Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:57
Heb de telefoon ontvangen inclusief s view cover..

Die cover ziet er niet uit op de telefoon.. ga ik dus ook niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 14:58

Leviathan23

I am the proof....

wordt een beetje kriebelig......bij belsimpel staat de levertermijn van een zwarte op 24uur (oftewel voorraad) maar heb nog steeds niet gehoord van mijn pre-order.......hmmmmm

***maar even gemaild***

[ Voor 7% gewijzigd door Leviathan23 op 17-04-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Cobraa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:24:
Heb de telefoon ontvangen inclusief s view cover..

Die cover ziet er niet uit op de telefoon.. ga ik dus ook niet gebruiken
Hebben alle S-View-covers "wireless charging" of zijn daar ook alweer verschillen in.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 14:58

Leviathan23

I am the proof....

_Nick__ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:27:
[...]

Hebben alle S-View-covers "wireless charging" of zijn daar ook alweer verschillen in.?
helaas is dat een aparte cover, die ook weer wat duurder is.....vandaar dat je deze juist niet krijgt bij de gratis actie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:25
^^

Inmiddels is dat een achterhaald verhaal ... inderdaad niet alle kleuren zijn even goed op voorraad. Maar eens snelle blik op de PW laat zien dat de zwarte iig bij vele shops binnen 24u geleverd kunnen worden.

pricewatch: Samsung Galaxy S5 Zwart

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:57
Leviathan23 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:31:
[...]

helaas is dat een aparte cover, die ook weer wat duurder is.....vandaar dat je deze juist niet krijgt bij de gratis actie.....
Juist wel, tenminste die ik heb gehad heeft wireless charging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Kan je misschien een foto van de binnenkant van de S View maken ? Ik wil graag vergelijken met die van mij , om zeker te weten dat het ook wireless charging ondersteunt /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-02 13:23
Brawler schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:23:
Kan je misschien een foto van de binnenkant van de S View maken ? Ik wil graag vergelijken met die van mij , om zeker te weten dat het ook wireless charging ondersteunt /
Hierbij een foto van de binnenkant van de "gewone" s view cover voor de Samsung Galaxy S5. Deze heeft geen ondersteuning voor wireless charging.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/48ea.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Weekendaanbieding bij Typhone. Samsung Galaxy S5 met T-Mobile 90 minuten en 500 MB voor €28/maand zonder bijbetaling. Iets van €200 korting tov de normale prijs.
http://www.typhone.nl/gsm...entity:15313&Tab=t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:34
Zo wel goedkoop,ook met 1gb 90 min kost die 30 euro en gratis toestel (t-mobile verlenging)

Zal het toestel unbranded zijn....

[ Voor 23% gewijzigd door Amaze86 op 20-06-2014 15:06 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:34
Waarom is de s5 zo goedkoop bij typhone? Hun leveren al hun toestellen unbranded en simlockvrij.Ben erg aan het twijfelen om s5 te bestellen (t-mobile verlenging)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 16:00
Amaze86 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:17:
Waarom is de s5 zo goedkoop bij typhone? Hun leveren al hun toestellen unbranded en simlockvrij.Ben erg aan het twijfelen om s5 te bestellen (t-mobile verlenging)
Geen idee. Ik heb hem voor mijn vriendin besteld in het goud (icm verlenging 90bel en 1000mb 30 euro). Super mooie kleur trouwens. Wel mooi dat het hele toestel goud is in plaats van alleen de batterijklep. Ook heeft de rand om het scherm een soort bruinige gloed ipv zwart. Toestel is unbranded en simlockvrij. Echt een mooie aanbieding.

[ Voor 13% gewijzigd door maukoo op 25-06-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 20:49
Cobraa schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:42:
[...]

Juist wel, tenminste die ik heb gehad heeft wireless charging
Mijne niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428383

damn vanmiddag nog op typhone gekeken naar hi abbo van 32/m + gratis telefoon ga ik savonds terug naar de site om hem te bestellen moet je opeens 90e bijbetalen... ben ik nou gek geworden of iemand anders dit ook gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 18:42
Het ziet er toch naar uit dat de S5, laten we het maar even Prime noemen, toch naar Nederland gaat komen. Eerst was er sprake van een Full HD versie met een 805 in plaats van een 801 cpu, maar het is nu dus toch één met een QHD scherm.
Maar dit is dan ook een LTE-Advanced model waar je hier dus (nog) niks aan hebt. Maar het werkt toch wel op de "gewone" 4G band?

http://www.nieuwemobiel.n...ze-maand-naar-Europa.html

[ Voor 5% gewijzigd door Spiritual89 op 15-08-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 20:49
Als ik het zo lees komt juist niet de versie met QHD naar Europa.
dus feitelijk heb je dan alleen een wat snellere processor en LTE-A.
Iets wat de providers vanaf volgend jaar wel aan zouden gaan bieden, maar of je er echt veel aan heb?

In ieder geval zou ik hiervoor niet veel meer betalen dan voor een gewone S5, zeker niet als er alleen een iets snellere processor in zit (wat je niet merkt) en LTE-A dat nog niet eens ondersteund wordt en zelfs als het ondersteund wordt, de toegevoegde waarde ervan is vrij beperkt.

