Heb de telefoon ontvangen inclusief s view cover..
Die cover ziet er niet uit op de telefoon.. ga ik dus ook niet gebruiken
[ Voor 7% gewijzigd door Leviathan23 op 17-04-2014 10:36 ]
Hebben alle S-View-covers "wireless charging" of zijn daar ook alweer verschillen in.?Cobraa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:24:
Heb de telefoon ontvangen inclusief s view cover..
helaas is dat een aparte cover, die ook weer wat duurder is.....vandaar dat je deze juist niet krijgt bij de gratis actie....._Nick__ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:27:
[...]
Hebben alle S-View-covers "wireless charging" of zijn daar ook alweer verschillen in.?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Juist wel, tenminste die ik heb gehad heeft wireless chargingLeviathan23 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:31:
[...]
helaas is dat een aparte cover, die ook weer wat duurder is.....vandaar dat je deze juist niet krijgt bij de gratis actie.....
Hierbij een foto van de binnenkant van de "gewone" s view cover voor de Samsung Galaxy S5. Deze heeft geen ondersteuning voor wireless charging.Brawler schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:23:
Kan je misschien een foto van de binnenkant van de S View maken ? Ik wil graag vergelijken met die van mij , om zeker te weten dat het ook wireless charging ondersteunt /
[ Voor 23% gewijzigd door Amaze86 op 20-06-2014 15:06 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geen idee. Ik heb hem voor mijn vriendin besteld in het goud (icm verlenging 90bel en 1000mb 30 euro). Super mooie kleur trouwens. Wel mooi dat het hele toestel goud is in plaats van alleen de batterijklep. Ook heeft de rand om het scherm een soort bruinige gloed ipv zwart. Toestel is unbranded en simlockvrij. Echt een mooie aanbieding.Amaze86 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:17:
Waarom is de s5 zo goedkoop bij typhone? Hun leveren al hun toestellen unbranded en simlockvrij.Ben erg aan het twijfelen om s5 te bestellen (t-mobile verlenging)
[ Voor 13% gewijzigd door maukoo op 25-06-2014 10:52 ]
Mijne niet hoor!Cobraa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:42:
[...]
Juist wel, tenminste die ik heb gehad heeft wireless charging
Anoniem: 428383
[ Voor 5% gewijzigd door Spiritual89 op 15-08-2014 13:12 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Arjant2 op 15-08-2014 14:20 ]
Inderdaad, je hebt gelijk. Geen QHD scherm. Maar full hd is misschien ook beter, zeker qua energie verbruik.Arjant2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:18:
Als ik het zo lees komt juist niet de versie met QHD naar Europa.
dus feitelijk heb je dan alleen een wat snellere processor en LTE-A.
Iets wat de providers vanaf volgend jaar wel aan zouden gaan bieden, maar of je er echt veel aan heb?
In ieder geval zou ik hiervoor niet veel meer betalen dan voor een gewone S5, zeker niet als er alleen een iets snellere processor in zit (wat je niet merkt) en LTE-A dat nog niet eens ondersteund wordt en zelfs als het ondersteund wordt, de toegevoegde waarde ervan is vrij beperkt.
Waar danSpiritual89 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:41:
Het wachten wordt dan toch eindelijk beloond! De versie waarvan ik hoopte dat hij zou komen komt over een paar dagen. De S5 plus met de Snapdragon 805 die 4G+ ondersteunt. YES!
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ja, hij bestaat wel, dus vapourware is wellicht niet zo'n goede term, maar het toestel hierboven is alleen met een abonnement te krijgen.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Anoniem: 628239
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq