heeft nog best even geduurd imho ..
Ik vind het persoonlijk nogal wat, wat hier gaande is allemaal
.. ten eerste de 19 MILJARD die voor een chatprogje betaald word .. like WTF ?!?!?!

Kommop .. een gebouwtje met 50 gastjes erin en een zwik hardware .. wat zal dat waard zijn?? Een tonnetje of wat?? Nog zeker geen miljoen lijkt me .. en dan 19 MILJARD ervoor dokken ... dan moet de DATA en de NAW gegevens wel hééél interessant zijn.
En nu in paniek(?) vertrekt men van Whatsapp .. het verwijderen van de accounts en gegevens trekt een dikke wissel op de servers .. of een stel scriptkiddies hebben inmiddels hun scriptjes in elkaar geflanst en hoppaaa .. heel de wereld onbereikbaar via Whatsapp !!
En ondertussen schieten de medewerkers van Telegram in de stress en breekt het zweet ze uit bij het zien van de 100 nieuwe aanmeldingen per seconde!! Like whut??
Ik vind dit best heftig .. en de overeenkomst is nog niet eens rond idd. Zou het op deze manier überhaupt nog wat worden??? Of ziet Facebook de bui hangen en trekken ze zich terug?
of het is idd een NSA pluginnetje die geïnstalleerd wordt en tegelijkertijd worden de database(s) en transaction logs ff gebackupped .. weekend onderhoud
heavy sh*t indeed ..
/me erbij pakt
[
Voor 3% gewijzigd door
Alfa Novanta op 22-02-2014 23:29
]