Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20

DjVe

Hatsaflats!

Sjarelke schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:52:
[...]

Meestal kunnen verzekeringen op maandbasis worden opgezegd. Ook bij deze actie geldt dat.
Met andere woorden: het is mogelijk om gebruik te maken van deze actie en vervolgens na een incasso de boel weer op te zeggen. Er zijn genoeg mensen die dit doen. En er zijn nog veel meer mensen die dit niet doen. Inshared - We All Benefit :)
Hmm daar onderscheid inshared zich dan wel in, want de meeste rechtsbijstandverzekeringen neem je minimaal een jaar af (zoals bij DAS).

[ Voor 6% gewijzigd door DjVe op 03-03-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:25
Mail terug van Inshared:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oC8RnUs.png
Nou niet bepaald nuttig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u de verzekering na een maand weer opzegt, maar dat u wel een tijdje klant blijft
De bedoeling? Lijkt me logisch, maar het wordt nergens uitgesloten in de voorwaarden voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 09:43
Tricky, misschien zetten ze je dan op de zwarte lijst voor de volgende keer als je een verzekering afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Zwarte lijst lijkt me onzin..als ze dat niet wensen moeten ze gewoon hun voorwaarden aanpassen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:50
Nja als het nergens uitgesloten wordt, ook niet in hun voorwaarden wat houdt je dan tegen? Maar zal wel even duren waarschijnlijk totdat de eerste een bon krijgt.
Heb ook voor de rechtsbijstand gekozen, had eerst die van 2 nog wat 8)7

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 09:43
melk0r schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:38:
Zwarte lijst lijkt me onzin..als ze dat niet wensen moeten ze gewoon hun voorwaarden aanpassen.
Het zijn verzekeringsmaatschappijen, meestal proberen ze overal onder uit te komen, en zwarte lijsten zijn verboden, maar ze worden wel gemaakt... en idd, de voorwaarden aanpassen, gaat regelmatig fout als je de kortingscodes/deals ziet, er wordt dan gigantisch misbruik van gemaakt... hufterproof bestaat niet zeg ik maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Freakster86 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:21:
[...]

De bedoeling? Lijkt me logisch, maar het wordt nergens uitgesloten in de voorwaarden voor zover ik kan zien.
Daarom, moreel misschien fout, maar als je het niet uitsluit in de algemene voorwaarden > we all benefit, ik betaal wel premie, claim niks dus dat kan in de grote pot voor een uitkering bij schade aan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Willen jullie het melden als iemand een kortingsbon heeft ontvangen ?
Vermeld hierbij dan ook direct soort verzekering.

[ Voor 26% gewijzigd door freestyler2 op 04-03-2014 16:58 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 01-07 18:49
Wat is dit, ik lees nog eens een keer de actie voorwaarden kritisch door, zie ik hem volgende staan
quote: InShared
Onder een afgesloten auto-, woon-, brommer-, of rechtsbijstandverzekering
(Consument, Wonen en Inkomen) wordt een nieuw verzekering verstaan, die binnen de
actieperiode is afgesloten, uiterlijk 1 juni 2014 ingaat en ten minste 4 maanden loopt.

Mocht de verzekering binnen 4 maanden na ingangsdatum worden opgezegd, dan
hebben wij het recht om €75,- van u terug te vorderen.

 Bij het afsluiten van de verzekering hoort u in de laatste stap van de online aanvraag of
de verzekeraar uw aanvraag accepteert. De verzekering gaat dan in op de datum die u
heeft gekozen.
Ik heb helaas geen print screen van de laatste actie voorwaarden, heeft iemand deze nog en kan die de print-screen eventjes delen? Want ik weet praktisch zeker dat dit er eerst niet instond.
Tijdens de wedstrijd de regels veranderen.... |:(

[ Voor 14% gewijzigd door DJustin op 04-03-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
De actievoorwaarden zijn duidelijk aangepast. Dat het navraag doen bij Inshared naar de voorwaarden van de actie hierbij niet heeft geholpen moge duidelijk zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Ik denk dat ik de rechtsbijstand verzekering maar is ga inschakelen.... :+

Grap geleend van Freestyler2

[ Voor 22% gewijzigd door DJustin op 04-03-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Oei, nasty actie van Inshared, tussentijds even de voorwaarden veranderen. Heb ik even geluk dat ik geen tijd had om zo'n verzekering af te sluiten.
4 maanden verzekeringskosten, weegt dat op tegen die Wehkamp bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 13:07
Ja dat hebben ze nu sneaky veranderd, maar dan betaal ik nog voor 4 maanden € 24 en heb ik nog een winst van € 51 :+ Maar goed ik heb besteld tijdens de oude voorwaarden, dus dan heb je daar toch recht op?

