekozen om verzekering maandag in te laten gaan, zodat ik in ieder geval tijd heb om het dan ook direct weer op te zeggen.)
ik heb hem vandaag al in laten gaan en dan kan je gelijk een einddatum invullen...nu maar hopen dat het gaat werken....wilde hem zo snel mogelijk in laten gaan anders zijn de bonnen misschien op..hehe.

heb maar wel gelijk een einddatum ingevuld anders ben ik bang dat ik er weer langer aan vast zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Michel242186 op 27-02-2014 17:25 ]

Anoniem: 370671

Ik ben al verzekerd bij Inshared, nu extra met Rechtshulp Ongeval voor € 2,42 Consument, Wonen en Inkomen voor 13,61. Inshared schrijft elke 4de van de maand geld af voor de verzekering. Dus ik heb met ingang van 1 april die verzekering laten ingaan en als het goed is krijg ik na 4 april de €75,- bon voor Wehkamp. Ik wil graag die Philips Fidelio X1 koptelefoon die dan +/- €140 wordt met korting.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 370671 op 28-02-2014 20:32 ]

• Michel242186
Anoniem: 370671 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:58:
Ik ben al verzekerd bij Inshared, nu extra met Rechtshulp Ongeval voor € 2,42
Inshared schrijft elke 4de van de maand geld af voor de verzekering. Dus ik heb met ingang van 1 april die verzekering laten ingaan en als het goed is krijg ik na 4 april de €75,- bon voor Wehkamp. Ik wil graag die Philips Fidelio X1 koptelefoon die dan +/- €140 wordt met korting.
alleen geld de actie niet bij de rechtshulp ongeval verzekering.

• Dynaw
  • Laatst online: 15:45
Toch maar even een email verstuurd naar Inshared hoe dit nu precies zit. Want in de voorwaarden staat niets over de termijn van een dergelijke verzekering om in aanmerking te komen voor een Wehkamp bon. Of ik moet het gemist hebben. :+

Afhankelijk van de reactie ben ik natuurlijk bereid hem te delen hier in het topic.

• ASW1
Je hebt sowieso 14 dagen polisbedenkrecht.

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07-2024
freestyler2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:37:
[...]

Lang geleden dat ik in mijn eentje hardop gelachen heb! :D

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
ik laat hem ook gaan want waarschijnlijk worden de voorwaarde weer eens terug gedraaid.

en zo niet hebben jullie geluk

• Hummed
cangri schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:59:
ik laat hem ook gaan want waarschijnlijk worden de voorwaarde weer eens terug gedraaid.

Voorwaarden zijn voor waarden. De voorwaarden op het moment van afsluiten zijn geldig en niet nieuwe voorwaarden die achteraf worden aangepast/geschreven.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 19:51
Michel242186 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:07:
ik heb hem vandaag al in laten gaan en dan kan je gelijk een einddatum invullen...nu maar hopen dat het gaat werken....wilde hem zo snel mogelijk in laten gaan anders zijn de bonnen misschien op..hehe.

heb maar wel gelijk een einddatum ingevuld anders ben ik bang dat ik er weer langer aan vast zit.
Dat kan ook wanneer je het later laat in gaan :)

In mijn geval, ingangsdatum
03-03-2014

Einddatum
03-04-2014

//EDIT ik kan inloggen maar nog geen einddatum invoeren, waarschijnlijk kan ik dat op maandag (03-03-2014)!

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 27-02-2014 20:56 ]

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-07 17:58
Chris_L schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:12:
Toch maar even een email verstuurd naar Inshared hoe dit nu precies zit. Want in de voorwaarden staat niets over de termijn van een dergelijke verzekering om in aanmerking te komen voor een Wehkamp bon. Of ik moet het gemist hebben. :+

Afhankelijk van de reactie ben ik natuurlijk bereid hem te delen hier in het topic.
Die laatste zin is wel heel ontweaker waardig. Elk andere tweaker deelt gewoon het antwoord hier, maar blijkbaar jij alleen als het je uitkomt???

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07-2023
En er staat dat je de bon ontvangt direct na de eerste incasso, dus als je hem daarna weer opzegt dan heb je de bon al binnen (devil)

• Dynaw
  • Laatst online: 15:45
bvbal79 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:50:
[...]

