Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[bug] V&A Prijs-filter geeft onwaarschijnlijke waardes aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op geheugen zoek,
http://tweakers.net/categ...TUWpvuXwbO_JyvrB6pTX0r5AA

En filters inricht voor de hoeveelheid, aantal modules, modulegrootte en type /met ECC / registered, dan krijg ik bij "prijs" een nogal opmerkelijke filtering range:
Prijs / GB:
van € 4.837/GB tot € 5391.455/GB

Eén van de vele opties is dan bijvoorbeeld dit setje:
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR16R11S4K4/16I
16 GB, 4x 4GB, met ECC en registered. Totaalplaatje onder de 200 euro.
En de prijs per GB?
Prijs per GB (geheugen) €11.227
Ik gok dat daar iemand dingen fout aan het doen is met punten en komma's. En een onhandig aantal decimalen hanteert.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:17

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Daar hoort inderdaad een komma te staan in plaats van een punt. Dit is een beperking (of bug, net hoe je het bekijkt) van het huidige systeem, iets waar binnenkort een oplossing voor komt.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het kan aan mij liggen, maar ik zie steeds vaker herhalingen van topics voorbij komen :P

Pricewatch punt i.p.v. komma
Prijs per GB geheugen niet optimaal leesbaar
Pricewatch - Euro per GB

Maar er is dus een oplossing in de maak? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 25-02-2014 18:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie

Glaanie

Yep. Als het goed heb begrepen, komt het de volgende iteratie live. Er is een nieuwe functie gebakken waarmee we betere controle hebben over deze afrondingen.

En ja, dit is nou eenmaal iets wat heel erg opvalt, dus daar zal je ook veel topics over zien (en niet iedereen gebruikt de search :p). Gelukkig is dit binnenkort verleden tijd! :D

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Yay :) Maar gaat het dan alleen over het fixen van de afrondingen of ook het vervangen van de . door , ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie

Glaanie

Beide. We gaan straks betere controle krijgen over de hoeveelheid cijfers achter de komma en er staat straks daadwerkelijk in alle situaties een komma.
Pagina: 1