[ Voor 27% gewijzigd door WhySoSerious? op 04-03-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Neemt niet weg dat de voorwaarden zijn aangepast tijdens de actie, dat is gewoon niet netjes.

Oplossen door een mail te sturen en aan te geven dat de voorwaarden zijn aangepast.
En dan de keuze te geven om het geheel te annuleren of 4 maand te blijven.

Dat is het minste wat ze kunnen doen. Andere oplossingen is degenen die een verzekering met de oude voorwaarden hebben afgesloten de bon te leveren en zo geen gezichtsverlies te lijden.

@ dennisvdweg

Heb jij die voorwaarden nog dan?

Zou jij de O.P. willen aanpassen en zeggen dat de voorwaarden zijn gewijzigd?

[ Voor 12% gewijzigd door DJustin op 04-03-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van mij mogen die verzekeringsmaatschappijen kaalgeplukt worden, boefjes zijn het, "We all benefit" amehoela :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennisvdweg schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:44:
Ja dat hebben ze nu sneaky veranderd, maar dan betaal ik nog voor 4 maanden € 24 en heb ik nog een winst van € 51 :+ Maar goed ik heb besteld tijdens de oude voorwaarden, dus dan heb je daar toch recht op?
Volgens mij wel ja. Ze mogen tussentijds van alles veranderen, hoewel het verre van netjes is. Ze zijn ook verplicht jou te informeren dat de voorwaarden veranderd zijn. Dan heb jij de keuze om het kosteloos te annuleren of mee te gaan met hun nieuwe voorwaarden. Althans, dat zegt mijn gezonde verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-07 14:00
Zojuist even de oude voorwaarden er op nageslagen en inderdaad staat daar niets over de verplichte 4 maanden... Ik neem aan dat je als je akkoord bent gegaan onder de oude voorwaarden ze je niets kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Wetterhahn schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:56:
Zojuist even de oude voorwaarden er op nageslagen en inderdaad staat daar niets over de verplichte 4 maanden... Ik neem aan dat je als je akkoord bent gegaan onder de oude voorwaarden ze je niets kunnen maken?
Zou je deze willen posten?

@ Dennis van de weg; Ik krijg een 404 melding!

[ Voor 6% gewijzigd door DJustin op 04-03-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Hier zijn de oude voorwaarden!

http://speedy.sh/qGDx2/Actievoorwaarden-wehkamp-240114.pdf

[ Voor 6% gewijzigd door Wetterhahn op 04-03-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb de oude voorwaarden opgeslagen gelukkig, dit kunnen ze niet zomaar doen. In de tussentijd even de voorwaarden aanpassen nadat mensen al een verzekering hebben afgesloten
even op dropboz gezet
https://dl.dropboxusercon...amp_240114%20inshared.pdf

[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 04-03-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 516869 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:42:
4 maanden verzekeringskosten, weegt dat op tegen die Wehkamp bon?
Nog steeds ja, €40 betalen tegenover €75 waardebon is nog steeds €35 winst.

Hoewel er staat dat ze de voorwaarden mogen wijzigen, staat er niets over de vier maanden in de oude voorwaarden. Volgens hun eigen oude voorwaarden en nieuwe voorwaarden ben je klant zodra zij jouw verzekeringsaanvraag accepteren. Welnu dan komt de verzekeringsovereenkomst ook tot stand onder de dan toe verstrekte oude algemene voorwaarden. Je kunt als verzekeraar dan niet later ten nadele van de klant de boel wijzigen. Iets met aanbod en aanvaarding van de kleine oude lettertjes. Wel kan dit naar een nieuwe klant toe, die nog niet akkoord was gegaan onder de oude algemene voorwaarden.

Zou makkelijk zijn om achteraf elke overeenkomst aan te passen. Bv een telefoonabonnement voor 1 jaar dmv wijziging tot 2 jaar maken. Als jij en de verzekeraar akkoord zijn, is een latere aanpassing contractbreuk (btw verhoging is wel een legitieme reden om naderhand de polis voor bij te stellen) Wat ik vooral jammer vind van Inshared, een verzekeraar die 'benefit for all' als slogan hanteert, is dat zij dit zonder voorafgaande communicatie doet. Tijd dus voor een email waarin je weigert om met de nieuwe voorwaarden akkoord te gaan en Inshared te verzoeken om zich aan de afgesproken en akkoord bevonden oude algemene voorwaarden zich te houden.