Die laatste zin is wel heel ontweaker waardig. Elk andere tweaker deelt gewoon het antwoord hier, maar blijkbaar jij alleen als het je uitkomt???
Oh nee hoor, dat is niet mijn bedoeling. Bedoelde het meer van als het echt een complete nutteloze reactie is heeft het weinig nut hem te delen hier. Als die enige relevantie heeft voor de rest komt die hier terecht. Geen zorgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 13:04
freestyler2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:38:
Woon of vervoersmiddel verzekering is inderdaad goedkoper dan 13 eu, maar let wel dat je hierbij verplicht bent om je lopende verzekering op te (laten) zeggen.... (2x verzekeren voor 1 object mag namelijk niet)
hoezo je auto verzekering laten opzeggen? je kunt toch zelf ook opzeggen bij je huidige verzekeraar? In mij gevl zit er wel 30 dgn op zegtermijn aan bij centraal beheer.

Vraag is alleen of die bon van wehkamp dan nog wel geldt aangezien de verzekering later dan 17 maart ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

michealmcdermot schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Lang geleden dat ik in mijn eentje hardop gelachen heb! :D
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

cangri schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:59:

Ik heb een kopie van de voorwaarden (PDF) gemaakt op het moment van afsluiten verzekering, mocht iemand die tzt nodig hebben PB me dan even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

supercop7373 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:01:
[...]

hoezo je auto verzekering laten opzeggen? je kunt toch zelf ook opzeggen bij je huidige verzekeraar? In mij gevl zit er wel 30 dgn op zegtermijn aan bij centraal beheer.

Vraag is alleen of die bon van wehkamp dan nog wel geldt aangezien de verzekering later dan 17 maart ingaat.
In de voorwaarden staat:
De actieperiode loopt van 3 februari t/m 16 maart 2014, of zolang de voorraad
beschikbare cadeaubonnen strekt.

Onder een afgesloten auto-, woon-, brommer-, of rechtsbijstandverzekering
(Consument, Wonen en Inkomen) wordt een nieuw verzekering verstaan, die binnen de
actieperiode is afgesloten en uiterlijk 1 juni 2014 ingaat.

Het is dus gewoon geldig :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehHermit
Weet iemand wanneer de eerste incasso komt? Ik heb ingangsdatum als 28-02-2014 gedaan alleen helaas nog geen incasso binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:19

DjVe

Hatsaflats!

Ik was al verzekerd en krijg elke maand een mail met deze tekst:

Bij InShared betaalt u uw premie maandelijks vooraf. Een factuurperiode loopt bij ons van de 26e tot en met de 25e van de maand erop. We berekenen natuurlijk alleen premie over de dagen die u bij ons verzekerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:27
Kan je dan ook niet eigenlijk een einddatum van een week erna kiezen of gaat t per se per maand?

[ Voor 16% gewijzigd door Musta op 01-03-2014 10:55 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Musta schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:55:
Kan je dan ook niet eigenlijk een einddatum van een week erna kiezen of gaat t per se per maand?
Je kunt elk gewenste einddatum invullen. Op mijn Nexus 7 gaf mijn verzekeringsmap geen 'details' knop aan noch 'beëindig' knop, enkel een wijzigingsknop. Dus even op de pc weer ingelogd en als einddatum 1 maand later ingevuld. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Worst case: een maandje dubbel verzekerd zijn en 10 euro premie voor niks betaald :P Best case: na incasso een email met kortingsbon wat mij 65 euro voordeel oplevert :) Overigens heb ik geen gebruik gemaakt van hun overstapservice, als je dat niet doet blijft je oude verzekering gewoon doorlopen. Pas als jij tegen Inshared zegt: zeg mijn oude verzekering maar namens mij op, dan zal je oude verzekering stoppen. Of wanneer je natuurlijk op eigen houtje eerst je eigen verzekering opzegt.