[ Voor 37% gewijzigd door Arjant2 op 15-08-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Arjant2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:18:
Als ik het zo lees komt juist niet de versie met QHD naar Europa.
dus feitelijk heb je dan alleen een wat snellere processor en LTE-A.
Iets wat de providers vanaf volgend jaar wel aan zouden gaan bieden, maar of je er echt veel aan heb?

In ieder geval zou ik hiervoor niet veel meer betalen dan voor een gewone S5, zeker niet als er alleen een iets snellere processor in zit (wat je niet merkt) en LTE-A dat nog niet eens ondersteund wordt en zelfs als het ondersteund wordt, de toegevoegde waarde ervan is vrij beperkt.
Inderdaad, je hebt gelijk. Geen QHD scherm. Maar full hd is misschien ook beter, zeker qua energie verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar bestaat er een kans dat er een Prime (of iets soortgelijks) versie van de S5 nog gaat uitkomen hier in Europa/Nederland? Er waren wel diverse geruchten maar tot nu toe niks concreets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Het wachten wordt dan toch eindelijk beloond! De versie waarvan ik hoopte dat hij zou komen komt over een paar dagen. De S5 plus met de Snapdragon 805 die 4G+ ondersteunt. YES! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 18:32

greatgonzo

schit-te-rend!

Is er enigzins een schatting te maken hoe de prijzen zich zullen ontwikkelen van de S5?

Want in september stond ik op het punt er een aan te schaffen (huidige telefoon had kuren).. toen mijn telefoon het weer deed besloot ik toch nog maar even een maand of twee te wachten, en eventuele acties af te wachten.

Maar de prijs ligt nu al weer €50 hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Geen idee, maar je hebt nu wel een actie dat je bij de Galaxy S5 een gratis tablet krijgt.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Heb reeds drie jaar een Samsung Galaxy R die nog steeds lekker draait (nu op OmniROM KitKat 4.4.4.) Dit was tevens mijn eerste smartphone. Heb daarna goed de ontwikkelingen gevolgd en zag de S5 als mogelijke opvolger omdat mijn "R" uiteindelijk toch wat gedateerd is en ik een groter scherm wel zie zitten, maar niet te groot zoals een 5,5". Dan vind ik de S5 eigenlijk precies goed.

Ook de prijs is sinds introductie behoorlijk gedaald (vond de 700 euro echt te veel) dus wilde ik binnenkort waarschijnlijk de stap gaan zetten, komt er nu een Plus model! Als de prijs niet te veel verschilt dan uiteraard voor de Plus gaan. Hopelijk heeft Samsung het goedkoop uitziende chromen randje nu voor een geborstelde of matte variant vervangen. Op foto's van de Plus lijken die iets anders te zijn. Het was mooier geweest als de S5+ de behuizing van de Alpha had gekregen, die is echt mooi.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 14:41

Tachyon

pop the glock

Spiritual89 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:41:
Het wachten wordt dan toch eindelijk beloond! De versie waarvan ik hoopte dat hij zou komen komt over een paar dagen. De S5 plus met de Snapdragon 805 die 4G+ ondersteunt. YES! _/-\o_
Waar dan :?
De S5 Plus is in oktober aangekondigd:

nieuws: Samsung presenteert Galaxy S5-variant met 4g+ en Snapdragon 805 in Nederland

Het is nu op een paar dagen na december en dat ding is nog steeds nergens te bekennen. Vapourware wat mij betreft.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 14:41

Tachyon

pop the glock

Ja, hij bestaat wel, dus vapourware is wellicht niet zo'n goede term, maar het toestel hierboven is alleen met een abonnement te krijgen.
Ik wil graag een los simlock-vrij toestel kopen, maar die zijn er dus (nog?) niet.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-05 20:07
Op Studentmobiel.nl staat nu de volgende S5 aanbieding:

T-Mobile Stel Samen en Stel Bij Actie 2GB 2 jaar
  • 10000 Belminuten en onbeperkt SMS
  • Internet: 2GB
Normaal: € 35,- p/m
Actietarief: Gehele contractduur € 24,- p/m + Toestelservice 10

Nu mag ik verlengen, maar dan wordt dit abonnement opeens 10 euro duurder. Kan ik toch gebruik maken van deze aanbieding door middel van bij nummerbehoud mijn huidige nummer + provider (T-Mobile) in te voeren? Of gaat dit niet werken?

Edit: Nevermind. Verkeerd gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463724

Dat is ook een mooie, komt de S6 eraan en dan maken ze die S5 alleen maar duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628239

Dit is een oude topic maar ik wist niet zo goed waar ik naar toe kon met mijn probleem. Ik wilde de S5 bij Tele2 halen maar hij staat niet meer op hun pagina. Na veel zoeken kwam ik alsnog de S5 tegen maar de link stuurt me door naar de S6 pagina. Volgens de PW is de S5 dan ook gewoon bij hun te bestellen dus ik heb gebeld en gevraagd of die nog wel te koop was.

Degene aan de telefoon heeft me verzekerd dat ze de telefoon nog steeds verkopen maar toen ik vroeg waarom het dan weggehaald is van de site, zei hij dat hij het niet wist en dat misschien de telefoon niet op voorraad was. :/

Wat moet ik nou hiermee? Gewoon telefonisch bestellen of wachten totdat de telefoon weer op hun site verschijnt? Ik heb geen zin om de telefoon te bestellen alleen om later te horen te krijgen dat het niet leverbaar is. Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen doen? :?
Pagina: 1 2 Laatste