Ze houden vast stuk bij voet, maar anders is de consumentenbond/thuiswinkelwaarborg/insert $instantie zo op de hoogte gebracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Je bent ook wel een beetje een pannenkoek als je van plan was om na een maand op te zeggen..en dan gaat vragen aan InShared of dat wel mag. *Iets met slapende honden en in je eigen voet schieten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-07 15:05
Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:45:
Je bent ook wel een beetje een pannenkoek als je van plan was om na een maand op te zeggen..en dan gaat vragen aan InShared of dat wel mag. *Iets met slapende honden en in je eigen voet schieten*
Nee hoor, het werd op het moment van starten van deze topic nergens verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07 05:05
Nee het werd niet verboden, maar indien je van plan ergens misbruik van te maken (kunnen gaan discussieren of het misbruik is of niet, maar we weten allemaal dat het niet hun bedoeling was) dan moet je niet gaan vragen of je wel misbruik MAG maken. Ze laten het toe, tot ze het in de gaten krijgen, en als jij het ze eerst gaat vragen krijgen ze het uiteraard direct in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Laat maar, heb spijt van het ontsteken van een minder serieus te nemen Tweaker.

[ Voor 69% gewijzigd door Hummed op 04-03-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:45:
Ik heb Inshared nergens om gevraagd anders, dus op wie je nu reageert? Een beetje slapende honden wakker maken is het laatste wat ik zou doen, voor je het weet schiet je je in de voet ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Hij had het over whoever het was die zo snugger was om het even na te vragen. Niet dat ze het zonder zo een vraag niet opgemerkt hadden hoor, de opzeggingen direct na ingangsdatum zullen waarschijnlijk opvallen.

Niet fijn om een misbruiker genoemd te worden appeltaar? Je bent gewoon gebruiker van mogelijkheden? Of je het nou wel of niet misbruik wil noemen is NIET van belang, daarom is er geen discussie noodzakelijk. Waar het om draaide was dat het niet al te slim is om betreffende honden te wekken als je van hun baasje probeert te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:05
Ik vind het eigenlijk geen misbruik. Inshared heeft zelf de voorwaarden opgesteld en zich niet goed ingedekt. Dat is, vervelend genoeg, hun eigen schuld. Dat mensen hier dan gretig gebruik van gaan maken (inclusief ondergetekende), dat is dan ook weer gebleken.

Wat ik eerder als misbruik zou definiëren, is wanneer iemand buitensporig vaak aan deze actie zou deelnemen. Bijvoorbeeld door op verschillende namen verzekeringen af te sluiten. Iets wat veel vaker gebeurt bij bijvoorbeeld prijsfouten op webshops.

[ Voor 5% gewijzigd door oohh op 04-03-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dat zou ik als fraude defineren.

Een discussie over wel of geen misbruik is zonde van onze tijd. Het is mijn inziens beter om je bezig te houden met krijgen waar men voor 'getekend' heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Chris_L schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:12:
Want in de voorwaarden staat niets over de termijn van een dergelijke verzekering om in aanmerking te komen voor een Wehkamp bon. Of ik moet het gemist hebben. :+
Het staat gewoon op de site: tot 17 maart loopt de actie maar er geldt wel op=op. Dus het hoeft niet in de AV terug te komen. Maar die email in dit topic geeft genoeg bewijs. Het is niet de bedoeling om maar 1 maand verzekerd te zijn, maar het staat je vrij om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Hoe kan je nou bewijzen met welke versie van de voorwaarden je akkoord bent gegaan bij aanvraag van de verzekering?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Dat is bij hunzelf bekend en de datum van de voorwaarden staats in de bestandsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:59:
Een discussie over wel of geen misbruik is zonde van onze tijd.
Modbreak:en zoals zo vaak bij dergelijke topics: die discussie gaan we hier niet voeren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Hummed schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:14:
Dat is bij hunzelf bekend en de datum van de voorwaarden staats in de bestandsnaam.
In de versie van de voorwaarden voor 3 maart stond de 4 maanden bepaling nog niet genoemd?
Ik heb de voorwaarden wel een keer gelezen maar niet op het moment toen ik de verzekering daadwerkelijk afsloot.
Wat was de filenaam voor de aanpassing op 3 maart? Was dat Actievoorwaarden_wehkamp_240114.pdf of was er nog een andere aanpassing naderhand?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
dat was de naam destijds, ik heb niks veranderd nadat ik het had opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Ik weet niet of het zo bedoeld was maar je reactie is geen antwoord op mijn vraag tenzij je de voorwaarden op 2 maart heb opgeslagen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
melk0r schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:27:
Ik weet niet of het zo bedoeld was maar je reactie is geen antwoord op mijn vraag tenzij je de voorwaarden op 2 maart heb opgeslagen.
Ik had ze een week ervoor opgeslagen bedoel ik, je wou toch de bestandsnaam weten voor de aanpassing?
Of bedoel je specifiek 2 maart soms?