Ik kies er gewoon voor om een maand dubbel verzekerd te zijn, alles maar om die bon in de wacht te slepen :+

offtopic:
Kost een PS4 mij nog slechts.. €408,95 - €65,00 = €343,95 en dan vergeet ik nog de 4,5% cashbackkorting erin mee te nemen voor €17,95. Netto dus €326 8) Dat je dan kan wachten tot Sint Juttemis op de levering tot Sony de PS4 vrij leverbaar heeft is verse twee... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 13:04
Vanochtend een autoverzekering afgesloten. Vanwege de opzegtermijn van mijn huidige verzekering(die ik zelf telefonisch heb opgezegd) gaat de eea pas op 1 april 2014 in. Scheelt tevens ruim 4 euro in de maand op een WA verzekering tov Centraal Beheer waar ik nu nog zit.

Nu wachten op de wehkampcode, maar die komt toch pas bij de 1e incasso?

[ Voor 17% gewijzigd door supercop7373 op 01-03-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Wel heb ik ooit :P Hema gooit vrolijk de autoverzekering omhoog met 15% ongeveer. Nu scheelt het nog meer, straks maar eens overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit lijkt (bijna) te mooi om waar te zijn. Een maand verzekeren voor een paar luttele euro's, dan een bon van 75 euro krijgen en de verzekering direct weer stopzetten. Ik kan het niet helpen denken; what's the catch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat men dit soort acties niet 'misbruikt'. Uiteraard hadden ze er in hun actievoorwaarden rekening mee moeten houden dat veel mensen het moreel besef van een aardappel hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door rgras op 02-03-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Laatst online: 03-05 10:30
rgras schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:29:
Waarschijnlijk gaan ze er van uit dat men dit soort acties niet 'misbruikt'. Uiteraard hadden ze er in hun actievoorwaarden rekening mee moeten houden dat veel mensen het moreel besef van een aardappel hebben.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die morele verantwoordelijkheid voelen naar verzekeraars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Freakster86 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:21:
Dit lijkt (bijna) te mooi om waar te zijn. Een maand verzekeren voor een paar luttele euro's, dan een bon van 75 euro krijgen en de verzekering direct weer stopzetten. Ik kan het niet helpen denken; what's the catch?
Ze hebben dit ook eerder gedaan, toen moest je een gratis berekening maken bij InShared en toen kreeg je gewoon een Wehkampbon van € 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
RemcoDelft schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat er weinig mensen zijn die morele verantwoordelijkheid voelen naar verzekeraars...
Aah, de grote boze verzekeraars.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nou kijk, ik betaal nu E2,76 ex poliskosten per maand voor mijn Brommert, en ik vind Unive eigenlijk niet heel erg flexibel, maar ben er wel tevreden over verder. Voor E3,05 incl poliskosten kan ik Inshared dan wel een keer proberen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
freestyler2 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:38:
Dit is toch niet echt zo? Je kunt toch gewoon dubbel verzekerd zijn?
Al weet ik niet wie dan de eventuele claim moet dekken maar dat zoeken ze dan maar uit onderling of wellicht krijg je dan niks vergoed, maar dan mag je nog wel steeds dubbel premie betalen lijkt me?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je hoeft geen maand te verzekeren, je kunt ieder moment opzeggen. Dus als je abonnement op 1 april ingaat en je hebt inmiddels de incasso en de code gehad, dan kun je op 1 april per direct opzeggen en krijg je de rest van de maandpremie teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjarelke
  • Laatst online: 14-06 13:22
melk0r schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Dit is toch niet echt zo? Je kunt toch gewoon dubbel verzekerd zijn?
Al weet ik niet wie dan de eventuele claim moet dekken maar dat zoeken ze dan maar uit onderling of wellicht krijg je dan niks vergoed, maar dan mag je nog wel steeds dubbel premie betalen lijkt me?
Als je twee soortgelijke verzekeringen hebt, zullen deze de schade voor een gedeelte bij de ander leggen.
Beide verzekeraars betalen dus een gedeelte. Maar als de ene net wel iets dekt en de ander niet? Dan kun je benadeeld worden.

In de praktijk wordt vaak geclaimd bij de verzekering die de voordeligste voorwaarden heeft voor jouw schadegeval. En vul je dus ook in op het schadeformulier dat er geen andere verzekeringen lopen die de schade dekken. Maar dan ga je als klant dus eigenlijk fraude plegen. Met alle mogelijke gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rgras schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:06:
[...]