[ Voor 5% gewijzigd door Musta op 04-03-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Nou meer of er na jouw opslag (die na 24 januari plaatsvond) nog een aanpassing is geweest voor die van 3 maart maar zal wel niet dan.

[ Voor 13% gewijzigd door melk0r op 04-03-2014 21:33 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Stel je voor dat ze intern ook niet helder hebben dat de voorwaarden tussentijds zijn gewijzigd. En vervolgens gewoon een incasso actie starten omdat je binnen 4 maanden hebt opgezegd. Dan kun je lullen als brugman, want misschien weten ze het zelf niet eens meer hoe het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
IUser schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:37:
Stel je voor dat ze intern ook niet helder hebben dat de voorwaarden tussentijds zijn gewijzigd. En vervolgens gewoon een incasso actie starten omdat je binnen 4 maanden hebt opgezegd. Dan kun je lullen als brugman, want misschien weten ze het zelf niet eens meer hoe het zat.
Dan storneer je alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:22
Even een bericht op hun facebook achtergelaten , eens zien wat ze er op antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joriizzz
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-05 09:27
Op zowel de oude als nieuwe actievoorwaarden staat geen datum vermeld. Er staat me iets bij dat als de klant geen kopie/download voor eigen gebruik kan maken (dat kan wel) of de datum achterhalen (dat kan niet), dat het dan helemaal niet rechtsgeldig is. Dat ging volgens mij over de Algemene voorwaarden, maar wellicht ook hierover. Zeker omdat een wijziging zoals inshared nu uitvoert, waarschijnlijk de grootste reden is dat de datum terug te vinden moet zijn. Iemand enig idee?

En over het storneren: Gaat Inshared dan niet met incassobureau's dreigen en wordt het dan geen juridisch conflict per incasso? Met zijn allen heb ik er niet zo'n probleem mee, maar individueel bluft Inshared zich er waarschijnlijk wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:35
"Als aanbieder van deze actie en verzekeraar van het risico heeft Achmea
Schadeverzekeringen N.V. het recht de actie te beëindigen of de voorwaarden
tussentijds aan te passen. De gewijzigde voorwaarden vindt u in dat geval op
www.inshared.nl.

dit bovenstaande staat letterlijk in voorwaarden....dus ze mogen gewoon de voorwaarden aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ja, maar niet nadat je het hebt afgesloten onder bepaalde voorwaarden. Zou wel mooi zijn dan dit, kan je overal wel zo je voorwaarden veranderen. Nadat het veranderd is geldt het voor nieuwe klanten, niet voor de oude

[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 04-03-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Musta schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:09:
Ja, maar niet nadat je het hebt afgesloten onder bepaalde voorwaarden. Zou wel mooi zijn dan dit, kan je overal wel zo je voorwaarden veranderen. Nadat het veranderd is geldt het voor nieuwe klanten, niet voor de oude
ah ja zo...rare zaak dit..ga gelijk mijn rechtsbijstand die ik net heb..haha..inschakelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
hahaha ik heb mensen hier nog voor gewaarschuwd zoiezo doen ze dat bijna altijd met alle acties dus vandaar dat ik hem niet heb genomen. Vodafone actie Belcompany actie en nu deze weer je kan laag of hoog springen maar je bent helaas altijd de klos ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Hoezo de klos.... Ik heb gewoon een inboedelverzekering nodig en dan komt deze actie goed uit. Er zitten hier een aantal profireurs die alleen korting willen pakken daarna weer opzeggen. Ik vind dat eerlijk gezegd nogal zielig gedrag. Zoiets doe je toch niet? Ik vind het een goede zaak dat inshared dat meeneemt in de voorwaarden, al is het minder netjes dat ze dit tijdens de actie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Tot op heden nog geen reactie ontvangen van Inshared op mijn vraag of het mogelijk is om op te zeggen n.a.v. van gewijzigde voorwaarden (met ingangsdatum van mijn contract) omdat ik het niet eens ben met deze wijziging.

Iemand al een reactie van Inshared ontvangen?
Of iemand de consumentenbond al ingeschakeld hoe te handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Voor degene die ze nodig hebben / zijn vergeten een kopie te maken van de voorwaarden voor de wijziging:

Actievoorwaarden Inshared d.d. 27-2-2014

Bestanden (561 KB totaal)
Actievoorwaarden_wehkamp_240114.pdf
akkoordverklaring_0901.pdf
voorwaarden_algemeen_1209.pdf
voorwaarden_rechtsbijstand_1204.pdf

https://www.wetransfer.co...a0d220140305081521/d3b139

let op: Beschikbaar tot 12 maart 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:30

vhal

ಠ_ಠ

Michel242186 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:15:
[...]

ah ja zo...rare zaak dit..ga gelijk mijn rechtsbijstand die ik net heb..haha..inschakelen ;-)
ik weet het, er staat een ;) maar er is meestal een afkoelingsperiode voor een RBV na het afsluiten. Meestal een maand of langer voordat ze een zaak in behandeling nemen. Die verzekeraars zijn ook niet gek.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Inshared heeft gereageerd. Wel netjes trouwens. Ze geven ook gewoon de bon aan de mensen die tegen de oude voorwaarden hebben afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
Post op Facebook:

Beste meneer Reitsema, Driessen, Haringsma en Skale, Wij hebben inderdaad de voorwaarden van onze lopende actie op 1 punt aangepast. De nieuwe voorwaarden gaan per 5 maart in.
De Wehkamp cadeaubon hebben wij vooral geregeld voor mensen die tevreden zijn met onze verzekering, daarom klant bij ons worden en een tijdje blijven. We hebben daarbij helaas geen oneindig aantal bonnen te verdelen, dus op = op. Nu zagen we dat er steeds meer mensen waren die voor 1 dag een verzekering bij ons afsloten. Dat kan en die krijgen binnen de oude voorwaarden gewoon een bon (wij houden namelijk helemaal niet van kleine letters en onnodige regels). Maar omdat we dat toch niet helemaal eerlijk vinden voor de klanten voor wie de bon eigenlijk bedoeld is en die nog mee willen doen aan de actie, hebben we als voorwaarde toegevoegd dat de verzekering een tijdje (4 maanden) moet blijven lopen.
Met eerlijke groeten, van iedereen van InShared

klinkt goed :) , nette service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Van deze reactie kunnen veel bedrijven nog wat leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wetterhahn schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:05:
Van deze reactie kunnen veel bedrijven nog wat leren!
Helemaal mee eens, en was misschien ook wel netjes geweest (van sommigen) om gewoon toe te geven dat je de verzekering afsluit voor die bon, aan een maandje verzekering heeft natuurlijk niemand wat aan. Beetje lage reacties op facebook van "klanten" die doen alsof hun neus bloeden. Als je het risico neemt, moet je ook kunnen incasseren! Maar goed, genoeg reclame weer voor Inshared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:59
Maar je hoeft dus helemaal geen maand die verzekering te houden, maar slechts 1 dag?
*zegt direct weer op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
ASW1 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:02:
Maar je hoeft dus helemaal geen maand die verzekering te houden, maar slechts 1 dag?
*zegt direct weer op*
Haha, daar dacht ik ook aan. Ik weet nog niet of ik dat doe, misschien laat ik de verzekering nog wel een maandje lopen. :) Als vergoeding voor de cadeaubon... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

oohh schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:03:
[...]

Haha, daar dacht ik ook aan. Ik weet nog niet of ik dat doe, misschien laat ik de verzekering nog wel een maandje lopen. :) Als vergoeding voor de cadeaubon... >:)
Let me guess... je wilt ze helemaal niet `vergoeden` voor die bon maar je wacht tot eerste incasso en zegt dan pas per direct op... om er zeker van te zijn dat je de cadeaubon krijgt |:(

tenminste, zo zou ik het waarschijnlijk doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 04-07 23:29
Ik vind het een erg nette oplossing van Inshared, zal volgend jaar wel kijken of het voordeliger is om daar mijn autoverzekering af te sluiten, wie weet geven ze dan weer wat weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 21:30
freestyler2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:14:
[...]

Let me guess... je wilt ze helemaal niet `vergoeden` voor die bon maar je wacht tot eerste incasso en zegt dan pas per direct op... om er zeker van te zijn dat je de cadeaubon krijgt |:(

Exact mijn plan van aanpak :9 Wel prima dat Inshared inziet dat ze zelf een fout hebben gemaakt en ons daar niet te dupe van laat worden. Toch voor de zekerheid maar screenshotje van hun FB reactie gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

minkjaah schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:10:
[...]

Exact mijn plan van aanpak :9 Wel prima dat Inshared inziet dat ze zelf een fout hebben gemaakt en ons daar niet te dupe van laat worden. Toch voor de zekerheid maar screenshotje van hun FB reactie gemaakt.
Kun je die screenshot hier posten zodat de medeTweakers die van deze mooie actie gebruik maken hier wellicht ook van kunnen profiteren (mochten ze achteraf toch moeilijk gaan doen)?

(voor o.a. onze FB loze Tweakers, waaronder ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
Afbeeldingslocatie: http://i.troll.ws/3bdef09d.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
freestyler2 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:14:
[...]

In die reactie van Inshared geven ze al aan dat je maar één dag verzekerd hoeft te zijn. In principe is dat dus voldoende om in aanmerking te komen voor de cadeaubon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

oohh schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:33:
[...]

In die reactie van Inshared geven ze al aan dat je maar één dag verzekerd hoeft te zijn. In principe is dat dus voldoende om in aanmerking te komen voor de cadeaubon. :P
Toch neem ik denk ik het zekere voor het onzekere to be sure zodat ze niet opeens gaan zeggen van "helaas ze zijn op"

Als iemand een kortingscode / incasso hebben gehad, willen jullie dit dan melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
"De Wehkamp cadeaubon hebben wij vooral geregeld voor mensen die tevreden zijn met onze verzekering"... tja, die mensen kunnen dus niet meedoen, want je moet een nieuwe verzekering afsluiten...

Maar het is natuurlijk niet "netjes", maar compleet normaal dat InShared de overeenkomst, die ik per direct weer zal opzeggen, gewoon nakomt. Begrijpelijk dat ze geen rekening hielden met mensen die direct weer zouden opzeggen, alleen mensen uit de categorie "iedereen" kunnen zoiets voorzien.

Overigens wel prima dat we nu complete duidelijkheid hebben over hoe ze gaan handelen. Let wel op dat de voorwaarde voor het terugvorderen van 75 euro alleen kan wanneer je binnen 4 maanden opzegt. Verzekeringen kun je ook binnen 14 dagen ontbinden, dat is iets anders dan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Maar voorwaarde voor het krijgen van de bon is dat je een incasso laat gebeuren voor de 1e maand incassotermijn en afhankelijk van hoe snel je op zegt dat je een restitutie krijgt voor 29/30 dagen (1 dag verzekerd) 22/23/24 dagen (1 week verzekerd) Dus dan kan je wel binnen twee weken ontbinden, das leuk. Maar dan voldoe je niet aan voorwaarde 1: de bon krijg je pas per email na eerste incasso. Welke overigens al een week op zich laat wachten, ik heb mijn verzekering vorige week al laten ingaan > nog steeds geen incasso gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-06 14:33
Net mijn waardebon proberen te verzilveren op Wehkamp maar gaf aan dat het een ongeldige code is. Iemand anders met dit probleem?

Edit: lees net dat de code pas geldig is vanaf 1 april :P

[ Voor 19% gewijzigd door xingchen op 07-03-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Joosie200 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:40:
Maar voorwaarde voor het krijgen van de bon is dat je een incasso laat gebeuren voor de 1e maand incassotermijn en afhankelijk van hoe snel je op zegt dat je een restitutie krijgt voor 29/30 dagen (1 dag verzekerd) 22/23/24 dagen (1 week verzekerd) Dus dan kan je wel binnen twee weken ontbinden, das leuk. Maar dan voldoe je niet aan voorwaarde 1: de bon krijg je pas per email na eerste incasso. Welke overigens al een week op zich laat wachten, ik heb mijn verzekering vorige week al laten ingaan > nog steeds geen incasso gezien
Hoe kan dat nou het geval zijn? Dan moedigen ze je aan om voor een paar dagen een verzekering af te sluiten. Het lijkt mij dat ze juist klanten aan zich willen binden, in plaats van het 'verkopen' van zoveel mogelijk van die Wehkamp bonnen aan mensen die zich voor een paar dagen verzekeren. Of begrijp ik je verkeerd?
xingchen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:46:
Net mijn waardebon proberen te verzilveren op Wehkamp maar gaf aan dat het een ongeldige code is. Iemand anders met dit probleem?

Hoe heb je zo snel die waardebon gekregen? Ik dacht zelf dat de incasso gewoon bij iedereen op dezelfde dag doen, en het maandbedrag dan verrekenen met hoeveel dagen je van de verzekering gebruik maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
oohh schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Hoe kan dat nou het geval zijn? Of begrijp ik je verkeerd?
Je begrijpt me verkeerd. Haribold geeft aan dat je binnen 14 dagen nog kan ontbinden, wat iets anders is dan opzeggen. Bij opzeggen houdt Inshared zich het recht voor om binnen x maand het bedrag van 75 euro terug te vorderen aka als je binnen die termijn opzegt > mag je 75 euro terugbetalen als Inshared daar op staat. Maar de voorwaarde bij deze hele actie is dat je pas de bon krijgt per email na de eerste incasso. Als je dan dus ontbindt kunnen ze nooit een eerste incasso uitvoeren > want verzekeringsovk is er niet meer. Anders gezegd: geen incasso = geen email met bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-06 14:33
oohh schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:05:

[...]

Hoe heb je zo snel die waardebon gekregen? Ik dacht zelf dat de incasso gewoon bij iedereen op dezelfde dag doen, en het maandbedrag dan verrekenen met hoeveel dagen je van de verzekering gebruik maakt. :)
Heb niks speciaals gedaan. Vorige maand een verzekering afgesloten en gisteren de code via mail ontvangen. Incasso moet nog gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Je kunt dus wel na 1 dag opzeggen, ook al is er nog geen incasso geweest. Er volgt dan immers nog een incasso (in ieder geval voor die 1 dag premie). Onder de oude voorwaarden uiteraard.

[ Voor 11% gewijzigd door haribold op 07-03-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
xingchen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:46:

Erg raar vindt je niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Mijn verzekering ging 27-02 in. Toch maar vandaag opgezegd. Nu ff wachten op de eerste incasso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

ook opgezegd :-))
Nu wachten op de eerste (en laatste) incasso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

heeft iemand al een code ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Nope. Nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Nee bij de eerste incasso krijg je de bon. Ik krijg de mijne over een paar dagen volgens het webcare team van InShared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

DjVe schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:39:
Nee bij de eerste incasso krijg je de bon. Ik krijg de mijne over een paar dagen volgens het webcare systeem van InShared
heb jij je eigen al afgemeld? of loopt jou verzekering nog steeds door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
freestyler2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:02:
heeft iemand al een code ontvangen?
Jazeker, ruim een week geleden op 6 maart al! De betaling voor maart de rest van de maand februari is ook al afgeschreven dit weekend. Opgezegd per 1 april en alles is rond.

Uiteraard wel pas opgezegd nadat ik de code had ontvangen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Wetterhahn op 17-03-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

freestyler2 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:40:
[...]

heb jij je eigen al afgemeld? of loopt jou verzekering nog steeds door?
Nee, ik ben gewoon een fatsoenlijk iemand ;) . Ik was al met de auto verzekerd bij InShared en heb er nu een woonverzekering bij genomen (was zelfs iets goedkoper als bij mijn vorige verzekeraar zelf.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Is er nog een reden waarom de snelle opzeggers hier niet iets langer bij InShared willen blijven? Ik ben al een tijdje verzekerd bij InShared en ik ben erg tevreden over de lage premie en de nette schadeafhandeling. Ik heb toentertijd een autoverzekering afgesloten met een HEMA-cadeaubon van €25,-.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
DjVe schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:39:
Nee bij de eerste incasso krijg je de bon. Ik krijg de mijne over een paar dagen volgens het webcare systeem van InShared
Webcare systeem? Je bedoelt de digitale verzekeringsmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Doelde op het webcare team. Blijft maandag he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-06 09:07
DjVe schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:22:
Doelde op het webcare team. Blijft maandag he ;)
Ah, okay, helder. Ik vatte 'm niet zo, inderdaad maandag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
funk-e schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:04:
Is er nog een reden waarom de snelle opzeggers hier niet iets langer bij InShared willen blijven? Ik ben al een tijdje verzekerd bij InShared en ik ben erg tevreden over de lage premie en de nette schadeafhandeling. Ik heb toentertijd een autoverzekering afgesloten met een HEMA-cadeaubon van €25,-.
Het is te duur. Ik heb een inboedelverzekering afgesloten en die kost maar liefst 7,90 euro per maand. Je kunt niet kiezen voor een lagere dekking dan 150.000 euro. Die ga ik dus na 1 dag opzeggen. Het systeem met jaarbeloning vind ik te vaag en bovendien onzinnig. Positieve punten zijn dat je gemakkelijk en per direct kunt opzeggen en dat er geen overbodige tussenpersonen zijn. Ervaringen met schadeafhandeling verwacht ik nooit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Mijn inboedelverzekering bij InShared kost € 6,35. Is dat bij andere aanbieders zo veel goedkoper dan?