Aah, de grote boze verzekeraars.. |:(
Heb jij dan zulke geweldige ervaringen met verzekeraars? Je betaalt je helemaal blauw aan premies, en als je dan eens wat hebt dan willen ze gewoon amper wat vergoeden. Ze proberen altijd onder alles uit te komen.

Overigens je rechtsbijstand inzetten die je net afgesloten hebt kan je nooit inzetten tegen die verzekeringsmaatschappij. Ook in andere gevallen, als je al je verzekeringen bij maatschappij X hebt, zorg dan dat je de rechtsbijstand ergens anders bij neemt zodat je de rechtsbijstand kan gebruiken tegen maatschappij X.

[ Voor 30% gewijzigd door Phyxion op 02-03-2014 14:24 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-07 12:17
Phyxion schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Heb jij dan zulke geweldige ervaringen met verzekeraars? Je betaalt je helemaal blauw aan premies, en als je dan eens wat hebt dan willen ze gewoon amper wat vergoeden. Ze proberen altijd onder alles uit te komen.
Ik heb het idee dat Inshared in dat opzicht zich wel onderscheidt van de rest. Maargoed ik vind het sowieso nogal een kansloos gezeur wat je jezelf aanhaalt voor €75,- :')

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 28-03 14:42
Sjarelke schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:07:
[...]

Als je twee soortgelijke verzekeringen hebt, zullen deze de schade voor een gedeelte bij de ander leggen.
Beide verzekeraars betalen dus een gedeelte. Maar als de ene net wel iets dekt en de ander niet? Dan kun je benadeeld worden.

In de praktijk wordt vaak geclaimd bij de verzekering die de voordeligste voorwaarden heeft voor jouw schadegeval. En vul je dus ook in op het schadeformulier dat er geen andere verzekeringen lopen die de schade dekken. Maar dan ga je als klant dus eigenlijk fraude plegen. Met alle mogelijke gevolgen van dien.
Zolang je niks claimt zal er dus zeker geen probleem zijn lijkt me?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:34
Ook maar eens de rechtsbijstandsverzekering afgesloten. Je krijgt vier dagen voor de eerste incasso een mailtje. Dus dan zeg ik waarschijnlijk ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 16:19

DjVe

Hatsaflats!

Een rechtsbijstandverzekering is meestal voor een minimale periode van een jaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjarelke
melk0r schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Zolang je niks claimt zal er dus zeker geen probleem zijn lijkt me?
Klopt, en als je wel claimt, is het niet zo dat je ineens niet meer gesteund wordt door de verzekeringsmaatchappijen. Wel zullen ze de kosten maar voor een gedeelte willen vergoeden, maar effectief zouden de kosten 100% vergoed moeten worden. Enige nadeel: als iets bij de ene verzekering wel gedekt is, maar bij de andere niet. Je moet dan mogelijk een gedeelte zelf ophoesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjarelke
DjVe schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:57:
Een rechtsbijstandverzekering is meestal voor een minimale periode van een jaar toch?
Meestal kunnen verzekeringen op maandbasis worden opgezegd. Ook bij deze actie geldt dat.
Met andere woorden: het is mogelijk om gebruik te maken van deze actie en vervolgens na een incasso de boel weer op te zeggen. Er zijn genoeg mensen die dit doen. En er zijn nog veel meer mensen die dit niet doen. Inshared - We All Benefit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:34

BeyondThunder

Lost Lightning

Bloemstukje schreef op zondag 02 maart 2014 @ 14:25:
[...]
Ik heb het idee dat Inshared in dat opzicht zich wel onderscheidt van de rest. Maargoed ik vind het sowieso nogal een kansloos gezeur wat je jezelf aanhaalt voor €75,- :')
Je bent vrij omdat te vinden, maar € 75 is voor veel mensen veel geld.
Ik vind het in ieder geval een prima actie ;-)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om alleen maar te gaan melden dat de bon binnen is. Oftewel: geen "ik ook" posts.

En nee, men mag ook niet proberen bonnen te verkopen op het forum of op V&A.