Voor mijn autoverzekering betaal ik €16,- (VW Lupo van 15 jaar oud)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Net weer ingelogd terwijl ik pas geleden hebt opgezegd. Als ik bij facturen kijken dan zie ik niets. Ook bij polis geeft hij niks meer aan. Heb alleen nog een email om te bewijzen dat ik een verzekering heb afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

IUser schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:52:
Net weer ingelogd terwijl ik pas geleden hebt opgezegd. Als ik bij facturen kijken dan zie ik niets. Ook bij polis geeft hij niks meer aan. Heb alleen nog een email om te bewijzen dat ik een verzekering heb afgesloten
idem dito hier, nog even afwachten denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
funk-e schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:40:
Mijn inboedelverzekering bij InShared kost € 6,35. Is dat bij andere aanbieders zo veel goedkoper dan?
Dat zal per geval verschillen, maar ik ben €3,42 kwijt voor inboedelverzekering, aansprakelijkheid en ongevallenverzekering bij Kroodle, een internetmerk van Aegon. Terwijl ik bij Inshared €10,38 alleen al kwijt ben aan de inboedelverzekering. Dus in mijn geval: ja, dat kan zoveel goedkoper tegen een soortgelijke dekking + meer. Want mijn inboedel verzekeren tegen €150.000 is nogal overkill/oververzekeren als ik als student aan €15.000 meer dan genoeg heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 18-03-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Iemand (die heeft opgezegd) al de code ontvangen?
Heeft er al bij iemand een incasso plaatsgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
freestyler2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:01:
Iemand (die heeft opgezegd) al de code ontvangen?
Heeft er al bij iemand een incasso plaatsgevonden?
hier nog niks...zal binnenkort wel komen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Joosie200 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:10:
[...]

Dat zal per geval verschillen, maar ik ben €3,42 kwijt voor inboedelverzekering, aansprakelijkheid en ongevallenverzekering bij Kroodle, een internetmerk van Aegon. Terwijl ik bij Inshared €10,38 alleen al kwijt ben aan de inboedelverzekering. Dus in mijn geval: ja, dat kan zoveel goedkoper tegen een soortgelijke dekking + meer. Want mijn inboedel verzekeren tegen €150.000 is nogal overkill/oververzekeren als ik als student aan €15.000 meer dan genoeg heb.
hmm, bij kroodle:
9,53 inboedel
2,52 aansprakelijkheid

edit: oh jij bent student :+

[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 24-03-2014 18:15 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Hier ook nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
funk-e schreef op maandag 24 maart 2014 @ 18:12:
[...]
edit: oh jij bent student :+
Bingo, u gaat door voor de waardebon :+

Maargoed, ik ben benieuwd.. ingangsdatum voor de verzekering was bij mij de dag erna > 27-02. Tis nu bijna 27-03, maand later en er is nog geen premie geïncasseerd :? Geen idee hoe snel Inshared is met incasseren, maar menig verzekeraar haalt binnen twee weken toch dikwijls wel de premie van je rekening af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Komt vast door de vele aanmeldingen dat het langer duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Of ze denken, die mensen die maar 1 maand verzekerd zijn daar incasseren we lekker geen premie en geven we 1 maand "gratis" omdat dat goedkoper is omdat ze anders € 75 aan waardebonnen kwijt zijn en er niks voor terug krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07-2024
Denk dat dat gratis wel mee zal vallen... Denk dat ze eerder de premie van de eerste maand pas incasseren zodra deze voorbij is en ze dus in ieder geval ook nog een tweede maand kunnen incasseren.

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

en hoe zit het dan voor diegene die gelijk na 1 dag of 2 weken hebben opgezegd ? Want er staat na eerste incasso krijg je de waardebon. Er stond nergens dat je eerst zoveel maanden lid moest zijn (wat er nu wel staat)
En lijkt me sterk dat als je een 2 weken lid bent, dat ze je dat "gratis" geven, mja we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 21:30
Vraag en u krijgt antwoord

@VraagInShared als nieuwe klant vroeg ik me af welke dag de incasso plaatsvindt ivm persoonlijke administratie. Alvast bedankt - 25 Mar

InShared Vraagbaak
@VraagInShared

@Mink Goedemorgen, de 1e keer zal de premie rond 7 april geincasseerd worden, daarna altijd rond de 5e van de maand
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om alleen maar te gaan melden dat de bon binnen is. Oftewel: geen "ik ook" posts.

En nee, men mag ook niet proberen bonnen te verkopen op het forum of op V&A.